Dodavatel - speditér co pro nás jezdil, říkal že majitel nechal celé své flotile kamionů (cca 150ks) přenastavit omezovače z 90 na 86 kmh. Řidiči sice nadávali, ale prý na cestě z Holandska do ČR se cesta protáhla o cca 17 minut, a majitel za rok ušetřil na naftě 3 miliony kč.
Takže to smysl má, zas nějaké procento dolů, a když se nasadí masově, vrátí se to.
Já to myslel spíše tak, že na evropských silnicích, kde co chvíli musí řidič reagovat na nějakou situaci, a tedy řadit, bude mít predikce snížený účinek. Před kopcem to nepodřadí, pak mu tam v kopci vlítne osobák a celý se to poser.. A nějakej sjezd na město za každým rohem. Tomu co píšeš věřím, ale na to by snad stačil i normální tempomat, ne ten "prediktivní"
Nepochopil jsi logiku predikt.tempo. Můžeš si navolit dolní a horní hystereze, s tím, že aprevodovka čte geokoordinaty a podle toho soupravu před kopcem nepatrně zrychlí a snaží se dosáhnout vyšší dopredne energie. Pokud to autu znemoznis ty, nebo radar (pomalu jedoucí auto před tebou), tak řidiči jednotka okamžitě reaguje a v závislosti na rychlosti a otáčkách připraví soupravu na stoupání včasným podrazenim ve správném místě pod kopcem/v kopci. Dokonalý řidič je samozřejmě lepší, ale kolik jich je? V reálu predikt.temp. Udělá v 95% lepší spotřebu než prum.ridic. Už jen tím, že při řízení neuprednuje ego.
Nevim jak kamiony, ale ja tak jezdim uz ted, ale jasne nejde to furt. Pred kopcem musis pridat, ale pokud nekdo jede kopec-nekopec 110-130 na tempomat a v levem vsichni 150-160 tak to moc nejde.
Dodavatel - speditér co pro nás jezdil, říkal že majitel nechal celé své flotile kamionů (cca 150ks) přenastavit omezovače z 90 na 86 kmh. Řidiči sice nadávali, ale prý na cestě z Holandska do ČR se cesta protáhla o cca 17 minut, a majitel za rok ušetřil na naftě 3 miliony kč.
Takže to smysl má, zas nějaké procento dolů, a když se nasadí masově, vrátí se to.