Na auto.cz konecne zistili, ze existuje aj iny ako cesky trh
Este by mohli zverejnit aj celosvetove predajne statistiky inych automobiliek. Aspon by umlcali zle jazyky, ktore tvrdia ze nechcu prezentovat ako vysoko je Hyundai nad Skodou.
Re: Na auto.cz konecne zistili, ze existuje aj iny ako cesky
Mnohe vase clanky o predajoch su uplne mimo....bez konkretnych udajov, pripadne tabuliek.....prikladom je dnesny clanok o predaje aut na Slovensku....clanok bez obsahu, ale nezabudnete dat do nadpisu, ze sa darilo Skode...bez toho by ten clanok ani nevysiel :no:
Re: Na auto.cz konecne zistili, ze existuje aj iny ako cesky
ten clanok o nasom trhu vazne moc nevysiel.. ( mozno preto je pod nim nulova diskusia ) cakal som aspon nejake to poradie.. znaciek.... nejaku tabullku.... samozrejme ze skoda je u nas prva.... ved tomu tak vzdy bolo a asi aj bude... ale inak fakticky sa clovek nedozvedel toho vela to ano ... mas pravdu
ked uz je clanok o uspechu skodoviek hadam na kazdom CZ webe .. mozno by nezaskodila bilancia hyundaia v CZ po prvom polroku... vzhladom na to ze sa v CZ nejaky ten hyundai aj vyraba tak info o bilancii by nemal byt velky problem..
Re: Na auto.cz konecne zistili, ze existuje aj iny ako cesky
Údaje podle ACEA za 1-5/2015: 1. VW, 2. Opel/Vauxhall, 3 Renault, ... 9. Škoda, .... 13 Hyundai, 14. Dacia, 15. KIA ....
Dynamika 1-5/2015: Škoda +3%, Hyundai +9%, KIA + 8,1%
Kdo chce, čísla si najde (namísto naprosto hloupého nadávání na redakci).
Re: Na auto.cz konecne zistili, ze existuje aj iny ako cesky
"Kdo chce, čísla si najde "
Mas pravdu. Aplikujem tvoj argument na iny kontent auto.cz.
Kto chce, testy si najde. Kto chce, prve dojmy si najde. Kto chce, porovnavacky si najde.
Podla tvojej, ehm, logiky, je auto.cz zbytocne. Teda, minimalne z hladiska citatela urcite. Ved citatel si predsa vsetko pri troche usilia najde sam inde.
Na druhej strane, citatel casto MUSI hladat informacie inde, pretoze citatel uz davno nie je ten, pre koho auto.cz existuje.
Re: Na auto.cz konecne zistili, ze existuje aj iny ako cesky
Drsoni, zřejmě jsi přehlédl upozornění p. Bureše na článek o prodejích v Evropě za 1-4/2015.
Má poznámka platí pro ty, co chtějí vědět více.
Myslím, že v kyberprostoru CZ a SK není ani srovnatelný, ani lepší web než ACZ. Opravdu zdaleka není dokonalý, ale ostatní jsou mnohem méně aktuální, méně obsažné a - to je to nejhorší - ještě méně profesionální.
Mně zase vadí logika přispívatelů, kteří pod článek srovnávající prodej německé prémiové trojky neváhají reagovat stylem: "...ako vysoko je Hyundai v Európe nad Škodou...". Slinty, hlouposti a kraviny. Ale to Ti zřejmě nevadí, že?! Logiku vyžaduješ selektivním způsobem jen od někoho...
Re: Na auto.cz konecne zistili, ze existuje aj iny ako cesky
Když na takovou statistiku někde zadarmo narazí, zřejmě ji tu uvidíš. A v tomhle směru nelze uspokojit všechny, v minulosti tu byly stížnosti na statistiky z "cizích" trhů. Osobně spíš vidím problém v tom, že se jim nevěnují pravidelně.
Páni novináři, nezapomněli jste na něco? Chybí Vám tam Škodofka a její klenot - Superb. Hravě se vyrovná těmto luxusním autům - nebo dokonce je i překoná. Alespoň podle Vašich testů. A nejenom Sup, ale i okta, trapid atd....... >:D >:D >:D >:D >:D >:D
na Tour de France vidim uz nove superby lifbacky.... kombiky su tam samozrejme este tie stare.... z mojho pohladu nic moc... passat je pre mna krajsim autom a s R -line paketom nie je o com ... superb ma svoju poziciu v koncerne jasne vyclenenu... passat sa teda nema coho bat .... pride mi ze aj ten starsi kombik superb je krajsi ako ten novy lift... skuste si niekto pozriet tour... da sa to tam pekne porovnat ked jazdia za sebou oba vozy .... uvidime nazivo ale zda sa ze vw si to tentokrat postrazil
No, vzhladom na to, ze technicky su dnesne Bentleys a RRs vytunenymi verziami vlajkovych lodi materskych znaciek, by som ich za nadpozemeske neoznacoval.
Ak maju dve auta prakticky totoznu techniku, su rovnake.
Ak je jedno z nich kvalitativny nespolahlivy paskvil, tak bude aj to druhe presne rovnaky paskvil bez ohladu na znacku ci cenovku.
Jenze ani Bentley a rozhodne RR nejsou nespolehlivy paskvily. Chapu, ze by sis to zlomyslne pral, ale nejsou :-!
Ty jim das par milionu navic, oni tam za to daji za par set tisic kuze, neco do dalsich materialu (sedadla, lednicky na sampansky a tak) a par set tisic do tu a tam lepsi techniky (ty tomu rikas tuning) a vsichni jsou happy.
To muzes potom rikat ze BMW 5GT je stejne jako Rolls Royce, protoze sdili platformu ... ale ono to nebude stejny...
Mercedes tvrdě dotahuje. Se nediví, to co je teď na trhu od M je bomba. škoda jen že si hodně lidí musí počkat a koupit si své vysněné auto z autobazaru. Po třech letech stojí taková auta i o 300 tisíc méně a jsou stále v dobrém stavu.
pride mi ze mercedes straca hlavne na poli SUV ( a to nielen v eu ) ...... lebo S klada a C a E su moc uspesne tu problem nevidim .... bmw dnes uz polovicu aut predava ako SUVecka... mercedes taketo cisla a takyto pomer SUVeciek nedosahuje ani zdaleka .... predaje GLK sa s X3 nemozu rovnat... rovnako ani predaje ML s X5kou.... bmw v tomto medveda proste drti ... vid staci omrknut cisla na nete
Začíná se prodávat nové GLC a tam se zase X3 nemůže rovnat. Kromě toho najíždí faceliftované GLE a nové GLE coupé. GLS je třída sama za sebe,leda proti Q7. No a GLA, pokud je to SUV, myslím, že se prodává slušně.
No a pak je tu legendární G...i když to jsou kusovky.
mercedes to spravil vskustku genialne.... nikto sa z ich modelov uz teraz nevysomari... neskutocne to s tymi oznaceniami uz prekombinovali a skomplikovali to aj tym ktori o autach uz nieco vedia... co uz potom ma povedat bezny laik ktory nema ani sajnu ktory mercedes je ktory .. aj mne sa uz tie nazvy ich modelov dnes pletu ( same Gecka GLE GLA GLC, GLK ).... o rovnakom dizajne ani nehovoriac... rozoznat ci ide za vami Acko CLA alebo GLC chce dnes uz skoleneho odbornika.... pritom toto sa mi nikdy v minulosti u premie nestavalo... aby som si nejake ich auto pomylil s inym ich autom... aj premia dnes setri.. a charizma? ta uz sla do haja ... dnes ma aj kia v sebe viacej invencie a dizajnovej sviezosti ako cela D3 dokopy ... bez srandy....
tak uprimne GLE coupe velke cisla nespravi.. a bude predajmi v eu niekde na urovni sucasnej X6 .... tomuto typu skosenej kasne nedavam dlhy zivot.... tak jak coskoro skoncia shootingbrejky od medveda tak casom skoncia asi aj X6 GLE coupe a podobne podivnosti... boom X6 uz v eu aj vo svete opadol... dnesne cisla novej X6 uz nedosahuju to co v minulosti a nikdy asi uz nedosiahnu... takze chce to hlavne zvysit predaje klucovych modelov ako GLK a ML ( po novom GLE ) ktore robia drvivu vacsinu predajov SUV ....
no ja mám podobné skúsenosti ako kolega, bmw jazdilo z d3 najlepšie, ale môj kúsok sa aj neskutočne kazil, po výmene cca 1/2 motora jednoducho šiel z domu. navyše to bolo prvé auto, kde ma museli odtiahnúť.
audi čo mám teraz (a7) ho začína v poslednej dobe výrazne dobiehať, dokonca aj odťah vyrovnalo. Čo sa týka jazdy, tak je naozaj také nemastné neslané, proste ničím neohúri ale ani neurazí.
MB aj mne prišiel najviac orientovaný na pohodlie, čo ma tešilo bola relatívne bezproblémová prevádzka, na aute sa riešil len spotrebák a pár drobností.
U mňa je suverénna jednotka lexus, tie som mal 4 a vždy len predpísaný servis. akurát, že lexus zabíja v eu ponuka, kde som si nevedel vybrať pre mňa zaujímavý motor s pohonom 4x4.
Co se ti nezdá? Každej není mistr pera, že by psal elaboráty na téma "rozdíly mezi D3". Navíc je dost lidí, kteří nepoznají velké rozdíly mezi jízdou, max. zjednodušeně že některé bylo pohodlnější atd. Tak se prostě omezí jen na hodnocení v rámci kvality, která je pro mnohé stejně nejdůležitějším faktorem pro nákup. To, že majitelé D3 navštěvují servisy a stěžují si na to častěji než minulosti, sleduji i ve svém okolí.
Ten Lexus to je fakt zvlastni - ja uz ho slysel chvalit stokrat skoro od kazdeho majitele. A vetsina majitelu ma nejdriv bmw nebo mercedes ...
Jednou jsem sedel 500km v predchozi IS220d a vazne to bylo super auto! Tenkrat mi spadla celist, cekal jsem nejaky japonsky pokus a ono to bylo snad nad urovni mercedesu i BMW - ticho, materialy, infotainment, jizdni vlastnosti na spici...
a to bola is220 to najhoršie od lexusu;-)
Lexus nie je vôbec zvláštny, naopak je veľmi kvalitný, pomer kvalita, komfort, cena, spoľahlivosť je výborná. V testoch lexusom vytýkajú často úplné nezmysly typu zastaralej grafiky navi a podobne. Vo firme som mal naraz asi rok bmw, mercedes aj lex, takže sa porovnávalo bez nejakého časového odstupu.
Co to meles? Interierem Lexus prave absolutne vynika - kvalita materialu, zpracovani i design jsou na te absolutne nejvyssi urovni! A to v podstate jakykoliv model!
Lexus je pro specifický okruh uživatelů, kterým nevadí, že auto neposkytuje vůbec žádné emoce, něco jako lednice nebo pračka. Pro lidi, kteří vnímají auto jako službu.
Vim ze mate na mysli automobilky, ale to v nadpisu neni.
Takze to Audi, to BMW a ten Mercedes, cili "vedli" s mekkym i. Alespon tak nejak to vidim ja. Mozna se pletu, cestina je slozita, jisty si tim skutecne nejsem... Ale tak nejak bych rek ze tohle bude mekky...
Ooo to je zase rano, to je provokace :-) ... za to prece muzou ty deti!!! Ach jo, to uz me zmatlo v zivote stokrat, exemplarni cestinarsky priklad a stale se nepoucim... :-) Cestina je krasna a ja jsem poleno blby ... :-)
Já vidím hlavní důvod v relativní stagnaci prodejů BMW ten, že jim ve stylingu nějak došel dech. BMW se již řadu let viditelně bojí vkročit do neznámých vod a stále nabízí jen reprízy. Na druhé straně MB se krok mezi HB opravdu povedl a je to také vidět na prodejích. BMW se také střelilo do paty s řadou 2 FWD a zavedení tříválců byla v očích BMW zákazníků také střela vedle. BMW i Audi chybí v nabídce šikovný HB. MB jejich úspěšný postup v prodejích přeju. :-!