Zajímavé zpestření. Připadá mi to, že staví na minulé generaci Sprinter,LT, mimochodem velice elegantních tvarů.
Ale s cenama budou muset jít dolů, nečekám, že se budou tvořit pořadníky na nevyzkoušenou dodávku, navíc Hyundai resp. kurejci, nikdy motorama neexcelovalo.
Jinak se mi zvenku i uvnitř líbí.
Vychází to ze současného Sprinteru a to tak, že ve Stuttgartu už to bezpečně řešilo právní oddělení.
Jasný produkt reverzního inženýrství. Už jsem Hyundai H350 prolezl. Kopie téměř v čínském duchu. Pravděpodobně to ale nebude soudně napadnutelné, na vozidle je zjevně uděláno dostatek změn proti originálu.
Jasný důkaz, kdo je považován za etalon třídy v tomto segmentu vozidel.
Palubní deska je trochu Ford a rádio pro změnu jakoby z oka vypadlo produktům jiného německého koncernu...
Jen aby nám nakonec soused z Turecka zase neskončil jako ten nejmenší v ulici...
Těžko přesvědčí zákazníka, aby nedal přednost klasice Sprinter/Daily/Transit. Kdyby alespoň měli něco s 90 kW za max 500 000, tak by se o něm dalo uvažovat.
Vlastním firmu, kde máme vlastních 11 dodávek s ročním nájezdem +-50 000 na každou, časté rozjezdy a zakotvili jsme po zkoušení Mazdy, Mitsibishi, Iveco a Renault nakonec u Sprinteru. Takže o výše zmíněných toho moc nevím. Zároveň pro nás dělá spediční firma, která má 6 dodávek a tak zkoušela kde co a mají taky Sprintery a myslím jednoho Mastera, takže F/P/C asi moc velké terno nebude. Když jsem naposledy procházel nabídku a modely si důkladně ošahal, tak musím říct, že Daily na sobě zapracovalo hlavně co se mechanické odolnosti týče. Podvozky má bytelnější.
Vypádá moc dobře, ale cenově nepřichází v úvahu kupovat nový... Za jak dlouho se může objevit v nějakém autobazaru typu AAA, kde by mohl být dostupnější?
zajímavé, napíšeš za svou historii pouze 8 příspěvků, všech 8 se týká opěvování kvalit AAA a informuje co tam zrovna mají >:D Ta tlustá ředitelka zde má ale pěkného mediálního trola :no:
VYRID KAROLINĚ,ŽE TY JEJÍ VYKUPČÍ UŽ BEROU 3.000 za ks,prodavám vám 50 aut měsíčně a 100.000 litru my ještě nevadilo ,ale už to prehanej 150 litru za měsic *...mi už sere ,asi berou malo ,tak at jim prida ju praci ,ne love nazdar a nebud tak pruhlednej. hezky zažaluj a povýšíš a ja ušetřím dik
U Hyundaje pracují asi kouzelníci. Nikdo jiný by asi neuměl zařídit, aby různé velké a těžké verze navíc s různými motory měly absolutně stejnou maximálku a dokonce i nachlup stejné spotřeby.
Jinak ale čumím, že elektricky ovládaná zrcátka jsou u nákladní verze až v nejvyšším balíčku Profi. Tohle by snad dnes nemělo ani dostat homologaci ... :-(
Přesně o těch zrcátkách píšu výše. Akorát to asi příznivci Hyundai nepochopili. Dodávku bez elektrických zrcátek bych fakt zakázal prodávat. To je naprosto základní věc pro manévrování a popravdě si neumím dodávku bez toho představit.