Novinky
DRBNUTY
8
Aby sme boli spravodlivi, mala by tam byt tato fotka😒br />
[odkaz]
Přejít do diskuze
Tak kdyz uz zminujete onoho soka z Mnichova dokonce vybaveneho packetem tak by bylo vhodno napsat ze i na tech 280km/hod je to jeste furt jen posunuty omezovac. To neni maximalni rychlost toho auta. Chapu ze to vedle 320km alfy nevypada tak bombasticky, kdyz napisete ze to BMW jede "jen" 280 kvuli omezovaci, ale zase to vypada vic seriozne a min bleskove. 😉
Už kdysi dávno Karel Čapek psal, že správný novinář "prý", "možná", "údajně" atd... nepoužívá.
Ale ti, co tu píší, nejsou novináři. Opsat článek z jiného webu, přepsat PR email atd... to umí i student střední školy.
Ale ti, co tu píší, nejsou novináři. Opsat článek z jiného webu, přepsat PR email atd... to umí i student střední školy.
To by mě zajímalo, co je na VW dokonalého. Koncern VW si pravděpodobně jako dokonalý sedan prémiové střední třídy představuje Audi A4, což tedy dokonalé auto nikdy nebylo, vždycky jsem v této třídě radši jezdil Mercedesem nebo Bmw, neb jakákoliv konkurence mě dokázala z řidičského pohledu víc chytnout.
Mě se líbí nejvíc to slovíčko "údajně" .... a když si přečtu dál tak ty karbonové díly apod... To je speciál , aby se mělo o čem psát . Když si představím jaká by mohla být cena když se jedná o alfu tak to bude neprodejné .
Tva rozpoznavaci schopnost konci u barvy? Nebo je nejaky jiny duvod sem hodit obyc 3er proti vrcholu alfy?
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
nemohol si najst cervenu M3 ? 😉
to by mozno bol ten vyber trochu tazsi, takto asi ta Alfa, noooo :-!
to by mozno bol ten vyber trochu tazsi, takto asi ta Alfa, noooo :-!
To je pravda, no sila a pritazlivost Alfy Romeo nikdy nebyla v dokonalosti, prave naopak.
Postavit dokonale auto nebude problem, postavit zase pritazlivou a zadouci Alfu je orech uz peknych par let...
Postavit dokonale auto nebude problem, postavit zase pritazlivou a zadouci Alfu je orech uz peknych par let...
přesně tak, směrodatné je pro alfu, co bude v běžné produkci za auto v prodeji pro normální prodej a za kolik. Pravda je, že zmiňované výkony a rekordy prodeje určitě ovlivní. Držím palce a těším se na první exempláře !!
Upřímně by mně překvapilo, kdyby tak výkonné auto téhle velikosti nejelo 320. A určitě bude mít V-max větší než M3.
Jde o princip, ne o Giulii, tedy o to slovo v nadpisu, když někde vidím "prý", má to automaticky punc "jedna paní povídala...", viz demonicus 19:10.
Máš pravdu a dá sa dôvodne očakávať, že to M3 pôjde citeľne rýchlejšie, ako 280 Km/h, možno dá tristovku. Na druhej strane pri týchto rýchlostiach sú už také odpory, že každých 10 km/h navyše je veľký rozdiel, takže ak by dala M3 300 a Giulia QV 321 km/h, stále je to dosť rozdiel. Pre úplnosť by sa ale malo zopakovať, že QV má skoro o 100 koní viac, to sa musí prejaviť.
Mňa by skôr zaujímalo, ako bude vyzerať bežná verzia Giulie. Ono všetky čísla QV a jej výzor sú fajn, ale nás smrteľníkov zaujíma, ako bude vyzerať bežná verzia s nejakým 2,0JTD, lebo tam sa bude lámať chlieb.
Mňa by skôr zaujímalo, ako bude vyzerať bežná verzia Giulie. Ono všetky čísla QV a jej výzor sú fajn, ale nás smrteľníkov zaujíma, ako bude vyzerať bežná verzia s nejakým 2,0JTD, lebo tam sa bude lámať chlieb.
Tyhle fotky jsou samozřejmě lepší. A krásně to ukazuje že Alfa pořád vede. (né že by se mi BMW nelíbila... jedno vlastním)
Giulia vypadá dobře, určitě to není žádný průšvih, ale právě při srovnání s trojkou je vidět, že je to designově trochu cvalík. Navíc 3er, jako každé klasické bmw (sedan, kombi) má tu vlastnost, že vypadá výborně i v základu, je radost se dívat i na nějakou 316i na plechu, např. MB tohle neumí a v základu je to vizuální bída, a o julče to zatím neumíme říct. 3er má pořád komplexně nejlepší design i ve srovnání s novinkami XE a Giulií, má povedený předek i zadek, XE je zezadu nijaké a julča trošku ***atá. 😉
:yes:
Pri tomto porovnaní to už s Giuliou nie je také úžasné, a to jej ešte pomáha krásna červená metalíza proti nevydarenej cukríkovomodrej na M3.
Pri tomto porovnaní to už s Giuliou nie je také úžasné, a to jej ešte pomáha krásna červená metalíza proti nevydarenej cukríkovomodrej na M3.
Alpina B3 což je taková komfortnější M3 má maximálku 305 km/h.Takže tech 320 km/h u nový Giulie bude spíš pravda :yes:
JTD bude nejdulezitejsi z hlediska prodeju, to jiste ano, me by ale nejvic zajimalo jestli bude stred nabidky taky tvorit nejaky vicevalec, jak to ma BMW, Audi, MB i Jaguar, anebo vsechno i na vykony kolem 300k budou jen vyhonene 4 valce? To bude podle me problem. Na QV dosahne malokdo, ale ekvivalent 335i/S4/C400 atd je precijen v dosahu pro vic lidi a tim, ze je clovek potkava casteji poslouzi jako image makeri mozna i lepe, tak se obavam aby jsme se nedockali nejake 1.75 o 300k a smitec. ;-\
3er je pěkné auto, protože jeho design je kvalitní a dojem nezkazí ani ty šestnáctky, tak je to myšleno. M-paket už je jen otázka chuti každého soudruha.
Pokud se nebavíme o plošném obsahu, jsou obsahem válců písty a bylo by asi správné se bavit v tomhle případě o zdvihovém objemu 😉 .
Giulia je hezká, ale tak trochu po tom dlouhým čekání jsem čekal naprosto odzbrojující krásku. Ona to bude spíš ale taková ta typická italská pěkně vystajlovaná mrška, ne přirozeně nádherná, ale dráždivá 😉
Me se treba libi hodne obe auta (alfa teda samozrejme zatim jen z fotek) a na nekterych fotkach pri spravnem vecernim svetle mi nevadi ani ta cukrikovomodra 😄 na M3, ale urcite se najdou barvy v kterych to M3 bude sluset jeste vic (za me seda).
Presne to som chcel povedať, ani bežná 3er sa rozhodne nemá za čo hanbiť, je to elegantné štíhle auto.
Btw. úplný základ to ale nebude, tipujem na nejaký Sportline.
Btw. úplný základ to ale nebude, tipujem na nejaký Sportline.
To bol len príklad, keďže to bude zrejme najpredávanejšia verzia. Samozrejme mňa osobne by lákal nejaký stredný benzín, napr. Tebou spomínaný 1,8TBi.
Pokud budou sdílet motorizace Maserati, tak se dá předpokládat, že ten šestivál bude ve vícero výkonových verzí... a tu 300koňovou si zamlouvám prosím😊
Co blázníš - 510k od Ferrari těch 300-320 km/h pojede, o tom žádná ... ale s běžnou Alfou to nemá společnýho nic.
Souhlasím!
Ale teď máme mediální masáž č. 1 a uvidíme jen obrázky Alfy s 510k od Ferrari.
Potom bude mediální masáž č. 2 a budeme číst recenze jen o 510k od Ferrari.
Potom teprve realita.
Auto bude OK, cenovka ta jako vždy potopí, Alfa se bude divit, že to nikdo nechce, těch pár šťastných majitelů si vyzkouší spolehlivost (a podvozek!) italského vozu na vlastní kůži ... no a pak za 15 let se budeme bavit o tom, jestli tedy ten nástupce bude nebo ne ...
Ale teď máme mediální masáž č. 1 a uvidíme jen obrázky Alfy s 510k od Ferrari.
Potom bude mediální masáž č. 2 a budeme číst recenze jen o 510k od Ferrari.
Potom teprve realita.
Auto bude OK, cenovka ta jako vždy potopí, Alfa se bude divit, že to nikdo nechce, těch pár šťastných majitelů si vyzkouší spolehlivost (a podvozek!) italského vozu na vlastní kůži ... no a pak za 15 let se budeme bavit o tom, jestli tedy ten nástupce bude nebo ne ...