Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Bariku!
| 28. 7. 2015 15:08
Teď něco kuckej o tom, jak byl Chrysler před převzetím Fiatem bezvadnej a italové na něm jen vydělali ;-)
Avatar - del42sa
Bariku!
| 28. 7. 2015 15:18
spíš aby tohle neudělalo účetnímu takovou čáru přes rozpočet, že to odnese zase Alfa 8-s
Bariku!
| 28. 7. 2015 17:40
Tak to by byl hodně černý scénář!
Avatar - Barrichello
Bariku!
| 28. 7. 2015 22:50
Však byly. Ty RAMky sou z drtivý většiny vyrobený po roce 2009, to už tam šéfovali klucí od fiatu, měli udělat konstrukční změny.

Jeepy GCH z let 93-98 sou 17-22 let starý vraky co maj nejto 200-600 tis, za to bych nikomu nedal cent. Když to jezdí 22 let, bude to jezdit i dál. A co nejezdí dát so šmelcu. Neomluvej chyby Fiatu, který to tam vede od 10 k 5. Za Chrysler Croproation do roku 1998 nikdy tolik svolávaček nebylo.

Krom toho je ted svolávačka na spínací skřínky, na uconnect , tragická kvalita dle jd power převládá a všude chaos.
Bariku!
| 28. 7. 2015 23:11
Jasně Fiat to vede od 10 k 5. Tak brzy tu máme konec měsíce, tak se můžeme podívat o kolik zase vzrostly FCA prodeje a o kolik zase v USA zvýšil svůj podíl na trhu. ;-)
Avatar - Barrichello
Bariku!
| 28. 7. 2015 23:17
dodge - 20% a Fiat tak -15% a RAm bude rád za růst 1%

Jeep s touhle pověstí to moc dlouho neudrží >:D
Bariku!
| 29. 7. 2015 05:10
Takže za špatně navržený a zfušovaný RAM může Fiat? Barčo, ty jsi filuta >:-[] :yes:
Avatar - Barrichello
Bariku!
| 29. 7. 2015 08:48
Ten podvozek je v pohodě, ale když už hledáš vníka, tak Daimler Chrysler AG, soudruh Dieter Zetsche. Můžeš mu napsat, že tomu rozuměl jak koza petrželi a špatně si to ošéfoval >:D >:D
A sakra...
| 28. 7. 2015 15:09
To vůbec není dobré, aby vůbec firmě zbylo dost peněz na rozjetí výroby Giulie... :-( :-O
A sakra...
| 28. 7. 2015 15:18
Musí to mít spočítané a zachovali se správně. Zajímaly by mě konstrukční detaily toho selhávání.
A sakra...
| 28. 7. 2015 17:02
Byt to VW, uz je tady min 264 prispevku. Nedavno tady byla statistika spokojenosti zakazniku v US po par mesicich jezdeni a FCA byl nekde na poslednich mistech.
A sakra...
| 28. 7. 2015 21:53
Nevím, ale řekl bych, že pro tyhle případy mají automobilky v USA vytvořeny nějaké fondy, vzhledem ke způsobu fungování tamního soudnictví.
Avatar - Barrichello
A sakra...
| 28. 7. 2015 22:51
fiat nemá ani dolar, tohle pro ně bude solidní rána. 70 mega musej zaplatit ihned.
A sakra...
| 28. 7. 2015 23:09
JJ, málem bych zapoměl, že máš na starosti kasu FCA. ;-)
Avatar - Barrichello
A sakra...
| 28. 7. 2015 23:26
umím číst mezi řádky.
Avatar - pelikoš
hopla
| 28. 7. 2015 15:20
malé (fopá) fauxpas... :-!
To, že ameriky při nehodě vybuchnou...
| 28. 7. 2015 15:43
...známe z filmů už minimálně 40 let.
To, že ameriky při nehodě vybuchnou...
| 29. 7. 2015 10:08
Přesně tak. Ťukneš to a už jsi v plamenech. >:-[]
to bude
| 28. 7. 2015 15:53
zase něco jako že hackeři unesli Jeepa...
A ono to celé je třeba zase trochu jinak. Myslím, že tohle bude ve stylu vlk se nažere a koza zůstane celá.
Sem si i jistý, že ani ta pokuta nebude tak vysoká, jak to teď vypadá. Amíci nejsou blbí..., aby si ničili vlastní výrobce aut.
to bude
| 28. 7. 2015 19:01
právě naopak... dokud to byl americkej výrobce, tak to nevadilo.
Chvíli po převzetí Fiatem začínají pokutovat výrobu už od roku 2008... prostě klasika.

Asi jako kdyby Škoda převzala většinu ve skupině VW.. to by najednou bylo zjištění, že jsou to hrozný a nebezpečný auta... a je třeba je svolávat.

>:-[]
Avatar - Barrichello
to bude
| 28. 7. 2015 22:57
1,4 milionu aut svolávačka na ty hackery. blbý co. Fiat to řídí k záhubě, jo když sme se mi smáli. ted se směju já. tohle je pořádná ostuda.

Hořící Grandčíra, kde neodkázali při svolávače opravit dráty u šíbru, smutný co, hacknutýucconect, který mohli kluci makaronský za 6 let předělat, spínačky, odkupa ramek a jeepů, mizerná pověst, padající prodeje fiatua dodge v usa....jo to bude balík a ten právě FCA nemá.

že by třetí dopis pro šéfku GM? >:D >:D

Nebo bude Michal David "Když se nedaří, co se dařit má?" >:D >:D
to bude
| 29. 7. 2015 00:22
Bariku, ty máš zajímavý hudební vkus, Michal David.
Avatar - Barrichello
to bude
| 29. 7. 2015 08:39
Já ne, ale pro FCA nejlepší interpret.

Já poslouchám rock a country >:D Hell yeah >:D
to bude
| 29. 7. 2015 09:26
To nezakecáš, už ses prozradil. Poslouchat Michala Davida, obdivovat Zil a Ladu. Ty trpíš normalizačním resentimentem.
Avatar - Barrichello
to bude
| 29. 7. 2015 10:34
ZIL je jednička :yes: :yes: :yes:

nedávno sem se na ně byl podívat.
Avatar - twistedTSD
to bude
| 29. 7. 2015 00:29
Nevím, nakolik je to (hacknutí) ostudou pro FCA. Docela dobře bych věřil tomu, že x konkurenčních vozů by se dalo podobně hacknout také a jejich palubní systémy určitě nebudou nezdolatelné...A přijde mi, že se směješ trochu předčasně. Stejně je komické, jak moc tě převzetí koncernu Italy žere. :-)
Avatar - Barrichello
to bude
| 29. 7. 2015 08:42
Mě je to jedno, já už sem dávno změnil lokál, protože sem tušil, jak to tam klucí makaronský povedou. zatím sem se nemýlil.

Jo hackonout by šlo leccos, problém že si páínové vybrali zrovna Jeep. Blbý no
to bude
| 29. 7. 2015 09:36
Zatím ses mýlil skoro ve všem.
Avatar - Barrichello
to bude
| 29. 7. 2015 09:50
Když myslíš...

Kauza přelepenci v Evropě - 100% se potvrdilo to co sem predikoval.
A to že sem jim dojná krá*a zadrhne už se stává realitou.

Takže smůla vid.
to bude
| 29. 7. 2015 09:54
Přelepenci v Evropě se ti potvrdili jen v případě Chrysleru 300.
Avatar - Barrichello
to bude
| 29. 7. 2015 10:01
Flavia nic?, Voyager už taky skončil, doprodávaj se skladovky, výroba v kanadě pro EU už dávno zkončila.

Zbývá ti hořící Freemont >:D
to bude
| 29. 7. 2015 10:13
Jo, Flavia, na tu jsem zapomněl, ale to byl kabriolet, tam se to těžko posuzuje. Voyager se prodává stejně, jako před tím pod Chryslerem.

Ale jinak tady se s tebou kupodivu docela shodnu. Přelepování Chryslerů na Lancie byl omyl. Já taky určitě nejsem fanouškem badge engineeringu, ikdyž v některých případech smysl dávat může, jako v případě toho Freemonta.
Avatar - Barrichello
to bude
| 29. 7. 2015 10:35
No vidíš, aspon v něčem se shodneme.
Avatar - hedvin
Chuck Norris
| 28. 7. 2015 16:04
nebude mít radost až bude muset vrátit auto a koupit si nové
Perla je ta formulace o nádržích:
| 28. 7. 2015 19:02
"U Jeepů je problém s častým vznícením vozu při nehodě, protože palivová nádrž bývá umístěna příliš vzadu..."... prostě jak se povede - někdy je moc vzadu a někdy zase ne...
>:D
co mi to pripomina ?
| 28. 7. 2015 19:17
Copak mi to jen pripomina ? Byla jednou jedna automobilka, ktera nejdriv nechtela priznat problem a az na nalehani autoklubu prehodila problem na dodavatele dilu, ale zadna svolavaci akce, jen spousta pokusu o vyreseni problemu, ale bez vyrazneho uspechu. No a nakonec se chlubi, ze toho prodala na svete nejvic.
Avatar - Aoyagi
co mi to pripomina ?
| 28. 7. 2015 19:43
Který koncern je bez viny? :-)
co mi to pripomina ?
| 28. 7. 2015 21:54
Jak znám z diskuzí Mrazíka, tak určitě Ford. ;-)
Avatar - Barrichello
co mi to pripomina ?
| 28. 7. 2015 22:54
Fix Or Repair Daily? Aneb fordem tam a vlakem zpět??? >:D >:D >:D
co mi to pripomina ?
| 29. 7. 2015 06:55
Hele na modry oval mi nesahej. Aktualne jako jediny dokazal udelat male turbomotory napoprve a bezproblemu.
Avatar - eLzyx
co mi to pripomina ?
| 29. 7. 2015 07:52
to protože je nedělal Ford, ale Mazda společně s Volvem. Mazda dělala spodek (generace LF), Volvo přeplňování.
co mi to pripomina ?
| 29. 7. 2015 08:22
Jako jediný určitě ne. ;-)
Avatar - eLzyx
co mi to pripomina ?
| 29. 7. 2015 08:34
VW TSI byl průser
PSA&BMW THP bylo průser
ani renaultímu TCe se problémy nevyhnuly, pokud si vzpomínám, tak tam byla svolávačka na uložení ventilů v hlavě.
kdo ještě vyrábí malé turbomotory?
co mi to pripomina ?
| 29. 7. 2015 08:39
Fiat?
1.4T až 140 koní bez problémů.. včetně MultiAiru..
Dokonce 0,9 Twin jede dobře - akorát je třeba používat na to, na co byl stvořen = najet s ním na dálnici a letět na tempomat 150 sice lze... ale je slyšet i ten zvuk víru paliva v nádrži.
;-)
Na courání po městě a po okreskách je ale super. Včetně toho specifického zvuku.
Avatar - eLzyx
co mi to pripomina ?
| 29. 7. 2015 08:48
na něj jsem zapomněl ... Fiat těží nejspíše z práce Alfa Romeo, která měla oturbené motory dříve. Zkušenosti jsou tu prostě znát ...
co mi to pripomina ?
| 29. 7. 2015 09:29
Fiat ohledně malých turbomotorů určitě netěží z práce AR. Kromě toho byl to právě Fiat, který s downsizingem začal (spolu s VW).
Avatar - eLzyx
co mi to pripomina ?
| 29. 7. 2015 09:41
Já úplně zapomněl, že tu bylo Uno turbo ... nicméně, že by byli první s downsizingem?
Myslím, že s downsizingem tu byl dříve Saab, Volvo a možná i jiní. Ti dělají turbomotory od počátku 80. let. FIAT začal až někdy v 85 s Unem. Nebo se opět pletu a vyráběli něco dříve?
Akorát v případě Saabu a Volva šlo o downsizing z 3L na 2,5-2litry.
co mi to pripomina ?
| 29. 7. 2015 09:51
To se pleteš. V 80tých letech se nejednalo o downsizing. Turbo se používalo pro vrcholné výkonné modely. O downsizingu se mluví až po roce 2000, kde se turbo začalo používat pro běžné modely a sloužilo k nahrazení větších atmosfér. A jako první s tím začali Fiat a VW se svými 1,4t.
Avatar - Barrichello
co mi to pripomina ?
| 29. 7. 2015 11:11
turbo zavedl jako první GM >:D Oldsmobile Jetfire a Chevy Corvair >:D
co mi to pripomina ?
| 29. 7. 2015 13:08
Jasně, ale tady se nebavíme o tom kdo první zavedl turbo, ale o downsizingu. To jsou dvě různý věci. ;-)
co mi to pripomina ?
| 29. 7. 2015 18:48
Ano, podobně jako s přímým vstřikem nafty...
;-)
Avatar - _Karel_
co mi to pripomina ?
| 29. 7. 2015 07:58
Otázka není - kdo staví bezchybná auta, otázka je - jak se kdo postaví k problému.
co mi to pripomina ?
| 29. 7. 2015 10:20
A také záleží, jak je problém závažný. Problémy přímo spojené s bezpečností (jako hořící auta nebo nefungující airbagy) silně lákají úřady, hrozí zákazy prodeje a podobné chuťovky.
Avatar - Aoyagi
co mi to pripomina ?
| 29. 7. 2015 10:23
Však to jsem myslel. Samozřejmě je nesmysl očekávat, že někdo bude dlouhodobě vyrábět tak složité produkty, jako jsou auta, a nikdy nebude muset dělat svolávací akce na opravu nějakého zapomenutého šotka nebo ne úplně optimální konstrukce, mírně řečeno.
Avatar - Barrichello
co mi to pripomina ?
| 28. 7. 2015 22:52
Ten problém se spínačka má i FCA. Blbý co. K jeho smůle toho nevyrobil tolik jako GM a nezvedl do výroby tolik inovací a nových prvků.
Avatar - twistedTSD
co mi to pripomina ?
| 29. 7. 2015 00:35
Nejzajímavější inovací je stejně ta vědomá likvidace vlastních zákazníků.
Avatar - twistedTSD
co mi to pripomina ?
| 29. 7. 2015 00:33
Myslíš Toyotu? >:-[]
co mi to pripomina ?
| 29. 7. 2015 06:54
Toyota sice taky chvili tutla, ale nakonec do servisu zavola. Mnou zmineny koncern zapira zapira zapira a stejne nezavola.
FCA to zvládne (bude muset)
| 29. 7. 2015 07:52
.... tak ono není úplně daný že všichni,kterých se to týká, povezou své auto FCA opravdu vrátit.... Tržní cena 10 let starýho pekáče je o ničem a než to FCA za pár šupů (+10%) vrátit, asi si spousta lidí ty auta nechá....

Každopádně tak pokuta a celá kauza je hodně velký průser.... FCA má ročně po zdanění zisk +/- 1mld EUR a těch 100 mio USD je teda +/- 10%.... což je palba....

Jinak tahle kauza jde jednoznačně za předchozími vlastníky Chrysleru.... Ať už se jedná o auta vyrobená před převzetím Fiatem nebo první roky po něm, prostě není možné aby někdo koupil automobilku a za prvních pár měsíců kompletně prošel portfolio a vytahal kostlivce ze skříní..... To si může myslet fakt jen dement.... ;-)

Na druhou stanu, FCA opravdu z Chryl*** vydojilo už miliardy USD, takže tenkorát si holt tahle zlatá slepička kákla do vlastního hnízda a tak to Sergio bude muset uklidit.... Snad se to zvládne bez větších otřesů, držím palce :yes:
FCA to zvládne (bude muset)
| 29. 7. 2015 08:40
Souhlas.
;-)
Avatar - Barrichello
FCA to zvládne (bude muset)
| 29. 7. 2015 08:45
Nebýt GM, neměli to němci od okoho okopčit víš. Dotykové obrazovky, vypínání válců, head-up, palubní počítače, digi dispelej atd. Nemluvě o automatických převodvkách, klimatizacích, ovládání oken jinak než kličkou atd. atd

Zákazníků má GM pořád dost po celém světě.
Já mám Barika bloknutýho, ať mám klid.. ale dneska jsem se "
| 29. 7. 2015 08:47
a je to fakt teda síla.
Podle počtu překlepů hádám, že se mu chvějou ruce, protože přišel o rodinné jmění investované do akcií Chrysleru, než ho odkoupil Fiat... nebo ještě pravděpodobněji mu nějakej Ital znásilnil sestru - jinak to prostě nechápu.

:-!
Avatar - Barrichello
Já mám Barika bloknutýho, ať mám klid.. ale dneska jsem se "
| 29. 7. 2015 08:55
Vidíš co děláš, ještě tě z toho klepne. To víš, když zvědavost nedá.....
Všude samé úspěchy, prodejní čísla rostou, vše zalitý sluncem...

Najednou bum, zatajovaný sovlávačky, pomalé informování NHTSA, zákazníků, klamání lidí, zfušované opravy, když po svolávačce problém přetrvává, ojebaná kvalita, když většina značek FCA je pod průměrem dle JD Power co se týče závad a spolehlivosti, problémy s převodokami, děravý Uconnect, špatné spínačky jako u GM

navrch padaj prodeje Fiatů v USA, padaj prodeje Dodge, zastaralý výrobní program, za 6 let nebyli schopni dát prodeje chybějící modely v portfoliu hlavně u značky Chrysler, nedostatek peněz, zoufalá snaha se s někým spojit, odkládání modelů, zastaralé motory...

Joo, dojná kra*a Chrysler Group se zadrhla, odted už bude muset Fiat jen cálovat prachy za pokuty, chyby, opravy a vývoj anebo to tiše někomu prodat >:D
Já mám Barika bloknutýho, ať mám klid.. ale dneska jsem se "
| 29. 7. 2015 09:01
tenhle graf: [odkaz] jasně dokumentuje, jak to jde celé totálně do haj*lu.... :*)

kdybys měl problém to pochopit podívejte se na to společně třeba s bráchou nebo tak něco....
Avatar - Barrichello
Já mám Barika bloknutýho, ať mám klid.. ale dneska jsem se "
| 29. 7. 2015 09:47
Tyyy brdo, vono pro krizi v roce 2009 stouply prodeje. to je věěěěc cooo.

Jestli ti to neušlo, tak ty prodeje stouply naprosto všem. protože došlo k oživení trhu.

Srovej si prodeje 11-15 s prodeji 95-2005

pak nám přij něco říct o prodejích >:D
Já mám Barika bloknutýho, ať mám klid.. ale dneska jsem se "
| 29. 7. 2015 10:24
jestli jste ani s bráchou společně nebyli schopní pochopit co to je tržní podíl, přizvěte k tomu ještě rodiče.... věřím, že to dáte.... :yes:
Avatar - Barrichello
Já mám Barika bloknutýho, ať mám klid.. ale dneska jsem se "
| 29. 7. 2015 11:10
Tržní podíl v čem? v Pikapech a SUV? Protože osobáky šly výrazně dolů než za Daimlerchrysler a Chrysler Crop co se týče tržního podílu. A spoléhání na SUV a trucky už tu jednou bylo a pak všichni žádali o půjčku od us vlády vid >:D >:D
Já mám Barika bloknutýho, ať mám klid.. ale dneska jsem se "
| 29. 7. 2015 11:45
.... tržní podíl koncernu FCA na trhu s auty v USA, truhlíku.... takový to číslo co se zvýšilo za posledních 5 let z 9 na cca 12,5%..... fakt si vygůgli co to znamená, je to děsně zajímavé.... :yes:
Avatar - Barrichello
Já mám Barika bloknutýho, ať mám klid.. ale dneska jsem se "
| 29. 7. 2015 12:20
Definuj pojem auta. Ono se to děllí na Passenger cars a SUV and Trucks, jestli ti to neošlo.

A neoperuj furt posledníma 5 lety smudlo, zjistit si trždních podíl passenger cars v letech 95-2005. Budeš zírat. Už sem ti to sem ostatně jednou dával. Kromě 200ky se všech osobáků prodalo tehdá daleko víc a anvíc bylo v nabídce daleko víc modelů.

neon, stratus, concorde, lhs, intrepid, 300m (později 300C, charger,challenger) ptcruiser, crossfire atd.
Já mám Barika bloknutýho, ať mám klid.. ale dneska jsem se "
| 29. 7. 2015 13:02
něco šlo nahoru, něco dolů.... v globálu FCA prodává aut víc a víc.... furt dokolečka jak s deb*lem, že? FCA je tam od roku 98 nebo tak nějak, tak řeším prodeje za jejich éru....
Avatar - Barrichello
Já mám Barika bloknutýho, ať mám klid.. ale dneska jsem se "
| 29. 7. 2015 13:51
2009 >:D
Já mám Barika bloknutýho, ať mám klid.. ale dneska jsem se "
| 29. 7. 2015 13:17
Jasně a dál se to dělí na midsize, fullsize,..... atd. Ty si to prostě vždycky rozdělíš tak, aby sis to mohl správně interpretovat.

Podstatné je to, že podíl na trhu se od vstupu Fiatu do Chrysleru zvyšuje. Že byl kdysi dávno před 20ti lety ještě vyšší je sice krásné, ale z hlediska FCA, resp Fiatu je podstatné srovnání se stavem, ve kterém Chrysler přebíral. Fiat opravdu nemůže za to, že pod vedením Daimleru podíl na trhu klesal.

Pravdou je, že v prvních letech po převzetí ten růst táhly ještě modely vyvinuté před vstupem Fiatu. Teď ale ten růst už výrazně táhnou modely nově vyvinuté, modely, kterým jsi ty předpovídal neúspěch.
Avatar - Barrichello
Já mám Barika bloknutýho, ať mám klid.. ale dneska jsem se "
| 29. 7. 2015 13:51
Které to jsou? Dart? Ten se prodává mozerně a zůstat v nabídce Avenger, který zařízli, prodával by se ještě hůř.

Pak ti zbývá jen 200 a Cherokee a Renegade.
Nic jinýho ještě nevyvinuli >:D >:D

A Cherokee má jeden problém za druhým. Převodovky, U cunnect atd.A ještě je hnusné jak nechci říct co.
Já mám Barika bloknutýho, ať mám klid.. ale dneska jsem se "
| 29. 7. 2015 14:02
Jasně, je hnusnej, má jeden problém za druhým a přesto mu prodeje neustále rostou.
Avatar - Barrichello
Já mám Barika bloknutýho, ať mám klid.. ale dneska jsem se "
| 29. 7. 2015 14:18
Dočkej času >:D
Já mám Barika bloknutýho, ať mám klid.. ale dneska jsem se "
| 29. 7. 2015 14:23
To už píšeš od začátku jeho prodeje.
Já mám Barika bloknutýho, ať mám klid.. ale dneska jsem se "
| 29. 7. 2015 08:57
hele zkus ho pochopit.... má napsaný příspěvek "já vám to říkal, že ten Fiat krachne".... už 6 let.... a furt čeká, kdy ho odešle.... teď to vypadá že se to o jeden nepatrný krůček přiblížilo..... taky by ses chvěl....
Avatar - Barrichello
Já mám Barika bloknutýho, ať mám klid.. ale dneska jsem se "
| 29. 7. 2015 09:06
Sem zvědavý, jak po těhle aférách půjdou prodejní čísla jeepů Cherokee a GrandCherokee strmě vzhůru.

A Jeep + Chrysler 200 je aktuálně to jediné, co drží FCA v USA nad vodou. Ostatní sou ve ztrátě nebo maj nárůst 1-2%, po aféře s Ramkami se i to velmi rychle otočí ke stagnaci nebo mírnému poklesu.

Takže se smějte a plácejte po zádech. Sem zvědav, jak dlouho vás ty 3 ziskové modely udrží ve hře....

Ono když RAMky sou dnes tím nejzastaralejším, z 4 Ford řady F, Silverado, Sierra tak s touhle super reklamou si je určitě půjde koupit hned víc lidí >:D Takže na ty hodně spoléhejte >:D
Já mám Barika bloknutýho, ať mám klid.. ale dneska jsem se "
| 29. 7. 2015 09:34
JJ Bariku, tvoje předpovědi ohledně FCA už jsou legendární. Měli byste založit a Ádou a Marosem nějaký společný klub.
Já mám Barika bloknutýho, ať mám klid.. ale dneska jsem se "
| 29. 7. 2015 10:02
Společnost mrtvých básníků.
Avatar - Barrichello
A 2017 má končit Viper
| 29. 7. 2015 09:29
důvod je jednoduchý - absolutně mizerné prodeje >:D

Jo každej si radši koupí Corvette no.
Avatar - Barrichello
Další svolávačka Journey-Freemont, Voyager
| 29. 7. 2015 09:35
kryt motoru, který může způsobit požár.

Další svolávačka na airbagy ve Voyagerech. Tentokrát na ty od Kia.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku