Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
gtv6
Nevím která minulá generace byla vyráběná v anglii, ale můj jazz model 2010 koupený 2011 byl vyroben v číně. Jinak max. spokojenost.
V Číně? To ses asi spletl, ne?
Jazz se vyráběl pro Evropu v UK a v Číně, ale jen poměrně krátkou dobu. Spousta zákazníků zadávala objednávky na Jazz s tím, že v žádném případě nechtějí čínskou produkci (byl jsem jeden z nich a měl jsem opravu UK model) a Honda zareagovala tak, že následně dovozy z Číny ukončila a zůstalo u britské produkce. Jistěže reálně mezi auty nebyl rozdíl, standardy značky se trh od trhu neliší, ale Honda dostala lekci, že s čínou v evropě ne-e a přizpůsobila se tomu.
St.
Japonsko má dosti sofistikovaná svá auta (jezdí tam daleko více hybridů, větší paleta motorů, atd.). Zajímalo by mě, jak udělají Jazz "sofistikovanějším pro Evropu". Odhaduji, že více utáhnou šrouby u kola, nebo dodají silnější bezpečnostní pásy, apod. Prostě to bude nějaká blbost, jen aby toto mohli říci. Jinak já osobně bych byl moc rád za auto Made in Japan, ale typ tohoto vozu není zrovna v mém hledáčku. HR-V je už lepší, ale zase škoda, že tam dají pro Evropu jen slabší benzín. Ideální by byl silnější 1,6 diesel (biturbo), ale ten si budou ještě chvíli schovávat jen pro CR-V, možná i pro nového Civica?
Evropský Jazz dostal více izolačních materiálů, specifické naladění podvozku, řízení a brzd, systém Agile Handling Assist a měly by se lišit i materiály čalounění a použité materiály v kabině. To není úplně málo.
Diesel 1.6 bude s HR-V cvičit naprosto parádně, biturbo by bylo moc drahé.
Diesel 1.6 bude s HR-V cvičit naprosto parádně, biturbo by bylo moc drahé.
"v průběhu životního cyklu auta"
kolko je to km? resp. kolko rokov tym myslia pri malom nabehu?