Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Design

Zpět na článek

Renault Talisman: Varianty kombi a kupé očima nezávislých grafiků

11 komentářů

spojka
Já myslím,že prodeje budou velice dobré,rozhodně větší než Laguna a ta 1,6 bohatě stačí 😉
Kasprik
Já bych počkal až se zde vyjádří znalec francouzských vozů pan Maros. Chci znát jeho objektivní názor.
Kajakar
Hezky celkem. No ale tak s tim motorem to podelali, za ty prachy si koupim v bazaru mercedesa - plnohodnotny auto. V6
Avatar - speedfred
speedfred
Nie každý chce ojazdené auto.Mas nové so zárukou a zväčša bez starosti na 3-4 roky.
Avatar - euro89
euro89
Né každý chce auto měnit po 3-4 letech, což je tak běžná životnost francouzských aut. Mercedes ti nabídne náhradní díly na jakýkoliv model bez ohledu na rok výroby, takže může být autem na celý život (pokud majitel chce). Je to podobné, jako u ledniček. Někdo KOUPÍ Liebherr a někdo KUPUJE ty ostatní značky.
koumavej
NNěkteří preferují nové auto. Ale dříve se dělala auta aby vydržela. navíc za cenu Talismanu v základu mám fakt toho Mercedesa. pár let starýho. Ten mercedes je vývojově dál než bude Talisman za pět let.
pargi
Takhle můžeš ale odrovnat každé nové auto, protože za jeho cenu koupíš vylítanou V6.
Avatar - euro89
euro89
Asi tak. Nejde ani tak o cenu nové vs. ojeté, to porovnávat nejde. Ale hlavně na ten Mercedes seženeš náhradní díly i za 20, 30 let, když už Talismany budou dávno zrecyklovaný. >😒]
Johnnn
Vlastně,kupovat v téhle kategorii cokoliv nového bez V6 je hloupost, protože je lepší olítaný Mercedes, že? Kdo koupí Passat, Mondeo, M6 apod dělá chybu, protože nedostane V6 = plnohodnotné auto...
Arese
No tak pokud si nalejeme čistého vína, tak skutečný úspěch byl v případě Laguny jen u její I. generace. Ta druhá vyhořela na šílené poruchovosti elektronických komponent a ta současná třetí zase doplatila na velmi podivný design a ve své době již nedostatečnou nabídu prostoru pro zadní cestující. Talisman by díky svému líbivému designu měl přinést zásadní zlom a díky zvětšeným rozměrům nahradit i korejský průšvih jménem Latitude. Hlavní problém Talismanu (stejně jako nového Espace) je příliš úzká nabídka motorizazí - zejména ve srovnání s konkurencí z koncernu VW (Passat, Superb). Velice zde chybí dvoulitrové agregáty a i to málo, co nabízejí, leckdy nelze zkombinovat s manuální převodovkou.... ;-\ Ä leckdo by u něj také mohl postrádat víceprvkovou zadní nápravu, která je u Passatu a Superbu samozřejmostí... Aby bylo jasno, já Talismanu a Renaultu fandím, ale nelze prostě nevidět i jeho značné limity...
briza
Po přečtení té věty se mi vybavil text jedné písně skupiny Psí vojáci "... den vychvaluj až na večer, ženu až bude po smtri, meč po bitvě, led až když po něm přejdeš řeku, svět nevychvaluj dřív než vystřízlivíš ..." :-!