Novinky
A zase bez benzínu. To i ta 3,0L V6 ve starší verzi tak hezky zní...
A ještě ke všemu ten ostrý agresivní a zároveň divně zakulacený (děkujeme regulím na ochranu chodců) design... Nová auta stoji za prd, no.
A ještě ke všemu ten ostrý agresivní a zároveň divně zakulacený (děkujeme regulím na ochranu chodců) design... Nová auta stoji za prd, no.
Myslím že koktej designerské krásy jak od ssangyoungu a interiéru z 90. let nemůže znamenat nic jiného než ohromný success. Ten interiiér je fakt cool - sedadla, jako by vypadla z hondy CRV před 15 lety, tlačítka jaká používají japonci už asi 20 let. Neuvěřitwlný co lze dnes pustiti na trh.
Na interiér jsem ani nekoukal. Lesklé plasty působí levným dojmem, celá palubka je jak z Tribecy, navigace dodatečně namontovaná (minimálně tak vypadá) apod
Pěknou rychtu mu dali, jen co je pravda.
zit kdesi v australii... uz na neho setrim a ani nejem... krasny korab... dokonala e😜edicna masina a zaroven rodinne bytelne SUV.
inak tie zadne jedove zuby su brutalne [odkaz] .... mne sa to auto paci... ocenujem krasny bytelny interier aj vysoku svetlu vysku .... presne takto nejako si predstavujem dokonale SUV pre rodinu aj do terenu.... buducim majitelom uz teraz hodne zavidim.... pecka auto ( len nie pre typickeho europana ) .... ale z mojho pohladu dokonale SUV :yes:
inak tie zadne jedove zuby su brutalne [odkaz] .... mne sa to auto paci... ocenujem krasny bytelny interier aj vysoku svetlu vysku .... presne takto nejako si predstavujem dokonale SUV pre rodinu aj do terenu.... buducim majitelom uz teraz hodne zavidim.... pecka auto ( len nie pre typickeho europana ) .... ale z mojho pohladu dokonale SUV :yes:
To sa dizajnérovi šmykla ruka pri zadných svetlách? 8-s Spredu to vyzerá ešte fajn, inak skôr rozpačité dojmy. Nedávno som na našich cestách videl nejakú novú Mahindru a dizajnom sa už veru začínajú doťahovať k off-roadovej špičke.
V Evropě nabízí pevné auto s rámem, redukcí a další terénní výbavou a přitom náležitě komfortní už jenom Toyota - řada Land Cruiser, z Landroverů se pomalu stávají luxusní SUV, Jeep má už jen Wrangler, což je sice velmi schopný off-road, ale o komfortu přepravy se moc mluvit nedá... Takže shrnuto auto jako Pajero Sport bych já na našem trhu uvítal s potleskem, a to i přes ten asijský design...
V době pseudoterénní - Q-čkové a X-kové, se ale asi nedočkám.
V době pseudoterénní - Q-čkové a X-kové, se ale asi nedočkám.
bohuzial dnes v eu uz skor frcia navonane kravataky typu touraeg so super-terennym terrain tech paketom ( ... s ktorym budes najvacsi macher tak maximalne pred lokalnym nakupnym centrom... ) ... ale asi to ludom v europe ku stastiu a dokonalosti staci.... kam sa hrabu ine trhy s tymito ich sunkami no jo
Takže člověk, kterej párkrát do roka sjede mimo cestu je pozér před obchoďák? Co to je za nesmysl?!
Dřív musel kvůli tomu koupit nekompromisní off-road, dnes stačí SUV a spousta z nich je nesmírně schopných. Pro i neběžný využití dokáží to co jejich pravověrní terénní konkurenti. Tohle bagatelizování je holej nesmysl,
Dřív musel kvůli tomu koupit nekompromisní off-road, dnes stačí SUV a spousta z nich je nesmírně schopných. Pro i neběžný využití dokáží to co jejich pravověrní terénní konkurenti. Tohle bagatelizování je holej nesmysl,
Hlavně frčí plečky typu Yeti 😄 . Levné a tváří se to, že to má prostupnost tanku.
Proč plečky? Neposlouží snad? Pokud by tomu tak nebylo asi by to nikdo nekupoval.
Poslouží to stejně jak třeba Roomster. Lidi kupují spoustu hovadin. Plečky protože to je nesmysl dokonce menší, než většina jiných CUV pleček.
Ale proč to tu vykládám někomu, kdo si myslí, že Škoda je dar seslaný od boha.
Ale proč to tu vykládám někomu, kdo si myslí, že Škoda je dar seslaný od boha.
Nakousl jsi Yeti, tak se toho drž. Má Roomster vyšší světlou výšku a možnost AWD?
Kde jsi přišel na to, že já blahořečím? Apriori škodovky?
Kde jsi přišel na to, že já blahořečím? Apriori škodovky?
Mám poznamenáno, že jste velký škodovkomil, a že Škodovka jakožto "domácí" automobilka nesmí kritizována.
Roomster už myslím nemá nic vzhledem k tomu, že je už vyřazen. Jestli se taky dodával s tím rádoby-AWD systémem to nevím, ale nejspíš ne. A ten obrovský nárůst světlé výšky o 1,2 cm... no nic >😁
Roomster už myslím nemá nic vzhledem k tomu, že je už vyřazen. Jestli se taky dodával s tím rádoby-AWD systémem to nevím, ale nejspíš ne. A ten obrovský nárůst světlé výšky o 1,2 cm... no nic >😁
Kdybys napsal kočkomil, ale škodovkomil?
A Yeti má myslím světlou výšku 180 mm. To je relativně málo, avšak "nízká" auta dnes běžně nemají 168.
A Yeti má myslím světlou výšku 180 mm. To je relativně málo, avšak "nízká" auta dnes běžně nemají 168.
Světlá výška 168 se už nějaký ten pátek u běžných aut nenosí. Roomster má 140mm a ty 4cm už jsou pěkný rozdíl 😄
myslím jenom 170 mm, což je na suv ubohý
Samozřejmě, že Roomster Haldex nikdy neměl. Tvrdit, že poslouží (v terénu) stejně jako Yeti mi přijde docela ujeté.
ale to uz se jedna o uplne jine auto z jine tridy .... v prenesenom vyzname povedane slovami hlavneho hrdinu jednej starej dobrej ceskej komedie.....
v pripade yetiho je vsetko ok... to auto je rozmerovo aj cenou a zameranim predsa inde ako velke SUV ci offroady ... nemozeme to takto vzajomne porovnavat
v pripade yetiho je vsetko ok... to auto je rozmerovo aj cenou a zameranim predsa inde ako velke SUV ci offroady ... nemozeme to takto vzajomne porovnavat
Problém je, že v EU moc lidí vyžadujících rám a vysokou odolnost, kdy vůbec nevadí, že někde karoserii pocucháš o strom nebo kameny, a následně to dokážeš celkem snadno opravit i na konci světa, moc není. Směrem na východ by jich mohlo být více, přeci jen infrastruktura tam není na takové úrovni. A auta jsou o kompromisech. Když už potřebuješ něco výjimečně schopného, tak holt obětuješ komfort nebo si necháš postavit něco na zakázku, třeba na podvozku pro vojenskou techniku.
Hlavní výhodou rámu v téhle aplikaci je, že se auto snadněji, rychleji a levněji opravuje. Jestli je ta karoserie dimenzovaná na každodenní provoz v terénu (a v jak těžkém), je jiná otázka. I unibody to může zvládnout. Tenhle vývoj zkrátka reflektuje, že tu není po těhle výhodách/ schopnostech moc velká poptávka.
Další otázka je, jestli je redukce v době osmistupňových (a devíti- a brzy zřejmě desetistupňových) převodovek skutečně nutností.
Hlavní výhodou rámu v téhle aplikaci je, že se auto snadněji, rychleji a levněji opravuje. Jestli je ta karoserie dimenzovaná na každodenní provoz v terénu (a v jak těžkém), je jiná otázka. I unibody to může zvládnout. Tenhle vývoj zkrátka reflektuje, že tu není po těhle výhodách/ schopnostech moc velká poptávka.
Další otázka je, jestli je redukce v době osmistupňových (a devíti- a brzy zřejmě desetistupňových) převodovek skutečně nutností.
Ke všemu souhlas, ale smysl redukce u pracantů vidím. Pokud se bavíme o luxusních SUV, tam je krouťák u silnějších motorizací dostupný ihned. Ale pracovní nářadí je na tom s pohonnými jednotkami jinak, proto zredukování dává smysl.
Jde o celkový počet stupňů. U čtyřstupňové převodovky redukce dává jasně smysl, u osmi- nebo dokonce desetistupňové (pokud by vůbec někdo takovou vhodnou pro pracanta udělal) už si tím nejsem jistý, tím spíš u pracanta, kde nemusí řešit extra těžký převod pro tiché plutí po dálnici a asi ani tolik snížení normované spotřeby. U osmistupňové tak můžeš mít dva nebo i tři stupně kratší, než by byla klasická jednička (i více, kdybys obětoval více těch těžších). U SUV se spokojíš s jedním jako náhradou redukce.
Ask by to šlo řešit extrémně krátkým prvním a druhým stupněm, kdy tyto by byly k dispozici jen v případě zapnutí off-road režimu. To je taky možnost.
Zřejmě by to však nutně zvýšilo náklady na vývoj a přece jen 5-ti nebo 6-ti kvalty už jsou dnes přizpůsobeny.
Zřejmě by to však nutně zvýšilo náklady na vývoj a přece jen 5-ti nebo 6-ti kvalty už jsou dnes přizpůsobeny.
Dá se udělat i automatický (klasické D) režim, kdy se běžně rozjíždí na vyšší stupeň a když třeba taháš těžší přívěs, tak automaticky využije nižšího. Například Cayenne má na jedničku myslím více než 16:1 (včetně stálého; liší se to dle verze).
Měl jsem na mysli luxusní terénní auta, kde pravděpodobně nebude převodovka pro pracanty a trend je u osobních aut jasný.
Měl jsem na mysli luxusní terénní auta, kde pravděpodobně nebude převodovka pro pracanty a trend je u osobních aut jasný.
Souhlas, zákazníků v Evropě, kteří by chtěli platit za off-road schopnosti je velmi málo, a proto nabídka na trhu vypadá tak jak vypadá - o tom vůbec nepolemizuju. Ve vyasfaltované Evropě ani není divu, sjet ze zpevněné komunikace se skoro nedá...
Výhody karoserie postavené na rámu jsi popsal trefně, ano samonosná karoserie také zvládne ledacos - záleží na materiálu (jako u všeho), ale pro větší a hlavně pravidelné zatížení v terénu zatím nikdo lepší a taky levnější řešení, než karoserii na rámu, nevymyslel... Pod pojmem off-road si u nás každý představí pomalu rovnou trialovou dráhu, ale kdo někdy byl v Africe nebo Austrálii ví, že u aut tam nejde o nějaké extrémní terénní výkony, ale především o trvalou zátěž od rozbitých cest nebo spíš necest. Rozdíl mezi Touaregem na vzduchovém podvozku a rámovým Land Cruiserem není primárně v tom, jak obtížnou překážku dokáží překonat (možná, že Touareg i větší), ale v tom, že podvozek Land Cruiseru vydrží snášet rány od kamenů a větví několik let a pořád bude fungovat - o to tam jde a proto se tam v prodejích stále daří i letité řadě LC J7.
Pro fandy off-roadu v Evropě (naštěstí) Toyota stále nabízí své Land Cruisery i tady, navíc v provedení, které dokáže skloubit schopnosti v terénu a odolnost + patřičný komfort, a to včetně vývoje odpovídajícího dnešní době...
Výhody karoserie postavené na rámu jsi popsal trefně, ano samonosná karoserie také zvládne ledacos - záleží na materiálu (jako u všeho), ale pro větší a hlavně pravidelné zatížení v terénu zatím nikdo lepší a taky levnější řešení, než karoserii na rámu, nevymyslel... Pod pojmem off-road si u nás každý představí pomalu rovnou trialovou dráhu, ale kdo někdy byl v Africe nebo Austrálii ví, že u aut tam nejde o nějaké extrémní terénní výkony, ale především o trvalou zátěž od rozbitých cest nebo spíš necest. Rozdíl mezi Touaregem na vzduchovém podvozku a rámovým Land Cruiserem není primárně v tom, jak obtížnou překážku dokáží překonat (možná, že Touareg i větší), ale v tom, že podvozek Land Cruiseru vydrží snášet rány od kamenů a větví několik let a pořád bude fungovat - o to tam jde a proto se tam v prodejích stále daří i letité řadě LC J7.
Pro fandy off-roadu v Evropě (naštěstí) Toyota stále nabízí své Land Cruisery i tady, navíc v provedení, které dokáže skloubit schopnosti v terénu a odolnost + patřičný komfort, a to včetně vývoje odpovídajícího dnešní době...
Ano, cena je tu faktor. Extrémním příkladem, že rám není jedinou cestou, jsou obrněná vozidla. Odolnost je čistě otázka toho, pro co to navrhnou.
Ta odolnost LC tě však něco stojí, není tak pohodlný jako například RR, vůbec jízdní vlastnosti nedosahují úrovně moderních luxusních SUV. Pokud ji však potřebuješ, tak asi není co řešit.
Ta odolnost LC tě však něco stojí, není tak pohodlný jako například RR, vůbec jízdní vlastnosti nedosahují úrovně moderních luxusních SUV. Pokud ji však potřebuješ, tak asi není co řešit.
Okna jak v TT a postrádám zadní nárazník, rána na záď a dostane to víko . V Mitsubishi jsou odvážní - já jsem na rozpacích jestli to snad není apríl.
Pred cca 2 rokmi som tu písal o katastrofálnych skúsenostiach s Outlanderom - teda najmä o Auto Palace ...
Napriek tomu som uvažoval o novom Pažeráku ( väčšie auto za rozumné peniaze ( ? ) )
No ale toto ... >😁
Tomu sa hovorí Z L E P E N E C .
( 2015 som kúpil inú 4 kolku ... )
Napriek tomu som uvažoval o novom Pažeráku ( väčšie auto za rozumné peniaze ( ? ) )
No ale toto ... >😁
Tomu sa hovorí Z L E P E N E C .
( 2015 som kúpil inú 4 kolku ... )
A pak se diví, že jim prodeje moc nejdou v Evropě. Jak tohle můžou pustit do výroby? 8-s
prioritne to auto ani nebolo pre europu robene... a uvidis ze nakoniec to bude pre tri diamanty este taziskovy model.... z globalneho pohladu samozrejme... v kostiach citim velky uspech tohto auta v azii rusku ci australii.... necham sa prekvapit.... :yes:
Exteriér vysloveně odpuzuje a se sportem nemá lautr nic společného. Střih - interiér je naprosto OK, vše fukční, na svém místě, jakoby z jiného auta. Sedačky (mají-li lumbální oporu) vypadají velmi dobře. Takže pokud koupit, tak schovat v garáži a vyjíždět ven pouze za tmy.
Tak aspoň interiér je příjemná klasika.