Novinky
Další koncerny-automobilky už jsou pro spojení/úzkou spolupráci s FCA málo vhodné, protože jsou velké až až. Možná ještě nějací číňani. Úspory za společný vývoj by byly citelné, tak proč ne.
spínací skřínky
Po koncernu General Motors musí řešit problém s vadnými spínacími skříňkami také italsko-americká automobilová skupina Fiat Chrysler Automobiles.
Nyní svolává ve Spojených státech do servisů více než 700 000 automobilů. Rovněž jejich přepínače u zapalování mohou způsobit nechtěné vypnutí motoru, jak informují dokumenty amerického Národního úřadu pro bezpečnost silničního provozu (NHTSA). Kvůli podobnému problému se loni stal terčem ostré kritiky americký konkurent skupiny - firma General Motors (GM).
Opatření se týká sportovně-užitkových vozů Dodge Journey a malých dodávkových automobilů Chrysler Town and Country a Dodge Caravan. Přepínač u zapalování těchto automobilů se za určitých okolností může samovolně přesunout ze zapnuté do vypnuté polohy, což zastaví motor a deaktivuje airbagy a posilovače řízení a brzd.
Tato situace podle odborných posudků nastává zejména tehdy, když je klíček v zapalování ve svazku s jinými klíči, nebo je zatížen přívěsky. Při přejetí nerovnosti se pak zapalování samo vypne.
Ten Michal David tam bude mít dobrej job 😄)
Po koncernu General Motors musí řešit problém s vadnými spínacími skříňkami také italsko-americká automobilová skupina Fiat Chrysler Automobiles.
Nyní svolává ve Spojených státech do servisů více než 700 000 automobilů. Rovněž jejich přepínače u zapalování mohou způsobit nechtěné vypnutí motoru, jak informují dokumenty amerického Národního úřadu pro bezpečnost silničního provozu (NHTSA). Kvůli podobnému problému se loni stal terčem ostré kritiky americký konkurent skupiny - firma General Motors (GM).
Opatření se týká sportovně-užitkových vozů Dodge Journey a malých dodávkových automobilů Chrysler Town and Country a Dodge Caravan. Přepínač u zapalování těchto automobilů se za určitých okolností může samovolně přesunout ze zapnuté do vypnuté polohy, což zastaví motor a deaktivuje airbagy a posilovače řízení a brzd.
Tato situace podle odborných posudků nastává zejména tehdy, když je klíček v zapalování ve svazku s jinými klíči, nebo je zatížen přívěsky. Při přejetí nerovnosti se pak zapalování samo vypne.
Ten Michal David tam bude mít dobrej job 😄)
FCA to vede ne od 10 k 5, ale od 5 k nule.
Zatajuje svlávačky a problémy, po opravě závady střešního okna dál závada trvá (Jeep GCH), problémy s 9+st. převodovkami, hacknutý Cherokee, pokles prodejů značky Fiat a Dodge na US trhu a vcelku významný, posouvání premiér nových modelů, ostuda s veřejným oslovování kde koho s žádostí o spojení, mizerná kvalita dle JD Power, 100 let trvající přestavba závodu na výrobu minivanů v Kanadě atd, atd.