Je známá věc, že lidé si předek auta asociují s lidskou tváří. Proto všechny vozy, které mají více světel (odděleně umístěných) se většinou lidem nelíbí, protože asociují tvář hmyzu, nebo nějaké zrůdy. Netýká se to jen této francouzské značky, ale také třeba japonského rendlíku Joke, a .j. Jenže tito výrobci raději neochvějně kráčí vstříc svému zániku, který (byť třeba z malé části) závisí i na tom, kolik svých výrobků prodají. Ale komu není rady, tomu není pomoci. :no:
Do jisté míry máš pravdu, ale je to klišé. Respektive, je potřeba se na to povznést a né kažédmu to sedí. Já také trochu váhám, když nový Citroën potkám.
S těmi světly nemáš tak úplně pravdu. Existuje - jak v historii, tak v současnosti - dost úspěšných a oblíbených aut s více než dvěma světly odděleně umístěnými.
Třeba Jaguary MK II, MK X, S type, XJ 1961-1987 a mnoho dalších, Škoda Yeti první gen., Renault Alpine A 110, Renault 8 S nebo Gordini, Škoda 110 R coupé.
Takových aut budou desítky, nechce se mi je tady vypisovat.
To je pravda, nechci Adovi nic podsouvat, ale řekl bych, že měl na mysli spíš vertikální uspořádání a to ještě takové, kde není jasně dominantní jedno světlo. U Jaguaru nic takového nenajdeš snad s vyjímkou SS/Mark IV, ale i tam je spíše jasné, která světla jsou hrají prim.
Nehodnotím příspěvek podle toho, kdo ho napsal, ale podle toho, co obsahuje.
Pochybuji, že zrovna ty by jsi měl být odborníkem na to, co jsem já schopen pochopit a co ne.
Pokud se ve svém příspěvku nevyjádříš dostatečně přesně, nemůžeš se divit. Potom nezbývá, než počkat, dokud ti Pekelná Micinka nepodá pomocnou ruku a vyjádří se za tebe přesně.
Přesto k vlastnímu výrazu resp. ztvárnění a uspořádání světel u Catusu musí říct, že tento design nepatří k mým oblíbeným a také i pochybuji, že bych na něj časem změnil názor.
Záleží, jaký by sériový model byl. A také na tom, kde by se prodával. Je trochu škoda, že Citroën není na US trhu, tedy myslím, že není. Ale taková Florida, California, Hawaii... V Norsku, a to i jižním(!), tomu moc šance nedávám. ;-)