Novinky
Somewhere je už preč
12
Toto je už vážne choré. 8-s
Johnnn
1
A bohužel to bude mít úspěch 😒
s repracikom vo vyfuku? .... na aku vlnu sa musi clovek naladit aby si taketo nieco dokazal seriozne kupit? existuje snad este nejaka menej zmysluplna kombinacia? 😄 chapem ze je to hodne subjektivne.. a ako sa vravi: progi gustu ziaden disputat .. ale za mna - volil by som M-kove bmw v benzine a poslusne hlasim ze bez repracika....
pride to len mne ze dnesne bmw uz akosi nie je to co kedysi a akesi caro bawa ( este z 90 let ) zacina byt uz fuc? ...... co nas caka dalej? repraciky v motoroch? pod sedackami? ... alebo my len nieco uniklo a starnem?
pride to len mne ze dnesne bmw uz akosi nie je to co kedysi a akesi caro bawa ( este z 90 let ) zacina byt uz fuc? ...... co nas caka dalej? repraciky v motoroch? pod sedackami? ... alebo my len nieco uniklo a starnem?
Za seba bys volil M v benzinu? A kdy si pro nej pujdes? Takovejch kriklounku uz jsem slysel... Kazdej si tu kupuje osmivalec a pritom silha po htp...
keby som na bmw M mal a isiel si ho kupit tak urcite zvolim benzin ... a bez repracika vo vyfuku... a hadam by som nebol jediny kto by uvazoval podobne 😉
k dokonalosti uz snad len chyba dat do i3 repracik pod elekromotor... k tomu nejake rychle pruhy, M paket a novy sportovy sen z mnichova je na svete ... ktory podla mna predci aj tieto naftaky 😄
k dokonalosti uz snad len chyba dat do i3 repracik pod elekromotor... k tomu nejake rychle pruhy, M paket a novy sportovy sen z mnichova je na svete ... ktory podla mna predci aj tieto naftaky 😄
Trápny si jak kýbel gitu. Akože svoj názor môže vyjadriť len ten, kto si to kúpi? Trošičku si to v tej svojej hlavičke urovnaj.
No, někteří /topper/ to s bychařením trochu přehání...Ale tahle móda falešných repráků místo pořádného zvukového projevu je mi taky hodně proti srsti. A že zrovna BMW se tedy činí, od tříválců až po M5.
Čím viac príspevkov, tým viac "bych"...Všetci pri väčšine áut proste teoretizujú. Niekto má viac skúseností, niekto menej, ale ten podmieňovací spôsob bude vo veľkej miere vždy. Česť výnimkám (ktoré potvrdzujú pravidlo)...
Falešný zvuk v BMW uvnitř už ale je... [odkaz]
A ano, dnešní BMW je rozhodně jedna z nejpřeceňovanějších značek.
A ano, dnešní BMW je rozhodně jedna z nejpřeceňovanějších značek.
Ešte do interiéru to akú-takú logiku má, aby sa umocnil zážitok športovej jazdy. Ale reprák vonkupri výfuku, to je výplod chorého mozgu. To aké falošné ego si musí pestovať majiteľ tohto nezmyslu... BMW za toto patrí :no:.
Zo svojich áut robia imitujúcich klaunov. A ešte ako opciu.
Zo svojich áut robia imitujúcich klaunov. A ešte ako opciu.
problem vidim v tom ze dnes uz mnohi skocia na kazdu blbost... a automobilky to s usmevom na tvari vyuzivaju naplno ( tazia z nasej nazvime to .. rozkose ) .... aj taky vodotrysk na volante by nemusel byt nerealny ... tak snad uz coskoro...
Tak zrovna zákazníci BMW by si na to měli zvykat, viz [odkaz] . Nicméně si myslím, že je pořád lepší reprák (nebo co) ve výfuku než ty hovada jezdící bez tlumičů, aby jim řvalo auto na celé město.
Me treba prijde trapny si neuvedomit, ze zvuk motoru uz upravuje skoro kazdy. Od skodovku pres audi az po porsche. Takze dokud to mela A6 bitdi tak to bylo super - ta ho ma ve vyfuku. Bmw vyuzivalo audioaparaturu uvnitr a to nebylo ono. Kdyz se bmw pripoji k ostatnim mame tu hned tuni hateru, kteri si sice bmw nikdy nekoupi, ale na stopro vedi ze bmw je sunt....
Osobne mi vubec nevadi snaha zlepsit zvuk naftovych motoru. Nechapu proc by melo. Kdyz se i vyfuky spockovych motoru ladi aby nejak znely...
Ale plakatovy borci jsou prece pravoverny.... Kolik let jsem to poslouchal o abs. Pak o esp, ktere si dnes naprosta vetsina lidi nikdy nevypne...
Plakatovej borec prece vi, ze silnice je okruh a jeho felda je syrovy okruhovy nacini, protoze ma snizenej podvozek. A ze se tu bavime o naftovych bmw a zadnym okruhovym nacini? To je prece jedno, ze?
Osobne mi vubec nevadi snaha zlepsit zvuk naftovych motoru. Nechapu proc by melo. Kdyz se i vyfuky spockovych motoru ladi aby nejak znely...
Ale plakatovy borci jsou prece pravoverny.... Kolik let jsem to poslouchal o abs. Pak o esp, ktere si dnes naprosta vetsina lidi nikdy nevypne...
Plakatovej borec prece vi, ze silnice je okruh a jeho felda je syrovy okruhovy nacini, protoze ma snizenej podvozek. A ze se tu bavime o naftovych bmw a zadnym okruhovym nacini? To je prece jedno, ze?
To starneš dosť skoro. Často s tebou nesúhlasím, ale tentoraz áno.
este by to chcelo repracik pod sedacku ... s imitaciou zvuku vrzgajucej sedacky nejakych starsich baworacikov zo 70 let... a predajny hit je na svete 😉
Není to jen přídavná klapka, která se elektromechanicky otevírá či přivírá a tím mění charakter zvuku?
Ne, není. [odkaz]
A co z toho obrázku má plynout? Vidím zadní hrnec s dodatečným vývodem. Klidně to může být tak, že ve standardním režimu proudí plyny přes jednu část hrnce a jsou vyvedený dvěma standardními koncovkami a po přestavění klapky proudí částečně nebo zcela přes jinou část hrnce, která je naladěná jinak (nebo se oba zvuky mixují dohromady). Já na obrázku žádný reproduktor nevidím (samozřejmě nelze vyloučit, že je zabudovaný uvnitř hrnce, ale vzhledem k teplotám, která tam panují bych o tom měl jisté pochybnosti a trochu by mi unikal smysl proč by měl být pevně zabudován do nerezové části výfuku a nebyl umístěn zvlášť někde pod nárazníkem, což by vyšlo daleko jednodušeji).
Je to v tom hrnci, jsem se dočetl. V originální tiskové zprávě se o žádných klapkách nepíše, jen: "... This new complete system comprising exhaust, sound system and control unit..."
Kde ses to dočetl, dej odkaz. "Sound system" není reproduktor, to by napsali "loudspeaker". Sound system může být klidně ta přenastavovatelná klapka. A také nemusí, proto se ptám autora odkud bere jistotu o reproduktoru.
asi si budem musiet vyhladat PR stranku u BMW, lebo toto sa mi fakt nezda... :-!
Podla mna je to podobny system ako firma Valeo vyvinula pre Audi a jej 3.0 BiTDi, len s tym, ze tam ten rezonator nema zvlast vyustenie, ale zvuk primiesava do zvysku vyfuku.
BMW zaslo trosku dalej... 8-s
Dalsia vec je marketing - Audi ani nehlasa ze to ma vyludzovat benzinovy zvuk, ale len sportovejsi bublavy V8 zvuk a to defakto aj plati.
Neviem, v BMW je podla mna kopec dobrych inzinierov, ktori dokazu v danej triede urobit spickovy produkt, ale marketingove oddelenie by som asi vymenil od zakladu... :-!
Podla mna je to podobny system ako firma Valeo vyvinula pre Audi a jej 3.0 BiTDi, len s tym, ze tam ten rezonator nema zvlast vyustenie, ale zvuk primiesava do zvysku vyfuku.
BMW zaslo trosku dalej... 8-s
Dalsia vec je marketing - Audi ani nehlasa ze to ma vyludzovat benzinovy zvuk, ale len sportovejsi bublavy V8 zvuk a to defakto aj plati.
Neviem, v BMW je podla mna kopec dobrych inzinierov, ktori dokazu v danej triede urobit spickovy produkt, ale marketingove oddelenie by som asi vymenil od zakladu... :-!
Zdá se že tentokrát místní text není úplný nesmysl [odkaz] 😉
Prave jsem chtel napsat, ze Audi uz neco takoveho davno dela. To same Maserati. U toho bi-TDI to mozna funguje v otackach pri plnem plynu, ale nejvtipnejsi jsou borci, co jezdi ve sportovnim rezimu po meste a auto jim zni, jak pocitacova hra.
Kdyby ten vejfuck měl klapku, tak to tam napíšou, ne?
Tady máš odkaz na zmiňovanou zprávu. [odkaz]
Tady máš email na autora press releasu: christophe.koenig@bmw.de
Napiš a dej mi vědět. :-!
Tady máš odkaz na zmiňovanou zprávu. [odkaz]
Tady máš email na autora press releasu: christophe.koenig@bmw.de
Napiš a dej mi vědět. :-!
sorry, ale o "speakeri" alebo "loudspeakeri" zase ani slovo... :-!
[odkaz]
ty si tam tie slova nasiel ?
Ja zase nie !
Prosim ta, uz sa tu prestanme bavit o volovinach. BMW je sice konkurencia, ale aj tak ich nebudem dehonestovat len za to, ze niekto tu bude klamlivo uvadzat, ze je tam reproduktor, pokial tam naozaj nieje. Tych moznosti nieco urobit tak, aby to malo potrebny efekt moc nieje. Podla mna je to system podobny ako u Audi ( Valeo ), len s tym, ze oni tomu dali dalsi vyvod, ktory pusta ten zvuk aj mimo koncovky. Bodka. :-!
Ja zase nie !
Prosim ta, uz sa tu prestanme bavit o volovinach. BMW je sice konkurencia, ale aj tak ich nebudem dehonestovat len za to, ze niekto tu bude klamlivo uvadzat, ze je tam reproduktor, pokial tam naozaj nieje. Tych moznosti nieco urobit tak, aby to malo potrebny efekt moc nieje. Podla mna je to system podobny ako u Audi ( Valeo ), len s tym, ze oni tomu dali dalsi vyvod, ktory pusta ten zvuk aj mimo koncovky. Bodka. :-!
Uvidíme. Jako je divný, že se o tom příliš nerozepsali, ale co by ten přídavnej hrnec s rourou asi mohl být? A Active Sound module nebo jak to tam psali? Klappenauspuff to není.
komora s rezonatorom.
Nic viac, nic menej. Ovladane klapkou - privedies na to tlak vyfukovych plynov, robi to "veci", neprivedies, je ticho. Bodka. :-!
Nic viac, nic menej. Ovladane klapkou - privedies na to tlak vyfukovych plynov, robi to "veci", neprivedies, je ticho. Bodka. :-!
Hmm, could be. :-! Ale není to moc velký? Jak to vypadá u Audi?
podobne, len ma to iny tvar. Velkost ( litraz ) je tipujem ze dost podobna.
Proste ber to tak, ze ide tu o klasicku vec, ktora by bola dobra, keby to marketingove oddelenie neprehanalo.
Alebo sa ti zda, zeby niekde boli podobne haterske diskusie na system pouzivany v 3.0 BiTDi ? ...a o tom to cele je ! Ja ich za to ani odsudzovat neidem, anilen sa im posmievat, ze to urobili az par rokov po Audi...( aj ked by som mohol >😒] )
peace 😉
Proste ber to tak, ze ide tu o klasicku vec, ktora by bola dobra, keby to marketingove oddelenie neprehanalo.
Alebo sa ti zda, zeby niekde boli podobne haterske diskusie na system pouzivany v 3.0 BiTDi ? ...a o tom to cele je ! Ja ich za to ani odsudzovat neidem, anilen sa im posmievat, ze to urobili az par rokov po Audi...( aj ked by som mohol >😒] )
peace 😉
Jj neni nad Alpinu s originál výfuky Akrapovič [odkaz] :yes: 😄
peace 😉
Hele *** cos mi dal :no: máš koule napsat proč? Nebo klasika? >😁 >😒]
peace 😉
Hele *** cos mi dal :no: máš koule napsat proč? Nebo klasika? >😁 >😒]
Ja ti dal ted ten druhej, pac me strasne bavi, jak dokaze takova kravovinka nekoho takhle nadzvednout.
Jo a taky mi ty tuneri Alpina, ktery si z nejakyho duvodu hrajou na "automobilku" a pak pridaj dozadu na dieselovej kombik ctyri koncovky vejfuku, napisy "Alpina" fontem z pozvanky na skolni besidku v Bruntale a lizatko co vypada jak odlepeny z Fanousovy feldy, nejsou tak docela sympaticky, hehe😊
Jo a taky mi ty tuneri Alpina, ktery si z nejakyho duvodu hrajou na "automobilku" a pak pridaj dozadu na dieselovej kombik ctyri koncovky vejfuku, napisy "Alpina" fontem z pozvanky na skolni besidku v Bruntale a lizatko co vypada jak odlepeny z Fanousovy feldy, nejsou tak docela sympaticky, hehe😊
Škoda že se neozve ten první
No tohle je vejfuk z kupé a motor je benzínová V8 :yes😒br />
Ale je dost možný že naftovejch R6 v kombíku se prodá násobek >😁
S těma koncovkama si v tomhle případě dost mimo. Na autech se toho v Buchloe předělává nepatrně víc než si predstavuješ 😉
No tohle je vejfuk z kupé a motor je benzínová V8 :yes😒br />
Ale je dost možný že naftovejch R6 v kombíku se prodá násobek >😁
S těma koncovkama si v tomhle případě dost mimo. Na autech se toho v Buchloe předělává nepatrně víc než si predstavuješ 😉
A jel jsi alespoň s nejakou, abys to mohl posoudit?
Kterej, ja? Nechapu proc by se tim autem clovek musel vozit, aby videl ty tri veci, ktery jsem napsal..
Tvůj příspěvek ale nebyl jen o tech třech věcech. Pises, ze si Alpina jako tuner hraje na automobilku? Mas představu, co všechno je na tom autě jiné oproti sérii? Nebo proč by Alpina nemohla mít podle tebe vlastni VIN?
A k tem trem věcem - napisy tam mít nemusis. Čtyři koncovky jsou designova zaležitost i na tom benzinu, takže proč ne na naftě? A to lizatko ze je jak z Feldy? Budiž, kazdemu se líbit nemusí, ale vis, ze Alpina tyhle díly ladí z hlediska aerodynamiky? Asi ne, protože jinak bys to s Fanousovou Feldou asi nesrovnaval.
A k tem trem věcem - napisy tam mít nemusis. Čtyři koncovky jsou designova zaležitost i na tom benzinu, takže proč ne na naftě? A to lizatko ze je jak z Feldy? Budiž, kazdemu se líbit nemusí, ale vis, ze Alpina tyhle díly ladí z hlediska aerodynamiky? Asi ne, protože jinak bys to s Fanousovou Feldou asi nesrovnaval.
Myslím že plýtváš slovy. Je tu buď z neznalosti nebo netuším proč odpůrce Alpiny a ten co ví a zřejmě proto mu vadí jen zmínka o ní 😉
No a pak my dva který víme proč ji dáváme palec nahoru 😄
Každýmu jeho nebe
I tomu dávači :no: :-!
No a pak my dva který víme proč ji dáváme palec nahoru 😄
Každýmu jeho nebe
I tomu dávači :no: :-!
Ale no dyk jo, ja si neuvedomil, ze jsem natrefil na skutecnyho majitele s perfektne zduvodnenou volbou a ne bychare jako jsem ja nebo Hammunasakra.. Tady nemaj co realni majitele slusnejch aut co diskutovat, to pak neni zadna sranda!
Tvuj vuz je, az na tech par subjektivnich designovejch detailu, moc peknej a vzdycky me potesi kdyz ho rano vidim, jdouc z Masarycky na Narodku. Teda.. jestli se nepletu, zejo😉
Tvuj vuz je, az na tech par subjektivnich designovejch detailu, moc peknej a vzdycky me potesi kdyz ho rano vidim, jdouc z Masarycky na Narodku. Teda.. jestli se nepletu, zejo😉
hehe >😒] :yes:
:no: 8-s
Co dneska blbneš? Dyť napsal úplnou blbost 😐
Co dneska blbneš? Dyť napsal úplnou blbost 😐
Ja jsem reagoval na Joaba ze 14:56, když je to takový Alpina-hater. 😄
to aby si si uvedomil, ze mas nakrocene smerom "anti-dizel-magor" s jeho Teslou... :-! >😒]
Ja tiez nemozem blahorecit vsetko od Audi, ale koli tomu nebudem pisat koli kazdej blbosti, ze zoberte ju k Mayerovi, ten to vybavi najlepsie... :-! Sprotivil by som ho. No a ty nam zacinas sprotivovat Alpinu... :-!
Ja tiez nemozem blahorecit vsetko od Audi, ale koli tomu nebudem pisat koli kazdej blbosti, ze zoberte ju k Mayerovi, ten to vybavi najlepsie... :-! Sprotivil by som ho. No a ty nam zacinas sprotivovat Alpinu... :-!
Plácáš. Joab napsal kravinu a tys na ni nesmyslně reagoval
Zapni si klimatizaci nebo se di vykoupat nebo tak něco. Nelíbila se ti už předtím Cherokeeho obhajoba atmosfér a muj přehled atmo motorů Lexusu
Kolik tak bude poměr tvých zmínek o Audi a mejch o Alpině? 100:1? 😉
Sorry ale když ty můžeš o Audi já můžu o Alpině a Lexusu
Zapni si klimatizaci nebo se di vykoupat nebo tak něco. Nelíbila se ti už předtím Cherokeeho obhajoba atmosfér a muj přehled atmo motorů Lexusu
Kolik tak bude poměr tvých zmínek o Audi a mejch o Alpině? 100:1? 😉
Sorry ale když ty můžeš o Audi já můžu o Alpině a Lexusu
tak placam ? >😁
No, niekto ma asi upal. A neviem, kde som odporoval proti atmosferam. Asi nevies, ze aj v Audi je skupina inzinierov, ktora stale pracuje na atmo-motoroch a snazia sa obhajit ich existenciu a uplatnenie v niektorych vhodnych modeloch... 😉
Ja Audi spomeniem vtedy, ked je na to relevantny dovod - tu sa jedna podla mna o konstrukcne dost podobne riesenie vyfukoveho rezonatoru, takze dovod je.
dokonca ja tu BMW aj obhajujem ! To uz je asi sila, nemyslis ? 😉
A ako som uz napisal X krat, urobim to X+1.-krat: Ani Audi nieje dokonale. Ty ale tlacis Alpinu sposobom, ako by neexistovalo nic lepsie na svete a nemala chybu. Pritom sa ich par najde na kazdej.
Takze chod sa vychladit nejako asi aj ty. 😉
Ja tu mam klimu fajnovu, vzduch cerstvy 😄
No, niekto ma asi upal. A neviem, kde som odporoval proti atmosferam. Asi nevies, ze aj v Audi je skupina inzinierov, ktora stale pracuje na atmo-motoroch a snazia sa obhajit ich existenciu a uplatnenie v niektorych vhodnych modeloch... 😉
Ja Audi spomeniem vtedy, ked je na to relevantny dovod - tu sa jedna podla mna o konstrukcne dost podobne riesenie vyfukoveho rezonatoru, takze dovod je.
dokonca ja tu BMW aj obhajujem ! To uz je asi sila, nemyslis ? 😉
A ako som uz napisal X krat, urobim to X+1.-krat: Ani Audi nieje dokonale. Ty ale tlacis Alpinu sposobom, ako by neexistovalo nic lepsie na svete a nemala chybu. Pritom sa ich par najde na kazdej.
Takze chod sa vychladit nejako asi aj ty. 😉
Ja tu mam klimu fajnovu, vzduch cerstvy 😄
Ten samý den, kdy vyšla tisková zpráva o výfucích pro diesel, BMW vydalo ještě zprávu o M Performance výfuku pro X4 35i. Nevím, proč jste se o něm nezmínili.
Ten pro X4 je normální výfuk s klapkami ovládanými přes Bluetooth ovladač. Dva módy, Sport a Track.
Ten pro X4 je normální výfuk s klapkami ovládanými přes Bluetooth ovladač. Dva módy, Sport a Track.
Hlavně to bude legrace, až se tam dostane voda. To chrastění a chrčení bude stát za to >😒] Když už diesel, tak se za to nestydím, proč taky?
A BMW? Osobně chápu postupnou ekologickou orientaci, chápu i downsizing, dokonce si osobné myslím, že tříválec může být správná cesta pro malé sportovní auto. Chápu SUV, chápu i MPV. Co mě ale sere, je kvalita materiálů v interiéru, konstrukční chyby motorů a tyhlety pozérske hovadiny.
Docela mi to pŕipomíná 316i, kde každá třetí měla odznáček M3. Jednou jsem ale viděl M3, která méla odznáćek 316i. To byla ta pravá frajeřina 😄
A BMW? Osobně chápu postupnou ekologickou orientaci, chápu i downsizing, dokonce si osobné myslím, že tříválec může být správná cesta pro malé sportovní auto. Chápu SUV, chápu i MPV. Co mě ale sere, je kvalita materiálů v interiéru, konstrukční chyby motorů a tyhlety pozérske hovadiny.
Docela mi to pŕipomíná 316i, kde každá třetí měla odznáček M3. Jednou jsem ale viděl M3, která méla odznáćek 316i. To byla ta pravá frajeřina 😄
BMW se naprosto vykašlala na své tradiční majitele a fanoušky. Nedělá ani jeden pořádný sporťák, ani jeden pořádný atmosférický motor. Místo toho razí ve výrobě elektrických pleček, hybridních zblitků jako je X6, jako první strčilo pidomotůrek s 3 válci do střední třídy atp.
A k chlubení není ani to, že neumí udělat pořádný laděný výfuk. Už v M4 stojí za prd a má nějaké šidítko a tohle je celkem vrchol. Ještě bych to pochopil u korejského auta, ale ne u BMW....
Smutné. A ještě smutnější bude, pokud je Audi a Mercedes budou ve všem následovat....
A k chlubení není ani to, že neumí udělat pořádný laděný výfuk. Už v M4 stojí za prd a má nějaké šidítko a tohle je celkem vrchol. Ještě bych to pochopil u korejského auta, ale ne u BMW....
Smutné. A ještě smutnější bude, pokud je Audi a Mercedes budou ve všem následovat....
Tak podle mně dvojkové coupé je celkem tradiční. Možná se mnou nebudeš souhlasti, ale myslím, že BMW nikdy nedělalo něco, co by byl pořádný sporťák. Jejich image vychází hlavné z rychlých sedanů a jejich M verzí. BMW se teď orientuje na největší skupinu zákazníků - prosté uživatele aut, kteří chtějí čtyřkolky a naftu. Co naděláš, peníze jsou na prvním místě.
A atmosféra je dnes již v podstatě mrtvá. Nemá smysl držet při životě dinosaura. To stejný baterky - prostě nedělat to, znamená zaspat vývoj, který by už asi nedohnali.
Sere mě ale kvalita, technické kiksy a šidítka. Myslím, že pozici ŕidičsky orientovaných aut postupem času zaujímá Jaguar.
A atmosféra je dnes již v podstatě mrtvá. Nemá smysl držet při životě dinosaura. To stejný baterky - prostě nedělat to, znamená zaspat vývoj, který by už asi nedohnali.
Sere mě ale kvalita, technické kiksy a šidítka. Myslím, že pozici ŕidičsky orientovaných aut postupem času zaujímá Jaguar.
Vidím to stejně, Jag je konzervativní a někdo by mohl říct, že snad i zastaralý. Není to však pravda. Je to jedna z posledních automobilek, která staví auta pro řidiče. Moc mu fandím a doufám, že spolu už zůstaneme.... Navždy. 😄
Dvojkové kupé bude možná světlou výjimkou. BMW dělalo ve své historii poměrně dost sportovně laděných vozů, hlavně kabrioletů....dnes jen zastaralé Z4 s 4 válcovými motory. O kupátkách nemluvě (M1!!!).
Co se atmosféry týká, mrtvá není. To je ekonesmysl. Nemluvě o mazdách nebo hyudaích, se stačí podívat na vozy, které brázdí USA, Austrálii nebo i Asii. 1,0 turbo je ekospecialitka Evropy. BMW si ji mohlo podržet alespoň u sportovně střižených vozů ....a tohle platí i pro Audi a Mercedes!
O elektrických plečkách se mluví dlouho, ale zatím tvoří na cestách raritu. Neprosadili se. Téměř žádně Leafy nebo e-Golfy člověk nepotká, o jiných ani nemluvě. Výjimku tvoří státy, kde je uměle zvýhodňují, ale i tam je to minorita.
Technické kiksy jo - triturbo motor...diesel od M Power to je průšvih a zhovadilost. V interiérech taky zaspali, ale to se dá dohnat. A souhlas, zdá se, že Jaguar zabere jejich pozici řidičských aut, což je taky smutné.
Co se atmosféry týká, mrtvá není. To je ekonesmysl. Nemluvě o mazdách nebo hyudaích, se stačí podívat na vozy, které brázdí USA, Austrálii nebo i Asii. 1,0 turbo je ekospecialitka Evropy. BMW si ji mohlo podržet alespoň u sportovně střižených vozů ....a tohle platí i pro Audi a Mercedes!
O elektrických plečkách se mluví dlouho, ale zatím tvoří na cestách raritu. Neprosadili se. Téměř žádně Leafy nebo e-Golfy člověk nepotká, o jiných ani nemluvě. Výjimku tvoří státy, kde je uměle zvýhodňují, ale i tam je to minorita.
Technické kiksy jo - triturbo motor...diesel od M Power to je průšvih a zhovadilost. V interiérech taky zaspali, ale to se dá dohnat. A souhlas, zdá se, že Jaguar zabere jejich pozici řidičských aut, což je taky smutné.
Ty jezdíš E30, že nadáváš na nový BMW? >😒]
Tyhle diskuze tu byly a budou. Ani na to nebudu reagovat, protože to nemá cenu.
Tyhle diskuze tu byly a budou. Ani na to nebudu reagovat, protože to nemá cenu.
Presne tak... Ja jezdim bmw od e30 ale tady se docitam, ze tradicni majitele bmw uz si nemaji co koupit... Pokud ma nekdo pocit ze na dnesni meritka je e30 m3 nejak pravoverny ci ultimativni auto, tak se musim vazne smat... Jenze plakatovy frajeri vedi stejne lip, jak to je. Cetli to tady na auto.cz ...
Celá D3 v honu za prodejníma číslama nějak zabloudila. Naštěstí je tu eště Lexus [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] kterej zatim nabízí atmosfér dost a dost :yes:
ty si schizoš ?
das tam odkazy na vsetky mozne motory a elektromotory a potom ides este obhajovat ze su to atmosfericke motory ?
das tam odkazy na vsetky mozne motory a elektromotory a potom ides este obhajovat ze su to atmosfericke motory ?
Ty ses dneska blbě vyspal? >😁
Co se ti nelíbí na mý reakci na Cherokkeho? Prostě s nim souhlasim. D3 někde nějak blbě odbočila a samozřejmě maj a budou mít pár slušnejch modelů ale celkově mě berou čim dál tim míň. A sem rád že aspoň někdo i dneska eště nabízí spoustu atmo motorů. Jedno jestli v hybridech nebo jen čistý atmo :yes:
Co se ti nelíbí na mý reakci na Cherokkeho? Prostě s nim souhlasim. D3 někde nějak blbě odbočila a samozřejmě maj a budou mít pár slušnejch modelů ale celkově mě berou čim dál tim míň. A sem rád že aspoň někdo i dneska eště nabízí spoustu atmo motorů. Jedno jestli v hybridech nebo jen čistý atmo :yes:
BMW potrebuje zákazníkov čo majú dengy a tie autá aj kúpia,a nie takých prívržencov ktorý kupujú autá z 3 - ruky.BMW mám rad ale nové hole-bosé nechcem , a ked si ho dovybavis tak to ide cenovo poriadne hore. Tak sa momentálne vozim vo "fulke" ale mainstreamu a takýto zákazníci ako ja ,síce fandovia ,ale bez peňazí sú im asi u r... .
Když se podíváš kolik zákazníků se v Evropě vrhlo po atmosférickém mustangu, kolik se vozí Amerik, tak se jistě prostor pro atmosférické víceválcové kupátko nebo kabrio najde.
Mas pravdu,ale koľko kusov to je realne? BMW kedysi robilo pol milióna aút,teraz 3x toľko a asi nejaké pár tisícové série ich nezaujímajú na škodu zákazníkov.
Když si v posledním Auto-tipu přečteš test Golfu R, Civilu Type R a jen lehce přeplňovanýho BMW 135i tak to s mnichovskejma tak zlý ešte neni
Co je na tom pozerskeho? Proste kdyz chces, aby to znelo jinak, tak ted mas tu moznost. No kazdopadne uz ta predstava, ze se nekdo "stydi" za diesel, je dost bizar. Stejne tak obdiv k nekomu, kdo si na auto nalepi nejakou hovadinu. >😁
Nejsem proti tomu dát na auto ladéný výfuk, ať to teda zní. Ale reprák??? Co na tom není pozérskeho? V autě to stejné neuslyšíš, jen to len cingrlátko pro okolí. Nemám rád, kdyź si auta (a nejen auta) hrajou na něco, čím nejsou. Znáček je nadsázka. Z mých aut jdou vśechny hned dolů a je jedno, co se na nich píše.
Kola taky z auta nevidim. Kdyz si muzu vybrat jiny, nez zaklad. To je taky cingrlatko a pozerstvi?
Ne, není, kola vidíš kdykoliv, když se na auto koukáš. A - prostě je smutné, že si BMW musí pomáhat pomocí repráků.
Auto z venku uslysis kdykoliv, kdyz otevres okynko...
Nehadam se. Mam akorat jiny nazor. V jednom aute mam zvuk z repraku, u jinyho ne, vzdycky kdyz jedu s tim prvnim, tak se ptam, proc to tam sakra je, vypnout to nejde (standardni cestou), stelovat to nejde, proste to tam je. At se mi to libi nebo ne. Mozna proto mi prijde "reprak" na vyfuku, kterej si muzes zapinat, jen kdyz chces, jako docela dobra vychytavka. Oproti permanentnimu soundtracku, kterej nemuzes nijak ovlivnit.
Nehadam se. Mam akorat jiny nazor. V jednom aute mam zvuk z repraku, u jinyho ne, vzdycky kdyz jedu s tim prvnim, tak se ptam, proc to tam sakra je, vypnout to nejde (standardni cestou), stelovat to nejde, proste to tam je. At se mi to libi nebo ne. Mozna proto mi prijde "reprak" na vyfuku, kterej si muzes zapinat, jen kdyz chces, jako docela dobra vychytavka. Oproti permanentnimu soundtracku, kterej nemuzes nijak ovlivnit.
To si môžeš rovno kúpiť Fabiu s trojvalcom a z repráku pustiť zvuk hodný Porsche a tváriť sa, že máš vytunovanú RS... Tuzing na jednotku...
zakrátko si budeme sťahovať zvuky do výfuku jak zvonenia na mobil cez sms... Kokso to je neskutočne hnusná predstava.
zakrátko si budeme sťahovať zvuky do výfuku jak zvonenia na mobil cez sms... Kokso to je neskutočne hnusná predstava.
S jedním eMkem jsem měl tento víkend co do činění. S radostí se blížila bílá pětka roku narození 2015, avšak už na několik desítek metrů bylo jasné, že máloválcový klapot asi nebude to eMko co jsem čekal.
520d v Mpacketu. Auto jako takové fajn, nicméně z venku dost hlučný a klapající motor mě trošku zaskočil 8-s
520d v Mpacketu. Auto jako takové fajn, nicméně z venku dost hlučný a klapající motor mě trošku zaskočil 8-s
sám zisťujem že tak ako kedysi som bol zarytý fan BMW týmito ich vychytávkami a aj niektorými modelmi sa mi fakt začínajú protiviť...môj osobný názor na tieto super ultra dieslové športové bublavé zvuky je asi taký že v tom nevidím absolútne žiaden význam maximálne tak pre niekoho kto si kúpi naftu ale potrebuje si dokázať že je aj tak športový...proste ked chcem auto s istou charizmou a zvukom tak siahnem po benzíne...osobne už nejakú dobu jazdím na 740d a vôbec mi tam nejaký ultra super bublajúci výfuk nechýba.. 8-s