Mě fakt baví, takový správně švihlý. Do města a krátký vejlety kolem super. Škoda že nejde manuál a čtyřkolka.. byť ona ta čtyřkolka asi taky nebude zrovna quattro, takže možná, že tahle předo se samosvorem je lepčí a zábavnější volba.
Presne, toto auto sa kupuje srdcom, lebo čisto racionálne nemá moc logiku. Ale nič z konkurencie nevyzerá tak bláznivo (v pozitívnom zmysle) a hlavne s vyšperkovanými detailami je to showcar, ktorý priťahuje pohľady.
Damska kabelka ve forme rozslaple koleckove brusle se silnym motorem- nejvic svihly bude spis ten, kdo si to doopravdy koupi :*) Mozna jako darek manzelce od loajalniho majitele Nissanu 370Z nebo GT-R, jinak v tomhle voze osobne o moc vic smyslu nez prvoplanovitou snahu o onu svihlost nevidim.
No tak je to proste takovy specificky auto a klientelu ocividne ma.
Uprimne receno, furt mi prijde pochopitelnejsi nakup tohodle, nez, co ja vim, treba Meganu, kdyz si clovek muze, s privrenim obou oci, koupit ve stejny tride Golfa ci M3.
Zrejme pises o necem jinem- pokud mas na mysli bezne verze Nissanu Juke, tak ty si uz mnoho svych spokojenych zakaznic nasly. V tom nevidím zadny rozpor, lide maji ruzny vkus a i takovy Juke si svou existenci zaslouzil :yes:
Muj prispevek je ale k clanku o Nissanu Juke (Nismo) RS. Dokazu pochopit, ze si nekdo chce poridit rychly, efektivni a pritom prakticky vuz (HH), potom ale v tehle kategorii a +- i cene zvoli neco jako Fiestu ST, Polo GTI apod. . Ukaz mi ale nekoho, kdo si OPRAVDU koupi testovany model, i kdyz se tu najde urcite spousta kecalku. Prakticnosti a cenou je na urovni malych HH, sportovnosti (v uvozovkach, protoze dnesni HH je 100x vic efektivni nez sportovni) je ale o kus za nimi. Nemuze jinak, takove male SUV nereze zatacky ani pri nejlepsi vuli tak, jako nizky hatchback.
Sam jsem ten posledni, kdo by nefandil neobvyklym a nepraktickym autum. Tohle mi ale osobne prijde nesmyslne v prvnim planu. Ty si ho koupis?
Ne, já si ho rozhodně nekoupim. Já jsem rád, že mám na základního Nota, hehe.
Sám píšeš, že existenci Juku chápeš, i ve vztahu k malejm HB, jako je Polo, Fiesta atd. No a stejně tak, jako je klasická verze Juku jízdně o něco horší, než klasický Polo, tak je ta rychlejší verze taky o něco horší, než Polo GTI, ne? A furt si to očividně někdo koupí, už proto, že rád sedí vejš, je věrnej značce, nebo co já vim..
Porad se nechapeme: myslis si opravdu, ze si nekdo (ne 1 nebo 2 lidi v CR) tohle auto vubec koupi? Na rozdil od toho napr. Pola GTI nebo Fiesty ST, ktere nejaky ten smysl nepostradaji a proto si je koupi hromada lidi.
"Obycejny" Juke je prave ta mnou zminovana damska kabelka, kde nema smysl pochybovat o jeji prodejnosti, at si o modelu mysli kdo chce co chce. Ale predrazena damska kabelka s motorem pro chlapa, to je uz podle me skutecna absurdita.
Koupi.. Chodim na obed k Jelinkum, naproti prazskymu magistratu. A zrovna minulej tejden tam jeden stal..byt je mozny, ze to byl tendle, novinarskej:)
Hele ja nevim, treba u nas moc ne, ale nemyslim se, ze by u Nissanu byli uplny blbouni a netusili, co delaj.
Marketing, mainstream to zaplati. Nic vic v tom nehledej. Nadsene vykriky zdejsich diskuteru o vyjimecnosti a odlisnosti od davu maji svetelne roky daleko od zajmu o skutecnou koupi tohoto modelu a tim o praktickem smyslu podobneho projektu.
Vazne me nenapada, pro koho tohle auto (Juke Nismo RS) vubec je. Jako kontroverzni designovka slouzi jeho bezne verze,
Tohle auto si někdo určitě kupovat bude, jinak by nedělali už druhou verzi téhož - Nismo > Nismo RS. Marketingové divadlo to taky nebude, na to měli už dříve Juke R a mám takový pocit, že jich chtějí dokonce pár vyrobit - to by byl marketing. Musíš chápat, že někomu se to může líbit a 220 koníků navíc je příjemná přidaná hodnota, jedno jestli to má nějaký smysl. Mám pocit, že Juke stejně nebyl dělán primárně pro evropu a o těchto verzích to platí dvojnásob. Fajn je, že se sem takové auto dostane, i když se prodá jedno dvě do roka... :yes:
Taky se může stát, že Mégane třeba za 400 000 bude lepší než Golf za stejné peníze. Golf je sice lepší než Mégane, ale pokud chceš dát za auto určitou sumu, tak to platit nemusí.
Nojo, proto pisu o tech hodne privrenejch ocich. Jde mi o to, ze kdyz vybiras ve tride, kde jsou tak moc dobry auta jako je treba Golf, je volba neceho jinyho pomerne tezko racionalne zduvodnitelna.
No a Juke vlastne zadnou primou konkurenci nema, takze..:)
Juke prece neni zadnou konkurenci pro kompaktni hatchbacky, nizsi stredni tridu. Jeho cilovou skupinu bych videl (v hodne sirokem rozpeti) spis v zajemkynich o Fiaty 500, VW Beetle, Mini apod., proste lifestyle auticka. Jenom uz z podstaty samotne konstrukce Juke-a nejak porad nechapu snahu o vyrobu nejake "ostre" verze. Abarth 500 nebo Mini Cooper S (nemyslim ten dnesni autobus) jsou o necem uplne jinem a i tak jich je (oproti beznym verzim) jak safranu.
No dyk pisu, ze nema zadnou primou konkurenci. Proto mi prijde tak nejak pochopitelnejsi, ze si ho nekdo, kdo chce nejakou tu specialitku, vybere. Narozdil od tridy generickejch HB, kde nic moc jinyho nez ten Golf, z myho pohledu, nema smysl.
Jestli je tou specialitkou pouhy prvoplanovy nesmysl "lisit se", pak chci opravdu videt nekoho, kdo do toho da tech vic jak 600.000 Kc, nebo alternativu v jine mene. Krome majitele toho GT-R nebo 370Z, co to koupi sve zene, aby zustal verny znacce. Jestli v techhle vyjimkach vidis smysl tohoto vozu, pak si uz konecne rozumime :yes: a pak opravdu Dzouk Nismo RS konkurenci mit ani nemuze >:D
"Pokud máme na pohonném ústrojí za něco pochválit, pak je to jednoznačně šestistupňová manuální převodovka. Nejen, že je řadicí páka ideálně po ruce, ale ještě je radost s ní pracovat, protože se v kulise pohybuje přesně, mechanicky a hladce."
Ondřej Chamilla, 27.8. 2014
"I přes spíše kratší zpřevodování (zejména šestky) budete muset s pákou řadit hodně často a popravdě, příliš uspokojivé to nebude. Hlavice je sice téměř v ideální pozici, auto ale řadí jako jakýkoliv jiný Juke, což je v pořádku u běžných modelů, ale zde by to chtělo více přesnosti a mechaničnosti."
Ondřej Chamilla, 25.8. 2015
To se nam to ale meni >:D .
Kazdopadne pokud je v RS razeni jako v beznem Juku tak je to jedna z nej manualnich prevodovek dneska venku a o absenci presnosti a mechanicnosti nemuze byt ani rec. ;-)
No to puvodni hodnoceni mi prijde realite podstatne blize nez to ted nanovo odbit jen slovem "dobre" (znovu mrknete jak jste jej popsal prvne, ne citat z jineho platku, ne citat od kolegy, ale vy), a jestli je razeni v RS stejne jako v beznem juku tak stiznost na nedostatek mechanickeho pocitu mi prijde lehce (vic) zvlastni. Me osobne razeni v Juke pripomina manualy z hondy a to je to nejkladnejsi mozne hodnoceni.
Jedina vytka jde k razeni z 5 do 6 kdy draha neni uplne presna.
V tomto případě mi tak dobré nepřišlo, spíše je problém v mé paměti a výroku, že "auto ale řadí jako jakýkoliv jiný Juke" - možná je v tomto případě trochu horší, ostatně kdo ví, jestli se vůbec jedná o totožnou převodovku jako u dvanáctistovky, spíše ne.
Podle mě tedy opravdu dobré řazení vypadá ještě jinak, tohle mi přišlo jako více Renault než Honda.
Prave bych to taky videl na to ze manual bude jiny, ono staci milimetrova vule tu, milimetrova vule tam, trochu jiny tvar/delka radicky a uz je pocit z razeni o 50% jinde. Jestli nic jineho tak me tento test navnadil pri prilezitosti se s jukem RS svezt, sameho me zajima jestli jste poprve prestrelil (muj nazor na razenni v obyc juke je stale stejny, je temer perfektni, ale nemam vas rozhled takze svuj nazor beru s rezervou), nebo ted podstrelil. :-)
jen skoda tech levnych lesklich plastu v interieru, kdyby misto nich daly semis s obsivanim jako na kaplicku/stinitko nad budikama, bylo by to mnohem lepsi a to auto by posunuli do prestiznejsich vod
Ondro, ty tvoje testy se čtou jedním dechem :yes: Jak píše Joab, je to správně švihlý auto, který zabaví a pobaví. Praktičnost jde sice stranou, ale to se tady neřeší.
Za mě autorovi :yes::yes::yes: