Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Hyundai H350 vstupuje na český trh, kolik stojí?

16 komentářů

offf
Ten ceník je jedním slovem tragédie. Vypadá to, že v Hyundai někdo nepochopil co to je dodávka a jaké údaje a věci zákazníky zajímají. :no:
PavelK_
To jsem zvědavý, jestli to bude hnít méně, než Sprinter/Crafter a jestli motor vydrží více, než v Craftru. Obojí by nemělo být těžké překonat.
Avatar - m.z.
m.z.
Zajímavé zpestření. Připadá mi to, že staví na minulé generaci Sprinter,LT, mimochodem velice elegantních tvarů.
Ale s cenama budou muset jít dolů, nečekám, že se budou tvořit pořadníky na nevyzkoušenou dodávku, navíc Hyundai resp. kurejci, nikdy motorama neexcelovalo.
Jinak se mi zvenku i uvnitř líbí.
PavelK_
Je to jak z článku, tak z fotek zřetelné, že to vychází ze současné generace Sprinter/Crafter
Avatar - mariov8
mariov8
Vychází to ze současného Sprinteru a to tak, že ve Stuttgartu už to bezpečně řešilo právní oddělení.

Jasný produkt reverzního inženýrství. Už jsem Hyundai H350 prolezl. Kopie téměř v čínském duchu. Pravděpodobně to ale nebude soudně napadnutelné, na vozidle je zjevně uděláno dostatek změn proti originálu.

Jasný důkaz, kdo je považován za etalon třídy v tomto segmentu vozidel.

Palubní deska je trochu Ford a rádio pro změnu jakoby z oka vypadlo produktům jiného německého koncernu...

Jen aby nám nakonec soused z Turecka zase neskončil jako ten nejmenší v ulici...
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Ale na Iveco to proste nema.
😉
Avatar - Hittman
Hittman
Větší šrot než Iveco je už jen Fiat/Peugeot/citron.
Johnnn
Těžko přesvědčí zákazníka, aby nedal přednost klasice Sprinter/Daily/Transit. Kdyby alespoň měli něco s 90 kW za max 500 000, tak by se o něm dalo uvažovat.
solaris1
v dodavkach su najlepsi podla mna fiat/peugeot/citroen
Johnnn
Vlastním firmu, kde máme vlastních 11 dodávek s ročním nájezdem +-50 000 na každou, časté rozjezdy a zakotvili jsme po zkoušení Mazdy, Mitsibishi, Iveco a Renault nakonec u Sprinteru. Takže o výše zmíněných toho moc nevím. Zároveň pro nás dělá spediční firma, která má 6 dodávek a tak zkoušela kde co a mají taky Sprintery a myslím jednoho Mastera, takže F/P/C asi moc velké terno nebude. Když jsem naposledy procházel nabídku a modely si důkladně ošahal, tak musím říct, že Daily na sobě zapracovalo hlavně co se mechanické odolnosti týče. Podvozky má bytelnější.
Damian120
Vypádá moc dobře, ale cenově nepřichází v úvahu kupovat nový... Za jak dlouho se může objevit v nějakém autobazaru typu AAA, kde by mohl být dostupnější?
Avatar - Googelit
Googelit
zajímavé, napíšeš za svou historii pouze 8 příspěvků, všech 8 se týká opěvování kvalit AAA a informuje co tam zrovna mají >😁 Ta tlustá ředitelka zde má ale pěkného mediálního trola :no:
prudicvloganu
VYRID KAROLINĚ,ŽE TY JEJÍ VYKUPČÍ UŽ BEROU 3.000 za ks,prodavám vám 50 aut měsíčně a 100.000 litru my ještě nevadilo ,ale už to prehanej 150 litru za měsic *...mi už sere ,asi berou malo ,tak at jim prida ju praci ,ne love nazdar a nebud tak pruhlednej. hezky zažaluj a povýšíš a ja ušetřím dik
prudicvloganu
TY KURWI SIKMOOKE KOPIRUJOU UZ I CENY,KONECNE JE TO NAPADLO
kalousek
U Hyundaje pracují asi kouzelníci. Nikdo jiný by asi neuměl zařídit, aby různé velké a těžké verze navíc s různými motory měly absolutně stejnou maximálku a dokonce i nachlup stejné spotřeby.

Jinak ale čumím, že elektricky ovládaná zrcátka jsou u nákladní verze až v nejvyšším balíčku Profi. Tohle by snad dnes nemělo ani dostat homologaci ... 😒
offf
Přesně o těch zrcátkách píšu výše. Akorát to asi příznivci Hyundai nepochopili. Dodávku bez elektrických zrcátek bych fakt zakázal prodávat. To je naprosto základní věc pro manévrování a popravdě si neumím dodávku bez toho představit.