Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Pekelná Micinka
Tempo
Pekelná Micinka
| 27. 8. 2015 13:41
Na silnice, kde projede 10 aut za hodinu dobrý. Ale u nás nevím, jak by se to osvědčilo.
Tempo
coolio
| 27. 8. 2015 14:21
V Evropě se to už taky nabízí.

Dodavatel - speditér co pro nás jezdil, říkal že majitel nechal celé své flotile kamionů (cca 150ks) přenastavit omezovače z 90 na 86 kmh. Řidiči sice nadávali, ale prý na cestě z Holandska do ČR se cesta protáhla o cca 17 minut, a majitel za rok ušetřil na naftě 3 miliony kč.

Takže to smysl má, zas nějaké procento dolů, a když se nasadí masově, vrátí se to.
Avatar - Pekelná Micinka
Tempo
Pekelná Micinka
| 27. 8. 2015 14:38
Já to myslel spíše tak, že na evropských silnicích, kde co chvíli musí řidič reagovat na nějakou situaci, a tedy řadit, bude mít predikce snížený účinek. Před kopcem to nepodřadí, pak mu tam v kopci vlítne osobák a celý se to poser.. A nějakej sjezd na město za každým rohem. Tomu co píšeš věřím, ale na to by snad stačil i normální tempomat, ne ten "prediktivní"
Avatar - Kolouš
Tempo
Kolouš
| 27. 8. 2015 21:13
Nepochopil jsi logiku predikt.tempo. Můžeš si navolit dolní a horní hystereze, s tím, že aprevodovka čte geokoordinaty a podle toho soupravu před kopcem nepatrně zrychlí a snaží se dosáhnout vyšší dopredne energie. Pokud to autu znemoznis ty, nebo radar (pomalu jedoucí auto před tebou), tak řidiči jednotka okamžitě reaguje a v závislosti na rychlosti a otáčkách připraví soupravu na stoupání včasným podrazenim ve správném místě pod kopcem/v kopci. Dokonalý řidič je samozřejmě lepší, ale kolik jich je? V reálu predikt.temp. Udělá v 95% lepší spotřebu než prum.ridic. Už jen tím, že při řízení neuprednuje ego.
Tempo
Nicco
| 27. 8. 2015 15:49
Nevim jak kamiony, ale ja tak jezdim uz ted, ale jasne nejde to furt. Pred kopcem musis pridat, ale pokud nekdo jede kopec-nekopec 110-130 na tempomat a v levem vsichni 150-160 tak to moc nejde.