Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Škoda Octavia RS 230: Jízdní dojmy ze Slovakiaringu (+video)

Může být sériová Škodovka vhodným okruhovým náčiním? To jsme se rozhodli zjistit na okruhu Slovakiaring, kde byla představena vůbec nejostřejší a nejrychlejší Octavia, model RS 230.
Zpět na článek
2. 9. 2015 08:19
2. 9. 2015 09:12
2. 9. 2015 13:35
2. 9. 2015 13:42
2. 9. 2015 15:58
2. 9. 2015 16:41
4. 9. 2015 12:41
2. 9. 2015 09:17
2. 9. 2015 11:52
2. 9. 2015 14:15
2. 9. 2015 14:38
2. 9. 2015 18:07
2. 9. 2015 21:02
2. 9. 2015 09:27
2. 9. 2015 11:22
3. 9. 2015 16:20
3. 9. 2015 16:27
4. 9. 2015 12:46
4. 9. 2015 12:53
2. 9. 2015 08:48
2. 9. 2015 13:24
2. 9. 2015 08:50
2. 9. 2015 13:25
2. 9. 2015 09:56
2. 9. 2015 10:34
2. 9. 2015 11:21
2. 9. 2015 11:49
2. 9. 2015 11:55
2. 9. 2015 13:24
2. 9. 2015 13:30
3. 9. 2015 07:33
2. 9. 2015 12:55
2. 9. 2015 13:34
2. 9. 2015 13:49
2. 9. 2015 12:09
2. 9. 2015 12:49
2. 9. 2015 15:43
3. 9. 2015 00:10
3. 9. 2015 13:29
3. 9. 2015 16:19
3. 9. 2015 20:43
3. 9. 2015 21:22
Avatar - Emel
2. 9. 2015 08:19
Strop
Opravdu jste viděli u nějaké RS (ať už normální nebo RS230) světlý strop?

(ne že by mě to až tak trápilo, jen mi to je divné).

K těm sedačkám... neměly by být totožné s tou koženou variantou u RS? A můžete potvrdit, že elektricky nastavitelné nejdou posadit tak nízko?
Rozbalit vlákno
23
2. 9. 2015 08:58
Re: Strop
Ano, sedí se o kousek výše a ano, byly tam i RS se světlým stropem. :-)
Avatar - Covenant
2. 9. 2015 09:12
Re: Strop
Mám otázku na Ondru Chamilu....Jaký rozměr kotoučů brzd má Octavia RS230 a jsou stejné jako v běžné RS?

Díky ;-)
2. 9. 2015 13:26
Re: Strop
Měly by být totožné, měly by mít 340 mm vepředu :-)
Avatar - iudex
2. 9. 2015 13:35
Re: Strop
Bude to tak, technicky príbuzné GTI Performance má tiež práve 340mm; dokonca aj R má vpredu tento rozmer. Rovnako má 340ky aj Cupra. Takže si neviem predstaviť, že by koncern špeciálne pre RS230 dal iný (väčší) rozmer.
Avatar - Covenant
2. 9. 2015 13:42
Re: Strop
No už přemýšlím čím seriovky nahradím...(kotouče, destičky)...Náš společný nejmenovaný závodník včera vyměnil na Megi předek i zadek >:D
Avatar - iudex
2. 9. 2015 15:58
Re: Strop
No ak si brzdy neprehrial ani v sobotu v tom horku, tak sú asi slušne dimenzované; "závodník" mení všetko, ním sa neriaď, ten za chvíľu začne uvažovať o výmene plechov za karbón. >:D
Avatar - Covenant
2. 9. 2015 16:41
Re: Strop
Celkem ani nepřehřál...ale mám ceny originál kotoučů, brzd. destiček a v té nebo jen mírně dražší ceně se dají sehnat už i brzdy v lepší kvalitě od známých značek ;-) ....tak až nastane ta doba.
4. 9. 2015 12:41
Re: Strop
Takže si připlatím 70 000 Kč za celkem nepovedený chiptuning ( +0 N.m a +10 koní) a za VAQ, který obnáší v sobě dvě lamelové spojky s kdovíjakou životností a nutnost pravidelné výměny oleje ? :-!

Celkem teda taky nechápu spojení "sportovní" a kombík. Buď chci sportovní auto, nebo kombík. Pokud teda beru Octavii RS 230 jako sportovní auto, což je samozřejmě blbost... >:D

Brzdy jsou největší sklamání, tady se šetřilo, Octavia 1 RS měla zadní chlazené kotouče a zpevněnou zadní nápravu, tady jsou brzdy stejné jako v Octavii 2.0TDI...

Či-li za mě předražená, ne moc povedeně vytuněná obyčejná rodinná Octavia s trochu silnějším motorem, brzdami z 2.0TDI a pseudosportovními sedačkami, které nemají výsuvný sedák takže mě podepřou asi v půlce stehen a sedačky jsou vysoko...
No pro Číňany možná dobrý...
Avatar - AUDIRS6
2. 9. 2015 09:17
Re: Strop
Ahoj Ondro,
Ako hodnotis ten zvuk motora ? To co som pocul na videu v kabine - bolo z vyfuku alebo z reprakov ?
Da sa ten "reprakovy" zvuk uplne vypnut a je potom zvuk dostatocne dobry, alebo dokonca lepsi ?

btw: Zdalo sa mi, alebo ta uvodna "instruktorska" Octa isla na tvoj vkus moc lážo-plážo tempo, ze si musel podchvilou tlacit tu ciernu pred tebou ? >:-[]
Mal si sancu dat si s nou aj nejake to ostre kolo bez nejakeho "safety kára" >:-[] ?
2. 9. 2015 13:23
Re: Strop
Umělý zvuk se dá vypnout v nastavení, pak je auto stále docela tiché, ale se zajímavým tónem. Více jde nový výfuk poznat zvenku.

Instruktor s běžným RS nejel vyloženě pomalu, tempo bylo ta 80%, což není na podobné akce zlé, nicméně chtělo se mi samozřejmě využívat rezerv a jet rychleji :-)
Avatar - Emel
2. 9. 2015 11:52
Re: Strop
A jaký je tedy příplatek za černý? V konfigurátoru to není...
2. 9. 2015 13:21
Re: Strop
Černý se dle ceníku dá jen se střešním oknem :-)
Avatar - boost.
2. 9. 2015 14:15
Re: Strop
Hmm. To je divná kombinace.
Avatar - Emel
2. 9. 2015 14:38
Re: Strop
Takže všechny rs230 bez střešního okna měly světlý strop? Nevíte jestli to platí i u RS? Dřív to tak nebylo..
2. 9. 2015 15:00
Re: Strop
Popravdě nevím, ale takto to vyplývá z dostupných zdrojů...
2. 9. 2015 18:07
Re: Strop
V ceníku nic takového napsáno není.

"Elektricky ovládané střešní okno (bez schránky na brýle, pouze limuzína, pro RS230 s černou střechou)"

To znamená, že pro liftback je na zadní části střechy za střešním oknem černá fólie (je to vidět i v konfigurátoru). Všechny OIII RS mají UVNITŘ černý strop.
Avatar - Emel
2. 9. 2015 21:02
Re: Strop
Mám taky své pochybnosti... ;-)
Avatar - Covenant
2. 9. 2015 09:27
Re: Strop
Dobrá zpráva je, že od začátku příštího roku půjde objednat s aktivním podvozkem DCC ;-)
3. 9. 2015 16:20
Re: Strop
odkial vlastne vies ze od zaciatku bud. roku?
Avatar - Covenant
3. 9. 2015 16:27
Re: Strop
No je to v druhém videu cca druhá minuta...mluví o tom přímo Martin Hrdlička. ;-)
4. 9. 2015 12:46
Re: Strop
Ten už to nezachrání a 19" kola s pneu 235/35R19 na nápravě typu Mc Pherson jsou vždycky síla...
Avatar - Covenant
4. 9. 2015 12:53
Re: Strop
A proč by to nezachránil....podívej se na nového Superba, kde to funguje...záleží jak to ve škodovce naladí.

Sám mám DCC taky na 235/35R19 a je to ok i s Michelin super sport, které mají pevnější bočnice.
2. 9. 2015 08:44
a pritom stacilo rict
z hov*na se fakt bic neuplete
Rozbalit vlákno
13
2. 9. 2015 08:56
Re: a pritom stacilo rict
KLUCI DEKUJEM

mimo jine za zodpovezeni tech nekolika malo dotazu, ktere padly...
treba jaka je projektovana zivotnost motoru, proc neni mozne motory TSI pojistit, jaka je jeste prijatelna spotreba oleje v ramci zaruky....

moc diky.

ted nastesti vime ze diferencial VAQ funguje a ze jinak je RS 230 vlastne stejna jako RS 220, coz doted bylo tajemstvi. jeste ze je v nabidce ta cerna stropnice! auto se svetlym stropem, to je uplne jina (rozumej horsi) liga :-)
2. 9. 2015 08:57
Re: a pritom stacilo rict
Ale nebyl bych zase tak kritickej. Je to sice trošku přerostlý auto, ale je vidět, že těch 230 koní s tím umí slušně cvičit. ;-)
Avatar - 3_diamanty
2. 9. 2015 09:51
Re: a pritom stacilo rict
tak na sportovanie a okrsky bude urcite lepsie nieco mensie a lahsie ako tento titanik ... ale inak v pohode... niekto chce vykon prave na dialnicne presuny a prekonavanie velkych vzdialenosti..... tu moze byt nadupana octavia dobrym spolocnikom.... ved uprimne... kto si to kupuje taketo "rodinne auto" na okruhy alebo okrsky.... asi nikto..... v reale clovek skor oceni pruzne zrychlenie, bezproblemove predbiehanie.... a schopnost vysokej cestovnej rychlosti... bez nejakeho trapenia auta aj vodica..... ;-)

osobne by som ale preferoval klasicku octaviu RS a bez kozenych sedaciek ... bude daleko vhodnejsim autom na nase cesty ako ta "este sportovejsie" vyladena silnejsia verzia na tych neskutocnych 19tkach
Avatar - Bully_
2. 9. 2015 14:21
Re: a pritom stacilo rict
Octa RS je to same jako jine HH. Prave jsi popsal to, co od tehle kategorie vozu typicky kupec ceka. Kdo se vubec s HH podiva na okruh a kdyz uz vzacne ano, tak se vicemene zucastnit. Nemyslim to nijak posmesne!
Uz klasicka Octa RS tehle generace a v kombi zajela podle tusim Sportauto.de na kratkem Hockenheimringu jenom o pouhou cca vterinu a neco delsi cas, nez klasicky Golf GTI. V tehle verzi ho snadno pojede i s tim batohem vzadu. Je podobne efektivni jako jine HH, jenom ma pro nektere internetove petrolheady prekazku v tom byt "ultimatni": nekolik cm a kg navic + karoserii kombi. Naopak, v soucasnem pojeti HH jde i u kombi RS v podstate o idealni volbu. Je prakticka, rychla a vydrzi i tech par kolecek na okruhu. Pro sport jsou sportovni auta.
2. 9. 2015 10:22
Re: a pritom stacilo rict
Nahodou se mi ten Scout nebo co to je na tom okruhu libi, vypada to proste jinak, ikdyz ne moc pekne
[odkaz]
Jinak za 80 tis priplatek no nevim, prijde mi to neprodejne
Avatar - iudex
2. 9. 2015 13:23
Re: a pritom stacilo rict
Otázka je, čo považuješ za bič. Myslím, že Ondro sa jasne vyjadril, že RS230 je stále hlavne rodinné auto, ktoré sa ale ani na okruhu netratí a môžeš tam s ním zajazdiť slušný ča s a zabaviť sa.
2. 9. 2015 13:57
Re: a pritom stacilo rict
tenhle zmetek nestoji ani za data v kyberprostoru. naprosto zbytecnej clanek o zbytecnym aute. starej by se za toho MBA blba musel stydet
Avatar - iudex
2. 9. 2015 15:50
Re: a pritom stacilo rict
Hm, skúsil som to s Tebou vecne, ale asi hádžem margaritas ante porcos. 8-s
Avatar - white label
2. 9. 2015 15:17
Re: a pritom stacilo rict
Tak tohle by mělo být tvoje motto. Dokonale totiž vystihuje souvislost mezi tebou a tradiční "kvalitou" tvých příspěvků/reakcí.
2. 9. 2015 15:21
Re: a pritom stacilo rict
ty mas vecnej problem vosle cokoli napsat k danemu tematu a nenavazet se pouze do ostatnich.
Avatar - white label
2. 9. 2015 17:58
Re: a pritom stacilo rict
Věděl jsem, že mi tu mou reakci "vochotně voselsky" potvrdíš.31st
Jinak zrovna od tebe to fakt sedí, viz tvé primitivně vulgární příspěvky.4
2. 9. 2015 18:34
Re: a pritom stacilo rict
vsimni si vosle toho skore 12:1 >:-[]
edit >:D to byl fofr
Avatar - _Karel_
2. 9. 2015 22:27
Re: a pritom stacilo rict
Zcela upřímně, bez špetky ironie- začínáš mě bavit >:D >:D >:D
2. 9. 2015 08:48
škoda
Alespoň 265 koní jako slabší cupra to dostat mohlo, ale co nechápu že čím dražší oktávie tím menší možnosti individualizace - hlavně barvy.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - iudex
2. 9. 2015 13:24
Re: škoda
Nebol by som prekvapený, keby tejto Octavii na brzde namerali aj 250 koní. Lebo klasická RS mala na brzde tuším 235. Osobne som presvedčený, že rozdiel medzi 230 a 265k verziou bude subjektívne nerozoznateľný.
2. 9. 2015 08:50
Názor
Stejně si myslím, že až na vyjimky si tohle kupují lidé pro pocit, image a ne proto jak to jezdí a celkových vlastností do "rychla" využije na krev malokdo.Ale když to lidé chtějí a chtějí platit, tak proč ne.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - iudex
2. 9. 2015 13:25
Re: Názor
No vidíš, a ja tých "máloktorých" pravidelne stretávam na okruhu (ak teda pod "tohle" rozumiem hotheč všeobecne, nielen konkrétne O RS 230).
2. 9. 2015 15:26
Re: Názor
Image zavodnika >:D Ja mam eReSo, takze jsem hustej zavodnik >:D >:D
Omlouvam se vsem tem, kteri toto auto maji kvuli jeho zakladni vlastnosti, celkem rychly, rodinny vuz.
2. 9. 2015 08:50
Drogový dýchánek v Škodovce
Sorry, ale u celkem povedeného auta ta kola vypadají, jako kdyby se ve Škodovce "sjeli" když vybírali jaká kola tam dají. Na Octavii jsou hromady lepších kol.
Rozbalit vlákno
6
2. 9. 2015 08:59
Re: Drogový dýchánek v Škodovce
To s tebou souhlasím. Tyhle kola jsou celkem humpl. Radši bych si připlatil za o palec menší, ale hezčí.
Avatar - 3_diamanty
2. 9. 2015 09:04
Re: Drogový dýchánek v Škodovce
mne sa najviac paci "klasicka" RS-ka... v zelenej a na tychto 18tkach ;-) [odkaz]
Avatar - Emel
2. 9. 2015 11:10
Re: Drogový dýchánek v Škodovce
Za mě souhlas - antracitové Gemini jsou nejlepší. Extreme taky nevypadají špatně, ale je to už trošku overkill.
Avatar - iudex
2. 9. 2015 13:32
Re: Drogový dýchánek v Škodovce
18ky beriem ako snahu o čo najväčšie odlíšenie vezrií RS a RS230, technicky (veľkosť kotúčov) na to nie je jediný dôvod. Kľudne stačilo, ak by mala RS230 v základe 18ky.
Avatar - Ozzman
2. 9. 2015 09:05
Re: Drogový dýchánek v Škodovce
Mě se líbí třeba na té šedé matné ORS, tam sednou :-) K nějaké metalíze bych volil také jiné :-)
Avatar - skejpa
2. 9. 2015 09:53
Re: Drogový dýchánek v Škodovce
Mě se celkem líběj :-) Teda určitě víc než ty osmnáctky co tady dával odkaz pán nademnou :-)
Avatar - w3s
2. 9. 2015 09:56
ZVUK VÝFUKU
PROČ redakce nenatočila i zvuk výfuku - nastartovaného auta?? :no: Vždyť 230 má zcela nový a sportovní výfuk !!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - zaplosak
2. 9. 2015 10:34
A zas
opět jen reklama na krám za šílený love... ;-)
Rozbalit vlákno
10
Avatar - boost.
2. 9. 2015 11:21
Re: A zas
Na který planetě žiješ, že horní auto je za "šílený love"? Šílený love stojí tak Zonda 760.
Avatar - w3s
2. 9. 2015 11:49
Re: A zas
Záleží jak pro koho šílený love ;-) A poměr cena / užitná hodnota (výbava, motor) je více než skvělý i v rámci konkurence. Kup si bavoráka za 2 mega, budu mít v RS téměř stejnou výbavu, předjedu tě a i servisně na tom budu lépe.. Takže šílený love je kupovat nové BMW, kde se platí za značku a člověk nedostane ani kvalitu. Tečka. Nesouhlasíš? Nevíš. Já vím dobře. :-!
Avatar - Ozzman
2. 9. 2015 11:55
Re: A zas
Tak si zaťukej na ty plastové dveře, až přijede ten v BMW za 2 mega a ukáže tě záda ve své 335i ;)

edit: Když čtu o tvém RSu, tak je úsměvné, jak píšeš o kvalitě BMW a zůstává ti u Škodovky u nového vozu viset spojka a vrže interiér :D
Avatar - w3s
2. 9. 2015 13:24
Re: A zas
Původně jsem chtěl 335i koupit ;) Mluvím o nejnovějších BMW, kde kvalita (např. čalounění) a spolehlivost je velmi slabá. Co se týče spojkového pedálu, je to konstrukční záměr při určitých podmínkách. Vrzání už ustalo po zajetí automobilu. Neber to doslovně jako útok na BMW. Jen souvislost ceny a kvality, na co tady výše někdo narážel
2. 9. 2015 13:30
Re: A zas
co ti vadi na calouneni bmw? >:D >:D
ja mam uz druhou petku a zadna nema a nemela problem.... brat spolehlivost jako duvod pro koupi TSI je docela silnej kalibr...
3. 9. 2015 07:33
Re: A zas
Ted uz neni 335i ale 340i...
BMW za 2 mega ujede RSku snadno i s dieselem :-)
Ale ty RSka si koupis dve :-)
3. 9. 2015 08:20
Re: A zas
na ujeti stejne vzdalenosti je budes potrebovat >:-[]
2. 9. 2015 12:55
Re: A zas
tak prijed, ukaz mi jak mas temer stejnou vybavu, jaky vnitrni prostor, jakou kulturu odpruzeni, a jak mi ujedes, zaklepat na vyplne dveri muzem taky ;) ono totiz asi vse na co v Bmw sahnes bude z lepsich materialu / lepe zpracovane.
a za dve mega muzes mit petku v kombiku v plny nalozi s 310 konikama ;-)
Avatar - w3s
2. 9. 2015 13:34
Re: A zas
Podstata reakce nebyla navážet se do BMW, ale vysvětlit stěžovatelům na cenu RS, že za hodně solidní peníze nabídne podobnou rychlost i výbavu, jako řádově dražší prémiová auta. TEDY NESROVNÁVÁM, ale upozorňuji na poměr ceny a užitné hodnoty. A za špatnou kvalitou nejnovějších BMW si stojím. ;-)
2. 9. 2015 13:49
Re: A zas
promin, ale srovnavas... kdyz napises podobnou rychlost i vybavu....
jenze jaksi zamerne prehanis, protoze:
1) radove drazsi neni dvojnasobna cena
2) ctyrvalec neni sestivalec, a to se tyka jakehokoli prvku vybavy, pouzitych materialu apod.
chapu, ze si chces obhajit svou volbu, ale delas to nestastne. Ona proste klimatizace ve skodovce se neda srovnat s tou v Audi ci BMW...
Jenze pokud si nikdy vuz vyssi kategorie nevlastnil, tezko se srovnava.
v cem se da souhlasit, je pomer vykon/cena. Tak je to s rostoucim pomerem luxusu vzdy. Jenze je to stejne jako zavrit oci nad rozdilem mezi R6 a R4. Pokud mas vyssi naroky, Skoda je v rade aspektu proste nedokaze uspokojit.

BTW, posledni BMW se kterym jsem mel problem bylo E46 330cd, kteremu po 10 letech odeslo servo a jeste v zaruce se menilo sani...
u vsech sluzebnich octavii predchoziho modelu ve 150000 km odeslo turbo, u novych Octavii 2,0TDI zacala kolem 130000km mizet voda z chladici soustavy, zavada nenalezena...
TSI je uplne jina pisen a s rostoucim vykonem je to horsi...
2. 9. 2015 12:09
Rs 230
Za mně pěkný ten differak rozhodne pomoc a moc se mi to líbil v te pastelove šedé...je to slušnej základ a dá se s tím pěkně softwarově pohrát až na 300 koní komu by to nestačilo...osobně počkám na adaptivní podvozek příští rok a taky na velké překvapení na které budou všichni koukat...
Rozbalit vlákno
2
2. 9. 2015 12:49
Re: Rs 230
Jo ta seda, to je fakt pekny zaklad, akorat na tom chybi nejaky ten vrchni barevny lak, Skoda >:-[]
Jinak co to prekvapeni? Doufam ze nebude jen nemile ;-)
Avatar - twistedTSD
2. 9. 2015 15:43
Re: Rs 230
Mně na ní nechybí nic, v reálu ta šedá eReSu perfektně dodává grády. ;-) Mimochodem, v tmavě šedé metle mu to sluší taky dost.
Avatar - iudex
2. 9. 2015 13:30
Superšport vs. hotlift
Opäť sa tu zbehli odborníci, ktorí od RS230 čakajú vlastnosti superšportu a keď to rodinný liftback/kombi nespĺňa, je to podľa nich nanič.
Octavia RS230 je pritom hotheč (resp. hot-lift) v tom najvernejšom význame pojmu: t.j. principiálne normálne použiteľné rodinné auto, praktické, priestranné, umožňujúce plnohodnotné použitie pre rodinu, ktoré si ale tatino môže v nedeľu poobede vziať na okruh a pekne si tam zajazdiť a to auto sa tam nestratí. O tom, že Octavia dokonale plní prvú časť definície niet pochýb; že platí aj ten prídavok hot a primerané schopnosti na okruhu, Ondrov článok myslím jasne potvrdil.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - boost.
2. 9. 2015 14:17
Re: Superšport vs. hotlift
:yes:

Konečně rozumný příspěvek.
Avatar - Bully_
2. 9. 2015 14:37
Re: Superšport vs. hotlift
:yes: Jako vsechny jine dnesni HH, H-kombi, H-liftbacky atd. . Napsal jsem mezitim +- to same o kousek vys.
2. 9. 2015 14:47
Re: Superšport vs. hotlift
Přesně tak,ale to tady par jedinců nikdy nepochopí...prostě auto s vysokou užitnou hodnotou a pořád s adrenalinem v žilách...na okruhu se neztrati na okrskach pobavi a nezklame ani ve městě....za mně palec nahoru měl jsem dvojkovou a těšim se na trojku...ale až 2016
2. 9. 2015 15:34
Re: Superšport vs. hotlift
Souhlasim s tebou, mozna je to tim oznacenim RS, nevim jak ostatni, ale kdyz me nekdo rekne, ze ma RS, hned vidim Focuse RS nebo Audi RS cokoliv. A to je jina liga.

btw ve spouste diskuzi se sejdou odbornici tvrdici, ze jakekoliv auto, jeho vzhled nebo pohon je na nic
;-)
2. 9. 2015 14:47
Superšport vs. hotlift
Přesně tak,ale to tady par jedinců nikdy nepochopí...prostě auto s vysokou užitnou hodnotou a pořád s adrenalinem v žilách...na okruhu se neztrati na okrskach pobavi a nezklame ani ve městě....za mně palec nahoru měl jsem dvojkovou a těšim se na trojku...ale až 2016
Rozbalit vlákno
13
2. 9. 2015 15:10
Re: Superšport vs. hotlift
Auto s vyssi uzitnou hodnotou je 1,4TSI v kombiku. Andrenalin v zilach to das asi na okruhu s kazdym autem, pokud jedes na hrane jeho moznosti. Na okreskach pobavi kde co a ve meste rovnez. A ze se tesis na RS 4x4 je hezke, ale uzitna hodnota poroste stale mene a cena stale vice.
Avatar - Emel
2. 9. 2015 15:51
Re: Superšport vs. hotlift
Co je to ta užitná hodnota?

1.4TSI je zlatý střed nabídky, nic proti... ale RS má za ty peníze navíc lepší podvozek, lepší sedačky, silnější motor, v případě AT lepší automat, hezký bodykit... a fůru extras, které lze připlatit.
Avatar - iudex
2. 9. 2015 15:54
Re: Superšport vs. hotlift
Predbehol si ma. ;-)
2. 9. 2015 21:13
Re: Superšport vs. hotlift
furu extras, za ktere lze priplatit a to ma byt jako nejaka vyhra, ze za to muzu utratit penize navic? Ten zlaty stred ma prave tu vysokou uzitnou hodnotu a pak uz ta jen klesa. Sice to RS nabidne neco navic, ale zas za dost penez navic. Kdyby to byl takovy super kauf, tak je pomer prodeju obraceny ;-) Jinak treba ten bodykit je diskutabilni
Avatar - Emel
2. 9. 2015 22:07
Re: Superšport vs. hotlift
U RS je utratit nemusíš, protože ty extras jsou už v základu - namátkou xenony, elektrický víko kufru, 17" kola a tak. Velký skok je mezi nějakou Ambition, ale pokud chceš nějakou výbavu navíc, tak se to stírá.

Supr kauf to byl hlavně na začátku... až moc super, a tak RS v průběhu času zdražila víc než běžné modely. Nejvíc do zelí lezla naftová RS běžným naftovým Elegancím, proto se zvedl i příplatek za naftu (z 10 na 17). Na RS byly normálně kvóty a docela dlouhé čekačky.
3. 9. 2015 08:54
Re: Superšport vs. hotlift
Zlatej střed nabídky, ale pro tebe a očividně viděno přes (očividně) průhlednou peněženku.
2. 9. 2015 22:47
Re: Superšport vs. hotlift
tuhsiu karoseriu,lepsiu prevodovku aj co sa tyka manualu,lepsie brzdy,lepsie riadenie...a isto este par dalsich veci...
Avatar - iudex
2. 9. 2015 15:54
Re: Superšport vs. hotlift
Čím má 1,4TSI vyššiu úžitkovú hodnotu ako 2,0TSI? Ja práve úžitkovú hodnotu vidím úplne identickú, naviac má to RS i "hot-faktor".
Ad: "Andrenalin v zilach to das asi na okruhu s kazdym autem, pokud jedes na hrane jeho moznosti." to si asi na okruhu ešte nebol. Na tom Slovakiaringu je takých 200 koní v kompakte minimum, aby sa dalo hovoriť o zábave, pri nejakej 1,4ke si budeš môcť na cieľovej rovinke prečítať noviny, kým dôjdeš na koniec.
A i na okreskách sa samosvor veľmi hodí, stačí trošku vlhkejší povrch v zákrute a účinok samosvoru veľmi oceníš.
Avatar - Bully_
2. 9. 2015 17:04
Re: Superšport vs. hotlift
Ja teda vidim vyhodu samosvoru u predokolky s veskerou hmotnosti vpredu predevsim pro aspon castecne potlaceni nedotacivosti, ne pro jizdu na mokre silnici.
Okruhy jsou ruzne a neni kazdy jako SK-Ring nebo Masarykuv okruh, aby vyzadovaly hlavne auta rychla v primce. Ale nudit se vazne nemusis ani tam a ani se slabsim autem, pokud s nim dokazes jet na hrane. Nejaka ta rovinka se da "pretrpet", vzdyt to same jako ty o slabsich autech si muze myslet kdekdo v necem silnejsim zase o tobe ve tvem Golfu GTI.
Avatar - Covenant
2. 9. 2015 17:55
Re: Superšport vs. hotlift
No ono kolikrát s tím silnějším autem trefit po dlouhé rovince brzdný bod a následně apex z nějakých 200+ je vetší problém než s tím slabším, kde si to tak nějak líp načasuju a odbrzdím při nižší rychlosti >:D
Avatar - Bully_
2. 9. 2015 18:24
Re: Superšport vs. hotlift
Pokud jedes hranu, tak je to tezke trefovat s jakymkoli autem. Pri vyssi rychlosti se ale muze ev. chyba projevit podstatne horsimi nasledky >:-[]
Avatar - iudex
3. 9. 2015 10:20
Re: Superšport vs. hotlift
Ad samosvor a nedotáčavosť: to priamo súvisí s mojím príkladom na vlhkej ceste: so samosvorom je menšia šanca, že stratíš grip, lebo sa vie "zakúsnuť" aj to druhé koleso, ktoré sa pri otvorenom dife len kotúľa. Na suchej ceste to pocítiš len pri jazde na krv (teda najmä na okruhu), pri bežnej jazde to skôr pocítiš práve pri tej vlhkej vozovke.
Ad cieľová rovinka na SK Ringu: máš pravdu, to je situácia, kde aj 230k je málo. Preto tvrdím, že s niečím ako 1,4TSI by si sa tam musel špárať od nudy v nose.
Avatar - Bully_
3. 9. 2015 13:15
Re: Superšport vs. hotlift
iudex:
v principu mas pravdu, ze se samosvor projevi jenom pri ztrate adheze. U predokolek ale proto slouzi prave pro potlaceni nedotacivosti - a tim zrychleni prujezdu zatackami. Montuje se pro sportovnejsi vlastnosti vozu. Jsi asi prvni, kdo ho povazuje za prvek aktivni bezpecnosti.
Zato nejsi posledni, kdo povazuje za sportovni jizdu pouze jen tu rychlou. Uzit se da i s autem, co nejede tak rychle na te cilove rovince SK-Ringu jako to tvoje.
2. 9. 2015 16:33
kdy vy bando novinarskeho odpadu a povalecu
napisete ze nase druha nejvetsi automobilka dodala nejkvalitnejsi ceska SUV policii CR? [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - iudex
2. 9. 2015 16:54
Re: kdy vy bando novinarskeho odpadu a povalecu
Ty si ten ban fakt veľmi praješ... :-!
2. 9. 2015 23:22
Octavia RS vs. Leon Cupra
Nech sa na mna cela Skoda nehneva, ale ta ich RS-ka je cenovy vysmech zakaznikom.
Preco Ste nezobrali aj Leon Cupra a neporovnali s Octaviou RS. Ved tam bol priamo Hrdlicka a mohol vysvetlovat prehru O RS, kde urobili chybu ;-)

Inak len blazon moze kupit O RS.....

O RS combi 230 HP za 30 340 eur

ked Leon Cupra ST ( combi) 280 (290) HP je za 27 740 eur.

Snad Skoda nechce tvrdit, ze novy vyfuk stoji 2600 eur co je rozdiel medzi O RS a Leonom Cuprou.
Rozbalit vlákno
17
3. 9. 2015 00:22
Re: Octavia RS vs. Leon Cupra
priatelu, pre porovnanie ...

1, RS 230 je vo vsetkych smeroch vacsie a rodinne vyuzitelnejsie auto (aj ked uznavam, cupra ST sa uz priblizuje). Pochopis ked budes chciet do auta natrepat 2 autosedacky a milion dalsich veci ....
2, RS 230 ma neporovnatelne lepsiu zakladnu vybavu
3, RS 230 ma neporovnatelne lepsie moznosti priplatkovej vybavy
3, RS 230 ma sice cennikovu cenu vyssiu ale vykompenzujes to lepsou aj cenovou politikou skodovky, ktora nema problem dat zlavu aj 10-15% ... Kdezto seat ti ledva da 3 % ...
4, Ked chces Cupru 280 (265 ps sa z mojho pohladu uz neoplati kupovat) tak sa pohybujes s cenou uz niekde inde ... Nehovorim, ked chces performance pack ...
5, Registracna dan ... cez 2000 cupra 280, 1400 octavia RS 230 ...

Suma sumarum, octavia RS je sice horsie auto v jazdnych vlastnostiach, dynamike a dizajne, no nema na octaviu jej dokonalou univerzalnostou a vybavou. cenovo ta vyjde v konecnom dosledku octavia o cca 2 az 4 000 lacnejsie (pokial nekupujes holatka v zakladnej vybave)

viem to, lebo sa medzi tymi autami rozhodujem. mam male dieta, druhe na ceste.auto potrebujem co najvacsie avsak hladam kompromis. jazdenku nechcem. cena octavie po zlave o viac ako 3000 eur mensia ako cena cupry 280 po zlave (uz ratam aj registracnu dan) ked sa moc posnazis, uskromnis sa tak sa dostanes na rovnaku cenu ... ale ma to zmysel? podla mna nie
3. 9. 2015 07:32
Re: Octavia RS vs. Leon Cupra
Přesně tak U octy jsem schopen se z cenou dostat uplně jinam...srovnani jizdnich vlastností pujde na stranu cupry,ale ve chvili kdy dojde na ty sedacky a nakladani zavazadel na dovcu bude octavie jasny vitez.
Je to proste rozumny kompromis mezi rodinnym a sportovne naladenym autem...komu ze zdejsich pseudozavodniku to nestaci,muze si pak nechat vykon prifouknout az na tuším 320 koniku.
Osobne mam octu v eleganci s 1,6 tdi dsg a se sport paketem nas vysla na 670 000....za to si to poskladam v rs v dieslu a budu tam mit vse za co jsem ted priplacel!!!!
Avatar - Covenant
3. 9. 2015 00:29
Re: Octavia RS vs. Leon Cupra
Tak ono to není jen o penězích...někomu se prostě víc libí oktávka, někomu zase golf GTI performance, který má v uvozovkách taky jen 230 koní... ;-)
3. 9. 2015 07:43
Re: Octavia RS vs. Leon Cupra
Prave naopak, riesme teraz situaciu kedy to nie je o peniazoch a sympatiach ale skor o kompromise, proste ked kupujes auto hlavne z racionalneho hladiska. Octavia RS a Octavia RS 230 su v tomto smere stale auta bez konkurencie. Cupra ST je sice volba ale drviva vacsina ludi si ju aj tak nekupi. Stale je octavia RS univerzalnejsie, kazdodenne pouzitelnejsie auto. Cupra ST je v urcitej miere stale hardcore auto zamerane prednostne na zabavu a okrem toho aj trochu viac praktickosti. Octavia presne naopak.

Vysvetlim na mojom priklade. Kebyze si kupujem auto na zabavu tak ani len o octavii neuvazujem. Pravdepodobne ani o cupre. Avsak kedze potrebujem rodinne, velke a prakticke auto (jedno male dieta, druhe na ceste), nechcem jazdenku, nemozem si momentalne dovolit kupit jedno rodinne a jedno auto pre radost a v neposlednom rade sa nechcem vzdat uplne mojej vasne zo soferovania, musim volit kompromis. Mam momentalne niekolko moznosti:
1, AMG a Audi RS kombiky - uplne ina liga v inych cenovych kategoriach
2, VW Golf R Variant - sice skvely ale drahy a navyse priestorovo najmensi
3, Peugeot GT SW - pekny, avsak slaby, malo sportovy (asi ako octavia RS TDI ... navyse neverim francuzom
4, Megane GT - z mojej strany neprichadza do uvahy
5, Ford Focus ST - skvely, avsak sa mne osobne nepaci vobec
6, Seat leon cupra ST - uzasne skvele a aj relativne prakcicke auto ... relativne ...
7, Skoda Octavia RS - prakticka ale stale malo sportova
8, SKoda Octavia RS 230 - skvely kompromis vsetkeho

V prvom momente som mal jasno...leon cupra ST, srdcovka ale postupne ako som premyslal som vytriezvel. Zhrnul som si vsetky argumenty pre a proti, ceny octavie a cupry a zistil som, ze po nakonfigurovani a zlave cena cupry nie je az taka vyhodna ako by sa mohla zdat. Racionalne my vysla prave octavia RS230, ktora je stale univerzalne auto na denne pouzivanie a zaroven sa s nim da trochu aj vysantit. akurat neviem ci nepockam na DCC.. O beznej octavii RS TSI ani neuvazujem. Preco by som to robil ked je tu RS 230, auto, ktore mne osobne viac vyhovuje.
Avatar - Covenant
3. 9. 2015 08:03
Re: Octavia RS vs. Leon Cupra
S tou cenou to není tak jednoznačné...nevím jak zastoupení seatu na Slovensku, asi by se to chtělo zeptat kluků od vás co už seat mají , ale je divné, že u nás v ČR máme Cupru ještě levnější než na Slovensku a přitom je ti seat schopen dát v podstatě stejné slevy jako škodavka...samozřejmě né všichni, spíš ti velcí, ale já vím minimálně o třech.

Zrovna na DCC bych si u auta počkal, sám ho v autě mám a už jsem ho i na Slovensku párkrát ocenil :-) což ale cenu RS 230 odhadem navýší tak o 1000Euro. Další věc co by mi v RS chyběla jsou sedačky s altancarou....a to je věc kterou prostě oceníš po každém nasednutí do auta....kožené sedačky (nemyslím nějaké prémiové ventilované), ale ty jako že kůže v RS jsou nevýhoda.

Je možné, že úložný prosto bude u kombi RS230 na litry větší, to nedokážu posoudit, ale je otázka zda to v praxi až tak poznám...ideální si obě auta půjčit a zkusit je narvat věcmi co opravdu potřebuju a vozím ;-)
3. 9. 2015 09:08
Re: Octavia RS vs. Leon Cupra
suhlasim s tebou, je to o prioritach. ja som si skusal aj leon ST a je to pocitovo mensie auto. obzvlast na zadnych sedadlach je menej miesta (ocenis napr. ked ti budu deti okopavat z autosedacky nohami sedadlo). v predu mi prislo uplne rovnake, kufor o nieco mensi ako u octavie. vyhodou zas bolo falosne dno, ktore sa dalo v pripade potreby zrusit. suhlasim, ze v reale ten rozdiel v priestore clovek poznat az tak nemusi.

cena...no u nas je to politika importera. neviem ci u vsetkych ale predajcov seatu je u nas velmi malo. jediny, ktory je v mojom okoli vybavoval cenu priamo u importera. podla jeho slov neuspesne. ci ma neklamal neviem. faktom je, ze cupra 280 v relativne porovnatelnej vybave ma u nas v SR vyjde o 3000 eur drahsie a to je uz dost. obzvlast ked je pre mna osobne octavia vyhodnejsie auto.

nehovoriac o tom, ze najblizsi seat je 30 km od mojho mesta. skodu mam 3 min. od domu. uz som raz kupoval a servisoval auto mimo moje mesto. nikdy viac.
3. 9. 2015 09:39
Re: Octavia RS vs. Leon Cupra
proste sis svou volbu zduvodnil... :-)
ale argumenty jako prostor na zadnich sedackach kdyz tam budou jezdit deti v autosedacce, to je trochu legrace...
velikostne jsou to zcela srovnatelna auta...
podobne je to u golfu r, ktery ma jeste vetsi kufr nez o3...

ale jsou to tvoje penize, tvoje preference. treba se ti proste vic libi, nebo hraje ulohu neco, co nejsi schopen popsat...
3. 9. 2015 10:35
Re: Octavia RS vs. Leon Cupra
tak ako si si zdovodnil svoju volbu ty ... nie vzdy su cisla ukazovatelom. priklad. oct3 ma o 5 cm dlhsi kufor. objemovo je to rovnake no v realnej prevadzke je to vyhoda.

z mojej strany su to proste fakty. nepopieram, ze sa mi oct. 3 RS 230 proste aj paci. menej ako cupra ale pre moje osobne preferencie vyhovuje proste viac. hoc by som chcel aby to bolo opacne. cupra je curpa :-) hold uz to nie je len o mne ...

a ten golf R variant snad nemyslis vazne. je to este mensie ako cupra, nie to ako octavia. nehladiac na to, ze dizajnom sa mi variant paci najmenej z koncernovej trojky
3. 9. 2015 13:19
Re: Octavia RS vs. Leon Cupra
prosim te, co je na golfu r variant mensiho nez na octavii?
pokud si dobre vzpominam, vpredu je mista vic, na zadnich sedackach je sirsi, ma trosku mene mista pred nohama, ale porad v poho (zejmena pro male deti) a kufr ma vetsi............ s leonem cuprou v kombiku je to dost podobny. ty ses rozhodl pro octavii, cest tve volbe...

osobne ji vnimam jako svizny tourer. sam podobne auto vlastnim a tusim, co te k rozhodnuti vede. jen popirani tech dalsich variant mi prijde zvlastni.

ve vysledku tohle nikdy nebude sportovni auto. takze ty 19tky bych asi vyhodil jako prvni, hned potom bych doplatil za nastavitelny tlumice...
3. 9. 2015 16:18
Re: Octavia RS vs. Leon Cupra
sedel som hned za sebou vo vsetkych troch .... golf variant / seat leon st / octavia RS combi ...

neviem proste sa mi zdala octavia vnutornym priestorom najvacsia. milo som bol prekvapeny zo seatu. nemilo z golfu, ktory je z mojho pohladu najmensi a kufor urcite nema vacsi ako octavia alebo seat. je to moj dojem. nechapem preco ma kazdy stale potrebu nieco negovat. je to kazdeho osobny nazor.

ale ak som stupil na kurie oko nejakemu zarytemu golfistovi, ze som si dovolil povedat, ze golf je mensie auto ako octavia tak sa ospravedlnujem ....proste to je FAKT tak sa s tym zmier :-) golf sa hra na premiu ktorou nikdy ale nikdy nebude
3. 9. 2015 20:33
Re: Octavia RS vs. Leon Cupra
1) nejsem golfista
2) to co jsem uvedl ja je fakt, ty mas pouze dojem a oznacujes ho za fakt
3) v jedne vete reknes, ze je to tvuj osobni nazor do ktereho nikomu nic neni a pak ho oznacis za fakt
4) golf je na tom s premiovosti rozhodne lip nez O III
5) kdyz svoje nazory pises do diskuse a jsou diskutabilni, priprav se ze na ne nekdo muze reagovat
6) golf ma kufr 605 litru octa 610 to je tragedie a jesnej duvod pro vyber....
Golf ma vetsi podelny vpredu i vzadu, vpredu je lehce sirsi, vzadu lehce uzsi. Takze ta fakta jsou ponekud jina nez tve dojmy...
3. 9. 2015 20:40
Re: Octavia RS vs. Leon Cupra
1, si golfista ... evidentne
2, to ze mam nejaky dojem sa nevylucuje dojem vychadza z faktov
3, detto pises 2x to iste
4, golf nie je premiovy takze by som to slovo v jeho suvislosti vobec nepouzival
5, ano diskusia zvacsa o tom byva. neviem preco mas pocit, ze tvoj nazor nerespektujem. to skor ty sa profilujes ako zaryty VW a nemozes preniest, ze je v nejakom smere octavia lepsia
6, golf ma 605 l, octavia 610 ... ked uz chces operovat s cislami, mas tu FAKT
7, golf sice je v predu sirsi (aj seat je) ale to neznamena ze tam ma viac priestoru >:D

ale dobry pokus >:D
3. 9. 2015 20:51
Re: Octavia RS vs. Leon Cupra
Golfa jsem nikdy nevlastnil nemam ani vw, zato mam doma octavku.. Ten tvuj fakt s kufrem jsem zde uvedl, 5 l rozdil to je vysmech :-)
Golf je sirsi a ma vetsi podelny prostor vpredu i vzadu, ale to neznamena ze je tam vic mista?
Z jakych faktu teda vychazis?
Navic ja netvrdim, ze golf je vetsi, ja tvrdim ze neni mensi a to vazne neni...

V cem je octavie premiovejsi nez golf netusim asi palubka, vyplne dveri? :-)
3. 9. 2015 22:09
Re: Octavia RS vs. Leon Cupra
priatelu bud nevies citat, nerozumies dobre po slovensky alebo v tom mas gulas ... prosim ta kde som pisal, ze octavia je premiovejsia ako golf? >:D

vies, ja problem vidim ani nie tak u teba ako skor v skolstve. v skole ucia chujoviny ale napriklad nevenuju dostatocnu pozornost dolezitym veciam ... napr. naucit deti chapat citanemu textu. potom z toho vznikaju taketo diskusie plne domyslania. toto robia zenske a nie chlapi :-)

fakt neviem kde je problem. ty ochcavku mas, ja si ju pravdepodobne kupim. sme na rovnakej lodi. tak ako ty ani ja ju nepovazujem za dokonale auto. btw k tomu golfu ... aby si si uz nemusel domyslat. golf povazujem za lepsie auto ako octavia (samozrejme) ale urcite nie ako premiove a take dokonale ako ho vsetci profiluju. golf je mensi, je to proste FAKT. mozno mas na to iny nazor ale je to tak. ked budes mat obe auta vedla seba ako ja a vyskusas si to, das mi za pravdu.

ok koncim, bo si manzelka zacne domyslat ze si chatujem s dakou sumnou dievcinou. tot bolo uz vsetko povedane :-)
4. 9. 2015 08:59
Re: Octavia RS vs. Leon Cupra
golf je mensi... ackoli cisla mluvi o opaku u rady dulezitych rozmeru. takze tvuj dojem je FAKT.
a problem vidis ve skolstvi... asi s tebou budu muset souhlasit, ale o slovenskem skolstvi toho moc nevim...

mozna, kdyby to skolstvi bylo lepsi, nemusel by sis ted porizovat pouze octavku ale treba neco premiovejsiho ;)

kup si co chces, jen tu netrep nesmysly...
5. 9. 2015 13:31
Re: Octavia RS vs. Leon Cupra
zaujimave ako vsetci diskuteri vzdy maju dokonaly prehlad o financnej situacii protistrany :-) a ta dedukcia, bravo >:D
Avatar - Emel
3. 9. 2015 11:28
Re: Octavia RS vs. Leon Cupra
O sympatiích to rozhodně je.

Pro mě osobně RS230 přináší jen málo toho co bych chtěl (VAQ) a naopak dost toho co by mi vadilo (kůže, omezený výběr barev, 19"). Jestli VAQ stačí na to, aby posunul auto z "málo sportovní" do "ideální"... já nevím, podle mě spíš ne.

Kdybych kupoval auto dneska, asi bych si šel Cupru ST projet... ale favorit by to nebyl.
3. 9. 2015 00:10
pre redakciu
OTAZKY NA REDAKCIU...
1, mali verzie s DSG podvolantove radenie?
2, kedy by mala byt do predaja zaradena moznost priplatit si adaptivny podvozok DCC?

3, ani nie tak otazka ako skor upresnenie. Antracitovy strop je v RS automaticky. Obzvlast u verzie RS230 ktora je charakteristicka pouzitim ciernej v exteriery aj interiery. asi ste mali daky zvlastny kus >:D Ked si ju nakonfigurujete je tam obrazok v ktorom to je trochu vidno.

4, Skor ma zaraza, ze volanty pri verziach DSG nemali podla niektorych novinarov podvolantove radenie. Obzvlast zarazajuce ked v cenniku je to ako zakladna vybava ... Neviete ako je to v tomto pripade?

Dakujem za odpovede
Rozbalit vlákno
0
3. 9. 2015 13:29
pravoverni
docela se divim, ze se tu nestrhla podobna diskuse jako pod vyfukem BMW s reprakem :-)
pravoverni jsou jednoznacne proti vsem nepravovernym upravam zvuku!
sami casto maji na aute spoustu nefunkcnich nadechu, difuzoru, "ladenych" vyfuku a kridel...

ted tu mame Octavii RS!
ma rezonator na zmenu zvuku motoru!
prepracovany vyfuk
diferencial VAG
cervene trmeny brzd
19tky kola
znaky RS vpredu/vzadu

neni to (na pouhy svizny kombik) trochu moc divadla Antone Pavlovici?

proc lidem vadi reprak ve vyfuku a nevadi jim vlastne cele tohle auto?

Jeste bych chtel upozornit redakci, ze Octavia prave zmizela z titulni stranky, je treba to napravit! co treba Octavia RS 230 v jine barve?? tentokrat samozrejme silnicni test ;) a pozitri s ni muzete vyrazit na houby a nasledne napsat, jestli je vsechny uveze...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Emel
3. 9. 2015 16:19
Re: pravoverni
Teď jsem úplně nepochopil smíchání těch prvků do jednoho guláše - diferenciál VAQ je čistě funkční záležitost. Červené třmeny čistě optická. Umělý zvuk je trapný. Takže?

Pokud jsem vyznavačem funkčnosti, pak logicky budu jásat nad VAQ a ošklíbat se nad repráčkem (který teda není ve výfuku ale za palubní deskou). Je v tom nějaký rozpor?
3. 9. 2015 20:43
Re: pravoverni
Jde mi jen o to ze cokoli co na tomto aute krici jsem sportak je nepatricne divadlo. Ale jak se jedna o sen ceskeho tonika, vse se smi, nic neni trapne... A kdyz uz koncern nedovoli ani motor stejne silny jako koncernovym bratrum, usetril bych si pozy s 19ti palcovymi koly a sedackami a cervenymi trmeny protoze pak je to uplne stejna hra na neco, jako reprak ve vyfuku, kterej kazdemu vadi... Proti vag nic nemam
Avatar - Emel
3. 9. 2015 21:22
Re: pravoverni
Já chápu trapnost repráčku (v libovolném autě), protože to je pro mě přiznání toho, že nejsem schopen udělat zajímavý zvuk normálně... ale někdo to tak nebere, zvuková kulisa se mu prostě líbí a neřeší z čeho se bere, nebo si cení možnosti repráček vypnout. Chápu trapnost prázdné koncovky výfuku u TDI. To jsou ale detaily.

Sedačky nejsou žádná hra ani póza, sedačky podle mě přesně odpovídají tomu, jaké má to auto být - nejsou extrémně sportovní jako u ST nebo TypeR, jsou celkem široké, pohodlné, s trošku lepším bočním vedením, ale nic co by nemohlo být v normálním autě.

A stejně vidím to auto jako celek - nepředvádí se víc, než kolik odpovídá jeho schopnostem.

PS: výkon je to poslední co by mě trápilo... mimochodem, GTI je na tom úplně stejně.
PPS: když už odpovídám, vezmu jedním vrzem i ten Golf - Variant se mi líbil na promo fotkách, ale naživo dost zklamání... nakonec jsem se nešel ani projet. R je každopádně o stupínek výš v pomyslné hierarchii než GTI/Cupra/RS, i cenově.
Avatar - AUDIRS6
3. 9. 2015 18:53
off topic: Skoda "X4"
na WCF sa trosku rozpisali o chystanom konkurentovi pre X4 od Skody...
Vraj ich zdroj je Autoexpres. Na tom by nebolo nic dramaticke, pokial by tam necitovali niekoho zo Skodovky...:
“all of our new models will offer class-leading space, value and quality.”
V momente som bol na lopatkach so svalovicou na brusakoch ! >:D >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
3
4. 9. 2015 12:49
Re: off topic: Skoda "X4"
Za mě
class leading space = vozím více vzduchu...
value = šetřili jsme kde jsme mohli
quality = no záruku to ještě přežije, ale pak se nedoplatíš (to bohužel dnes platí pro všechna nová auta, ne jen koncernová, v ceně do 2 000 000 Kč)
Avatar - AUDIRS6
4. 9. 2015 15:26
Re: off topic: Skoda "X4"
Mna len odrovnala ta kvalita. Teda neviem, kto moze povazovat materialy na pristrojovke a hlavne na vyplnach dveri sucasnej O III a Sup III povazovat za "class leading" kvalitu >:D Alebo sa tam chysta taka brutalna zmena ? :-O
4. 9. 2015 15:59
Re: off topic: Skoda "X4"
jojo, chystaj comfort line prislusenstvi: chlupatou deku na suchac, kterej se nalepi na dverni vyplne... to hned zvedne vnimanou kvalitu vyplni o 100% a v aute navic nebude v mrazu zima ihned po vypnuti topeni...
vzhledem ke tride vozu a delce chlupu vsak nepujde o levnou vec...