Testy
Ta první širokoúhlá fotka je docela odstrašující... ale listováním v galerii se to lepší, až na přímý pohled z boku je to vlastně docela fajn a zezadu je to skoro pěkné auto.
Co se interiéru týče - materiálová různost kombinující oranžovou s hnědým kevlarem mi přijde z fotek dost zvláštní. Aspoň volant je pěkný.
Co se interiéru týče - materiálová různost kombinující oranžovou s hnědým kevlarem mi přijde z fotek dost zvláštní. Aspoň volant je pěkný.
Presne tak. Problem je v tom, ze v predchozim provedeni (3. generace po 1. fl) byl ten predek nejpovedenejsi casti auta.
Když jsme s webpajou na parkovišti meditovali nad XE, projela kolem Cupra SC Performance Orange. Obepsali jsme svými krky patřičnou křivku a konstatovali, že už trochu cirkus, ale fajn. Hned vzápětí jel novej Avensis. Přibližoval se k nám předkem. Chvilka nechápavého ticha. Jedna, dvě, tři, čtyři, pět.....asi tak. 😉 Pak ze mě vypadlo - Mám takovej pocit, že vůbec nevědí co s tím. A ten samej pocit mám z fotogalerie. Není to ani do "sportovna", ani do "konzervativna"....mému oku to přijde jen zvláštní v tom nepříliš dobrém smyslu slova. Čistě vizuálně působí třeba ve srovnání s Ma6 Avensis jako ošklivka Betty, včetně těch rovnátek nebo snad rovnou chrániče zubů. 😄
vyzerá perfektne :yes:
Výhoda je, že když najedeš kolem k obrubníku, máš čumák u plotu... takže efektivně využíváš místo 😉 : [odkaz]
Toyota v tom nie je sama...
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Treba ale aj dodať, že veľa robí optika, napríklad veľké priemery diskov a kolmé čumáky skutočnú dĺžku previsu zdárne maskujú.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Treba ale aj dodať, že veľa robí optika, napríklad veľké priemery diskov a kolmé čumáky skutočnú dĺžku previsu zdárne maskujú.
podla mna dnes uz posobi trosku nevyvazene... razvor je uz dost maly .... to auto ma o 161mm na dlzku viac ako o triedu mensia octavia ... napriek tomu v razvore je rozdiel medzi nimi len 14mm ... vdaka tomu ma avensis uz skor blizsie akoby k octavii alebo astre ako k mondeu ci passatu alebo superbu... pri pohlade zboku mi to nepride ako krasny pohlad ... uz avensis z r 2008 mal 2,7m razvor... pritom bol o 10cm kratsim autom ako tento sucasny avensis .... iste vyhrady mam aj k prednym partiam.... zatial co na aurise su tieto partie ok... na auto strednej triedy aspon mne moc nepasuju.... je to subjektivne ja viem..... inak zadna chromovana lista zachadzajuca do svetiel mi pripomina riesene z mazdy 6... naopak.. interier sa mi velmi paci... tu by to slo.... napriek tomu tvrdim... ze tu to uz chcelo novy model... komplet novy model od toyoty v strednej triede pre eu.... aby sa mohla toyota seriozne postavit superbu mondeu passatu mazde 6 .... vidim to tak ze tento facelift uz moc z pohladu avensisu neriesi ... a predaje avensisu v europe uz nezvysi.... predsa len superb alebo passat ci mazda 6 su uz trosku inde
"Správnou pozici k řízení jsem kvůli tomu hledal déle než obvykle, a když už se konečně zadařilo, spodní okraj věnce volantu komplikoval nastupování a vystupování."
Do kazdeho auta raz sadne clovek, ktory si tam nenajde miesto. Mozno to autora prekvapi, ale ludia sa vyskytuju aj v inych velkostiach ako je ta jeho. Takze nejde o ergonomicky preslap.
"Další, především ergonomické přešlapy, začnete odhalovat záhy."
Sugestivna priprava na subjektivne negativa.
" Tlačítka na levě straně středového displeje navíc zakrývá věnec volantu (řidič na ně bez vyklonění nevidí), "
To ale, vazeny pan redaktor, plati mozno len pre vas, kedze ste si nevedeli najst za volantom tu spravnu polohu.
A keby aj nie, este som nesedel v aute, kde by som vzdy videl uplne vsetky cudliky.
"horsi vyhled"
To je opat absolutne subjektivne kriterium, pretoze zalezi na tom, ako presne vodic sedi. Niekto bude mat polohu za volantom taku, ze mu stlpiky vadit nebudu, niekto bude nadavat.
"pokud chcete omezit stabilizaci či vypnout protikolizní systém PSC, doporučujeme raději zastavit"
A nebolo toto nahodou cielom? Alebo sa pan redaktor este nestretol s manualom na obsluhu, kde sa odporuca DSC aktivovat/deaktivovat len ked auto stoji?
" Praktické kolejnice s posuvnými oky pro zajištění nákladu však u prostřední výbavy Active dostanete pouze v rámci paketu Trend+ za zmíněných 65.000 Kč (Executive je má standardně, Live vůbec)."
Hrozne, vyrobca si dovoluje oddelovat jednotlive stupne vybavy pridavanim/odoberanim jednotlivych udelatok. Seriozne, keby sme mali vypocitavat, co nemaju v zakladnej vybave Skodovky, tak sa nedopocitame.
"Zvyknout jsme si však museli na poměrně necitlivou spojku, která při uvolňování zabírá snad na posledním centimetru chodu pedálu."
Strasne, vodic si musel zvyknut na nove auto. A co je este horsie, spojka na aute A zabera inak ako spojka na aute B. Tu uz zostava rozum stat, ako INAKOST moze byt negativom.
"zbytečně dlouhé „pětky“
Co je to zbytocne dlha patka. Najma pri aute zameranom na usporny presun 4-5 ludi s batozinou?
A potom je tu protirecenie autora😒br />
Hodnotenie -
"Minusy
Laciné a místy chatrné detaily v interiéru"
Text -
"Mnohem citelněji se zapracovalo v interiéru, kde bychom rozhodně neřekli, že jde o pouhou modernizaci. Zcela nový je přístrojový štít.... Středovou konzolu s elegantně zakomponovaným osmipalcovým dotykovým displejem ... obepínají luxusně působící dekorační materiály..., a do rukou perfektně padnoucí multifunkční volant lze nastavit v dostatečném rozsahu."
Z textu citit predpojatost autora a jeho usilie testom svoju predpojatost potvrdit.
O to prekvapujucejsie posobi zaver, kde autor tvrdi, ze auto je vlastne velmi dobre. Ale dostane tri hviezdy.
Zaver je nekonzistentny tak s textom ako aj s poctom hviezdiciek.
Do kazdeho auta raz sadne clovek, ktory si tam nenajde miesto. Mozno to autora prekvapi, ale ludia sa vyskytuju aj v inych velkostiach ako je ta jeho. Takze nejde o ergonomicky preslap.
"Další, především ergonomické přešlapy, začnete odhalovat záhy."
Sugestivna priprava na subjektivne negativa.
" Tlačítka na levě straně středového displeje navíc zakrývá věnec volantu (řidič na ně bez vyklonění nevidí), "
To ale, vazeny pan redaktor, plati mozno len pre vas, kedze ste si nevedeli najst za volantom tu spravnu polohu.
A keby aj nie, este som nesedel v aute, kde by som vzdy videl uplne vsetky cudliky.
"horsi vyhled"
To je opat absolutne subjektivne kriterium, pretoze zalezi na tom, ako presne vodic sedi. Niekto bude mat polohu za volantom taku, ze mu stlpiky vadit nebudu, niekto bude nadavat.
"pokud chcete omezit stabilizaci či vypnout protikolizní systém PSC, doporučujeme raději zastavit"
A nebolo toto nahodou cielom? Alebo sa pan redaktor este nestretol s manualom na obsluhu, kde sa odporuca DSC aktivovat/deaktivovat len ked auto stoji?
" Praktické kolejnice s posuvnými oky pro zajištění nákladu však u prostřední výbavy Active dostanete pouze v rámci paketu Trend+ za zmíněných 65.000 Kč (Executive je má standardně, Live vůbec)."
Hrozne, vyrobca si dovoluje oddelovat jednotlive stupne vybavy pridavanim/odoberanim jednotlivych udelatok. Seriozne, keby sme mali vypocitavat, co nemaju v zakladnej vybave Skodovky, tak sa nedopocitame.
"Zvyknout jsme si však museli na poměrně necitlivou spojku, která při uvolňování zabírá snad na posledním centimetru chodu pedálu."
Strasne, vodic si musel zvyknut na nove auto. A co je este horsie, spojka na aute A zabera inak ako spojka na aute B. Tu uz zostava rozum stat, ako INAKOST moze byt negativom.
"zbytečně dlouhé „pětky“
Co je to zbytocne dlha patka. Najma pri aute zameranom na usporny presun 4-5 ludi s batozinou?
A potom je tu protirecenie autora😒br />
Hodnotenie -
"Minusy
Laciné a místy chatrné detaily v interiéru"
Text -
"Mnohem citelněji se zapracovalo v interiéru, kde bychom rozhodně neřekli, že jde o pouhou modernizaci. Zcela nový je přístrojový štít.... Středovou konzolu s elegantně zakomponovaným osmipalcovým dotykovým displejem ... obepínají luxusně působící dekorační materiály..., a do rukou perfektně padnoucí multifunkční volant lze nastavit v dostatečném rozsahu."
Z textu citit predpojatost autora a jeho usilie testom svoju predpojatost potvrdit.
O to prekvapujucejsie posobi zaver, kde autor tvrdi, ze auto je vlastne velmi dobre. Ale dostane tri hviezdy.
Zaver je nekonzistentny tak s textom ako aj s poctom hviezdiciek.
Co se hvězdiček týče - kdyby byl průměr 2,5*, pak by to bylo nekonzistentní. V poslední době se ale boduje takhle (a to sedí)😒br />
2,5* - výjimečně špatné auto
3* - podprůměrné auto
3,5* - mírně podprůměrné auto
4* - normální dobré auto
4,5* - nadstandardně dobré auto
5* - výjimečné auto
(méně než 2,5* už dlouho nikdo nedostal)
Zbytek elaborátu - pouze sofistika, teoretické zpochybnění názorů testera bez vlastní zkušenosti, za mě o ničem.
2,5* - výjimečně špatné auto
3* - podprůměrné auto
3,5* - mírně podprůměrné auto
4* - normální dobré auto
4,5* - nadstandardně dobré auto
5* - výjimečné auto
(méně než 2,5* už dlouho nikdo nedostal)
Zbytek elaborátu - pouze sofistika, teoretické zpochybnění názorů testera bez vlastní zkušenosti, za mě o ničem.
no uz odvtedy ubehol nejaky ten piatok co sme tu dve hviezdy nemali [odkaz] .. to je pravda 😉
ale na druhej strane som si vsimol ze pribudlo par 5 hviezdckovych aut v celkom skromnom casovom horizonte... ono s tymi hviezdami je to stejne trosku subjektivne... co si budeme klamat...
ale na druhej strane som si vsimol ze pribudlo par 5 hviezdckovych aut v celkom skromnom casovom horizonte... ono s tymi hviezdami je to stejne trosku subjektivne... co si budeme klamat...
Zapomínáš na dost kontroverzní [odkaz]
Jistě že to je subjektivní... je to test, ne tabulka s údaji. Většina aut má 4* a je to trošku o ničem, ale tak stejně si přečtu test...
Jistě že to je subjektivní... je to test, ne tabulka s údaji. Většina aut má 4* a je to trošku o ničem, ale tak stejně si přečtu test...
tak toto som prehliadol mas pravdu.....
hviezdy stejne nic neriesia... lebo niekomu moze vyhovovat to co inemu nie a naopak.... cize tam kde niekto hviezdu uberie ( napr za hupavy podvozok ) ... iny si zase prida.... a naopak.. neviem ci som to spravne napisal .... ale proste ide o to ze je to hodne subjektivne vacsinou ..... to je pravda.... chcelo by to mozno stupnicu do 10 .... a dobre auto by malo 7... lepsie 8,5 a podobne... urobit vacsie rozostupy v hodnoteni aby sa nam neprekryvali vysledky
hviezdy stejne nic neriesia... lebo niekomu moze vyhovovat to co inemu nie a naopak.... cize tam kde niekto hviezdu uberie ( napr za hupavy podvozok ) ... iny si zase prida.... a naopak.. neviem ci som to spravne napisal .... ale proste ide o to ze je to hodne subjektivne vacsinou ..... to je pravda.... chcelo by to mozno stupnicu do 10 .... a dobre auto by malo 7... lepsie 8,5 a podobne... urobit vacsie rozostupy v hodnoteni aby sa nam neprekryvali vysledky
Tak Vaverka byl legendou v kombinaci s francouzskými vozy, kde je mu konec? >😁
Dobrý den,
z Vašeho příspěvku je cítit předpojatost vůči autorovi a hlavně snaha vnutit diskutérům názor, že cokoliv není škodovka, musí být špatné.
Zcela zbytečná je poznámka o tom, že jsou lidé i v jiných velikostech. Ano, je to pravda, ale já své názory neuvádím jako všeobecný fakt, vztahuji je na svou osobu s výškou 190 cm, která je v testu uvedena. Kdybychom v jiném testu napsali, že se v Citigo za sebe vejdou dva dospělí lidi a je to plnohodnotné rodinné auto, ale ten vzadu měří 150 centimetrů, byly by tady poznámky o PR a podobně. Však to znáte.
Závěr podle mého názoru odpovídá textu. Jsou v něm zohledněny změny designu, maximálně průměrné jízdní vlastnosti a motoru (ten je tam nový, víte), jakožto nejlepší části celého auta, je věnovám celý odstavec.
Hezké pondělí,
Honza
z Vašeho příspěvku je cítit předpojatost vůči autorovi a hlavně snaha vnutit diskutérům názor, že cokoliv není škodovka, musí být špatné.
Zcela zbytečná je poznámka o tom, že jsou lidé i v jiných velikostech. Ano, je to pravda, ale já své názory neuvádím jako všeobecný fakt, vztahuji je na svou osobu s výškou 190 cm, která je v testu uvedena. Kdybychom v jiném testu napsali, že se v Citigo za sebe vejdou dva dospělí lidi a je to plnohodnotné rodinné auto, ale ten vzadu měří 150 centimetrů, byly by tady poznámky o PR a podobně. Však to znáte.
Závěr podle mého názoru odpovídá textu. Jsou v něm zohledněny změny designu, maximálně průměrné jízdní vlastnosti a motoru (ten je tam nový, víte), jakožto nejlepší části celého auta, je věnovám celý odstavec.
Hezké pondělí,
Honza
Test mi nijak tendenční nepřijde :yes: , jen drobnost pro fotografa- totálně opršené řidičovy dveře by si mohl před focením utřít 😉
První bod vaší analýzy není tak úplně pravdivý, na posaz v Avensisu jsme si stěžovali všichni, kdo jsme v autě seděli, a to máme dosti rozdílné postavy...
To je ale první bod. Ono jde, Ondro, o vyznění testu. Jooo ono Ondřej Chamilla píše krásně, stylisticky čistě, je zapálen pro věc, ale to je právě ta ručička na vahách, která ho může za jistých okolností posunout k neobjektivnímu pohledu a může se přiklánět subjektivně k většině, což nemusí být vždy berná mince. Jinak se jedná o výborného redaktora a bodrého chlapíka. Někomu tento styl může vyhovovat, jinému nesedne. ............... snad bude pochopeno. Jde o to, co vyzní z testů.
No za seba poznamenám len, že čo sa týka čudlíkov, napríklad na mojej corolle je zapínanie asistenta parkovania tiež schovaný nad lavým kolenom za vencom volanta a je to poriadne blbé miesto. Máš ísť na tesno popri rade áut a stlačiť gombík na ktorý nevidíš, aby auto našlo miesto a potom zaparkovalo za teba. Vychýliť hlavu do strany zísť očami z cesty kdesi ku kolenu ľavej nohy. Aj to musím dať na stranu lebo gombík je kdesi tam skrytý. Nic moc, aj keď ho použijem len raz za uhorský rok.
Zajímavé. U Škody bys napsal😒br />
"Správnou pozici k řízení jsem kvůli tomu hledal déle než obvykle, a když už se konečně zadařilo, spodní okraj věnce volantu komplikoval nastupování a vystupování."
Pozice řidiče je špatná jako celé auto
"Další, především ergonomické přešlapy, začnete odhalovat záhy."
Ergonomie na nic
" Tlačítka na levě straně středového displeje navíc zakrývá věnec volantu (řidič na ně bez vyklonění nevidí), "
Zásadní chyba, špatně vyřešená ergonomei tlačítek na volantu - nepoužitelné
"horsi vyhled"
Z auta není nic vidět
"pokud chcete omezit stabilizaci či vypnout protikolizní systém PSC, doporučujeme raději zastavit"
Elektronika na nic. Vypnout asistenci prakticky nelze. Proti konkurenci kritická chyba
" Praktické kolejnice s posuvnými oky pro zajištění nákladu však u prostřední výbavy Active dostanete pouze v rámci paketu Trend+ za zmíněných 65.000 Kč (Executive je má standardně, Live vůbec)."
Typická Škoda, příplatky i za volant
"Zvyknout jsme si však museli na poměrně necitlivou spojku, která při uvolňování zabírá snad na posledním centimetru chodu pedálu."
Konstrukčně špatně vyřešená spojka. bude to cukat. Další kiks
"zbytečně dlouhé „pětky“
Zpřevodování je zase k ničemu
Z tvého textu je citit predpojatost autora a jeho usilie testom svoju predpojatost potvrdit.
Tvoje texty jsou nekonzistentní a zjevně zaměřené pouze jedním směrem. Účelově samozřejmě >😁
"Správnou pozici k řízení jsem kvůli tomu hledal déle než obvykle, a když už se konečně zadařilo, spodní okraj věnce volantu komplikoval nastupování a vystupování."
Pozice řidiče je špatná jako celé auto
"Další, především ergonomické přešlapy, začnete odhalovat záhy."
Ergonomie na nic
" Tlačítka na levě straně středového displeje navíc zakrývá věnec volantu (řidič na ně bez vyklonění nevidí), "
Zásadní chyba, špatně vyřešená ergonomei tlačítek na volantu - nepoužitelné
"horsi vyhled"
Z auta není nic vidět
"pokud chcete omezit stabilizaci či vypnout protikolizní systém PSC, doporučujeme raději zastavit"
Elektronika na nic. Vypnout asistenci prakticky nelze. Proti konkurenci kritická chyba
" Praktické kolejnice s posuvnými oky pro zajištění nákladu však u prostřední výbavy Active dostanete pouze v rámci paketu Trend+ za zmíněných 65.000 Kč (Executive je má standardně, Live vůbec)."
Typická Škoda, příplatky i za volant
"Zvyknout jsme si však museli na poměrně necitlivou spojku, která při uvolňování zabírá snad na posledním centimetru chodu pedálu."
Konstrukčně špatně vyřešená spojka. bude to cukat. Další kiks
"zbytečně dlouhé „pětky“
Zpřevodování je zase k ničemu
Z tvého textu je citit predpojatost autora a jeho usilie testom svoju predpojatost potvrdit.
Tvoje texty jsou nekonzistentní a zjevně zaměřené pouze jedním směrem. Účelově samozřejmě >😁
si zabil ! >😁
hmm..., rad by som si pozrel vasu slovnu prestrelku aj dalej, lenze obavam sa ze nebude mat pokracovanie, nakolko dotycny diskuter si zvykne svojich kritikov davat na HL a tym padom sa nic dalsie asi diat nebude... ;-\
No nic, vidim, ze diskusia ale moze byt este pekne stavnata, idem si aj ja precitat ten test >😁 :yes😒br />
Edit: 1 :no: som tak nejako cakal... >😒] a od dotycneho by som ho aj pochopil. Ale dalsie 3 ? Chlapci, o co vam ide ? >😁
Edit 2 vecer o desiatej😒br /> Vidim, ze vas pokemonov je ovela viac >😁 pritom hore ste dali Steficovi 9 :yes: a mne za jeho podporu 9 :no: tak toto je na hlboku analyzu vasho (ne)logickeho myslenia 8-s :-!
hmm..., rad by som si pozrel vasu slovnu prestrelku aj dalej, lenze obavam sa ze nebude mat pokracovanie, nakolko dotycny diskuter si zvykne svojich kritikov davat na HL a tym padom sa nic dalsie asi diat nebude... ;-\
No nic, vidim, ze diskusia ale moze byt este pekne stavnata, idem si aj ja precitat ten test >😁 :yes😒br />
Edit: 1 :no: som tak nejako cakal... >😒] a od dotycneho by som ho aj pochopil. Ale dalsie 3 ? Chlapci, o co vam ide ? >😁
Edit 2 vecer o desiatej😒br /> Vidim, ze vas pokemonov je ovela viac >😁 pritom hore ste dali Steficovi 9 :yes: a mne za jeho podporu 9 :no: tak toto je na hlboku analyzu vasho (ne)logickeho myslenia 8-s :-!
mne by sa pacilo ak by toyota ponukla mensie kombi ako je avensis a auris, konkurenta pre renault clio grandtour s peknym dizajnom toyoty
mozno sa casom dockame vzhladom k tomu ze sucasne auta sa stale rozmerovo zvacsuju .... ved sucasny auris v kombiku uz nema moc rozmerovo daleko k nejakemu staruckemu avensisu.... cize raz mozno bude aj yaris kombi ... aby vyplnili medzeru na trhu... uvidime....
Pekny dizajn Toyoty? To jsem snad neslyšel od 90. let >😒]
vtedy bol pry nudny 😉 ... corolla carina E a podobne .. dnes naopak... je zase az moc podivny
No já mam v paměti třeba Cellicu a jiné počiny, kdy to Toyotě slušelo 😄
ano tieto kusky boli pekne... alebo aj prva RAVka 😉 ... ale camry alebo carina to boli vtedy take sede mysky v europe.... dnes je uz toyota odvaznejsia, niekedy mozno az moc...
Previa byla zajímavé dílo. Samozřejmě Supra byla... super. Ravka taky vypadá ve většině generací dobře.
A pak tu taky bylo tohle:
[odkaz]
A pak tu taky bylo tohle:
[odkaz]
Auris nie je ktovieako velky, kombi je len cca o 12 cm dlhsie nez moja Mazda 3 hatchback.
A co sa ceny tyka, tak Toyota ma zaujimave zlavy, teda aspon tu v CR, napr. hybrid Touring Sports v zaklade stoji 524-tisic korun. Daj z toho 10-12% dolu a pohybujes sa na urovni 460-470 tisic. A to sa bavime o hybride, ktory je drahsi nez ine motorizacie.
A co sa ceny tyka, tak Toyota ma zaujimave zlavy, teda aspon tu v CR, napr. hybrid Touring Sports v zaklade stoji 524-tisic korun. Daj z toho 10-12% dolu a pohybujes sa na urovni 460-470 tisic. A to sa bavime o hybride, ktory je drahsi nez ine motorizacie.
Asi angažovali specialisty na modrou od Hyundai ne? Pochopím modrý motiv u LCD navigace, ale ten displej klimy a ostatní podsvícení, to je modré peklo... >😒] I když na kyanovodíkovou jedovatost Hyundaie to ještě nemá.
A proč ne modrá? Lepší, než zářící bílá nebo vyblitě zelená, případně nevýrazná oranžová.
Jasně, ale ona teď všude letí červená, tak cokoli jiného je zlé...
Jasně, ale ona teď všude letí červená, tak cokoli jiného je zlé...
Já sem tedy ve vozech poslední doby zaznamenal trend "čiré optiky", takže bílá a podobně... modrá, hlavně ta Hyundaí je opravdu až nepříjemná. Když to srovnám s modrou, co používalo VW, tak tolik nebila do očí.
Já jsem třeba plně spokojen s nezářící bílou, nevadí mi ani zelená, ani oranžová, a ani ta červená. Modrá je pro mně synonymem pro tuning a soutěž v počtu neonů. Kyanově modrá, co nejde ztlumit, je pro mě pak vzpomínkou na švagrovu i30. 😉
Nevím jestli je to mýma očima, ale modré podsvícení vidím v noci nejhůře snad ze všech barev... do černý tmy se rozplývá. Bílé rozsvícení mi přijde pro oči i přehlednost nejlepší. Ale samozřejmě záleží na preferencích.
Lepší? Pokud já vím, modré podsvícení v noci nejvíce namáhá zrak. Naopak třeba ta nevýrazná oranžová by měla patřit k nejvhodnějším (nejpřijemnějším) barvám.
Jenže na modrou mi stačí mrknout, v oranžové nebo zelené chvíli ty údaje hledám, protože to není tolik vidět. A bílá už moc bije do očí.
Ze sa tu zivi toto na miesto Accorda to je velka skoda... okrem ineho uz aj accord by mohol mat novu 1,6D 88kw... skoda skoda skoda
Zdravim vsechny, nejde mne si ale zase nerypnout, chapu ze subjektivni hodnoceni hvezdickama (kor do peti) neni nijak relevantni, na druhou stranu i tak by se s minimalnim prihlednutim nabizelo nejake to srovnani,,,toyoty avensis za 3/4 milionu 3 hvezdy (a v calnku se dovidame v podstate sama pozitiva) dacia sandero za 1/4 milionu 3.5 hvezdy(a pritom v clanku sama kritika), achjo, jak to teda je vlastne >😁
Nový Avensis bych shrnul takto: Vzhledu facelift jednoznačně prospěl a je to docela pěkné auto. Nicméně vrcholné motorizace tohoto modelu stačí vůči konkurenci tak přinejlepším na střed nabídky a u benzínů možná ani to ne. (Testovanou verzi bych vůbec neuvažoval, jízda s takovým vozidlem je za trest, stejně tak, jako tyto "lidové" motorizace u konkurence).
Vydávat za vrchol nabídky s ceníkovou cenou před 900 tisíc Kč atmosférický benzínový dvoulitr s automatem, který se na stovku nedostane pod deset, tím prostě současné evropské konkurenci (ale třeba ani Mazdě) zrak rozhodně nevytřou.
Vydávat za vrchol nabídky s ceníkovou cenou před 900 tisíc Kč atmosférický benzínový dvoulitr s automatem, který se na stovku nedostane pod deset, tím prostě současné evropské konkurenci (ale třeba ani Mazdě) zrak rozhodně nevytřou.
I když souhlasím s hodnocením, třeba optikou všech Evropanů kromě oblasti "jihovýchodní anarchie" a Německa jsou ty motorizace dostatečné, s ohledem na rychlostní limity a jejich vynucování. Takže odhaduji, že Toyota Manufacturing UK toho vyprodukuje a prodá ještě dost, než auto definitivně zhebne, nebo jej transformují v nové generaci na hybrid.
Je fakt, že na subjektivně mnohem povedenější Mazdu 6 Avensis v Evropě moc neztrácí, za 1-6/2015 je rozdíl do 10%... ale za tím je asi obecně silnější pozice Toyoty.
Vybavuju si, že Avensis měl silnou pozici v některých severských státech, kde snad jednu dobu byl dokonce prodejní jednička...
Vybavuju si, že Avensis měl silnou pozici v některých severských státech, kde snad jednu dobu byl dokonce prodejní jednička...
kym v roku 2004 predala toyota v europe vyse 142 tisic avensisov... tak roku 2014 to nebolo ani 29 tisic.... takze zda sa ze toyota ma s avensisom v eu uz dost vazny problem.... z niekdajsieho bestselleru je dnes pomaly prepadak .. otazka je kde je pricina.. skutocna pricina tohto prepadu.... lebo 10 rokov je relativne kratka doba ... a ten prepad toyoty v strednej triede v eu je obrovsky.... to je totalna rezignacia a ustup z pozicii a co bude s avensisom o dalsich 10 rokov? ... to uz ani nechcem pomysliet.... obavam sa najhorsieho ... ze uz v eu coskoro skonci ....
Passat byl taky loni na méně než polovině svých prodejů z roku 2006 (154t vs. 332t.). Celá mainstreamová střední třída klesá a podle mě je pohled na žebříček prodejů pro Toyotu ještě docela ok - je druhá z japonských značek o zanedbatelných 10% a drží za sebou Korejce (a v součtu i40+Optima se jim skoro vyrovná).
do istej miery asi za to moze aj odklon zakaznikov od tradicnych sedanov a kombikov strednej triedy k SUVeckam.... ved si len zoberme ake pocty predavala pred 8-10 rokmi taka C5ka a ake pocty predava dnes.... to je voci minulosti velka bida..... a nie je to len o C5ke a avensise... aj dalsie vozy inych znaciek strednej triedy uz padaju dole ... vsadim sa ze SUVecka je jedna z pricin ktora berie zakaznikov klasickej strednej triede
To si nemyslím, SUV na úrovni střední třídy je v mainstreamu málo - všechny ty Tiguany a Kugy jsou odvozené od kompaktů. Hlavní faktory jsou podle mě 1) posilování prémie 2) růst aut 3) technologický posun, kdy běžný zákazník dostane vše co potřebuje i v tom kompaktu a vychytávky střední třídy už pro něj nejsou tak důležité.
aj cena je dost rozhodujuca... pre mnohych mozno viac ako co najvacsie rozmery.... niekto si kupi passat a iny za rovnaku cenu uz radsej tiguana .. niekto avensis iny uz radsej v podobnej cene RAVku a podobne... je to skor o cene a praktickosti a pouzitelnosti ako o co najblizsej fyzickej dlzkovej zhode
a plus, ze H/K-om ( sa to blbo sklonuje co ? >😁 - takze Topperom ) spomenute auta ( C5, Avensis...) sa proste prestali Europskemu zakaznikovi pacit. Holt, konkurencia je tvrda.
S tymi SUV-ckami ( kompaktnymi ) si ale dovolim trosicku nesuhlasit - ono uz som aj ja v mojom okoli zazil, ze clovek zaujimajuci sa o klasicky kombik strednej triedy nakoniec volil SUV-cko. 😉 Liter, dva spotreby navyse nehralo rolu, chcel byt "in" a mat "lepsi" pocit - citaj pocit väcsieho domneneho bezpecia vo väcsiom aute s pohodlnejsim nastupovanim, parkovanim pri obrubnikoch...atd... 😉
S tymi SUV-ckami ( kompaktnymi ) si ale dovolim trosicku nesuhlasit - ono uz som aj ja v mojom okoli zazil, ze clovek zaujimajuci sa o klasicky kombik strednej triedy nakoniec volil SUV-cko. 😉 Liter, dva spotreby navyse nehralo rolu, chcel byt "in" a mat "lepsi" pocit - citaj pocit väcsieho domneneho bezpecia vo väcsiom aute s pohodlnejsim nastupovanim, parkovanim pri obrubnikoch...atd... 😉
presne tak ..... poznam z videnia uz nejedeho suseda co stare auto strednej triedy vymenil dnes za bezne SUV velkosti tiguana ci sportagu..... v prvom rade ide o cenu.... nikomu dnes uz 5m auto strednej tiredy stejne netreba... a za podobnu cenu si dnes radsej uz zvoli kompaktnejsie SUVecko ktore ma stejne vacsi imidz ako nejaka obrovska lod typu sedan/kombi .... :yes😒br />
SUV su dnes v kurze.. a tie podla mna najviac beru zakaznikov beznym autam strednej triedy ..
SUV su dnes v kurze.. a tie podla mna najviac beru zakaznikov beznym autam strednej triedy ..
ani o cenu neide.
Alebo si myslis, ze ten Tiguan v riadnej fullke bude o moc lacnejsi nez porovnatelny Passat ?
skor ide o tie prakticke dovody co som uviedol, plus u mnohych to moze byt paradoxne prave aj vek - starsiemu clovekovi sa bude do SUV-cka nastupovat lepsie. 😉
Alebo si myslis, ze ten Tiguan v riadnej fullke bude o moc lacnejsi nez porovnatelny Passat ?
skor ide o tie prakticke dovody co som uviedol, plus u mnohych to moze byt paradoxne prave aj vek - starsiemu clovekovi sa bude do SUV-cka nastupovat lepsie. 😉
ved prave o tom pisem vyssie... ze cenou su podobne tieto SUV ( tiguan ) autam prave strednej triedy... preto im beru zakaznikov.. a aj ja by som svojich ( keby som mal ) 25 tisic eur dal radsej do tigiho alebo ineho SUV ako do nejakej menej praktickej limuziny ... aj nastupovanie.. priechodnost... presne tak... tie SUV nie su len na paradu urcite nie...
Je to takový japonský začarovaný kruh, ve střední třídě nestačí na konkurenci, takže méně investují do nových modelů, protože méně investují do nových modelů, tak o to více ztrácí na konkurenci. Model z roku 2008 už potřeboval nástupce jako sůl. Místo toho přichází velmi rozpačitý facelift, s kterým to Avensis má za úkol doklepat někam do roku 2018 a pak se pravděpodobně uzavře voda nad dalším japonským modelem v evropské střední třídě.
vidim to podobne ... akoby sa toyota pohybovala s avensisom v akomsi bludnom kruhu dookola ...... uz predosly avensis .. uprimne ziadna slava v tejto triede nebol ... a ten sucasny je snad na tom v porovnani s konkurenciou este horsie ako ten predosly svojho casu .... a co bude s avensisom dalej o 3-4 roky? uvidime.. ono je uz dost mozne ze ziadny dalsi avensis pre europu uz nebude.... a dopadne avensis v europe podobne neslavne ako accord... je to tak ako pises...
Naživo vypadá avensis o míli líp než na fotkách v hnědce, za deště... Je takové švihácky elegantní. Vnitřek je pevný, německy přesny. Nic nevrzá. Dojem z kvality není nijak narušený. Ergonomie - nic, co by bylo otravné, spíše pobyt je pohodový. Nejel jsem ho, jen olizoval. >😁 😉
Jezdím každý den okolo jednoho modrého, který stojí před dealerstvím na podstavci a tu šviháckou eleganci nemohu najít. Nejsem nějaký designový labužník, ale základní tvary musí mít alespoň nějaké proporce. A to je problém Avensisu, z bočního profilu bijí do očí špatné proporce, hnědka nehnědka, v modré to vypadá úplně stejně blbě i v 35 na slunci. To co sem dal Emel je výstižné, obrovský přední převis a čelní okno končící dolní hranou nad středem předního kola ničí jakékoliv auto z bočního profilu, takže zbytek může být zlatý a stříbrný, ten boční profil to podle mě bezpečně likviduje.
Posledni dobou potkavam neuveritelna kvanta faceliftovanych aurisu a avensisu. Tolik se snad nevyrojilo ani novych skodovek. Dealeri se tim maji za ukol projizdet a delat reklamu, jinak si to vysvetlit nedokazu. A ten design je proste hruza. Pritom zejmena predni partie davaly pred fl. celkem smysl u obou modelu.
Pritom by stacilo importovat americke camry, vratane hybridnej verzie, a vybavene, naco minat peniaze na europsky avensis? Aj ford ma same globalne modely. Nie je to o tom, ze by toyota nemala dost velkych aut v portfoliu...
Jenom vzít Camry a vrazit ji do Evropy by podle mě nefungovalo. Americké specifikace a evropské specifikace téhož výrobce se docela liší a měl jsem možnost jezdit v US jak s Camry, tak s US Passatem a troufnu si tvrdit, že obě auta by si v EU ani neškrtla. Prostě US Passat je proti EU Passatu a stejně tak Camry proti Avensisu lepší v jediné věci a to je velikost, jinak jsou to ve všech směrech ošizená auta postavená na požadavky US trhu, kde v této třídě jde ještě daleko více než v EU pouze o nízkou cenu a vše ostatní jde stranou.
Monde👋Fusion je na tom poněkud lépe, protože historicky vychází právě z evropského Mondea a vývoj dělal německý Ford, takže jako globální model se uplatní i v Evropě (i když i tady některé prvky inklinující spíše k té Americe sklidili kritiku). Takže Camry by mohli pro EU použít, ale museli ji řádně předělat a pak je otázka zde není lepší už existující samostatný model.
Monde👋Fusion je na tom poněkud lépe, protože historicky vychází právě z evropského Mondea a vývoj dělal německý Ford, takže jako globální model se uplatní i v Evropě (i když i tady některé prvky inklinující spíše k té Americe sklidili kritiku). Takže Camry by mohli pro EU použít, ale museli ji řádně předělat a pak je otázka zde není lepší už existující samostatný model.
Podle tebe jsou to ošizená auta.
Ale pro US zákazníky je mnohem důležitější value for money.
Podívej se kolik stojí ta ošizená Toyota Camry a jakou má výbavu, podvozek motor 😄
A zapláčeš nad trhem ČR (EU).
PS Mě přijde opravdu ošizený Superb Active (viz volant bez tlačítek..)
[odkaz]
než Toyota
[odkaz]
Ale pro US zákazníky je mnohem důležitější value for money.
Podívej se kolik stojí ta ošizená Toyota Camry a jakou má výbavu, podvozek motor 😄
A zapláčeš nad trhem ČR (EU).
PS Mě přijde opravdu ošizený Superb Active (viz volant bez tlačítek..)
[odkaz]
než Toyota
[odkaz]
Toyotě nic nebrání vzít Camry a udělat s ní díru do Evropy. Proč myslíš, že to neudělá? Odpovím si sám, protože v Toyotě nejsou pitomci a vědí, že by akorát vyhodili peníze za úpravy a homologaci pro EU a že by s takovou nabídkou tvrdě pohořeli.
Jestli jsou trochu hlucnejsi a maji mene vybrane materialy, tak to by evropsky zakaznik snesl. Kdyby si udrzeli i svoji americkou cenu, tak urcite. Problem je v tom, ze sedany kupuji akorat firmy.
Nesnesl, podívej se na poměr prodejů prémie vs mainstream ve střední třídě v EU. I přes vyšší cenu se prémie pomalu, ale jistě prosazuje proti mainstreamu a jeden z důvodů poklesu některých mainstreamových značek je nárůst těch prémiových. Evropa je prostě jiná a vyloženě velké auto odřené až na kost za málo peněz zde není masově prodejné.
Jak jsem psal výše, odřený na kost je Superb Active.
Ne Camry LE 😉
Ne Camry LE 😉
Nevím proč sem taháš Superb, ten si svou kvalitu obhájí kdekoliv v Evropě.
[odkaz]
[odkaz]
Půjč si v US Camry, dva měsíce s ní jezdi, vrať se do Evropy jezdi v Avensisu a pak piš.
[odkaz]
[odkaz]
Půjč si v US Camry, dva měsíce s ní jezdi, vrať se do Evropy jezdi v Avensisu a pak piš.
Vlastně ani nevím proč s tebou diskutuji, když jsem si v USA nepůjčil Camry, dva měsíce s ní nejezdil a pak se nevrátil do Evropy a nejezdil v Avensisu 😄
Promiň, už nic psát nebudu 😄
Promiň, už nic psát nebudu 😄
Neco podobneho dela skodovka a podivej se kde je... Navic ty americky auta jsou silny a nabuseny vybavou. Nejake konstrukcni ustupky stejne bezny zakaznik neodhali a pokud se o nich docte v testu, tak diky priznive cene rad mavne rukou. Ale jak rikam, ty auta by stejne nikdo nekupoval, protoze v Evrope neni sedan (jakkoli velky) rodinne auto a pro ostatni je takove auto v mainstreamu zbytecne velke.
... tlačítko na pravé straně naproti kolenu, které se může nekontrolovaně sepnout..... chci vidět to koleno, které a/deaktivuje zapuštěné tlačítko. Hmno..... jako obvykle. >😁 >😁
Dobrý den,
zkuste za volant pustit útlou, padesátikilovou slečnu, která sedí blízko volantu, a je to hned. Skočte do Toyoty a omkrněte to 😉
zkuste za volant pustit útlou, padesátikilovou slečnu, která sedí blízko volantu, a je to hned. Skočte do Toyoty a omkrněte to 😉
Tyto kriteria splnuje moje pritelkyne a jeste se nam nestalo, ze by "zatahla" rucku. Stejne jak pise kolega vyse, tak je nesmysl kritizovat umisteni cudliku, ktere normalni uzivatel Avensise nikdy nestiskne. Toto neni Evo nebo STi, aby nekdo vypinal kontrolu trakce. Necham si poradit, proc bych mel vypinat ESP u predokolky v combi se 110k. Cudlik s nejvyssi frekvenci vyuzivani, otevirani nadrze, je naprosto OK.
Mne napriklad vadi jine sestaveni volantu. Ale to je ciste subjektivni zalezitost. PRijde mi, ze je to stejny volant, jak pro Subo. Asi se i tady projevuje koncernove nakupovani.
Mne napriklad vadi jine sestaveni volantu. Ale to je ciste subjektivni zalezitost. PRijde mi, ze je to stejny volant, jak pro Subo. Asi se i tady projevuje koncernove nakupovani.
...pokud si vzpomenu na počátky H/K ve střední třídě a porovnám s tím, co nabízejí dnes, pak se domnívám, že japonští výrobci by se měli začít učit od svých žáků. Z hlediska evropskýho trhu se vyjma Mazdy a částečně Subaru postupně stahují z tříd, kde ještě před nějakou dekádou dokázali slušně bodovat.
V zámoří podobně velká auta prodávají taky a pak se nabízí otázka, zda by model primárně vyvinutý pro náročnější evropský trh nemohl s modifikacemi uspět i v NA...? Tedy opačný postup než který zvolil Ford (a nemyslím si, že jeho krok byl nejšťastnější).
Tohle přešlapování na místě, ústící v jasnou ústupnou defenzívu může skončit jen tak, jak popsal Ham.
V zámoří podobně velká auta prodávají taky a pak se nabízí otázka, zda by model primárně vyvinutý pro náročnější evropský trh nemohl s modifikacemi uspět i v NA...? Tedy opačný postup než který zvolil Ford (a nemyslím si, že jeho krok byl nejšťastnější).
Tohle přešlapování na místě, ústící v jasnou ústupnou defenzívu může skončit jen tak, jak popsal Ham.
U H&K bych si ještě generaci počkal. Jasně, přišla i40 a skočila na prodeje 35t za rok 2012... a od té doby mírně klesá cca. -8% za rok. Podle mě Hyundai s i40 nepředvádí nic, co by Toyotě pomohlo k lepším prodejům, nenabízí nic co by Toyota neuměla. Snad to jen umí lépe prodat.
Přešlapování na místě v podání Toyoty vidím taky, ale asi bych se orientoval jinam než na H&K.
Přešlapování na místě v podání Toyoty vidím taky, ale asi bych se orientoval jinam než na H&K.
Způsob prezentace, najmutí velmi slušnýho evropskýho designera, poměrně široký portfolio, neustálý inovace...tohle se H/K v posledních letech poměrně daří. Nikdo v mainstreamu podle mě nerostl tak jako oni. A to na úkor francouzských a japonských aut.
Neumím posoudit, zda-li se to vyplatí, nicméně z agresivity korejskýho dua nevyplývá, že by tomu tak nebylo.
Neumím posoudit, zda-li se to vyplatí, nicméně z agresivity korejskýho dua nevyplývá, že by tomu tak nebylo.
Ten skok z nuly někam se povedl, nic proti. Ale ve finále se šest let starý Avensis prodává pořád líp než čtyři roky stará i40... a troufám si tipnout že i za vyšší ceny.
Proto píšu - počkejme na příští generaci. Tak jak se po přiměřeně slušném startu Ceedu povedlo ještě jednou zabrat se Ceedem II a víceméně dotáhnout evropský mainstream, může se to povést i s novou i40 (Genesis je dokladem toho že by to asi šlo). A nebo se to povést nemusí, a pak bude Hyundai na stejné šikmé ploše vedoucí k opuštění střední třídy jako byla Honda a jako je Toyota.
Proto píšu - počkejme na příští generaci. Tak jak se po přiměřeně slušném startu Ceedu povedlo ještě jednou zabrat se Ceedem II a víceméně dotáhnout evropský mainstream, může se to povést i s novou i40 (Genesis je dokladem toho že by to asi šlo). A nebo se to povést nemusí, a pak bude Hyundai na stejné šikmé ploše vedoucí k opuštění střední třídy jako byla Honda a jako je Toyota.
Vzhledem k neustalymu vylepsovani portfolia je videt, ze to korejci s evropskym trhem mysli vazne 😉. Problem vidim hlavne v nabidce a vykonu motoru. Chybi topovy model. Ostatni me nechava klidnym. Evropanum evidentne staci prumerny jizdni vlastnosti podvozku a vystaci si s elektronickymi hrackami. Ty korejci umi 😉
Že to myslí vážně s evropským trhem je věc jedna... a jak vážně to myslí s evropskou střední třídou je věc druhá. Kdyby se tě někdo zeptal jako odborníka na evropský trh, jakou jednu motorizaci musíš ve střední nabídnout - co bys mu řekl?
Naftu +150HP s automatickou převodovkou. Uvidíme, co dokáží vykouzlit ze stávající 1,7...
Estalle mi připadá, že na modelech pracují a snaží se přibližovat požadavkům evropských zákazníků, to u Toyoty nevidím.
Estalle mi připadá, že na modelech pracují a snaží se přibližovat požadavkům evropských zákazníků, to u Toyoty nevidím.
tak k tomu sa uz blizia - ta 1,7 CRDi ma mat 142 PS a 320 Nm. Len dufam, ze jej zlepsia kulturu, lebo pri presadnuti z Optimy so starym 1,7 CRDi do Cednika s jeho 126 PS 1,6 CRDi som bol v Cedniku v siedmom nebi 😄
To je další věc... možná bude stačit chvíli vydržet a další automobilky budou po "vzoru" Renaultu upouštět od dvoulitrů i ve střední třídě. Podle mě se ale bavíme tak o horizontu 10 let (doufám).
Ja skor naopak dufam, ze "standardny" Europsky kupec tie nezmysli odmietne a prinutia automobilky ponuknut nieco "normalne" - teda 2 litrove.
Pozri sa na spotreby Audi a BMW 2 litrov v strednej triede - do tych ( v novom test. cykle planovanych povolenych 100 g CO2 / km ) sa uz coskoro vlezu bez väcsich problemov.
A pocit z 2-litra a 1,6-ky v cca 1,5 tonovom aute musi hovorit jasnou recou ! 😉
Pozri sa na spotreby Audi a BMW 2 litrov v strednej triede - do tych ( v novom test. cykle planovanych povolenych 100 g CO2 / km ) sa uz coskoro vlezu bez väcsich problemov.
A pocit z 2-litra a 1,6-ky v cca 1,5 tonovom aute musi hovorit jasnou recou ! 😉
H/K maju v tejto triede v europe velke moznosti ale bohuzial nevyuzivaju to... co je skoda...... optima predava mizerne pretoze nema kombik ani silnejsie dizle.... a i40 popravde.... uz ma nejake tie roky najlepsie tiez za sebou a silne dizle napriek kombiku tiez nema... ale zda sa ze ani nova optima ktora pride uz coskoro silnejsi dizel ako tu klasicku 1,7crdi nedostane... co je nadalej velka skoda... teda aspon pre H/K .... konkurencia naopak moze byt spokojna.... chcelo by to novu i40 a potom optimu aj v kombiku... dat tam do nich aspon nejake 2.0 crdi 135kw ( z tucsonu/sportage ) a verim tomu ze by sucasne spolocne predaje v eu mohli aj strojnasobit... skoda no.. co uz... asi im tento stav v tejto triede v eu tak nejak neprekaza... vzhladom na uspech tychto aut mimo eu ... lenze aby tu optima predala 4000 aut rocne v eu (pritom v usa je to 150 tisic) je hanba... snad nejaky turbo benzin pride v GT verzii casom
Je zajímavé, jak všichni (včetně mě) podvědomě říkají, že je i40 "už má nejlepší roky za sebou"... ale ona není na trhu ještě ani čtyři roky, to není zase tolik.
Já si teda nevšiml, že by někdy měla nejlepší roky, ale to je jedno. Facelift vypadá určitě lépe, ale ještě by to chtělo narovnat zadek, viděl jsem však jen na silnici, tak posun uvnitř nemohu hodnotit ( je-li nějaký).
Tuscon se bezpochyby povedl a je to mílový krok dál, ale mimo přední masky mi hodně připomíná CX5tku. A mám li si za cca 0,5 milionu vybrat auto, tak proč kopii Mazdy? Snad ty ceny časem opadají.
Tuscon se bezpochyby povedl a je to mílový krok dál, ale mimo přední masky mi hodně připomíná CX5tku. A mám li si za cca 0,5 milionu vybrat auto, tak proč kopii Mazdy? Snad ty ceny časem opadají.
Pro mě je Tucson zatím zklamáním úrovní použitých materiálů, kterých se nutně dotýkáš (potahy, volant). Jak jezdí jsem přes už dvakrát domluvený odpoledne s autem kvůli vlastnímu špatnýmu time managementu doposud nezjistil.
Rád bych ho vzal na soud spolu s Kaďákem.
Rád bych ho vzal na soud spolu s Kaďákem.
No, statické dojmy jednoznačně 1:0 pro Kaďák... interiér má dle mne skoro nej v mainstreamu z této konkurence, směle bych ho srovnával s koncernem.
Jeste doplnim webpaju.. novy tuscon.. Je alespon pro me designove velmi povedene...
ale ten interier je spatnej.. a jeste hur je na tom motorove v benzinovych provedenich..nejede to a desne to zere 10l..bezne.. diesel tedy bude hrat prim..ale ta cena uz se take vysplhala prilis jeste.. ze Hko dava po case slusne slevy.. ale na trhu jsou proste kvalitnejsi slova.. za stejnou cenu...
ale ten interier je spatnej.. a jeste hur je na tom motorove v benzinovych provedenich..nejede to a desne to zere 10l..bezne.. diesel tedy bude hrat prim..ale ta cena uz se take vysplhala prilis jeste.. ze Hko dava po case slusne slevy.. ale na trhu jsou proste kvalitnejsi slova.. za stejnou cenu...
Navyse je nepouzitelny so zakladnym 1.6 a 1.7 crdi - 13,7 sek? To uz aj aygo ide lepsie... a normalne motory zacinaju od 26000? EUR, co je oproti ix35 riadny skok, interier je taky materialovo neohurujuci, odhlucnenie vraj tiez nie je extra, exterier sa mega vydaril, ale ako nahrada ix35 urcite nie. Chcelo by to ix35/cretu, aby mali aj nejaky mensi dostupny crossover.
Jel sem v Sportage tyto motory, 1.6GDI opravdu nedostatečné, zvlášť, když konkurence nabízí jako základ za tyhle peníze buď oturbené 1.4 a 1.6, nebo atmo dvoulitr, v případě Mazdy.
1,7CRDi je dostatečný v pravém významu toho slova. Jede, nějak, trochu akceleruje, jakmile je vás víc na palubě, už je to opravdu slabota. Tento motor bych dynamicky doporučil pro maximálně 2 lidi (důchodci, nebo ženu) po městě a okolí. Ale na co zas naftu že?
1,7CRDi je dostatečný v pravém významu toho slova. Jede, nějak, trochu akceleruje, jakmile je vás víc na palubě, už je to opravdu slabota. Tento motor bych dynamicky doporučil pro maximálně 2 lidi (důchodci, nebo ženu) po městě a okolí. Ale na co zas naftu že?
Měl jsem možnost se projet 3. generací, první facelift. Byla to verze kombi, nafta 2.0 D, manuál.
Posez za volantem příjemný (190cm), velmi dobře čitelné přístroje. I když nepreferuji nafty. Motor byl velmi kultivovaný, běžel měkce a uvnitř byl velmi dobře utlumený. Naopak spojka byla příjemná, "benzinová" s dlouhým záběrem. Nebylo potřeba se s ní dlouho sžívat. Řazení si pamatuju jen matně. Ale nic mě na něm nevadilo, takže ok.
Motor musím opravdu pochválit, protože ani pod zatížením neduněl, nevadilo mu podtáčení. Já zvyklý nechat benzinový motor rozběhnout i z 1200min-1, třeba při průjezdu kruháče, jsem byl příjemně překvapený. Protože většina dieslů začne dunět, dusit se a nejede. Což mě na těchto motorech otravuje. Rozsah použitelných otáček je menší než u benzinu a při částečném zatížení a jízdě po městě musíte stále řadit. U Toyoty to bylo ok. Aspoň v případě tohoto motoru, tuším, že má 93 kW.
Podvozek komfortní, velmi dobře odhlučněný. Ale souhlasím s testérem, až nečekaně brzo se hrnul v zatáčce, snad to bylo i dáno zimním obutím, testoval jsem na podzim. Ale ESP nereaguje hned a tak se sklouznete, než to stabilizace utáhne. Takže do zatáček pomaleji.
Jinak jsem byl s autem spokojený, interiér dobře zpracovaný, komfortní sedadla, velmi dobré odhlučnění.
A co se týče designu, druhý facelift tu příď moc nezkrášlil.
Posez za volantem příjemný (190cm), velmi dobře čitelné přístroje. I když nepreferuji nafty. Motor byl velmi kultivovaný, běžel měkce a uvnitř byl velmi dobře utlumený. Naopak spojka byla příjemná, "benzinová" s dlouhým záběrem. Nebylo potřeba se s ní dlouho sžívat. Řazení si pamatuju jen matně. Ale nic mě na něm nevadilo, takže ok.
Motor musím opravdu pochválit, protože ani pod zatížením neduněl, nevadilo mu podtáčení. Já zvyklý nechat benzinový motor rozběhnout i z 1200min-1, třeba při průjezdu kruháče, jsem byl příjemně překvapený. Protože většina dieslů začne dunět, dusit se a nejede. Což mě na těchto motorech otravuje. Rozsah použitelných otáček je menší než u benzinu a při částečném zatížení a jízdě po městě musíte stále řadit. U Toyoty to bylo ok. Aspoň v případě tohoto motoru, tuším, že má 93 kW.
Podvozek komfortní, velmi dobře odhlučněný. Ale souhlasím s testérem, až nečekaně brzo se hrnul v zatáčce, snad to bylo i dáno zimním obutím, testoval jsem na podzim. Ale ESP nereaguje hned a tak se sklouznete, než to stabilizace utáhne. Takže do zatáček pomaleji.
Jinak jsem byl s autem spokojený, interiér dobře zpracovaný, komfortní sedadla, velmi dobré odhlučnění.
A co se týče designu, druhý facelift tu příď moc nezkrášlil.
Moje zkušenost je totožná. Interiér působil hodnotně, kvalitně, posez audinézní.... Testy na acz jsou spíše pro rozdmýšku a pro pobavení. Více se člověk dozví od diskutérů.... 😉 :yes:
Ergonomie středového panelu byla ok. Po druhém faceliftu koukám, je modul navigace nový, rozmístění tlačítek kolem displeje je do "V". Takže věřím, že tlačítka mohou být schovaná za volantem. Což je pro mě nepochopitelné. Tlačítka vlevo pod volantem u Toyoty neřeším. Za jízdy je stejně neovládáte.
Auto na mě dělalo dojem bytelnosti, dveře se zabouchávaly s jemným cvaknutím, podobně jako u Lexusu. Interiér byl také slušně zpracovaný, ne vždy premiové materiály. Ale pokud se jich člověk nedotýkal, pak na oko nevypadaly špatně.
Co mě trochu obtěžovalo byla jen elektronická ruční brzda. Asi jde o zvyk. Ale já si zatím nezvykl. Vždy ji musím hledat očima, otrava.
Tento test není špatný. O motoru řekl dost, ale posez a ergonomii v interiéru si musí každý vyzkoušet sám.
Auto na mě dělalo dojem bytelnosti, dveře se zabouchávaly s jemným cvaknutím, podobně jako u Lexusu. Interiér byl také slušně zpracovaný, ne vždy premiové materiály. Ale pokud se jich člověk nedotýkal, pak na oko nevypadaly špatně.
Co mě trochu obtěžovalo byla jen elektronická ruční brzda. Asi jde o zvyk. Ale já si zatím nezvykl. Vždy ji musím hledat očima, otrava.
Tento test není špatný. O motoru řekl dost, ale posez a ergonomii v interiéru si musí každý vyzkoušet sám.
Vlastním Avensis r.v 2012, jsem s ním maximálně spokojený. Co je ale tohle, s tím výhledem, že v roce 2018 se přestane dovážet. Uvažoval jsem o nástupci ale tohle je snad blbej vtip. Vždyt ten předek vypadá jak Hnujday. On teda i ten zadek. Je to škoda a to je 1 potažmo dvojka výrobce na světě. Svět se v zadek obrací.
Kolobezek je na trhu jiz plno ale nejvic fandim tem elektrickejm.
A uz jste koukal po necem konkretnim ?
Koukal jsem na inmotionczech stranky a ten typ P1F a fakt se mi zamlouva, tak nad tou premyslim uplne nejvic, ze poridim. 😄
Ale k testu, ten interiér je dle mého názoru krásnej, škoda jen, že si v BMW nemohli vzít ještě silnější diesel, než 18d... 😄
Jako nové auto bych si ho nevybral, jako lehce jeté za solidní cenu, uvažoval bych.
Ovšem auto samotný je zcela.. meh😊
Zbytek naprostý souhlas, bohužel...
Pozri sa na H/K - zda sa ti, ze by predavali na US trhu malo ? Oni sa dokazali aklimatizovat ( a to su jo sakra mensi ) a óóóó, velka Toyota sa nedokaze ? Ich problem !
:-!
Pokuty za spotřebu tady nejsou zase tak dlouho a emisní normy nemáme významně přísnější než v jiných rozvinutých částech světa. Tady bych tedy hlavní problém nehledal.
v momente ozrejmenia technologie indukcneho dobijania ma toto napadlo hned. Niekde myslim v Norsku alebo Nemecku (?) takto dobijaju na zastavkach hybridne autobusy...
potom, ked budu podobne cesty aj tu, zacnem mozno o nich uvazovat aj ja...
Tak vidim, ze nejaky mastiftak si tu zase maroval kar >😒] :no: - hadam sa ti ulavilo >😒]
Prodeje jsou jaké jsou z jiných důvodů než jsou testy na auto.cz.
Ba naopak- Hyundai si vede skvěle i přes značnou neoblíbenost mezi českými novináři.
Už se tu diskutovalo mockrát, že například u Hondy měla víc koní 1.6VVTi v těch devadesátých letech, než špičková benzínová motorizace aktuálního Civicu (až do příchodu Type-R)... a evropský zákazník na to prostě reaguje.
Vytáhni si nějaký test, třeba tenhle [odkaz] nebo [odkaz] ... už z nadpisů (sedan s příchutí prémie, královna nižší střední) je podle mě zřejmé, že se žádná japanofobie nekoná.
A samozřejmě Korejcům už také zvoní hrana, protože další "spiknutí" se chystá na ně, resp. další hospodářskou válku s nimi a s Japonci pomalu ale jistě rozjíždí Čína a není pochyb, že bude úspěšná, nakonec i v tom autoprůmyslu tady za dvacet let bude jezdit víc aut čínských značek než korejských a japonských aut dohromady.
Evropské prodeje hybridů jsou od roku 2012 100 - 150 - 170t, to už je cca. třetina všech prodaných Toyot.
Ohrožuje nebo neohrožuje... podle mě právě nové technologie jsou pro zavedené firmy nejvíc nebezpečné. Těžko někdo ohrozí silné hráče na jejich písečku, ale technologický posun hybridů nebo elektromobilů může jejich pozicí otřást.
Naopak, když se podívám do USA kolik kauz tamní regulátoři vedou proti japonským automobilkám a kolik se proti nim vede soudních jednání, tak bych mohl nabýt lehce dojmu, že v Evropě mají zlatý život.