Novinky
stréc od piva
ale tu v ČR si to stejně většina lidí nekoupí i kdyby to bylo technicky lepší než Fabie / Octavie..a i cenou lepší..
Češi jsou národ zakomplexovaných lidí co kupují a dělají totiž furt to stejné 😄
Češi jsou národ zakomplexovaných lidí co kupují a dělají totiž furt to stejné 😄
stréc od piva
Redaktor zrecykluje článek..čtenář kliká....reklama naskakuje...inzerent reklamy se raduje..redakce inkasuje...
určitě byste tuto práci dělat mohl 😄
určitě byste tuto práci dělat mohl 😄
Stejsn
se Dart / Aegea na pohled vážně poved. Líbí se mi, na fotkách. Ale to se mi 301 / c-elysee líbil taky, než jsem do toho ovšem sednul 8-s . Uvnitř katastrofa. Pokud to bude mít vnitřek zpracovný na úrovni Rapid / Toledo a smysluplnou cenu, bude to určitě fajn. :yes:
Ja Prvni 123
Nevypadá to jen jako 500.. ale jako Fiat úplně v pohodě.
Vy\gůgli si Mareu... a 131... dlouze se na to dívej...
Já tam souvislosti vidím.
😉
Jak říkám - ještě bude důležitej vnitřek. Trochu sobecky připouštím, že je pro mě ještě důležitější, než zvenku!
Zvenku to vidím, jen když přicházím.. ale vevnitř sedím a tahám za páčky celou dobu.
😉
Vy\gůgli si Mareu... a 131... dlouze se na to dívej...
Já tam souvislosti vidím.
😉
Jak říkám - ještě bude důležitej vnitřek. Trochu sobecky připouštím, že je pro mě ještě důležitější, než zvenku!
Zvenku to vidím, jen když přicházím.. ale vevnitř sedím a tahám za páčky celou dobu.
😉
KANKUNEN
Na rozdíl od nemužských 500, se mi to líbí. V Evropě je úplná díra pro kombík cenově podobný Fluence, 301. Prodávalo by se to jak rohlíky. :yes:
stréc od piva
osobně to víko kufru taky není ideální....ale jako auto v segmentu 250-400 je to horký kandidát a jestli bude kombi pěkně zakombené tak není co řešit....
Dzakobo
Velká část Čechů vidí jen škůdky. Kdybych vybíral za rok auta, určitě by to vyhrála Giulia SW a k tomu do města Aegea hatchback. Věřím, že to budou moc pěkná auta, ale u Giulie sedan se mi nelíbí sklon víka kufru - kovová plocha by měla být víc vodorovná a delší. Na světlomety si zvykám, ale wow efekt jako byl u 159 tu není, škoda.
Nicco
nekdo kompetentnejsi z Fiatu nez Sergio. Auto vypada ze by mohlo mit uspech, hlavne pokud bude za dobrou cenu. Na luxus ma Fiat jine znacky.
Hammunasakra
Jj fakt je to takhle jednoduchý. A hnusný :no: 8-s
Ty :no: sou za co? Někomu krom redakce snad ta recyklace článků vyhovuje? Zkuste se překonat a něco k tomu říct >😁 >😒]
Ty :no: sou za co? Někomu krom redakce snad ta recyklace článků vyhovuje? Zkuste se překonat a něco k tomu říct >😁 >😒]
michael.snow
V CZ bohužel marketingové oddělení Fiatu ( alfy) úplně rezignovalo více jak 5 let zpět a na prodejích je to znát. Během té doby navíc Fiat ztratil většinu smysluplného portfolia a bylo vymalováno.
Pravda pravdoucí je, že na Evropském trhu levné jednoduché kombi nižší střední chybí. Po konci Octavie Tour Combi, různých Aster classic a případně kdysi doprodejů Megane II combi tu zbyla jen Dacia Logan MCV a to přeci jen není standart, který by většině lidí stačil. U P301/C-Elysse kombi vyloženě chybí a dodnes jsem nepochopil, proč s ním nepřišli, snad s další generací. Ale chce to startovací cenu kolem 250 tis, za 300 tis už jsou akční Megany Grantour, i30 combi apod.
Pravda pravdoucí je, že na Evropském trhu levné jednoduché kombi nižší střední chybí. Po konci Octavie Tour Combi, různých Aster classic a případně kdysi doprodejů Megane II combi tu zbyla jen Dacia Logan MCV a to přeci jen není standart, který by většině lidí stačil. U P301/C-Elysse kombi vyloženě chybí a dodnes jsem nepochopil, proč s ním nepřišli, snad s další generací. Ale chce to startovací cenu kolem 250 tis, za 300 tis už jsou akční Megany Grantour, i30 combi apod.
stréc od piva
když někomu šáhneš na kohoutek tak tě za to holt nepochválí...pravda bolí :-!
CrankyDude
"..skaredy predek a ten zadek je jeste horsi." Na turecke auto to je docela dobre. :-!
Uz se nemuzu dockat az si do nej sednu.
Uz se nemuzu dockat az si do nej sednu.
VelkejChytrák
To vůbec nevypadá jako fiat. Takže jednoznačně palec nahoru! :yes: :yes:
Stejsn
Je to tak. Kdo z běžných lidí, kteří mají jen obecné povědomí o autech, dneska ví jak vypadá Ulysee, Dobló, Sedici nebo nedejbože mk2 Croma? Český Fiat :no:
stréc od piva
jestli to bude minimálně tak kvalitní a robustní jak Stilo v kombíku,tak není co řešit a kupujeme.
sniper1719
skaredy predek a ten zadek je jeste horsi.... italsky design uz je skoro mrtvej - skoda. :no:
Anonym
Granta se tu nabízela v základní výbavě, dokonce byly i kusy s černě lakovanýma naárazníkama. I tak měly okýnka a otáčkoměr.
Nejvyšší výbavy pro rusko měly klimatizaci, ESP, mlhovky, navigaci, na přání byl i automat atd.
Aktuálně v ČR Lada neprodává skoro nic, protože už prej nejsou skladem ani ty Nivy (údajně jen v bílé barvě), protože výroba motorů Euro 5 byla ukončena a Euro 6 startuje až říjnu.
Ale od příštího roku byl měla být v nabídce Vesta a Xray a možná se přiedá Granta nebo Kalina. Uvidíme.
Nejvyšší výbavy pro rusko měly klimatizaci, ESP, mlhovky, navigaci, na přání byl i automat atd.
Aktuálně v ČR Lada neprodává skoro nic, protože už prej nejsou skladem ani ty Nivy (údajně jen v bílé barvě), protože výroba motorů Euro 5 byla ukončena a Euro 6 startuje až říjnu.
Ale od příštího roku byl měla být v nabídce Vesta a Xray a možná se přiedá Granta nebo Kalina. Uvidíme.
Dzakobo
Psal jsem o Giulii, že mi nesedí to víko, u Aegey? s tím nemám problém. A ten kombík by mohl být trefou, ale musí zvládnou marketing, jinak v ČR 95% lidí ani nebude vědět o tomto kombíku (potažmo všech variantách modelu).
Anonym
El vokýnka v základu a otáčkoměr má i Lada. Pokud to dnes někdo nemá tka je ale hoooooodně smutný
Anonym
Dart se tak povedl, že měl v USA za 7/2015 zas ztrátu oproti 7/2014. Přes 20%.
A to zrušili Avenger, ujinak by ta ztráta byla tak kolem 40%.
To je jak se povedl Dart a jak moc je v USA oblíben >😁 >😁 >😁
A to zrušili Avenger, ujinak by ta ztráta byla tak kolem 40%.
To je jak se povedl Dart a jak moc je v USA oblíben >😁 >😁 >😁
twistedTSD
Na takový levný prostorný kombík by mohli slyšet i Češi, ale všechny ty řeči o nízké ceně a za co si zákazníci (ne)chtějí připlatit mě trochu děsí. Pár low-costů, kde si dle mínění výrobců zákazníci nechtějí připlatit ani za otáčkoměr, zadní hlavové opěrky, stahovací okna nebo interiér z důstojnějších materiálů tady už máme...No snad budou Italové šetřit rozumně. 😄
Arese
Fiat Aagea je mezi nízkonákladovými modely nižší střední třídy opravdový skvost. Už se nemůžu dočkat, jak si ji prohlédnu naživo! Pokud to Fiat ČR nepodělá nesmyslně přepálenou cenou a pokud to bude mít alespoň průměrné jízdní vlastnosti, zvláště verze kombi by se mohla velmi slušně prodávat i v ČR! Aegea :yes: :yes: :yes: 😄
Anonym
No v červenci ještě nějaké Nivy prodali, uvidíme co čísla za srpen, září a říjen
sniper1719
ano Brava, Marea treba - loupajici se plasty, puchrici kliky po cca 2-3 rocich od zakoupeni! big fail. Marne jsem vzpominal na vyslovene luxus (na svou dobu) a zivotnost interieru v Tipu ! Tipo - posledni Fiat, ktery byl na spici sve kategorie, pak uz jen smer dolu a zatim to na come back nevypada.
sniper1719
trochu moc samolibosti ne - strecu? Vsichni jsou blbci a maji komplexi jenom ty jsi nejlepsi borec.
Mozna nekteri maji zkusenost s Fiatem a s Skodou a proste voli to, co jim lepe vyhovuje.
Mozna nekteri maji zkusenost s Fiatem a s Skodou a proste voli to, co jim lepe vyhovuje.
Ja Prvni 123
vážně?
Nemám dojem, že by špatný vnitřky byly pro Italy typický.. připomeneš mi nějaký příklad?
😉
Nemám dojem, že by špatný vnitřky byly pro Italy typický.. připomeneš mi nějaký příklad?
😉
Ja Prvni 123
no - já to píšu nahoře... takže to vnímám jako souhlas s tím, co jsem napsal.
😉
😉
michael.snow
No on je dost velký rozdíl Fiat a Fiat Profesional. Svým způsobem jsou to dvě samostatné firmy v jednom koncernu. Fiat je na tom hodně bídně, naopak Fiat Profesional je v prodejích jeden z top hráčů.
A ad prodeje do firemních flotil - například Škoda auto loni v CZ prodala 88% vzů do Fleetu, proti tomu Hyundai jen cca 35%. Ve výsledku to znamenalo, že jen cca 4 tis soukromých osob si koupilo novou Škodovku a 8 tis novou Hyundai, tedy v soukromém sektoru ( kdy auto nejde na IČO) prodala Hyundai 2x víc vozů.
A ad prodeje do firemních flotil - například Škoda auto loni v CZ prodala 88% vzů do Fleetu, proti tomu Hyundai jen cca 35%. Ve výsledku to znamenalo, že jen cca 4 tis soukromých osob si koupilo novou Škodovku a 8 tis novou Hyundai, tedy v soukromém sektoru ( kdy auto nejde na IČO) prodala Hyundai 2x víc vozů.
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
Co na tomto článku je podle tebe recyklace? Zkus se překonat a napsat něco konkrétního.
twistedTSD
Tak to jsem nevěděl - myslel jsem, že tyhle holobyty jsou právě vyhrazeny Rusku...Každopádně zajímavá situace, na několik měsíců prakticky vypadnout z trhu. 😄
Ja Prvni 123
tiše dopufám, že to bdue OK i vevnitř.
😉
Ale to si člověk musí zkusit... každopádně Dart nevypadá na fotkách špatně a nevěřím, že Italové vnitřek pokazí.
😉
Ale to si člověk musí zkusit... každopádně Dart nevypadá na fotkách špatně a nevěřím, že Italové vnitřek pokazí.
stréc od piva
ono je to tím,že prodávají měsíčně rámcově ve stovkách pro soukromou klientelu,kdežto v firemních prodejích uživkových vozidel Škodovka nezmůže nic....a Fiat panuje v firemních dodávkách atd...
twistedTSD
Některé vozy utrpěly tak těžké zkatování kostů, že tyto "luxusní" prvky ani nenabízí. Zejména se poslední dobou předvedli inovátoři z Francie...Jinak jestli se nepletu, tak Lada u nás Grantu začala prodávat v maximální výbavě. Ale když jsem se chtěl mrknout na její české stránky, tak jsem se docela pobavil - z 19 vypsaných modelů je aktuálně dostupná výhradně třídveřová Niva, dokonce ani Kalina s Grantou se prý momentálně pro evropský trh nevyrábí. 😄
CrankyDude
"...bych teda vážně nemohl dělat." Proc ten podminovaci zpusob!? Nedelas to! :-!
Vysloveně líbí.. pochybnosti mám jen ohledně vnitřku - a to uvidím, až si do toho sednu "naživo".
😉