Hlavne, ze vsetci placu nad 1,2 TSI O3 a o tom, ze tam bude 1,0 TSI ani nehovorim, ved to auto ma 1300kg + zatazenie tak pohoda nie :-) a urcite najazdi menej km ako uzitkac.
Nemas pravdu, prehlad mam. Crafter ma vo verzii 5t 2,0 BiTDI (biturbo). Ty by si si kupil do firmy 5t dodavku + plus mozes tahat prives za tym, cize celkova moze byt kludne 7t a viac s 2,0 a chcel by si najazdit povedzem + 400tkm, nech sa paci mozes ist to kupit.
Ja by som volil Iveco Daily s 3,0, ale kazdeho vec :-)
Aj borci na Iveco euroicargo 12t celkova (stredne tazky NA), ziaden kamion si mysleli, ze 4liter 4- valec 180 HP na celkovu 12t + prives je v pohode a na kopce to bude stacit, len tie utahane kluky na motoroch si povedali jedneho dna a dost. Potom pochopili, ze treba kupit ( neoplati sa setrit ) 6 litrovy 6 valec ;-)
p.s.: na rozvazanie rozkov po meste kludne moze mat dodavka aj 1,6. Treba vediet vytazenie a podla toho s rozumom zvolit :-)
Nepoznáš ironii a ještě se v tom moc neorientuješ. Trafic je dodávka a 1,6 má, celková hmotnost do 3010 kg, Crafter má dvoulitr i ve verzi 5.0t a neboj se, bude hůř.
Vidim, ze odbornik. 1,6 DCI ti bude stacit tak akurat na osobak. Uz dodavky (Ducato) maju motor 2,3 litra a vrchol je 3,0. a to su auta do 3,5t.
Ono vies tie auta musia nieco zvladnut, t.j. nabehat napr. 500tkm, odviezt naklad, prejst zlozitejsi profil cesty (napr. nalozeny zacuvat niekde cez chodnik a pod.
Takze uz napr. Iveco Euro Cargo celkova 7,5t ma motor nejaky 4,5 liter a napr. Iveco Euro Cargo celkova 12t tam uz je 6,5 liter.