Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - pelikoš
možná
| 16. 7. 2015 08:02
to je dobré auto, ale vedle nového véčka od mercedesu strašně zestárnul :-!
Avatar - lamal
blba doba
| 16. 7. 2015 08:05
kam sme sa to dostali, 2,2t tazky uzitkac je pohanany vyhonenym 2.0tdi s dvomi turbami... hnus a 150kw verzia na tom nic nezmeni, ze ide len a len o planovanu poruchovost a servisne naklady, nie o emisie... stare dobre casy R5 TDI, do takehoto auta patri aspon 25ka...
blba doba
| 18. 7. 2015 09:27
Nie si trošku mimo? 1,5 tony ťažké hatchbacky poháňané litrovými trojvalcami sú niečo iné? Je to trend a výrazný míľnik vývoja, pokiaľ bude mať ten motor primerané parametre a dostatočnú spoľahlivosť, nech má hoci pol litra a dva valce.
Nový nebo starý?
| 16. 7. 2015 08:12
Docela mi dalo zabrat jen podle fotky říct, jestli to je stará nebo nová generace. A to se v autech dost vyznám.
Každopádně vůz pěkný. Ale jak zmiňováno výše - v porovnání s konkurencí zestárnul. Nicméně dál už bude stárnout velmi pomalu. Jednoduché, čisté - to se jen tak neokouká - především díky tomu, že takový design nenutí člověka si vyloženě toho auta všímat :yes:
Nový nebo starý?
| 16. 7. 2015 08:50
Stárnout pomalu bude i díky tomu, že jeho nástupce je mu hodně podobný. Osobně se mi tento přístup docela líbí.
Avatar - Ozzman
Nový nebo starý?
| 16. 7. 2015 08:53
Ono zase.. co tam nového vymyslet? Je to pořád dodávka, nemá to být závoďák, limuzína, ani kabriolet >:D Když opomenu nějaké výrobce dodávek, tak které se nějak drasticky mění? Tranzit vypadá od konce 80tych let podobne az do lonska, kdy prisel s tou US truckerskou maskou >:D A taky se prodával :-)
Nový nebo starý?
| 16. 7. 2015 09:18
Vem si Vito/Viano a novou třídu V. Teď už vidíš, co se tam nového dá vymyslet? ;-) Jinak tento přístup se mi líbí obecně, nejenom u Transporteru.
Avatar - Ozzman
Nový nebo starý?
| 16. 7. 2015 09:30
Souhlas, ale to je celkem výjimka :-) V dobrém slova smylu
Nový nebo starý?
| 16. 7. 2015 16:20
Vymyslet se tam dá docela dost - například větší šířka, tam docela ztrácí. Potom možnost mít střední délku, protože multivan je hodně krátký ( kufr je naprd, osobně vyzkoušeno v 6 lidech při cestě do Skandinávie) a verze o 40cm delší ( LONG) by byla zas moc, tedy chybí pro Multivan něco +20cm na délku ( a ideálně +5-10cm na šířku).
Také by to chtělo u Caravelly ( a třeba i některých transportérů) mít samostatně stavitelné opěráky, to má Mercedes už od poloviny 90. let a to včetně Vita ( některé verze), o Ford Tourneo Custom, nebo Scudo/Jumpy/Expert ani nemluvě.
Pěkný
| 16. 7. 2015 08:18
ale od majitelů jsem na biturbo neslyšel zrovna slova chvály. Zejména co se týká celkové životnosti a problémů, kdy bylo auto kvůli rozsypanému motoru dlouho nepojízdné. Za ty prachy bych čekal, že to bude dlouho a spolehlivě jezdit.
Pěkný
| 16. 7. 2015 09:30
Nove diesly jsou celkove EKO-Srajdy bohuzel. Zlata stara rotacka.....
Avatar - hedvin
Výprodej
| 16. 7. 2015 08:26
Tak asi začal výprodej, že je ještě v testu, ale abych nekřivdil poslední rozlučka se dělá u aut která za něco stála. Není to tak dávno co tu byl test výběhového mondea. Ikdyž to nemělo pro připomenutí 5 nebo víc oslavných článků jako T5.
Avatar - Ozzman
Legenda na kolech
| 16. 7. 2015 08:30
A né snad? Jako je Tranzit legenda užitková, tak Multivan a jeho různé inkarnace napříč historií, jakožto vícemístné vozidlo je znám snad všem lidem na světě už z dob Woodstocku >:D

Osobně jsem měl nejradši T4ky, které neúnavně sloužily dlouhá léta, také si pořád celkem drží cenu.

T5 jsem jel jednu z prvních s R5 TDI, což byl opravdu rychlík a naložené auto (6lidí + plný kufr), na dálnici do kopce 150-160.. nádhera, bohužel na delší cestování v plném naložení je auto velikosti Transportera/Multivana malé. ( Pro mé potřeby dodávky, na delší cestování je rozhodně nutné alespoň auto typu Tranzit, když jedete lidi + hodně věcí v 6ti)

Další T5 jsem jel s klasickým 103kw dvoulitrem TDI, 2015 r.v. Jel také solidně, bohužel zkoušen jen ve 2 lidech, trochu hůř tlumil nerovnosti, ale vždyť je to dodávka :-)

Bohužel jsem slyšel dost nevalné zkušenosti s T5 generací a jejich spolehlivostí..

Zajímalo by mne, jak by proti klasikovi obstál nový Transit Custom, který je dle mého cílen právě proti T5kám. Bohužel jsem ho ještě nejel :-)
Legenda na kolech
| 17. 7. 2015 09:55
Tourneo Custom neni pro Multivan konkurence, nedosahne na nej vybavou, podle me ani velikosti. Chybi 4kolka. Navic kdyz jsem ho projizdel je tam vic slyset motor a z podobne projizdky kde jela caravelle za 7,5 jsem prijel z Fordem za 9.5. Jediny cim boduje Ford je cena,ale neni to zadarmo, resil jsem to ted s majitelem 2005 Multivanu, kdyz si do toho auta sednes, tak tam ten cenovy rozdil citis...
Legenda na kolech
| 18. 7. 2015 09:30
Auto nie je legenda, legendárne je len meno. Nejde stále o to isté auto. Alebo áno? ;-)
Avatar - 3_diamanty
zastal cas
| 16. 7. 2015 09:08
pride mi to akoby vo vw zastal cas.... to auto vyzera uplne rovnako ako ten dlhy transpoter z r 97 s ktorym som absolvoval niekolko jazd este pred 9 rokmi na letnej brigade.... boze moj.... na pohlad ziadny rozdiel ...nazivo su inak tieto vw hrozne sterilne skatule.... plastove vnutorne klucky dveri mali starsie generacie tak slabe ze nam neraz ostavali s kolegom v ruke ... hadam to uz poriesisli a su masivnejsie....... inak vedla tohto noveho kusku aj stara 1203ka vyzera lepsie a stylovejsie..... Vecko od mercedesu vyzera vedla tohto vw uz doslova ako rolls-royce ... neskutocny rozdiel .... samozrejme o praktickosti tohto vw nepochybujem
zastal cas
| 16. 7. 2015 09:23
Ty tady ale pořád halekáš o zlatých "devadesátkách", tudíž by se ti měl T5 i T6 rozhodně líbit ;-)
Avatar - Ozzman
zastal cas
| 16. 7. 2015 09:29
Já myslím, že pro něj je dodávkový ideál tohle :
[odkaz]
:DD
zastal cas
| 16. 7. 2015 10:26
Líp a stylověji vypadá podle něj i "dvanácettroska" :-)
Avatar - Ji/Ri
OT: AR interiér
| 16. 7. 2015 09:13
Co tak ukázat vnitřek Giulie a neservírovat koncern 100x jinak každý den. Už zase je mi nevolno....
Nekupovat
| 16. 7. 2015 09:51
Uz v diskusi pod novym jsme se shodli, ze minimalne bez vyzkouseni mercedesu bych toto auto nedoporucil. Nektere vytky v clanku zaznely, nesouhlasim, ze se auto nenaklani. Nastesti vas uz v najezdu vydesi tak, ze si normalni rychlost prujezdu zatackou rozmyslite. Razy od kol jsou nasledovany drncenim vsech ledabyle upevnenych plastu v interieru. To zpracovani je fakt des. Takovy rozpadajici se lego. Napriklad vyklopne drzaky napoju v bocich karoserie maji nesmyslne maly prumer( tak na red bull) a kdyz do nich nejake dite nadrobilo a cele se to spojilo s vodou a zacalo to plesnivet, ctel jsem to vycistit. Nejde to vyndat. Musel bych sundat cely bocni panel, ktery zas navazuje na jiny a buhvico by jeste muselo ven. Cele je to vrzajici ausus uz po 100000km. Za ty penize fakt ne. To radsi grand cherokee a mazdu 2 k tomu.
Nekupovat
| 16. 7. 2015 12:20
Ted plne s tebou súhlasím.

Oproti predchádzajúcemu 2,5 TDI 170 koní sa toto 2,0 BiTDI neda ani porovnať!
Tak je pravda že v starom som mal manál 6. st. a v tomto je automat.

2,5 TDI plne naložený + 7 ludí + na streche 400L truhla išiel po dialnici 150-160 km/ jak jedna píííííla.
Podvozok akurát tvrdý, nebolo problém na starej dialnici medzi Bologna a Firenze vletieť do zátačky 130 km/h a v pohode ju prejsť...
V novom som sa skoro pos..l. Idem dole kopcom plne naložený, plný kufor, na streche 400L truhla (a to už na novej dialnici medzi Bologna a Firenze a tá je oproti starej podstatne "rovnejšia" - zátačky s väčším polomerom, kvalitnejšie mostné uzávery...) a v 130 km/h vojdem do zákruty, zatočím volantom a nič (!!!), auto sa nahne na opačnú stranu ako som zatočil a stále nič, nakoniec trochu na brzdu a potom pomaly začne zatáčať, to už dobre že sa nedržím bočného okna ako sme naklonení. Tak jemne na brzdy a už od teraz len tak 115km/h do takýchto zátačiek. Bol to zážitok nepríjemný...
V starom nebol problém, zatočil a išiel ako po kolajách.

2,0 BiTDI to je teda doslova des čo sa týka výkonu a pružnosti...
Už aj ten 103 kW manuál je na tom o dosť lepšie čo sa týka dynamiky (verte - neverte, automat...) aspoň na "pocit". Ja viem že nemôžem porovnávať manuál s automatom ale ten automat neznášam.
Je to auto vyslovene na pohodovú jazdu po dialnici (rovnej) 130 km/h a v zátačke pomalšie... na to je to OK.

S tým spracovaním až tak s tebou nesúhlasím (neviem ako v Mercedese) ale tu zatiaľ nič nevŕzga. A to už má za sebou 5x dovolenku v ITA a 1x Rally Sardegna... ...uf tam dostal podvozok teda riadne zabrať...
Elektronické bočné dvere neodporúčam, mám na to nervy!

Ale radšej by som starší (T5 pred faceliftom) 2,5 TDI aj keď so spolahlivosťou nemal moc spoločné...
Nekupovat
| 16. 7. 2015 15:53
Tady si můžeš přečíst, co dalšího o něm psal (na co se tu odkazuje): [odkaz] Jako že v interiéru půlka dílů upadla atp. ;-)
Nekupovat
| 17. 7. 2015 10:09
Pokud hledas prostor, tak to bys s GCH plakal :). Mercedes je hodne dobry auto, ale neni dokonaly :(, 4kolka jenom u nejsilnejsi verze a jeste v automatu. U jednoho modelu co jsem zkousel uz u noveho neco drncelo v palubovce(projizdel jsem Vita), Nejhorsi je to ale se sedadlama, maji hrozne kratky sedak a zadne bocni vedeni, takze mi z toho zpadavali stehna do stran a to uz jsem zkousel komfortni za nesmyslny priplatek, ktere jsou i ve Vcku. Navic nepochopim, proc ve predu nemuze byt loketni operka i u dveri, ta mi tam hodne chybela, dvere jsou daleko, takze na ne se loket oprit neda.
Avatar - Ada je zase tady
Slušel by mu větší motor
| 16. 7. 2015 16:44
Dvoulitr není pro tohle auto žádná sláva. Zvlášť když se musí dvakrát foukat. Proč není na výběr 3.0TDI?
Slušel by mu větší motor
| 20. 7. 2015 14:44
Protože šestiválec je těžší, dražší a větší. Tohle není velký sedan, ale prosklená dodávka.
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
Slušel by mu větší motor
| 24. 7. 2015 11:12
Protože šestiválec od Audi je do vidlice a je tedy pro podélnou zástavbu a to T6 jaksi nenabízí.
Nejhorší možný způsob dopravy
| 16. 7. 2015 17:52
Kupte si mazdu MX5 a zbytek prochrápejte v luxusních hotelích.
Nejhorší možný způsob dopravy
| 17. 7. 2015 15:22
Ne že bych chtěl cestovat za volantem dodávky, ale kam dáš kola nebo děti? Snad kvůli přepravě velkého množství věcí/ lidí lidé kupují dodávky, ne?
Reálný uživatel - 3 roky
| 16. 7. 2015 19:58
1. Pozitiva
- pro velkou rodinu nejpohodlnější způsob dopravy do Alp na lyže nebo do Francie k moři.
- vzhled je otázkou vkusu, mně se ta jednoduchá elegance líbí.
- možnost převozu větších objemů nákladu.
- při rozumné jízdě ucházející průměrná spotřeba, u mne cca 8,5l/100km.

2. Negativa
- z dodávky nikdy "Grossraumlimoussine" nebude, přes veškerou snahu VW marketingu. Týká se jízdních vlastností, hluku, pazvuků - klepání a drncání na sebemenší nerovnosti. Na kostkách to přehluší i klidný hovor.
- BiTDi je snad největší katastrofa. Výkonově tak na hraně, rozhodně žádný trhač. S postupným nájezdem přes 100.000 růst spotřeby oleje, nakonec 1l/3000km, tj. 10l na servisní interval, přitom celková náplň 7,5l. Co na to katalyzátor a DPF je celkem jasné - odejdou taky.Jediná náprava podle VW - výměna motoru.
- variabilita - áno, ale. Jednoduše a rychle jdou v zásadě jen posouvat sedačky. Už vyndávat dvě sedadla ve druhé řadě je práce na 15 minut - vylamovat a zpátky vsazovat krycí destičky ve vodících lištách fakt vymýšlel kandidát strojnických věd. Vyndat zadní lavici jsem se nikdy neodvážil. Pokud chci dovnitř naložit kola a upnout je za přední vidlici, tak musím vyndat druhou řadu a lavici přirazit tak dopředu, že už se na ní nedá sedět. Jinak se nevejdou, Nebo sklopit zadní lavici a kola hodit na ni - pak je zas nemám jak přichytit. V Galaxy jsem jen sklopil sedačky - 10 vteřin - a bylo místo na kola.
- 4 Motion - na uježděný sníh dobrý, ale žádný offroad to s běžnými zimními pneu není. tahali mne ze sněhu i z bláta :-)
- DSG určitě rychle řadí o stupeň nahoru či dolů, kickdown při předjíždění znamená chvíli pauza, pak zavytí motoru, pak cuknutí... Režim Sport je v tomhle autě snad jen ironie.

Sumasumárum - velká radost, když jsem koupil, ještě větší, když šel z domu.
Reálný uživatel - 3 roky
| 16. 7. 2015 20:25
To tak nejak potvrzuje mou zkusenost. Pridam jeste jednu cerstvou... chtel jsem posunout zadni lavici, protoze potrebuju na cestu vic mista v kufru. Myslite, ze staci zatahnout za madlo? Tak, nejdriv musite zcela vpred sklopit operak lavice, jinak se lavice nepohne. Takze vyndat obe autosedacky sklopit, posunout o 10cm, nainstalovat detske sedacky zpet.... to jako vazne?? Tohle auto proste klame telem. Podivejte se na meziplyn na streamu.Koubek z nej slinta, jako skoro kazdy po kratkem seznameni ( u nej se to deje vzdy, kdyz se mu neco libi, objektivita jde stranou). Kdyz ale faktor to se mi libi pomine a dojde na prakticke souziti, najednou si clovek musi rict: skutecne? Tohle pilujou uz tolik let a dospeli sem?
Jecine s cim nesouhlasim je ten nejpohodlnejsi zpusob jak se dostat do Alp. Na hory bezne jezdim 535xd se dvema detma, a lyzema uvnitr! Se zabalime pod roletku. Cestou nic nemlati, klimatizace neotravuje hlukem, nejedu 130, i kdyz uznavam, ze vetsina cesty je omezena... proste se jede vyrazne lip...
Reálný uživatel - 3 roky
| 16. 7. 2015 20:43
Mam deti dvakrat tolik .
Takže bavoři jsou mimo můj radar :-)
Reálný uživatel - 3 roky
| 16. 7. 2015 20:50
Tak to:
1) hluboce smekam
2) zcela chapu
3) v classe? Nebo spis ten novej trandak?
Avatar - m.z.
Reálný uživatel - 3 roky
| 16. 7. 2015 22:08
Asi jsem nějaký divný, ale mě to auto max. vyhovovalo a kdybych neměnil za úplně jinou kategorii, určitě bych neměnil.
Nikdo nic lepšího neudělal, až teď se povedl MB krok napřed, jinak Viano bylo o ten krok zpátky.
Zkrátka v téhle kategorii žádná lepší volba nebyla a pokud má někdo nereálné požadavky, samozřejmě spokojený nebude nikdy.
Reálný uživatel - 3 roky
| 16. 7. 2015 22:30
Opravdu jsem neočekával, že mi u auta za bezmála 2 miliony výrobce doporučí po 3 letech provozu vyměnit motor. Třeba to byl opravdu nereálný požadavek...
Reálný uživatel - 3 roky
| 16. 7. 2015 23:00
Das dve mega za auto a chtel bys aby fungovalo? Kdepak v technickych udajich je urcite spotreba oleje 2litry na 1000km. Jen jaksi nevim, jak se to shoduje s tou ekologii a normami. Jak muzou tvrdit oboji zaroven, nizke emise, spotreba oleje...
za nejvetsi tragedii povazuju pristup novinaru. Ti jdou tu schopni psat ody na mizerne motory a kdyz je jim to vytceno, tak oni prece s autem nemaji dlouhodobou zkusenost. Neni snad udelem novinare pidit se po informacich? Jenze on tomu ten vyvoj nahrava... novinari pisi pro ty, kteri zadavaji inzerci. Inzerci, kterou nakonec zaplatime my v cene aut. A navic je to taky podstatne jednodussi prace. Nemusis nic vedet, o nic se snazit, mustr mas hotovej od pr automobilky, doplnis nejakou tu zkusenost z testu.... doporucis nejdrazsi motor o kterem je znamo, ze je to past...
Reálný uživatel - 3 roky
| 17. 7. 2015 16:05
Však také emise ze spalování oleje zohledňují při jeho výběru/ formulaci. Co vím, tak tím hlavním problémem nejsou emise přímo, jak si asi myslíš, ale to, jak ovlivňují funkci filtrů atp. Dokud se spotřeba vejde do "normy" (z hlavy si nevzpomenu na motor/ automobilku, kde by to bylo pod litr na Mm), měl by to vydržet. Pak je otázka, s jakou životností počítají.
Reálný uživatel - 3 roky
| 18. 7. 2015 13:32
Musim trochu poopravit ci doplnit sve postrehy. Vcera jsem dal v Multivanu t5 2,0tdi 103kw 1200 km na jeden zatah v sesti lidech. Zatim co cestu tam jsem jel usporne ( dle predpisu a max 140 - pripominam ze cela dalnice za regensburgem je omezena na 80 - jel jsem 100) derail jsem se spotrebou 8,3l/ 100; vcera jsem jel dle predpisu, ale kde to slo jsem jel plnej a zaverecny presun po d5 tempomat 159 doe gps. Musim se priznat, ze multivan prekvapil docela prijemne. V noci kolem mnichova 195 km/h ( cca 3400 otacek/min na sestku) bezne 180 tachometrove, chyba dle gps je cca 5km/h. Prekvapilo me, ze na nemecke dalnici s touto rychlosti auto nema problem a to ani v zatackach. Nevyhnul jsem se ani nekolika razantnim brzdenim z techto rychlosti a brzdy ani nemrkly. Dorazil jsem se spotrebou 9,3... Na dalnici s multivanem nemam problem. Climatronic je vsak nutnost, standard sice auto v pohode vychladi i ve vcerejsich 40,5 stupne v italii, dani ale je, ze vsechno musi jit zpredu a pred i cestujici to od esou zanetem dutin... Motor v techto rychloste h nerve, vazne prekvapeni. Na okreskach me to auto stve, ve meste taky, pricny spary a ostre nerovnosti jsou v aute zzrojem hroznych ran, coz casto budi osazenstvo, nicmene na dalnici je to auto jak doma. Skoda ze ten dvoulitr i vtehle vykonove verzi casto nytuje v nizsich otackach. Proste to dle meho nazoru vola po vetsim objemu... Vic turb a vtsi tlaky nejsou pritelem dlouhovekosti. To je jasne.
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
Reálný uživatel - 3 roky
| 24. 7. 2015 11:15
Nechci rejpat, ale to BiTDI ve Vašem voze je starý motor. Tedy na základě předchozí generace dieselů. BiTDI v T6 je nový motor známý třeba z nového Passatu, byť v tomto případě se sníženým výkonem. Nechápu jak může někdo hodnotit nový motor podle starého.
Reálný uživatel - 3 roky
| 3. 8. 2015 21:11
Zeby ze zkusenosti? 2.5r5 byl pru...er 2.0bitdi byl pru...ser - vy byste ocekaval ze novy bude jednicka ve spolehlivosti???

Sam mam T5 a je to vazne hrozny auto-za 2 mega. V UK to delaji tak, ze koupi Transpika a dodelaji nebo spis nechaji si ho dodelat. Cenove jsou do mega za stejny auto. Pak to dava vetsi smysl.
raději ne...
| 20. 7. 2015 14:41
V ruce jsem před léty držel prasklý klikový hřídel z motoru 2,0TDI, a tak si nejsem jistý, jestli jsou dvě turba vhodnou cestou. Diesel v osobáku je krátkodobý exces v automobilové historii, který pomalu odeznívá.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku