Připustíme-li si platnost všeobecného faktu, že "Jak to má volant nebo kozy, tak s tím dřív či později budou problémy!!!", tak jsou v tom ti Francouzi částečně nevině. :-)
Ak to mal byť model, ktorý uviedol Renault do sveta SUV/crossoverov, tak to nemusíme brať ako márny počin. Zaujímalo by ma, koľko Koleosov sa vlastne vyrobilo.
No nič. Na rozlúčku aspoň pripomienka peknou reklamou. [odkaz]
navyse ak sa nemylim po FL este aj zdrazel ... tento kusok si renault do vitriny asi neda.... pritom kolonku neuspesnych modelov ma renault uz aj bez neho dost bohatu......
pritom taky sportage preda len rocne vo svete vyse 400 000 aut...... podobne rav-ka tiguan.... ci ix35/tucson.... renault ma hodne co dohanat na poli SUV .... to nepojde dobehnut za rok ani za dva ... a mozno ani za dalsich 5 rokov ... imidz a dobre meno na poli SUV sa buduje dlhe roky.... ( sportage aj RAV-ka su na svete uz vyse 20 rokov )........ takze konkurencia sa moze nadalej este spokojne usmievat
Re: Prečo si dal Renault robiť nový Koleos až do Čile?
Asi tam nemaju odbory ake ich pozname z Francuzka....a kazdy dobre vie, ze odbory vo Francuzku zachvilu "zabiju" coskoro automobilovy priemysel i ten, ktory tam este je ;-\
Re: Prečo si dal Renault robiť nový Koleos až do Čile?
Řekl bych, že ty nepoznáš nic. Asi ti stačí papouškovat nesmysly, které KAŽDÝ pozná. Odbory v Renaultu mají podepsanou dohodu o konkurenceschopnosti, nestávkuje se a výroba se vrací do Francie. Stávkuje se však v Turecku, Koreji nebo Rumunsku. Svět se mění.
Re: Prečo si dal Renault robiť nový Koleos až do Čile?
O tom, ze jednych z najvyssich poziadaviek v Europe maju prave francuzke odbory mam od ekonomov... ale je mozne, ze pocas postupneho zamyslania zavieranie fabrik vo Francuzku mohli odbory od niecoho upustit