Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Ram 1500 EcoDiesel – Walker, Texas Diesel

108 komentářů

Avatar - hedvin
hedvin
Ten vnitřek vypadá opravdu dobře na americký pick-up. Jen ta vzdálenost mezi řidičem a spolujezdkyní je až antikoncepční >😁
admin badgeAvatar - Honza Mička
Honza Mička
To je definice vzdálenosti >😁 >😁 >😁
Mig_35
Jako jó, mně se tahle kategorie aut moc líbí. Ale pořídit si ho pro jiné než pracovní účely, jako stylovku, to je fakt hovadina. A nákup z Tesca si dávat na korbu mi přijde zvláštní😊
Avatar - Anonym
Anonym
Na tu krobu se dá dát zamykací kryt. Jinak v americe to slouží jako náhrada za fullsize sedany s V8. oblébenésou hlavna na jihu - Texas, Kentucky, Lousiana, Nové Mexiko, Georgia, Tennessee atd.
ryccardo
Tak tam bych takový auto celkem pochopil, ale kupovat si tuhle velkou nemotornou krávu do Evropy? No snad jedině jestli má někdo mindrák z malýho péra >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Je to stejně nemotrný jako velké evropské suv.

A jezdí s tím i holky a celkem bravurně. By ses i divil.
IPace
i s tim nejvetsim evrospkym SUV se vejdes do kdejaky "podzemni" garaze, s timhle budes vsude couhat a vmestnat se mezi ty 2 cary na zemi znacici parkovaci misto bude dost problem, pokud se vubec do tech garazi dostanes

chtel jsem kupovat F150 a kdys jsem si ho po Praze vyzkousel, tak na 90% mist kde jsem normalne parkoval s A6 Avant bych s F150 proste nezaparkoval, a to je Raptor mensi nez tohle
Avatar - Anonym
Anonym
Tohle se parkuje venku, někde na chodníku a u Tesca s tím zabereš holt dvě parkovací místa. Pohooda.
Do centra s tím asi nikdo jezdit nebude
IPace
takze do mesta budes jezdit sockou? jo to ti chvalim 😄
ryccardo
No řekl bych, že to bude vzhledem k svým rozměrům trošku nemotornější než třeba Q7, ale hlavně mi uniká využití takovýho auta. Kdo je cílový zákazník, který by ho využil? Na ježdění po normálních silnicích to není. Dovedu si to představit jako auto, který bude jezdit v nějaký odlehlý oblasti s mizernou infrastrukturou, kde je potřeba převážet 5 lidí plus náklad terénem. Do Ruska by se takový auto asi hodilo, ale do Čech?
Avatar - Anonym
Anonym
Proč by se s tím jako nedalo jezdit po normálních silnicích?

Ty auta tu sjou normálně tu jezdí. A enjen RAMky,ale i Fordy F, Silverada, Sierry a sou tu i ty Tundry. Zas o tolik větší jak dodávky nebo Q7, GL atd to není
admin badgeAvatar - Honza Mička
Honza Mička
Zrovna včera jsem u nás na vesnici potkal F-450. Neskutečný stroj!
Avatar - Anonym
Anonym
Já tuhle Fko od Covenantu (ty co dělaj ty zahrady). Jenom oni maj těhle amerických pikapů několik.
Takže sou i lidi, co s tím podnikaj.
ryccardo
Protože je to strašně velký a těžkopádný. Taky by se dal v kanadách uběhnout maraton, ale proč to dělat když existujou boty na běhání, ve kterých je to mnohem jednodušší a pohodlnější? Každý auto má svoje zaměření. Tohle se prostě na běžný ježdění po Evropských silnicích absolutně nehodí. Pro nějakýho farmáře v USA je to ideální auto, ale co s tímhle u nás?
Avatar - Cuba66
Cuba66
Naprostej souhlas s ryccardem, do Evropy je to kráva. Ale v Americe (nejen v USA) je to pohoda. A že jsem tam nějakej ten pátek strávil 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Velký je relativní pojem. 7metrová limuzína je taky velká a taky tu jezdí. A taky se dá jet ve Smartu, že.

Těhle americkej pikapů tu celkově jezdí několik stovek, takže asi sou lidi, kterým to vyhovuje.
Avatar - boost.
boost.
Dodge Ram druhé generace. Byl to první truck, který byl konečně trochu moderní a ostatní značky se od něj začaly učit, což vedlo k tomu, že dneska si je můžeme koupit s ventilovanými sedačkami a dalšími luxusními blbostmi. Anebo s desetiválcem z Viperu.

Nikdy bych si takového obra nekoupil, ale vždycky když něco takového potkám, dávám palec nahoru. Obzvlášť, když je to třeba Ford F-650. >😁

Pěkný test, a myslím, že tohle by si zasloužilo pokračování s 2015 F-150. 😉
Avatar - Anonym
Anonym
S desetiválcem z viperu už si ho nekoupíš a ty luxusní blbosti měl RAM až od roku 2009. nějak sem to dalece neštudoval, ale nedivil bych se, kdyby je měl Ford nebo GM dřív.
Protože takový ventilovaný sedačky umělo GM už někdy v roce 2007 u osobáků, Chrysler nikoliv.
Avatar - boost.
boost.
"S desetiválcem z viperu už si ho nekoupíš a ty luxusní blbosti měl RAM až od roku 2009."

No sh.t, Sherlock. >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Tak trochu se v těch autech vyznám. Model RAM SRT 10 s motorem z Viperu se vyráběl v letech 2002-2007.Výkon 510 HP. K vidění byl na řadě srazů jako Luštěnice, Jizbice atd.
A tuhle generaci uvedl do výroby v roce 2008 jako model 2009 Cerberus Capital management, tehdejší vlastník Chrysler LLC
michael.snow
Sice ne z Viperu, ale 10válec ( myslím, že z Ford E😜edition) má pořád Ford F-250.

Jinak mě ten Diesel moc smysl nedává, ta 3,6 Pentastar s 8sp ZF má spotřebu cca stejnou a kdo chce opravdu šetřit, tak dá plyn. Už i v USA to z továrny jezdí na LPG/CNG.
admin badgeAvatar - Honza Mička
Honza Mička
Dobrý den,

pokračovat bych rozhodně chtěl, zatím ale sháním auto. Podobně je to i s GMC Sierra a to by mohlí mít v Denkeru. Spousta lidí si řekne, že jsou taková auta zbytečná, ale faktem je, že mají obrovské koule 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Tak zrovna právě to provnání s GMC Sierra by bylo hodně zajímavé. takový netradiční srovnávací test. Pokud vám ho půjčí, šel bych do toho a myslí že by si to dost lidí rádo přečetlo.

Bude i test Challengeru enbo Chargeru Hellcat? Ten pokud vím půjčují taky, Vojta Dobeš ho měl nedávno půjčený.A tenhle pikap kdysi testoval Marek pro RadioDixie
admin badgeAvatar - Honza Mička
Honza Mička
Bavili jsme se o tom, když jsem vracel Rama, ale Hellcaty prý půjdou jenom vybraným redakcím. Rozhodně bych po něm skočil 😄
Avatar - Anonym
Anonym
aha a ty redakce budou vybírat podle jakého klíče?
Auto.cz je jeden z nejčtenějších autowebů v čr, takže i pro ně dobrá reklama ne?
Avatar - boost.
boost.
American Week! Udělejte American Week, až bude možnost otestovat US auta. :-!
admin badgeAvatar - Honza Mička
Honza Mička
Že jo? Když to můžou mít v Lidlu... >😁
Avatar - Anonym
Anonym
>😁 >😁 >😁

Akorát že v Lidlu je vše v rámci American week made in germany >😁
XTad
A tohle auto je napul Ital...
Velkoodběratel_kukuřice
Náhodou Made in Germany American week není zas tak špatný >😁. Pořád lepší než značka kvality Kłasa, nebo Czeská potrawina >😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
Lepší než Polské potraviny, kterých je teď plné metro >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Nikdo Vás nenutí polský aušus kupovat.

V Lidlu maj i franouzské, řecké, itlaské ši španelské týdny, kde sou věci skutečně Made in France, Italy, Spain nebo Greece.

Až si budu chtít udělat americký týden, objednám si přes net originál us pivo, originál bourbon, originál limonádu nebo sladkosti. Víc se tu made in usa - krom doutníků už koupit nedá no. co se týče potravin.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ale většinu těch výrobků si můžeš doma připravit sám, ingredience se dají koupit v Praze ve speciálních obchodech. Nápoje si doma neuvaříš, ale třeba americké BBQ si doma udělat můžeš 😄 Nebo se to dá dovzét i od našich západnějších sousedů, kde tyto výrobky a přísady z USA prodávají běžněji.

Polské potraviny mohou být i velmi kvalitní, já narážel na novou kampaň, co visí na eskalátorech >😁
Avatar - Anonym
Anonym
To jo no. Ale to už je americké jen tím názvem a provedením, nikoliv ingrediencemi.
Ale já zas americkou kychni nějak moc neprožívám. Takže mi to neva. Piva sem chtěl v podstatě jen ochutnat, jak to chutná.

Bourboun si dám občas rád, to jo. Mě chutná víc než některé skotské whisky, i když aktuálně mam doma 15letou Dimple, což je skotská a to se pít dá.
Ale takový ty Jeník chodec, Grants atd mi nějak nic neříká.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jo, člověče já taky Bourbon vypiju radši, to se shodnem. Jeník a Grantska s Colou taky poslouží dobře, ale na vychutnávání to není >😁 Jo a co mi fakt smrdí je Tullamorka, ta klasická obyčejná.

No, mne na americké kuchyni baví pár jídel, které bez autentických přísad nepřipravíš, třeba právě to BBQ. Jednou za čas si s tim dám tu práci a třeba žebírka po jejich nemají chybu 😄
Avatar - Anonym
Anonym
:yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - Cuba66
Cuba66
A originál jeansy Levi´s Made in Bangladežo :-!
Avatar - Ozzman
Ozzman
Naopak, nejsou zbytečná, myslím, že třeba zrovna GMC poslední dobou začínají jezdít i v ČR a pro někoho to může za ty peníze být velmi dobrá alternativa renomovaných velkých SUV z Evropy a Asie. X5tku, A7 či Tourage má "každý" bohatší podnikatel, o co jsou prakticky lepší?

Když nebudu hodnotit, že mají lepší zrychlení či jízdní vlastnosti (což stejně nehraje tak obrovskou roli u těchto pojízdných obýváků (SUV), jako třeba u sedanu či hatchbacku, protože pomalé není ani to, ani US SUV v této kategorii), výbavou překypují taky a pak už je to otázka toho, co se mi líbí, ne?

Osobně bych se přikláněl za Dodge Durango, to se mi moc líbí, tak kdyby přišlo pod ruku

😉
Avatar - Anonym
Anonym
Durango krom Jeepů tu z us SUV jezdí asi nejvíc. Pak už jen staré E😜lorery, které se sem svého času vozily ofiko a různé generace Chevy Tahoe, Suburban a GMC Yukon. Zbytek už je vidět dost vzácně.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jeepy jsou rozlezlé ve velkém, to tady není žádná novinka, Suburbana sem snad naživo ještě nepotkal, pokud do toho nepočítám nějaké staré kusy, většinou jako reklamní vozidla. Jak sem řekl, za mne je to Durango, jako laik se zeptám, Durango je SUV od tohoto Pickupu (Ramu) ? Něco jako byl třeba Nissan Pathfinder a Nissan Navara?
Avatar - Anonym
Anonym
Ne, Durango je sesterský model GrandCherokee, mají stejnou podvozkovou platformu a dělaj se ve stejné fabrice.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Dík 😄
Avatar - wakantanka
wakantanka
Ja ti neviem človeče, či niekto kto rozmýšľa nad X5, Touaregom, GL aleboniečím podobným rozmýšľa nad podobným pick-upom. To skôr nad inak nazvanou verziou so štandardnou kabínou bez ložnej plochy. Tieto pick-upy predsa len zvyknú plniť iné úlohy.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Špatně si mi porozuměl, reagoval sem na GMC Sierra a podobné SUV z US 😄
Avatar - Anonym
Anonym
GMC Sierra je taky pikap. SUV je Yukon a Acadia a Terrain
Avatar - Anonym
Anonym
koukám, že Denker už neví komu to půjčit, tenhle pikap už testovali snad všechny české zpravodajské servery, automagazíny a nezávislé stránky o autech.
Jinak ten pikap je ta generace, kterou aktuálně FCA musí vykupovat od majitelů kvůli údajně "závažným chybám na podvozku".
A celkem by mě zajímalo, jaké má model 2014 výrazné konstrukční změny oproti roku 2012, který vykupují...
zlysoused
Tak Bariku neváhej, třeba ho půjčí i tobě. 😉
Avatar - Anonym
Anonym
O jízdu turbochrochtákem VMMotori nemam zájem.

>😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jojo ty čekáš na 1.0TDI dvouválec ve Fabii vid? >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Jo na ten čekám. Potřebuju něco do zahradního traktůrku a tohle by mohlo být ideální >😒] >😁
bubulak
Už delší dobu mám za to, že za oceánem v současnosti mají o dost lepší auta, než v Evropě. I když zrovna o smysluplnosti tohoto segmentu mám určité pochybnosti, v Americe si to řada chlapů kupuje, aniž by na té korbě cokoli kdy vezli a do uliček evropských měst je to už naprostý extrém.

Nicméně nutnost individuálního dovozu a přihlášení podle mě není to hlavní, co od koupě amerického vozu odrazuje - to je alespoň u mě servis. Tahle auta tu skoro nikdo neumí servisovat a pokud ano, tak bývá problém s dostupností dílů - v podstatě všechno na objednávku z Ameriky, dodací doba zpravidla týdny. Rozumnou volbou ale může být něco, co se sem z Ameriky oficiálně dostane v rámci badge engineeringu u FCA, nebo třeba Cadillac, který tu oficiální zastoupení i servis má (byť vzhledem k tomu, kolik jich tady jezdí, je také otázka, zda vůbec nějaké díly skladem drží). A bohužel je to Charouz, ke kterému nějak nemám důvěru.
Avatar - Anonym
Anonym
Ty díly sou tu do týdne z USA a běžný věci jako filtry, svíčky, brzdy atd sedrží většinou skladem, protože těch RAMek je tu překvapivě hodně. Jen téhle generace odhadem 50-90 ks
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ale jsou věci, na které prostě nemůžeš čekat týden z USA. Máš jedno auto, potřebuješ jezdit, na běná Evropská auta seženeš díly do 1-2 dnů maximálně. Ano, jsou výjimky, jako třeba Ford, kde nejsou schopni díl dovéz z Německa týden, žejo, ale u většiny aut to funguje a když potřebuješ odjet s vozem za 2-3 dny někam, tak čekat týden nelze... bohužel 😐
Avatar - Anonym
Anonym
Njn, tak to je. Na ND na japonce se ale pokud vím taky čeká.

A kdo má na nový RAM nebo GMC asi má ještě i druhý auto. nebo ti prostě v servisu půjčí něco náhradního, to už umí dnes i servisy na ameriky.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jasně, ale i tak to je nepříjemné a může to lidi odradit. Japonce jsem nikdy neměl, tak to netuším >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Já co mi kdo vyprávěl tak jak je to atypický díl, tak se to objdenává z japonska. A to taky čekáš.
Avatar - Escudo
Escudo
Hele, Ozzy, neni to tak zlý, jak to vypadá. Pokud se na EU autě po**re něco nestandardního, tak to taky nemusí mít člověk druhej den doma. Teda pokud to nechceš zaplatit 3x v autorizáku. Já si nechávám všechno posílat, dodací doba 4-5 pracovních dní a přežít se to dá. Člověk to nesmí brát tak pragmaticky, buď jsou pro Tebe auta spotřební zboží, pak si asi koupíš na leasing nějakou Fabii, anebo tě to prostě baví. V tom druhém případě je lepší přežít dva dny navíc výměnou za úsměv na rtech ve zbytku života 😄 No a servis, neni tolik odlišný od ostatních aut. Třeba taková Oktávka Tě dokáže často potrápit úplně stejně - z vlatsní zkušenosti - a to je to tuzemský auto. Na US autech je asi nejzajímavější ta jejich odlišnost, je to jiný pojetí života 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já vůbec US auta neodsuzuji, naopak je dost modelů, které se mi moc líbí, ale vím jaké to je, když třeba fakt potřebuješ odjet a servist o umí opravit do druhého dne, nebo musíš několik dní čekat, abys mohl auto použít a to se mi stalo u naprosto tuctového vozidla u nás 😄 U nového vozu bych se asi nebál, ojetiny trochu jo, ale nic to nemění na jejich atraktivitě 😄
Avatar - Escudo
Escudo
Však neřikám, že to odsuzuješ 😄

Obecně platí, že pokud se Ti něco zalíbí a chceš to, měl by jsi si to koupit a močit na názor ostatních, kteří tomu buď nerozumí anebo s tím nemají zkušenost 😄

Dost často se člověk setká s tim, že mu někdo něco rozmlouvá jen proto, aby mu to pak nemusel závidět 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Hlavně o amerikách tu panuje sposuta mýtů a polopravd.

Každému doporučím zajet si nějaký sraz, prohlédnout si ty auta , nasát atmosféru a když bude slušný, někdo je i rád sveze. Majitelé amerikc sou většinou v pohodě kluci a holky.
Avatar - Anonym
Anonym
Už i u auta z Mladé Boleslavi a z Žiliny jsem zažil, že se na díl čekalo déle. Ano, může to být pochybení konkrétního servisu, ale ve výsledku je to jedno.
Nelze opomenout, že evropská auta mají mnohem více specifikací, zatímco americké méně a tudíž není ani potřeba mít na skladě tolik dílů. Navíc když z toho mála specifikací si stejně většina zvolí osmiválec, čtyřkolku a větší kabinu.
Nicco
50-90ks? tolik je Octavii u nas na ulici >😒]
Avatar - Anonym
Anonym
oktávka je masová plečka a navíc odky je oktávka pikap? >😁
zlysoused
Jen technická poznámka. Není to už jenom Ram 1500? Bez Dodge?
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Je.
admin badgeAvatar - Honza Mička
Honza Mička
Dobrý den,

díky, nechal jsem se zviklat brožurou >😁
kyklop
Keď zoberiem obludné vonkajšie rozmery a porovnám ho s nedávno testovaným Ranger - om od , tak doložnosť (užitočná hmotnosť) je doslova tragická a nezachráni to ani možnosť ťahať ťažší príves ako Ranger, s ktorým ho porovnávam. Ranger je len ako príklad, prakticky celá konkurencia, aj keď tomu autu sa v európe ťažko hľadá odvezie na korbe viac. Vyzerá to ako auto pre mamičky na rozvoz detí, auto na prácu (aspoň občasnú) asi vyzerá ináč - nemám na mysli vzhľad ;-\
Avatar - Escudo
Escudo
Užitečná hmotnost je vynucená tím, aby jsi to mohl řídit s B. Zadní náprava snese podstatně víc. No a pro koho je? Pro Evropu očividně ne, proto tady ani neni zastoupení. Pokud se ale podíváš na prodejní čísla v USA, tak tam asi kupodivu využití mít budou 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Zastoupení tu Dodge mělo, i když RAMky neprodávali, ale slovutný Fiat vše zrušil no, takže neofiko dovoz. Ale aspon lidi ušetří, protože ofiko prodejce je vždy nejdražší u amerik. >😁
kyklop
Pohotovostná hmotnosť je ľahko cez 2700, takže do limitu pre vp B máš bez pár drobných 800kg 😉
Avatar - Escudo
Escudo
Ale v tom případě by jsi nemohl ani namontovat tažný, kdyby to bylo v papírech tip ťop. Zadní náprava uveze klidně tunu. Užitečná hmotnost je dána do jisté míry dovozcem a uzpůsobená český legislativě. V origo dokumentaci bude zatížitelnost kolem 800kg
kyklop
Si vedľa, toto nemá ni%c spoločné s EU/CZ legislatívou. Prečo by si nemohol namontovať ťažné? Žiaden dôvod neexistuje.
Avatar - Escudo
Escudo
Protože pokud by jsi měl v TP napsanou pohotovostní hmotnost blížící se 3500Kg, tak kolik by Ti mohli napsat hmotnost celkové soupravy? I ten nejmenší vozík má přes 100kg, takže by jsi to už nesměl řídit s Bčkem. Pokud Ti napíšou celkovou hmotnost řekněme 3150Kg, pořád je tam 350kg na vozejk. Je to málo, ale je to legální a projde to při kontrole spíš, než když budeš mít v papírech psanou celkovou hmotnost soupravy 3900Kg.
Avatar - Escudo
Escudo
Pokud by jsi chtěl užít legálně plnou hodnotu toho auta tady, tak by jsi ho měl přihlásit jako nákladní auto. To by Ti ale jako dovozci aut dost zúžilo potencionální klientelu, proto se to přihlašuje takhle.
kyklop
Si mimo , pozri si legislatívu, pokiaľ by malo v TP 3,5 t, tak ti stačí vp B, ak chceš ťahať príves tak si k tomu dorobíš vp E. Áno, plná váha by znamenala asi C, ale o tom táto debata nie je 😉
Avatar - Escudo
Escudo
No právě že trošku je, protože kdyby jsi měl B+E, tak by jsi to stejně řídit nesměl, hmotnost celý soupravy nesmí převýšit 3500kg. Pokud by jsi tedy měl v TP napsanou reálnou nosnost 800Kg, i ten nejmenší vozejk by znamenal C
Avatar - m.z.
m.z.
Hm, podle tvojí logiky je každé SUV s pohotovostní hmotností 2,5t, schopné tahat na kouli jen tunu.
Myslím, že nemáš pravdu, to by měl každý koňák tachograf. 3,5t nesmí překročit auto.
Mino21
Tohle je v zákoně😒br />
f) B jsou zařazena motorová vozidla s výjimkou vozidel uvedených v písmenech a) až e), jejichž největší povolená hmotnost nepřevyšuje 3500 kg, určená pro přepravu nejvýše 8 osob kromě řidiče, ke kterým smí být připojeno přípojné vozidlo o největší povolené hmotnosti

1. nepřevyšující 750 kg,

2. převyšující 750 kg, pokud největší povolená hmotnost této jízdní soupravy nepřevyšuje 3500 kg, nebo

3. převyšující 750 kg, pokud největší povolená hmotnost této jízdní soupravy převyšuje 3500 kg, ale nepřevyšuje 4250 kg, jedná-li se o řidičské oprávnění v rozšířeném rozsahu,

k) B+E jsou zařazeny jízdní soupravy složené z vozidla uvedeného v písmeni f) a přípojného vozidla o největší povolené hmotnosti nepřevyšující 3500 kg,
Avatar - honza84
honza84
Kecáš nesmysly.
Avatar - Anonym
Anonym
V USA umí modely 2500 3500 tahat až 5 tunové vleky.
Akorát tady ti to nikdo neschválí do provozu s tím, že tolik můžeš tahat. 1500 je základní řada, ale ty větší právě v USA suplují menší nákladáky, neco jako naše Avie.

Ridičský opravněný je věc druhá, ano. Už u Hummeru H2 byla osekaná užitečná hmotnost, jinak si musel mít C na nákladák.
Avatar - Escudo
Escudo
Ty vleky s tim můžeš tahat i tady, ale musí to bejt přihlášený jako náklaďák. Je to tak měsíc co byl v Berouně na prodej Chevy s vlekem na 8 tun 😄

Jinak v pořadu Války dopravců tahá jedna 350ka vlek na 13 tun a je to normálně série
Avatar - Anonym
Anonym
Akorát že kdo má papíry na nákladák vid. v tom je ten problém.
Avatar - Escudo
Escudo
Tak tak, proto to tu všichni přihlašujou jako osobáka, taky bych to udělal
Avatar - Anonym
Anonym
No a ptom to má malou užitečnou hmotnost, samo v reálu to uveze daleko víc, ale nesmí vás chytit benga s dvěma paletama zámkovky no >😁 >😁
kyklop
Napríklad ja 😉 , ale nič to nemení na tom čo som písal vyššie
Avatar - Escudo
Escudo
On je to teda spíš návěs, či jak to nazvat 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Jo návěs se za to dá dát taky nebo taková ta obytná bouda,říká se tomu Camper.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
A je snad problém si udělat C na naklaďák a mít plně využitelný auto?
Nejni. Ikdyž pro někoho asi ano.
kyklop
písal som vyššie, do 3,5 t máš k dispozícií takmer 800kg. To čo môže ťahať v USA je irelevantne, toto auto má doložnosť na úrovni mestkých autíčiek, čo je vzhľadom k určeniu a jeho veľkosti tragické
Avatar - vabis
vabis
To je ta pravá chuť prázdnin 😄 Vzít si deku, kolo, piva, steaky, bedýnku s ovocem, vytrhnout stránku ze školního atlasu a tradá. Pár týdnů se flákat po Maroku, Albánii, Kavkaze… Beran působí i o chloupek lépe než Tundra. Vždycky když jsem jel kolem Denkeru, tak jsem to ohlížel. Vedle zaparkovaný H1 zdaleka tak netáhl. Jet jsem bohužel nejel, ale na kategorii pick-up to působí pohodlně a pěkně udělané. Jen ta korba je většinu času prázdná, z toho důvodu mě oslovuje více Escalade nebo LC200, ale nevadí. Nevíte prosím, jak byl malý motor pro berana upraven? Něco jako 320cdi w212 vs Sprinter, kde má jiná ojniční ložiska, pánve, větší olejovou náplň …
Avatar - Norge
Norge
..no, rozumiem redakcii, ale z rôznych dôvodom by som sa priklonil k Tundre od Toyoty ked už tento koncept a za druhé, uvedená cena je dosť mimo :-!
Čokoľvek pre smrtelníkov do 3,5t z US marektu nad 40.tis. Bežeminov dollarovych je slučka.
O praktickom využitý v každodenný život v doprave v Európe nehovoriac, ale paradu a obdiv to robí :yes😒br />
Hoci je Nórsko krajinou elbilov (rozumej elektromobilov), podobne chute ako predstavil tento test tu má celkom dosť ľudí z obci a lazov, ale nikdy som nevidel na korbe okrem motobiku nič, skôr ako ťahač na člny, jachty, prívesy a pod., ktoré su tu štandard v domácnostiach. Každopádne za podobnú sumu mám čokoľvek dva krát - napr. Mustang x 2 z US marketu ... :😉
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
To fakt uveze pouhých 429 kilogramů ???? Wow. 8-s

EcoDiesel >😁 Co je na dieslu ekologického?

Nesedí mi to. Tato auta mám spojena se zvukem osmiválcových benzínových motorů.
Diesel jednoznačně ne do této "Ameriky", ikdyž na tak těžký vůz je to jednoznačná volba. Na druhou stranu když mám 1,6 mega na auto, tak těch pár tisícovek měsíčně na benzínový provoz navíc nedělá problém. 😉
admin badgeAvatar - Honza Mička
Honza Mička
Dobrý den,

podle velkého techničáku to tak skutečně je, ale to auto je především tahač 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Užit. hmotnost sme rešili o pár příspěvků výše....
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Už jsem četl. Prostě si udělat C řidičák a jsem za vodou. Asi to nejni zas takovej problém .
Avatar - m.z.
m.z.
Řidičák je ještě to nejmenší zlo, největší oser je placení mýta, dodržování AETR (předpis pro kamiony) a omezovač na 90km/h. Takže o prázdninovém pátku nesmíš vyrazit od 17-21h na silnici a víkendy jsou taky omezené. Denně můžeš ujet jen 9-10h a celkový výkon nesmí překročit 13, resp.15h denně.
Pak musíš někde na parkovišti hajat >😁
Ale jinak mě to velmi láká a moc nad tím uvažuju ( jako pracovní auto s návěsem, vlekem. RAM 3500).
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
To trochu přeháníš... omezení provozu plati nad 7.5 tuny a pro nad 3.5 jen když má ten těžkej vlek... samotný auto jezdit může.

A profesák potřebuješ, jen když je to "placený"... soukromě s tím jezdit můžeš.

Ve vozidle při jeho provozu musí být podle § 3 odst. 3 zákona č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě, tyto doklady😒br />
1. Záznamy o době řízení vozidla, bezpečnostních přestávkách a době odpočinku– u vozidel určených k přepravě zvířat a věcí, jejichž celková hmotnost včetně přívěsu nebo návěsu přesahuje 3,5 tuny a u vozidel určených k přepravě osob (nad 9 osob), s výjimkou osobních vozidel používaných pro vlastní potřebu... atd.

Ale kdo by s tím chtěl jezdit soukrome, to je fakt.

😉
Avatar - wakantanka
wakantanka
Hej a k nemu pripocitaj psychotesty,zdravotnu kartu a profesnu. Nehovorim ani o ostatnych daniach a poplatkoch ktore sa vztahuju na vozidla nad 3,5 t.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Přesně to mi šlo hlavou!!

Chybí už jenom, aby se to jmenovalo SportEco...

Jinak auto určitě má svoje kouzlo, i když já bych ho nechtěl... a test je SUPER.

:yes:
zlysoused
bude takové auto většinou hlavně spíš netradiční (a hodně nepraktická) stylovka.

K nějakým praktickým účelům si to u nás dokážu představit jen v nějakých speciálních případech, kdy se hodí terénní schopnosti toho auta a moc nevadí jeho rozměry. Ale táhnout za tím loď, tak to aby měl člověk sebou ještě doprovodná vozidla s majáčkem. 😄
solaris1
je to auto na pracu nie na pojizdeni po meste
kexxik
Auto jako takové fakt zajímavé. Ale já po každé jízdě potřebuju auto parkovat. A neřeším parkování před domem. Ale ve městě se to nevejde skoro nikam.
Podzemní garáž - haha. Před supermarketem musíš najít místo pro 2 auta a ještě doufat, že Octavia vedle bude přesně ve vyznačeném poli (což je asi tak 5% šance).
Avatar - Anonym
Anonym
Ram 1500 vidívám poměrně často na to, že se u nás oficiálně neprodává. Snad jen Mustang jde vidět častěji. Nedávno jsem u LPG čerpačky zažil snad jedno z nejdelších čekání - právě když se plnila jedna ze stolitrových nádrží RAMu. Naštěstí neplnil i tu druhou. Doufám, že už ho u čerpačky nikdy neuvidím 😄
Somewhere je už preč
Super voz, ale popravde pri týchto rozmeroch a hmotnosti už mi príde praktickejší SOR7,5... >😁
Avatar - Anonym
Anonym
HAHA. Je to normální auto, komu to přijde dlouhé, sou i dvoudvéřové pikapy s krátkou budkou.
Somewhere je už preč
Kefalín, a čo si predstavujete pod takým slovom "normální"?
Avatar - Anonym
Anonym
To co má kolem 5 metrů, klasická americká velikost. Kdo s tím neumí jezdit, at si koupí Smart.
Avatar - rob.zombie
rob.zombie
Skoro každý den jezdím s Ramkou do školy a všeobecně po městě. Parkování at na ulici nebo v podzemních garážích není problém (stačí používat volant) A opravdu se nikoho neptám jestli můžu vozit 1.5 tuny dřeva na korbě nebo táhnout 4 tuny za autem.