Videa
Docela by mě zajímalo jak dlouho ladily ten okruh ,aby to dopadlo tak jak to dopadlo ? 😄 😄 😄 😄 😄
Myslíš, že to testovaly jen ženy nebo děti? Jak se takyfandům sáhne na modlu, hned jsou z toho hrubky 😉
koukám na tvůj profil - Audi a Honda? ještě jsou tady dva MB a Harley Davidson😊 výhoda když jezdíš BMW tak můžeš mít i nejlepší motorku, BMW😊
😄
stejně tak to hloupé Ferrari FF
stejně tak to hloupé Ferrari FF
může. Ale po pěti ujetých kilometrech musí zpomalit, jelikož se mu vycucnou baterky, kdežto Audi uhání stále dál >😒] >😒]
No zajímalo by mě jak dlouho vydržej Tesle baterky s tímhle zatížením. Tipnul bych si že to bude s bídou tak 80 km.
Myslím, že ani to ne....
Myslim, respektive na rozdil od vas, kdoz diskutujete o vecech, se kterymi nemate alutr zadnou zkusenost, vim, ze by vydrzely podstatne dele, no za cenu omezeni vykonu. Prvni Tesly Model S sly po kratkodobe okruhove zatezi nekam na 160kW, u novejsich klesa vykon postupne. Je mozne, ze u poslednich fw se da toto omezeni i nejak premostit, ale tim si nejsem jisty.
Tak jestli to mají ošetřený tím stylem, že příkladně při 50% nabití baterky se omezí výkon motoru na polovinu, tak s tím ten dojezd asi hodně dokážou prodloužit. Nemám tušení jak to mají pořešený proto se ptám.
Nene, nejde o stav nabiti, i pri 20% muzes mit plny vykon, jde o to, jak moc jsou baterie a motory zatizene. Tedy na kratke, technicke trati ujde Tesla Model S v plnem kalupu jen par zatacek, no na takovem Nurburgringu muze klidne krouzit mnohem dele, na dlouhych rovinkach se auto dobre chladi.
podle toho co namerili teslarati na jejich Tesle, tak v zatim nejtezsim zavode na Cota [odkaz] byli schopny na nabiti ujet cca 108-109km (68 mil) v zavodnim tempu, cos je vpodstate podobnej najezd ktery na nadrz zvladne na okruhu RS, ja s RS6-2010 (nadrz 80l) na Mosteckem okruhu vyjezdil nadrz za 24kol (cca 105km) + cca 4+4km z a na benzinku, palubak ukazoval pri prijezdu na benzinku dojezd 0km a narval jsem tam 81 litru, takze tam mohli zustat 2-3 litry, dieselova Aplina 😁3 bude asi lepsi na dojezd, ac ma jen 67litrovou nadrz, ale vic nez 150-160 bych v okruhovem tempu taky netypoval
dost dulezitej take bude profil trati, tam muze Tesla dost nahnat ale i stratit na najezdu
dost dulezitej take bude profil trati, tam muze Tesla dost nahnat ale i stratit na najezdu
Viděno touto optikou jsou pak baterky v Tesle držáci. To je čoveče strašný 80 litrů na 100 km. Já když jsem řádil s na okruhu se svojí naftovou oktávkou tak jsem měl spotřebu po 20 minutách jízdy naplno 15 litrů na sto, ale víc to TDI už fakt není schopný sežrat ať se budeš snažit sebevíc. >😁
na oko nebyl vidět problém drahých a těžkých baterek s vysokou cenou.
Mě zajímá spíše elektromobil dodávka, která by mi ve skutečnosti šetřila náklady a mohl bych s tím jet do Brna a zpátky 130 po dálnici. Zatím mi spíše připadá, že se majitel třeba Priusu stane otrokem svého auta a po dálnici se vláčí 110, aby si nekazil průměrnou spotřebu.
Mě zajímá spíše elektromobil dodávka, která by mi ve skutečnosti šetřila náklady a mohl bych s tím jet do Brna a zpátky 130 po dálnici. Zatím mi spíše připadá, že se majitel třeba Priusu stane otrokem svého auta a po dálnici se vláčí 110, aby si nekazil průměrnou spotřebu.
Měl jsem ho rád, na začátku devadesátých let to pro mně znamenal dveře do světa aut. Jeho dnešní podoba je celkem zoufalství a zrovna v rádoby šokantních srovnáních naprosto nesourodých aut vedou, jestli je v tom nějaká snaha oživit autonovinařinu "neobvyklými" pohledy na věc, těžko říct, bohužel se taková srovnání hodí akorát k tomu, aby mohly na netu běžet nekonečné diskuse o ničem. :no:
Tohle už je Auto E😜ress, Sutcliffe změnil působiště 😄 Jinak to mám s Autocarem podobně...
Aha, uviděl jsem Sutcliffa a automaticky mi naskočil Autocar. U Auto E😜ressu mě to docela překvapuje, u nich si problém s logikou výběru aut do porovnání nevybavuju, snad jim tam vyhaslý Steve nezavlekl tuhle infekci. Díky za korekci. 😉
Sutcliffova slabost pro Alpinu je bohužel známá, takže tomuto porovnání moc nevěřím (asi jako když velebil D3ku nad M3ku - jedno auto mám a druhé jsem jel a preferovat D3ku prostě nepochopím - ještě navíc v té naftě). Že by 😁3ka udržela krok s RS7kou, si určitě nemyslím. A ne snad že bych neměl důvěru ve schopnost Alpiny dobře naladit podvozek, ale handicap 200 koní, vysoké těžiště a aerodynamika stodoly se musí na rozdílu v dynamice projevit mnohem víc. Tak kdyby vzali B5ku, to by bylo zajímavější srovnání a na tu bych si proti RS7ce a Tesle určitě vsadil. 😄
Vysvětli mi, proč někdo má naprosto střízlivý pohled na věc a někdo musí za každou cenu špinit, zesměšňovat, urážet a hanit? Díky za normální příspěvek, tady se to tak často nestává... :yes:
Přesně na to jeho srovnání M3 s D3 jsem si vzpomněl, nebe a dudy, bohužel podáno od druhdy seriozního novináře, navíc člověka, který má krutě najeto. Nad Sutcliffem kroutím hlavou už pár let. 😉
"Vyhaslý Steve" - trefné, taky nad tím kroutím hlavou. Pamatuju si jeho dlouhodobý test 1Mka, kde to auto chválil a hezky po "petrolheadsku" slintal a pak napíše, že D3ka je lepší auto než M3ka. Jakmile testuje Alpinu, tak mi přijde, že ta to musí vyhrát (anebo alespoň moc neprohrát), i kdyby ji srovnával, nevím s čím a zrovna u 😁3ky to už je fakt příliš (a jistě, Alpina dělá úžasná auta, ale RS7ku bych proti 😁3ce opravdu nestavěl). Příště ji snad postaví proti M6 GC (jako ekvivalentu RS7ky) a taky to bude o "fous". 😄
U Steva má proti Alpině šanci max. nějaký povedený Jaguar. >😁
Ono nejde jen o výběr konkrétních aut v tomto srovnání, proč tam např. není XF-R místo audi? Co kdyby se totiž stalo, že ta Tesla vyhraje, pak je lepší, měla-li jako soupeře Němce, že. Ono jde ale hlavně o základní smysl takového srovnání. Kde je? Co je ta otázka, na kterou má odpovědět? Fakt je poptávka po odpovědi na otázku, jestli je elektrický sedan rychlejší na okruhu než dýzlové SUV? Proč? Ptá se na to trh? Nebo je srovnáváme jako volbu řidičských entuziastů? Prostě je to celé blblost, jen aby se udělalo nějaké srovnání a mohlo se natočit video či splodit článek. 😉
Ono nejde jen o výběr konkrétních aut v tomto srovnání, proč tam např. není XF-R místo audi? Co kdyby se totiž stalo, že ta Tesla vyhraje, pak je lepší, měla-li jako soupeře Němce, že. Ono jde ale hlavně o základní smysl takového srovnání. Kde je? Co je ta otázka, na kterou má odpovědět? Fakt je poptávka po odpovědi na otázku, jestli je elektrický sedan rychlejší na okruhu než dýzlové SUV? Proč? Ptá se na to trh? Nebo je srovnáváme jako volbu řidičských entuziastů? Prostě je to celé blblost, jen aby se udělalo nějaké srovnání a mohlo se natočit video či splodit článek. 😉
Uznávám, podivné srovnání. Ale myslím, že chtěli prostě srovnat tři rozlišné světy pohonů. Hledali silné dieslové auto (což 😁3 splňuje), silný benzin (RS7, M5, Panamera) a silnou elektriku (Tesla). Další věc je, že srovnávali auta, kde se vejdou čtyři lidi. Pro mě by bylo lepší srovnat auta jako RS7, Tesla a M550d. U všech třech by se jednalo o sedany/coupé se čtyřmi místy pro sezení a přitom by taková auta obstála v zadání (diesel vs benzin vs elektřina). Ale místo okruhu bych je poslal na reálnou trasu někam do hor.
Proč do hor? Z tohoto srovnání bych si vsadil na emkové BMW, proti tý lodi RS7 by mohlo být hbitější.
Jezismarja to tady vubec nepis!!!
Proč?
Protoze BMW je krap nejvetsi v celym vesmiru a zaslouzi jen nablejt do nadrze, zatimco Audi je proste nejlepci, protoze je nejlepci, a taky proto, ze ma tututunununu tlacitecka a echt hlinikove listicky fsude a vubec je cacane, takze proto.
Pokud by bylo 550d jako RWD, pak proč ne, ale hbitost a vlastnosti sedanu s vrtulí hledej u zadokolky, ne s xdrive 😉
Naftové M550d není pro RS7 soupeř, to jsou dynamicky jiné světy
[odkaz]
RS7 je srovnatelná s M6 GC
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
RS7 je srovnatelná s M6 GC
[odkaz]
[odkaz]
To já ne. S D3kou (dynamicky srovnatelná s M550d) jsem naháněl na dálnici Panameru 4S a měl jsem jí co "uviset", a ta má "jen" 420 koní. RS7ka s 560ti by M550d výrazně ujela.
No, na dálnici ten výkon v přímce využiješ, ale na klikaté horské silničce už je to spíše o té velikosti, váze a ovladatelnosti. Když tu plácnu, že na té horské silničce bych si najvíce vsadil i na takovou "blbost" jako je třeba Impreza STI, či nový Focus RS, tak mne ukamenujete co? >😁
Myslím, že Impreza STI by na "klikaté horské silničce" těm mastodontům mohla být schopná ujet. Vždyť to M550d váží taky přes dvě tuny jako ta RS7 a tam ten výkon asi nedokážou zužitkovat. 😄
Tesla nemůže být rychlejší jak Audi RS7
Zdaleka nejzajímavější fakt vyplývající z testu je, že 6 let stará automobilka Tesla dokáže vyrábět auto plně konkurenceschopné mezi modely automobilek se stoletou tradicí. Nikdo se nad tím ani na sekundu nepodiví a všichni jen prskají na to jak je elektřina špatná.
Buď je to tím že díky elektromotoru dokáže dělat auta opravdu každý a nebo to zase tak těžké nebude...
Buď je to tím že díky elektromotoru dokáže dělat auta opravdu každý a nebo to zase tak těžké nebude...
Ty automobilky uz davno pochopily diky vice nez stoletym zkusenostem, ze auto na dobijeci baterky je slepa cesta. Leda tak uzitkace do mesta, na pesi zony, do parku nebo na uklid metra. A ty automobilky musi zivit tisice lidi, odvadet dane a vytvaret zisk. Az tahle nafouknuta dotovana bublina splaskne, bude to hodne akcionaru bolet.
[odkaz]
[odkaz]
Ale kdo chce psa bit, hůl si vždycky najde.
😉
BTW.: Vsiml sis, ze se RS7 drzelo dieselove SUV za naraznik? To je podle meho propastny rozdil.
Ty si moc dobře uvědomuješ (protože nebudeš asi úplně vypatlanej), že jsem nenapsal vůbec nic o pětce a že nesténám. Ty to víš a přesto vybliješ takový nesmysl.
Vlastně to mé sténání se dá aplikovat na jakýkoliv příspěvek. Napíšu třeba: "Renault Talisman je hezké auto" a Ty na to napíšeš, že mám prodat pětku a nesténat.
Tady jsem taky nenapsal ani jediné slovo o nějakém sténání a o mé pětce a Tvá reakce se zase kolem ní točí. Píšeš o nějakém sebevědomí a podobné kecy, ale uvědomuješ si, že těmito cílenými provokacemi se zařazuješ mezi zakomplexované chudáky?
Všiml sis, co jsi napsal? Že RS7 je nejlepší a že nemám sténat. Takže psychický problém máš Ty. Já už jsem tady nechtěl přispívat vůbec, protože cokoliv napíšu o BMW, je okamžitě překrouceno a dokonce jsem si myslel, že částečně si zato můžu sám, ale po Tvé (jak to říct slušně) ... neadekvátní reakci je jasné, že Ty máš psychický problém a nedokážeš diskutovat, ale spíše urážet a ponižovat. Já Ti na to neskočím, mně jsi ukradený. Jen mě udivuje, že máš velmi kvalitní portfolio příspěvků a názorů, že jsi projel stovky aut a píšeš o nich zajímavě a neotřele, ale že se dokážeš snížit pod úroveň hulvátů, kteří se vyskytují i zde.
A jen proto, že jsem si uvědomil, že celé to není vůbec o mě, ale o Tvé touze provokovat a předvádět se, tak já si zase dovolím psát zde na acz a pokud budu mít názor na BMW negativní, tak rozhodně nebudu brát Tvé příspěvky za relevantní k diskuzi.
Najdi mi za poslední rok alespoň deset příspěvků, kde sténám nad svým autem. Pokud mi je najdeš, smeknu před Tebou pomyslný klobouk a omluvím se za své chování. Proč deset? Proč vlastně "jen" deset? Pokud jsem troll a myslí si to všichni ti diskutéři s reálnou zkušeností, pak píšu stovky nesmyslů každý den.
stealth01 | 11. 08. 2015 07:43
"Nepřipravim. Nic si nepripravim. BMW group nedám uz nikdy ani korunu. Chybu udělá člověk jen jednu, pak se poučí, otřepe, odepise 1.6 milionu a jde o dum dal. Naštěstí ma konkurence co nabídnout."
Stačí si na autorevue zadat "BMW" a prakticky pod každým článkem obsahujícím něco o autech této značky se stealth01 vypisuje o svém prozření skrze 520d.
To, že ses se svou neverending story uklidil z acz na autorevue, je důsledkem znechucení zdejších diskutérů nad tvým trollingem a tím, že už ti to tu prostě už nikdo nežral. Takže mou reakci na tvůj dnešní zdejší příspěvek ber jako upozornění, že v tomto směru se tu nic nezměnilo.
Napsal jsem jasně a ještě jednou to opakuji. BMW group nedám už ani korunu. Té firmě jsem dal 1,6 milionu a už to nikdy neudělám.
Ještě jednou: BMW group nedám ani korunu. Té firmě jsem dal 1.6 milionu a už to neudělám.
Pro Tebe ještě jednou: BMW group nedám ani korunu. Té firmě jsem dal 1.6 milionu a už to neudělám. Napsal jsem to i paní Veronice do marketingu toho hnusu BMW group CZ.
Pokud jsem dostal od vás ostatních tolik PLUS, moc si toho vážím a to mně dává naději, že diskuze je demokratická záležitost.
Dinare vidíš za vším jen trolling. Já tady budu přispívat už kvůli Tobě. Protože mě ty Tvoje příspěvky ani nezastraší, ani neurazí. A pokud budu označen za příznivce Audi nebo za "hatera" BMW, tak je to v pořádku. Ne každý musí milovat BMW a nenávidět Audi. O tom je demokratická a svobodná diskuze. Obhajuji a zastávám co je mi blízké, to je celé.
btw. já jsem si říkal kam jsi zmizel a jaktože jsi přestal s těmi nářky😊
Já své auto BMW 520d nebudu prodávat, protože jsem s ním maximálně spokojen. Ze tří důvodů. Zaprvé je to extrémně efektivní auto s ohledem na poměr výkon/spotřeba. Zadruhé je to extrémně praktické auto a já bych si těžko odvykl na možnost otevírání zadního okna namísto celých pátých dveří. Zatřetí všechny problémy jsou vyřešeny a nic zásadního na tom autě nejde kritizovat. Kromě toho mám záruku pokrytou až do roku 2018 a při mých 136000 najetých kilometrech je to auto jako nové.
Takže případný zájemce o můj vůz má smůlu, protože já ho prodávat prostě nechci. Doby rozčarování jsou tytam a když se podíváš do historie mých příspěvků, zjistíš, že se mě tady na to někdo cca před rokem ptal. Jak prej jsem spokojenej s 5er. A já jsem mu tehdy odpověděl (ano je to skoro rok), že všechno je vyřešeno a já jsem hodně spokojený. Takže to, co jsem psal výše není ani ironie, ani jsem si to nevycucal z prstu.
To, že jakýkoliv příspěvek se obrátí proti mému autu (kdybych napsal, že nemám rád na autech modrou, výsledek bude, že mám něco proti 520d), byl prostě moment, kdy jsem sbalil diskuzní uzlíček a šel o dům dál. Moudra nerozdávám, nemám na to znalosti, ale určitě se cítím lépe, když mi po každém příspěvku někdo nevnucuje, co si absolutně nemyslím.
Měj se fajn a užívej aut 😉 😉
ved sme tu v kontakte... 😉
Já vím co je Tvým cílem. Použit co nejvíce provokativní reakci a čekat na odpověď. Tak určitě to o Tvém psychickém stavu něco vypovídá. Každy ať si udělá obrázek o tom, kdo je nevtipný komik sám.
Problém je v tom, ze se snažíš úplně zbytečně. Já jsem na holky, mě prostě nesbalíš. 😉
No zmena kapacity bateriek v case...GoPro origo na zaciatku 4 hodiny na nabitie, po2 rokoch, cca. 6000 km a cca 100 hodin prevadzky, menim 3 kusy, necel3 3 hodiny na baterku.
Vysokozdvizny vozik v praci 2 sady baterii, origo nabijacka, na zaciatku 12 hodin v pohode, po 4 rokoch 5 hodin, cca. 800 cyklov nabijania, notebook 8 hodin, po 3 rokoch asi 4 hodiny, tablet deto, ale zazrak, u Tesly to nehrozi, asi kupili patent od nigerijcov ...
proc mas potrebu reagovat nesmyslne a delat tak ze sebe vola, kdejakej stredoskolak co mel na skole ucetnictvi se ti musi smat, nebo zebys byl troll?
[odkaz]
Tam porazila RS7 s malým rozdílem BMW M5 competition package. Takže teoreticky vzato by v rámci tohoto testu mohl byt rozdíl fantastické M5 s SUV ještě mensi. Ale jelikož na modly se nesahá a ostatni značky se mohou pomlouvat jak chtějí, tak by na oné imaginární diskuzi (Tesla,alpina,m5) docházelo k trapnému omlouvání empetky ve stylu "on vlastně neuměl ani řídit a kdoví jak na tom byly pneumatiky nebo empetka se nehodí na tak malý okruh".
Ale vážně, ona ta D3/😁3 budou opravdu hodně rychlá auta, když třeba s D3 Biturbo nic nenadělá ani o 81 koní silnější M3.
www.youtube.com/watch?…
a rekl bych ze 100% zakaznikum Alpiny 😁3 budou terenni a brodive vlastnosti toho auta take u zadni casti tela,..... te mezi zadama a nohama >😁
SportUtilityVehicle, aneb SUV muze bejt klidne Tranzit s poladenym a snizenym podvozkem, protoze pak bude sportovni a uzitkovej, stejne tak to muze bejt pickup, dodavka, zmrzlinarsky auto nebo cokoliv jineho co splni ty 3 pismena Sport Utility a Vehicle 😉
Je stli je Alpina stejna, jako vychozi model, tak jde ESP omezit, nebo vypnout uplne, v cinnosti zustane jen ABS.
Pro vrtulohatery....to byla nasázka 😄