Design
spojka
3
Já myslím,že prodeje budou velice dobré,rozhodně větší než Laguna a ta 1,6 bohatě stačí 😉
Kasprik
4
Já bych počkal až se zde vyjádří znalec francouzských vozů pan Maros. Chci znát jeho objektivní názor.
Hezky celkem. No ale tak s tim motorem to podelali, za ty prachy si koupim v bazaru mercedesa - plnohodnotny auto. V6
Nie každý chce ojazdené auto.Mas nové so zárukou a zväčša bez starosti na 3-4 roky.
Né každý chce auto měnit po 3-4 letech, což je tak běžná životnost francouzských aut. Mercedes ti nabídne náhradní díly na jakýkoliv model bez ohledu na rok výroby, takže může být autem na celý život (pokud majitel chce). Je to podobné, jako u ledniček. Někdo KOUPÍ Liebherr a někdo KUPUJE ty ostatní značky.
Asi tak. Nejde ani tak o cenu nové vs. ojeté, to porovnávat nejde. Ale hlavně na ten Mercedes seženeš náhradní díly i za 20, 30 let, když už Talismany budou dávno zrecyklovaný. >😒]
No tak pokud si nalejeme čistého vína, tak skutečný úspěch byl v případě Laguny jen u její I. generace. Ta druhá vyhořela na šílené poruchovosti elektronických komponent a ta současná třetí zase doplatila na velmi podivný design a ve své době již nedostatečnou nabídu prostoru pro zadní cestující. Talisman by díky svému líbivému designu měl přinést zásadní zlom a díky zvětšeným rozměrům nahradit i korejský průšvih jménem Latitude. Hlavní problém Talismanu (stejně jako nového Espace) je příliš úzká nabídka motorizazí - zejména ve srovnání s konkurencí z koncernu VW (Passat, Superb). Velice zde chybí dvoulitrové agregáty a i to málo, co nabízejí, leckdy nelze zkombinovat s manuální převodovkou.... ;-\ Ä leckdo by u něj také mohl postrádat víceprvkovou zadní nápravu, která je u Passatu a Superbu samozřejmostí... Aby bylo jasno, já Talismanu a Renaultu fandím, ale nelze prostě nevidět i jeho značné limity...
Po přečtení té věty se mi vybavil text jedné písně skupiny Psí vojáci "... den vychvaluj až na večer, ženu až bude po smtri, meč po bitvě, led až když po něm přejdeš řeku, svět nevychvaluj dřív než vystřízlivíš ..." :-!