Novinky
už 1.0 VVT-i v aygo přepíná mezi ottovým cyklem atkinsonem ,a stejně tak 5.0 V8 v lexusu RC-F . zas takový problém bych v tom neviděl.
Toyoti atmosfery v hybridech jsou taky jiz docela "fousate" motory
a zrejme nic nebude Toyote branit na jeji atmosfery dobudoucna vyvojem aplikovat to co s motory dnes dela Mazda
a zrejme nic nebude Toyote branit na jeji atmosfery dobudoucna vyvojem aplikovat to co s motory dnes dela Mazda
Ma ona vlastne vubec Mazda motor 2,0 o stejnych parametrech?Ja myslim, ze ne.
Jinak Toyoti 2,5l pojede lepe, kdyz ma vetsi vykon i kroutak nez Mazdi 2,0l a diky Atkinsonovi a primemu striku bude zrat stejne pri lepsich parametrech 😉
Jinak Toyoti 2,5l pojede lepe, kdyz ma vetsi vykon i kroutak nez Mazdi 2,0l a diky Atkinsonovi a primemu striku bude zrat stejne pri lepsich parametrech 😉
Proti atmosférickým dieselům je atmo-Atkinson pořád ještě v pohodě. Nezapomínej, že Mazda má přímé vstřikování a Toyoty-Fordy s atkinsonem zatím ne.
Ano sráží. Zároveň však prodlužuje jeho životnost. Ono přece vic kw neznamená lepší motor.
Mazda3 hybrid bola len prva lastovicka, skutocne zaujimave auta budu SkyactivII+hybrid, tam by to uz malo realne ist za tri litre benzinu...