Testy
A dokonce nestaci obycejne, ale biturba pres 300 koni. Mensi kompromis je prejit ke konkurenci nez na slabsi ctyrvalce.
Auto se Mercedesu dost povedlo.. :yes:
Podle fotek zvládá i terének , na výlety do přírody , lyže atd. super kára.
Zadní sedadla sklopná 40-20-40 , vzniká tunel na lyže , hokejky ..dobrý.
Design se mi líbí.
Bravo Mercedes-Benz ! 😄
Podle fotek zvládá i terének , na výlety do přírody , lyže atd. super kára.
Zadní sedadla sklopná 40-20-40 , vzniká tunel na lyže , hokejky ..dobrý.
Design se mi líbí.
Bravo Mercedes-Benz ! 😄
je u mne neprodejné :no:
Nechcem sa ťa nejak dotknúť (osobne tiež preferujem manuál), ale za pár rokov proste nebude na výber. Prémia tento proces začala a u mainstreamu s určitým odstupom skončí. Resp. dopadne to tak ako u veľkých kamiónov, že keď manuál tak za príplatok.
Jo, dnes už nesedí za volantem vodiči, ale polovodiči. A ti kvedlat fofrklackem neumí. >😁
Aj to je sčasti pravda, ale výskumom v oblasti ťažkej nákladnej dopravy sa vyzistilo, že dobrý automat dokáže ušetriť prevádzkovateľovi nemálo financií jednak za palivo, jednak pri údržbe ( spojka trpí menej) a hlavne to odbremeňuje vodiča, ktorý sa tak (za ideálnych podmienok) môže viac venovať premávke. Je menej unavený, zvládne viac km a častejšie. Takže dnes nový cestný ťahač Actros máš v sérii s automatom a na manuál opciu. Výrobcom to pridáva ďalšie možnosti ako GPS tempomat a pod. Iná vec je auto na víkend a iné je daily driver. A trend vo svete je proste taký, že keď budeš chcieť auto na "blbnutie" po okreskách dajú ti na výber či automat alebo manuál, ale v ostatných prípadoch ti dajú max. na výber počet stupňov v prevodovke. >😁 A neurobíme s tým nič ani ty ani ja.
Odfláknutá, povrchná pisálkovina. Jazdili sme, má to motor, prevodovka radí, stírače stírají.... Ja si predstavujem "prvú jazdu" trochu inak. Dobrým príkladom je napr. test od Johannesa Schlörba (fünfkommasechs), na youtube treba zadať do vyhľadávania "mercedes benz glc test drive". Video má 33 minút, auto a jeho vlastnosti a odlišnosti od predchodcu sú popísané na taký časový rozsah mimoriadne detailne. O takých detailoch sa tu čitateľ nemá šancu dočítať. Doporučujem zhliadnuť - zvlášť redakcií, námetov na zlepšenie tam nájdu viac než dosť.
MB nezlobte se na mě, ale 1.25mega za "ukakaný" čtyřválec je opravdu hustý... :no:
Je třeba na to kouknout i z jiné stránky....alespoň nepodsouvají 3 válce jako konkurence 😉 . Tak jako tak toto budou nejprodávanější motorizace. A další ještě určitě přijdou.
Koukání "z jiné stránky" je vždy známkou ústupu neboli poraženeckého náhledu na věc. Můj otec, když se vrátil z kriminálu, tak taky říkal, lepší sedět 6 let na Mírově než být oběšený jak Horáková. Ale smutnou pravdou je, že komunisté z EU dělají vše pro to, abychom všichni brzy jezdili jen na kolech, jak donedávna Číňané, a taky tak drželi hubu. ;-\
GLA je na základě A
GLC na základě C
GLE na základě E (a bude tomu i u nový generace)
GLS by mělo být na základě S a reálně posun k RR
V interiéru dřevěná tapetáž, kterou by určitě obdivoval Siola a motory? Opět bez šestiválce...
Motor ale na naftu slušně odhlučněný, převodovka jemná a bezproblémová. Mercedesí klasikou se stala malá sedadla...
(To není ironický dotaz), to je opravdu dotaz. Zajímá mě....