Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - _Karel_
GL
| 27. 7. 2015 18:38
Špatně to vůbec nevypadá, ale mě se moc líbil i hranatý GLK. Byl rozhodně originálnější, nezaměnitelný. Pohonné ústrojí tiše závidím a interiér taky :yes:
Avatar - 3_diamanty
GL
| 27. 7. 2015 18:45
suhlas Karle... predosle GLK malo charizmu a jedinecnost... bolo akesi vizualne chlapackejsie a originalnejsie ako toto uz trosku amorfne nudne tuctove otabletovane vajicko... navyse mi pride ze sa to uz hodne priblizilo vacsiemu GLE ( byvale ML ) ... v razvore je rozdiel len 4cm a v dlzke len 16cm.... co je pri vzajomnom porovnani rozmerov tychto aut pomaly zanedbatelny rozdiel .... ktory tazko nazvat rozdielom triedy.... som toho nazoru ze toto GLC by uz kludne mohlo zobrat zakaznikov modelu GLE .... ( nazvyme to kanibalizacia vo vlastnom hniezde ) kedze je od neho malo rozmerovo odlisne ale je podstatne lacnejsie .... bude zaujimave sledovat predaje GLE po rozbehu GLCcka....
Avatar - _Karel_
GL
| 27. 7. 2015 18:57
No jo, všichni vyplňují skulinky. Asi tam nějaká v poptávce je. Já se v MB přestal orientovat.
Avatar - 3_diamanty
GL
| 27. 7. 2015 19:00
a mozno nie je.... a MB bude prekvapeny ked mu predaje GLE klesnu po nabehu GLC o 20 percent ... uvidime.... nechajme sa prekvapit... ;-) .. som toho nazoru ze zase nema zmysel mat pokrytych kazdych 10cm dlzky ... a medzi autami dvoch roznych tried by mal byt vacsi rozdiel ako len par cm ....tych par cm razvoru navyse v GLE oproti GLC pride zakaznika uz pekne draho... cenou samozrejme
Avatar - _Karel_
GL
| 27. 7. 2015 19:14
"tych par cm razvoru navyse v GLE oproti GLC pride zakaznika uz pekne draho" - to se dá říct o ledasčem.Např. A4-A6, Focus-Mondeo- a většinou toho navíc dostaneš víc než pár cm.
Avatar - 3_diamanty
GL
| 27. 7. 2015 19:24
medzi focusom a mondeom je urcite vacsi fyzicky rozdiel ako 16cm v dlzke a 4cm v razvore... pride mi ze GLC sa uz rozmerovo nebezpecne priblizilo ku GLE .... ci je to stastny krok pre GLE alebo pre samotne GLC ukaze az cas .... ale neprekvapilo by ma keby GLC uz bralo zakaznikov modelu GLE .... najviac ma vsak mrzi ten ustup od hran.. GLK malo v sebe skutocne originalitu a smrnc.... zlaty land rover/range rover .. novy discovery sport nema chybu :yes:
Avatar - _Karel_
GL
| 27. 7. 2015 19:51
Uznávám, 4cm je hodně málo.
Avatar - 3_diamanty
GL
| 27. 7. 2015 20:01
otazkou ostava ake plany ma mercedes s modelom GLE ( po starom ML ) .. je mozne ze buduce GLE uz pojde rozmerovo vyraznejsie nahor aby sa prave odlisilo od noveho GLC.... uvidime.... ale par rokov asi este potrva kym k tomuto narastu GLE dojde.... dovtedy ten fyzicky rozdiel medzi GLC a GLA bude skutocne dost maly....
GL
| 28. 7. 2015 08:33
Myslím, že samotný označení aut je jasný.

GLA je na základě A
GLC na základě C
GLE na základě E (a bude tomu i u nový generace)
GLS by mělo být na základě S a reálně posun k RR
GL
| 27. 7. 2015 18:47
Za mě má zboku velmi těžký zadek kvůli tvaru nárazníku, jinak typický aktuální design M-B.
V interiéru dřevěná tapetáž, kterou by určitě obdivoval Siola a motory? Opět bez šestiválce...
Avatar - _Karel_
GL
| 27. 7. 2015 18:55
Jak je to s pravostí dekoru v interiéru víš asi líp, mě se líbí.Motory- no jo, dělají asi alibi XC-90 ;-)
GL
| 27. 7. 2015 19:03
Shodou okolností jsem měl před týdnem na dovolený v ruce C-Klasse. Škoda, že místo hliníku celou palubku zdobilo něco, co mi připomnělo umakartový jádro. Jinak hlaďounký, vše příjemně sedí. Podvozek na 18" zbytečně tvrdý.
Motor ale na naftu slušně odhlučněný, převodovka jemná a bezproblémová. Mercedesí klasikou se stala malá sedadla...
Avatar - Bubáq
GL
| 27. 7. 2015 22:05
Zdravím Pájo; prosím ve srovnání s jakým autem má C tvrdý podvozek?
(To není ironický dotaz), to je opravdu dotaz. Zajímá mě....
GL
| 28. 7. 2015 04:09
A4 B8 je na standartním podvozku jemnější, stejně tak BMW3...o XE ani nemluvím. ;-)
Avatar - 3_diamanty
GL
| 27. 7. 2015 18:55
uz to neni co bejvalo.... suhlas... ten tuctovy face je uz teraz okukany ... spredu aj lacny duster vyzera zaujimavejsie ....
Avatar - WinDiesel
GL
| 27. 7. 2015 19:04
No já GLK s šestiválcem mám ..... a to auto je tak dobré že ho nikdy neprodám. Kupoval jsem ho kvůli hranám. A to že je vzadu méně místa ječ pravda ale dá se to vyřešit kompromisním nastavením sedaček.
Avatar - Magister
GL
| 27. 7. 2015 19:59
I to nové bude mít 6 válec a dost možná i 8 válec. A obojí nejspíš ve více variantách.... alespoň tak je to prezentováno.
GL
| 28. 7. 2015 08:31
Zatím je potvrzen pouze hybrid s benzínovým dvoulitrem, AMG varianta ani V6 (spíš nový R6) nebo V8 nebyly prezentovány ani jako připravovaný modely.
pre
| 27. 7. 2015 20:36
paci sa mi volic prevodovky pod volantom
Tohle bude moje nový auto
| 27. 7. 2015 21:08
Moje nový embéčko :-)
Avatar - KANKUNEN
U konkurence jsou šestiválce,
| 27. 7. 2015 21:11
A dokonce nestaci obycejne, ale biturba pres 300 koni. Mensi kompromis je prejit ke konkurenci nez na slabsi ctyrvalce.
U konkurence jsou šestiválce,
| 27. 7. 2015 22:26
Sranda je, ze puvodni GLK melo v benzinu pouze sestivalce...
edit
| 28. 7. 2015 06:47
edit
| 28. 7. 2015 08:27
Kdepak, byly také R4!

GLK200 135kw
GLK250 155kw
edit
| 28. 7. 2015 11:04
To az po fl. Puvodne opravdu pouze 3.0 a 3.5 V6.
edit
| 28. 7. 2015 11:22
Jasně, ale byly ;-)
Avatar - Jaros71
Pěkné SUV
| 28. 7. 2015 01:31
Auto se Mercedesu dost povedlo.. :yes:
Podle fotek zvládá i terének , na výlety do přírody , lyže atd. super kára.
Zadní sedadla sklopná 40-20-40 , vzniká tunel na lyže , hokejky ..dobrý.
Design se mi líbí.
Bravo Mercedes-Benz ! :-)
Avatar - Ada je zase tady
Auto bez manuální převodovky
| 28. 7. 2015 08:12
je u mne neprodejné :no:
Avatar - Kolouš
Auto bez manuální převodovky
| 28. 7. 2015 08:41
Stuttgart pláče
Avatar - wakantanka
Auto bez manuální převodovky
| 28. 7. 2015 09:01
Nechcem sa ťa nejak dotknúť (osobne tiež preferujem manuál), ale za pár rokov proste nebude na výber. Prémia tento proces začala a u mainstreamu s určitým odstupom skončí. Resp. dopadne to tak ako u veľkých kamiónov, že keď manuál tak za príplatok.
Avatar - Ada je zase tady
Auto bez manuální převodovky
| 28. 7. 2015 20:35
Jo, dnes už nesedí za volantem vodiči, ale polovodiči. A ti kvedlat fofrklackem neumí. >:D
Avatar - Magister
Auto bez manuální převodovky
| 28. 7. 2015 22:33
A co třeba, že nechtějí po městě jak pitomci denně kvedlat... ;-)
Avatar - wakantanka
Auto bez manuální převodovky
| 29. 7. 2015 08:24
Aj to je sčasti pravda, ale výskumom v oblasti ťažkej nákladnej dopravy sa vyzistilo, že dobrý automat dokáže ušetriť prevádzkovateľovi nemálo financií jednak za palivo, jednak pri údržbe ( spojka trpí menej) a hlavne to odbremeňuje vodiča, ktorý sa tak (za ideálnych podmienok) môže viac venovať premávke. Je menej unavený, zvládne viac km a častejšie. Takže dnes nový cestný ťahač Actros máš v sérii s automatom a na manuál opciu. Výrobcom to pridáva ďalšie možnosti ako GPS tempomat a pod. Iná vec je auto na víkend a iné je daily driver. A trend vo svete je proste taký, že keď budeš chcieť auto na "blbnutie" po okreskách dajú ti na výber či automat alebo manuál, ale v ostatných prípadoch ti dajú max. na výber počet stupňov v prevodovke. >:D A neurobíme s tým nič ani ty ani ja.
Avatar - KANKUNEN
Auto bez manuální převodovky
| 28. 7. 2015 10:27
Ado, ty už jsi tak zkušený, že ty kvalty začneš plantat. 80 na dvojku a 40 na pětku.
Auto bez manuální převodovky
| 28. 7. 2015 15:37
Tak to jsou u MB v pr*eli. Neměli by přemýšlet už radši i o krachu? Protože automatů mají v plánu prodat víc a víc...
Avatar - happy_driver
Odflaknute...
| 28. 7. 2015 09:09
Odfláknutá, povrchná pisálkovina. Jazdili sme, má to motor, prevodovka radí, stírače stírají.... Ja si predstavujem "prvú jazdu" trochu inak. Dobrým príkladom je napr. test od Johannesa Schlörba (fünfkommasechs), na youtube treba zadať do vyhľadávania "mercedes benz glc test drive". Video má 33 minút, auto a jeho vlastnosti a odlišnosti od predchodcu sú popísané na taký časový rozsah mimoriadne detailne. O takých detailoch sa tu čitateľ nemá šancu dočítať. Doporučujem zhliadnuť - zvlášť redakcií, námetov na zlepšenie tam nájdu viac než dosť.
Avatar - vabis
Odflaknute...
| 28. 7. 2015 11:04
5.6 jsou léta frajeři :yes: w222 amg třeba představili výborně
MB
| 28. 7. 2015 22:04
MB nezlobte se na mě, ale 1.25mega za "ukakaný" čtyřválec je opravdu hustý... :no:
Avatar - Magister
MB
| 28. 7. 2015 22:32
Je třeba na to kouknout i z jiné stránky....alespoň nepodsouvají 3 válce jako konkurence ;-) . Tak jako tak toto budou nejprodávanější motorizace. A další ještě určitě přijdou.
MB
| 29. 7. 2015 07:07
Konkurence má tříválec? Která? X3, Q5 nebo LR Disco Sport?
MB
| 29. 7. 2015 11:29
Koukání "z jiné stránky" je vždy známkou ústupu neboli poraženeckého náhledu na věc. Můj otec, když se vrátil z kriminálu, tak taky říkal, lepší sedět 6 let na Mírově než být oběšený jak Horáková. Ale smutnou pravdou je, že komunisté z EU dělají vše pro to, abychom všichni brzy jezdili jen na kolech, jak donedávna Číňané, a taky tak drželi hubu. ;-\

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku