Které takové auto není? BMW 7 také nebylo vzorem spolehlivosti a to samé minulé S. Ale zas myslím, že po pár faceliftech chyby vychytávali a je jasné, že tak narvané auto elektronickou a vším se bude kazit vícero jak fábie v základu..
Uprimne, Phaeton byl atraktivni akorat tim, ze vypada jako Passat a zbytecne tak neprovokuje. Jinak je to obtloustly otesanek, ktery nenabidl oproti D3 a Lexusu vubec nic navic.
Na druhou stranu, min jety kousek s V8 nemusi byt spatny kauf.
To nevim. Podle me to bylo technicky velmi zajimave a velkoryse auto. Designem je podle meho nejpovedenejsi z velkych nemeckych sedanu. Kdyby trochu zlepsili interier (infotainment, vyhodit zbytky sedeho metalickeho plastu...) tak si muze dustojne strihnout dalsi dekadu. Novy Phaeton vzhledem k soucasnemu trendu asi bude tezko lepsi, nez byl ten soucasny ve sve dobe (byt je otazka kolik z puvodniho prezilo do dnesni podoby) a nevim, jestli snobove najednou zmeni nazor a zacnou je kupovat ve velkem.
Tak VW mu dopřál pár zajímavostí, ale realita je, že je prakticky dvě generace pozadu a i proti tehdejší A8 měl své nedostatky. Problém je, že ho nemodernizovali. Podobně jako Maybach, kde se spoléhali na to, že se kupci budou chtít nechat vozit.
Stejně jako Odan nevidím důvod vybrat Phaeton. A8 není zrovna krasavice, ale porazí ho s přehledem. A značka s tím nemá co dělat. Pokud by lovili cenami, tak leda tak slevami, protože ceník na první pohled není atraktivní. A to pomíjím, že teď nabízí snad jeden jediný motor.
No nevím zda byl tímto atraktivní. Možná pro pracháče bydlícího na sídláku. Pro většinu potenciálních kupců auta za 2,5 mega je vzhled Passatu asi to nejhorší na celém autě :no:
Divil by ses, ale celkem dost lidí nechce, aby bylo vidět, že mají drahé auto, přesto si však chtějí vozit zadek v něčem luxusnějším. A v EU+EFTA neměl špatné prodeje; nevím, jak dnes, ale prodával se myslím i víc než současné XJ a předpokládám i předchozí generace Quattroporte.
A nebrali si to spíš ředitelé firem jako vlajkovou loď svého dodavatele fleetových aut? Zkušenost mluví pro to, že jako soukromé vozidlo si majetní lidé z pravidla pořizují značku, která potvrzuje jejich postavení. Bohužel pro spoustu dalších skvělých aut...
Ano. Buď aby neprovokovali obchodní partnery či aby dodrželi fleetovou politiku. Nevím zda ta čísla někde existují, ale dovolil bych si tipnout, že pro soukromé účely se jich asi moc neprodalo.
Z hlediska flotily nebýval problém brát mix VW a Audi. Ale nevím, jestli to tak platí univerzálně. Potenciálně velkým zákazníkem je tu veřejný sektor. A pokud máš auto téhle třídy jako firemní, jaká je pravděpodobnost, že si koupíš další jako soukromé? Osobně dávám přednost něčemu zajímavějšímu (= nějaké pěkné kupé).
Jen se jim letos trochu nafoukla bublina, tak se to vrací do normálu. [odkaz]
Navíc to jsou akciové trhy, a ještě navíc plné soukromých/malých/"osobních" investorů, kteří snadno panikaří. Předpovídat podle toho vývoj je asi jako předpovídat počasí na rok dopředu. [odkaz]
vyrabat nieco 13 rokov co produkuje stratu kazdym predanym kusom..... je hodne odvazne.... zvlast dnes.... ked koncern vw setri aj na snurke na plate v kufri u vw up/citiga/mii ..... ale tak setrit na spravnych miestach .... to samozrejme nedokaze kazdy ... nastupca phaetona sa ozaj ponahlat nemusi... kedze dopadne asi rovnako ako tento sucasny phaeton.. tak naco stratu este prehlbovat ... ved kazdy cent sa dnes pocita... a popravde nebyt ciny... tak phaeton je uz dnes len exponat v muzeu