Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Bully_
Hokus pokus
| 28. 7. 2015 20:46
Spis jsem cekal, ze budou turovat motor a zkouset, za jak dlouho prijde ta pritvrzena pokuta, jak se psalo o Londyne nedavno v jinem clanku.
Myslim si, ze kdyz zakryji znacku vyrobce u jakehokoli konceptu, tak bude vysledek stejny- poznaji to jenom ti, co to sleduji. Jinak Ford povazuje za reklamu, ze nekdo rekne, ze mu vuz pripomina "velmi drahy supersport", kdyz to taky bude opravdu velmi drahy supersport? >:D
Hokus pokus
| 29. 7. 2015 07:41
Jenom bych poupravil větu : kdyz zakryji znacku vyrobce u jakehokoli konceptu

na

kdyz zakryji znacku vyrobce u jakehokoli auta. :-)
Ostuda pro Ford,
| 29. 7. 2015 10:03
vůbec nikdo si nespojuje krásnou seperkáru byť je jejím autorem s jeho jménem a ještě se s tím chlubí.
Ostuda pro Ford,
| 29. 7. 2015 11:22
já myslím, že jsi to trochu nepochopil. Jde o to, že Ford chce ukázat, že i on umí udělat takové superauto, na což samozřejmě nejsou lidi až tak zvyklí v poslední době.

Rozhodně to není jeho ostuda. Naopak, palec nahoru za to, že mainstreamová automobilka dokáže postavit takový supersport. :yes:
Ostuda pro Ford,
| 29. 7. 2015 12:00
ale pochopil. To je právě ten problém Fordu, nikdo od něj nečeká nic jiného než tuctové spotřební plechovky. Ford je koncern velikostí srovnatelný s VW, FCA nebo dalšími a jistě má dostatek technologií k tomu aby postavil superauto. O tom to není, je to o vnímání značek, právě proto velké koncerny mají značky jako Ferrari, Porsche etc. jako samostatné, aby když vyjede nová 911 nebo 458 tak můžeš zakrýt znak automobilky jak chceš a všichni stejně vydechnou hele nový Poršák nebo hele nové Ferko. U Fordu prostě nevydechne nikdo, protože všichni od něj čekají jen tuctovky a to je problém.
Ostuda pro Ford,
| 29. 7. 2015 12:27
Mne sa to nezda ako problem ved je aj par inych automobiliek od ktorych nikdo nečakal superšport a predsa ho spravili, ja to vidim iba ako vyhodu.
Ostuda pro Ford,
| 29. 7. 2015 13:15
No já myslím, že v zájmu automobilek je aby to co vyrábí lidé znali a pokud možno přímo si spojovali dané jméno s výrobky automobilky. Je to jednak reklama pro celou produkci a druhak to prostě prodává. Takže když po ulici projede Ferrari za kterými se každý ohlédne, tak má Ferrari reklamu a o to více je žádané. Když projede po ulici Ford GT, tak se také každý ohlédne, ale jak doložil tento pokus, všichni si myslí, že projelo Ferrari a Ford nemá žádnou reklamu na svou značku a naopak u Ferrari si mohou mnout ruce a to asi nebylo cílem Fordu dělat reklamu Ferrari nebo McLarenu. V obchodě není důležité jak se věci mají ve skutečnosti, ale podstatnější je, jak se mají věci v myslích lidí.
Ostuda pro Ford,
| 29. 7. 2015 13:39
No je to trochu na * ale Ford gt si kupi ten človek čo vie že to je Ford >:D
Avatar - iudex
Ostuda pro Ford,
| 29. 7. 2015 13:55
Vnímaš to špatne. Je nepochybné, že Ferrari má ďaleko lepší image ako Ford a preto pre Ford je lichotivé ak jeho superšport ľudia zamenia s Ferrari (horšie by to bolo naopak). To predsa imidžu Fordu škodiť nemôže, ale naopak, ľudia, ktorí si najprv myslia, že vidia Ferrari, musia uznanlivo pokývať hlavou, že mainstreamový Ford dokáže vyrobiť také auto.
Ani argument, že auto si musíš hneď spojiť so značkou neobstojí v prípade takýchto exotických áut, vymykajúcich sa bežnej produkcii automobilky. Zober si také GT-R: čo to má spoločné s bežnou produkciou Nissanu? Zhola nič, takže pri jeho uvedení si ho nik so značkou nestotožňoval, resp. bez značky by ho za Nissan nik netipoval. A teraz je to imagemakerom značky. Rovnako GT, auto, ktoré v ničom nezaostáva za Ferrari výzorom a zrejme ani dynamikou môže imidž Fordu len posilniť a kupujúci, čo si v budúcnosti kúpi trebárs Focus si môže nahovárať, že jeho auto má spoločné gény so špičkovým superšportom.
Avatar - Petrolhead_CZ
Ostuda pro Ford,
| 29. 7. 2015 14:28
Jasně pohádkáři, Ford GT s oturbeným šestiválcem EcoBoost o výkonu 600 koní prý v ničím nezaostává za LaFerrari s atmosféricky plněným V12 a elektromotorem o celkovém výkonu 963 koní a značce, které má nejbohatší závodní know how, technologie a zkušenosti. I kdybys chtěl auto posílat proti 458 Speciale s atmo V8, tak Ford nemá reálně téměř žádnou šanci...

A designově je to i po takové době od představení stále paskvil čoveče. Jako by někdo slepil nahodile pár zbytků karosérie co zbyla z nějakého kit caru na skladě.
Avatar - iudex
Ostuda pro Ford,
| 29. 7. 2015 14:38
Skús sa naučiť čítať predtým než sa Ti zatemní zrak spravodlivým hnevom tifosiho.
Nikde nepíšem o LaFerrari, Ford GT bude konkurovať 458 GTO a podobným superšportom, nie skoro tisíckoňovým hyperšportom. A o tom dizajne s Tebou nemá zmysel debatovať, že sú to krivky, za ktoré by sa nemuselo Ferrari rozhodne hanbiť nevidí iba zaslepený fanúšik Tvojho razenia. ;-)
Ostuda pro Ford,
| 29. 7. 2015 15:23
Třeba to vnímám špatně, ale vnímám to tak, že ten, kdo vyrábí špičkový výrobek se nepotřebuje prosadit stylem hele umím to samé co nějaká celebrita v oboru, kterou všichni znáte jako machra. Ten se totiž skutečnou celebritou v daném oboru nikdy nestane. Zažil jsem před cca 13 roky v Kalifornii následující scénku (to ještě u nás nebyla australská, kalifornská a jihoafrická vína tak známá), byli jsme v Mondavi sklepech v Napa Valley na koštu a kolega pronesl něco v tom smyslu, že tak dobré červené ještě nepil, to se samozřejmě okamžitě potkalo s vřelou a nadšenou reakcí zaměstnanců a bylo vidět, že jsou pyšní. Ovšem kolega pokračoval a aby tu chválu ještě vyšrouboval, tak řekl, že kdyby mu zavázali oči, tak by si to víno klidně spletl s francouzskými grand cru. V tu chvíli bylo vidět, že docela vychladli a začali mu vehementně vysvětlovat jaké jsou rozdíly mezi kalifornským a francouzským vínem a že sice Francouze uznávají pro jejich tradici, ale že Kalifornie je prostě jiná, ani lepší, ani horší, prostě jiná a svébytná a jako takovou, že by rádi aby jí vnímali i zákazníci. A přesně tak to má být, velkým se nestane ten, kdo se jenom k velkým připodobňuje, ale ten kdo velký je sám o sobě. Prostě Ford se svou technologickou a finanční silou by měl aspirovat na to co třeba Fiat a jeho Ferrari a ne na to, že lidé jej chápou skoro jako Ferrari.
Myslím, že GT-R je jiný případ, to je proti Ferrari tak ošklivé auto, že žádná záměna opravdu nehrozí ani u lidí co se vyznají v autech jako ta panímáma na videu.
Avatar - iudex
Ostuda pro Ford,
| 29. 7. 2015 15:36
Rozumiem, čo myslíš a v zásade máš pravdu. Ale Ford nemá neprerušenú tradíciu výroby superšportov; predošlé GT sa prestalo vyrábať pred 10 rokmi a teda sa naň už celkom zabudlo, aktuálne GT je tak de facto úplná novinka. Teda najskôr si značka s týmto modelom musí vybudovať renomé tým, že sa bude porovnávať so zavedenou konkurenciou, poukazovaním na to, že ak by sa nebrala do úvahy značka, auto by obstálo aj ako Ferrari a keď už bude mať renomé, môže ďalej budovať identitu modelu tak, aby ho ľudia identifikovali práve ako Ford. A to uznáš, že by nejakou astonovskou maskou našróbobovanou na GT nešlo.
Ad tie vína: tak na koštovku do Nappa Valley by som šiel; zatiaľ sa musím uspokojiť s Malokarpatskou vínnou cestou. :-)
Ostuda pro Ford,
| 29. 7. 2015 15:43
Ano, přerušení tradic je největší zlo a defacto tím vyhazují z okna to, co za drahé peníze už jednou vybudovali. GT by měli dělat průběžně a dnes tu mohla být třeba čtvrtá generace a podobné problémy by nemuseli řešit.

Vloni jsem byl v Piešťanech a ta Malokarpatská cesta také vůbec není marná. :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku