Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
lamal
Seat ma pekne naslapnute, osobne sa tomu tesim, dizajn a koncernova technika, ktora uz spravila slusne kroky oproti starym dobam z pred 10tich rokov kde tahala za kratsi koniec.
Ibiza je lakava ponuka, vyber motorov skvely, vyzera a jazdi stale dobre - MQB, interier je tiez konecne lepsi... co dodat, spravny krok, len tak dalej Seat.
Ondrej chybal este dojem z riadenia, tam sa asi neladilo ? Je lepsie ako vo Fabii 3 ? Kedze je uvedene, ze predsa len nejazdi sportovo, predpokladam, ze to je v riadeni a mozno v zadnej naprave, ze nie je taka hrava ako napr. u Fiesty.
Inak prima test.
Ibiza je lakava ponuka, vyber motorov skvely, vyzera a jazdi stale dobre - MQB, interier je tiez konecne lepsi... co dodat, spravny krok, len tak dalej Seat.
Ondrej chybal este dojem z riadenia, tam sa asi neladilo ? Je lepsie ako vo Fabii 3 ? Kedze je uvedene, ze predsa len nejazdi sportovo, predpokladam, ze to je v riadeni a mozno v zadnej naprave, ze nie je taka hrava ako napr. u Fiesty.
Inak prima test.
Řízení je takový typický produkt dnešní doby - přesné, relativně přímé, ale mnoho důvěry neposkytuje a téměř nekomunikuje. Oproti Fabii jsem neviděl zásadní rozdíl, ve srovnání s Fiestou je o kousek méně uspokojující, ale celkově nic hrozného, takový průměr třídy. 😄
no jo, mat to lepsie riadenie ako v mazde a hravejsi zadok a je to asi top 😄
Jak se hraje se zadkem u FWD, když pominu hrátky s ruční brzdou?
Co takhle odsazení a utažení stopy pomocí uvolnění plynu? 😉
Jo pravda, já tohle mám spíš pod pojmem kynemaitka zadní nápravy, a pojem hravost zadku si spíš spojuji se zadním náhonem, ale dá se to tak říci.
tak ako napisal webpaja... ked ten zadok pomaha vykruzit obluk pripadne reaguje na ubratie plynu, to dost citit oproti zadnym napravam, ktore len tahas za sebou... hravost v tomto pripade bude trocha na ukor prilnavosti
Silne pochybuju, ze by kterakoliv znacka z koncernu VW naladila auto do te hravosti zadkem.
asi nie, nie je to styl koncernu...
Ne, neni, a asi v nejblizsi dobe nebude - a kdyby nahodou chteli neco podobneho zkusit, zaclo by to asi u Audi.
No ona třídveřová A3 je poměrně dosti "tail happy" 😄
Nezkousel jsem, takze nekomentuji, posledni verze, kterou jsem jel, byla striktne neutralni a driv, nez by se neco mohlo zvrhnout, zashla stabilizace, jejiz naladeni bylo spis "preventivni", a to je take koncernova charakteristika. Je mozne, ze novejsi verze uz jsou trochu veselejsi, ale jak pisu - nezkousel jsem.
Kým ti tam nešupnú dozadu dobre odladený multilink alebo 4control, aj tak ti to do zatáčky nepomôže.
Megane RS i Clio RS, stejne jako Fiesta ST, si do zatacky pomahaji zadkem tak, az to pusobi obcas skoro pretacive, presto nemaji vzadu ani multilink, ani 4control. Neni to o konstrukci, ale o naladeni a VW koncern (jak si pisem vyse s lamalem) proste auta takto ladit nechce.
netreba ani clio RS, jazdievam obyc clio 3 grandtour 1.2 16V obcas a to vrti zadkom uplne samozrejme...dlhsi rozvor a viac kg v zadu oproti kratkemu cliu to auto pekne vyvazilo... je to o geometrii, pripadne v ulozeniach tlmicov a pozdlznych ramien, v principe tie vlecna ramena s torzkou funguju vsetky rovnako..
posledné Clio som ešte nepojazdil, ale u kombíkov v tejto triede ide hlavne o to že ten zadok proste menej poskakuje kvôli väčšej váhe a subjektívne má človek pociť, že mu to do zákruty pomáha.
Ale no, ani renaulty RS ani Fiesta ST nie sú tak úplne bežné autá. To že tak na prvý pohľad vyzerajú je vec iná. Naladenie a komponenty viac príbuzné súťažným autám. Nejazdil som na všetkom možnom dostupnom, ale na tom všetkom čo som jazdil, tak do zatáčiek pomáhaly len FWD s multilinkom vzadu a aj to nie všetky.
musim nesuhlasit, asi si toho pojazdil malo, lebo aj saxo VTS s tou blbou francuzkou zadnou napravou /skrutne tyce/ pomaha v obluku, je to o nastaveni geometrie a kedze na vlecnych ramenach je pevna, ver ze RS ani ST ju nemaju inu ako ostatne modely so slabsim motorom.... Clio RS 3 ma inu zadnu napravu ako bezne modely tam bude asi aj ina geometria... dost spravia silentbloky, mas pravdu jedine v tom, ze nie kazdy multilink pomaha v zakrutach, ale vlecky to dokazu tiez
Saxo VTS je zase odladená verzia bežného hatchbacku. Alebo si naozaj myslíš že je tam rovnaký podvozok a len tam šupli silnejší motor a zopár spojlerov? Stále trvám na tom, že jednoduchá zadná náprava aj dobre odladená ti v pravom slova zmysle do zákruty nepomôže, áno dobre odladená ťa podrží a neodskakuje, ale neurobí tú istú robotu ako dobre poladený multilink.
jasne ze to je ta ista naprava aj na saxe vts, preboha chod pod tie auta niekedy... ma len tuhsie tlmice a pruziny, tie same o sebe ti nepomozu pri vykruzeni obluku... vlecna naprava ta do obluku stoci, alebo popieras ze nastavenie odklonu a zbiehavosti ma na to vplyv ? tak ako na vlecke tak i na kazdej inej naprave
nikto netvrdil, ze vlecka urobi tu istu robotu ako dobre poladeny multilink, iba to, ze vlecka vie tiez pomahat pri vykruzeni obluku
povedz mi teda prosim co v saxe obycajnom a VTS je poladene tak, ze VTS oproti obycajnemu pomaha v obluku s napravou so skrutnymi tycami ? som fakt zvedavy, ako to poladili
nikto netvrdil, ze vlecka urobi tu istu robotu ako dobre poladeny multilink, iba to, ze vlecka vie tiez pomahat pri vykruzeni obluku
povedz mi teda prosim co v saxe obycajnom a VTS je poladene tak, ze VTS oproti obycajnemu pomaha v obluku s napravou so skrutnymi tycami ? som fakt zvedavy, ako to poladili
Fiesta se necha krasne rozhodit bez rucky, jen s plynem a s hulvatskym najezdem. 😉
Otázkou je, jestli takové auto k něčemu potřebuje "komunikativní" řízení...
vzdy je to plus... pre tych co to vyzaduju a inym to mozno raz pomoze ked nastane nejaky problem, dobre riadenie nie je nikdy na skodu
To už je jiná otázka, osobně si myslím, že zejména na kluzkém povrchu potřebuje jistou dávku komunikace každé auto, jinak je to vážně opruz 😄
Když vůbec nevíš co se ději s předními koly, tak je to přímo nebezpečný.
To je velká pravda, ale třeba zrovna u koncernu u větších aut než kompakty, to zrovna není disciplína, ve které by vynikali. A je škoda, že třeba i přeborníci japonci od toho upouští /ale pořád jsou někde jinde/.
Jak kdo...u Civicu (běžnýho) to nebyla žádná sláva a Auris se řídí jak s duchnou pod volantem.
A třeba i čím mladší mazda, tak je to trošičku horší.
Bohužel takový je současný trend - odizolovat řidiče od vozu co nejvíce. Ibiza v tomto ještě není nikterak hrozná, ale s některými auty se na sněhu vážně bojím, a to jen kvůli tomu, že necítím co se s autem děje. Překvapivě se ale občas dá objevit stroj, který je v tomto ohledu lepší než by člověk čekal, docela dobré řízení má třeba Renault Captur, i když u něj je jízda za sněhu zabitá příliš citlivou a nevypínatelnou kontrolou trakce.
Co se děje na sněhu a jestli jdu do smyku člověk nejlíp stejně cítí zadkem...
Dovolím si tvrdit, že u FWD rozhoduje na sněhu víc citlivost řízení.
U přetáčivého ano, nedotáčivost, která mě děsí více, se však zadkem zjišťuje hůře. 😄
Někdy mi připadne, že jak má eu normy na emise, tak má ohledně řízení nepsanou dohodu, že je třeba řidiče izolovat, aby tu jízdní hranu auta vůbec nezkoušel. K tomu ESP a kontrola trakce, vše umrtveno. V poslední době mi připadá, že ať člověk sedne do jakéhokoliv auta, tak do 60-70ti procent jeho možností všichni jedou krásně, budí pocit jistoty a ovladatelnosti. Ale nedej bože jak na ně zatlačíš - nejistota, vibrující nápravy, odskakování, bláznící esp - to vše v rychlosti, ve které by japonec z ´90 let danou situaci projel jako nůž máslem. Ale do té kritické hrany ty novější auta jednou samozřejmě líp.
Co takhle Infiniti s řízením, které není spojeno jinak než drátem, kolikpak asi dává informací tohle řízení svému pánovi? A je to zadokolka?
U Infi drive by wire není kupodivu ta izolovanost tak špatná, horší je nekonzistentnost posilovače a průběhu zatáčení. V určitým bodě a navíc ještě jen velmi náhodně najednou zatočí o ždibec víc a to mi věř, že tohle stahuje půlky spolehlivě 😉
A čuduješ sa? Vzhadom k tomu aké nízke sú nároky dnes na získanie vodičáku očakávam u bežnej produkcie ešte horšie časy. Také štvrťstoročie dozadu si robil vodičák prevažne ten ktorého šoférovanie bavilo, dnes si ho robí každý čo má ruky a nohy aj keď k tomu nemá žiadne vlohy. >😁
Ty naroky jsou stejne, jako drive, mozna i trochu vyssi, ale nekoresponduji s tim, jak se zvysil vykon aut, jak porostla jejich dynamika, jak se zlepsily jizdni vlastnosti a jak zhoustl provoz prakticky na vsech urovnich cest.
Nároky (zákonné) sú možno rovnaké, ale úroveň výuky v autoškolách a teda následní absoloventi sú diametrálne odlišní. Za tým si stojím. keď k tomu pripočítame ako si spomenul väčšiu premávku je prúser na svete.
😄
Mezi náma.. každá trakce jde "vypnout".. i ABS - a kdo jezdí na sněhu častěji - měl by to udělat.
Chce to kousek drátu a vypínač - nejlépe s prosvícenou kontrolkou.. aby to člověk nezapomněl zase pustit.
Ale ano - není to legální.
😒
Mezi náma.. každá trakce jde "vypnout".. i ABS - a kdo jezdí na sněhu častěji - měl by to udělat.
Chce to kousek drátu a vypínač - nejlépe s prosvícenou kontrolkou.. aby to člověk nezapomněl zase pustit.
Ale ano - není to legální.
😒
Jako že si na ježdění na sněhu schválně vypneš ABS?
A obecně si tím nejsem úplně jistý, palubní systémy moderního auta umí "poruchu" ABS detekovat a často třeba nenastartují.
A obecně si tím nejsem úplně jistý, palubní systémy moderního auta umí "poruchu" ABS detekovat a často třeba nenastartují.
😄
Ano, jakkoliv to zní neuvěřitelně, tak pro jízdu v hlubokém sněhu je lepší to vypnout. Stojící kolo si vytvoří před sebou val sněhu - a zastavuje to líp, než bez toho.
Podobně pro vyjetí ze sněhu potřebuješ auto rozhoupat - a moderní systémy Ti omezí výkon motoru tak, že nerozhoupeš...
A mluvím o speciálních situacích.. a autech k tomu určených. I na Defendru jsem měl ABS vypínatelný vypínačem na palubce!
A bylo to setsakramentsky znát...
Já jsem to vlastně nikdy s vypnutým abs nastartovat nezkoušel... vypnul jsem to vždycky jen na chvíli, když jsem to potřeboval - a to motor už běžel. Kontrolka se rozsvítila... a zůstala svítit. Proto to potřebovalo ještě podsvícený ten vypínač. Zhasnul jsem ji vždycky až přes zásuvku.
Ano, jakkoliv to zní neuvěřitelně, tak pro jízdu v hlubokém sněhu je lepší to vypnout. Stojící kolo si vytvoří před sebou val sněhu - a zastavuje to líp, než bez toho.
Podobně pro vyjetí ze sněhu potřebuješ auto rozhoupat - a moderní systémy Ti omezí výkon motoru tak, že nerozhoupeš...
A mluvím o speciálních situacích.. a autech k tomu určených. I na Defendru jsem měl ABS vypínatelný vypínačem na palubce!
A bylo to setsakramentsky znát...
Já jsem to vlastně nikdy s vypnutým abs nastartovat nezkoušel... vypnul jsem to vždycky jen na chvíli, když jsem to potřeboval - a to motor už běžel. Kontrolka se rozsvítila... a zůstala svítit. Proto to potřebovalo ještě podsvícený ten vypínač. Zhasnul jsem ji vždycky až přes zásuvku.
Missouri
Mám Ibizu SC z roku 2011. 1.2 l TSI 77 kW. Auto bylo na továrních kolech 215/45 R16 a zprvu jsem si myslel, jak je to fajn. Jenže to bouchání od těžkých kol se časem omrzí. Tohle výrobce řešit musel, když už trvá na tomhle rozměru kol. Já to vyřešil nákupem nových, skutečně lehkých litých kol Speedline Corse a rozměrem pneu 185/60 R15. Takto obuté kolo s pneumatikami Dunlop SP Sport FastResponse je téměř o dvě a půl kila lehčí než to původní tovární. A je to znát. Auto je hbitější, agilnější a na nekvalitní silnici mnohem tišší. Celková neodpružená hmotnost kol se snížila skoro o deset kilo a tam, kde se dříve ozývalo nesnesitelné tlučení (povrch D1), je dnes jen lehké pleskání. 😉
na druhej strane nevyzera to tak dobre... inak 60tkovy profil musi byt docela citit, ako aj 185 vs 215 je tiez velky rozdiel, musi byt o dost pomalsia v zakrutach, nevadi ti to ?
nemusi to byt na skodu pri beznej jazde, ked sa chces trocha pobavit a neist pri tom nekrestansky rychlo
nemusi to byt na skodu pri beznej jazde, ked sa chces trocha pobavit a neist pri tom nekrestansky rychlo
Ano, pocit jistoty při rychlé jízdě po okreskách je o něco menší. Vždy je něco za něco. Na druhou stranu je třeba trochu "víc řídit". Ale rozdíl v akceleraci a celkové ovladatelnosti je hodně znát. Auto je zábavnější a přitom kultivovanější. Vzhledově tovární kola vítězí, jenže mně jde spíše o pocity z jízdy a ty jsou lepší. Nemluvě o jízdních odporech a vlivu na spotřebu paliva.
viezol som sa v 1,4ke atmo a bolo to dost tuhe aj na 15kach, nie moc, no na tom 45 profile si to neviem predstavit na nasich cestach... keby si chcel ist obcas na nejaky okruh zajazdit, stale to mozes prezut, takze pohoda
Ibizy měly vždy dost tvrdý podvozek, leckdy se s tím opravdu nedalo normálně jezdit... Výměnu jsi provedl dobře :yes:
[odkaz]
Rozdíl váhy je obrovskej 😉
Nedavno nekdo postoval rozdil ve vaze pneu, Dunlop SP Sport Maxx RT v rozmeru 225/45 R17 byl navazen o 1,7kg lehci nez ve stejnem rozmeru pneu od Goodyear. Oboje neRF. 😲
Kdyz k tomu clovek splasi o 2kg na kole lehci disky tak to musi byt pocitove jine auto, s skoro -4kg/kolo. :yes:
Kdyz k tomu clovek splasi o 2kg na kole lehci disky tak to musi byt pocitove jine auto, s skoro -4kg/kolo. :yes:
Zajimavy, ale zrovna Dunlop se rychle sjizdi, 1.5 - 2x rychleji nez Michelin nebo Continental. Jinak je to dobra pneu...
Me posledni dunlopy vydrzeli odhadem stejne jako vydrzi aktualni CSC5, priblizne 25-30tis km. V tom z vlastni skusenosti rozdil nevidim a ani bych ho tam nehledal, spis bych sve penize vsadil na konstrukci pneu jako takove spis nez na smes.
Zrovna CSC5 mi ze všech CSCéček vydržely nejméně a vrátil jsem se k (navíc k lépe tlumícím rázy) CSC3.
V jakem rozmeru? Ja mam za to ze CSC3 se postupne CSC5 nahrazuji / nahradili. Jinak ma predesla skusenost byla az s CSC2 a ty taky nebyli zadne drzaky (coz neni stiznost, uprimne od techto lepsich pneu ani neocekavam nejakou extremni vydrz, spis by me extremni vydrz desila jestli ostatni vlastnosti jsou jake od lepsi / pseudoperformance gumy maji byt).
225/40/18".
Nenahrazují, spíš dál rozšiřují nabídku. U CSCéček to tak úplně chodí, klidně si i dnes můžu vybrat ( v mém rozměru, viz výše) mezi CSC2, CSC3 a CSC5. Měl jsem už všechny tři (CSC2 jsem měl přímo z výroby) a na naše cesty u mě celkově jasně vede CSC3.
Nenahrazují, spíš dál rozšiřují nabídku. U CSCéček to tak úplně chodí, klidně si i dnes můžu vybrat ( v mém rozměru, viz výše) mezi CSC2, CSC3 a CSC5. Měl jsem už všechny tři (CSC2 jsem měl přímo z výroby) a na naše cesty u mě celkově jasně vede CSC3.
Až neuvěřitelné jsou (v tomto ohledu) rozdíly použitých pneu, a to i v rámci jedné značky (při stejného rozměru). Např. Conti CSC3 jsou ve schopnosti tlumit rázy i v nízkoprofilových rozměrech výjimečné.
Tranďák
Zdravím redakci auto.cz a i Vás pane Chamilo! V pátek jsem Vás při testování auta potkal v koloně u Černého mostu a ve zpětném zrcátku jsem v první chvíli myslel, že je to Leon, to auto vážně klame tělem. Vzadu už je to stará známá Ibiza. Kolem a kolem to auto ale působilo vcelku svižně, a to i navzdory 3 (?) lidem v kabině. Zdraví Pepa
Zdravím Vás,
To jsme se opravdu potkali, lidé uvnitř byli dokonce čtyři včetně zavazadel, dvanáctistovka na auto i v tomto případě vážně stačí. 😄
S pozdravem, Ondřej Chamilla
To jsme se opravdu potkali, lidé uvnitř byli dokonce čtyři včetně zavazadel, dvanáctistovka na auto i v tomto případě vážně stačí. 😄
S pozdravem, Ondřej Chamilla
Líp než s 1,0 Fabií atmo na Ještěd? Tomu se snad ani nechce věřit >😁
SM by túto 1,2TSI označil ako zbytočne premotorovanú. >😁
Že by Lukáš Vaverka přešel z Auto7 do SM? >😒] 😉
P.S. Jinak je vidět, že to s R3 1,0 TSI (na rozdíl od R4 1,2 TSI) myslí do budoucna (v této třídě) vážně. Ve verzi s 81kW je to už teď jediný benzín ke kterému lze dostat automat (7DSG) do Ibizy.
P.S. Jinak je vidět, že to s R3 1,0 TSI (na rozdíl od R4 1,2 TSI) myslí do budoucna (v této třídě) vážně. Ve verzi s 81kW je to už teď jediný benzín ke kterému lze dostat automat (7DSG) do Ibizy.
Nejen v této třídě, ale třeba to přinese s sebou díky modularitě znovu šestiválce v uspořádání R nebo VR do střední třídy 😉
Myslíš 2 x R3 1.0 TSI 81kW = V(R)6 2.0TSI 162kW? 😄
:yes: >😁
Dokonce nám (shodou okolností) vyšel stejný výkon (162 kW) jako u R4 2,0TSI v G7GTI (NP), nebo v O3RS.
No to by byla parada, ne? RS, Cupra a GTI s VR6kou... :-!
Zapomen 😒
Vyrobci aut nejsou charita a pokud muzou vytlacit 150 koni z motoru 1,0 turbo, na ktery spotrebuji 80kg hliniku, tak to urcite nebudou tlacit z motoru 2,0 V6 turbo, na ktery by spotrebovali 120kg hliniku, jednoduse proto, ze jim ten hlinik nikdo nezaplati.
Vzpomen si, jak u VW setrili na pravych zpetnych zrcatkach, a nechali toho, az kdyz je par lidi zazalovalo, ze se stala nehoda protoze v tom pidizrcatku nic nevideli... A to byla otazka par ecek, ty nejslozitejsi dily v motoru (blok, hlava, klikovka, vacky, ojnice, pisty) udelaji podstatne vetsi rozdil.
Vyrobci aut nejsou charita a pokud muzou vytlacit 150 koni z motoru 1,0 turbo, na ktery spotrebuji 80kg hliniku, tak to urcite nebudou tlacit z motoru 2,0 V6 turbo, na ktery by spotrebovali 120kg hliniku, jednoduse proto, ze jim ten hlinik nikdo nezaplati.
Vzpomen si, jak u VW setrili na pravych zpetnych zrcatkach, a nechali toho, az kdyz je par lidi zazalovalo, ze se stala nehoda protoze v tom pidizrcatku nic nevideli... A to byla otazka par ecek, ty nejslozitejsi dily v motoru (blok, hlava, klikovka, vacky, ojnice, pisty) udelaji podstatne vetsi rozdil.
Myslím, že u zrcátek šlo hlavně o aerodynamiku. Nakonec, já ještě pamatuju (jako kluk) dobu, kdy se s obdivem hledělo na Š120, které měly zrcátka na obou stranách...
Ano, aerodynamikou se ohaneli, ale nejaky casopis udelal pokus a vypocital, ze z hlediska uspory paliva to melo naprosto minimalni dopad, ale uspora penez pro VW byla neskutecna.
Tak jsem se trochu zasnil, no... 😉 Ale i takove casy byly (byt oktavka si vzdycky musela vystacit se ctyrvalcem). Ono se porad vsichni ohaneji unii, ale asi je taky fakt, ze svuj podil na tom maji samotne automobilky, protoze mrskat jeden motor pro vsechny modely (byt tak daleko zatim nejsme), pouze s jinym naladenim je, i pres velkou pocatecni investici, vyhodne.
No, treba BMW uz (myslim) takovou koncepci pouziva u dvoulitroveho ctyrvalce i trilitroveho sestivalce - blok stejny, hlava taky, jen jine komponenty kolem a jiste i tam se najde spousta spolecnych prvku.
3_diamanty
len malo aut vo svojej triede je aj po tolkych rokoch v takejto uzasnej forme, ten dizajn je defakto nestarnuci ... a nema chybu..... nie je to skatula a la fabia ale ani vajce ako 208micka ci C3-ka.... je to presne taky ten auto emocion dizajn... aky som od seatu uz dlhe roky pred tym ( za cias cordoby, incy ) chcel vidiet.... a konecne ho tu mame... jak ibiza tak aj leon su strihnute majstrovsky... a su dizajnovymi ozdobami svojej triedy ..... popravde som cakal ze ak uz budete testovat najnovsiu faceliftovanu ibizu.... tak ze to bude prave uz s novymi 1.0tsi .... ale to je jedno.... nic to nemeni na fakte ze s akymkolvek motorom je ibiza kraska svojej triedy a vie chytit za srdce.... je ocarujuca a zaujimava a vek pre nu je len cislo.... dokonca by som povedal ze v zaplave tych novych kdejakych malych "tlustych velkych" aut je mi tato ibiza stale viac a viac sympatickejsia.. mne sa snad paci viac ako pred 3 ci 4 rokmi.... to auto ma nieco v sebe.... cim je starsie tym je krajsie.. je to v tomto smere nieco podobne ako v pripade ja neviem defendera alebo fiatu 500 😉 .. aj tieto auta cim su starsie tym su ziadanejsie a akesi krajsie a vzacnejsie 😉
opat nepoviem nic nove.... ibiza je pre mna najkrajsie male auto... uz som to pisal viackrat ..... a opat to vidim rovnako.... tu nie je co menit... to auto je skratka dokonale strihnute... a povedzme v takej orandzovej farbe a ako trojdverak vo verzii cupra je ibiza k zozraniu.... to je chutovka vacsia ako kdejaky naslapany rozkysnuty tlusty mini s tym jeho interierom ktory vyzera ako definicia gycu a chaosu....
kym na ibizu sa vzdy rad pozriem C3ku ci polo si uz dnes ani nevsimnem... a napriklad taka 208 mi s tym dizajnom ocucaneho bonbonu doslova uz pride uplne out ... ale je to hodne individualne uznavam....
este raz skoda ze nebol v teste kusok s 1.0 tsi... prave ohladom tohto motora v ibize som chcel vidiet ako to dopadne.... aj ked pravdepodobne ( na 100% ) na krase a kvalitach auta to nic nezmeni.....
opat nepoviem nic nove.... ibiza je pre mna najkrajsie male auto... uz som to pisal viackrat ..... a opat to vidim rovnako.... tu nie je co menit... to auto je skratka dokonale strihnute... a povedzme v takej orandzovej farbe a ako trojdverak vo verzii cupra je ibiza k zozraniu.... to je chutovka vacsia ako kdejaky naslapany rozkysnuty tlusty mini s tym jeho interierom ktory vyzera ako definicia gycu a chaosu....
kym na ibizu sa vzdy rad pozriem C3ku ci polo si uz dnes ani nevsimnem... a napriklad taka 208 mi s tym dizajnom ocucaneho bonbonu doslova uz pride uplne out ... ale je to hodne individualne uznavam....
este raz skoda ze nebol v teste kusok s 1.0 tsi... prave ohladom tohto motora v ibize som chcel vidiet ako to dopadne.... aj ked pravdepodobne ( na 100% ) na krase a kvalitach auta to nic nezmeni.....
Ondris
Koukám, že se tu poslední dobou stala kromě nadčasovosti designu důležitou hodnotou i "hutnost" zátahu.
To spojení se mi nelíbí. 😄
To spojení se mi nelíbí. 😄
Auto CZ
cez vydarené tsi, tuctové plasty, stiesnený interiér, výbehový model x rokov na trhu ... predražený a k ničomu ... a vôbec to nie je pekné auto na živo.
béemvé
jako správněj českej zakomplexovanec volím pouze mezi Ítýtřicítkou nebo fóbií, chci být prostě českou ovcí... a nikdo, kdo nepatří do tohoto stáda mi to nevymluví 😉 >😁
rohYpnol
Alespoň zvenku. První FL měl nádherná příplatková LED přední světla. S novinkou se jejich tvar pozměnil ne zcela ideálně, zkrátka příliš uměle vynucená novinka ;-\
Je ale pravdou, že interiér omlazení potřeboval jako sůl. Nevím, proč Seat vždy musí interiéry naprosto shodit barevným sladěním a texturou plastů, které vypadají snad laciněji než ty ve Felicii... Takže alespoň tady náprava, takže celkově skóre FL srovnáno.
Jen je opět škoda, že v automobilových periodikách se novináři protočila zrovna tahle Ibiza. Jednak barevné sladění vybíral nejspíš barvoslepý jedinec (paket velvet s bílou by mohl být nádherný, ale se stříbrnou?), ale především zcela minul zásadní novinku pod kapotou. Takže jsme zjistili, že jsme vlastně nic nezjistili, 1.2 TSI je svým projevem naprosto "provařený" a snad každý ví, co od něj čekat.
Jak se ale Seat bude chovat se základními litry? Dá se jen odhadovat podle Fabie, že za mnoho to stát nebude...
Je ale pravdou, že interiér omlazení potřeboval jako sůl. Nevím, proč Seat vždy musí interiéry naprosto shodit barevným sladěním a texturou plastů, které vypadají snad laciněji než ty ve Felicii... Takže alespoň tady náprava, takže celkově skóre FL srovnáno.
Jen je opět škoda, že v automobilových periodikách se novináři protočila zrovna tahle Ibiza. Jednak barevné sladění vybíral nejspíš barvoslepý jedinec (paket velvet s bílou by mohl být nádherný, ale se stříbrnou?), ale především zcela minul zásadní novinku pod kapotou. Takže jsme zjistili, že jsme vlastně nic nezjistili, 1.2 TSI je svým projevem naprosto "provařený" a snad každý ví, co od něj čekat.
Jak se ale Seat bude chovat se základními litry? Dá se jen odhadovat podle Fabie, že za mnoho to stát nebude...
Barny134
Je super pro cestovaní. Lehké, praktické a nejebe mozek. Já jsem jen už nemam tam originální autorádio. To je jediná věc, co mi lezla na nervy. Vše jsem zakoupil zde https😐/www.2din.cz/, kdyby někdo potřeboval kvalitní zvuk
Predevsim je to ale bida zvenci. Nemuzu si pomoct, ale neni moc aut ktere pak v realu vypadaji tak...
...nijak. Hrany u skodovek funguji stejne dobre na foto jako v realu, ale kazdy dalsi seat (ibiza, leon) co potkam v provozu me utvrzuje, ze fotogenictejsi automobilka snad neni.
Napr videl si Fabiu v socke ? Kratka, tmavo modra s ciernou maskou chladica a nie projektovymi svetlami, iba zakladnou optikou a vyzera strasne... az sa divim kolko to dokaze urobit, oproti tomu kombik v sivo-zelenej metle na 16kach vo vybave vyzera skvelo... dost velky rozptyl
Ibiza je na tom jeste hur, o level za fabii, o dva za polem, cliem, fiestou...
Uz treba jen to otevirani oken, kde i20 umi automaticky jen okno u ridice, nebo loketni operka, ktera je u i20 proste z tvrdeho plastu a po par km z toho boli loket...