Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Pepe_____
Naozaj diesel a cez 8l/100km?
Pre povnanie CX-5 2,0i AT6 4x4: mesto 8,5-9,6l, dialnica 8l/100km, mimo mesto 6-7l. vypocitane podla natankovania a km. a to je benzin... ;-\
Pre povnanie CX-5 2,0i AT6 4x4: mesto 8,5-9,6l, dialnica 8l/100km, mimo mesto 6-7l. vypocitane podla natankovania a km. a to je benzin... ;-\
A takovou spotrebu jsi mel i behem prvniho tisice km? ;-)
nektery to s CX-5 umi i za mene..nez psal Pepe ...to jen pro doplneni jaky (NE)smysl je mit v aute 1,6 s 2turby a 9AT:((( o zivotnosti motoru nemluve..o pravidelnych vymenach oleje v AT taky netreba ..atd. plus tahle Honda je tezsi o cca 200kg nez Mazda a to se proste musi na spotrebe projevit.
Za milion u nas opravdu neprodejna zalezitost...skoda..designove to docela pekne auto..dnes jsem ho videl nazivo..pusobi pekne vyvazene a uhlazene.
Za milion u nas opravdu neprodejna zalezitost...skoda..designove to docela pekne auto..dnes jsem ho videl nazivo..pusobi pekne vyvazene a uhlazene.
Vytiahol som excel so spotrebou. a prvych 250km (len mesto, leto) bolo za 9,6l.
nasledujucich 560km bolo mesto a dialnica (20:80) za 8,6l...
nasledujucich 560km bolo mesto a dialnica (20:80) za 8,6l...
Už jsem to psal dole Double6 - rozdíl ve spotřebě benzinu a dieselu s podobným výkonem je většinou tak litr, takže je otázkou preferencí, jestli to za to někomu stojí. Bohužel s CX-5 2.0 AT6 nebude ani zdaleka tak příjemná jízda, jako s 1.6 BT, co se týče pružnosti a dynamiky.
Uživatel_5340709
už se opět dočítáme, že více hrakjící 1,6, s technicky více složitou 9st převodovkou, jezdí za stejné množství nafty jako 2,2 i-DTEC bez této převodovky. Dynamika je u dva dvojky o level vyšší. Kterej "cyp" vymyslel, že se teď všude budou cpát ty jednašestky?
honda si moze gratulovat..... takymto sposobom mozno pride aj o tych par zakaznikov v eu co ma...
novemu jazzu ( tomu pre europu ) tiez uz ubrali jeden motor a do hrv uz pre istotu radsej ani 4x4 nedali... a accord? ( accord ten uz v eu vyradili radsej uplne ) ... co tym v honde pre europu sleduju neviem .. ale su na dobrej ceste ako by sa zrejme dalo z europy casom pomalicky a nenapadne odist
novemu jazzu ( tomu pre europu ) tiez uz ubrali jeden motor a do hrv uz pre istotu radsej ani 4x4 nedali... a accord? ( accord ten uz v eu vyradili radsej uplne ) ... co tym v honde pre europu sleduju neviem .. ale su na dobrej ceste ako by sa zrejme dalo z europy casom pomalicky a nenapadne odist
Dokonale jsi to vystihl. 1,6ka žere stejně, akorát má horší průběh při podávání výkonu.
Tím že je více foukaná, tak akorát hrozí uspíšení poruchy.
Tím že je více foukaná, tak akorát hrozí uspíšení poruchy.
A koncernová jednašestka TDI je s těmi výkony na tom ještě hůř. Opravdu mi uniká smysl toho motoru, když ani nešetří, víc hrká, míň jede a předpokládám, že blok motoru musí být dimenzovaný na stejné tlaky a zátěž jako u dvoulitru.
cielom vacsiny vyrobcov dnes uz nie je vyrabat auta ktore ti vydrzia 10-15 alebo 20 rokov ... mas zaruku par rokov a bodka... po jej ukonceni si uz mozes kupit rovno nove..... a ci na to mas alebo nie uz vyrobcov nezaujima... a vo vw sa uz tusim aj vyjadrili ze generacny cyklus obmeny uz zredukuju na 5 rokov ... to len este bude kvalitka .. nechajme sa prekvapit
Z důvodů co píšeš podezřívám samotné výrobce aut, že tak nějak potajnu v pozadí vypustili mezi lidi i tohle: [odkaz]
Smysl toho motoru je v tom, že díky nižším papírovým emisím platí výrobce menší daň za nadlimitní CO2. Díky tomu může nabídnout nižší cenu, než tabulkově užranější konkurence. Z porovnávané čtveřice bych nechtěl poruchové Skyactive-D, ani užranou a zastarávající RAVku. Hned bych skočil po Kuze, která podle mě nemá moc velkou konkurenci, protože nabízí mix rozumné velikosti, skoro ničím neštve a není zbytečně přetechnizovaná, čímž předpokládám i dobrou spolehlivost.
Jak říkáš - pouze tabulkově, to je trošku pokrytectví našich evropských norem............
A pokud srovnám fordovské TDci a diesely od mazdy, tak si nemají do spolehlivosti co vyčítat, to jsi zrovna nedal dobrý příklad. Ale moje příspěvky nesměřovaly zrovna k jednotlivým značkám, spíš mi připadne, že u dieselu je objem pod dva litry trochu kontraproduktivní. /samo že motrory 1,8 a 1,9 se počítají víceméně k těm dvoulitrům/
A pokud srovnám fordovské TDci a diesely od mazdy, tak si nemají do spolehlivosti co vyčítat, to jsi zrovna nedal dobrý příklad. Ale moje příspěvky nesměřovaly zrovna k jednotlivým značkám, spíš mi připadne, že u dieselu je objem pod dva litry trochu kontraproduktivní. /samo že motrory 1,8 a 1,9 se počítají víceméně k těm dvoulitrům/
Zrovna TDCi od 2011 jsou nadprůměrně spolehlivá a nevím o ničem, čím by je Ford nyní zkazil. Za to nová konstrukce Skyactive-D je příčinou relativně velkého % poruch. TDCi má jen 1 turbo a 370 Nm, to je oč tu běží. ;-)
Tohle nerozporuji, ................ asi mluvím latinsky, nebo po americku...... ;-) .
A v com je ta RAVka oproti Kuge zastarana a uzrana ? Mas osobnu skusenost ? Alebo len tak kecas..takych tabulkovych teoreticky kupujucich milujem. Ja tu osobnu skusenost mam. A snad okrem CVT prevodovky ( radsej som bral manual ) nemozem RAVu vycitat nic zasadne. Su tam prkotiny za ktore by som sa rad pohadal s dizajnerom osobne, ale spotreba 2.0 benzin pod 9 l , tak to sa mne uzrane teda nezda.
Kamarat ma Kugu , kupovali sme to naraz pred rokom. On ma diezel..rozdiel v hmotnosti vyrazne cez 200 kg...inak je to auto plus minus porovnatelne. Neviem porovnat aky je system 4x4 v Kuge, v snehu som s nou nejazdil, ale v RAVe som ho v zime otestoval viac ako dostatocne a velka spokojnost. Honda , aj ked sa mne celkom paci , isla kvoli pseudo 4x4 z vyberu von.
Kamarat ma Kugu , kupovali sme to naraz pred rokom. On ma diezel..rozdiel v hmotnosti vyrazne cez 200 kg...inak je to auto plus minus porovnatelne. Neviem porovnat aky je system 4x4 v Kuge, v snehu som s nou nejazdil, ale v RAVe som ho v zime otestoval viac ako dostatocne a velka spokojnost. Honda , aj ked sa mne celkom paci , isla kvoli pseudo 4x4 z vyberu von.
dneska snad ani na čísla nemá cenu koukat, koncern má sice "jen" 88kw ale dynamicky je na tom podobně jako o dost papírově výkonnější konkurenční 1,6 - přitom díky uvedenému výkonu je v nižší daňové sazbě.
Co se týče životnosti tak zrovna u 1,6 tdi bych strach neměl.
Co se týče životnosti tak zrovna u 1,6 tdi bych strach neměl.
Píšeš nesmysly, i když ovlivněn tím do značné míry mimózním testem. 1.6 bere o cca 0,5-0,6 l méně, než 2.2 (konkrétně stejná trasa a režim 7,5 a 8,1). S dynamikou je to přesně naopak - o level lepší je u 1.6 - jak dole od 1500 výš, tak nahoře. A hrkavá není ani omylem, je kultivovanější, než 2.2 a to byl velmi kultivovaný motor.
XTad
Takze laik se pta, na co 9 stupnu, odbornik odpovida, ze kvuli spotrebe, ktera je o litr vyssi, nez u 6 st. manualu a stejna, jako u 5 st. automatu s dva-dvojkou?
MariAchi
...jedu, co to da, ale do zatacek krokem, protoze v zatacce mi to pritahuje pasy a to tlaci na mechyr, ted jsem vjel do zatacky trochu rychleji a zase to tlaciiii... Ach jo, pustil jsem to do sedadla. No nic, ale hlavni je tadlecta..eheee...bezpecnost, to se musi nechat. Bravo Honda :yes:
>:-[] To je konkurenční výhoda. Každej po jízdě s CR-V bude vyprávět, jak z ní "učůrával". >:D Těhotné řidičky budou jistě štěstím bez sebe. :-!
Ty jo, na pomoc s porodem jsem ani nepomyslel, pritom jsem to mel nedavno aktualni >:D :yes:
Mariachi, sportovní režim přitahování pásů (to by Bureš měl vědět, že to není vedlejší (tím méně nežádoucí) projev ADAS) lze v případě, že máš močák u klíční kosti (další tvé fyziologické odlišnosti bych fakt znát nemusel, i když určité představy mám), v menu vypnout. Pokud by k tomu byl tedy důvod, je to totiž velmi příjemné. Proti přifukování bočnic v Mercedesech jsi taky brojil?
rohYpnol
Nová doba přinesla nové požadavky. Zákazník už dávno není ten, kdo udává směr. Zapomeňte na to, že všechny cesty vedou do Říma... Všechny tabulky totiž vedou do Bruselu!
Zákazník je pouhým otrokem automobilového průmyslu, kdy je neustále častěji nucen z čistě ekonomického hlediska měnit vůz za nový, který vlastně čím dál častěji ani úplně tak nový není...
Nejde o spotřebu, nejde o výkony. V době, kdy život řidiče spočívá v kodrcání se v kolonách, se z motoru stává pouhý generátor pro palubní systémy, a těch pár koní pod kapotou, co poždrchují auto metr po metru, vždy vybude.
Už dávno nejde o počet válců, vždyť už jsme takřka na nezbytném minimu... Tady se řeší počet stupňů. A je to logické. Koneckonců vzpomeňte na cyklosvět. Vzadu dávno není 6, ani 7, ani 8 ozubených kol... A že se častěji řadí? A co má být?
Provozní efektiivity se nejlépe dosáhne při vyladění motoru na určité otáčky, a je tak docela možné, že časem vymizí otáčkoměr a svět automobilů ovládne variátor s proměnným převodem.... Bude-li to ve prospěch nižších emisí CO2, pak zcela určitě :-!
Zákazník je pouhým otrokem automobilového průmyslu, kdy je neustále častěji nucen z čistě ekonomického hlediska měnit vůz za nový, který vlastně čím dál častěji ani úplně tak nový není...
Nejde o spotřebu, nejde o výkony. V době, kdy život řidiče spočívá v kodrcání se v kolonách, se z motoru stává pouhý generátor pro palubní systémy, a těch pár koní pod kapotou, co poždrchují auto metr po metru, vždy vybude.
Už dávno nejde o počet válců, vždyť už jsme takřka na nezbytném minimu... Tady se řeší počet stupňů. A je to logické. Koneckonců vzpomeňte na cyklosvět. Vzadu dávno není 6, ani 7, ani 8 ozubených kol... A že se častěji řadí? A co má být?
Provozní efektiivity se nejlépe dosáhne při vyladění motoru na určité otáčky, a je tak docela možné, že časem vymizí otáčkoměr a svět automobilů ovládne variátor s proměnným převodem.... Bude-li to ve prospěch nižších emisí CO2, pak zcela určitě :-!
_Teddy_
"...Hlavním důvodem takového počtu je snaha o nižší spotřebu – velké množství stupňů pomáhá udržovat motor v jeho nejúčinnějších otáčkách, což šetří palivo..."
Tak som sa zas dozvedel nieco nove, ze existuje nieco ako "najucinnejsie otacky". Indikaciu motorov robim pomerne casto, ale s takymto vyrazom som sa naozaj este nestretol. No ale clovek sa uci cely zivot...
Tak som sa zas dozvedel nieco nove, ze existuje nieco ako "najucinnejsie otacky". Indikaciu motorov robim pomerne casto, ale s takymto vyrazom som sa naozaj este nestretol. No ale clovek sa uci cely zivot...
DoubleSix
Ta spotřeba mi na 1.6 diesel přijde dost vysoká.
Pro porovnání, mám 2.0 benzín s manuálem. Za ten rok, co CRV mám, je průměrná spotřeba 9l. A to jezdím hodně po městě se studeným motorem.
První kilometry vedly do Chorvatska a zpět s plně naloženým autem za průměrných 7,8l. Teď cesta do Itálie a zpět, opět plně naloženo, a průměr 8,2.
Podle PP je při dálničním tempu 130km/h spotřeba kolem 8,5l.
Tak nějak nechápu, k čemu je ten diesel dobrý.
Pro porovnání, mám 2.0 benzín s manuálem. Za ten rok, co CRV mám, je průměrná spotřeba 9l. A to jezdím hodně po městě se studeným motorem.
První kilometry vedly do Chorvatska a zpět s plně naloženým autem za průměrných 7,8l. Teď cesta do Itálie a zpět, opět plně naloženo, a průměr 8,2.
Podle PP je při dálničním tempu 130km/h spotřeba kolem 8,5l.
Tak nějak nechápu, k čemu je ten diesel dobrý.
Obecně platí, že diesel bere cca o litr méně, než podobně výkonný benzin. Je vždycky otázkou priorit každého, jestli mu to za to (všechno) stojí.
TeeJay
Musím říct, že tenhle test zabolel. Vždycky jsem se považoval za člověka s atletickou postavou, ale teď se ukazuje, že jsem pojídač hamburgerů, protože mě sedadla držela dobře a rozhodně jsem v nich nelítal. :-(
Ještě víc ovšem bolí, že autor přisuzuje sportovní režim přitahování pásů v zatáčkách systému pro zmírnění následků kolize. 8-s
Perla je i tohle: "Naladění podvozku je spíše komfortního ražení, auto jede plavně a v zatáčkách se příliš nenaklání. ...kola příliš kopírují nerovnosti, a tak posádka dobře ví o všech výtlucích. - to vše shrnuté v hodnocení jako "Komfortní podvozek". >:D Faktem je, že podvozek CR-V je sportovní - skutečně kopíruje malé nerovnosti, ale nerázuje a na delších nerovnostech je plavný. V kombinaci s tím, co auto v zatáčkách dokáže, neznám C SUV s lepším šasi.
Netvrdím, že jsem jezdil úplně se vším, to asi ani nejde, ale proboha - která C SUV má tišší motor, než CR-V, že je mu vytýkána hlučnost? :-O
Ještě víc ovšem bolí, že autor přisuzuje sportovní režim přitahování pásů v zatáčkách systému pro zmírnění následků kolize. 8-s
Perla je i tohle: "Naladění podvozku je spíše komfortního ražení, auto jede plavně a v zatáčkách se příliš nenaklání. ...kola příliš kopírují nerovnosti, a tak posádka dobře ví o všech výtlucích. - to vše shrnuté v hodnocení jako "Komfortní podvozek". >:D Faktem je, že podvozek CR-V je sportovní - skutečně kopíruje malé nerovnosti, ale nerázuje a na delších nerovnostech je plavný. V kombinaci s tím, co auto v zatáčkách dokáže, neznám C SUV s lepším šasi.
Netvrdím, že jsem jezdil úplně se vším, to asi ani nejde, ale proboha - která C SUV má tišší motor, než CR-V, že je mu vytýkána hlučnost? :-O
Hittman
je to moc. Dálnici zvládám s A6 Quattro (stálý pohon 4x4) 2,7 TDI automat s rychlostí 140 - 160 km / hod. pod 7 litrů >:-[]
Pobavils :yes: , borec co jede po dálnici "co to de" za 5,5 l už tu dlouho nebyl. :-)
6,0 - 7,0 litru. Za to, že to tvůj moped nedokáže, já ti nemohu >:-[]
To povídej někomu, kdo nikdy v ničem 160 po dálnici nejel. Ale zase je klidně možné, že máš tu spešl edici, co jí palubák proměřoval o 1-1,5 litru, koncernová auta tím před pár lety byla pověstná. Jak si 2.7 TDI stojí ve skutečnosti si lze udělat obrázek zde: [odkaz] A to se bohužel nedají odfiltrovat předokolky, takže realita bude ještě mnohem horší, quattra jsou v tabulce pěkně srovnaná v horní polovině seznamu. :-)
Márniš s ním čas :-)
Teď jsem jel trasu Chropyně - Troubky - Tovačov, Olomouc ul. Litovelská za 5,6 litru, a to jsem nejel v autě sám.....jinak cestou zpět stejnou trasou jsem to srazil na 5,5 litru za celou trasu >:D >:D >:D >:D
Nemám důvod ti lhát, proč taky.
PS. Kdybych jezdil dle předpisových limitů, žere ještě méně >:-[]
PS. Kdybych jezdil dle předpisových limitů, žere ještě méně >:-[]
Nesklamal si. Akú emisnú normu plní tvoj motor? Aká je čelná plocha a aerodynamický odpor tvojej A6, keď ju tak vehemntne cpeš do porovnania. A mimochodom v teste je zmienka o nezabehnutom motore s menej ako 1000km na tachometri :-!
Euro 4. Jinak váha je skoro dvě tuny, což si myslím je honda lehčí, navíc A6 má stálý pohon 4x4.
Pri jazde po diaľnici je výrazne horším faktorom aerodynamika ako 100 kg hore dole ;-) , takže ak máš váhu vozidla plus mínus obdobnú, tak za výrazne kratší koniec ťahá táto Honda. Dosť podstatný je aj údaj o nezabehnutom motore....
Tak to má honda v tom případě tedy blbý, že nasadí motor, který žere jako V6 v Tuaregu :yes:
camco
jednašestka s devítistupňem. asi by se s tím dalo žít, kdyby člověk nebyl zvyklý na dvadvojku manuál. pocitově tomu tak třicet ze stošedesáti koní chybí, jinak automat řadí v pohodě, necuká, nezmatkuje, nechá si do toho kecat pádly. joystick jako v bmw, které se naopak vrací ke klacku. asi by s tím dalo přežít, spotřeba sedm a půl na voze jezdící jen po městě a různými řidiči. jen ta cena a politika hondy tento jejich nejprodávanější model pohřbí, záleží nakolik jej HR-V v ceně do 3/4 M nahradí.
DonVito
Ve srovnávacím testu nejmenovaného německého časopisu:
Honda CR-V 160k 1.6 i d-tec ..... 6,8l
Ford Kuga 180k tdci ...................7,0l
Mazda CX-5 Skyactive-D 175k ...7,2l
Hyundai Tucson 2.0 CRDI 185k..7,2l
Honda CR-V 160k 1.6 i d-tec ..... 6,8l
Ford Kuga 180k tdci ...................7,0l
Mazda CX-5 Skyactive-D 175k ...7,2l
Hyundai Tucson 2.0 CRDI 185k..7,2l
×
Sdílení komentáře
×
inak test potvrdil to co sa ocakavalo... 9st automat a znizenie objemu a pridanie turba spotrebu voci pedchodcovi nijako neznizilo.... naopak.... auto je opat nachylnejsie na poruchu... honda si moze gratulovat.... predaje outlanderu mazdy CX5 a RAVky teraz porastu este lepsie...