Novinky
"Maska chladiče s šikovně zakomponovanými šípy Citroënu je minulostí, vůz nyní vypadá více elegantně..." ;-\
Ani bych neřekl. Označení DS mělo zůstat pro vrcholnou verzi Citroënu, ne vytvářet "novou" značku. A hlavně zachovat hydrauliku. Tohle s největší pravděpodobností moc neuspěje. 😐
Ani bych neřekl. Označení DS mělo zůstat pro vrcholnou verzi Citroënu, ne vytvářet "novou" značku. A hlavně zachovat hydrauliku. Tohle s největší pravděpodobností moc neuspěje. 😐
Co je na tom crossoverového? Vždyť to nemá ani vyšší podvozek, ani kabinu... Mě to přijde jako obyčejný hatchback...Pokud má někdo pořádné vysvětlení, nechám se poučit...
Si slepy, alebo analfabet???
"...výšenou světlost o 30 milimetrů..."
"...výšenou světlost o 30 milimetrů..."
Hele jednám slušně a vyžaduju to i od druhých, takže nechápu ten útočný tón odpovědi.
Píše se o crossoveru DS4, což podle mě žádný crossover není. Crossoverem se dá označit teprve nová verze Crossback, která právě má zvýšený podvozek o 30mm, ale nikoliv obyčejná DS4! Nejsu slepý, ani analfabet. Je třeba číst celé věty a jakékoliv "terénní vlastnosti" nabízí až nová verze, nikoliv faceliftovaná DS4.
Píše se o crossoveru DS4, což podle mě žádný crossover není. Crossoverem se dá označit teprve nová verze Crossback, která právě má zvýšený podvozek o 30mm, ale nikoliv obyčejná DS4! Nejsu slepý, ani analfabet. Je třeba číst celé věty a jakékoliv "terénní vlastnosti" nabízí až nová verze, nikoliv faceliftovaná DS4.
Jak může kontrola trakce zlepšit přilnavost kol na kluzkém povrchu? Podle mě může zlepšit právě jen trakci, ale ne přilnavost 😉