Novinky
dosud vsechny predstaveni novinek probyhali na akcich poradane primo Teslou a vzdy to melo velky medialni ohlas (v USA), ostatne v US to tak dela spousta velkych firem od Apple az po mensi firmicky typu Nvidia, a vzdy to ma pro tamni trh mnohem vetsi medialni ohlas nez autosalony, tazke se dalo cekat ze i Model 3 bude takto predstaven
myslim ze na Model 3 je zvedavo spousta lidi a od toho auta se ceka ze by mohl zmenit automobilovej prumysl daleko vic nez model S, to auto totiz bude zasahovat do vod flotilovich zakazniku, a ac znam v CR jiz 2 firmy kde je Tesla S vyuzivana firemne, tak vzhledem k cene je jasne ze se jedna jen o vyssi management firmy, tak trebva model 3 ukaze ze ma ambice se nabidnout i do mist kde vladnou VW Passat a jemu podobne flotilove vozy 😄
myslim ze na Model 3 je zvedavo spousta lidi a od toho auta se ceka ze by mohl zmenit automobilovej prumysl daleko vic nez model S, to auto totiz bude zasahovat do vod flotilovich zakazniku, a ac znam v CR jiz 2 firmy kde je Tesla S vyuzivana firemne, tak vzhledem k cene je jasne ze se jedna jen o vyssi management firmy, tak trebva model 3 ukaze ze ma ambice se nabidnout i do mist kde vladnou VW Passat a jemu podobne flotilove vozy 😄
Uz vidim jak budou cestaci nahrazovat svoje Passaty Teslou model 3. >😁 Takove to tradicni cestacke jezdeni typu Praha - Brno - Budapest v jednom dni tam a zpet.
Ne vsichni to maji v hlave totalne vymetene a tak si samozrejme podobne auto koupi az po analyze toho kam a kolik km denne najezdi. Osobne znam nekolik obchodaku a zadny z nich za den nenajede vice, nez cca 250 km, takovi by jiste podobny vuz pouzivat mohli. Pokud musim jet Prahu - Ostravu v jednom dni, tak bud tak, ze auto v cilove destinaci mohu do plna nabit, nebo proste pojedu necim jinym (autem nekam za Studenku, pak uz je mozno vlakem).
No jo, ale co kdybys náhodou chtěl a potřeboval jet ne do Ostravy, ale třeba do Košic... A musíš tam jet autem, protože vezeš dva velké a těžké kufry. No přeci si kvůli tomu nebudeš někde shánět další auto, i když takovou cestu konáš jednou za rok... Ne, ty musíš, prostě musíš mít naftovýho pašíka...
no samozrejme takovich cestaku je v kazdem Passatu minimalne 5 :-! to ze jsou lide co jezdi pravidelne dlouhe streky kam se elektromobil nehodi, neznamena ze neni dalsi hromada lidi co maj firemni sluzebak na cesty okolo 100-200km za den 😉 viz ty 2 Tesly S co vim ze slousi jako firemni auta ve dvou ceskych firmach
kazdy podnik ktery ma flotilove vozy ma spocitano jake cesty jejich obchodaci jezdi a jake auto je pro ne vhodne a podle toho se rozhoduji co se poridi jako nahrada starsich vozu 😉
kazdy podnik ktery ma flotilove vozy ma spocitano jake cesty jejich obchodaci jezdi a jake auto je pro ne vhodne a podle toho se rozhoduji co se poridi jako nahrada starsich vozu 😉
Vždycky do Vás rejpu, že píšete jen o škodovkách. Teď musím s trochou nadsázky dodat, že se to za poslední týden dost změnilo. Čím to? Okurková seźona? >😒]
Proto doufám, že i po skončení "okurkaření" budete i nadále psát o alternativních palivech (samozřejmě nemůžeme jen upřednostňovat Teslu >😁 ). Moc děkuji! (A možná ne jen já) 😄
Proto doufám, že i po skončení "okurkaření" budete i nadále psát o alternativních palivech (samozřejmě nemůžeme jen upřednostňovat Teslu >😁 ). Moc děkuji! (A možná ne jen já) 😄
... a to je dobře. Teď jen aby developeři včas pochopili, že do podzemních garáží v bytových domech budou chtít zákazníci ke svému stání i dobíjecí stanici... nebo alespoň elektrickou přípojku... protože ať brouzdám při hledání nového bydlení sebevíc a velmi důsledně, nikdo z dnešních stavitelů "moderního" bydlení vůbec takovou možnost nenabízí ani za poplatek...
Umím si představit při svém denním nájezdu cca 50 km po Praze jízdu v elektromobilu kvalit Tesly...
Umím si představit při svém denním nájezdu cca 50 km po Praze jízdu v elektromobilu kvalit Tesly...
pro CR temer nedelam takze to zde nesleduju, ale urcite nebude problem dodatecne k danemu parkovacimu mistu dotahnout 3 fazi, v te garazi tak jako tak nekde bude, u Tesly si pak muzes poridit destination charger (takova mala nabijecna na zed), ci proste vyuzit 11kW (2x11kW za priplatek) nabijecku co je v aute
u projektu pro cizinu (Cina a Dubai) se snazim klientum "vnutit" aby tam s nabijenim pocitali, a prekvapive Cinani na to kejvaj a dokonce se jim libi kdys jim do podzemnich garazi davame Supercharger k 5-10 stanim 😄 a predpokladam ze to brzo pochopej i developeri v CR
u projektu pro cizinu (Cina a Dubai) se snazim klientum "vnutit" aby tam s nabijenim pocitali, a prekvapive Cinani na to kejvaj a dokonce se jim libi kdys jim do podzemnich garazi davame Supercharger k 5-10 stanim 😄 a predpokladam ze to brzo pochopej i developeri v CR
Tesla akorát furt slibuje...
Podlož niečím svoje tvrdenie.
Sympaticke, velmi sympaticke... len drzat palce nech 3ka zaznamena masovy uspech na pomery elektro a nech nepolavi na kvalite... snad ani nemoze, 0-100 za 4,1s bude vyzadovat velmi kvalitny chasis ako aj do teraz, na nejakej torzke to stat nebude.
pekne. takyto tesla kombik by sa mi pacil a mal by aj prakticke vyuzitie, len by musel mat skutocny dojazd aspon 500 km, a niekde som cital ze na 80 percent sa nabije za pol hodinu tak ak by to bola pravda tak to nemusi byt az take zle...
Bežne jazdíš 500 km denne? Alebo ako často?
Ono to není 500 km, a už vůbec ne za dva roky nebo v zimě, kde to klesá rapidně. A taky stylem jízdy. Ale já hlavně chcu mít tu svobodu, kterou mi auto dává....
Baterková auta jsou jen pseudospasitelskou módou.
Baterková auta jsou jen pseudospasitelskou módou.
z nekolika testu lidi ze severskych zemi kde maj sakra "poctivejsi" zimu nez my tady v ***nim stredu evropy je celkem dobre patrne ze Tesla S nema problem i ve velkych mrazech mit dojezd stale 350-400km
a co za 2 roky? u Tesly je zaruka 8 let na kapacitu 80% , lidi kdys us chcete argumentovat, argumentujte alespon necim zasadnim a necim co se da snadno podlozit, temahle nesmyslnejma a casto lzivejma postama jen pomahate tem elektromobilum ktera tak bytostne nesnasite 😄
a co za 2 roky? u Tesly je zaruka 8 let na kapacitu 80% , lidi kdys us chcete argumentovat, argumentujte alespon necim zasadnim a necim co se da snadno podlozit, temahle nesmyslnejma a casto lzivejma postama jen pomahate tem elektromobilum ktera tak bytostne nesnasite 😄
To je kecov aj v tejto diskusii o tom, ako je Tesla neschopná. Väčšinou takéto reči však hovoria tí, čo vlastnými silami v živote houby dokázali.
Ten, kto sa niekedy pokúsil realizovať nejaký väčší vlastný projekt, musí Teslu len a len obdivovať. Možno skrachuje a jej zámery jej nevyjdú - ale to už patrí k slobodnej trhovej spoločnosti. Ale jedno jej už nikto nikdy nevezme: bola a je to prvá automobilka, ktorá začala čistokrvné elektromobily vyrábať vo veľkom. A ostatným výrobcom ukazuje cestu, ako niektoré veci robiť a naopak ako iné veci nerobiť. Ale holt to je už údel pioneerov...
Ten, kto sa niekedy pokúsil realizovať nejaký väčší vlastný projekt, musí Teslu len a len obdivovať. Možno skrachuje a jej zámery jej nevyjdú - ale to už patrí k slobodnej trhovej spoločnosti. Ale jedno jej už nikto nikdy nevezme: bola a je to prvá automobilka, ktorá začala čistokrvné elektromobily vyrábať vo veľkom. A ostatným výrobcom ukazuje cestu, ako niektoré veci robiť a naopak ako iné veci nerobiť. Ale holt to je už údel pioneerov...
Ono to tak zas ve velkém není. Kolik jich potkáváš? 😉 Ono to jde jen tam, kde to dotují. Hračka pro bohaté.... po městě v populární Tesle a kamkoliv dál soukromým tryskáčem (emise jak 10 000 aut).
ja potkavam pravidelne tri, v CR je jich 42+ z toho 32 letos, coz je hodne slusne nato ze tu nema Tesla ani prodejni ani servisni misto, a ty zbyle nesmysly snad ani nepotrebuji reakci 😄
krach urcite ne, momentalne maj naslapnuto stat se jednou z nejuspesnejsich firem sveta, a kdyby nahodou prisli problemy, porad je tu zajem ze spousty mist, od Apple po Google, o elektroauta bude zajem jen rust, takze bych se fakt nebal toho ze by se jim jeste tak 10-15 let business nedaril
z jisteho pruzkumu vychazi ze jiz dnes ma Tesla cca 19 milionu potencialnich zajemcu, respektive analitici predpokladaji ze by Tesla mohla behem dekady prodat tuto cifru aut, na coz ale nema a nebude mit kapacity, ikdyby Gigafaktory dokoncili v celem planovanem rozsahu, vic nez 600k aut rocne nevyprodukujou, 500GF a 100 soucasna tovarna ktera se vyuziva asi z tretiny
z jisteho pruzkumu vychazi ze jiz dnes ma Tesla cca 19 milionu potencialnich zajemcu, respektive analitici predpokladaji ze by Tesla mohla behem dekady prodat tuto cifru aut, na coz ale nema a nebude mit kapacity, ikdyby Gigafaktory dokoncili v celem planovanem rozsahu, vic nez 600k aut rocne nevyprodukujou, 500GF a 100 soucasna tovarna ktera se vyuziva asi z tretiny
Drvivá väčšina masových produktov, na ktoré si spomenieš, sa najskôr začali vyrábať len pre tých bohatších. Až postupne, keď sa znížila ich cena, si ich mohli dovoliť aj tí menej majetní.
Uvediem pár príkladov😒br /> cukor, čokoláda, káva, tropické ovocie, šunka, automobily, počítače, mobily, LCD a plazmové televízory, rádiá, laserové tlačiarne, videokamery, klimatizácie v aute, ABS, elektrické okná, letecká doprava...
Uvediem pár príkladov😒br /> cukor, čokoláda, káva, tropické ovocie, šunka, automobily, počítače, mobily, LCD a plazmové televízory, rádiá, laserové tlačiarne, videokamery, klimatizácie v aute, ABS, elektrické okná, letecká doprava...
Nebo znas nejaky elektromobil, ktery je v ramci sve tridy levny?
Osobne si myslim, ze pri parametrech aut od Tesly je to rychle kilo spise bonus, ktery ukazuje, ze i elektromibil umi v necem vyniknout.