Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-AMG C63 Coupe oficiálně: Nabízí až 375 kW (+ 3x video)

Mercedes-Benz před několika dny oficiálně odhalil nový model C Coupe ve verzi AMG C63, nyní k prezentaci přidal také tři videa. Automobil bude dostupný ve dvou výkonových variantách a maximálně pojede až 290 km/h.
Zpět na článek
20. 8. 2015 16:41
21. 8. 2015 12:05
24. 8. 2015 17:35
21. 8. 2015 21:01
24. 8. 2015 15:48
Avatar - 3_diamanty
20. 8. 2015 09:01
tie koncovky vyfuku
alebo lepsie povedane tie hranate diery....... nevyzeraju moc pekne... a povedal by som ze az neprirodzene trcia za autom [odkaz] .... akoby sa zaroven aj snazili nahradit funkciu naraznika .. MB to vie aj krajsie spravit...

staci sa pozriet na starsie CLK AMG... [odkaz]
Rozbalit vlákno
46
Avatar - Magister
20. 8. 2015 09:20
Re: tie koncovky vyfuku
Je to hezké, ale AMG? Tuž na AMG to vypadá nějak krotce.... ;-\ ... nemluvě o ekologickém zásahu pod kapotou, protože jiný důvod nevidím.
Avatar - 3_diamanty
20. 8. 2015 09:22
Re: tie koncovky vyfuku
4 litre je stale v podstate fajn objem .... ale samozrejme voci 6,2 litra ... to je neskutocny prepad... to je pokles o vyse tretinu.... a podla mna nepotrva dlho a aj toto vykonne auto dostane nejaky vytuneny 4 valec... s dvoma alebo troma turbami..... mozno uz v dalsej generacii to padne objemom na nejake 2 litre... uvidime.... pritom este mam celkom v cerstvej pamatati ako sa objemi a pocty valcov zvacsovali... ako M3-ka dostala miesto setvalca vacsi osemvalec a podobne.... ako dostal passat 8 valcov a podobne... bejvavalo .... za par tokov bude standard 3 valec.. od maleho auta az po strednu triedu... vykon sa uz bude pridavat nie valcami ani objemom ale poctom turboduchadiel ( pripadne pridavnym elektromotorom ) .... pocet valcov uz bude konstantny ( v rozsahu 3-4 valce )
Avatar - Magister
20. 8. 2015 09:46
Re: tie koncovky vyfuku
Bohužel. Tento trend, hlavně v Evropě, je smutný! Ale tak můžem se proti tomu bránit... nevolit zelené a ekodebily a nekupovat ekologické tříválce. Vzhledem k zájmu o Mustangy v Evropě bych řekl, že tu je dost podobně smýšlejících lidí. Další věcí je šíleně zdaněné palivo - vždyť teď je ropa opravdu levná....

K tomu kupé....prý váží 1800 kg...tak tady tedy nechápu, protože tolik měla i předchozí verze cca, která nebyla z hliníku (jen kapota u ed. 507)...
Avatar - Barrichello
20. 8. 2015 10:03
Re: tie koncovky vyfuku
Ropa je levná, ale dolar není za 18-19 ale za 24,50.

K tomu vyšší dph a spotřební dan, to udělá asi 1,50. babišovo bio palivo další kačka. Větší marže pumpařů taky další kačka.
To už máme 3,50

Takže bez toho by stál litr 27 a být nižší kurz dolaru, stál by litr tak 24-25 kč no.
20. 8. 2015 11:04
Re: tie koncovky vyfuku
jj
.... "je poháněn čtyřlitrovým osmiválcem biturbo, který má ve standardu výkon 349 kW a točivý moment 650 N.m a bude jezdit s průměrnou spotřebou mezi 8,6 a 8,9 litrů na sto kilometrů, což odpovídá emisím CO2 200-209 g/km. To má být jako vtip?? >:D >:D >:D
na eletriku soudruzi by to jezdilo za 2,6L/100km ;-) [odkaz] [odkaz] >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - CHerokee
20. 8. 2015 22:52
Re: tie koncovky vyfuku
Tak Teslu jo...

[odkaz]
Avatar - 3_diamanty
20. 8. 2015 10:06
Re: tie koncovky vyfuku
no ak vazi 1,8 tony... tak to nie je zrovna malo..... popravde mne je ovela blizsia svojim poslanim svojim sarmom a principom lahucka 200 konova toyota GT86 alebo MX5 od mazdy .. ako takyto 1,8 tonovy mamut so zrychlenim 4s a 500 konmi

ono ta hmotnost... to bude aj ta mega vybava... ved sa len pozri.... MB uz nevie co by vsetko do tych svojich aut dnes dal ( spartanske kupatka dnes uz ani nemas .. snad lotus este ) .... a potom samozrejme treba mega vykony ... a vahe to neprospieva ... jedno s druhym
Avatar - Magister
20. 8. 2015 10:12
Re: tie koncovky vyfuku
na tom asi něco bude. Čekal jsem, že to s novou platformou a materiálem půjde tak o 100 - 150 kg dolů.
Avatar - 3_diamanty
20. 8. 2015 10:15
Re: tie koncovky vyfuku
pritom taky nissan 370Z s 3,7 litrovym motorom ktory sa uz nejaky ten piatok predava... to uz svojho casu vedel uhrat na 1,5 tony... a vazi tolko dodnes... samo... nema 500 koni.... ale ani to nepotrebuje aby bol agilny.... kedze je 300 kg lahsi ako tieto hypermoderne mamutie hviezdy.... a ja sa vsadim ze s nim bude aj viac zabavy ako s tymto naslapanym medourom....
20. 8. 2015 12:59
Re: tie koncovky vyfuku
Hmotnosti se typicky udávají bez výbavy (tedy s minimální výbavou). Ale je to cestovní kupé, ne hardcore sporťák. A nikdo tě nenutí kupovat AMG, pěknou dynamiku poskytnou i slabší verze. Vzhledem k tomu, jak se tu prezentuješ, bych řekl, že ani nebudou dělat tak pomalou (zážehovou) verzi, že by ti s přehledem nestačila.
20. 8. 2015 10:24
Re: tie koncovky vyfuku
a byli by u tech prodeju Mustangu v Evrope i podily prodeju mezy 2.3 a 5.0? pac zajem o Mustanga bejt muze a je to dobre, ale dulezite je spise o jaky z motoru, aby to totiz davalo smysl s tim co pises ;-)
Avatar - Magister
20. 8. 2015 10:31
Re: tie koncovky vyfuku
To netuším, v Ostravě a Novém Jičíně jsem viděl 2 - obojí 5,0 V8.
20. 8. 2015 10:54
Re: tie koncovky vyfuku
do NJ jedu dnes odpolko >:D

ja tady v Praze prave videl nove Mustangy jen bez oznaceni nebo tak rychle ze jsem nevidel na bok, a z tech 5 kousku to byli 4x bez oznaceni urcite pac stali a ja kolem nich prosel a 1x podle zvuku bych rekl prave 8 valec co me predjel na jizni spojce, tohle rozlouske az Ford jestli treba nekdy zverejni procenta prodeju motorizaci
20. 8. 2015 13:14
Re: tie koncovky vyfuku
V Praze jsem potkal dva kousky a podle zvuku oba V8.
20. 8. 2015 10:35
Re: tie koncovky vyfuku
Nedivil bych se, kdyby byly prodeje ecoboostu vuci osmivalci vetsi v USA. Kdyz si u nas nekdo koupi mustanga, tak mj. prave kvuli V8. Turboctyrvalcu jsme tu presyceni, narozdil od amiku, kteri je vitaji.
Avatar - Barrichello
20. 8. 2015 10:42
Re: tie koncovky vyfuku
V USA se ještě prodává V6. Takže ten tam bude tvořit taky určité % prodejů.
20. 8. 2015 10:48
Re: tie koncovky vyfuku
Urcite, ale ten ma v USA auru pozerskeho auta, co nejede. Ecoboost ma prece turbo, takze pujde lehce vytunit...
Avatar - Barrichello
20. 8. 2015 10:52
Re: tie koncovky vyfuku
to si pleteš s gnerací co měla 4,06 V6 s výkonem tuším 210 HP. To skutečně nejelo. Současná 3,7 V6 má 305 HP a to už musí jet velmi slušně. [odkaz]

Ecoboost má v podstatě stejný výkon a o tolik lehčí nebude. Plus tam bude turbodíra >:D
A stojí stejně skoro :-)
20. 8. 2015 11:04
Re: tie koncovky vyfuku
Ja si nic nepletu. Dost lidi vidi V6 mustang jako neco podradneho, pripadne si reknou, ze na vykon V6ky cipnou i ten ctyrvalec.
Avatar - Barrichello
20. 8. 2015 11:07
Re: tie koncovky vyfuku
V6 Mustang je tam auto pro studenty, sekretářky atd.

Není to sporták, prostě jěn pěkné a levné kupé. Ale umí už i jezdit rychle. Narozdíl od dřívějších verzí.
K 4válci má v USA ještě dost lidí averzi. V Mustangu už býval a díru do světa neudělal.
20. 8. 2015 11:27
Re: tie koncovky vyfuku
Ta averze k sestivalci je cerstvejsi, navic puvodni ctyrvalec nemel turbo, na coz spousta lidi slysi.
20. 8. 2015 13:08
Re: tie koncovky vyfuku
Původni čtyřválec měl i neměl turbo ;-)
Avatar - Barrichello
20. 8. 2015 14:06
Re: tie koncovky vyfuku
turbo už měl tuším ten hranatý z 80. let, označovaný jako FOX
25. 8. 2015 11:16
Re: tie koncovky vyfuku
..nakoniec si nebol ani daleko od pravdy [odkaz]
25. 8. 2015 11:17
Re: tie koncovky vyfuku
[odkaz]
20. 8. 2015 13:02
Re: tie koncovky vyfuku
Sedan má lehce přes 1,7 (C63), 1,8 by tedy bylo překvapující. I když je pravda, že v případě S-Klasse udávají u kupé vyšší hmotnosti než u sedanu se stejnou motorizací, převodovkou a pohonem.
20. 8. 2015 09:56
Re: tie koncovky vyfuku
To je pravda, ale ctyrlitr V8 ma tech pul litru na valec, coz je pry idealni hodnota z hlediska termodynamiky, efektivity, chuti na otacky... Dalsi fakt je, ze i ta osmivalcova M3 mela stejny objem, audiny taky... 6.2 litru nema ani mustang.
Avatar - Barrichello
20. 8. 2015 10:06
Re: tie koncovky vyfuku
6,2 má Challenger Hellcat, Camaro, Corvette + ještě některé další modely (pravda to sou víceméně sedany)
Avatar - Magister
20. 8. 2015 10:11
Re: tie koncovky vyfuku
No hlavní rozdíl je v tom, že tady to je foukané, dokonce 2x = zbytečné a složité a vzniká turbo lag,

6,2 má vette nebo Hellcat třeba. Ten motor jsem měl možnost vyzkoušet od MB, několik stovek km a byl fantastický.
20. 8. 2015 10:14
Re: tie koncovky vyfuku
Pochybuju, ze si toho lagu nekdo vsimne a stary motor taky nebyla nejaka blbuvzdorna atmosfera ze stare skoly, ale defacto polozavodni motor. Jinak vette a hellcat jsou prave uplne jina auta. Hellcat je vetsi a tezsi, no a Corvette je supersport. Do cecka mi ten ctyrlitr docela sedi.
Avatar - Magister
20. 8. 2015 10:28
Re: tie koncovky vyfuku
No já jezdím GLA 45 a tam ten lag je, zvlášť v komfortním módu. I když je to skvělé auto - na každodenní provoz.

6,2 AMG nevím co byla nebo ne, ale výkony v rozemzí od 450 - 650 koní, nebýt eko nesmyslů, nebylo třeba ji nahrazovat.

Hellcata Challengera jsem si byl prohlédnout v Impextě - krásná Amerika. Je velký, ale není o tolik větší než tady to cupé nebo těžší, jak by člověk očekával. Vette je v USA dostupné sportovní auto. Jako supersport je spíše vnímaná Z06.
20. 8. 2015 10:39
Re: tie koncovky vyfuku
Tak motor v A45 neni, az na litrovy vykon, zas takova slava. Jinak jasne, motoru 6.2 je skoda, ale jeho absence ve vetsich modelech me mrzi vic, nez v Ccku. Jinak dostupny sportak je mozna tak genesis coupe. Corveta rozhodne ne.
Avatar - Barrichello
20. 8. 2015 10:41
Re: tie koncovky vyfuku
Vette jako zánovní zas tak nedostupná není [odkaz]
Avatar - Magister
20. 8. 2015 10:58
Re: tie koncovky vyfuku
A to je navíc u nás, v USA jsou jiné ceny. // Co se 45 AMG týká...nevím, ale s lepším 2,0 motorem jsem zatím nejel.

Jinak souhlas 6,2 v C coupé bylo šílené, ale to na tom bylo právě zajímavé a tím se AMG lišilo od německé konkurence.
20. 8. 2015 11:08
Re: tie koncovky vyfuku
No to je relativni, ale jako dostupna se berou vetsinou auta do 25k. Sportaky typu Celica staly pod 20. Jasne, ze je vette levnejsi, nez ferrari, ale s tou dostupnosti bych to zase neprehanel.
Avatar - Barrichello
20. 8. 2015 11:11
Re: tie koncovky vyfuku
Pořád je tu ještě Camaro - to je pod Vette, základ je za milion (v usa samo levněji) a lepší verze ZL1 za cca 1,6 [odkaz]

A 590 HP už je docela solidní záležitost
Avatar - Emel
20. 8. 2015 11:02
Re: tie koncovky vyfuku
Dvoulitr nafoukaný na hranici možného a čtyřlitr s podstatně nižším litrovým výkonem a dostatečným potenciálem i bez přeplňování, to jsou dvě různé věci.
Avatar - Magister
20. 8. 2015 11:16
Re: tie koncovky vyfuku
Hranice možného je úplně jinde. O to nejde, spíše o charakter turbomotorů obecně. Jinak souhlasím. Ale jsem toho názoru, že auta na zábavu by se neměla podřizovat zelenému CO2 diktátu a honbě za papírovou spotřebou. Kvůli tomu se ta auta neprodávají.
Avatar - Kolouš
20. 8. 2015 11:17
Re: tie koncovky vyfuku
jestli se ti to nelibi, tak si muzes priplatit neco pres 1.100€ za vyfuk AMG Performance. Tam nic takoveho nenajdes.

Ale myslim, ze si asi priplacet nebudes, vid.... :-)
Avatar - 3_diamanty
20. 8. 2015 11:44
Re: tie koncovky vyfuku
u auta za 70 tisic eur si myslim nie som sam kto by si tych 1000 eur uz priplatil za krajsie vyfuky .... len skoda ze tento "zaklad" moc krasy zozadu nepobral.... clovek aby si dnes za vsetko len priplacal a priplacal ... kde su tie casy ked uz auto bolo paradne aj bez daslich 10 financnych dodatocnych zasahov zakaznika a postacil mu aj polovicny vykon aby spravilo vacsiu paradu ako tento medour...
Avatar - wakantanka
20. 8. 2015 12:33
Re: tie koncovky vyfuku
Tak schvalne ... uved jeden priklad.
Avatar - 3_diamanty
20. 8. 2015 12:51
Re: tie koncovky vyfuku
tieto auta by som uprednostnil pred surovym vykonom akehokolvek AMG mamuta:
honda s2000 ( 1,2 tony, 176kw, zrychl. 6,2s , 10L spotreba, 241km/h )
fiat 2.0 20V turbo ( 1,3 tony, 162kw, zrychl 6,5s , 10L spotreba, 250km/h )

zo sucasnych aut by to boli povedzme nissan 370Z, genesis coupe alebo RCZ R .... ono tych prikladov je iste viacej.... to len tak narychlo .... co ma napadlo ... moj subjektivny pohlad....
Avatar - wakantanka
20. 8. 2015 22:18
Re: tie koncovky vyfuku
A stále sa bavíme o minimálne 2 + 2 miestnom kupé strednej triedy? Z toho čo si vymenoval tak akurát Fiat Coupe, Genesis, mňa ešte napadla Calibra a 406 od Pinninfarinu. Ale Turbo od Fiatu či Oplu boli tiež vrcholové motorizácie a za kopu (z dnešného pohľadu) bežných vecí bolo treba priplácať. A tie autá tiež neboli za babku. >:D
Druhá vec je tá, že bežné produkčné Mercedesy pokiaľ si dobre pamätám neboli ani vo svojej dobe ľahké váhy. Proste zákazník Mercedesu nechce puristický stroj, on chce dobre vybavenú a u AMG aj pekelne rýchlu mašinu vhodnú aj na každodenné použitie.

PS: Tá spotreba u Fiatu ti vyšla ako? Mal som Bravu 1,6 16V a tá mala v meste písanú 12,3 mimo 6,5 a kombinovanú tuším 8,4. A keď mu človek trosku dal za uši, tak tých 12 mimo mesta nebol problém. O Coupe som uvažoval, jeden turbo od vás z KE som aj skúšal a priamo majiteľ mi sám povedal, že za 10 sa dá, ale len s veľmi ľahkou nohou. >:D
24. 8. 2015 15:58
Re: tie koncovky vyfuku
Topere, Topere, to je zase bramboračka >:D >:D
Avatar - Kolouš
20. 8. 2015 14:01
Re: tie koncovky vyfuku
no, víš, vše je o preferencích. Uvědom si, že tohle auto je sice raketa na kolech, ale pořád je to především cesťák. Já upřímně bych třeba výfuk AMG performance nevolil, protože toto auto bych měl na běžný provoz, s tím, že si s ním užiju spoustu zábavy, ale ve většíně případů bych ho pužíval na přesuny. Nevím jak Ty, ale já ročně najedu něco přes 60tis.km a v tu chvíli upřednostňuji zrychlení, komfort a občas i nějakou tu zábavnost. To vše Ti standartní AMG dopřeje v míře vrchovaté a věř, že i s normálními výfuky zní hezky. S AMG performance je posledních 100km ze 600km cesty už pomalu na hlavu.
Mercedes prostě jde tou cestou, že každému dokáže vyhovět, takže jestli chceš "závodní výfuk" a užívat si pohledy koček z bulvárů, nebo cestovat rychle a komfortně, máš na výběr. Tak kde je problém?
To že mam vzadu malý laufy - na to se*e pes.
Avatar - Magister
20. 8. 2015 12:17
Re: tie koncovky vyfuku
Tak to by asi byla první volba v příplatcích.... ale u 45 AMG to je stejné i u performace výfuku.
Avatar - KANKUNEN
20. 8. 2015 11:11
Já bych to s nadáváním nepřeháněl
Výrobce je neustále nucen zvyšovat výkon a jak na to teda. Buď zvětšit objem nebo pomocí otáček. To bychom měli za chvíli motory jak u náklaďáku nebo by motory točily
9t ot, ale dole by byly úplně mrtvé. Turbo se mi jeví jako nejlepší možnost jak zvedat výkon. Není to stejné jako přefoukaný tříváleček.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Barrichello
20. 8. 2015 11:14
Re: Já bych to s nadáváním nepřeháněl
Zapoměl si na to modernizovat motor a taky na kompresor.

Použitím proměnného časování ventilů, přímého vstřiku, moderního sání, sportovnějších svodů atd se dá nahonit docela slušný výkon a kde to nestačí jde přidat kompresor, který umí přidat dalších 120-200 koní. Pokud se bavíme o V8.
Avatar - Magister
20. 8. 2015 11:21
Re: Já bych to s nadáváním nepřeháněl
Když člověk porovná současnou a minulou generaci C coupé 63 AMG, tak je přeplňování úplně zbytečné. 510 vs 507 koní, váha stejná, zrychlení minimální rozdíl, který spíše dělá převodovka a aerodynamika. Zvukově se turbomotor atmosféře nevyrovná. Krotký vzhled x slušná chlapská divočina....pro mě trochu nová generace zklamání. Výhodou je moderní luxusní interiér, ale zase spousta těch elektronických udělátek a asistentů v cupé pro radost není potřeba.
Avatar - KANKUNEN
20. 8. 2015 11:28
Re: Já bych to s nadáváním nepřeháněl
Chlapi vše pravda, ale atmosféra už nejde líp doladit, to turbo má furt potenciál.
Sám mám atmo 2,5. ;-)
20. 8. 2015 11:39
Re: Já bych to s nadáváním nepřeháněl
To je teorie. Praxe je ovsem takova, ze 99% turbomotoru by slo adekvatne nahradit atmosferou.
Avatar - Magister
20. 8. 2015 12:20
Re: Já bych to s nadáváním nepřeháněl
O tom nepochybuju a je za těmi turby asi nejspíš pochybná zelená lobby než nějaký technologický pokrok. Nic mě totiž nepřesvědčilo, že 1,0 turbo s 3 válci bylo lepší koupí než 2,0 atmo se čtyřmi (výdrž, spotřeba...). Podobné to bude i v případě 6,2 atmo V8 vs. tady to 4,0 biturbo.
Avatar - AUDIRS6
20. 8. 2015 12:35
Re: Já bych to s nadáváním nepřeháněl
musim uznat, ze ked som pozeral na ten motor a pochopil, preco napr. davaju max. toc. momentu az v 2200 rpm, tak ten motor bude aj usporny. Totiz, v pripade ze s nim budes chciet jazdit s lahkou nohou, tak tie turba takmer vobec fukat nebudu, takze malo vzduchu, k tomu malo paliva, do mensieho objemu ako 6,2 - v tom vidim jeho dobru stranku. Uz teraz mu pisu mensie cisla ako "nasmu" 4.0 TFSI. Dokonca je aj lahsi. Pre nejake tahanie "vodspodu" to mozno nebude to co "nas" 4.0 TFSI, ale kto chce nejaku dynamiku, nebude to dusit na 2000 rpm, ze ;-)
Nie, tento downsizing by som proste nekritizoval ;-)
Avatar - Kolouš
20. 8. 2015 14:04
Re: Já bych to s nadáváním nepřeháněl
naprosto s Tebou souhlasím. TOhle je podle mne ideál do kategorie takovýchto aut.
80% práce, 20% zábava na okruhu (v reálu tak 99 vs 1%)
20. 8. 2015 14:50
Re: Já bych to s nadáváním nepřeháněl
Ale jde. Jen to není tak jednoduché.
20. 8. 2015 11:47
Re: Já bych to s nadáváním nepřeháněl
Z fyzikálního hlediska záleží výkon spalovacího motoru jen a pouze na třech veličinách : zdvihový objem, střední efektivní tlak a otáčky, z nichž se výkon vypočítává. Na ničem jiném.

Jak píšeš o modernizaci motorů jedná se v konečném výsledku o zlepšení některé z těchto veličin. Konkrétně otáček a středního efektivního tlaku. Způsobů, jak na to, je ale milion, jde o cenu, výrobní možnosti, předpisy, materiálové možnosti a limity a ....... .

(Jen pro doplnění)
Avatar - Kolouš
20. 8. 2015 14:05
Re: Já bych to s nadáváním nepřeháněl
:yes:
20. 8. 2015 14:45
Re: Já bych to s nadáváním nepřeháněl
Vzhledem k trendu snižování hmotnosti není nutné zvyšovat výkon. A i v těchto výškách si případně vystačíš s několika málo kilowatty, když už to musí být.
Avatar - fOE
20. 8. 2015 16:41
ach jaj
Jedna z vubec poslednich V8 v evropskych strednich (a ne ledajaka, ale rovnou 510 konova V8) a tady se resi tvar koncovek vyfuku, nissany 370z, toyoty gt86 a jina "zverstva". >:D Ach jaj.
K C 63 AMG, podle me coupe neni hezci (a ani lepsi) nez sedan. Zad ktera funguje na S Klasse tady na mensim "tele" uz nepasuje, nejak to nenin ono. Technika je ale bez debat. V8, vykonu na rozdavani, charakter, zvuk u AMG vzdycky umeli a tady hadam to nebude jinak... jen (zase) skoda te nadvahy. Kdyz to M3 umi o 200kg lehceji nechapu kde delaji v MB chybu. Takto to tak jako v predeslych inkarnacich pasuje C znovu "jen" na rytire autobahnu spis nez mistra okresek. Ale i to je mozna dobre, autobahn by mel mit sveho hrdinu. :-)
Rozbalit vlákno
2
21. 8. 2015 12:05
Re: ach jaj
Hmotnost se sice snadno kritizuje, ale vztah mezi hmotností a schopnostmi není vůbec jednoduchý a ani nevíme, co je v hmotnosti započítané. O jaké hmotnosti vůbec píšeš? Myslel jsem, že oficiální údaje ještě nepustili.
Avatar - xjara
24. 8. 2015 17:35
Re: ach jaj
pisi, ze to bude 1800kg s 90% paliva v nadrzi, nejaka zavazadla a ridic
Avatar - twistedTSD
21. 8. 2015 21:01
Nein
Přijde mi, že design okopírovaný z eSka zde NEfunguje více než na ostatních variantách. Po takovém předchůdci je to škoda, a taky pradox vzhledem k tomu, jak se dnes Mercedes snaží profilovat.
Rozbalit vlákno
0
24. 8. 2015 15:48
Podrobnosti
Když se tu ten článek znovu objevil, tak jsem čekal, jestli tu bude tabulka s technickými údaji (hlavně s tolik diskutovanou hmotností) a nějaké podrobnosti. Nebyly, tak jsem šel přímo ke zdroji a jaké to překvapení (vlastně ani ne), že Daimler publikoval, co mě zajímalo, už v den, kdy tenhle článek vyšel poprvé.
Rozbalit vlákno
0