Asi si málo chápavý - tu sa jedná o koniec atmosféry...
Ja viem, že stále to bude Porsche a stále to budú ikonické autá.
Ale ide o to, že treba mať rovnaký názor na všetky automobilky, čo sa týka motorov a nie niekoho zhodiť pod čiernu zem a u niekoho to brať ako normálnu vec - kapiš ?
Narážam skôr na bláboly typu "premotorované BMW 2 Active tourer s 170kW" vs "dostatočný výkon Volvo XC90 s 165kW" a teda na to, aby sa ku každej automobilke pristupovalo rovnako.
Turbo éra a downsizing neobíde bohužiaľ (asi) nikoho, preto môj príspevok bol skôr o objektívnom prístupe...
Mimochodom iba 6x dislike ? Čakal som podstatne viac ;-)
U Volva ani u BMW se neřeší atmo vs. turbo, ale sestup od 3.0 šestiválce k 2.0 čtyřválci (ať už v benzínu nebo naftě). Na 335i jsem tu žádnou kritiku nezaznamenal... až na tu, že je to jediný šestiválec v nabídce. U nafty se diskutovalo to, že Audi stále nabízí i základní specifikaci 3.0TDI, zatímco BMW má až po 525d dvoulitr.
Porsche mělo šestiválec a má pořád šestiválec, ve své historii má dost ikonických modelů s turbem, není to žádné "zpronevěření se hodnotám".
Až budeme řešit nahrazení šestiválce foukaným čtyřválcem v Caymanu, pak budu víc nakloněn tomu s tebou souhlasit. Tady ale zásadní problém nevidím.
To je myšleno jako vtip ne? Nicméně tady to s tou Black Edition - to bude asi placená reklama od Porsche. Ta edice je k objednání už několik měsíců. Tak jako tak, Porsche tím u mě ztrácí body na zajímavosti.