Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen s novým Phaetonem nepospíchá

Volkswagen Phaeton se vyrábí už třináct let, nástupce však v dohledné době nečekejme. Wolfsburg si dává načas.
Zpět na článek
24. 8. 2015 08:33
24. 8. 2015 08:40
24. 8. 2015 08:43
24. 8. 2015 11:57
24. 8. 2015 15:31
24. 8. 2015 17:08
24. 8. 2015 08:38
24. 8. 2015 08:44
24. 8. 2015 08:53
24. 8. 2015 08:45
24. 8. 2015 12:03
24. 8. 2015 17:09
24. 8. 2015 09:21
24. 8. 2015 12:15
24. 8. 2015 17:10
24. 8. 2015 12:24
24. 8. 2015 13:02
24. 8. 2015 15:28
24. 8. 2015 09:02
24. 8. 2015 09:03
24. 8. 2015 09:05
24. 8. 2015 12:20
24. 8. 2015 12:53
24. 8. 2015 14:17
24. 8. 2015 15:26
24. 8. 2015 10:32
Avatar - Hittman
24. 8. 2015 08:33
Kdo
si nepotrpí na Hi-tech ptákoviny a design alá tvary Picasso, je toto ještě kus poctivého železa a kvality.
Rozbalit vlákno
5
24. 8. 2015 08:40
Re: Kdo
No tak to nevím chlape! Jedná se o nejporuchovější model portfolia VW (což je z velké části dáno jeho technologickou složitostí).

Pořádný kus železa to ale doopravdy je :-)
Avatar - Hittman
24. 8. 2015 08:43
Re: Kdo
Které takové auto není? BMW 7 také nebylo vzorem spolehlivosti a to samé minulé S. Ale zas myslím, že po pár faceliftech chyby vychytávali a je jasné, že tak narvané auto elektronickou a vším se bude kazit vícero jak fábie v základu..
24. 8. 2015 11:57
Re: Kdo
Proč bych měl dát Phaetonu přednost před A8? Snad jen kdybych mermomocí chtěl atmosférickou V8, ale i tak by museli dát pořádnou slevu.
Avatar - beibej
24. 8. 2015 15:31
Re: Kdo
protože olítanejch A8 je jak sr@ček.
24. 8. 2015 17:08
Re: Kdo
Ty si kupuješ auto podle toho, kolik jich jezdí olítanejch kolem? ;-)
24. 8. 2015 08:38
Passat XL
Uprimne, Phaeton byl atraktivni akorat tim, ze vypada jako Passat a zbytecne tak neprovokuje. Jinak je to obtloustly otesanek, ktery nenabidl oproti D3 a Lexusu vubec nic navic.
Na druhou stranu, min jety kousek s V8 nemusi byt spatny kauf.
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Hittman
24. 8. 2015 08:44
Re: Passat XL
Nevím, jestli se dá dnes jako nový sehnat i s W12... :-)
24. 8. 2015 08:53
Re: Passat XL
Uz neda.
A ani ten W12 nebyl az takovej zazrak ve srovnani s konkurenci - vzdyt i technicky je to kompromis.
Avatar - pumpkin
24. 8. 2015 08:45
Re: Passat XL
obtloustly otesanek? sa pozri na súčasnú konkurenciu v tejto triede.
24. 8. 2015 12:03
Re: Passat XL
Možná narážel na hmotnost. A8 i S-Klasse jsou výrazně lehčí a XJ je, pokud si dobře pamatuji, vůbec lehkonohé (v téhle společnosti).
Avatar - white label
24. 8. 2015 20:29
Re: Passat XL
Váha vzduchu..., nebo rovnou hmotnost? ;-) :-)
Avatar - white label
24. 8. 2015 20:30
Re: Passat XL
Takže ty na lodi asi nebudeš... :-)
24. 8. 2015 09:21
Re: Passat XL
To nevim. Podle me to bylo technicky velmi zajimave a velkoryse auto. Designem je podle meho nejpovedenejsi z velkych nemeckych sedanu. Kdyby trochu zlepsili interier (infotainment, vyhodit zbytky sedeho metalickeho plastu...) tak si muze dustojne strihnout dalsi dekadu. Novy Phaeton vzhledem k soucasnemu trendu asi bude tezko lepsi, nez byl ten soucasny ve sve dobe (byt je otazka kolik z puvodniho prezilo do dnesni podoby) a nevim, jestli snobove najednou zmeni nazor a zacnou je kupovat ve velkem.
24. 8. 2015 12:15
Re: Passat XL
Tak VW mu dopřál pár zajímavostí, ale realita je, že je prakticky dvě generace pozadu a i proti tehdejší A8 měl své nedostatky. Problém je, že ho nemodernizovali. Podobně jako Maybach, kde se spoléhali na to, že se kupci budou chtít nechat vozit.

Stejně jako Odan nevidím důvod vybrat Phaeton. A8 není zrovna krasavice, ale porazí ho s přehledem. A značka s tím nemá co dělat. Pokud by lovili cenami, tak leda tak slevami, protože ceník na první pohled není atraktivní. A to pomíjím, že teď nabízí snad jeden jediný motor.
Avatar - Individualita
24. 8. 2015 11:11
Re: Passat XL
No nevím zda byl tímto atraktivní. Možná pro pracháče bydlícího na sídláku. Pro většinu potenciálních kupců auta za 2,5 mega je vzhled Passatu asi to nejhorší na celém autě :no:
24. 8. 2015 12:24
Re: Passat XL
Divil by ses, ale celkem dost lidí nechce, aby bylo vidět, že mají drahé auto, přesto si však chtějí vozit zadek v něčem luxusnějším. A v EU+EFTA neměl špatné prodeje; nevím, jak dnes, ale prodával se myslím i víc než současné XJ a předpokládám i předchozí generace Quattroporte.
Avatar - Individualita
24. 8. 2015 12:41
Re: Passat XL
A nebrali si to spíš ředitelé firem jako vlajkovou loď svého dodavatele fleetových aut? Zkušenost mluví pro to, že jako soukromé vozidlo si majetní lidé z pravidla pořizují značku, která potvrzuje jejich postavení. Bohužel pro spoustu dalších skvělých aut...
24. 8. 2015 13:02
Re: Passat XL
Hele dost lidí nemůže kvůli vnímání D3 brát její top modely, protože to jejich obchodní partneři snášejí špatně...
Avatar - Individualita
24. 8. 2015 13:34
Re: Passat XL
Ano. Buď aby neprovokovali obchodní partnery či aby dodrželi fleetovou politiku. Nevím zda ta čísla někde existují, ale dovolil bych si tipnout, že pro soukromé účely se jich asi moc neprodalo.
24. 8. 2015 15:28
Re: Passat XL
Z hlediska flotily nebýval problém brát mix VW a Audi. Ale nevím, jestli to tak platí univerzálně. Potenciálně velkým zákazníkem je tu veřejný sektor. A pokud máš auto téhle třídy jako firemní, jaká je pravděpodobnost, že si koupíš další jako soukromé? Osobně dávám přednost něčemu zajímavějšímu (= nějaké pěkné kupé).
Avatar - Aoyagi
24. 8. 2015 09:02
Škoda
Spolu s A6L jedno z pouhých dvou nesportovních aut, co stojí od VAGu za zmínku.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Aoyagi
24. 8. 2015 09:05
Re: Škoda
8 samozřejmě, pardon :-) . Už jsem to chtěl editovat.
Avatar - white label
24. 8. 2015 12:20
Re: Škoda
A6L mají v Číně... ;-)
Avatar - Aoyagi
24. 8. 2015 12:53
Re: Škoda
Tam vůbec mají rádi dlouhá auta, asi si tím něco kompenzují :P
Avatar - Barrichello
24. 8. 2015 14:17
Re: Škoda
Čína jde ke dnu, tam budou mít ted hodně těžké časy....
Avatar - Aoyagi
24. 8. 2015 15:26
Re: Škoda
Jen se jim letos trochu nafoukla bublina, tak se to vrací do normálu. [odkaz]

Navíc to jsou akciové trhy, a ještě navíc plné soukromých/malých/"osobních" investorů, kteří snadno panikaří. Předpovídat podle toho vývoj je asi jako předpovídat počasí na rok dopředu. [odkaz]
Avatar - 3_diamanty
24. 8. 2015 10:32
odvaha
vyrabat nieco 13 rokov co produkuje stratu kazdym predanym kusom..... je hodne odvazne.... zvlast dnes.... ked koncern vw setri aj na snurke na plate v kufri u vw up/citiga/mii ..... ale tak setrit na spravnych miestach .... to samozrejme nedokaze kazdy ... nastupca phaetona sa ozaj ponahlat nemusi... kedze dopadne asi rovnako ako tento sucasny phaeton.. tak naco stratu este prehlbovat ... ved kazdy cent sa dnes pocita... a popravde nebyt ciny... tak phaeton je uz dnes len exponat v muzeu
Rozbalit vlákno
0