Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Mig_35
0
U 911ky byla verze Turbo vždycky ta nej, tak teď budou všechny. A přidat si na výkonu nebude tak drahé jako u atmosféry😊
_MT_
0
S tím nesouhlasím. Pokud však nedokáží zachovat odlišný charakter Carrery, bude o dilema méně.
Magister
0
Za tu nej jsou považovány stroje se Weissachu - GT3. Když člověk čte test na GTS a pak tohle, tak zůstává rozum stát. Navíc nevím, jaká turba použijí tady v tomto případě, ale u 911 turbo to jde pak do mnoha statisíců. Zvláště výměna je pak veselá....
Mig_35
0
V tom postu bylo trochu nadsázky. Každopádně myslím, že pro běžné verze nebudou ty high-tech turba z Turba😊
tesnav
0
V tomto případě jim stačí klidně použít naprosto tuctové turbo a relativně "jemné" přeplňování. Pokud dnes vcelku lidové a levné vozítko typu Leon Cupra dokáže renomovaný úpravce jen přes SW dostat zhruba 350PS/460Nm ze dvou litrů, tak dostat dnes podobné hodnoty z třílitru ve skutečně sportovním autě s motorem konstruovaným na pořádnou zátěž, to musí být s prstem v nose.
XTad
0
No "dnes"... Tunilo se vzdycky a treba s koncernovym 1.8T lze dosahnout dost silenych hodnot.
tesnav
0
Samozřejmě. Rozdíl je ovšem v tom, že to, co se před pár lety povazovalo treba za tu dost šílenou hodnotu a znamenalo často drahé a zásadní zásahy do motoru, je při současném stavu techniky otázkou sériové produkce nebo její levné modifikace, kdy i různé rodinné vozítka mají motory výkonově srovnatelné s nedávnými supersporty.
Daffy Duck
ze v reale bude mat tento motor nizsiu spoteebu. Boze nech uz zacnu merat tu spotrebu realne, lebo sa atmo motory uz nikdy nevratia.
To je celkem odvazny tvrzeni, ze neexistuje realnej jizdni styl, kdy by tenhle mensi preplnovanej motor byl uspornejsi.
A jak by sis to reálné měření představoval.
Udavaná spotřeba v TP je jen technický parametr, jestli to někdo chápe tak že je to hodnota za kterou bude jezdit tak je to jen jeho chyba. (mimochodem - mimo zimu jezdím za normovanou spotřebu - s 1,6 THP 115 kw).
Nakonec o spotřebě rozhoduje hlavně řidič. Každý druhý jezdí s podhuštěnými pneu, vozí v autě celý rok krámy které nepotřebuje, půlka národa je obézních, jezdí jak pitomci že se dívají tak max.30 m před sebe a pak začnou u křižovatky či na kraji obce živelně brzdit, ale každý nadává na homologační spotřebu, že je nereálná...
Udavaná spotřeba v TP je jen technický parametr, jestli to někdo chápe tak že je to hodnota za kterou bude jezdit tak je to jen jeho chyba. (mimochodem - mimo zimu jezdím za normovanou spotřebu - s 1,6 THP 115 kw).
Nakonec o spotřebě rozhoduje hlavně řidič. Každý druhý jezdí s podhuštěnými pneu, vozí v autě celý rok krámy které nepotřebuje, půlka národa je obézních, jezdí jak pitomci že se dívají tak max.30 m před sebe a pak začnou u křižovatky či na kraji obce živelně brzdit, ale každý nadává na homologační spotřebu, že je nereálná...
Novy testovaci cyklus se pripravuje, zatim by stacilo prevzit americky model. Technicky udaj je take maximalni rychlost, akcelerace, hmotnost, vykon a ackoli jsou i tyto udaje dosazitelne za specifickych podminek, tak odpovidaji. Ty odchylky u spotreby jsou u turbomotoru opravdu velke (to, ze ty se hodnot drzis jeste nic neznamena) a mimojine diky temto testum prakticky vymizely atmosfericke motory, ktere naopak umely jezdit za mene, nez tabulka.
Kazdy motor ( o to turbo) umi jezdit za mene nez je udavano,zalezi jen na provoznich podminkach...(mesto-mimomesto. Studeny-teply motor atd.)
U starší metodiky měření to nebyl až takový problém. Nová je ovšem nereálná do té míry, že běžný řidič při normální jízdě je obvykle 20 - 30% nad tuto "normovanou". Možná je někdo schopen jezdit i pod NEDC, ale pak, pokud jde skutečně o klasickou kombinaci, se jedná o jízdu vcelku extrémně nenormální a pocitově nepřirozenou, hluboko pod vyuvyužitím výkonového a dynamického potenciálu motoru.
Udávané spotřeby jsou nesmysly. Hlavně u malých turbomotorů. Bohužel. Dělají to v laboratorních podmínkách. Kromě toho podle té zprávy - tady to nepřevzali celé, má ten motor být i těžší, což je logické ale smutné.