Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Příští Volkswagen Golf GTI přijde v roce 2019 ve třech výkonnostních verzích

Ještě zde nemáme ani facelift sedmé generace Volkswagenu Golf a již se hovoří o detailech generace osmé, včetně sportovní varianty GTI, která má přijít ve třech různých výkonových variantách.
Zpět na článek
28. 7. 2015 06:37
27. 7. 2015 17:30
Hlavně až už nemá el. P brzdu!
Nejdůležitější mezigenerační úpravu, kterou Golf GTI potřebuje, je opětovné zavedení poctivé mechanické parkovací brzdy. Přítomnost jejího elektrického provedení i u sportovní verze GTI je naprosto nepřípustné, nelogická, ba zločinné! :-( 8-s :no: :no: :no: Jak mohlo něco takového napadnout konstruktéry hot-hatche, silné předokolky orientované na maximální řidičské zážitky a aktivní řidiče?!! 8-s 8-s 8-s Pokud tento stupidní prvek výbavy chtějí nabídnou, prosím, ale jen na přání!!!!! :-!
Rozbalit vlákno
27
Avatar - positivemind
27. 7. 2015 18:02
Re: Hlavně až už nemá el. P brzdu!
Předokolka orientovaná na řidiče je MRS nebo TYPE-R.

GTI je jen hodně hodně rychlé auto použitelné každý den. A tomu odpovídá i mechanická brzda. Ve VW nepočítají s tím, že to někdo bude honit na okreskách přes ručku ;-)
27. 7. 2015 18:10
Re: Hlavně až už nemá el. P brzdu!
Ano, tomu odpovídá mechanická brzda, ale oni tam diktátorsky cpou elektrickou! 8-s :no:
Avatar - white label
27. 7. 2015 18:17
Re: Hlavně až už nemá el. P brzdu!
A jakou má MRS/Type-R parkovací brzdu? Samozřejmě., že mechanickou, se kterou bych tě chtěl vidět jak přes ni honíš hh na okreskách. 8-s >:-[]
27. 7. 2015 18:30
Re: Hlavně až už nemá el. P brzdu!
Já přece netvrdím, že bych tu ručku používal v každé zatáčce, ale třeba v zimě se občas hodí, to snad nepopřeš. A druhá věc je samozřejmě emocionální rovina - co v kabině působí sportovněji - páka nebo tlačítko?!
Avatar - white label
27. 7. 2015 18:37
Re: Hlavně až už nemá el. P brzdu!
Tak hlavně to nebyla reakce na tebe, ale na někoho, kdo tvrdí, že G7 GTI má, na rozdíl od MRS/CTR, mechanickou parkovací bzdu.
27. 7. 2015 18:39
Re: Hlavně až už nemá el. P brzdu!
tlacitko, doby kdy ke sportovni jizde bylo treba vynalozit fyzicke sily jsou davno pric
27. 7. 2015 18:58
Re: Hlavně až už nemá el. P brzdu!
Vidím, že jsi vůbec nic nepochopil, ale to je jedno, tobě by asi to tlačítko nevadilo ani u nové MX-5 a to je vážně smutné... Minimálně by alespoň u verze GTI měli dát u VW zákazníkovi na výběr, tohle je ostudné! :'-(
Avatar - white label
27. 7. 2015 19:03
Re: Hlavně až už nemá el. P brzdu!
I podle prodejů G7 GTI je to hlavně nepodstatné.
A takový G7R vyhrává jednu srovnávačku hh za druhou a nikomu v (ani anglických) testech to "tlačítko" nevadí...
27. 7. 2015 19:47
Re: Hlavně až už nemá el. P brzdu!
starou MX5 rok 99 jsem mel a rucni brzdu jsem pouzival jen pri parkovani, ne opravdu jsem nemel potrebu za ni tahat pri jizde ani na okruhu, ani na okreskach ba ani na snehu
Avatar - positivemind
27. 7. 2015 19:04
Re: Hlavně až už nemá el. P brzdu!
Ježiš ty nedůtklivko, já jsem zapomněl, že nemůžu na gti vztáhnout slova :-) GTI je super auto, tak se hned nečerti.

Příště budu slovy naprosto přesný a povím, že mechanickou "brzdou" myslím takovou tu páku, za kterou ve svém šestkovém gti zatáhneš při parkování. I když vím, že ty nejsi hloupý a víš, jak jsem to myslel.

A abych zodpověděl tvou otázku - za tu páku občas zatáhnu jindy než při parkování a jindy než v zimě, protože je to zábava :-)
Avatar - white label
27. 7. 2015 19:12
Re: Hlavně až už nemá el. P brzdu!
Napsal jsi doslova:
"GTI je jen hodně hodně rychlé auto použitelné každý den. A tomu odpovídá i mechanická brzda. Ve VW nepočítají s tím, že to někdo bude honit na okreskách přes ručku."

Takže jakou podle tebe vlastně má aktuální GGTI parkovací brzdu a jakou mají MRS/CTR?
Na "honění přes ručku" je potřebná hydraulická ruční brzda, kterou nemá ani MRS/CTR.

P.S. V pětkovém i šestkovém GTI mám klasickou ručku, ale rozhodně to není něco, co by dělilo hh na dvě kategorie, to ani omylem...,
Avatar - positivemind
27. 7. 2015 19:16
Re: Hlavně až už nemá el. P brzdu!
HH to na dvě kategorie nedělí, o tom se asi nikdo hádat nebude.

Tvrdím, že G7 táhlo nemá, protože ho zákazníci prostě nepotřebují. To je vše :-)

PS: Ty máš i GTI VI? Na fotkách jsem viděl vždycky jen pětku...

Update: myslel jsem honění jako "honění" - ne rally. Ne každej je profi driver :-)
Avatar - white label
27. 7. 2015 19:35
Re: Hlavně až už nemá el. P brzdu!
Máme i G6 GTI v obdobné konfiguraci (3dv. dsg, 18", bixenony...), pro změnu tmavé, v Carbon Steel Grey (s DCC).
Avatar - positivemind
27. 7. 2015 19:54
Re: Hlavně až už nemá el. P brzdu!
A 7 nebude? Vypada konecne jako spravny hothatch, ta nastvana maska mu sekne :yes:
Avatar - white label
27. 7. 2015 20:07
Re: Hlavně až už nemá el. P brzdu!
Nebude, chce to změnu, takže další hh apod. už nebude s fwd.
Jinak bych neřekl, že zrovna zepředu vypadá G7 GTI lépe, než G6 GTI.
Avatar - _Karel_
27. 7. 2015 21:07
Re: Hlavně až už nemá el. P brzdu!
A to já bych zas určitě řekl, že G7 vypadá zepředu líp. ;-)
Avatar - white label
27. 7. 2015 21:12
Re: Hlavně až už nemá el. P brzdu!
Bavíme se o GTI, ne o běžných verzích. Myslíš na fotce, nebo naživo? Já myslím naživo.
A u G6 GTI mám na mysli verzi s bixenony bez "perličkového" denního LED svícení.
G7 má např. k vúli přísnější ochraně chodců vyšší "břichatější" kapotu motoru, což zrovna moc sportovně nepůsobí, naopak.
Avatar - _Karel_
27. 7. 2015 21:43
Re: Hlavně až už nemá el. P brzdu!
O čem se bavíte vím, a měl jsem tu čest na živo. Mě se šestá generace celkově moc nelíbí, a GTI7 vypadá opravdu skvěle- pro mě.V bílé barvě asi dokonale.
Avatar - white label
27. 7. 2015 23:38
Re: Hlavně až už nemá el. P brzdu!
Vypadá hodně dobře, ne, že ne, ale prostě z G6 GTI a G7 GTI bych poskládal auto vypadající lépe, než obě generace samostatně. Třeba G7 má mnohem pěknější zadní lampy. U G6 GTI to částečně zachraňujě LED verze zadních lamp, ale na G7 GTI to nemá ani tak.
Musíme někdy s woodym udělat společné fotky obou generací, máme totiž úplně stejnou barvu a v obou případech tří dvířka.
Avatar - _Karel_
28. 7. 2015 06:22
Re: Hlavně až už nemá el. P brzdu!
Rád se podívám :-)
Avatar - white label
28. 7. 2015 18:57
Re: Hlavně až už nemá el. P brzdu!
Když si tu vzpomínal tu bílou barvu na G7 GTI, tak ta mu sluší nesrovnatelně víc, než G6 GTI, kterému naopak nesedí. Takže pokud by byl ten designový souboj v bílé, byl by G6 GTI celkově jasný outsider.
Avatar - woody-alien
27. 7. 2015 22:08
Re: Hlavně až už nemá el. P brzdu!
Já taky. Jenže jsem vyloučenej pro předpojatost. >:-[] ;-)
Avatar - white label
27. 7. 2015 23:39
Re: Hlavně až už nemá el. P brzdu!
Tak to bych mohl být v principu taky... ;-)
Avatar - iudex
28. 7. 2015 14:41
Re: Hlavně až už nemá el. P brzdu!
Akože G5 je aj tak najkrajšia? >:-[]
Avatar - white label
28. 7. 2015 18:50
Re: Hlavně až už nemá el. P brzdu!
GT5 GTI už dnes (proti 6 a 7) vypadá trochu jako z jiného světa. Je to taková kulatá "tlustá Berta", ale své kouzlo má přesto i dnes, teda pokud není pětidveřová, pět dveří "sluší" G5 GTI nejméně z posledních tří generací, tím spíš v bílé barvě.
Avatar - iudex
28. 7. 2015 14:42
Re: Hlavně až už nemá el. P brzdu!
A ja to zase viem posúdiť nezaujato a poviem, že G7 GTI vyzerá najlepšie. >:D
Avatar - white label
28. 7. 2015 18:54
Re: Hlavně až už nemá el. P brzdu!
Stejně jako TVOJE žena, děti.... a případně vaše další domácí zvířata... >:D ;-)
Avatar - white label
27. 7. 2015 19:00
Facelift Golfu?
Tak na ten údajný (optický) facelift G7 sem hodně zvědavý, bylo by to totiž poprvé od dob II. g. Golfu.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - fOE
27. 7. 2015 21:00
Re: Facelift Golfu?
Tak, obcas se zda ze to co je dle VW nova generace je spis jen vetsi FL. ;-)
Avatar - white label
27. 7. 2015 21:02
Re: Facelift Golfu?
Nejvíc se o tom diskutovalo při přechodu z 5. na 6. g. Golfu, jinak je to ale typičtější spíš pro Passat.
Avatar - fOE
27. 7. 2015 21:16
Re: Facelift Golfu?
To jo, prave V a VI jsem myslel. Tak uvidime jestli to nebude naopak a nebude to VW kdo bude mluvit o cele generaci a jestli my uvidime "jen" FL.
Avatar - white label
27. 7. 2015 21:19
Re: Facelift Golfu?
Ano 5. a 6. g., ale když se dnes (s odstupem času) podívám na G5, G6 a G7, tak překvapivě zjišťuji, že se celkově (ne technicky, nebo detaily) G6 podobá spíš na G7, než na G5, verze GTI nevyjímaje.
Avatar - iudex
28. 7. 2015 14:48
Re: Facelift Golfu?
Súhlas.
Inak o facelifte sa pri Golfoch už naďalej baviť nebudeme, samotný VW totiž ohlásil skrátenie životnosti jednotlivých generácií (tuším na 5 rokov) a teda na klasický facelift po štandartných 4 rokoch (pri priemernom 7 ročnom cykle) asi nebude priestor. Ostatne ani prémiové automobilky klasický viditeľný f/l nezvyknú mávať (1er je skôr výnimka) a prémia je pre VW inšpiráciou.
Druhá otázka je, nakoľko tieto nové generácie budú naozaj nové. A možno marketing VW dospel k záveru, že facelift ľudia ocenia menej, ako pojem "nová generácia". ;-)
Avatar - AUDIRS6
28. 7. 2015 14:57
Re: Facelift Golfu?
???? :-O :
"...Ostatne ani prémiové automobilky klasický viditeľný f/l nezvyknú mávať..."
Ale no taaaak, ved Audi pravidelne FL-uje vsetky svoje modely, niektore presluhujuce dokonca 2x za zivot ( A8- D3(?) - prechod na SF-grill a potom este zmena svetiel a hmloviek a zadne svetla diodove..., no a Q7 tiez 2x ;-) )
MB a BMW predsa tiez. Najväcsi brutal FL bol pre mna FL aktualnej E-klassy! to bolo skoro komplet nove auto, ale aj tak im to moc nepomohlo... :-!
Avatar - iudex
28. 7. 2015 15:53
Re: Facelift Golfu?
OK, majú f/l, ale nie je to pravidlom ako u mainstreamu, kde pri 6-7 ročnom životnom cykle príde v polovici cyklu výrazný facelift. Prémia naopak inovuje priebežne a väčšinou ide o techniku, skôr než vizáž. Ja to skôr vnímam tak, že k výraznému f/l pristupujú práve vtedy, ak model nie je moc vydarený (spomínaná 1er) alebo už zaostáva za odlišným dizajnom ostatných modelov (E-Klasse), naopak ak sa predáva, na vizáži nič výrazné nemenia.
28. 7. 2015 18:03
Re: Facelift Golfu?
Přitom faceliftem prošla A4, A5, A6, A7 i A8. Stejně tak Q3, Q5 a Q7. I R8. Změny běžně nejsou možná radikální, ale faceliftuje pravidelně i prémie a dotýká se to i vzhledu. Jak píšeš, technika se obměňuje průběžně a typicky není nutné čekat na facelift.
Avatar - jozephko
28. 7. 2015 06:37
400 koní
400 koní? A není to málo, Antone Pavloviči? >:D
Rozbalit vlákno
0
28. 7. 2015 08:26
Jeden nesmysl za druhým...
...přesně ve stylu bulváru! Facelift Golfu snad nikdy nebyl a nebude, stejně tak jako 400 koňový Golf >:D
Rozbalit vlákno
0