Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota Prius: Vzhled nové generace prozrazen

Silueta hybridní Toyoty zůstává shodná jako u předchůdců. Vzhled automobilu se ale výrazně změní.
Zpět na článek
1. 9. 2015 13:15
1. 9. 2015 14:47
1. 9. 2015 16:05
31. 8. 2015 14:56
31. 8. 2015 16:09
31. 8. 2015 16:18
31. 8. 2015 11:10
31. 8. 2015 20:28
31. 8. 2015 11:19
31. 8. 2015 11:29
31. 8. 2015 13:44
31. 8. 2015 14:17
31. 8. 2015 14:42
31. 8. 2015 17:01
31. 8. 2015 17:30
31. 8. 2015 17:35
31. 8. 2015 17:42
31. 8. 2015 17:53
31. 8. 2015 18:15
31. 8. 2015 20:01
31. 8. 2015 20:13
31. 8. 2015 22:41
31. 8. 2015 11:55
31. 8. 2015 14:55
31. 8. 2015 15:02
31. 8. 2015 15:48
31. 8. 2015 17:49
31. 8. 2015 17:59
31. 8. 2015 18:16
31. 8. 2015 18:58
31. 8. 2015 18:38
31. 8. 2015 18:55
31. 8. 2015 19:13
31. 8. 2015 19:12
31. 8. 2015 19:35
31. 8. 2015 15:04
31. 8. 2015 15:26
31. 8. 2015 17:01
31. 8. 2015 15:38
31. 8. 2015 15:40
31. 8. 2015 15:42
31. 8. 2015 15:50
31. 8. 2015 15:54
31. 8. 2015 20:54
1. 9. 2015 09:11
31. 8. 2015 20:45
1. 9. 2015 08:41
1. 9. 2015 11:52
1. 9. 2015 14:01
1. 9. 2015 16:27
1. 9. 2015 18:53
1. 9. 2015 19:38
2. 9. 2015 07:30
31. 8. 2015 18:41
31. 8. 2015 20:45
31. 8. 2015 17:20
31. 8. 2015 17:24
31. 8. 2015 18:24
31. 8. 2015 16:11
31. 8. 2015 18:57
31. 8. 2015 19:43
31. 8. 2015 19:53
31. 8. 2015 20:14
31. 8. 2015 20:25
31. 8. 2015 20:35
31. 8. 2015 20:42
31. 8. 2015 20:48
31. 8. 2015 22:52
1. 9. 2015 08:45
1. 9. 2015 14:32
31. 8. 2015 20:17
31. 8. 2015 20:28
31. 8. 2015 20:18
31. 8. 2015 21:01
31. 8. 2015 21:22
31. 8. 2015 21:42
31. 8. 2015 22:51
1. 9. 2015 11:34
1. 9. 2015 12:06
Avatar - Dylan McKay
31. 8. 2015 11:01
Spokojenost
Dnes jsem čekal nějaké fotky. Vypadá to na US verzi. To auto se mi líbí a koupím si ho. :yes:
Rozbalit vlákno
16
31. 8. 2015 11:30
Re: Spokojenost
Kiež by som si to na auto, ktoré sa mi páči, tiež mohol povedať...
Gratulujem k voľbe. Napíšeš potom dojmy?
31. 8. 2015 12:02
Re: Spokojenost
Neuvazovals o Tesle?
Avatar - Dylan McKay
31. 8. 2015 13:34
Re: Spokojenost
Tesla je určitě skvělé auto, ale neuvažoval jsem ani o žádném jiném elektromobilu. Mám tak dobré zkušenosti s hybridy od Toyoty, že bych se (zase) nerad spálil s něčím jiným.
1. 9. 2015 08:19
Re: Spokojenost
Jednou na to tema s tebou asi hodim rec, rad bych znal nejake rozsahlejsi zkusenosti nekoho, kdo je fakt ma nevycucane z prstu. ;-)
Avatar - Dylan McKay
1. 9. 2015 09:09
Re: Spokojenost
Můj kamarád soused (70) si koupil Prius 2. Je to bývalý elektrikář a to auto zná do detailů. Díky jeho vyprávění vím, že není nic co by se tam rozbíjelo. To je to co na Priusu nejvíc miluju- jeho spolehlivost. Zvlášť při vzpomínce na Range Rover :-O
2. 9. 2015 07:44
Re: Spokojenost
No tak RR patri k nejporuchovejsim autum ve vesmiru uz dlouha leta, ale pri koupi noveho auta argumentovat sponsorovanim servisu mi nejak nedava smysl. Ja sosobne kupuju nove auto tak na 4-5 let, celou tu dobu mi kryje zaruka s tim, ze pokazit se to proste muze a pak to resi vyrobce samozrejme zdarma. Ale nevim, jak stare ty Priusy kupujes a jak moc a jakym stylem s nimi jezdis, muzes to mit jinak...
1. 9. 2015 13:15
Re: Spokojenost
Proč ne Lexus?
Avatar - Dylan McKay
1. 9. 2015 13:20
Re: Spokojenost
Toyota mi půjčila CT200h a nedostal jsem se s ním lépe než na 5,6 litru. Takže moc žere ;-)
Navíc se mi nelíbilo zadní odpružení a celkově mi nějak nesedl. Hybrid má podle mého smysl v Priusu, Aurisu a Yarisu.
1. 9. 2015 14:47
Re: Spokojenost
Já právě myslel na vyšší modely, GS a LS. Čekal bych, že v tvých rukou bude mít CT podobnou spotřebu jako Auris/ Prius. Má stejné pohonné ústrojí. Neměl by být o tolik těžší, aerodynamika snad není horší než u Aurisu, že by pneumatiky?
Avatar - Dylan McKay
1. 9. 2015 15:15
Re: Spokojenost
Teď už je díky priusu laťka nastavená jinak. To auto dokáže změnit myšlení. Jde na něj snad nejméně peněz v domácnosti. ;-) Vše ostatní je pro náročnost vyloučeno.
1. 9. 2015 16:05
Re: Spokojenost
Naprosto chápu. Část mne tohle oslovuje - dopravní prostředek, který prostě funguje a jehož údržba moc nestojí. I když jsem měl u soukromých aut štěstí, ale náklady na provoz se pohybují úplně někde jinde. Také však záleží, jak kdo auto používá. Celkem často (co se týče soukromých cest) tahám přívěsy a ne zrovna lehké. Prius nesmí tahat nic, pokud vím. Můžeš za něj dát leda tak nosič kol.
Avatar - Egi
31. 8. 2015 14:56
Re: Spokojenost
US verze to není, má držák na přední SPZ. Spíš to bude japonská
Avatar - Dylan McKay
31. 8. 2015 15:21
Re: Spokojenost
Japonská to není, to by byl volant na druhé straně.
31. 8. 2015 16:09
Re: Spokojenost
... ještěže jsem nekoupil toho Aurise HSD ...
31. 8. 2015 16:18
Re: Spokojenost
On "starej" Auris se mi nikdy nelíbil a i když jsem ho mohl mít za 240 tis .... Musím říct, že to moje zlaté Mitsubishi mi to vůbec neusnadňuje. Dneska jsem jel Brandýs - Košíře a zpět za 5,9 l/100km.
31. 8. 2015 11:10
Zajímavé
Vůbec to nevypadá špatně. Ještě tak vidět interiér. Zaslechl jsem, že Toyota opouští ergonomické řešení "všeho" uprostřed a zvolí umístění tachometru "pro hloupé" mimo zorné pole, za volantem. Snad to tak nebude.
V každém případě, už se těším.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Blue Sun
31. 8. 2015 11:12
Re: Zajímavé
Někde se objevily špionfotky interiéru a všechno bylo v pořádku, jak má být... Myslím, že tedy můžeš být v klidu.
31. 8. 2015 11:20
Re: Zajímavé
Snad to tak bude.
31. 8. 2015 12:00
Re: Zajímavé
Mas recht, jako vzdy - jen hlupak se diva pri jizde dopredu, moudri jako ty treba, se koukaji doprostred palubovky.
31. 8. 2015 13:09
Re: Zajímavé
Funkce lidského oka ti asi moc blízká není. Zatímco všichni ostatní je mají uložené horizontálně, ty vertikálně. Ostatní se otáčejí doprava a doleva, ty děláš kotrmelce.
Avatar - eXp10it
31. 8. 2015 20:28
Re: Zajímavé
V zorném poli jsou pro naprostou většinu lidí obě varianty.
1. 9. 2015 03:29
Re: Zajímavé
No, to právěže nejsou.
2. 9. 2015 07:35
Re: Zajímavé
Samozrejme, ze nejsou, ta, co je primo pred ocima, neni vubec videt, tu tam maji jenom hlupaci, jestezes nam to prisel vysvetlit. >:D
Avatar - miromen
31. 8. 2015 11:19
Vzhled
Včera jsem si v jednom obchodnim centru prohližel vystaveneho Aurise a Yarise včetně interieru. A marně jsem přemyšlel jestli je nějaky součastny vyrobce ktery děla vzhledově odpornějši auta než pravě Toyota.....nikdo mě nenapadl. A opět je tu dalši "strašidlo" z dilen Toyoty. :no:
Rozbalit vlákno
13
Avatar - wakantanka
31. 8. 2015 11:29
Re: Vzhled
Sám niesom fanúšikom aktuálneho designového smerovania Toyoty, ale tento nový Prius sa mi veru páči. Je to hybrid a dáva to najavo, má to šmrnc, za mňa :yes:
31. 8. 2015 13:44
Re: Vzhled
"součastny vyrobce ktery děla vzhledově odpornějši auta":
1. Toyota
2. neobsazeno
3. Renault
Avatar - Cuba66
31. 8. 2015 14:17
Re: Vzhled
Vzhled je jaksi podle vkusu každého soudruha >:D

P.S.: Podívej se kolik je kolem nás například extrémně hnusnejch holek a zajímavý je, že se najdou jedinci, kterým se to líbí a to mají například VW Golf nebo OIII :-)
Avatar - miromen
31. 8. 2015 14:42
Re: Vzhled
Ano vzhled je věc vkusu ale u Toyoty vkusneho nelze nic nalest a o krase se rozhodně hovořit neda. Je to jak mořska paryba ktera sice zaujme ale pěkny pohled to rozhodně neni. A zase je fakt že někdo musi byt ten nejhorši a jak jsem psal nikdo horši než Toyota mě nenapadl.
31. 8. 2015 17:01
Re: Vzhled
Teď jsi to chlape asi trefil ... já proč se mi tak líbí japonská auta a ono je to tím, že jsem ujetý na japonský holky :-)
Avatar - Dylan McKay
31. 8. 2015 17:30
Re: Vzhled
Nemusíš si ji kupovat. Já je kupuju, protože už nechci sponzorovat servisy. Vzhled jde opravdu stranou.
Avatar - _Karel_
31. 8. 2015 17:35
Re: Vzhled
Ale byl by to příjemný bonus- být to krásné auto. Copak musí být kvalitní a spolehlivé auto ošklivé? ;-)
Avatar - Dylan McKay
31. 8. 2015 17:42
Re: Vzhled
Ale mně se líbí Prius, jsem na něj zvyklý a znám jeho přednosti. Nevadí mi lidi, kterým se nelíbí. Naopak jim přeju to jejich... auto ;-)
31. 8. 2015 18:15
Re: Vzhled
..mier v dusi=pokojne slova :yes:
Avatar - miromen
31. 8. 2015 20:01
Re: Vzhled
Pokud to co jsi napsal je upřimne pak jednoznačně palec nahoru.
Je to paradox ale ja taky rozhodně nepatřim k těm ktery by auta vybiral na zakladě vnějšiho vzhledu. Jenže Toyota už je prostě za hranici toho co snesu a najevo to davam proto že mě to u teto automobilky mrzi vic než jinde.
Avatar - Dylan McKay
31. 8. 2015 20:13
Re: Vzhled
V naší malé ulici už to vypadá takto: 3x Prius, 2x Auris hybrid, Yaris hybrid, Civic hybrid. Proč? Jen se lidi přišli zeptat.
Prius si chválím pro spolehlivost a úsporu. Jede po Praze za tři litry a pořád a pořád a pořád, protože nezná nemoce ostatních aut. Průměr mám dlouhodobě 4,4 litry, protože nejezdím na úsporu. Kamarád se chlubí s 3,5 litry. Odvezu s ním náklad dlouhý 260 cm a vzadu může sedět dospělý aniž by trpěl.
31. 8. 2015 22:41
Re: Vzhled
..uprimne..tie vety mi prisli ako keby ich napisal clovek s kludom na dusi co presne vie co chce a ide si za tym a tak to ma byt :yes:
Avatar - Emel
31. 8. 2015 11:55
Inspirace Mirai
Inspirace Mirai zněla dost zlověstně... ale tohle je docela fajn. Ne že bych fandil světlům protaženým až nad kolo, ale jinak je to normální střízlivá evoluce současné generace, proč ne.
Rozbalit vlákno
3
31. 8. 2015 19:23
Re: Inspirace Mirai
Tak ti nevím, přijde mi to tak nějak moc komplikované. Je fakt, že Toyota po letech konzervativní nudy přitopila s designem pod kotlem, ale neřekl bych, že to jde správným směrem. Jediné auto, co bych si od nich koupil je GT86, vše ostaní se mi prostě nelíbí ;-\
Avatar - Emel
31. 8. 2015 22:57
Re: Inspirace Mirai
Je to trošku komplikovanější design, ale vcelku to má správné proporce... ne že bych si koupil Prius kvůli designu, ale Mirai bych si kvůli designu nekoupil.
1. 9. 2015 12:43
Re: Inspirace Mirai
Tak Mirai je jedním slovem "křeč" :no:
31. 8. 2015 11:55
Fandím hybridům...
...jsou to podle meho auta pro soucasnost a jakysi mustek smerem k ciste elektrickym vozum. Ale Prius koncept, kdy elektricky chcipak pomaha spalovacimu chcipakovi mi moc nesedi. Osobne bych radeji neco jako Golf GTE, tam muze auto jet plnohodnotne jak na elektriku, tak na benzin a spojenim obojiho je z nej "raketa". Nicmene Toyote za to, co s hybridy dokazala :yes:
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Blue Sun
31. 8. 2015 12:24
Re: Fandím hybridům...
Čím se to liší od plug-in Priusu? I normální Prius umí pár kiláků na elektřinu, plug-in pak ještě více.
31. 8. 2015 12:36
Re: Fandím hybridům...
Výkonem. Napsal to snad dost jasně. I když rozdíl ve výkonu elektromotorů není nějak velký (myslím 60 proti 75 kW a to dočasně).
1. 9. 2015 08:29
Re: Fandím hybridům...
Napsals to presne - "par" kilaku. Golf GTE by mel udelat az 50km ciste na elektrinu, nevim presne, jakou ma kapacitu baterii, ale pro me by to znamenalo moznost jezdit denodenne do prace / z prace jen a pouze na elektriku. A pritom se nevzdat vyhod standartniho vozu - tedy treba moznosti dojet v peti lidech do Praheee a z5 behem tri-ctyr hodin, coz je neco, ceho bych se musel vzdat s cistym elektromobilem (nepocitam Teslu). Stejne tak je k dispozici i hodne slusna dynamika (samozrejme v kombinovanem rezimu), ktera Priusu a jeho klonum chybi. Jako tresnicku pak beru ponekud kultivovanejsi chod pohonu, kdy neni v auta zadne CVT, tocici spalovak nekam do oblasti, kde rev prechazi v kraval, pokud chce clovek trosku dynamiky. Osobne jsem doufal, ze Toyota da do nove generace Priusu novy motor 1,2turbo, ale zatim tomu nic nenasvedcuje...
1. 9. 2015 08:59
Re: Fandím hybridům...
A došlo Vám, že motoru s CVT převodovkou vyčítáte to, že když chcete maximální výkon, tak Vám poskytne maximální výkon? Aneb "CVT, tocici spalovak nekam do oblasti, kde rev prechazi v kraval", což se rovná otáčkám maximálního výkonu?
1. 9. 2015 11:09
Re: Fandím hybridům...
Kdyby však byl výkonnější, nemusela by ho řídící jednotka tolik vytáčet, aby poskytla stejné zrychlení. Se 450h je příjemnější život z velké části právě proto, že má výkonnější motor a navíc je to šestiválec, má tedy příjemnější zvuk.
1. 9. 2015 13:37
Re: Fandím hybridům...
Presne tak. :yes:
1. 9. 2015 13:53
Re: Fandím hybridům...
Neřekl bych, že téma bylo o použití jiného výkonnějšího motoru majícího díky šesti válcům lepší zvuk :-)
1. 9. 2015 15:28
Re: Fandím hybridům...
Vidíš a já myslel, že diskuze byla o "uřvaném chcípákovi" v Priusu. Nezdá se ti, že silák se zlatem v hrdle tenhle problém vyřeší? ;-) Jiné řešení by bylo pohonné ústrojí naprosto zvukově izolovat od kabiny.
1. 9. 2015 18:48
Re: Fandím hybridům...
Ano, tema bylo presne o tom. Je fakt, ze chtit do Priusu V6 je jen sen, ale takovy 1,2 - 1,4 turbo naladeny na tah "vocpoda" by mohl tu urvanost vyresit taky a dost obstojne.
2. 9. 2015 14:25
Re: Fandím hybridům...
I kdyby čert na koze jezdil a odstrkoval se při tom vidlema, tak budete-li od vozu s CVT převodovkou chtít maximální zrychlení, tak ho dostanete právě v otáčkách maximálního výkonu. Samozřejmě spokojíte-li se s výkonem menším než maximálním, tak nebudete motor vytáčet do tak vysokých otáček :-!
31. 8. 2015 18:43
Re: Fandím hybridům...
Osobně preferuji dobře vyladěný full hybrid. Ten systém je lehčí, levnější, v provozu šetří podobně. Výhoda plug-inu je, že může na krátké vzdálenosti fungovat jako elektromobil, když ho dobíjíš. Ale mně to nikdy nevycházelo jako výhodné.

Elektromotor v Priusu bych v porovnání s tím v Golfu GTE nenazval chcípákem. V Priusu (obecně HSD) je však limitovaný převodovkou. Ve zhruba 50 km/h narazí MG1 na své maximální otáčky a musí se začít točit klikový hřídel spalovacího motoru. Jinde tenhle problém vyřešili přidáním spojky (respektive spojek).
1. 9. 2015 13:58
Re: Fandím hybridům...
S CT 200h běžně udržím po rovině na elektriku rychlost cca 70 km/h.
1. 9. 2015 15:13
Re: Fandím hybridům...
Já mám v hlavě 56 km/h, ale už je to hodně dlouho, co jsem se o to zajímal, a nikdy jsem to nepřepočítával sám. Je to jen otázka stálého převodu, velikosti kol atp., není problém to změnit, v principu tam to omezení ale je. Můžeš ho leda tak posunout do rychlostí, ve kterých není relevantní. Jedním z řešení je nechat hřídel točit, ale motor nestartovat (nechat přívod paliva zavřený a ideálně i ventily, aby motor nepumpoval vzduch - stejně jako u vypínání válců).
Avatar - Egi
31. 8. 2015 14:55
Ťukanec
Takže stačí menší ťukanec, který zcela jistě ve městě nastane a byť to nárazník v klidu přežije, bude muset majitel kupovat novou část zadního světla. Většina aut majících alespoň část světel v nárazníku je má zanořená hlouběji, aby byla chráněná. Tohle je úplně na povrchu. No, nápadité to je, ale praktické moc ne
Rozbalit vlákno
13
31. 8. 2015 15:02
Re: Ťukanec
mozna Toyota zacina postupne najizdet na business model kde postupne potlacuje udrzbovej servis porouchanych mechanickych casti (dnes asi nejvetsi prijem automobilek) na dobudoucna lepsi servis havarijni, pac u elektromobilu jiz nebude mnoho co servisovat z hlediska poruchovosti, tak se budou muset napakovat jinde, i na tu jejich kontrolu baterek 1x do roka u hybridu jim lidi v drtive vetsine serou, pac to vpdostate vychazi tak, ze ta baterka se za 8 let zaplati, a malokdo je ochotnej platit tu castku kdys vi ze to auto pujde za par let z domu a na zivotnost baterky se dostane as tak 2-3 majitel...mozna >:D
31. 8. 2015 15:48
Re: Ťukanec
V elektromobilech bude pořád elektronika, s kterou si dnes servisy kolikrát moc rady neví a tak vesele mění moduly stylem pokus-omyl (velmi drahá kratochvíle). To jen tak nezmizí.

Ta prohlídka, která ti u Toyoty prodlužuje záruku, je normální garančka. Alespoň tak to jeden čas bylo - v rámci garančky zkontrolovali HSD a bylo to. Když jsem se však naposledy díval na stránky Toyoty, tak jsem o tom žádnou zmínku neviděl (jen 5 let/ 100 Mm). Takže nevím, jestli to vůbec ještě platí.
31. 8. 2015 17:49
Re: Ťukanec
u hybridu Toyoty a Lexusu byla moznost za 1800 bez dane rocne si nechat zkontrolovat baterky hybridni soustavy a tu hybridni soustavu, ukon na 5-6 minut technika s diagnostikou a pak nato kuk okem vizualne asi tak 30 sekund, a pak byla zaruka pri kazdorocni kontrole 8 let , za tech 8 let jim tak nebozak nastrkal cca 17500 korun, a vtip byl v tom ze ta baterka nova stoji nehce nad 18k s dani a tech 8 let vydrzi at si ji necha nebo nenechas kontrolovat >:D navic v podminkach bylo ze se ta kontrola musi provadet kazdy rok, tedy i ten prvni majitel ktery to auto bude mit jak dlouho 4-6 let ? proste nesmysl

a k tte elektronice, ano u nekterych tomu tak bude jiste i nadale a misto jedne levne ridici jednotky jich budou mit nekolik drahych aby bylo co menit za co nejvetsi penize, ale nekteri zacinaj tenhle nesvar pozastavovat navrhama v zakonech (Francie) kde nejen ze bude pro firmy problem kurvitko ktere bude protizakonne, ale je tam i formulace o prilisne slozitosti servisu, oprav a tak podobne, cili to sice hlavne na spotrebni elektroniku, ale ja celkem verim ze se toho chytnou i lide co budou mit problem s autem, a ve chvili kdy se tech lidi najde vic, tak se to zaskatulkuje jako kurvitko a voala mame v EU precenec pro soudy :-) docela verim ze to co chystaj ve Francii se brzo rozleze i v Bruselu a nejak se to do tech zakonu v EU protlaci >:D
Avatar - _Karel_
31. 8. 2015 17:59
Re: Ťukanec
Udivuje mě, že s tím začíná Francie, ale fandím tomu. Přijde mi mnohem poctivější prodávat auto dráž, ale kvalitněji zkonstruované/vyrobené. Ovšem vidím to jako utopii.
31. 8. 2015 18:16
Re: Ťukanec
Jeden čas to bylo tak, že ti garančka prodlužovala záruku o rok až na 10 let (ne 8) a myslím bez omezení km (ale tím si nejsem jistý). Diagnostika a fyzická prohlídka byly součástí garančky. Jenže Toyota mění záruky u hybridů pomalu jak ponožky (tohle zdaleka nebyla první a očividně ani poslední změna).

Problém však typicky není v elektronice samotné, ale v neschopném servisu. Závada vůbec nemusí být v řídící jednotce, ta může být zašitá někde v autě a poškozená jednotka je jen symptom. "Kurvítka" jsou v podstatě nelegální i dnes, ale dokazuj něco takového.
31. 8. 2015 18:58
Re: Ťukanec
me to prave nabizeli jeste nedavno, nic nez usmev odeme nevideli

jj bohuzel to znam, u A6 jsem takto resil 2 problemy, v abou pripadech prkotina, ale kodu z diagnostiky na vytapetovani bytu >:D
Avatar - Cuba66
31. 8. 2015 18:38
Re: Ťukanec
Počkej, kolik že to podle tebe stojí baterka do Priusu? 18.000Kč? Tak to se mi zdá nějak málo, ve středu to zjistím..
Avatar - _Karel_
31. 8. 2015 18:55
Re: Ťukanec
Myslím, že správně mělo být 78tkč.
Avatar - Dylan McKay
31. 8. 2015 18:59
Re: Ťukanec
Cena baterií byla k březnu 2014 44.444 Kč včetně DPH. V ČR se ještě u žádného auta neměnila. Dokonce se prý ani nemusí měnit komplet (?)...
31. 8. 2015 19:13
Re: Ťukanec
jj tak tak, 37k bez dane, ale i tak s Lexem radsi mirim za hranice, servis tady je spis vtip >:D
31. 8. 2015 19:12
Re: Ťukanec
78 tisic by byl naprostej rekord vzhledem ke kapacite te baterie, za 80 tisic se daji koupti neoriginalni kyty pro Prius ktere z nej vpodstat edelaj Plug-in hybrid (4-5KWh), ofiko cena dilu je tusim 37 tisic s dani, ale da se nova koupit za 18100 s dani + prace, za tech 37 by to nekoupil temer nikdo, problem s ofiko cenou je v tom ze ta baterka odejde az nekdy v dobe kdy us je vpodstate neprodejna za tu puvodni cenu, pro Prius 2 se ta puvodni baterka za tusim asi 70 tisic dnes jako novej dil prodava za cca 16 tisic, 70 by za to nedal nikdo kdys to auto se da poridit za 140-200 tisic, vpodstate by to jako ojetina bylo neprodejne, ta ofiko cena je tam asijen proto aby nejakou cenu meli :-)
Avatar - _Karel_
31. 8. 2015 19:35
Re: Ťukanec
Já tu cenu našel tady v jiné diskuzi .Ale teď koukám, že diskuze z r.2008, to jsem nějak přehlídl.
31. 8. 2015 15:26
Humus
No tak to je opravdu odporné auto! :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - boost.
31. 8. 2015 17:01
Re: Humus
Nevím, jestli bych to takhle dramatizoval, ale předchozí byl o dost lepší.
31. 8. 2015 15:38
:(
Toyota ani Honda už několik let nedělají auta, která by svým vzhledem oslovila běžného evropského zákazníka, a to je škoda.
Rozbalit vlákno
19
Avatar - Blue Sun
31. 8. 2015 15:40
Re: :(
Evropský zákazník už hodně let není pro Japonce zajímavým klientem.
31. 8. 2015 15:42
Re: :(
Otázka je, co bylo první, jestli vejce, nebo slepice...
31. 8. 2015 15:50
Re: :(
To je jednoduché, vejce. ;-)
31. 8. 2015 15:54
Re: :(
Vtipné. Konkrétně jsem měl na mysli, jestli si japonští výrobci způsobili nezájem evropských zákazníků svou nabídkou, nebo jestli japonští výrobci omezili svou nabídku z důvodu nezájmu evropských zákazníků. Podle mě platí to první – nabídka Toyoty a Hondy je tak slabá, že osloví jen málokterého Evropana.
Avatar - eXp10it
31. 8. 2015 20:54
Re: :(
Stejně jako v případě vejce a slepice se jedná o evoluci.
Avatar - Ham.
1. 9. 2015 09:11
Re: :(
Je to přesně tak, Evropa postupně vyměňuje japonské značky, které nedokáži reagovat na potřeby trhu a nahrazuje je flexibilnějšími Korejci. Primární je vždy zákazník a jeho poptávka a až pak následuje výrobce a jeho nabídka.
Avatar - Blue Sun
31. 8. 2015 20:45
Re: :(
První bylo Japonsko, pak Amerika a Evropa je pro Toyotu mrtvá. A nejen pro ně, japonské značky zkrátka hodily nudnou Evropu přes palubu.
1. 9. 2015 08:41
Re: :(
Kdybys byl pekar a pekl housky a kazdej den by k tobe chodil typek s trickem s napisem "Jsi chuj'" a chtel po tobe, abys mu prodal dve plata housek - poslal bys ho do haje kvuli tomu tricku, nebo bys to neresil a proste mu prodal ty housky? A kdyby k tobe prestal chodit - premyslel bys, jestli by nebylo lepsi ho jako zakaznika mit, nez nemit, i kdyz mas hromadu dalsich zakazniku?
Stejne jako se VW snazi porad o trh v Americe a Asii, tak japonskym vyrobcum jde o trh u nas, v Evrope, a to bez ohledu na to, jak velci vyrobci to jsou.
Osobne myslim, ze u te Toyoty je to spise o filosofii, oni moc nechteji diesely, ktere v Evrope "jedou" (taky mi to smrdi, moje soucasne auto je muj prvni a posledni diesel) a ktere se Toyote nijak moc nepovedly vzhledem k vynalozenym prostredkum, naopak protezuji hybridy, ktere v Evrope buhviproc "nejedou". A pokud zakaznici neslysi nejen na usporu, ale ani na nizke naklady obecne, ale hledi spise na design a styl...
1. 9. 2015 11:52
Re: :(
Neřekl bych, že nechtějí, jejich vývoj je však velmi nákladný a nebudou mít takový objem prodejů. Mazda na to šla zajímavě tím, že je nabídla i mimo Evropu.

Pokud se nepletu, hybridy mají velký podíl na prodejích Toyoty v EU+EFTA. Pro Toyotu jsou samozřejmě zajímavější, protože jich po světě prodá velké množství. A kdo ví, jak by na tom bez nich v Evropě byla. Bude zajímavé sledovat vývoj do budoucna, jak jim mezi hybridy poroste konkurence.

Jinak v principu souhlasím.
1. 9. 2015 14:01
Re: :(
Prijde mi lepsi bojovat proti dieselum pomoci hybridu, jako to dela Toyota, nez jit proti malym turbum s motory bez turba, byt stejne slozitymi, jak to dela Mazda. Osobne si myslim, ze skyactive by se lepe hodilo do spojeni s elektromotorem, nez normalni N/A motor, no Mazda - aspon pokud vim - na nicem podobnem nemaka.
Idelani mi z hlediska efektivity vychazi male turbo (rekneme 1,0 turbo cca 75kW) + elektromotor taky cca 75kW + dobra prevodovka (CVT, uprimne, moc nemusim) tak, aby spalovak jel vetsinu casu v nizsich otackach. K tomu schopnost ujet aspon tech 50 km ciste na elektriku a plug-in, nebot por me by to vychazelo docela dobre. To vse zabalena v tradicnim evropskem petidverovem HB, s cenou tak maximalne 35% nad prumerem tridy. Ta doba se asi blizi, tak uvidime.
1. 9. 2015 16:27
Re: :(
To ale mícháš vznětové a zážehové. A Toyota až nedávno přišla s přeplňovaným zážehovým motorem; ne nějak zvlášť silnějším, než je jejich 1,6. Ten slabší dvoulitr v trojce mi pořád přijde zajímavější.

Matně si vzpomínám na nějakou zprávu o tom, že by Mazda měla používat hybridní ústrojí od Toyoty.

Nejsem přesvědčen, že je přeplňování v téhle aplikaci přínosem. Kolik dovnitř strčíš baterií, určí ekonomiku věci. V poslední generaci se HSD verze Aurisu prodává na úrovni dieselového (hybrid byl v nižších stupních lépe vybavený; po započítání samočinné převodovky vycházel výhodněji). Vem si, jaký je cenový rozdíl mezi Priusem a Priusem Plug-In, a ten zvládá "jen" 22 km, jestli si dobře pamatuji. Nebo si vem cenu Golfu GTE v porovnání s Aurisem HSD. Až budou dávat takovéhle kapacity za babku, bude situace jiná. Ale tam ještě nejsme. I bez nabíjení z toho bude hybrid těžit. Bohužel vnímám, že je mezi full hybridy a plug-in hybridy rozdíl v nastavení (jiné priority).

Jinak Prius má 73 kW + 60 kW, pokud se nepletu, což není zrovna daleko od tvého ideálu po stránce výkonu. A co do efektivity bych si proti HSD nevsadil. Toyota používá řešení, které není populární, zřejmě kvůli malým litrovým výkonům, ale funguje.
1. 9. 2015 18:53
Re: :(
Jo, smichal jsem to zamerne, slo mi o ten pristup jednotlivych automobilek. Ten Golf GTE jeste nema ofiko ceskou cenu, pokud se nepletu, ale Prius plug-in proti normalnimu Priusu je rozdil vesmiru (tedy cenove), doslova masakr, nechapu to. Ten prius nema 73+60 kW, diky pouzitemu prevodovemu ustroji to nejde proste secist, v tom vidim problem - tedy ne problem, spis je mi v tomto ten Golf GTE sympatictejsi. Na Youtube je video, kde v el. modu dava stovku za cca 10,5s, pritom umi na elektriku ujet udajne az 50km (nevim v jakem rezimu jizdy), Prius Plug-in jen 25km. A v modu GTE, kdy jedou oba motory dela stovku pod 6,5 = za jedny prachy mas tri auta. To je mi sympaticke i pres vyssi cenu.
1. 9. 2015 19:38
Re: :(
Psal jsem o ekonomice věci. Mazda je mnohem menší, přesto svůj diesel udělala. A poukázal jsem na to, že když už diesel vyvinuli, nabízí ho i mimo Evropu. To mi nepřijde u japonské automobilky jako obvyklá strategie. Uvidíme, jak to bude s hybridy.

To plus tam nebylo jako symbol aritmetické operace. Ani jsem nechtěl naznačit, že by to snad šlo sečíst. Ono to sečíst nejde ani u Golfu GTE (tam je to 110 + 75 = 150). Jen jsem zvolil takový zápis výkonu dvou motorů. Psal jsi o jednotlivých výkonech, ne o systémovém.

Dojezd, stejně jako spotřeba, je podle NEDC. Česká cena možná není, v Německu začíná na 37 tisících €, pokud si dobře pamatuji. Což je dnes zhruba milion korun, prakticky dvojnásobek ceny Aurisu HSD. V Německu je ten rozdíl o něco menší a Golf si zaslouží body za vyšší výkon. Nicméně GTE vznikl v první řadě pro trhy, kde bude zvýhodněný. Tam klidně může být levnější než konvenční verze. Stejně tak Prius Plug-In; jeho dojezd nebyl zvolen náhodně, ale přesně tak, aby akorát dosáhl na zvýhodnění.
2. 9. 2015 07:30
Re: :(
Jasne, rozumim :-)

To zvyhodneni mi u nas trosku chybi, no je mi jasne, ze kdyz mame cca 60% el. energie z tepelnych elektraren, tak by to asi nedavalo moc smysl (na rozdil od Norska treba).
Avatar - twistedTSD
31. 8. 2015 18:41
Re: :(
Já myslím, že evropský zákazník pro ně zajímavý je, tak jako každý jiný. Nicméně, Evropa nepatří k nejvýznamnějším odbytištím Priusu.
Avatar - Blue Sun
31. 8. 2015 20:45
Re: :(
Zdaleka ne, vždyť většinu prodejů udělají doma nebo v USA, proč by se trápili naftově smrdutou Evropou?
Avatar - _Karel_
31. 8. 2015 17:20
Re: :(
Tak do tohoto má Honda ještě dost daleko. Myslím, že všichni kdo Civicu říkali Ufo (včetně mě) by se měli omluvit. Předpokládám, že důvodem je snaha jiný pohon za každou cenu co nejvíc odlišit.
Avatar - _Karel_
31. 8. 2015 17:24
Re: :(
Nemyslím, že by Accord, CR-V a nově i HR-V měly problém se vzhledem.
Avatar - twistedTSD
31. 8. 2015 18:24
Re: :(
Accord už je mimo. CR-V a HR-V mi nepřijdou jako vysloveně evropsky střižené modely, ale tak koukat se na to dá.
Avatar - papito 2
31. 8. 2015 15:55
hnusneeeee .......
Mne je to ohavne, v zivote by som nieco tak skarede nekupil. Vsetky Toyoty maju hnusne predky , predtym Prius pripominal jesetera teraz to uz prestrelili nad ocakavania.... Ale kazdy ma iny vkus.
Rozbalit vlákno
0
31. 8. 2015 16:11
Oh my god...
this sh*t is ugly
Rozbalit vlákno
0
31. 8. 2015 17:15
Mimořádně odporné vozidlo
Toyoty nejsou pěkná auta už řadu let, ale tohle je fakt síla! Lituju ostatní řidiče, kteří se (hlavně na ten neuvěřitelně nevkusný zadek) budou muset v kolonách dívat... :((( P.S. Označení za "parybu" od výše uvedeného diskutéra považuji za mimořádně výstižné >:-[]
Rozbalit vlákno
0
31. 8. 2015 17:48
Krásný?odporný?
Hlavně je to úplně jedno. Toyota(a nejen ona) chce aby jejich auta lidi kupovali. Prius je dle většiny diskutérů odporný a přesto úspěšný model napříč kontinenty. Někdo dělá auta s různými pohony ve stejném kabátě(VW) někdo na to jde naopak, jako Toyota. Ať každý vidí, že je to Prius, žádný Prius v kabátě Corolly. Pokud se Vám nelíbí tak jí nekupujte, ale už jste se spálily třeba s novým Aygem. Pro automobilky jsou vypovídající prodeje a né zasvěcené komentáře o parybě. Myslíte, že prototyp neukázali vzorku lidí? Že si řekli, uděláme hnusný auto a hned ho prodávají?
Design auta nezačíná a nekončí u VW, stejně tak jako nezačíná a nekončí v Evropě. Jen jeden pohled neexistuje.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - miromen
31. 8. 2015 19:56
Re: Krásný?odporný?
Hochu ty jsi hodně pruhledny a jedine co zde na Auto.cz ukazuješ je to že tě štve jisty koncern toť vše u tebe ne třeba vic hledat. A to že ti dal IPA tedy.....znali vědi palec nahoru taky nic noveho.
31. 8. 2015 20:32
Re: Krásný?odporný?
Mě je koncern ukradený a vůbec mě neštve. Nemíním si kazit náladu :-)
31. 8. 2015 20:38
Re: Krásný?odporný?
Zamýšľal si sa niekedy nad tým, čo na ACZ ukazuješ ty? Odo mňa má palec hore, a IPA tentoraz tiež. Sorry, pre teba mi ostal len ten v opačnom smere.
Re: Krásný?odporný?
Muzes konkrétne napsat s cím más problém? Nebo ani na to nemás?
Avatar - Emel
31. 8. 2015 22:53
Re: Krásný?odporný?
Design auta nekončí nikde, ale v Evropě začíná.
31. 8. 2015 18:57
Paryba
Všem, kterým se nový Prius nebude líbit a budou trpět pohledem na ni, doporučuji obrátit se na svojí zdravotní pojišťovnu (snížené obvody, nebo ozdravné pobyty u moře), nebo svého obvodního lékaře (prášky, předepsat růžové brýle apod.). Třeba jim od utrpení pomůžou.
Rozbalit vlákno
22
Avatar - _Karel_
31. 8. 2015 19:43
Re: Paryba
Možná bys s těmi prášky měl jít příkladem ;-)
31. 8. 2015 19:50
Re: Paryba
Já s Priusem nemám problém ;-)
Prášky nepotrebuju, ale díky za zájem ;-)
Avatar - _Karel_
31. 8. 2015 19:53
Re: Paryba
Určitě by se našlo jiný auto, který se ti nelíbí....
31. 8. 2015 20:06
Re: Paryba
Těch je :-) ale nenazývám je odpornými, hnusnými apod. Každý má jiné vnímání estetična, průmyslového designu, bytového designu, automobilového designu atd..atd...Ale obecně se mi nelíbí německá škola obecně...její přísnost, strohost, chlad, přísná funkčnost. Jsou jednotlivé vyjímky. Když se podívám, tak nepoužívám nic made in germany, prostě mě to neoslovuje.
31. 8. 2015 20:14
Re: Paryba
No vidiš, stejně jako tebe neoslovuje nic Made in Germany, ostatní třeba neoslovuje něco Made by Toyota ;-) A posílá tě někdo k očnímu? >:D
31. 8. 2015 20:22
Re: Paryba
Já to nikomu nezazlývám. Ale proč bych měl vytrubovat inteligentní věty typu: odporný Passat, hnusný Audi apod..
Avatar - Dylan McKay
31. 8. 2015 20:25
Re: Paryba
Třeba mně Audi odporný přijde, ale hlavně kvůli jeho agresivním řidičům. Věčně se předvádí nějaká holohlavá a prázdná olympiáda s mikinou Gant... ;-)
31. 8. 2015 20:27
Re: Paryba
I když většinou paušalizaci neberu, s tímhle musím souhlasit. Zkušenost stejná. ;-)
Ale Ingolstadt je v tom nevinně.
31. 8. 2015 20:35
Re: Paryba
Jo, to že si Audi kupuje spousta blbců, kteří se potřebují ukázat, za to Ingolstadt nemůže. Je ale i spousta normálních řidičů Audi, co ho prostě chtěji, protože " Vorsprung durch Technik " ;-)

Paušalizovat to moc nejde, jelikož pak to můžeš říct o kterékoliv značce z D3 ;-)
31. 8. 2015 20:38
Re: Paryba
Souhlas, ale když vezmu agresivní řidiče, tak 80% Audi. Nevím čím to...
Avatar - Dylan McKay
31. 8. 2015 20:42
Re: Paryba
Nejagresivnější audynypyčo jsou pěkně ojetý a při forsáži kouří jako sviňa...
31. 8. 2015 20:53
Re: Paryba
ojetá forsáž :yes: ale ti co jedou na nimi :-(
Avatar - Blue Sun
31. 8. 2015 20:48
Re: Paryba
Agresivní řidiči a Audi? Pokud bereš "prémiové piloty", tak jo. Jinak je to Škoda s velkou převahou.
Avatar - Emel
31. 8. 2015 22:52
Re: Paryba
Zhruba tak 30% :-) ?
1. 9. 2015 08:45
Re: Paryba
Ja spis poslednich par let vidim jako nejagresivnejsi typky v ojetych korejskych SUV - zejmena SantaFe v te hezke kulate generaci.
1. 9. 2015 14:32
Re: Paryba
No vidiš a po dnešní zprávě to bude i česká Police - budou si vozit zadky v nejkvalitněším českém SUV haha >:D Jsem zvědav jak dlouho a docela by mě zajímalo, kolik to Hyundai stálo ;-)
Avatar - AUDIRS6
31. 8. 2015 20:17
Re: Paryba
chudiatko moje, polutujeme ta >:D
31. 8. 2015 20:24
Re: Paryba
Nemusíš >:D cítím se skvěle, stejně jako ty, kterého oslovuje německá škola.
Ale omlouvám se, našel jsem u sebe jednu věc made in germany. Je to *** na holení, ale tu jsem dostal k vánocům od přítelkyně ;-)
Avatar - AUDIRS6
31. 8. 2015 20:28
Re: Paryba
mas uvedomelu přítelkyni ;-) :yes:
31. 8. 2015 20:34
Re: Paryba
Tak jo uznávám, je dobrá >:-[] (ta ***) přítelkyně je skvělá ;-)
Avatar - _Karel_
31. 8. 2015 20:18
Re: Paryba
Jo, s první větou souhlas.
Re: Paryba
Presne tak. Lidé, kterí mají potrebu komentovat auta která se jim nelíbí slovy hnusný, odporný, humus, nebo treba "this sh*t is ugly" jako jeden expert v této diskusi jsou docela podivní.
Avatar - 3_diamanty
31. 8. 2015 20:19
podla mna to je v pohode
dnes ludia proste chcu iny dizajn ako kedysi.... ci uz ide o tivoli, yaris, sportage, pajero sport alebo tuto hybridnu toyotu.... ludia si to kupia... tym narekom a plakanim ake je to ci hento hnusne to nezmenite... verte neverte ... je rovnako velka skupina ludi ktorym sa taketo auta pacia... a pacit vzdy budu... dizajn je hodne subjektivna vecicka..... a coraz viac ludi uz nechce dnes auto ktore unudi k smrti uz len na pohlad... ludia chcu uz dnes autami uputat... vyjdrit svoju extravaganciu... svoju jedinecnost.... svoje ja.... svoju oroginalnost.... a k priusu akasi extravagancia patrila vzdy.... co si budeme klamat.... cakal niekto nieco stereotypne v style golfa? asi nikto ;-)
je to ok... predavat sa to bude zase paradne a mozn oeste lepsie ako sucasny priusu .. tie nareky su ( podobne ako aj pri inych japonskych ci korejskych autach ) uplne zbytocne... tento prius bude opat velky trhak ;-) toyota :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Dylan McKay
31. 8. 2015 20:22
Re: podla mna to je v pohode
Místní plačkové nedokázali zachránit ani SAAB a ani motory V8 ;-)
Avatar - AUDIRS6
31. 8. 2015 20:26
Re: podla mna to je v pohode
citujem:
"...a coraz viac ludi uz nechce dnes auto ktore unudi k smrti uz len na pohlad..."
Ty raz niekomu svojimi textami sposobis infarkt ! >:D
31. 8. 2015 20:50
Re: podla mna to je v pohode
Prečo, možno má k dispozícii nejaký prieskum a robil analýzu....
Avatar - AUDIRS6
31. 8. 2015 20:20
Polarizacny Pondelok...
...sa ako vidim, este neskoncil. >:D
Najskor Nemecka obludka GLE coupe, teraz Japonsky Prius... 8-s
Uz aby bol utorok a redakcia ukazala nieco, pod cim bude "kludnejsie" :-)
Tym nemyslim menej prispevkov v diskusii, ale debata o niecom, EU zakaznikovi blizsom... ;-)
Rozbalit vlákno
5
31. 8. 2015 20:36
Re: Polarizacny Pondelok...
Tady je vidět, že rozhodují prodeje, ať je to obluda, nebo kráska.
31. 8. 2015 20:52
Re: Polarizacny Pondelok...
Čo je "EU zákazník"? Nepoznám ten pojem.
31. 8. 2015 20:56
Re: Polarizacny Pondelok...
Asi vyznávající tradiční evropský design...si jen domýšlím...
Avatar - MGRR
1. 9. 2015 11:31
Re: Polarizacny Pondelok...
Máš Utorok a ukázali ti Skoda RS, budeš mít orgáč :-)

Kdyby to byla nová Audi RS6, bude z tebe Autista který tluče hlavou o zeď a opakuje, já na kus image plastu za 3mega nemám... ale jednou, jednou, tu pořádně proprděnou si ojetou koupím a budu Audi frajer...

V servisu... ty pneu za 25.000 - nešli by na internetu nějaké levnější... olej po Česku levnější, filtr MAN, nebo Starline, ten není vidět. Hlavně je vidět podřadné audi.

Luxusní Auta začínají u Bentley a výš. ti majitelé Bentley kupují i Prius a nestydí se za to. Ovšem za Audi ano, má jí totiž každý...
Avatar - AUDIRS6
1. 9. 2015 12:23
Re: Polarizacny Pondelok...
>:D
Ked myslis.... >:D

Je pravda ze väcsinu aut som kupoval nie nove, ale to nic nemeni na tom, ze ak by moje prosby boli vyslisane ( aktualne RS6 by urobili sedan ) tak do nej idem. Aktualny voz by isiel mozno aj prec, ak by som nezjednal nejaku zlavu na priplatky >:D

Neviem preco mas potrebu pisat mne, ze Audi nieje luxus, ze ten zacina az na Bentley... 8-s
Toto viem. Praveze sa s tebou v tomto stotoznujem a prajem Audi kazdemu - nech ma kazdy poriadny voz ! >:-[] ( tym fakt nemyslim 15 rocnu sunku od zaruceneho dochodcu z Nemecka, ale ani nikoho nebudem tlacit na vysolenie 50+k € na kupu poriadnej novej... :-! )

btw: O III RS - je podla teba auto, nad ktorym by som si mal marovat kar ???? >:D >:D >:D >:D
zobud sa ! >:D
31. 8. 2015 21:01
3800 Priusu
prodaných v prvním pololetí v Evropě svědčí o tom, že Prius není pro Evropany příliš stravitelný jak koncepčně tak designově a nová generace pravděpodobně půjde ve stejných stopách, řidičsky nezajímavé auto s podivným designem.
Rozbalit vlákno
12
31. 8. 2015 21:06
Re: 3800 Priusu
O 500míň než minulý rok. Spíš je to dáno tím, že Toyota prodá hodně hybridů Aurisu a Yarisu což dřív nebylo+čeká se na novou generaci co ukáže za zázraky.
31. 8. 2015 21:22
Re: 3800 Priusu
Je to dáno tím, že Auris je designově v Evropě daleko lépe přijímán než Prius.
31. 8. 2015 21:25
Re: 3800 Priusu
Určitě, pokud má evropan na výběr z Priusu a Aurisu hybrid, asi vezme Auris, pokud není fanouškem Priusu. Ale Toyotě, je to asi jedno, hlavně když si koupíš hybrid. Sám jsem zvědav s čím přijde nový Prius, aby zvedl celosvětové prodeje.
Avatar - Dylan McKay
31. 8. 2015 21:33
Re: 3800 Priusu
Auris je ale vzadu malý. V Priusu natáhneš nohy, ale je prostě drahý.
Kdo byl ve větším evropském městě, tak je mohl vidět jako stovky taxíků. Barcelona třeba. Vyměňují ho až tak kolem 500.000 km. Tohle auto se nekupuje každý rok. Tedy v Česku je jeden blázen, který už jich měl šest.
Avatar - Emel
31. 8. 2015 21:42
Re: 3800 Priusu
V Barceloně ještě nevyměnili ani všechny jedničkové Oktávky :-) .

Prius mi nějak zásadně drahý nepřijde, 640 za slušně vybavenou prostřední generaci je celkem ok... u Aurisu je srovnatelná myslím spíš ta Executive za 600.
Avatar - Dylan McKay
31. 8. 2015 21:45
Re: 3800 Priusu
Oktávky jsem neviděl letos ani minulý rok. Pár dosluhujících Seat Altea a vedle priusů také pluska. To samé Cádiz a Valencia. Na Tenerife a Lanzarote rovněž. Tam je mají i policajti.
Avatar - Emel
31. 8. 2015 22:51
Re: 3800 Priusu
Loni jich ještě pár bylo... ne tolik jako v Madridu, ale pořád dost. Je teda fakt že v Madridu už to je tak čtyři roky, ale tehdy to bylo asi nejčastější taxi.
Avatar - Dylan McKay
31. 8. 2015 21:50
Re: 3800 Priusu
Překvapilo mě taky množství priusů a vůbec toyot na fotkách z Mongolska.
Avatar - MGRR
1. 9. 2015 11:34
Re: 3800 Priusu
Toyota Hybridní technologie bude montovaná do BMW, nezapomínejte na to.

Taky lidé čekají na nový Prius.
1. 9. 2015 12:06
Re: 3800 Priusu
bude vicero duvodu.....cekani na novou generaci, moznost si koupit hybrid i v jinych autech/modelech a to nejen od Toyoty ale i jinych znacek a v neposledni rade spousta tech co zacinali s hybridy dnes pomalu prechazi na plug-in hybridy a nebo rovnou ciste elektricka auta

Toyota podle me v tomhle krapet klimba, a poradne nasazeni plug-in techniky do celeho portfolia ci ciste elektricky model jim schazi, kuprikladu plug-in hybridni Avensis by mohl v nekterych aspektech smele konkurovat Passatu GTE
1. 9. 2015 17:07
Re: 3800 Priusu
V Evropě jsou Passaty GTE celkem k ničemu a prodávají se jako ten Prius, takže z hlediska tak obrovské automobilky jako je Toyota je nějaký plug-in v Avensisu zcela bezvýznamná záležitost, dtto čisté elektry. A pokud by se tento segment nějak významněji rozvinul, tak není pro Toyotu problém takové modely bez problémů v krátkém čase hodit na trh, to není žádný "rocket engineering", takže klimbat může klidně dál.
Avatar - MGRR
1. 9. 2015 11:19
Design - konečně jde někdo jiným směrem + dokonalá spolehliv
Koupím, ale počkám ale až se lidi vyblbnou, klesne cena, vychytají se první kusy a mouchy.

Poslední rok-dva se na mobile.de děje to, že Priusy III. se zdražili v průměru o 1.000euro, místo toho, aby spadla cena (nehavarované, do 125.000km), cena neklesá.

Ta dokonalá spolehlivost všech Priusů co jsem kdy měl a mám je prostě neuvěřitelná.

Vidím to na Německé TÜV - Prius II. 2004, na který tady každý kašle, jen jej používá. Nikdy neviděl servis, jen jednou za dva roky TÜV.

Když na TÜV přijedu, strkají foťáček do litých kol, fotí sílu brzdových destiček, snaží se dokázat a najít problém, ale nic nenachází.

Jednou zařval technik z jámy, mám to a radoval se jako malé děcko :-) Mám... dírku ve sváru výfuku 0,5mm na jedenáct let starém autě :)

A proto Prius má smysl - "nestojí dál ani korunu".
Rozbalit vlákno
2
Avatar - AUDIRS6
1. 9. 2015 12:31
Re: Design - konečně jde někdo jiným směrem + dokonalá spole
tak si s nim uzivaj "orgáč" aj nadalej ;-)
1. 9. 2015 19:01
Re: Design - konečně jde někdo jiným směrem + dokonalá spole
Spolehlivost a úspornost v městském provozu Priusu jistě nikdo nemůže upřít, jenže to je pro většinu evropských řidičů sakra málo, když je auto ošklivé jak noc a navíc jeho řízení nepřináší žádnou radost z jízdy... ;-\ :no:
1. 9. 2015 14:15
Prvy "sportovy" Prius
Laici budu povazovat novy Prius za "sportove" auto, vid. bocny profil [odkaz] plus moderny interier [odkaz] Jazdne vlastnosti by mali byt sportovejsie. Tesim sa na finalne tech. parametre 8.sept. (nizsia spotreba, pripojitelny AWD, ev dojazd, atd.)
Rozbalit vlákno
0