Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault ve Frankfurtu: Nový Mégane a Talisman Kombi

Automobilka Renault pokračuje v mezigenerační obměně svých modelů. Na IAA se můžeme těšit na nové Mégane a nástupce Laguny.
Zpět na článek
16. 8. 2015 19:29
Re: Auto.cz nemá chybu
To už je tak silná káva, že musím reagovat. Tady mám pocit, že redaktoři v autě ani neseděli, a zatímco ostatní značky (zvláště jedna) se za chvilku okoukají, na škodu bude majitel zírat neustále, neboť je a bude nadčasová. Když může někdy v testu prohrát, dají mazdě 2 za motor 4,75 a vítězství je doma ...podobně u brzdné dráhy....+ 4 metry proti I 30 není tak moc... nikoho nepreferuji, ale jsem pro objektiviti, Pokud uvedete u škody chyby, je to jen s uvedením nového modelu...a ejhle, on ten starší model nějaké mouchy měl... :no: :no:
Avatar - simon_sez
14. 8. 2015 09:06
Re: kosostvorec
ako potom rozumiete tejto diamantovej reklame?
[odkaz]
Re: Doveryhodnost
Pane Kovaríku,

na slusnost a diplomacii v diskusi musí být dva. Vasi lidé to bohuzel stále jeste neumí, viz reakce redaktora Chamilly v diskusi pod nedávným clánkem o prodeji vozu Skoda v Cíne:

Ondřej Chamilla (auto.cz) 05.08. 16:25

« Re: Re: Re: Re: Re: Škoda a Čína

Tak napište ještě do Škodovky, do Novinek, na idnes, a všude, kde se tohle objevilo, že lžou. Děkuji

Následuje smajlík.

Opraveno samozrejme nic nebylo.
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
13. 8. 2015 20:01
Re: Doveryhodnost
Vaše názory vám rozhodně nikdo neupírá, ani právo na kritiku, psal jsem o formě prezentace hlavně toho druhého a s tím doufám, že nick IPA mít problém nebude.

To bylo na tu rybu...
13. 8. 2015 16:36
Re: Renault vrací úder
tak to je rovnaky zazrak ako ked iracka zena najde 10000usd na pusti a vyberie sa na potulky po eu
Re: Auto.cz nemá chybu
Chápu proc to píses ale bohuze s tebou nemuzu uplne souhlasit.

Nekteré clánky jsou skvelé, nekteré spatné. Hodne se opisuje, autorských clánku (krome testu) je dost málo, clánky u kterých by se dalo mluvit o nejaké seriózní resersi tady skoro nejsou. Ale to opakuji neco co jsem jiz psal mnohokrát.

A tak, jak reagoval redaktor Chamilla v diskusi pod nedávným clánkem o Skode v Cíne (viz odkaz) dobrý a slusný novinár proste nereaguje. Tu nekorektní formulaci samozrejme neopravil.

[odkaz]
Avatar - pumpkin
13. 8. 2015 15:04
Na doplnenie
Ešte by som doplnil, že vo Frankfurte bude aj Mégane IV GT a Dacia bude mať zrejme ďalší facelift Dusteru a koncept Duster Urban Explorer.
Avatar - maros
13. 8. 2015 14:54
Re: Doveryhodnost
Spíše bych ho zrušil. V druhém případě se bojím, že by se tu vedli žabomyší války, proč někdo dal mínus někomu a podobně.
Avatar - AUDIRS6
13. 8. 2015 14:45
Re: Doveryhodnost
"Palcovanie" by som bud zrusil, alebo to zdokonalil o moznost vidiet od koho tie palce su! :-!
13. 8. 2015 14:40
Re: kosostvorec
Bez ohledu na to, co má reprezentovat, tobě to jako kosočtverec snad nepřipadá?
13. 8. 2015 14:38
Re: Doveryhodnost
Máte pravdu, ale nemohu souhlasit, že vše se vyřeší nějakým bonzováním. Petrumr už zde není. Tak si myslím, že tohle není řešení. Stačí se podívat na systém palcování. Z devadesáti procent zde někteří palcují jen podle nicku. A najednou ta dobrá myšlenka absolutně ztrácí smysl...

Tak mnoho zdaru.
Avatar - Ozzman
13. 8. 2015 14:25
Re: Renault vrací úder
Že ty si dostal z pana Kovaříka strach? Ale pokud ses poučil, máš ode mne :yes:
Avatar - fOE
13. 8. 2015 14:21
Re: Auto.cz nemá chybu
Presne ako pises. Clanky tu su bohuzial velmi casto len povrchne a plne nepresnosti.
Az v komentoch sa clovek dozvie vela uzitocneho a ajked sa tu najde vela spamu tak pre tych par zasvatenych sa oplati to tu citat az do konca (vrata diskusie).
Avatar - maros
13. 8. 2015 14:20
Re: Renault vrací úder
Myslím to vážně. Nechci tu být za nechtěného diskutéra a pravdou je, že prostě asi fakt nemám právo posuzovat současnou produkci automobilek, jenom na základě mojeho úzkého vidění světa.

Proto berte moje hlášky ohledně kvality trošku s nadhledem.
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
13. 8. 2015 14:18
Re: Doveryhodnost
Dobrý den,

upřímně, kdybych měl ještě posuzovat a hodnotit kvalitu každého příspěvku, co kde kdo z vás na tomto webu napíše, tak by to bylo na Chocholouška. Podívejte se sám, máme tu aktuálně přes 100 příspěvků a kolik z nich je k danému tématu? Odhadem dvacet? Logicky, řeknete, a máte pravdu - prosáklo kdo je nick IPA.

Někteří diskutéři prostě mají co říct k tématu, a díky za ně, jiní se vyjádří jenom palcováním, budiž, a další jenom plevelí, hmm. Každému dle jeho libosti, ale nikdy sprostě, urážlivě, s nadávkami atp. To sem nepatří a patřit nebude. Když na něco takového narazíte, nahlašte to, pomůže to umravnit některé extrémní případy a většině komunity to ukáže, že to fakt myslíme vážně.
Avatar - fOE
13. 8. 2015 14:16
Re: kosostvorec
Dobra otazka. Kdyz jsem to kdysi hledal tak jsem nasel na francouzky psane strance text o tom, ze slo puvodne o symbol nejakeho medajlonku, kde byli tri bratri kteri renault sveho casu zakladali (nebo na tom medajloku byli jejich symboly, inicialy nebo neco takoveho) a to to melo symbolizovat. Ve francouztine se pro pojmenovani toho znaku pouziva preklad kosostverce, ne diamant, ale stejne tak sem nasel i nejake starsi texty kde pouzivali slovo diamant a ne kosostverec. Pak otazka jestli to byl renaulti umysl, tvrdit ze ono logo je diamant, nebo to prislo az samo z prekladu do anglictiny a renault to jen vzal za sve.
Pokud se mi to povede jeste dohledat nahodim sem linky.
Avatar - AUDIRS6
13. 8. 2015 14:16
Re: Renault vrací úder
Ak toto myslis vazne, potom vsetka cest ;-) :yes:
Nech ti to vydrzi...
Avatar - Ozzman
13. 8. 2015 14:11
Re: Renault vrací úder
Tak to je slovo do pranice..... že by? >:D Jestli to myslíš vážně, doporučuji se i v rámci sebevzdělávání zajít podívat třeba na ten Renault či Peugeot :-)
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
13. 8. 2015 14:05
Re: Doveryhodnost
Dobrý den,

díky za váš příspěvěk, a zdravím.

Pokud se změnou nicku přišla i změna stylu psaní, která vedla ke zrušení původního účtu, budu velmi rád a doufám v to. Jinak odborné znalosti staronového kolegy v "jeho" oblasti jsou tak vysoké, kvalitní a přesné, že pokud se s vámi o ně bude chtít v budoucnu dělit, a já věřím že ano, budou přínosem pro nás všechny a jednoznačným obohacením pro mnohé zdejší diskutéry.

Kritiku vítám, když se něco udělá špatně, je třeba na to upozornit, opravíme, aby to do budoucna v článku bylo správně. Jde ale spíše o tu formu, trocha diplomacie neuškodí, jak píšete.
Avatar - MichalSVK
13. 8. 2015 14:03
Re: Renault vrací úder
Poprosím o čo najviac screenshotov predchádzajúceho píspevku >:D >:D >:D
Avatar - Ozzman
13. 8. 2015 14:00
Re: Doveryhodnost
Doufám, že slovo "Hjondé", "prémiové vozy" a podobně zůstane povoleno, když se tak oficiálně prezentovala tato automobilka v médiích >:D
13. 8. 2015 13:55
Re: kosostvorec
Teď je otázka, jestli to skutečně má být diamant, nebo jestli to vzniklo v překladu, protože Britové tomuto symbolu říkají diamant, ale jinde se mu říká jinak. Viz 13:40. Když už se v tom babráte.
Avatar - Dylan McKay
13. 8. 2015 13:54
Re: Auto.cz nemá chybu
:yes:

Koukám jen pod některé diskuse. Hlavně pod renaulty. A tam je nakakáno od jmenovaných vždycky.
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
13. 8. 2015 13:54
Re: Doveryhodnost
Nestíháme sledovat všechna vlákna pod každým článkem, to se fakt nedá. Čímž hned jedním dechem dodávám, že to není výmluva a že o případech typu maroš vím. Je na seznamu kandidátů...

Budu rád, když kdokoliv z vás kdykoliv něco nevhodného zaznamená, klikněte na vykřičník u daného příspěvku a mě přijde do mailu upozornění na nevhodný příspěvěk, který pak posoudím.

Ad rokyta.p - rozhodně se s ním neztotožňuji, nicméně beru to spíš jako sarkasmus. Pokud by však s podobným přezíráním psal do diskuzí o značce Hyundai, má utrum.

Jakékoliv komolení názvů značek a výrazy se mi nelíbí a opět bud urád, když na ně kdokoliv upozorní. Pomůžete tak nám i sobě vyčistit diskuze k oboustannému prospěchu.
Avatar - AUDIRS6
13. 8. 2015 13:50
Re: Auto.cz nemá chybu
1. odstavec >:D >:D >:D >:D
2. odstavec 8-s ? - praveze v diskusiach sa casto dozvies viac, nez v teste napisanom jednou osobou. Plus kadejake (nespravne) prevzate / prelozene clanky... - Az v diskusii sa poväcsinou dostanu na spravnu mieru, lebo niekto danej problematiky znaly, tie nedostatky svojimi prispevkami doplni / opravi.
Pre mna je precitanie si clanku len tan absolutny uvod. Celkovy dojem si odnasam az po precitani "stavnatej" diskusie ;-)
Ada - je proste svojsky...Ma(t)roš - 8-s - tam sa tazko hladaju slova...
Ale ani oni, ani podobne pripady ( vecne opozicny Rohypnol, pripadne MMI, alebo ten japoncik Ayoagi ci ako ...) mi nebrania dozvediet sa od ostatnych, informacne lepsie fundovanych diskuterov ochotnych podelit sa, podebatovat s nimi. ;-)
Tych 3 panov prosim o odpustenie, ze som ich zobral ako priklad - nic v zlom, aj Vase "moralizovanie a filozofovanie" tu proste uz patri, skoda len, ze k problematike mavate dost "čudne" nazory... :-!
Joooo, zabudol som na mistra elektrikara anti naftaka >:D - aj na neho slnko svieti, noooo >:-[]
S Gilgitom / IPA - absolutny suhlas :-)
Avatar - Dylan McKay
13. 8. 2015 13:50
Re: Auto.cz nemá chybu
To jsem rád. V redakci jsem strávil cca 50 hodin a poznal jak to tam funguje. Proto bez výhrad. Mají práci snů.
13. 8. 2015 13:44
Re: Doveryhodnost
Jde o to, že nikdo nemá u vás šanci a testy jsou výsměch. Nebudu vám zvyšovat čtenost, je to k ničemu, sbohem.
Avatar - maros
13. 8. 2015 13:42
Re: Renault vrací úder
Dobrá. Uznávám, že jsem měl problémy s fr. auty, která byla(z dnešního pohledu) staršího data. Možná je to dneska už opravdu jinak. Omlouvám se tímto, už to tak nadále nebudu psát a dávat jako argument.
13. 8. 2015 13:40
Re: kosostvorec
Když jsme u těch kosočtverců, copak je to lozenge? :-) Diamant se tomuto symbolu snad říká podle karet. Tedy ne v Čechách, tady jsem slyšel jen káry (z francouzštiny?). Ale v angličtině jsou to diamanty. Ve francouzštině jsou to snad kostky/ káry. Chtělo by to tedy originální francouzský text. Ta formulace v textu, co cituješ, na mne působí, že to nemá být diamant, jen v angličtině se tomu říká diamant (to díky těm uvozovkám a lozenge).
13. 8. 2015 13:39
Re: Doveryhodnost
Ne Maroši, je to myšleno úplně vážně. Já si fakt myslím, že Gilgit se v autech vyzná víc než excelentně, a tebe štve se mu nedokážeš vyrovnat, proto ta šílená averze z tvojí strany.
Na to aby jeden provozoval dobrý zpravodajský server, byť odborný, jaksi jeden člověk nestačí, ani v případě že by se mu věnovl na plný úvazek, natož když má ještě normální zaměstnání. Totiž takových nedodělaných nebo neudržovaných stránek jsou na netu stovky.
Avatar - fOE
13. 8. 2015 13:34
Re: Auto.cz nemá chybu
Sorry, ale ta v prvni vete pritomna povinna davna ritolezectvi me pobavila. >:D
13. 8. 2015 13:33
Re: kosostvorec
Kosočtverec je pojem z geometrie. I když je to zjednodušený a nepřesný popis znaku Renaultu.
Avatar - fOE
13. 8. 2015 13:31
Re: kosostvorec
Tady mas ty ucelovy konstrukte tu svou vrtuli :-)

[odkaz]

"The initial Renault logo proudly displayed the initials of the three Renault brothers (Louis, Ferdinand, and Marcel) by superimposing two Rs. In 1906, the French automaker opted for a mark displaying the front end of a car inside a gear wheel. Due to the popularity of its FT-17 tanks used in World War I, the mark changed again in 1919. This version shows the FT-17 against a circle. The 1923 redesign brought the look of a grille to the mark. In addition, “Renault” first appeared on the logo. The company’s iconic diamond shape first appeared in 1925 and is still going strong to this day. In 1946, the company was nationalized and renamed Regie Nationale des Usines Renault. The diamond became yellow during this redesign, and stayed yellow until 1959, when the name returned to the simpler Renault. 1972 brought another redesign, in which the diamond became three-dimensional. Twenty years later, the diamond was simplified. The 2004 redesign reinterpreted the mark with a metallic sheen. The diamond was placed on a warm yellow square with the wordmark set to the right until 2007, when the current iteration moved the wordmark inside the square. - See more at: [odkaz] "
Avatar - wakantanka
13. 8. 2015 13:18
Re: Doveryhodnost
Trafená hus zagágala? Čo maroško? Čo prínosné si povedal svetu, resp. nám diskutérom ty? Okrem tých tvojích večných drístov o nekvalite francúzskych automobiliek? Nula, nula, nič. Tak sa radšej nevyjadruj ku Gilgitovi, ktorý svojimi vedomosťami a znalosťami ťa strčí do vrecka s prstom v nose aj o polnoci.
13. 8. 2015 13:11
Tohle fakt ne
:-) Ale hodně kyselý úsměv.
Tato diskuze, kde možná 50% příspěvků je ve stylu "já mám prostě pravdu a ty ne", kde zatím nepadají otřejší výrazy, jen proto, že na to dohlíží "božské" oko, je přesně ten důvod, proč nemám důvod a hlavně náladu se nějak extra zapojovat (v porovnání s minulostí).
Slovní přestřelky GTIho a ostatích totiž měly styl a i určitou úroveň. S odstupem řeknu místní Jeremy Clarkson, provokatér, který ale uměl spustit diskuzi.
Dnes se osazenstvo dopracovalo na úroveň debaty bezdomáčů nad krabicákem za 12 kaček.
Avatar - Ozzman
13. 8. 2015 13:11
Re: Doveryhodnost
Hele, ty pomlč, docela by mne zajímalo, jak se pan Kovařík k tobě vyjádří, protože tu šíříš jen pomluvy...
Avatar - Dylan McKay
13. 8. 2015 13:11
Auto.cz nemá chybu
Články jsou skvělé, web je přehledný, redakce je přátelská. Vůbec nemám výhrady. Na jiné weby o autech už ani nelezu.

Snažím se ale nečíst diskuse. Hlavně kvůli nickům maros a Ada. Jejich opakující se trapnosti se fakt nedají číst.

S IPA/Gilgitem nemám problém, jen bych mu vytknul to, že se věci dají sdělit jinak. Docela by se mi líbila spolupráce mezi Gilgitem a Auto.cz. Ale jsou to berani. ;-)
Avatar - maros
13. 8. 2015 13:08
Re: Doveryhodnost
Když je to takový odborník, tak proč už nemá vlastní periodikum. Gilgit a konstruktivní kritika? >:D To byl vtip, že.

Když redakce použije ilustraci X-Tomi, tak se mu to nelíbí. Když by tam dali krátkého Talismana, tak se mu to taky nebude líbit. On je takový věčný brblal víte.
13. 8. 2015 13:01
Re: Doveryhodnost
Pane Kovaříku, bohužel nemáte pravdu.Pokud by jste si prošel diskuse od května zjistil by jste že se tady uráželo a vyjádřovalo neslušně. Ale evidentně jste vyhodili diskutéra který vám nejvíc vadil, protože psal konstruktivní kritiku. Evidentně se v automobilovém průmyslu vyzná , zdá že lépe než celá redakce ACZ. A proto taková nenávistná reakce z Vaší strany.
Avatar - maros
13. 8. 2015 13:00
Re: Doveryhodnost
Co tady psal Gilgit k věci? Zase se tu akorát rozčiloval nad úvodní ilustrací a nadával redakci... prostě klasika.
13. 8. 2015 12:50
Re: Doveryhodnost
Pane Kovařík, a myslíte si, že třeba maroš v této diskuzi napsal něco k věci? Nebo zde, ostatně jako vždy a všude, jen plevelí? Jeho bláboly o logu a kvalitě. Nevím, jak vy, ale ji jsem rád, že je zpět Gilgit, a mám dojem, že zrovna tato diskuze by byla bez maroše naprosto v klidu, a především k věci.

Ohledně titulní kreace od maďarského uživatele photoshopu si myslím, že to šlo řešit jinak, ale chápu snahu o přiblížení novinek.

Tak hodně štěstí, trpělivosti a rozumu do další práce.
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
13. 8. 2015 12:28
Re: Zpráva pro soudruhy z NDR
Dobrý den,

opravím vás: tady jste v diskuzi pod článkem o novinkách RENAULTU, tak proč se sem snažíte protlačit se Škodovkou?!?
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
13. 8. 2015 12:26
Re: Doveryhodnost
Ano, přesně tak, díky, podobně jsem odpovídal výše.

Podstatné co by čtenáři mají z této zprávy odnést, je skutečnost, že v půlce září se ve Frankfurtu odhalí nový mégane a kombi na bázi talismanu. To je hlavně pro příznivce Renaultu jistě zajímavá a potěšující zpráva. A hlavně je opravdu potvrzená a tudíž věrohodná.

Ilustrace od X-Tomiho je zatím to nejvíc, co jsme k této informaci dokázali sehnat a reakce některých lidí na toto téma mě samotného udivuje.
Avatar - AUDIRS6
13. 8. 2015 12:19
Re: Doveryhodnost
Zdravim pana sefredaktora.
Asi neprekvapi, ze sa trochu zastanem nasho staronoveho diskutera, totiz - bez opozicie niet demokracie. ;-)
Ja jemu aj Vam drzim palce, nech najdete ten spravny balanc, vdaka ktoremu sa cele ACZ moze posunut len hore. Tym Vam samozrejme nechcem nejako "kafrat do roboty", len proste som toho nazoru, ze jeho kritika bola ako vtedy, tak aj teraz casto opravnena.
Som rad, ze aj ked uz teraz tu vsetci vieme, ze ako sa veci maju, ze sa proste pokracuje.
Dufam, ze sa bude pokracovat vpred... ;-)

Verim, ze aj diskuter IPA bude vo svojich vyjadreniach trosku viac diplomaticky, ale zaroven ze si jeho casto opravnenu kritiku budete vsimat a bude mozne vidiet v praci redakcie ACZ pozitivne zmeny aj vdaka nemu.
Re: Doveryhodnost
Muj názor na práci redakce a kvalitu ACZ je podlozen konkrétními argumenty takze se jiste nemení s novým nickem, to by bylo nenormální. Zmení se pokud se zmení to co kritizuji.

Nevím jestli byste mel být vztahovacný ale jste séfredaktor a proto nesete za kvalitu ACZ zodpovednost.
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
13. 8. 2015 12:11
Re: Doveryhodnost
Dobrý den,

s prvním vaším odstavcem stoprocentně souhlasím. Ten článek bychom vydali třeba s logem Renaultu nebo základní karosářskou verzí talismanu, jde o obsah. Pro vybuzení zájmu čtenářů je samozřejmě nejlepší použít fotografii kombi - reálnou zatím nemáme k dispozici. Až ji seženeme, rozhodně o ni čtenáře neochudíme.

Druhý odstavec je věcí úhlu pohledu.
Re: Doveryhodnost
Kdyz uz jsme u té slusnosti:

Povazujete príspevky nicku maros, které vetsinou obsahují primitivní urázky znacek Peugeot, Citroen a cástecne Renault jakoz i francouzských firem jako takových, za slusné vedení diskuse? Mluvíme az o stovkách zlých urázlivých textu.

Povazujete avatar nicku rokyta.p, který ukazuje postavu mocící na logo firmy Hyundai, za slusné vedení diskuse?

Povazujete nenávistné príspevky proti firme Hyundai obsahující slova jako "Hovnaj" a podobné výrazy odvozené od oznacení pro výkaly, za slusné vedení diskuse?

To jsou totiz veci které bezne pripoustíte.
Avatar - maros
13. 8. 2015 12:08
Re: Doveryhodnost
Jenže tahle ilustrace je k tématu nejpopisnější. Prostě se tam hodí. Co ti furt Gilgite vadí?
Avatar - Ozzman
13. 8. 2015 12:06
Re: Doveryhodnost
Na druhou stranu.... i zábava musí být a takový neplacený šašek i když né moc kvalitní, se občas hodí na zpestření dne >:D
Avatar - maros
13. 8. 2015 12:05
Re: kosostvorec
Prostě je to kosočtverec. Diamand v tom nevidím i kdybych se sebevíc snažil. To jsou jenom vaše účelové konstrukty. Jak mě jinak vysvětlíš ty překládající se plohy nahoře a dole?

Jak říkam, teorie že je to zalomená vrtule už mě přišla lepší.
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
13. 8. 2015 12:05
Re: Doveryhodnost
Ano :-)
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
13. 8. 2015 12:02
Re: Doveryhodnost
Dobrý den,

každý diskutér, který se pod zdejšími články vyjadřuje slušně a nejlépe k věci, je zde vítán. Ostatní tady nemají co pohledávat.

Jinak upřímně, ty předchozí tři měsíce tu byl klid, doufám že to bude i nadále. Žádný flame, urážky, napadání, osočování atd. nepřipustím.
Avatar - Ozzman
13. 8. 2015 12:02
Re: Doveryhodnost
Opět se nechci zastávat, ale jak už jsem uvedl výše, když jsem viděl kombik a v nápisu "Renault" a "Kombi" , klik jsem bezmyšlenkovitě, protože mne toto téma zajímá. V tomto článku to bylo chytře zvoleno, aby upoutalo čtenáře :-)
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
13. 8. 2015 11:58
Re: Doveryhodnost
Hmm, koukám že některé věci (a lidé) se nemění ani s novým nickem. Ještě že nejsem vztahovačný. Nebo bych měl být?
Re: Doveryhodnost
Pane Kovaríku,

je jasné ze v tomto prípade je výtvor "photoshopového mága X-Tomi" pouzit jen jako ilustrace. Clánek by samozrejme sel vydat i s jinou ilustrací, napríklad s logem Renault nebo fotografií normálního Talismanu. Ten clánek by se na ACZ jiste objevil i kdyby ilustrace X-Tomiho nebyla k dispozici.

To nic nemení na tom ze jak já tak i nekterí jiní ctenári jsou názoru ze s ilustracemi X-Tomiho a podbných autoru se to na ACZ prehání, a to i vzhledem na jejich kvalitu.
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
13. 8. 2015 11:56
Re: Doveryhodnost
Dobrý den,
nespletl jste si diskuzi? Tady je to o Renaultu...
A na test talismanu, potažmo mégane si budeme muset ještě docela dlouho počkat, do té doby tady vyjde spousta jiných.
Avatar - AUDIRS6
13. 8. 2015 11:55
Re: Doveryhodnost
zmazat sa ? - to ako harakiri ? >:D
joooo, to by slo >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
13. 8. 2015 11:54
Re: Doveryhodnost
Dobrý den,

co z této zprávy je podle vás uvařené z vody? Informace jsou oficiální od Renaultu a pokud jste ten článek četl, tak se dozvíte, že potvrzují premiéru Mégane ve Franfkurtu a taktéž, že na základě Talismanu vznikne i kombi.

Kresba od X-Tomiho je pouze ilustrativní. Až budeme mít k dispozici oficiální fotografie vozů, tak je čtenářům ukážeme.
Avatar - fOE
13. 8. 2015 11:53
Re: kosostvorec
Vyborne, tak uz jsi vzal na vedomi, ze existuje vic nez jen jeden tvar vybrouseneho diamantu, ted si jeste neco precist o tom co je to "logo" a mozna ti dojde, ze podobne vyobrazeni diamantu jako loga neni vubec spatne. O nic horsi nez "kridlo" ve znaku skodovky,
Avatar - pumpkin
13. 8. 2015 11:48
Re: Renault vrací úder
Mohol by si nám konečne napísať, na základe ČOHO súdiš kvalitu súčasných francúzskych áut? Ak je to na základe tvojej 20-ročnej herkly do ktorej si musel svojou hlúposťou nacpať peniaze a odvtedy pociťuješ strašnú krivdu, tak nám to tu rovno povedz.
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
13. 8. 2015 11:44
Re: Doveryhodnost
Dobrý den,

dovolím si vás poopravit: tento článek nevznikl na základě ilustrace x-tomiho, přináší zcela relevantní informace o tom, co Renault chystá do Frankfurtu. A protože zatím nemáme oficiální snímek kombi talismanu ani nového mégane, použili jsme grafickou podobu "photoshopového mága X-Tomi", čistě jako ilustrační fotku. V tom nevidím vůbec nic špatného. Článek bez fotky by ani nešel vydat.

Jinak identita nicku IPA byla zjevná už tuším že v pondělí, vím o tom. Pravidla diskuzí jsou daná a platí, ostatně i jiní to v uplynulých týdnech pocítili. Naposledy nick Krutor pod článkem o továrně JLR na Slovensku. Pokud zde kdokoliv bude diskutovat slušně, je vítán a nemusí se nějakého banování obávat.
Avatar - pumpkin
13. 8. 2015 11:42
Re: melting...
Toto sa teraz všade rozoberá. >:D Že to spôsobilo len tak silné slnko je v každom prípade pekný bullshit. Sú len dve možnosti. Buď v blízkosti horelo a nebolo to ukázané alebo to mohol spôsobiť odraz od nejakej sklenenej budovy. V Londýne odraz od mrakodrapu prezývaného Walkie Talkie roztopil plasty na Jaguari, aj sedadlo bicykla.
Avatar - maros
13. 8. 2015 11:40
Re: kosostvorec
Asi nevíš, jaký je rozdíl mezi kosočtvercem a oválem? Zřejmě ne. Já tam tedy Renaulta i přes veškerou snahu nevidím.
Avatar - fOE
13. 8. 2015 11:29
Re: kosostvorec
Anebo ten "prostacek" zna vic brusu diamantu, takze to tu hodim znovu, Kdyz to tu budu hazet furt dokola mozna se to casem ujme, a mozna, vazne jen mozna, i u redakce: "marquise cut diamond". Najdi si to.
A tady mas tabulku i dalsich moznych brusu [odkaz]
13. 8. 2015 11:28
Re: Zpráva pro soudruhy z NDR
To tě nenapadlo, že zrovna vybermiauto je vlastně PR? To jsi mohl rovnou uvést i autosalon na Primě.
Avatar - pumpkin
13. 8. 2015 11:09
Re: Doveryhodnost
Ale veď nikto netvrdí, že Talisman Grandtour tak naozaj bude vyzerať. V tomto článku je to len ilustračné. Čo by si tam dal ty? Podstatná je info potvrdzujúca premiéru Méganu a Talismanu Grandtour ešte tento rok.
13. 8. 2015 11:05
Renault len tak dalej!
Na megane sa velmi teším a ešte ked rovno ukážu GT verziu tak to sa máme na čo tešiť! vidno že Renault si je vedomí dôležitosti tohto modelu takže očakavam nového krála segmentu :-) bez srandy... tak predajne žial asi nie.. ale recenzovo myslím že určite! :-) plus talisman grandtour keby nahodou prekonal v kufri superba tak klobuk dole! :yes:
Avatar - Ozzman
13. 8. 2015 11:01
Re: Renault vrací úder
Já nechci s nikým souhlasit/nesouhlasit, jen sem chtěl vidět preference >:D To je celé...

Mylsím, že zlé vozy nedělá už dnes nikdo, ale ty malé rozdíly třeba jako ošklivý vzhled, né příliš povedený a levně působící interiér, nebo chcíplé motory pro mne zabijou Hyundai oproti konkurenci. Ano, může to být vůz, co odjezdí stejné km, jako třeba Renault, ale i přesto může být horším vozem.
Re: Doveryhodnost
Neboj, flame diskuse s ruznými místními exemplári nemám v plánu. Nekdy je sice zábavné císt nesmysly které se v takových diskusích vyskytují ale v podstate je to jen ztráta casu. Vzhledem na to kolik se toho v "mé" oblasti automobilového prumyslu práve deje tak je pro me úcast na diskusích vubec casový luxus, tím spís dlouhé zbytecné dialogy s ruznými jossality, marosi a podobnými.
Avatar - 3_diamanty
13. 8. 2015 10:54
Re: Renault vrací úder
vidis ... je to hodne subjektivne.... nelibi se ti... tak to das na koniec.... ale pritom to nemusia byt zle vozy.... ozaj taketo poradie nema cenu nejako urcovat... ako pisem vyssie . je to nemozne.... a vzdy to bude hodne subjektivne.... takisto zase ty nemusis suhlasit s mojim poradim... a sme zase na zaciatku.... nic sme neporiesili
Avatar - 3_diamanty
13. 8. 2015 10:50
Re: Renault vrací úder
ja to clenim skor na skupinky... proste nemecke vozy.... korejci ... francuzi... japonci.... americke auta..... nejake konkretne poradie ale nemam to vazne nie ....

obecne ale japoncov a koncern radim velmi vysoko... ci uz sa mi vw paci alebo nie ... su uz dlhodobo hodne vysoko... korejci podla mna uz nebudu daleko.... a dnes by som ich uz zaradil aj pred franucuzov... jazdil som v kamaratovej 208 ( pacilo sa mi to auto ) aj v riu ci predoslej i20 a tu je to uz minimalne vyrovnane.... asi by som volil rio.... pripadne teda japonsky ( v europe vyrabany ) swift... ten nema chybu....

subaru by som radil niekde spolu este s alfou a lanciou.... trosku teda nad klasicky mainstream... ono volvo je podla mna dnes uz premiovka.... XC90 nou istotne uz je..... a bude nou aj nova luxusna velka limuzina S90 ktora pride uz coskoro
Avatar - Ozzman
13. 8. 2015 10:47
Re: Renault vrací úder
Protože mi vyjma Santa Fe od Hyundaie moc aut nesedí, nelíbí se mi interiéry, ani exteriéry, hlavně i30, odcházející ix35, i 40 a ani i 20 se nepovedla. Světlo naděje vidím v Tucsonu... navíc mi vadí reklama Hyundaie.

Opel je jistě kvalitní, ale chce to nové generace.
Avatar - maros
13. 8. 2015 10:44
Re: Renault vrací úder
Víceméně souhlas. Jen bych osobně posunul o několik příček nahoru Opel a taky Hyundai(nevím, proč si ho dal jako poslední?). Absolutní dno pak jsou všichni francouzi a jejich deriváty v pořadí

Renó/Nissan
Pažó
Citró
13. 8. 2015 10:43
Re: kosostvorec
A znak mitsubishi je pre teba dostatocne diamatovy ? A ano, BMW ma jasnu VRTULU >:D >:D A okridleny sip poznaju na skodovke aj v Afrike...
Avatar - Ozzman
13. 8. 2015 10:38
Re: Renault vrací úder
No jen to zkus, zajímá mne tvá preferenšní pyramida, koho dáš na vrchol a koho na dno ;)

Tak, abys neřekl, tak já to zkusím taky a pak bych rád viděl i tu pyramidu Maroše >:D

406 a 206 a jjím podobná auta byla super, ale to jsi 15 let v minulosti >:D

Takže od nejlepšího po nejhorší dle mne, jak ty automobilky vnímám, včetně nabídky modelů na trhu:

VW
Ford
Mazda
Škoda
Seat (nastejno se Škodovkou)
Opel
Renault
Alfa Romeo (když to je už trochu taková lehká prémie ne? Alespon z posledních aut co jsem zkoušel to trochu vypadá)
Nissan
Honda
Peugeot
Kia
Suzuki
Toyota (vím, kvalita, jinak se mi ale totálně nelíbí a potřebuje nové modely)
Citroen
Mitsubishi
Hyundai

Nezařadil jsem Subaru a Volvo, přijdou mi také trochu mimo mainstream :-)
Re: Doveryhodnost
marosi, v rámci úspory casu a absolutní zbytecnosti komunikovat s podobnými exemplári jako jsi ty nemám v budoucnu v úmyslu reagovat na tvoje nesmysly (leda ze by to byla opravdu velká perla):

Takze jen strucne:
1.
To ze nedokázes rozlisit oprávnenou kritiku a urázky je tvoje vec.
2.
Na rozdíl od tebe mám kompetenci na to posoudit práci redaktoru ACZ.
3.
Verím ze bys na míste redaktoru mazal moje príspevky. Vsak ti redaktori by to taky rádi delali. Oni moje príspevky samozrejme nenávidí, protoze zatímco napríklad ty ve svých príspevcích nesmyslne nadávás a urázís, já konkrétne popisuji co je spatne. A tím si clovek z kritizovaných osob kamarády neudelá.
4.
Tvoje príspevky pravidelne porusují podmínky pro úcast na diskusích tohoto. vydavatelství.

Psaní tohoto príspevku byla zbytecná ztráta casu ale obcas je to potreba udelat.
Avatar - maros
13. 8. 2015 10:29
Re: kosostvorec
Gilgite/Ipo. Fakt jako s malým děckem. Udělej si trošku morfologii toho znaku a diamantu [odkaz]

Chápu, že jsi diamant a zřejmě žádný drahý krystal ještě nedržel, ale takhle opravdu nevypadá.

To že se to nějací fans snaží ohnout na wiki, pro mě není žádný důkaz. Však, pro francouzké fanatiky dobře známe i z tohoto fóra.
Avatar - 3_diamanty
13. 8. 2015 10:29
Re: Renault vrací úder
mne boli peugeoty vzdy najblizsie z francuzskych znaciek ... moze za to 206tka, 406tka, 406 coupe, 306 cabrio alebo aj 306 break..... dnes uz sa to nejako zrovnalo... 208 sa mi paci viacej ako clio.... ale uznavam ze sucasny megane bol svojho casu lepsim ako ta predosla 308micka ..... u capturu a 2008 to je tak pade na pade.... aj ked dospelejsie a chlapskejsi - viem divny vyraz..... posobi na mna p2008 ...... renault ale uz ma kadjara... peugeot tu nejako zatial nic nema ( az na tu neuspesnu 4007 ) .... u mpv je to zase vyrovnane 5008 vs scenic.... tazke rozhodnutie..... kraluje tu tentokrat asi C4 picasso

tazko urcit nejake konkretne poradie.... ono tie auta su uz tak blizko seba ze napisat kto je prvy druhy alebo piaty najlepsi v danej triede je dnes asi nemozne
Avatar - Ozzman
13. 8. 2015 10:22
Re: Renault vrací úder
Když jsou korejci v širší špičce, tak kdo je tedy v průměru, nebo kdo je na chvostu?

Schválně by mne zajímlo, jak bys automobilky seřadil sestupně. Berem v potaz mainstream, tzn ne lowend ani prémii :-) Neni jich zas tak moc ;)

No jinak já z Francouzů řadím nyní Renault na první místo. PSA umí motory, ale zbytek aut trochu pokulhává, vždy se na každém modelu najde něco, co mi na voze vadí. Ať už divná palubka 308, nebo nemastný neslaný podvozek 508 atp...

Tucson sem taky viděl, ten se opravdu celkem povedl, bohužel sem neseděl ještě na palubě a z fotek se trochu obávám, že přecijen ten Kadjar bude krapet dál.
Re: kosostvorec
Pohádky, lépe receno nesmysly, sem píses ty:

Renault's first badge was introduced in 1900 and consisted in the Renault brothers' intertwined initials. When the company started mass production in 1906, it adopted a gear-shaped logo with a car inside it. After World War I the company used a logo depicting an FT tank. In 1923 it introduced a new circle-shaped badge, which was replaced by the "diamond" or lozenge in 1925.

The Renault diamond logo has been through many iterations. To modernise its image, Renault asked Victor Vasarely to design its new logo in 1972. The transformed logo maintained the diamond shape. The design was later revised to reflect the more rounded lines of the brand’s new styling cues. The current badge has been in use since 1992.
Avatar - Ozzman
13. 8. 2015 10:18
Re: kosostvorec
Velkou.... tak povídej, není to poprvé, co jen slepě urážíš automobilky, aniž by si někdy zkusil, co doopravdy vyrábějí.. ne tvuj olítaný 306 z Aček neberu jako relevantní zkušenost.
Avatar - Ozzman
13. 8. 2015 10:17
Re: Doveryhodnost
No, v tom případě bys měl začít od sebe a smazat se za ty urážky všech fr. automobilek... na nic jiného se zde nezmůžeš, bohužel...
Avatar - Hittman
13. 8. 2015 10:13
2,0
Pořád mi tam chybí dvoulitr, ať už v nafte, nebo v benzinku....
Avatar - maros
13. 8. 2015 10:13
Re: Doveryhodnost
Vždyť tvoje kritika nebyla nikdy o ničem jiném, než o urážení. Kdybych byl na místě redaktorů, mazal bych všechny tvoje alter ega okamžitě, co by jsi se odkopal.
Avatar - 3_diamanty
13. 8. 2015 10:06
Re: Renault vrací úder
ono sa da povedat ze ta spicka ( nepremiova ) v tomto segmente je dnes uz sirsia ako v minulosti.... a korejci su uz v istej sirsej spicke... aj ked na tu uzsiu im stale nieco este chyba, uznavam ....

sucasny megane bude tazke nahradit... vyzera stale dobre.... a pritom je v tejto generacii jednym z najstarsich mohykanov ( spolu s lancerom a bravom, delta uz asi skoncila ) vo svojom segmente.... ano je pravda ze sucasny megane mal uz nejeden facelift za sebou a aj technika sla dopredu ale... defakto ide stale o ten isty megane ..... klobuk dole kolko vydrzal a ako sa este dobre stale predava .. aj ked samozrejme nastupu novej 308 sa ani vo francii uz nemohol ubranit.... bude ale zaujimave ako dopadne 308 potom v porovnani s novym meganom vo francii.... ci sa to opat neobrati.... uvidime....

u kadjara mi tento dizajn uz nesedi tak ako na capture ... zrazu je akysi barokovy nafuknuty natiahnuty.... neviem.... a ano ... kadjara som uz nazivo videl... aj tucson... a asi pisat co sa mi z tejto dvojice viacej paci by bolo nosenim dreva do lesa ..... ono aj kaskaj mi pride krajsi ako kadjar.... u kadjara sa mi paci interier.... posobi zrazu az tak nejak nefrancuzsky a velmi prehladne... a inak mi trosku aj pripomina svojou architekturou golfik alebo ceed.... cize tento nemecky rukopis.... ale to je ok... o uspechu kadjara nepochybujem
Avatar - maros
13. 8. 2015 10:01
Re: kosostvorec
Jakou to má relevanci k těm tvojím pohádkám o znaku?
Avatar - maros
13. 8. 2015 10:00
Re: Renault vrací úder
Kvalita je pořád stejná. V relativním porovnání s konkurencí patří Rendlíku zasloužené třetí místo odzadu. Horší už je jenom Pažó a Citró.
Avatar - Ozzman
13. 8. 2015 09:57
Re: kosostvorec
Je to mraný..... Já pořád čekám, kdy se pochlubíš, čím jezdíš ty >:D
Avatar - maros
13. 8. 2015 09:56
Re: kosostvorec
Gilgite, vidím, že tvé prosté vyjadřovací schopnosti se pobytem v izolaci nijak nezměnily. :no: Žádný posun, zlepšení, nic 8-s
Avatar - Ozzman
13. 8. 2015 09:55
Re: Renault vrací úder
Captur se mi líbí, ale spíše pro přítelkyni, auto je takové dámské, i když uvnitř sem neměl problém ani já se svými 188cm.

Kadjar je hodně dál, třeba pro někoho, kdo Renault pár let nevyzkoušel, tak bude dost překvapen, jsem si jistý, že i Espace (já v něm jeste nejel ani nesedel) v interiéru bude velmi dobrý, což tak čtu z testů. QQ se mi také líbí, ale Kadjar je větší, působí jako větší kus auta... je to asi jako Golf vs Octa, kde dostaneš o kus větší auto :-)

Megane nikdy uplně na špici třídy nebyl, ale dost lidí překvapí, jak umí být trojkový Megane v interiéru a době šetření povedený. Sice je už stárnoucí, ale nikde to nevypadá jako v levném voze, což se u stejně drahých Korejců (především i30), nebo Oktávek Active říct nedá. To byla jeho síla, velmi pěkná cena. A na špici třídy přeci řadíš korejce, tak co to, že Renault? >:D
Avatar - maros
13. 8. 2015 09:53
Re: kosostvorec
Renaul by mohl mít nový slogan. Auto pro prosťáčky, co ani neví, jak vypadá diamant >:D To je fakt to poslední, co to připomíná.

Ještě jsem někde četl, že by to mohla být zalomená vrtule, to už mě popravdě příjde uvěřitelněji. Když se na to logo pořádně podíváš, tak jsou to dvě překrývající se časti [odkaz]
Re: Doveryhodnost
Samozrejme, v tomto konkrétním clánku jde o téma clánku. Ilustrace photoshopového mága se pouzít dá, i kdyz by to nebylo nutné.

Me slo spís o to, ze na ACZ je obcas trochu "pre-X-Tomiováno" (týká se i nekterých jiných virtuálních ilustrátoru).
Avatar - Ozzman
13. 8. 2015 09:51
Re: Renault vrací úder
No, ty kvalito, běž se podívat, jak vypadá Renault v 21. století..... R19 už je minulost...
Avatar - Ozzman
13. 8. 2015 09:50
Re: Doveryhodnost
Tak když se tu nerozjedou zase vaše slavné flame diskuze s Jossalitem, tak vítej zpět :yes: >:D
Avatar - maros
13. 8. 2015 09:49
Re: Renault vrací úder
Vzhledově to jde, problém je v tristní kvalitě Rendlíků. Kdo by to kupoval :-O Po Pažotech další nejhorší automobilka 8-s
Avatar - 3_diamanty
13. 8. 2015 09:49
Re: Renault vrací úder
mne sa najviac paci captur..... tam sa mi tento novy dizajn renaultu akosi najviac paci.... talismanu ani espace vizualne neviem prist na chut... nic v zlom ... clio v komiku ozaj fajn..... hatch mi ale pride hmotou nevyvazeny ... na kombiku su vacsie zadne svetla a dlhsi previs vo vacsej symbioze s prednou castou .... ako kratke zadne partie s uzkymi svetlami u hatcha voci prednej casti ... ale aj fabia ma trosku tento problem... predne kukadla ma obrovske... a vzadu len take miniatury opticky zvacsene len akymsi ciernym lemom

kadjar je pekny.... aj ked tento dizajnovy barok velmi nepreferujem .... a jeho bracek kaskaj je pre mna predsa len o dost krajsim autom ;-)

uvidime ako bude vyzerat novy megane.... prial by som si aby ma exterierom ocaril ako captur a v interieri ako kadjar..... ale pevne verim ze megane bude zase na spici triedy..... bez ohladu na to ci sa mi uz bude pacit alebo nie
Re: Doveryhodnost
Také zdravím a jeste jednou díky za poskytnutí moznosti vyjádrit vlastní stanovisko v památné diskusi koncem kvetna. :yes:

Já jsem se samozrejme jiz tehdy mohl prihlásit pod jinym nickem ale tehdy jsem to delat nechtel a je otázka jak casto se tady v budoucnu budu objevovat.

Krome toho me samozrejme neustále hrozí ban za "urázky redaktoru". Pravda je nekdy nepríjemná a nekterí lidé se s oprávnenou kritikou nedokází vyrovnat.
Avatar - Ozzman
13. 8. 2015 09:46
Re: kosostvorec
Ja vim, že je to marné, a u tebe dvojnásob, ale znak renaultu je diamant.... a na neslušné obrázky se jdi podívat na freefoto, pokud ti maminka nezapla blokování prohlížeče...
Avatar - Ozzman
13. 8. 2015 09:45
Re: Doveryhodnost
No, nechci se zastávat Jossalita, ale já na to klik třeba proto, že jsem chtěl vědět, co Renault chystá. Pro představu si zobrazit Talisman kombi, když jiný obrázek není, jako titulek k článku, tak s tím problém nemám už vůbec.

Jiné by bylo, kdyby článek byl sám o sobě o výtvoru x-tomiho
Avatar - maros
13. 8. 2015 09:42
Re: kosostvorec
No, a co to reprezentuje? Zase je jasné, že na auto.cz nemůžou psát vulgarismy.
Re: Doveryhodnost
Séfredaktora a jeho spolupracovníky jsem oprávnene kritizoval drív a delám to i ted. Na tom se nic nemení.

Já netvrdím "že se obrázek šéfredaktorovi líbí". Psaní clánku na základe ilustrací "photoshopového mága X-Tomi" je jenom pohodlný rychlý zpusob jak vygenerovat potrebný pocet clánku.

Co se týce "čtenosti článků", nekterí príslusníci místního osazenstva takové veci se zájmem prectou, jiní na to kliknou aby se podívali co je to za blbost.

Snaha o ctenost je logická, to ale nevylucuje snahu o kvalitu.

V tomto konkrétním prípade ovsem nejde o clánek, ale o ilustraci. Vzhledem na titulek a téma clánku si nemyslím ze by mel mensí ctenost kdyby tam ta ilustrace photoshopového mága nebyla.
Avatar - Ozzman
13. 8. 2015 09:39
Re: Doveryhodnost
A já zas koukám, že poslední dobou se tu zjevíš už jen rýpat do diskutérů, ale k věci se vyjadřuješ poskrovnu.... Ale také zdravím Gilgita :D
Avatar - Ozzman
13. 8. 2015 09:38
Renault vrací úder
I když je to jen malůvka, tak takové kombi by jistě nemuselo urazit, poprvé jsem to tedy tipl na Megane kombik, zdá se být takový kompaktnější.

Renault zase až na výjimky (Megane III) po nepovedeném období (které dle mne začalo po dvojkové Laguně), plném MPV, divných hran a divnějších modelů (Koleos), konečně dostává zase ucelenou a modernizovanou modelovou řadu.

Clio - povedené, dle mne chybí trochu více motorů na výběr.

Captur - ve své třídě majstrštyk, prodeje to jen dokazují, zase trochu omezený výběr
motorů

Kadjar - Ten mne zaujal hned na prvním obrázku a živé setkání to potvrzuje, hezký exteriér a dokonce i interiér, tohle je cesta... zase málo motorizací

Talisman - ten se mi líbí moc, ale zabíjí to absence motorů s větším objemem

Espace - no... sice auto, za kterým se otočím, ale domu bych to nechtěl, pro mne tyhle pseudo MPV crossover SUV nejsou :-)

Teď to završit novým Meganem, nezabít cenou a Golf s Fokusem by mohl o pár tisíc prodejů v Evropě přijít, i když jsou to silní soupeři.

Myslím ale ,že by Renault měl představit také alespoň naftový dvoulitr, nebo do Talismana dát benzínové turbo z MRS ;) Pak by mohl být rovnocenným soupeřem střední třídy.
13. 8. 2015 09:27
Re: Doveryhodnost
Koukám, že šéfredaktorovi nemůžeš zapomenout to, jak ti zrušil účet. >:D

Po opravím tě, píše se na základě čtenosti článků, ne proto, že se obrázek líbí šéfredaktorovi. Smrdí tedy především místní osazenstvo - ti, kteří to čtou. ;-)
Avatar - Czerwik
13. 8. 2015 09:10
melting...
a neroztopí sa? >:D >:-[] [odkaz]

[edit] - opravený link
13. 8. 2015 09:08
Re: Zpráva pro soudruhy z NDR
Rozkaz zněl jasně...každý týden nejméně 3 testy v nichž škoda rozmetá zbytek světa. Pokud chci opravdu nějaký slušný test, mrknu na vybermiauto.cz. Pokud dno žurnalistiky a objektivity, stačí se podívat sem :no: :no: :no:
13. 8. 2015 08:59
kosostvorec
Uz to tu v diskusii bolo niekde spomenute (a asi aj viackrat), ale neda mi to. To naozaj na auto.cz nikto nevie co reprezentuje znak renaultu ? Kosostvorec to vazne nie je... Preco sa nedocitame aj, ze skodovka ma zelenu amorfnu machulu v kruhu na kapote ?
A tiez uz mi lezu krkom tie idiotske photoshopove obrazky...
Zpráva pro soudruhy z NDR
Nemilí soudruzi z NDR (tedy z vedení ACZ), zase to jednou preháníte. "Maďarský photoshopový mág X-Tomi" (citát z nedávného clánku an ACZ) vám mozná ucaroval, vetsine inteligentích ctenáru ovsem ne.
Re: Doveryhodnost
Presne tak. Jinak jak známo tak ryba smrdí od hlavy a tou hlavou je v prípade média jeho séfredaktor.
13. 8. 2015 08:48
Re: Doveryhodnost
Tak musime si uvedomit, ze jsme v podstate v Blesku. Obcas se tu jeste sice objevi pekny kus motoristicke zurnalistiky, ale je kompenzovan tunami bahna a bordelu, ve kterych je nutno se prehrabovat.
13. 8. 2015 08:43
Re: Doveryhodnost
Souhlas, a je to vše jen příprava na další úžasný test a vítězství značky která na tomto webu NEMŮŽE PROHRÁT. Honí si tu triko....nejlepší jízda na webu, ale kvalita jde dolů. :no: :no: :no:
13. 8. 2015 08:34
Doveryhodnost
Neviem ako ostatnym citatelom, ale mne uz dost lezie na nervy varenie z vody. Za tento tyzden tu mate uz treti vytvor nejakeho grafika, ktory nema absolutne nic spolocne s danymi automobilkami.

Za mna :no: :no: :no: :no: :no: :no: