Takového prodlužování konce se dočkalo snad jen pagani zonda. Ikdyž defender má své kvality tak už to chce větší inovaci. Hlavně co se kabiny týče, teda spíš místa na levou nohu. Vzhled ať klidně nechají ;-)
Těch Defenderů tu jezdí asi tak 50x víc jak MB G v pracovní verzi. Proč asi. jenom kolik jich má ČEZ, EON, armáda a po nich drobní živnostiníci a menší firmy dělající třeba elektriku atd.
skoncit.... ved vyzera uzasne... je uzasne a v terene nenahraditelne...... treba si uvodomit ze nemozeme vsetky taketo prakticke a skutocne hodnotne auta ( ktore nie su len na paradu ) len tak prestat vyrabat ...... lebo v terene nebudeme mat zrazu cim jazdit..... nech sa na mna nikto nehneva ale lestenka touareg ani X5 v terene defenderu nesiahaju ani po jeho podbehy... takze ano.... taketo terenne vozy su stale potrebne a budu stale ziadane ..... auta ako defender ci wrangler mozu fakticky vyrabat vecne.... su nesmrtelne a krasne ,,,, :yes:
Skvělá zpráva, čím déle se bude tento jedinečný off-road v Evropě vyrábět, tím lépe! Nejlepší by bylo, kdyby se to podařilo až do roku 2018, kdy by defík oslavil krásné sedmdesátiny (samozřejmě pokud do toho počítáme i přímé předchůdce). V tomto roce by už také mohl začít prodej nástupce.
Krátký Defender se stahovací střechou a patřičnou doplňkovou výbavou je ten nejvíc cool off-road, co znám! (a pětidveřová verze je taky super!) :-):yes::yes::yes: