Novinky
a na zkušebně dělá syn pana šípka kterej se koukne do tabulky které emise platily v době registrace auta podle data co je v techničáku a napíše potrzení a fakturu a řidiči plať .. nebo plač >😁 ... a zaplať i na úřadě aby byly na Tebe hodnější .... jooo kdepak kam se na nás ta unie hrabe .. takové mozky co máme tady .. ti by ji položili do roka 😄
No jde jen o PRACHY!!! Jak jinak si má většina lidí vysvětlit buzeraci majitelů aut splňujících euro2? Chápu že je zájem na tom aby se neregistrovali stopětky,žigulíky a podobně ale když si lidé nemohou koupit sice levnější ale pořád modernější auto tak prostě nevymění vůbec. A tak ty svoje plečky dojezdí až do konce. Ať žije ekologie a bezpečnost. :no:
přesně, kdyby soudruhům šlo o ekologii nebo něco podobného, podpořili by finančně výkup starých anebo nákup nových aut (v současné situaci propadu prodeje nových aut by to mělo i další význam), ale takhle ta nová daň bude mít jediný výsledek, že si většina lidí nechá staré auto i jako druhé až do konce
nechat si staré auto až do konce není moc dobrá strategie, protože teď už se nepůjde vyhnout placení pojistky, tak to znevýhodní, a ekologická likvidace nebude levnější ale dražší a dražší. Většina lidí si tady ani nedokáže představit, jaký předpisy přijdou. My jsme na domě třeba měnili střechu, stará fungovala ale byla klasická z eternitu. Nyní likvidace eternitu stojí 8litrů tuna za uložení, a musí se odvést na vyhrazené úložiště bůhví kam (30Kč/km), a předpisy jsou takové že řidič auta co to veze by měl mít respirační přístoroj, a náklad speciální obal.
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
No jo, tohle je přeci debi*ní stát!! Když si totiž budu chtít koupit starý auto abych z něj udělal veterána (například Škoda 1203), které je na normálních SPZ, tak budu muset zaplatit zku*venej poplatek 10 000Kč a pak ho budu teprve moci dát na veteránské značky. A přitom tolik pěknejch aut lidi teď radši dali do šrotu, aby nemuseli platit, takže náhradní díly budou pořádně drahý. Nas*at na tenhle stát! :no: :no: :no: :no:
Dobrý den, neví někdo jak to bude s ekologickým poplatkem u motocyklů????
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
toto rozhodnutí našich politiků je jen dalším důkazem jejich bezohlednosti k lidem co si nemohou dovolit kupovat novou káru každý 3 rok.Nehledě na to na vrakovištích teď končí i mnoho skvostů pro renovace Š1000MB,110R....A majitelé těch starejch škodověnek a pod. toho vzhledem k těm emisím už tolik nenajezdí
S výší poplatků to určitě přehnali,ovšem jich se to přece netýká
i když ty jejich audiny a pod.je potřeba z něčeho zaplatit
S výší poplatků to určitě přehnali,ovšem jich se to přece netýká
i když ty jejich audiny a pod.je potřeba z něčeho zaplatit
vyhláste štrajk, zablokujte cesty a oni sa možno ešte zamyslia
Tak mám youngtimera Porsche 944 S2 z roku 1989, dlě německé dokumentace a i v čechách na emisích hravě plní Euro 2. Ovšem do veterána mám ještě daleko abych jej mohl na veteránské značky dát díky té tupé legislativě co tu je! Nejvíc mě to vadí, že to postihne majitele veteránů co jezdí na normálních značkách, defakto i mě. Podepisoval jsem petici co organizoval veteránský sraz aby byli veterání vyjmuty z tohoto nařízení. Jak to dopadlo, smetli tu petici ze stolu!!! Tenhle stát je čím dál víc banánová republika, zleva, zprava samá verbež člověk si nevybere a ekoterorista Bursík tomu dává korunu! Finale bude takové, že lidé si auta ponechají, páč nová jsou stále cenově mimo mísu a horší že majitelé opravdových vraků je nechají někde u lesa a obec se bude muset starat...
Taky nechápu, že veterán musí mít speciální značky s "V" na začátku, aby se vyhnul poplatku. Já jsem velkým příznivcem youngtimerů a nejvíce mě potěší, když potkám třeba nějaký tuzexový Ford Escort, Fiat Uno nebo Ford Sierra v původním stavu s dobovými značkami ACK, ACO, PHD apod. Tomu vozu zkrátka dodávají něco nepopsatelného...
a jak se te to postihne ? ten kdo bude platit, bude jen novej majitel pokud mu auto prodas 😉
Tak Porsche které mám není poslední co budu mít, plánuji i 911 Turbo 993, takže se i mě jako kupce to bude týkat a není mě lhostejný, že ten kdo bude odě mě kupovat auto bude muset platit 3000 Kč poplatek. coswort: restaurování může a nemusí jít do statisíců, záleží co restauruješ. Za těch 10 000 kč se dá pořídit už leccos i kdybych to měl "jen" projezdit na benzínu. Jsou tu dohady zda jde o jednorázovou platbu - rozum říká ano, je to defakto stejný poplatek jak když si koupím novou ledničku. Platím jednou, ale v minulé diskusi co se tohoto týkala více lidí argumentovalo zněním tohoto zákona že tam výslovně není psáno že to je jednorázový poplatek. Takže by bylo fajn od kompetetních lidí třeba zde na serveru dát poslední aktuální verzi zda se platí jen jednou a šmitec či nikoliv
no řeknu ti tak, když si někdo zapálí cígo v hospodě v době oběda dostane celkem slušnou pokutu, ALE když mi někdo bude na červený smrdět Wartburgem do auta a ještě pojede na technickej benzín, tak DOVOL, ale TROŠKU mě to štve. Takže budu jenom rád když tyhle křápy vysmahnou, protože existují na úkor všech.
Všichni co restaurujou auta maj holt drahý koníček, a desítku k tomu prostě zkousnou, stejně jich je pár stovek, oproti milionu životunebezpečných rachotin
Všichni co restaurujou auta maj holt drahý koníček, a desítku k tomu prostě zkousnou, stejně jich je pár stovek, oproti milionu životunebezpečných rachotin
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tak takúto blbosť hocikto nevypotí, a že som na auto.cz už zvyknutý na kadečo...
Ty zbieraš desaťtisíce na ulici, že? Aj keď dám povedzme za 2CV 50.000,-, 100 tisíc vrazím do renovácie, aj tak je ďalších 10 litrov navrch nejakým imbecilom do vrecka nehoráznosť...
Ty zbieraš desaťtisíce na ulici, že? Aj keď dám povedzme za 2CV 50.000,-, 100 tisíc vrazím do renovácie, aj tak je ďalších 10 litrov navrch nejakým imbecilom do vrecka nehoráznosť...
tak to holt vybav dodatečně katalyzátorem. Čemu nerozumíš? Myslíš že do novýho auta ho dostaneš zadarmo? Holt skončila úleva pro majitele youngtimeru že můžou ostatním smrdět pod nos. Jako když se nemůže pálit na podzim spadlý listí, tak nevím proč bych měl čuchat 20let starej dehet z nadhernyho youngtimeru mercedes = asi protože máš rád starý auta. Vysvětli to všem co platí 15ku za katalyzátor nebo 30ku da DPF
Dovybavit takový auto katalyzátorem by bylo stejně bezpředmětné.
samozřejmě, to byla vééélka nadsázka, aby si uvědomili, že "čistota" nových aut je mnohem dráž zaplacená než oněch 10k kterým se ještě dá vyhnout, nebo jsou minimálně sporný, ve smyslu že ten poplatek stlačí cenu těch aut, takže třeba výše uvedené Porsche se koupí v důsledku o 30k levněji, zaplatí se 10k a 20k je vlastně doma
No ale koupí si ho stejně. A kde je to snížení emisí? Jen se s těma prachama zaplácne nějaká díra ve státním rozpočtu.
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
OK a k čemu ten poplatek je? Má nějaký smysl? Co se reálně stane u českých lidí? Kam půjdou ty peníze? Nechce to radši podpořit nákup zbrusu nových aut? Málokdo kdo má Škodovku nabo Fáčko hned přesedne do zbrusu nového auta, takže ten příspěvek ekologii nebude tak markantní jak asi zákonodárci očekávají.
K čemu to je? To jsi prošvihl vánoční nadílku na dopravních inspektorátech. Logicky většina lidí kterým stojí stará Lada na sídlišti 3 roky nepojízdná se ji rychle běželi zbavit. Podle všeho to zafungovalo.
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
U těch vraků tohle asi moc nezafungovalo, už kvůli tomu ručení. Navíc města se většinou velmi dobře staraj o to aby ty vraky v ulicích nebyly.
Prvotní zájem snad byl o to aby se těch auto lidi zbavili a dali je na vrakáč. Ale zajímalo by mě kolik jich bylo. Člověk kterýmu to starý auto stačí jen tak na postrk ti v drtivý většině řekne že než aby měl někdo něco platit tak si to auto radši nechá. A když už se pak po 1.1. 09 rozhodne si koupit něco jinýho tak bude muset auto prodat za tu cenu která byla na trhu doteď, protože kdyby zdražil Fáčko o 10 litrů tak ho v životě neprodá. A když to dá na vrakáč tak zas přijde o nějaký peníze z prodeje. Tím pádem ta částka kterou by si mohl přihodit a koupit o kousíček lepší auto zmizí někde v nenávratnu.
Prvotní zájem snad byl o to aby se těch auto lidi zbavili a dali je na vrakáč. Ale zajímalo by mě kolik jich bylo. Člověk kterýmu to starý auto stačí jen tak na postrk ti v drtivý většině řekne že než aby měl někdo něco platit tak si to auto radši nechá. A když už se pak po 1.1. 09 rozhodne si koupit něco jinýho tak bude muset auto prodat za tu cenu která byla na trhu doteď, protože kdyby zdražil Fáčko o 10 litrů tak ho v životě neprodá. A když to dá na vrakáč tak zas přijde o nějaký peníze z prodeje. Tím pádem ta částka kterou by si mohl přihodit a koupit o kousíček lepší auto zmizí někde v nenávratnu.
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
hele těch lidí bylo fakt hodně, bylo to hlavní téma v matčině ordinaci v čekárně = tj. mezi normálnima lidma, DOST jich to dávalo zlikvidovat fakt dost. Docela jsem koukal kolik lidí má auto (dobře Trabanta třeba) kterýho koupili za prase ale třeba doklady k němu nemají = no a na ty všechny došlo, protože pojišťovna (viz další článek tady) teď půjde adresně, a po majitelích Z PAPÍRů budou chtít ty prachy.....
Přesně tak, jak ve světě zaplať ekologickou likvidaci a stát ti dá slevu 10% na nové auto - to je správné ale na to se tu už zapomělo
to je ve světě kde, těch 10%? Když něco, ať konečně vrací DPH a žádných dalších slev netřeba. A SERVIS říkám tomu, že mi plečku zrecyklují zdarma, když si koupím nové auto, nevím proč to má platit stát.
cosworth: ale pochop že já auto na veterána dát nemůžu mám nárok až za 5 let nejdříve v tom je ten problém, místní nařízení! za týden 10 000 Kč to jsi dobrej >😁 >😁 >😁
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
nasel sem jen na nejakych strankach k tomu motoru homologace Euro3 a na jinejch dokonce Euro4 , no je v tom peknej bordel >😁