Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Praha by mohla v rámci parkovišť P+R využívat soukromá parkoviště

6 komentářů

Avatar - praděda7
praděda7
Všechna parkoviště by měla být soukromá. Proč by měl daňový poplatník financovat výstavbu a provoz parkovišť a pak za parkování ještě platit. >😒]
iKO
To bude zese tunel na veřejný prachy. Ať jsou P+R soukromé či veřejné, ale nevidím důvod, proč by si Praha měla cokoli pronajímat.
Avatar - praděda7
praděda7
Jediný důvod proč chce Praha pronajímat různé věci je, aby se mohlo přijímat víc úředníků a kámoši se mohli napakovat. >😒]
IPace
tim chces rizt ze vsechno by melo bejt soukrome? pac valstne vsechno co dnes vyuzivame jako beznou soucast zivota a ma v tom prsty stat, tak zato vetsinou platime

elektrina, voda, plyn, kanalizace, zdravotnisctvi, nektere silnice, za to vsechno vpodstate platis, pritom to postavil stat ktery ziskal finance od nejakeho tveho predka nebo primo tebe na danich
Avatar - Egi
Egi
Já jim svoje dvě parkovací místa u baráku rozhodně nepronajmu >😁
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Praha je jeden velkej bordel. A k tomu parkování, Praha jako město by si sama měla zřídit parkovací domy, když tolik tlačí, aby lidi jezdili sockou. Vím o jedné lokalitě, kde by se to skvěle hodilo z vícero důvodů. Dole by mohlo být i pár obchodů. Konkrétně se jedná o plac u metra Nádraží Holešovice, na místě je nyní objekt Technoclean a úřadovna MP.
Sorry, bohužel mi nejde řádkovat a udělat odstavce.
Výhody:
- je to bezprostředně u metra - je to bezprostředně u nádraží - je to snesitelně daleko do centra (4 zastávky k muzeu) -
je to stanici tramvají nebo pochozí vzdálenost na Výstaviště a sportovní hale, uleví provozu při společenských akcích - je to dosažitelné od nájezdu do tunelu Blanka - je to za protipovodňovou bariérou - v okolí je minimální obytná výstavba - odhadem možnost stavby až 4 pater - možnost zřízení moderní služebny MP, supermarketu (samobsluhy) Konkrétně, je to zde [odkaz]