Ekonomika
holden_holden
10
pro suzukace sok, kdyz zjistili ze folcvagn nema nic vic nez hov*no co nabidnout
moan78
6
Ja som niekde cital, ze vztahy vyrazne ochladli potom, co Suzuki zistilo, ze VW ich zamerne drzi stranou od naftoveho a hybridneho know how.
DonVito
0
Ja jsem zase slysel, ze VW know-how v oblasti hybridu bylo mizerne..
David znovu porazil Goliáše.
Ta pověstná kůstka se nenažranému vlku v krku vzpříčila.
Moc často se to v posledních letech nestává, ale spravedlnost dnes zapracovala.
Ta pověstná kůstka se nenažranému vlku v krku vzpříčila.
Moc často se to v posledních letech nestává, ale spravedlnost dnes zapracovala.
No nevím, Goliáš (VW) vydělá desítky miliard za nic (nákup akcií za 46 miliard, aktuální cena kolem 92 miliard + odškodné), které musí ze svého zaplatit David (Suzuki).
Ano, máš pravdu "za hloupost se platí". Věřit, že by Volkswagen měl a hlavně chtěl Suzuki co nabídnout, byla opravdu hloupost.
Žádné vítězství není zadarmo.
Žádné vítězství není zadarmo.
VW má roky zkušeností s vývojem naftových a benzínových motorů, nehledě na zkušenosti s Lambem, Porsche, atd. + vše ostatní. VW na vývoj má, malé Suzuky, které bylo či ještě je ve ztrátě, na vývoj nemá. Nehledě v dnešní konkurenci, kde dnes každý spolupracuje téměř s každým, aby ušetřil na vývoji.
Zrovna Volkswagen se vlastním vývojem moc chlubit nemůže. Spíš využívá externího vývoje, který následně skupuje. To je však úplně jedno. Jde o to, že Volkswagenu podle všeho nešlo o spolupráci se Suzuki (všimni si měkkého - i), pouze o její začlenění nebo částečné začlenění v koncernu. Jen o tom nějak zapomněli říct Suzuki.
Pyrrhovo vítězství.
Nevím jestli vítězství, nebo prohra, ale k čemu byla taková aliance, jestliže Suzuki dál nakupovalo motory od Fiatu?
V Evropě a USA nic, jak jsou na tom třeba v té Indii, nebo vůbec v Asii? S jakou známou značkou je automobilka srovnatelná?