Přesně před rokem byly v Moskvě představeny koncepty Lada Vesta a Lada XRAY, nyní se ukazují oba vozy vyfoceny vedle sebe bez maskování, přičemž zejména malé SUV vidíme poprvé v reálné podobě.
Mluvíš mi z duše. Není to moc pěkný, ale takových obludných aut jezdí víc, takže si dovedu představit, že se to asi prodávat bude, když bude cenovka adekvátně nastavená.
suhlas... a paci sa mi ze to bude mat aj 4x4.... dufam ze tato lada pride aj k nam... dostupnych 4koliek v benzine je totiz az na novu vitaru ( aj ta uz nie je najlacnejsia ) v europe akosi stale moc malo ... :yes:
Tak jsem si řikal, že Lada konečně udělá krok do 21. století, koncept a ruzné rendery tomu napovídaly, ale zde to vypadá, že je to zas jen Lada. Auto působí strašně nevyváženě, je vysoké, malá kola... taková vyhlazená ix35. No, tak třeba příště.
Nevidel bych to tak tragicky. To auto se od konceptu nijak zásadne nelisí. Tu urcitou výskovou nevyvázenost mel i koncept. S jinými koly/barvami se optický dojem také zmení.
To auto není zádný krasavec, ale to nebyl ani koncept. Jinak séfdesigner je Anglican a základní vývoj tohoto modely probíhal ve vývojovém centru Renault v Rumunsku.
No, koncept vypadal o dost lépe, ale když na to kouknu, i ty blatníky vypadají, že se tam o moc víc kouzlit nedá v oblasti kol.
Ty si už viděl Xray naživo? Jak je to asi velké? K čemu bys to u nás přirovnal? Je to spíše jako ta ix35, nebo menší alá Duster?
Čím to je, že Lada neumí v roce 2015 alespoň vyrobit opravdu líbivé auto? Nechce se mi, věřit, že na to nemá peníze, když zaplatí vývoj jinde, než doma.
Nabízí se mi otázka, že chtějí ušetřit, protože se to doma v Rusku stejně prodá..
Nehaním tu značku, jenže když se podívám i na čínské vozy, je to pro Rusko skoro ostudné.
To auto není velké, oni to nazývají "vysoký hatchback s prvky SUV".
Rozmery: 4.164/1.764/1.570, rozvor 2.592.
Jinak já bych si to auto taky predstavoval hezcí, ale od toho konceptu Xray Concept 2, predstaveného v srpnu 2014, se ta sériová verze vázne zas tak moc nelisí
já myslím, že je to zase úplně beznadějné... Obdivuji schopnost Ruska jakoukoliv příležitost k pozitivní změně pro.rat... a to nejen v automobilovém průmyslu.
Levny zvednuty hatchback na platforme od Dacie moc prilezitost k nejake revoluci nedava. Ale urcita pozitivni zmena, nebo rekneme krok spravnejsim smerem, by se v tom najit dal. U nas si to stejne nikdo nekoupi, tak jakypak copak.
Bohuzel opet nepresné informace, jak to ostatne na ACZ bývá zvykem, tak si je dovolím upresnit, aniz bych k tomu mel povolení od nicku Somewhere >:D
1.
Lada Xray, jejíz sériová výroba má zacít v prosinci, nebude k dispozici s pohonem všech kol a nikdy to nebylo plánováno.
Pohon všech kol by mel být nabízen v modelu Lada Xray Cross, jehoz výroba se má rozbehnout v roce 2016, ale Oleg Grunenkov, reditel projektu Xray/Xray Cross, to (tedy pohon 4x4) zatím nechce definitivne potvrdit. Podle puvodního plánu se mel model Xray Cross podstatne odlisovat od modelu Xray, ale vzhledem k ekonomické krizi a krácení investic ty rozdíly budou mensí.
2.
Pro Ladu Xray se nepočítá s použitím dvou benzinových jednotek, vuz bude nabízen se tremi verzemi motorizace. Jedná se o motory VAZ 1.6 L 106 koní, Nissan 1.6 L 114 koní a VAZ 1.8 L 123 koní.
Čo sa hneď paprčíš. Pokiaľ to robíš takýmto ľudským spôsobom, komu to môže vadiť? Ale nie vždy máš rovnaký prístup a niekedy mi tvoje reakcie prídu vyložene jedovaté. Nie obsah som kritizoval,len podanie. ;-) Vedomosti Ti predsa nikto nezazlieva.
Me zajímají názory lidí kterí písí zajímavé príspevky, lidí od kterých se muzu neco dozvedet. Plácalové me nezajímají. Za dva dny tady byly dva clánky o vozech znacky Lada, po nimi je celkem deset príspevku nicku Somewhere, a z toho není ani jedno slovo k tématu, ani slovo které by melo smysl císt. Takové "názory" me fakt nezajímají.
mnohym ktori budu chciet sikovne auto do mesta ale aj na nejaku tu chatu na vikendy.. pre mladu rodinu... ci starsi par alebo ... aj ako denno denne vozitko s praktickym vyssim podvozkom lepsim vyhladom a variabilnym interierom .... parada... dost mi to propomina svojim poslanim tu staru dobru SX4ku .. ktora sluzila vsetkym ( patrila dlhodobo k najpredavanejsim autam na slovensku ) statocne a poctivo dlhe roky a hodne ich jazdi aj v 4x4 ... tato lada nema chybu.... samo na fotkach v sedi to nie je ono... ale v cervenej bude fesanda... proporcie auta naznacuju ze pojde velkostne o nieco podobne prave dosluhujucej SX4ky... uz len to zacat predavat aj u nas... a nebudu ju stihat dovazat :yes: perfektne strihnute auto :yes:
no ja by som to chcel s benzinom .. a aj tie spominane SX4 si u nas 90 percent zakaznikov kupovalo s 1,5 a 1,6 benzinami .... ide o relativne male lahke auto s najazdom vacsinou po meste a blizkom okoli .. tu dizel pre bezneho spotrebitela nic neriesi.. jedine ako firemne vozy.... lebo firmy su schopne siahnut po dizli aj v kolobezke....
SX4 aj dnes vyzerá ok a to už to má za sebou, lada mala prísť pred 10 rokmi. Dobre si pamätám pocity, keď prišla SX4 - mala 3D - dobrá značka, dobrá cena, dobré auto. Ten, kto si ju kúpil, nerobil veľké kompromisy, pri lade ich zopár bude treba. V SX4 občas jazdím a necítim sa ako lúzer, s ladou si nie som istý.
tak tak, SX4 bola pre nasinca ako dar z neba - pri zacinajucej mode SUV a crossoverov tu bola Japonska kvalita ( ok, s talianskym naftakom ) za defakto bezkonkurencne ceny. Kym neprisli kadejake Captury a spol., bolo toto aj mnou doporucovane avetko. tych par lacnejsich plastov ( ktore ale nemali vplyv na ergonomiu ) sa jej dalo vzdy odpustit. ;-)
Dnes vidim jej "duchovneho nastupcu" ( hadam okrem absentujucej 4x4 - zatial ) v Soule. Ked si ale clovek pozrie ceny, tak ta Kia sa mu musi zdat byt az moc sebavedoma ;-)
ale soul uz nema tu priechodnost a lahkost starej SX4 .... kym s SX4 sa dalo ist aj do "terenu" .... soul je uz skor mestka a imidzova a draha hracka ako rodinny dostupny pracat .... soul by som radil niekde k JUKE alebo renagade... k starej SX4ke bude mat asi blizsie sandero stepway... aj svojim poslanim aj cenou aj priechodnostou....
Nezlob se, ale v jakém terénu si s SX4 byl? Ano, plnačku projela, jako kadždé takové SUV, ale do terénu to zas moc nebylo, na to byla Vitara. Já sem SX4 4x4 zkoušel mockrát a třeba v hlubším bahně to bylo už horko těžko. Na durhou stranu to auto mělo na SUV super jízdní vlastnosti na silnici.
Sorry, přelítl jsem to rychle >:D Zrovna s SX4 sem trochu najezdil, proto mne to překvapilo, Soul, ten se mi hrozně nelíbí, ani jsem ho nikdy extra neprohlížel, natožpak abych s nim jel :-)
SX4 ma moja sesterka .... 1,5ku dvojkolku ... skladovku z cias ked uz boli v predaji len 1,6tky.... a kludne by som si to auto kupil aj ja keby som potreboval ... za 10 tisic eur genialne auto... ako nahrada za rozne satrsie fabie feldy a ine male hatche super auto pre beznych ludi... navyse vyssi podvozok vzdy pride vhod.. aj v meste....bez ohladu na to ci je to 2x2 alebo 4x4..... chyba mi trosku dnes ale ignis... ten bol este kusok mensi ako SX4 a akosi zmizol nenapadne bez nastupcu-snad sa raz vrati :yes:
Teda Ignis, jel si s nim někdy? To ta sx4je o galaxii lepším autem. Jak uvnitř tak i zvenku. Jízda tomu odpovídala. Nebylo tam nic vyložene špatně, ale auto bylo takové nedospele. Ignis je takový lowcost od Suzuki. Mimochodem viděls někdy sx4 sedan? Ten mi přišlo ze jezdí ještě trochu lépe než klasika.
ano ignis je malicky ... nie nesiel som snim... ale na nasom trhu by si zakaznikov nasiel... vidim ich stale dost... SX4 sedan vidim zhodou okolnosti dost casto.... jeden nam tu nizsie na ulici parkuje v striebornej farbe ... vyzera to uplne presne ako kratka SX4 len mu trci ten zadok tak neprirodzene ... a akoby bol aj kusok nizsie podvozkovo.... posadeny .. ako jazdi netusim ale sedan sa mi napaci... je vidiet ze je to take "dorobene" a nesedi to ... nieco podobne "nehezke" je aj C4 sedan
C4 je s Fabii sedan jeden z nejhorších počinů v tomto segmentu za hodně dlouho >:D To ta SX4 mi nepřijde tak ohavná, ale elegance většího Kizashi nedosáhne ani náhodou.
Ten Ignis, ano, je to maličké kombi, které je vyšší, moc na trhu takových aut není, jenže by Ignis chtělo udělat od základu a trchu více moderní, né tak osekaný.
a co suzuki liana :-) .. bolo to hodne nedocenene auto.. tiez ziadny krasavec ale svojho casu sa mi pacilo ( mam na mysli tu najnovsiu poslednu lianu v kombiku co vyzerala ako male MPV, nie stary sedan )
suzuki ma uz dnes par konceptov z ktorych vzide nejaka nova seriovka ako je nove baleno .... a par dalsich.... tuto znacku mam po H/K spolu s troma diamantami dnes uz najradsej ;-) ... zvlast prave na nove baleno sa moc tesim... a bude mat uz 1,0 turbo... uz len vydrzat pol roka...
PS: fabii sedan podla mna trosku krivdis.... az taka hruza to nie je.... da sa to.. vcelku bezne nenapadne auto ... neposobi ale vyslovene "skaredo"
a co zlepenec "hruzamster" ;-) ... teda neviem ... ale radil by som ho jendoznacne pred fabiu sedan.... teda aspon v mojom rebricku ... inak bocny profil ma fabia sedan v poriadku aj zadne partie ... len to chcelo slusne kola... povedzme bordovu metalizu... bolo to v pohode auto
Tak pozor, a co Győr? (Vsimni si ze pouzívám správný zpusob psaní jména tohoto mesta). Tam je prece nejen dulezitá továrna na automobily znacky Audi, ale zároven jediná továrna na motory firmy Audi na celém svete s rocní výrobou okolo 2 milionu motoru. Predpokládám ze tvoje milovaná Audi také mají/mela motory "made in Hungary". Takze fakt jenom malé bezvýznamné plus? >:D
ved preto som im tam este nepustil Gabčíkovo >:D
Neboj, viem o tom ;-)
Joooo, robia tam motory a TT-cka ( teda aspon sa mi zda, aj ked sa mi nieco mari, ze sa tam kedysi buchali aj A3-ky...) Mozes mi to upresnit - co tam teraz robia ?
Drtivá většina SX4 je v benzínu kvůli ceně. Stalo se z toho trochu auto pro důchodce = nenáročné, laciné, s dobrým nastupováním. Motor je sice zdechlý, ale většině to stačí. Příplatek za JTD byl dost vysoký.
Ta jednašestka je zdechlá? Ve své kubatuře bez turba je to teda rozhodně to lepší a s SX4 se dá jet velmi solidně i v základní motorizaci, navíc se k ní dal koupit i pohon 4x4 :-)
Urcite na to pouzili nejakej starej renault, takze 4x4 nevim nevim. Leda pouzit podvozek dustera, coz je od x-trailu. Koncept byl hezky, produkcni verze skoro odporna.
Rusi sa ešte majú čo učiť aby sa u nich vyrábalo auto na nejakej úrovni ..... toto je myslím u nás nepredajné ... a nie pre nejaké embargo ;-)
Až konečne dostanú Rusi rozum a prestanú "dokazovať" ako "nepotrebujú" západných investorov .. tak po nejakom čase možno budú ruské autá konkurenciou zavedených výrobcov ....
Od začátku jsem se divil všem těm diskusním ódám na ještě ani neexistující modely, kdy se někteří tvářili, jakoby koncepty měly přijít do výroby beze změny. Je to Lada, automobilka, jejíž řadu ještě nedávno tvořily z větší části desítky let konstrukčně staré vozy a obrovským úspěchem bude už jen fakt, že se jí povede v dohledné době uvést nějaký crossover a relativně moderně vypadající nástupce zaostalé Priory.
Škoda či Dacia taky do nedávna vyráběla zastaralé modely založené na výtvorech z dob komunismu. Škoda do roku 1999, kdy byla ukončena výroba Feldy, což byl pouze překabátěný komunistický Favorit a Dacia do příchodu Solenzy a Logana.