Novinky
To vůbec není dobré, aby vůbec firmě zbylo dost peněz na rozjetí výroby Giulie... 😒 😲
Musí to mít spočítané a zachovali se správně. Zajímaly by mě konstrukční detaily toho selhávání.
Nevím, ale řekl bych, že pro tyhle případy mají automobilky v USA vytvořeny nějaké fondy, vzhledem ke způsobu fungování tamního soudnictví.
...známe z filmů už minimálně 40 let.
zase něco jako že hackeři unesli Jeepa...
A ono to celé je třeba zase trochu jinak. Myslím, že tohle bude ve stylu vlk se nažere a koza zůstane celá.
Sem si i jistý, že ani ta pokuta nebude tak vysoká, jak to teď vypadá. Amíci nejsou blbí..., aby si ničili vlastní výrobce aut.
A ono to celé je třeba zase trochu jinak. Myslím, že tohle bude ve stylu vlk se nažere a koza zůstane celá.
Sem si i jistý, že ani ta pokuta nebude tak vysoká, jak to teď vypadá. Amíci nejsou blbí..., aby si ničili vlastní výrobce aut.
právě naopak... dokud to byl americkej výrobce, tak to nevadilo.
Chvíli po převzetí Fiatem začínají pokutovat výrobu už od roku 2008... prostě klasika.
Asi jako kdyby Škoda převzala většinu ve skupině VW.. to by najednou bylo zjištění, že jsou to hrozný a nebezpečný auta... a je třeba je svolávat.
>😒]
Chvíli po převzetí Fiatem začínají pokutovat výrobu už od roku 2008... prostě klasika.
Asi jako kdyby Škoda převzala většinu ve skupině VW.. to by najednou bylo zjištění, že jsou to hrozný a nebezpečný auta... a je třeba je svolávat.
>😒]
1,4 milionu aut svolávačka na ty hackery. blbý co. Fiat to řídí k záhubě, jo když sme se mi smáli. ted se směju já. tohle je pořádná ostuda.
Hořící Grandčíra, kde neodkázali při svolávače opravit dráty u šíbru, smutný co, hacknutýucconect, který mohli kluci makaronský za 6 let předělat, spínačky, odkupa ramek a jeepů, mizerná pověst, padající prodeje fiatua dodge v usa....jo to bude balík a ten právě FCA nemá.
že by třetí dopis pro šéfku GM? >😁 >😁
Nebo bude Michal David "Když se nedaří, co se dařit má?" >😁 >😁
Hořící Grandčíra, kde neodkázali při svolávače opravit dráty u šíbru, smutný co, hacknutýucconect, který mohli kluci makaronský za 6 let předělat, spínačky, odkupa ramek a jeepů, mizerná pověst, padající prodeje fiatua dodge v usa....jo to bude balík a ten právě FCA nemá.
že by třetí dopis pro šéfku GM? >😁 >😁
Nebo bude Michal David "Když se nedaří, co se dařit má?" >😁 >😁
Bariku, ty máš zajímavý hudební vkus, Michal David.
Já ne, ale pro FCA nejlepší interpret.
Já poslouchám rock a country >😁 Hell yeah >😁
Já poslouchám rock a country >😁 Hell yeah >😁
Nevím, nakolik je to (hacknutí) ostudou pro FCA. Docela dobře bych věřil tomu, že x konkurenčních vozů by se dalo podobně hacknout také a jejich palubní systémy určitě nebudou nezdolatelné...A přijde mi, že se směješ trochu předčasně. Stejně je komické, jak moc tě převzetí koncernu Italy žere. 😄
Mě je to jedno, já už sem dávno změnil lokál, protože sem tušil, jak to tam klucí makaronský povedou. zatím sem se nemýlil.
Jo hackonout by šlo leccos, problém že si páínové vybrali zrovna Jeep. Blbý no
Jo hackonout by šlo leccos, problém že si páínové vybrali zrovna Jeep. Blbý no
Zatím ses mýlil skoro ve všem.
Když myslíš...
Kauza přelepenci v Evropě - 100% se potvrdilo to co sem predikoval.
A to že sem jim dojná krá*a zadrhne už se stává realitou.
Takže smůla vid.
Kauza přelepenci v Evropě - 100% se potvrdilo to co sem predikoval.
A to že sem jim dojná krá*a zadrhne už se stává realitou.
Takže smůla vid.
Přelepenci v Evropě se ti potvrdili jen v případě Chrysleru 300.
Flavia nic?, Voyager už taky skončil, doprodávaj se skladovky, výroba v kanadě pro EU už dávno zkončila.
Zbývá ti hořící Freemont >😁
Zbývá ti hořící Freemont >😁
Jo, Flavia, na tu jsem zapomněl, ale to byl kabriolet, tam se to těžko posuzuje. Voyager se prodává stejně, jako před tím pod Chryslerem.
Ale jinak tady se s tebou kupodivu docela shodnu. Přelepování Chryslerů na Lancie byl omyl. Já taky určitě nejsem fanouškem badge engineeringu, ikdyž v některých případech smysl dávat může, jako v případě toho Freemonta.
Ale jinak tady se s tebou kupodivu docela shodnu. Přelepování Chryslerů na Lancie byl omyl. Já taky určitě nejsem fanouškem badge engineeringu, ikdyž v některých případech smysl dávat může, jako v případě toho Freemonta.
"U Jeepů je problém s častým vznícením vozu při nehodě, protože palivová nádrž bývá umístěna příliš vzadu..."... prostě jak se povede - někdy je moc vzadu a někdy zase ne...
>😁
>😁
Copak mi to jen pripomina ? Byla jednou jedna automobilka, ktera nejdriv nechtela priznat problem a az na nalehani autoklubu prehodila problem na dodavatele dilu, ale zadna svolavaci akce, jen spousta pokusu o vyreseni problemu, ale bez vyrazneho uspechu. No a nakonec se chlubi, ze toho prodala na svete nejvic.
Který koncern je bez viny? 😄
Jak znám z diskuzí Mrazíka, tak určitě Ford. 😉
Hele na modry oval mi nesahej. Aktualne jako jediny dokazal udelat male turbomotory napoprve a bezproblemu.
to protože je nedělal Ford, ale Mazda společně s Volvem. Mazda dělala spodek (generace LF), Volvo přeplňování.
Jako jediný určitě ne. 😉
VW TSI byl průser
PSA&BMW THP bylo průser
ani renaultímu TCe se problémy nevyhnuly, pokud si vzpomínám, tak tam byla svolávačka na uložení ventilů v hlavě.
kdo ještě vyrábí malé turbomotory?
PSA&BMW THP bylo průser
ani renaultímu TCe se problémy nevyhnuly, pokud si vzpomínám, tak tam byla svolávačka na uložení ventilů v hlavě.
kdo ještě vyrábí malé turbomotory?
Fiat?
1.4T až 140 koní bez problémů.. včetně MultiAiru..
Dokonce 0,9 Twin jede dobře - akorát je třeba používat na to, na co byl stvořen = najet s ním na dálnici a letět na tempomat 150 sice lze... ale je slyšet i ten zvuk víru paliva v nádrži.
😉
Na courání po městě a po okreskách je ale super. Včetně toho specifického zvuku.
1.4T až 140 koní bez problémů.. včetně MultiAiru..
Dokonce 0,9 Twin jede dobře - akorát je třeba používat na to, na co byl stvořen = najet s ním na dálnici a letět na tempomat 150 sice lze... ale je slyšet i ten zvuk víru paliva v nádrži.
😉
Na courání po městě a po okreskách je ale super. Včetně toho specifického zvuku.
na něj jsem zapomněl ... Fiat těží nejspíše z práce Alfa Romeo, která měla oturbené motory dříve. Zkušenosti jsou tu prostě znát ...
Fiat ohledně malých turbomotorů určitě netěží z práce AR. Kromě toho byl to právě Fiat, který s downsizingem začal (spolu s VW).
Já úplně zapomněl, že tu bylo Uno turbo ... nicméně, že by byli první s downsizingem?
Myslím, že s downsizingem tu byl dříve Saab, Volvo a možná i jiní. Ti dělají turbomotory od počátku 80. let. FIAT začal až někdy v 85 s Unem. Nebo se opět pletu a vyráběli něco dříve?
Akorát v případě Saabu a Volva šlo o downsizing z 3L na 2,5-2litry.
Myslím, že s downsizingem tu byl dříve Saab, Volvo a možná i jiní. Ti dělají turbomotory od počátku 80. let. FIAT začal až někdy v 85 s Unem. Nebo se opět pletu a vyráběli něco dříve?
Akorát v případě Saabu a Volva šlo o downsizing z 3L na 2,5-2litry.
To se pleteš. V 80tých letech se nejednalo o downsizing. Turbo se používalo pro vrcholné výkonné modely. O downsizingu se mluví až po roce 2000, kde se turbo začalo používat pro běžné modely a sloužilo k nahrazení větších atmosfér. A jako první s tím začali Fiat a VW se svými 1,4t.
Otázka není - kdo staví bezchybná auta, otázka je - jak se kdo postaví k problému.
A také záleží, jak je problém závažný. Problémy přímo spojené s bezpečností (jako hořící auta nebo nefungující airbagy) silně lákají úřady, hrozí zákazy prodeje a podobné chuťovky.
Ten problém se spínačka má i FCA. Blbý co. K jeho smůle toho nevyrobil tolik jako GM a nezvedl do výroby tolik inovací a nových prvků.
.... tak ono není úplně daný že všichni,kterých se to týká, povezou své auto FCA opravdu vrátit.... Tržní cena 10 let starýho pekáče je o ničem a než to FCA za pár šupů (+10😖 vrátit, asi si spousta lidí ty auta nechá....
Každopádně tak pokuta a celá kauza je hodně velký průser.... FCA má ročně po zdanění zisk +/- 1mld EUR a těch 100 mio USD je teda +/- 10%.... což je palba....
Jinak tahle kauza jde jednoznačně za předchozími vlastníky Chrysleru.... Ať už se jedná o auta vyrobená před převzetím Fiatem nebo první roky po něm, prostě není možné aby někdo koupil automobilku a za prvních pár měsíců kompletně prošel portfolio a vytahal kostlivce ze skříní..... To si může myslet fakt jen dement.... 😉
Na druhou stanu, FCA opravdu z Chrylseru vydojilo už miliardy USD, takže tenkorát si holt tahle zlatá slepička kákla do vlastního hnízda a tak to Sergio bude muset uklidit.... Snad se to zvládne bez větších otřesů, držím palce :yes:
Každopádně tak pokuta a celá kauza je hodně velký průser.... FCA má ročně po zdanění zisk +/- 1mld EUR a těch 100 mio USD je teda +/- 10%.... což je palba....
Jinak tahle kauza jde jednoznačně za předchozími vlastníky Chrysleru.... Ať už se jedná o auta vyrobená před převzetím Fiatem nebo první roky po něm, prostě není možné aby někdo koupil automobilku a za prvních pár měsíců kompletně prošel portfolio a vytahal kostlivce ze skříní..... To si může myslet fakt jen dement.... 😉
Na druhou stanu, FCA opravdu z Chrylseru vydojilo už miliardy USD, takže tenkorát si holt tahle zlatá slepička kákla do vlastního hnízda a tak to Sergio bude muset uklidit.... Snad se to zvládne bez větších otřesů, držím palce :yes:
Nebýt GM, neměli to němci od okoho okopčit víš. Dotykové obrazovky, vypínání válců, head-up, palubní počítače, digi dispelej atd. Nemluvě o automatických převodvkách, klimatizacích, ovládání oken jinak než kličkou atd. atd
Zákazníků má GM pořád dost po celém světě.
Zákazníků má GM pořád dost po celém světě.
a je to fakt teda síla.
Podle počtu překlepů hádám, že se mu chvějou ruce, protože přišel o rodinné jmění investované do akcií Chrysleru, než ho odkoupil Fiat... nebo ještě pravděpodobněji mu nějakej Ital znásilnil sestru - jinak to prostě nechápu.
:-!
Podle počtu překlepů hádám, že se mu chvějou ruce, protože přišel o rodinné jmění investované do akcií Chrysleru, než ho odkoupil Fiat... nebo ještě pravděpodobněji mu nějakej Ital znásilnil sestru - jinak to prostě nechápu.
:-!
Vidíš co děláš, ještě tě z toho klepne. To víš, když zvědavost nedá.....
Všude samé úspěchy, prodejní čísla rostou, vše zalitý sluncem...
Najednou bum, zatajovaný sovlávačky, pomalé informování NHTSA, zákazníků, klamání lidí, zfušované opravy, když po svolávačce problém přetrvává, ojebaná kvalita, když většina značek FCA je pod průměrem dle JD Power co se týče závad a spolehlivosti, problémy s převodokami, děravý Uconnect, špatné spínačky jako u GM
navrch padaj prodeje Fiatů v USA, padaj prodeje Dodge, zastaralý výrobní program, za 6 let nebyli schopni dát prodeje chybějící modely v portfoliu hlavně u značky Chrysler, nedostatek peněz, zoufalá snaha se s někým spojit, odkládání modelů, zastaralé motory...
Joo, dojná kra*a Chrysler Group se zadrhla, odted už bude muset Fiat jen cálovat prachy za pokuty, chyby, opravy a vývoj anebo to tiše někomu prodat >😁
Všude samé úspěchy, prodejní čísla rostou, vše zalitý sluncem...
Najednou bum, zatajovaný sovlávačky, pomalé informování NHTSA, zákazníků, klamání lidí, zfušované opravy, když po svolávačce problém přetrvává, ojebaná kvalita, když většina značek FCA je pod průměrem dle JD Power co se týče závad a spolehlivosti, problémy s převodokami, děravý Uconnect, špatné spínačky jako u GM
navrch padaj prodeje Fiatů v USA, padaj prodeje Dodge, zastaralý výrobní program, za 6 let nebyli schopni dát prodeje chybějící modely v portfoliu hlavně u značky Chrysler, nedostatek peněz, zoufalá snaha se s někým spojit, odkládání modelů, zastaralé motory...
Joo, dojná kra*a Chrysler Group se zadrhla, odted už bude muset Fiat jen cálovat prachy za pokuty, chyby, opravy a vývoj anebo to tiše někomu prodat >😁
tenhle graf: [odkaz] jasně dokumentuje, jak to jde celé totálně do haj*lu.... :😉
kdybys měl problém to pochopit podívejte se na to společně třeba s bráchou nebo tak něco....
kdybys měl problém to pochopit podívejte se na to společně třeba s bráchou nebo tak něco....
Tyyy brdo, vono pro krizi v roce 2009 stouply prodeje. to je věěěěc cooo.
Jestli ti to neušlo, tak ty prodeje stouply naprosto všem. protože došlo k oživení trhu.
Srovej si prodeje 11-15 s prodeji 95-2005
pak nám přij něco říct o prodejích >😁
Jestli ti to neušlo, tak ty prodeje stouply naprosto všem. protože došlo k oživení trhu.
Srovej si prodeje 11-15 s prodeji 95-2005
pak nám přij něco říct o prodejích >😁
jestli jste ani s bráchou společně nebyli schopní pochopit co to je tržní podíl, přizvěte k tomu ještě rodiče.... věřím, že to dáte.... :yes:
Tržní podíl v čem? v Pikapech a SUV? Protože osobáky šly výrazně dolů než za Daimlerchrysler a Chrysler Crop co se týče tržního podílu. A spoléhání na SUV a trucky už tu jednou bylo a pak všichni žádali o půjčku od us vlády vid >😁 >😁
.... tržní podíl koncernu FCA na trhu s auty v USA, truhlíku.... takový to číslo co se zvýšilo za posledních 5 let z 9 na cca 12,5%..... fakt si vygůgli co to znamená, je to děsně zajímavé.... :yes:
Definuj pojem auta. Ono se to děllí na Passenger cars a SUV and Trucks, jestli ti to neošlo.
A neoperuj furt posledníma 5 lety smudlo, zjistit si trždních podíl passenger cars v letech 95-2005. Budeš zírat. Už sem ti to sem ostatně jednou dával. Kromě 200ky se všech osobáků prodalo tehdá daleko víc a anvíc bylo v nabídce daleko víc modelů.
neon, stratus, concorde, lhs, intrepid, 300m (později 300C, charger,challenger) ptcruiser, crossfire atd.
A neoperuj furt posledníma 5 lety smudlo, zjistit si trždních podíl passenger cars v letech 95-2005. Budeš zírat. Už sem ti to sem ostatně jednou dával. Kromě 200ky se všech osobáků prodalo tehdá daleko víc a anvíc bylo v nabídce daleko víc modelů.
neon, stratus, concorde, lhs, intrepid, 300m (později 300C, charger,challenger) ptcruiser, crossfire atd.
něco šlo nahoru, něco dolů.... v globálu FCA prodává aut víc a víc.... furt dokolečka jak s deb*lem, že? FCA je tam od roku 98 nebo tak nějak, tak řeším prodeje za jejich éru....
Jasně a dál se to dělí na midsize, fullsize,..... atd. Ty si to prostě vždycky rozdělíš tak, aby sis to mohl správně interpretovat.
Podstatné je to, že podíl na trhu se od vstupu Fiatu do Chrysleru zvyšuje. Že byl kdysi dávno před 20ti lety ještě vyšší je sice krásné, ale z hlediska FCA, resp Fiatu je podstatné srovnání se stavem, ve kterém Chrysler přebíral. Fiat opravdu nemůže za to, že pod vedením Daimleru podíl na trhu klesal.
Pravdou je, že v prvních letech po převzetí ten růst táhly ještě modely vyvinuté před vstupem Fiatu. Teď ale ten růst už výrazně táhnou modely nově vyvinuté, modely, kterým jsi ty předpovídal neúspěch.
Podstatné je to, že podíl na trhu se od vstupu Fiatu do Chrysleru zvyšuje. Že byl kdysi dávno před 20ti lety ještě vyšší je sice krásné, ale z hlediska FCA, resp Fiatu je podstatné srovnání se stavem, ve kterém Chrysler přebíral. Fiat opravdu nemůže za to, že pod vedením Daimleru podíl na trhu klesal.
Pravdou je, že v prvních letech po převzetí ten růst táhly ještě modely vyvinuté před vstupem Fiatu. Teď ale ten růst už výrazně táhnou modely nově vyvinuté, modely, kterým jsi ty předpovídal neúspěch.
Které to jsou? Dart? Ten se prodává mozerně a zůstat v nabídce Avenger, který zařízli, prodával by se ještě hůř.
Pak ti zbývá jen 200 a Cherokee a Renegade.
Nic jinýho ještě nevyvinuli >😁 >😁
A Cherokee má jeden problém za druhým. Převodovky, U cunnect atd.A ještě je hnusné jak nechci říct co.
Pak ti zbývá jen 200 a Cherokee a Renegade.
Nic jinýho ještě nevyvinuli >😁 >😁
A Cherokee má jeden problém za druhým. Převodovky, U cunnect atd.A ještě je hnusné jak nechci říct co.
hele zkus ho pochopit.... má napsaný příspěvek "já vám to říkal, že ten Fiat krachne".... už 6 let.... a furt čeká, kdy ho odešle.... teď to vypadá že se to o jeden nepatrný krůček přiblížilo..... taky by ses chvěl....
Sem zvědavý, jak po těhle aférách půjdou prodejní čísla jeepů Cherokee a GrandCherokee strmě vzhůru.
A Jeep + Chrysler 200 je aktuálně to jediné, co drží FCA v USA nad vodou. Ostatní sou ve ztrátě nebo maj nárůst 1-2%, po aféře s Ramkami se i to velmi rychle otočí ke stagnaci nebo mírnému poklesu.
Takže se smějte a plácejte po zádech. Sem zvědav, jak dlouho vás ty 3 ziskové modely udrží ve hře....
Ono když RAMky sou dnes tím nejzastaralejším, z 4 Ford řady F, Silverado, Sierra tak s touhle super reklamou si je určitě půjde koupit hned víc lidí >😁 Takže na ty hodně spoléhejte >😁
A Jeep + Chrysler 200 je aktuálně to jediné, co drží FCA v USA nad vodou. Ostatní sou ve ztrátě nebo maj nárůst 1-2%, po aféře s Ramkami se i to velmi rychle otočí ke stagnaci nebo mírnému poklesu.
Takže se smějte a plácejte po zádech. Sem zvědav, jak dlouho vás ty 3 ziskové modely udrží ve hře....
Ono když RAMky sou dnes tím nejzastaralejším, z 4 Ford řady F, Silverado, Sierra tak s touhle super reklamou si je určitě půjde koupit hned víc lidí >😁 Takže na ty hodně spoléhejte >😁
kryt motoru, který může způsobit požár.
Další svolávačka na airbagy ve Voyagerech. Tentokrát na ty od Kia.
Další svolávačka na airbagy ve Voyagerech. Tentokrát na ty od Kia.
Jeepy GCH z let 93-98 sou 17-22 let starý vraky co maj nejto 200-600 tis, za to bych nikomu nedal cent. Když to jezdí 22 let, bude to jezdit i dál. A co nejezdí dát so šmelcu. Neomluvej chyby Fiatu, který to tam vede od 10 k 5. Za Chrysler Croproation do roku 1998 nikdy tolik svolávaček nebylo.
Krom toho je ted svolávačka na spínací skřínky, na uconnect , tragická kvalita dle jd power převládá a všude chaos.
Jeep s touhle pověstí to moc dlouho neudrží >😁