Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Video: Může být Tesla Model S P85D na okruhu rychlejší než Audi RS7 a Alpina XD3?

125 komentářů

Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
spíš mě udivuje, že to baworácké suv dostalo jen sekundu, což by spíš ukazovalo na jistou "bezzubost" RS7.
Avatar - 4hill
4hill
Taky by mě zajímalo jestli je Audi tak špatné nebo BMW naopak tak dobré..Podle času Tesly (a to je hodně rychlé auto) bych se přikláněl k tomu že tohle SUV je opravdu rychlé.
stealth01
Na okruhu, který se dá zajet pod minutu, je sekunda rozdílu dost podstatná, myslím...
Mig_35
To je pravda. Tady nadělila M4 RSpětce 3 sekundy😊
[odkaz]
stealth01
Jejda a tady byla zase rychlejší RS5 než M4.

[odkaz]

Ale kdo chce psa bit, hůl si vždycky najde.
😉
MariAchi
Jasne, sekunda rozdilu - pokud je k dobru - tak je dost podstatna, tri sekundy - pokud jsou k dobru "souperi" - uz vlastne nijak podstatne nejsou, protoze v jine situaci se to srovnalo rozdilem dvou setin. Ty jsi komik >😁

BTW.: Vsiml sis, ze se RS7 drzelo dieselove SUV za naraznik? To je podle meho propastny rozdil.
Avatar - Dinar
Dinar
Tak už tu pětku prodej, tvoje internetové sténání "bmw jako bouda na chudáka stealtha", už není ani směšné, jen únavné. Ano, rs7 je úplně a nejvíc nejlepší auto... Tak a šup, běž zas "otevírat oči" dětem na autorevue. 😉
stealth01
Být Tebou, tak si vezmu Desert Eagle a střelím se do hlavy.
Avatar - Dinar
Dinar
>😁 Nemusíš nás tu stále ujišťovat, že máš nějaký psychický problém, to přece dávno víme.
stealth01
BTW, stojí Ti to zato, dělat ze sebe ***a? U mě je to normální schýza, když čtu Tvé příspěvky. Na jedné straně toho o autech víš násobně více, než jsem kdy věděl já a na druhé straně se zase snížíš až na úplné diskuzní dno, někam do žumpy diskutérů, které ani nehodlám jmenovat (ale vyskytují se i tady, pod tímto článkem).
Ty si moc dobře uvědomuješ (protože nebudeš asi úplně vypatlanej), že jsem nenapsal vůbec nic o pětce a že nesténám. Ty to víš a přesto vybliješ takový nesmysl.
Vlastně to mé sténání se dá aplikovat na jakýkoliv příspěvek. Napíšu třeba: "Renault Talisman je hezké auto" a Ty na to napíšeš, že mám prodat pětku a nesténat.
Tady jsem taky nenapsal ani jediné slovo o nějakém sténání a o mé pětce a Tvá reakce se zase kolem ní točí. Píšeš o nějakém sebevědomí a podobné kecy, ale uvědomuješ si, že těmito cílenými provokacemi se zařazuješ mezi zakomplexované chudáky?
Avatar - Dinar
Dinar
Je to prosté, člověk který čte české autoservery, na to tvoje trollení pod jakýmkoliv článkem, který obsahuje tři zlá písmenka b m w, chtíc nechtíc narazí. Nijak ti v tvých projevech nebráním, ani ti nenasazuji pistoli k hlavě, jen podotýkám, že jsi s tím už únavný a že budeš-li v tom pokračovat i na acz, dovolím si na tvé trollení reagovat.
stealth01
Zaprvé, i kdybych napsal, že se mi BMW nelíbí, je to čistě moje věc, za vyjádření názoru ještě nikdy nikdo ban na fóru nedostal. Máme demokracii, takže budu psát to, v čem se zrcadlí mé přesvědčení. Zadruhé, Tvá první reakce se týkala mého příspěvku, kde jsem vyjádřil názor, že není relevantní posuzovat nějaké časy na kolo.
Všiml sis, co jsi napsal? Že RS7 je nejlepší a že nemám sténat. Takže psychický problém máš Ty. Já už jsem tady nechtěl přispívat vůbec, protože cokoliv napíšu o BMW, je okamžitě překrouceno a dokonce jsem si myslel, že částečně si zato můžu sám, ale po Tvé (jak to říct slušně) ... neadekvátní reakci je jasné, že Ty máš psychický problém a nedokážeš diskutovat, ale spíše urážet a ponižovat. Já Ti na to neskočím, mně jsi ukradený. Jen mě udivuje, že máš velmi kvalitní portfolio příspěvků a názorů, že jsi projel stovky aut a píšeš o nich zajímavě a neotřele, ale že se dokážeš snížit pod úroveň hulvátů, kteří se vyskytují i zde.
A jen proto, že jsem si uvědomil, že celé to není vůbec o mě, ale o Tvé touze provokovat a předvádět se, tak já si zase dovolím psát zde na acz a pokud budu mít názor na BMW negativní, tak rozhodně nebudu brát Tvé příspěvky za relevantní k diskuzi.
Avatar - Dinar
Dinar
Důvody, proč tě tu diskutéři s reálnou zkušeností mají za trolla debat v níž se mluví o bmw, ti tu x lidí vypsalo x krát, cokoliv dodávat je zbytečné plýtvání slovy.
stealth01
Odvádíš jen pozornost od příspěvku, kterým jsi chtěl jen provokovat. Pliveš kolem sebe jen jed. Na chvíli jsem si myslel, že si uvědomíš, co jsi mi napsal, ale zase se to vrací do původních kolejí. Důvody.. proč... Tě diskutéři.. mají za trolla atd.
Najdi mi za poslední rok alespoň deset příspěvků, kde sténám nad svým autem. Pokud mi je najdeš, smeknu před Tebou pomyslný klobouk a omluvím se za své chování. Proč deset? Proč vlastně "jen" deset? Pokud jsem troll a myslí si to všichni ti diskutéři s reálnou zkušeností, pak píšu stovky nesmyslů každý den.
Avatar - Dinar
Dinar
Dnešní debata pod 7er na autorevue😒br />
stealth01 | 11. 08. 2015 07:43

"Nepřipravim. Nic si nepripravim. BMW group nedám uz nikdy ani korunu. Chybu udělá člověk jen jednu, pak se poučí, otřepe, odepise 1.6 milionu a jde o dum dal. Naštěstí ma konkurence co nabídnout."

Stačí si na autorevue zadat "BMW" a prakticky pod každým článkem obsahujícím něco o autech této značky se stealth01 vypisuje o svém prozření skrze 520d.

To, že ses se svou neverending story uklidil z acz na autorevue, je důsledkem znechucení zdejších diskutérů nad tvým trollingem a tím, že už ti to tu prostě už nikdo nežral. Takže mou reakci na tvůj dnešní zdejší příspěvek ber jako upozornění, že v tomto směru se tu nic nezměnilo.
stealth01
A Ty máš pocit, že je to deset příspěvků? Takže jeden, jeden jediný. Který vůbec ale nesouvisí s BMW 520d. Víš s čím souvisí? Souvisí s reakcí BMW Group na Honzu Koubka v Meziplynu. Jinými slovy, nesouvisí s produktem, ale s firmou. Chápeš nebo nepochopíš?
Napsal jsem jasně a ještě jednou to opakuji. BMW group nedám už ani korunu. Té firmě jsem dal 1,6 milionu a už to nikdy neudělám.
Ještě jednou: BMW group nedám ani korunu. Té firmě jsem dal 1.6 milionu a už to neudělám.
Pro Tebe ještě jednou: BMW group nedám ani korunu. Té firmě jsem dal 1.6 milionu a už to neudělám. Napsal jsem to i paní Veronice do marketingu toho hnusu BMW group CZ.

Pokud jsem dostal od vás ostatních tolik PLUS, moc si toho vážím a to mně dává naději, že diskuze je demokratická záležitost.

Dinare vidíš za vším jen trolling. Já tady budu přispívat už kvůli Tobě. Protože mě ty Tvoje příspěvky ani nezastraší, ani neurazí. A pokud budu označen za příznivce Audi nebo za "hatera" BMW, tak je to v pořádku. Ne každý musí milovat BMW a nenávidět Audi. O tom je demokratická a svobodná diskuze. Obhajuji a zastávám co je mi blízké, to je celé.
Mig_35
něco mi říká, že těch "donekonečnanaodivdávaných" 1,6 jsi odepsal a auto je pořád hodných aspoň 500 tisíc Kč. ale případnému kupci samozřejmě můžeš stejně vehementně jako tady pořízení ojetiny rozmlouvat😊
btw. já jsem si říkal kam jsi zmizel a jaktože jsi přestal s těmi nářky😊
stealth01
Nazdar Migu 😉 Tak pro Tebe ještě jednou. Mrzí mě, že ty prachy spolkla společnost, která si to vůbec nezaslouží svým přístupem k zákazníkovi a potažmo k novináři HK z Meziplynu. Nic jiného v tom není.
Já své auto BMW 520d nebudu prodávat, protože jsem s ním maximálně spokojen. Ze tří důvodů. Zaprvé je to extrémně efektivní auto s ohledem na poměr výkon/spotřeba. Zadruhé je to extrémně praktické auto a já bych si těžko odvykl na možnost otevírání zadního okna namísto celých pátých dveří. Zatřetí všechny problémy jsou vyřešeny a nic zásadního na tom autě nejde kritizovat. Kromě toho mám záruku pokrytou až do roku 2018 a při mých 136000 najetých kilometrech je to auto jako nové.

Takže případný zájemce o můj vůz má smůlu, protože já ho prodávat prostě nechci. Doby rozčarování jsou tytam a když se podíváš do historie mých příspěvků, zjistíš, že se mě tady na to někdo cca před rokem ptal. Jak prej jsem spokojenej s 5er. A já jsem mu tehdy odpověděl (ano je to skoro rok), že všechno je vyřešeno a já jsem hodně spokojený. Takže to, co jsem psal výše není ani ironie, ani jsem si to nevycucal z prstu.

To, že jakýkoliv příspěvek se obrátí proti mému autu (kdybych napsal, že nemám rád na autech modrou, výsledek bude, že mám něco proti 520d), byl prostě moment, kdy jsem sbalil diskuzní uzlíček a šel o dům dál. Moudra nerozdávám, nemám na to znalosti, ale určitě se cítím lépe, když mi po každém příspěvku někdo nevnucuje, co si absolutně nemyslím.

Měj se fajn a užívej aut 😉 😉
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
a ja uz som dufal, ze prejdes do "naseho košiara" ... >😁
stealth01
No pokud nebudu dělat ostudu s RS3 v tom "košiaru", tak velmi rád, stačí počkat pár měsíců, než se vyrobí. Ostatně poté bychom si mohli dát sraz, pokud bys ji chtěl projet. 😉
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
joooo, a potom mi poslses fakturu za tie 2mm ktore uberem vzorke gum >😒] :yes:
ved sme tu v kontakte... 😉
Mig_35
Ten novinář z Meziplynu za slova "tohle je vůbec nejhorší BMW, které jde kdy řídil" zasloužil to co dostal. Ani se nedivím, že už mu žádné auto nechtějí půjčit. Ty ostatní jedovaté plivance si taky mohl odpustit. Odborník by se měl povznést nad svoje osobní antipatie a soudit auto nezávisle.
stealth01
Nevím, X4 jsem nikdy neřídil a nejsem ani takový řidič, abych to dokázal. A taky je na importérovi (nehledě na značku), jaké vozy a zda je novinářům půjčí. Tím to ale končí. Já jsem byl tak naštvaný, že to udělali, že jsem napsal dopis do Mnichova (musel jsem ho nechat na své náklady přeložit do němčiny), kde jsem si stěžoval na extrémní "nevychovanost" BMW Group CZ. Mně to tak dožralo, to se prostě nedělá. Tak je ta X4 špatná. No a co? To jako musí být každé auto, na které BMW šáhne vzorem dokonalosti? Prostě se jim nepovedlo. Já předpokládám, že Honza Koubek ten test dělal s maximální objektivitou a nezávisle. Ovšem s důrazem na slovo "předpokládám", protože nemůžu posoudit můj a jeho dojem. Jinak řečeno, nevidím důvod, proč by si HK vymýšlel nebo posuzoval neobjektivně. Já mu tedy fandím a doufám, že mu své BMW k testu půjčí někdo jiný a on bude moct opět testovat.
Avatar - Dinar
Dinar
"nezastraší, neurazí"... hrdino, vzdechla... >😁 >😁 Už jsem tu za ty roky něco viděl, ale že by se takhle někdo prožíval. Jsi fakt komik, únavný, nevtipný komik.
stealth01
Co by asi tomu řekl tvůj kluk, kdyby zjistil, jak se vyjadřujes? >😁
Já vím co je Tvým cílem. Použit co nejvíce provokativní reakci a čekat na odpověď. Tak určitě to o Tvém psychickém stavu něco vypovídá. Každy ať si udělá obrázek o tom, kdo je nevtipný komik sám.
Problém je v tom, ze se snažíš úplně zbytečně. Já jsem na holky, mě prostě nesbalíš. 😉
Avatar - 4hill
4hill
Vzhledem k tomu že se tu jedná o naftové SUV tak mi přijde rozdíl komicky titěrný..Od Tesly má 4 desetiny. Pořád tu mluvíme o naftovým SUV..
IPace
nebral bych to nijak dramaticky, rozdily na okruhu male a zakaznici danych aut znacne rozdilni
webpaja
??? To chce hodně fandovství tohle napsat... 4hill i Mig mají naprostou pravdu! 😉
jamp
Tiez by som to nebral dramaticky, zaujimava by bola 24 hodinovka T601 vs Tesla S P85.
No zmena kapacity bateriek v case...GoPro origo na zaciatku 4 hodiny na nabitie, po2 rokoch, cca. 6000 km a cca 100 hodin prevadzky, menim 3 kusy, necel3 3 hodiny na baterku.
Vysokozdvizny vozik v praci 2 sady baterii, origo nabijacka, na zaciatku 12 hodin v pohode, po 4 rokoch 5 hodin, cca. 800 cyklov nabijania, notebook 8 hodin, po 3 rokoch asi 4 hodiny, tablet deto, ale zazrak, u Tesly to nehrozi, asi kupili patent od nigerijcov ...
IPace
porovnavas neporovnatelne, dulezitym faktorem pro bateriie je rizeni jejich nabíjeni a castecne i vybijeni, a pokud chce dany vyrobce aby baterie byla spotrebnim zbozim co vydrzi jen to co chce aby vydrzela, tak ma spoustu moznosti jak to osefovat aby ti baterie odesla v urcitem case po urcitem poctu cyklu 😉 a jelikos Tesla dava na baterie celkem zajimavou zaruku, tak je pravdepodobne ze bude v jejim zajmu aby baterie doslouzili az to uplynuti dane zaruky, cokoliv v dobe te zaruky jo pro ne prodelecne 😉 bavime se jen tak mezi reci o 8 letech a 80% kapacity
Avatar - CHerokee
CHerokee
Vzhledem k rostoucímu zadlužení se však může stát, že tady Tesla za 2,3 roky už nebude. 😉
IPace
ty toho o ekonomice a rizeni podniku asi moc nevis vid? ty "rostoucí zadlužení" >😁 schvalne si dej vygooglit co znamena ctvrtletni a rocni ztrata, rocni ucetni zaverka (neplest s uzaverkou) a disponibilni zustatek, Tesla ma v soucasnoti ten zustatek cca $3 miliardy 😉 ucetne je ve ztrate, ale finance ji na provoz, vyvoj a investice opravdu neschazi

proc mas potrebu reagovat nesmyslne a delat tak ze sebe vola, kdejakej stredoskolak co mel na skole ucetnictvi se ti musi smat, nebo zebys byl troll?
MariAchi
:yes:
IPace
fandovstvi ceho? opravdu myslis ze zakaznik co premejsli o koupi Alpiny bude uvazovat o RS7 a nedej boze o Tesle S?
webpaja
Votuněnej gazík je na okruhu o 2% horší než nízkej lift s výkonem supersportu... To je teda nášvih! Jak ho RS7 rozdrtilo >😒] :yes: :yes: :yes:
stealth01
Když už posuzujeme schopnosti RS7 podle času jednoho kola na jedné trati s jedním testovacím jezdcem, tak není problém výtahnout jiné kolo, na jiné trati.

[odkaz]

Tam porazila RS7 s malým rozdílem BMW M5 competition package. Takže teoreticky vzato by v rámci tohoto testu mohl byt rozdíl fantastické M5 s SUV ještě mensi. Ale jelikož na modly se nesahá a ostatni značky se mohou pomlouvat jak chtějí, tak by na oné imaginární diskuzi (Tesla,alpina,m5) docházelo k trapnému omlouvání empetky ve stylu "on vlastně neuměl ani řídit a kdoví jak na tom byly pneumatiky nebo empetka se nehodí na tak malý okruh".
MariAchi
Pet setin sekundy na 3,3km dlouhe trati - tak to bys mel bouchout sano, ne?
IPace
"Votuněnej gazík" X3 a gazik? ted jsi Gazika tezce urazil, pac X3 v terenu je asi jako jit do hor v jehlovejch botach >😁 X3 je normalni mestske SUV ktere to na silnici umi tak jako jine Baworaky, a Alpine tomu autu da opravdu hodne
stealth01
Alpine >😁 Takovou urážku bych teda nesnesl. Kluci na něj 😉
IPace
och nojo Aplina
stealth01
Aplina je ale hodně hezké. Takový kříženec Alpiny a Apple. No co není, může být. 😉
Ale vážně, ona ta D3/😁3 budou opravdu hodně rychlá auta, když třeba s D3 Biturbo nic nenadělá ani o 81 koní silnější M3.

www.youtube.com/watch?…
IPace
jako me se Alpina taky libi, a ze to budou rychle a super kousky otom zadna 😄
ryccardo
teda kombinace slov městské a SUV vůbec nejde dohromady 8-s
IPace
najdi si vyznam zkratky SUV, treba pochopis
ryccardo
Co bych měl chápat, že tyhle auta nejsou primárně postavený na poskakování po městě?
IPace
no v X3 jsem povetsinou zahledl spise ridicky a hlavne ve meste, ano Aplina bude suprova a vyjimecna, ale skladba jejich ridicu a primarniho vyuziti moc odlisna nebude
ryccardo
Kde ty auta vidíš jezdit neznamená, že tam konstrukčně patřej. Nechápu proč by SUV byť malý v podobě X3 mělo jezdit po městě? Na co tam potřebuješ vyšší brodivost a průchodnost terénem oproti běžnýmu osobáku. Pochopil bych takový auto někde na venkov kde s ním majitel bude jezdit v takových podmínkách kde by normální auto mohlo škrtnout podvozkem a v zimě mít problémy kvůli sněhu, ale ve městě ti nic takovýho nehrozí.
IPace
>😁 hele to napis vsem majitelum co poridili nejake SUV, ostatne ja mam take SUV a do terenu s nim nikdy nepojedu, brodivost me nezajima, ale co me zajima je pohodli jizdy, ze jsem vejs a kdys budu mit nehodu s mensim autem tak mam vetsi pravdepodobnost ze dopadnu krapet lip nez to mensi auto, a dalsi vyhodou je ze neolamu narazniky a dalsi plasty o kdejaky obrubnik ci terenni vlozku po Praze, nektere Prazske silnice totiz off-roadove docela jsou

a rekl bych ze 100% zakaznikum Alpiny 😁3 budou terenni a brodive vlastnosti toho auta take u zadni casti tela,..... te mezi zadama a nohama >😁

SportUtilityVehicle, aneb SUV muze bejt klidne Tranzit s poladenym a snizenym podvozkem, protoze pak bude sportovni a uzitkovej, stejne tak to muze bejt pickup, dodavka, zmrzlinarsky auto nebo cokoliv jineho co splni ty 3 pismena Sport Utility a Vehicle 😉
ryccardo
No nějak mě uniká (vyjma toho, že sedíš výš) proč bych měl jezdit po městě velkým nemotorným "gazíkem". V těchle autech jsem se fakt nevzhlídnul. Spíš mám radši mrštnější auta níž nad silnicí u kterých se nemusíš v prudce projetý zatáčce bát, že svlíkneš gumu s vysokým profilem nebo se budeš bát jestli se náhodou nepřevrátíš. Tak hlavně, že ti to vyhovuje. Jinak offroadová je i D1 tam by se to SUV hodilo spíš. >😁
Gilgit - stop odpadu na Auto.cz
:yes:
Avatar - white label
white label
To je tak, když si přerostlý (prémiový) liftback/fastback hraje na sportovní kupé...
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
No, ono mezi RS4 a RS7, nebo S4 a S7 je v ovladatelnosti propastný rozdíl. Ty sedmičky mají daleko blíž k A8 a to jsou lodě, které musíš do zatáček lámat.
ryccardo
Taky mě dost překvapily vyrovnaný výsledky všech 3 aut. Jen si říkám jak dlouho vydržej brzdy brzdit takový těžký auto při tomhle zacházení než se přehřejou. Navíc když je zbytečně přehřívá ESP který nejde vypnout.
IPace
tak u Tesly se daji brzdy odhadnout snadno z pocinu Teslarati, kdyz se to ridic nauci, tak se na brzdu nemusi ani sahnout a to hlavne pri jizde na okruhu (nehrozi jizda ustalenou rychlosti na "tempomat"), RS7 ma moznost keramiky kde to asi bude urcite v poho a Alpina na tom asi taky nebude nejhur
MariAchi
Proc by ESP neslo vypnout?
Je stli je Alpina stejna, jako vychozi model, tak jde ESP omezit, nebo vypnout uplne, v cinnosti zustane jen ABS.
MrBeranek
DSC lze v Alpině zcela vypnout a pak je to "jen" na 😁rivu.
ryccardo
Jsem netušil, že je Alpina až takhle pokroková. To je chvályhodný. Co tak vím tak u všech nových aut (vyjma sportovních) je ESP nevypinatelný. Myslíš, že u RS7 taky jde vypnout? Při představě, že takový auto, ženu po okruhu a projetí každý zatáčky doprovází přibrždování kol podle úsudku ESP zatímco já stojím na plynu se musím smát. Jinak nechápu proč máš za ten svůj příspěvek tolik mínusů.
MariAchi
Ten pokrok neni Alpinou, jak jsem psal vyse dela to samotne BMW, kde jde DSC v kazdem modelu omezit, nebo uplne vypnout. I v nesportovnich modelech. Jedine, co vypnout nejde je ABS. No sam nevim, jestli se tim i nejak upravuje funkce pribrzdovani kol ve smyslu nahrazky samosvoru.
MrBeranek
Přibržďování kol ve smyslu náhražky samosvoru funguje buď s plně zapnutým DSC nebo se zapnutým DTC = částečně vypnuté DSC.
MariAchi
:yes:
ryccardo
jen si říkám jestli ta elektronická náhražka samosvoru trošku nepřehřívá a nežere přední brzdy 😉
MrBeranek
Už mi jich rukama pár prošlo, ale zatím jsem nenarazil na BMW, které nemá plně vypínatelné DSC (ESP).
Ondřej Chamilla
Já už jich pár potkal, třeba X3 nebo 2AT 😄
MrBeranek
Díky za doplnění. SUVka a předokolky jsem si nikdy na testování u BMW nepůjčoval. 😉
webpaja
No vidíš a přitom si můžeš dopřát gazíka, co dokáže stínovat zadní nárazník RS7 😉 .

Pro vrtulohatery....to byla nasázka 😄
MrBeranek
Ale tak chybami se člověk učí, že? Až budu příště vybírat, tak mi bude hned jasný, že místo benzínové V8 musím sáhnout po naftové R6, ale pozor, pouze v provedení SUV. 😄 Ten motor bych už měl, ale z hlediska aerodynamiky jsem evidentně zvolil špatný typ karosérie. >😁
webpaja
😄 :yes:
ryccardo
Já měl za to, že vyjma sportovních už to má DSC nevypínatelný. To mě celkem překvapilo, že i nový BMW mají odstavitelný DSC.
MariAchi
S motorem V8 dva metry pred predni napravou mu nic jineho nezbylo...
ThomasVFR
Docela by mě zajímalo jak dlouho ladily ten okruh ,aby to dopadlo tak jak to dopadlo ? 😄 😄 😄 😄 😄
webpaja
Myslíš, že to testovaly jen ženy nebo děti? Jak se takyfandům sáhne na modlu, hned jsou z toho hrubky 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
>😒] :yes:
Mig_35
koukám na tvůj profil - Audi a Honda? ještě jsou tady dva MB a Harley Davidson😊 výhoda když jezdíš BMW tak můžeš mít i nejlepší motorku, BMW😊
Avatar - white label
white label
V jeho profilu nic o Audi nevidím. To "RS" se přece nutně nemusí týkat zrovna Audi.
jamp
Len aby nemal taku smolu ako Motorrad s GS boxerom v teste na 50.000 km, motor nedozil ...taku smolu mauz iba koncern s 2,0 Tdi
Mig_35
Nový boxer je 2 roky na trhu, nejake chyby jsou bohuzel vzdycky...
MariAchi
Normalne ho postavilY pro kazde auto zvlast od zakladu znovu.
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
😄

stejně tak to hloupé Ferrari FF
webpaja
Ty jsi taky zbytečnej a píšeš sem jako o život 😉
MariAchi
Flajboj, stealth, uz chybi jen Maros, a parta ubozaku bude komplet, to pak radeji pujdu na web Kauflandu pobavit se o cene za predvcerejsi mrkev...
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
inteligence promluvila
webpaja
Tak si z ní něco vem 😄
Avatar - Hittman
Hittman
může. Ale po pěti ujetých kilometrech musí zpomalit, jelikož se mu vycucnou baterky, kdežto Audi uhání stále dál >😒] >😒]
ryccardo
No zajímalo by mě jak dlouho vydržej Tesle baterky s tímhle zatížením. Tipnul bych si že to bude s bídou tak 80 km.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Myslím, že ani to ne....
ryccardo
Neblbni to snad zase jo. Kolik to má vůbec psanej dojezd při eko jízdě?
MariAchi
Myslim, respektive na rozdil od vas, kdoz diskutujete o vecech, se kterymi nemate alutr zadnou zkusenost, vim, ze by vydrzely podstatne dele, no za cenu omezeni vykonu. Prvni Tesly Model S sly po kratkodobe okruhove zatezi nekam na 160kW, u novejsich klesa vykon postupne. Je mozne, ze u poslednich fw se da toto omezeni i nejak premostit, ale tim si nejsem jisty.
ryccardo
Tak jestli to mají ošetřený tím stylem, že příkladně při 50% nabití baterky se omezí výkon motoru na polovinu, tak s tím ten dojezd asi hodně dokážou prodloužit. Nemám tušení jak to mají pořešený proto se ptám.
MariAchi
Nene, nejde o stav nabiti, i pri 20% muzes mit plny vykon, jde o to, jak moc jsou baterie a motory zatizene. Tedy na kratke, technicke trati ujde Tesla Model S v plnem kalupu jen par zatacek, no na takovem Nurburgringu muze klidne krouzit mnohem dele, na dlouhych rovinkach se auto dobre chladi.
ryccardo
Aha. díky za vysvětlení. Tesla je pro mě španělská vesnice, tak se radši ptám.
MariAchi
NZ 😉
IPace
podle toho co namerili teslarati na jejich Tesle, tak v zatim nejtezsim zavode na Cota [odkaz] byli schopny na nabiti ujet cca 108-109km (68 mil) v zavodnim tempu, cos je vpodstate podobnej najezd ktery na nadrz zvladne na okruhu RS, ja s RS6-2010 (nadrz 80l) na Mosteckem okruhu vyjezdil nadrz za 24kol (cca 105km) + cca 4+4km z a na benzinku, palubak ukazoval pri prijezdu na benzinku dojezd 0km a narval jsem tam 81 litru, takze tam mohli zustat 2-3 litry, dieselova Aplina 😁3 bude asi lepsi na dojezd, ac ma jen 67litrovou nadrz, ale vic nez 150-160 bych v okruhovem tempu taky netypoval

dost dulezitej take bude profil trati, tam muze Tesla dost nahnat ale i stratit na najezdu
ryccardo
Viděno touto optikou jsou pak baterky v Tesle držáci. To je čoveče strašný 80 litrů na 100 km. Já když jsem řádil s na okruhu se svojí naftovou oktávkou tak jsem měl spotřebu po 20 minutách jízdy naplno 15 litrů na sto, ale víc to TDI už fakt není schopný sežrat ať se budeš snažit sebevíc. >😁
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
na oko nebyl vidět problém drahých a těžkých baterek s vysokou cenou.
Mě zajímá spíše elektromobil dodávka, která by mi ve skutečnosti šetřila náklady a mohl bych s tím jet do Brna a zpátky 130 po dálnici. Zatím mi spíše připadá, že se majitel třeba Priusu stane otrokem svého auta a po dálnici se vláčí 110, aby si nekazil průměrnou spotřebu.
Avatar - Hittman
Hittman
jj, taková auta jsou pro lidi dneška, bez emocí a módní, umělá.
Avatar - Dinar
Dinar
Měl jsem ho rád, na začátku devadesátých let to pro mně znamenal dveře do světa aut. Jeho dnešní podoba je celkem zoufalství a zrovna v rádoby šokantních srovnáních naprosto nesourodých aut vedou, jestli je v tom nějaká snaha oživit autonovinařinu "neobvyklými" pohledy na věc, těžko říct, bohužel se taková srovnání hodí akorát k tomu, aby mohly na netu běžet nekonečné diskuse o ničem. :no:
Ondřej Chamilla
Tohle už je Auto E😜ress, Sutcliffe změnil působiště 😄 Jinak to mám s Autocarem podobně...
Avatar - Dinar
Dinar
Aha, uviděl jsem Sutcliffa a automaticky mi naskočil Autocar. U Auto E😜ressu mě to docela překvapuje, u nich si problém s logikou výběru aut do porovnání nevybavuju, snad jim tam vyhaslý Steve nezavlekl tuhle infekci. Díky za korekci. 😉
webpaja
AE není špatnej, ale bez pardonu z ostrovů volím team EVO a jako aktuálního krále pak Chrise Harrise 😉

Btw: ty mi piš něco o hrachu a zdi >😁
MrBeranek
Sutcliffova slabost pro Alpinu je bohužel známá, takže tomuto porovnání moc nevěřím (asi jako když velebil D3ku nad M3ku - jedno auto mám a druhé jsem jel a preferovat D3ku prostě nepochopím - ještě navíc v té naftě). Že by 😁3ka udržela krok s RS7kou, si určitě nemyslím. A ne snad že bych neměl důvěru ve schopnost Alpiny dobře naladit podvozek, ale handicap 200 koní, vysoké těžiště a aerodynamika stodoly se musí na rozdílu v dynamice projevit mnohem víc. Tak kdyby vzali B5ku, to by bylo zajímavější srovnání a na tu bych si proti RS7ce a Tesle určitě vsadil. 😄
stealth01
Vysvětli mi, proč někdo má naprosto střízlivý pohled na věc a někdo musí za každou cenu špinit, zesměšňovat, urážet a hanit? Díky za normální příspěvek, tady se to tak často nestává... :yes:
Avatar - Dinar
Dinar
Přesně na to jeho srovnání M3 s D3 jsem si vzpomněl, nebe a dudy, bohužel podáno od druhdy seriozního novináře, navíc člověka, který má krutě najeto. Nad Sutcliffem kroutím hlavou už pár let. 😉
MrBeranek
"Vyhaslý Steve" - trefné, taky nad tím kroutím hlavou. Pamatuju si jeho dlouhodobý test 1Mka, kde to auto chválil a hezky po "petrolheadsku" slintal a pak napíše, že D3ka je lepší auto než M3ka. Jakmile testuje Alpinu, tak mi přijde, že ta to musí vyhrát (anebo alespoň moc neprohrát), i kdyby ji srovnával, nevím s čím a zrovna u 😁3ky to už je fakt příliš (a jistě, Alpina dělá úžasná auta, ale RS7ku bych proti 😁3ce opravdu nestavěl). Příště ji snad postaví proti M6 GC (jako ekvivalentu RS7ky) a taky to bude o "fous". 😄
Avatar - Dinar
Dinar
U Steva má proti Alpině šanci max. nějaký povedený Jaguar. >😁

Ono nejde jen o výběr konkrétních aut v tomto srovnání, proč tam např. není XF-R místo audi? Co kdyby se totiž stalo, že ta Tesla vyhraje, pak je lepší, měla-li jako soupeře Němce, že. Ono jde ale hlavně o základní smysl takového srovnání. Kde je? Co je ta otázka, na kterou má odpovědět? Fakt je poptávka po odpovědi na otázku, jestli je elektrický sedan rychlejší na okruhu než dýzlové SUV? Proč? Ptá se na to trh? Nebo je srovnáváme jako volbu řidičských entuziastů? Prostě je to celé blblost, jen aby se udělalo nějaké srovnání a mohlo se natočit video či splodit článek. 😉
stealth01
Uznávám, podivné srovnání. Ale myslím, že chtěli prostě srovnat tři rozlišné světy pohonů. Hledali silné dieslové auto (což 😁3 splňuje), silný benzin (RS7, M5, Panamera) a silnou elektriku (Tesla). Další věc je, že srovnávali auta, kde se vejdou čtyři lidi. Pro mě by bylo lepší srovnat auta jako RS7, Tesla a M550d. U všech třech by se jednalo o sedany/coupé se čtyřmi místy pro sezení a přitom by taková auta obstála v zadání (diesel vs benzin vs elektřina). Ale místo okruhu bych je poslal na reálnou trasu někam do hor.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Proč do hor? Z tohoto srovnání bych si vsadil na emkové BMW, proti tý lodi RS7 by mohlo být hbitější.
MariAchi
Jezismarja to tady vubec nepis!!!
Avatar - Ozzman
Ozzman
Proč?
MariAchi
Protoze BMW je krap nejvetsi v celym vesmiru a zaslouzi jen nablejt do nadrze, zatimco Audi je proste nejlepci, protoze je nejlepci, a taky proto, ze ma tututunununu tlacitecka a echt hlinikove listicky fsude a vubec je cacane, takze proto.
webpaja
Pokud by bylo 550d jako RWD, pak proč ne, ale hbitost a vlastnosti sedanu s vrtulí hledej u zadokolky, ne s xdrive 😉
MariAchi
No jiste, vsak jiste chapes, proc jsem to napsal 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jo... takže Stealth má Audi.. už chapu >😁 No jo, stačilo ho rozkliknout >😁
webpaja
Asi každej si velebí svojí garáž, ale málokdo na ni zároveň takhle plive.
Gvick2
Naftové M550d není pro RS7 soupeř, to jsou dynamicky jiné světy
[odkaz]
RS7 je srovnatelná s M6 GC
[odkaz]
[odkaz]
MrBeranek
To já ne. S D3kou (dynamicky srovnatelná s M550d) jsem naháněl na dálnici Panameru 4S a měl jsem jí co "uviset", a ta má "jen" 420 koní. RS7ka s 560ti by M550d výrazně ujela.
Avatar - Ozzman
Ozzman
No, na dálnici ten výkon v přímce využiješ, ale na klikaté horské silničce už je to spíše o té velikosti, váze a ovladatelnosti. Když tu plácnu, že na té horské silničce bych si najvíce vsadil i na takovou "blbost" jako je třeba Impreza STI, či nový Focus RS, tak mne ukamenujete co? >😁
MrBeranek
Myslím, že Impreza STI by na "klikaté horské silničce" těm mastodontům mohla být schopná ujet. Vždyť to M550d váží taky přes dvě tuny jako ta RS7 a tam ten výkon asi nedokážou zužitkovat. 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Přesně tak 😄
Avatar - Dinar
Dinar
No a v tom testu je SUV, sice schopné, ale stejně těžké jako ta RS7, s vyšším těžištěm a výrazně! menším výkonem. Ta pouhá vteřina rozdílu je prostě podezřelá, o tom MrBeranek píše. Mě se to nezdá úplně stejně, navíc nechápu smysl takového srovnání. 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Myslíš Passata B5tku? >😁
MrBeranek
To víš, že jo! >😁
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Tesla nemůže být rychlejší jak Audi RS7
PinkHead
Reagujem oneskorene. Maš pravdu nemože lebo tvoja oblubena značka je audi a ty to nedovoliš >😁
Avatar - eXp10it
eXp10it
Zdaleka nejzajímavější fakt vyplývající z testu je, že 6 let stará automobilka Tesla dokáže vyrábět auto plně konkurenceschopné mezi modely automobilek se stoletou tradicí. Nikdo se nad tím ani na sekundu nepodiví a všichni jen prskají na to jak je elektřina špatná.

Buď je to tím že díky elektromotoru dokáže dělat auta opravdu každý a nebo to zase tak těžké nebude...
Avatar - Zetti
Zetti
Ty automobilky uz davno pochopily diky vice nez stoletym zkusenostem, ze auto na dobijeci baterky je slepa cesta. Leda tak uzitkace do mesta, na pesi zony, do parku nebo na uklid metra. A ty automobilky musi zivit tisice lidi, odvadet dane a vytvaret zisk. Az tahle nafouknuta dotovana bublina splaskne, bude to hodne akcionaru bolet.