Ekonomika
Hittman
7
základ jsem dosud neviděl 😉
Cuba66
4
to povalí jak sviňa 😉
Ozzman
3
No, podívejte se, kolik je v nabídce A3 s 1.6 MPI nebo nyní 1.2TSI 😄 Povalí to dost podobně >😁 Jako marketingový tah ok. Jen bych chtěl vidět to Ačko za 534 820Kč 😄 To už nevyfotí >😁
iudex
0
Problém nie je samotná dynamika, skôr v tom, že na výkon 75 kW potrebuje 1,6ka turbo, veď také výkony dosahovali atmosféry spred 20 rokov. Naopak v dobe downsizingu, keď jednolitre majú 92 kW, je na taký výkon objem až 1,6 litra zbytočný. Ale rozumiem, že Mercedes chcel rozšíriť ponuku smerom dolu s minimálnymi nákladmi, tak len podladil existujúcu 1,6T.
Ozzman
1
Přesně tak, navíc si troufnu tvrdit, že takový motor bude asi příjemější, než staré atmo jednašestky 😄
iudex
0
To bez debaty, veď to má 180 Nm už pri 1200 otáčkach, to aj dízle môžu závidieť, plus maximálny výkon už pri 4500 otáčkach. Je teda jasné, že to bude vyslovene "spodový" motor, teda benzín, s ktorým sa bude jazdiť ako s dízlom (či je to ale výhoda, to nech už zváži každý sám).
XTad
0
Takovy diesel, co nebude smrdet, chrochtat a v pripade potreby pujde vytocit na 6.5 tisice :-!
CHerokee
2
Zas to má aspoň objem a tedy to snad více vydrží a na dálnici se to nebude trápit, jak ty pidi tříválce. Tak to beru...objem nenahradíš.
rokyta.p
0
no joo, ale kdyby tam byl 2.0 nebo alespoň 1.8 , takhle je to tak pro důchodce po holandsku 😐
0
Asi tak 😄
Mig_35
3
Na stovce okolo 11 sekund není taková hrůza, dieselový základ je tam za 14 a to už je revír nějaké základní Fabie... taky 1,6ka motor mi přijde do takového auta s velkým podílem městského provozu úplně v pohodě...
offf
2
Já hlavně nechápu kdo si to koupí, když o 5 tisíc dráž můžu mít o 15kW vyšší výkon? Jako kdyby to bylo 20-30 tisíc tak to pochopím, že si najde zákazníky, ale ušetřit 5 tisíc u auta za půl mega mi připadne divné.
iudex
0
No práve, hlavne u prémie, kde tých 5000 dáš za najmenšiu príplatkovú blbosť typu samostmievacie zrkadlo.
Tak ten zelený lak vo mne okamžite vyvolal spomienky na skoro rovnakú trávovozelenú Škodu 105L, na ktorej som sa učil pod otcovým dohľadom šoférovať: [odkaz]
Btw. k tomu základnému motoru by sa asi patrilo uviesť, že aj to je turbomotor, lebo ten výkon 75 kW, čo bol vlastný voľakedajšiemu veľmi rozšírenému motoru v Octavii II, môže zvádzať k záveru, že je to atmosféra.
Btw. k tomu základnému motoru by sa asi patrilo uviesť, že aj to je turbomotor, lebo ten výkon 75 kW, čo bol vlastný voľakedajšiemu veľmi rozšírenému motoru v Octavii II, môže zvádzať k záveru, že je to atmosféra.
tak tím spíš nebude velký problém tam 30 koníků přihrát z počítače😊
Smirte se s tim, ze jjsou zeme, kde je dulezite se vykonem vejit do predepsane hranice.
😉
Ale je mi to sympatictejsi, nez kdyby tam byla atmosfera od Renaulta, jak v Kangoo...
😉
😉
Ale je mi to sympatictejsi, nez kdyby tam byla atmosfera od Renaulta, jak v Kangoo...
😉
ten kukuc A-cka je hodne zvlastny [odkaz] .... cim dalej tym som viac presvedceny ze krasavec to moc nie je.... cele to zavana takou akoby azijskou skolou.... tie predne svetla im moc nevysli.... a bohuzial ani maska a naraznik.... snaha o to aby to vyzeralo spredu ako o triedu vacsie auto sa minula ucinku..... vysledok je presny opak... posobi to hodne gycovo a lacno a nesymetricky..... vzhladom k zbytku auta
velmi neesteticky posobi aj ta vysoka masa plechu nad prednym blatnikom.... [odkaz] skoro ako u MPVecka ... predok dlhy ako z S-klady a zadny previs seknuty kratucky akoby z auta o triedu mensieho ... dalsi nepomer ... v zakladne na 15tkach vyzera Acko skoro ako lowend dovezeny kdesi z azie
cena tohto radoby premioveho lowendoveho medoura v zaklade je hodne odvazna.... zvlast ked si uvedomime ze za 540 tisic moze mat clovek renault megane GT alebo ceed GT.... a to su uz ine vozy...
velmi neesteticky posobi aj ta vysoka masa plechu nad prednym blatnikom.... [odkaz] skoro ako u MPVecka ... predok dlhy ako z S-klady a zadny previs seknuty kratucky akoby z auta o triedu mensieho ... dalsi nepomer ... v zakladne na 15tkach vyzera Acko skoro ako lowend dovezeny kdesi z azie
cena tohto radoby premioveho lowendoveho medoura v zaklade je hodne odvazna.... zvlast ked si uvedomime ze za 540 tisic moze mat clovek renault megane GT alebo ceed GT.... a to su uz ine vozy...
U benziňáků mě chybí motor nastavený na 200-210kW. Mezi 160kW a 280 by se lehce vešel. :-!