Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW M240i přijde v roce 2017, dostane vyšší výkon

Základní kupé od divize M Performance, model M235i, posílí v roce 2017 a stane se z něj M240i. Dostane totiž zcela nový agregát, který nahradí současný šestiválec N55.
Zpět na článek
4. 9. 2015 15:37
4. 9. 2015 16:19
4. 9. 2015 16:30
4. 9. 2015 20:01
4. 9. 2015 22:34
4. 9. 2015 18:22
4. 9. 2015 21:19
4. 9. 2015 22:06
4. 9. 2015 22:30
4. 9. 2015 22:54
5. 9. 2015 14:50
5. 9. 2015 17:00
5. 9. 2015 21:03
5. 9. 2015 22:31
5. 9. 2015 23:24
6. 9. 2015 09:56
6. 9. 2015 10:08
7. 9. 2015 10:27
5. 9. 2015 20:52
3. 10. 2015 22:27
Avatar - iudex
4. 9. 2015 15:37
2 roky
Dva roky sú v automobilovej branždzi dlhá doba. Informácia, že nejaký existujúci model zvýši výkon jedného zo svojich motorov o pár koní O DVA ROKY je informačne pomerne bezhodnotná. Článok, že príde nový M model, OK. Článok, že príde nová generácia modelu, tiež OK; ale článok, že o 2 roky jeden z motorov existujúceho modelu dostane marginálne zvýšenie výkonu? 8-s
Rozbalit vlákno
4
4. 9. 2015 16:19
Re: 2 roky
Je to prostě informace. Tak s ní nalož, jak uznáš za vhodné.

(A nejde jen o "marginálne" >:D zvýšení výkonu. Jde také o informaci o zcela novém motoru.)
Avatar - Dinar
4. 9. 2015 16:30
Re: 2 roky
Tu informaci lze doplnit, 2er dostane nový B58 rok před koncem života této generace proto, protože se s ním počítá i do generace příští, která bude na stejné platformě jako ostatní (větší) zadokolky. Nová 2er kupé (2018), cabrio a odvozený ještě menší roadster budou takto jediné konfekční zadokolky v nižší střední a s možností šestiválce. ;-)
4. 9. 2015 20:01
Re: 2 roky
To jsem zvědav, na kolik bude naladěna M2ka, když M240i má mít 340 koní...
Avatar - praděda7
4. 9. 2015 18:22
M240i
Rád bych věděl něco víc o tom novém motoru. Těch 15 kobyl navíc se dá na stávajícím N55 lehce načipovat. Proč nový motor? 8-s
Rozbalit vlákno
14
Avatar - praděda7
4. 9. 2015 22:06
Re: M240i
S drzými uprchlíky si v Bruselu poradit nedokážou, ale s připokakanými motoristy... no problem :-!
4. 9. 2015 22:30
Re: M240i
Co jsem vyčetl,tak unifikace (a tím costdown).
Dá se o tom už něco najít včetně nákresů a popisu rozdílů na netu.
Já osobně bych preferoval N55.

Jinak např
[odkaz]
Avatar - praděda7
4. 9. 2015 22:54
Re: M240i
Thank´s for a good info :-!
5. 9. 2015 14:50
Re: M240i
Něco se k tomu dá najít na bimmerfest.com i jinde. Moc nadšení jsem k B58 ale nečetl. Pokud se pamatuju, tak např kvůli rozvodům musí motor ven. Borci taky vzpomněli dlouhou cestu od N54 k dnešní vymazlené N55, kde byla spousta problémů jako HPFP. Čipnutí N55 je taky ověřený
Takže prý počkat pár let, než se B58 osvědčí v praxi, aby člověk pak neplakal
Avatar - m.z.
5. 9. 2015 17:00
Re: M240i
Máš zkušenost s nějakou ověřenou firmou v ČR?
5. 9. 2015 21:03
Re: M240i
Na chipnutí N55? Nemám. Já jsem zatím ještě ve fázi výběru auta a protože je v užším výběru i X3 35i, tak jsem si prošel i mraky materiálů kolem jeho techniky, včetně N55. Takže snad poradí nějaký už majitel BMW s N55 inside.
Avatar - praděda7
5. 9. 2015 22:31
Re: M240i
Proč chceš jít s X3 do benzinu? Benzinové SUV/SAV se pak složitě prodávají. Road testoval jsi X3 v naftě i v benzinu? Já chtěl originálně jít s X5 do benzinu, ale po svezení v F15 X5 xDrive30d jsem musel uznat, že pocitově má 30d velmi dobrý zátah a motor je velmi kultivovaný.
5. 9. 2015 23:24
Re: M240i
Těch důvodů je víc. Nebudu kupovat auto na pár let, cena za prodej mě netrápí, pokud s tím nebude problém, tak si je nechám jako druhý auto. Je mi jedno, že většina prahne po dieslu. Na naftu je potřeba delší štreky, já jezdím spíš kratší, nechce se mi řešit DPF, u benzinu se dřív ohřeje motor... Spotřeba je mi celkem fuk, jestli 5l nebo 10l. Kdybych to kupoval na 4 roky, tak kvůli prodeji bych bral 30d, ale pro moje použití je ideál benzín, takže kdybych se rozhoupal a bral X3, tak s motorem 35i (N55). O X5 jsem taky přemýšlel, ale nakonec ne. Větší, dražší, těžkopádnější, natěsno do garáže ... Vevnitř prostorově s X3 nastejno, stejně většinou jedu sám. Navíc druhá půlka určitě uvítá "menší" auto než krávu X5.
Avatar - praděda7
6. 9. 2015 09:56
Re: M240i
Rozumím. My máme na popojíždění Yarise s CVT a i na středně dlouhé cesty je OK. Dokonce jsme v únoru s ním udělali štreku Hodonín - Chomutov a zpět ve třech v pohodě. (Na X5 nemám zimáky). V pátek jsem byl s X5 v Renocaru, tak jsem využil příležitosti a otestoval X4. Samozřejmě v naftě, protože v benzinu oni taková věci nevedou. Pohledově se mě X4 líbí což o to, ale interiér, pohodlí a jízda nemůže k X5 ani čuchnout. Byl jsem zklamán. Ano, X5 není díky velikostí moc praktické auto do města. O to víc ji však člověk ocení, když z něj vyjede.
Brzy bude na prodej nová X1. Možná by stálo za to ji omrknout než objednáš X3. Je moc pohledná. Ano, R6 v ní už není a je to FWD.
[odkaz]
jpg[odkaz]
6. 9. 2015 10:08
Re: M240i
O X1 vím. Ale pokud bych šel do BMW, tak jedině X3 35i. Pokud tohle ne, tak to bude jiná značka. Ale díkec.
Avatar - 12Eagle
7. 9. 2015 10:27
Re: M240i
ja som uplne spokojný s Bit Power Bruntál - čipoval som 2x diesel a teraz skúsim N55...
Avatar - praděda7
5. 9. 2015 20:52
Re: M240i
Thank´s again mate! Bimmerfest´s really cool... :yes:
3. 10. 2015 22:27
Re: M240i
Tohle by tě mohlo zajímat
How is the B58 engine (340i) improved from the venerable N55? We have answers:
[odkaz]