Ekonomika
Keď píšete o raste predaja, tak je potrebné v tom duchu písať aj titulky.
Text "...zvýšil o necelých 22 procent." nabudúce text zmeňte na "... zvýšil skoro o 22 procent." 😉
Text "...zvýšil o necelých 22 procent." nabudúce text zmeňte na "... zvýšil skoro o 22 procent." 😉
A proč? Ty věty jsou významově totožné...
Součastná modelová řada Nissanu má taky co nabídnout :yes:
kaskaj je moc pekny ( paci sa mi viac ako kadjar ) .... aj micra po facelifte nema chybu...uspesny je aj juke..... paci sa mi aj xtrail .... skoda len ze v eu uz nemame nove murano ci velky patrol .... nissan to ma z pohladu europy vsak velmi dobre naslapnute... este keby pulsar vyzeral inak tak mozno mohol podkurit aj focusu ci astre ( tu to nevyslo co uz ) ale inak parada...... nissan je dnes silnejsi ako kedykolvek predtym .... a na ceste je uz aj nova micra a navara .... nissan nebol nikdy tak silny ako dnes ...a to ma stale este priestor kde by sa to dalo v eu z jeho pohladu predaja zlepsit ( pulsar, note, micra )
pamatam ked bola almera najpredavanejsie auto z japonskych znaciek v eu.... dnes je to kaskaj.... v tomto smere teda nissan nadalej drzi vedenie :yes:
pamatam ked bola almera najpredavanejsie auto z japonskych znaciek v eu.... dnes je to kaskaj.... v tomto smere teda nissan nadalej drzi vedenie :yes:
Současná modelová řada Nissanu jsou jen městské crossovery. Qashqai táhne většinu prodejů a pomáhá mu Juke. Ostatní modely svou prodejností nijak nevybočují. Nějak si nedokážu zařadit značku Nissan. Čím je známá?Nějaký slogan?Nějaký postoj, kam směřuje? Mazda je svěží značka s "sportovními/řidičskými" vozy, Toyota je kvalitní auto s propagací hybridu a vodíku, Subaru to jsou bytelné čtyřkolky, Honda jsou Earth motory a teď návrat k sportovním autům...ale Nissan?Nic mě nenapadá. Až se konečně VW rozhoupá a bude prodávat městské crossovery, Nissan bude první kdo to "odskáče" v prodejích. Zatím vyplňuje dočasnou mezeru na trhu, jakou třeba kdysi vyplňovala Toyota s RAVkou.
Takhle pesimisticky bych to neviděl, Nissan tu díru/díry vyplňuje velmi úspěšně už skoro deset let a nepřijde mi, že by to bylo nedostatkem konkurence. Tedy Juke je skutečně celkem originální, ale toho VW určitě neohrozí.
Nejsem žádným nepřítelem Nissanu, ale nevím kam sním. A Qashqai nemá konkurenci pokud se nepostaví VW. Odhaduji poté poloviční prodeje poté co se mu postaví crossovery od VW, Seatu a Škody.
Aktuálně je Nissan myslím nejprodávanější japonská značka v Evropě...
Ano je, po dloholeté nadvládě Toyoty. Ale prodeje jednoho modelu dělají skoro polovinu (teď někde kolem 43😖 prodejů. V kategorii, kde není zastoupen VW Group...
No a navíc mu teď něco ukousne Kadjar... no, život je změna a kdo není schopen se přizpůsobit, ten to bude mít těžké.
S tím VW... je tu Tiguan a Yeti... ale to jsme zpátky u nuancí SUV vs. Cross...
S tím VW... je tu Tiguan a Yeti... ale to jsme zpátky u nuancí SUV vs. Cross...
Tiguan není konkurent pro Nissan a Yeti bych crossoverem taky nenazíval. VW tuhle kategorii (navíc stále rychle rostoucí) silně podcenilo celosvětově a já jen zírám jak dlouho nechávají tuhle díru (pro sebe) stále a stále volnou...stále jen koncepty a prototypy...Ale stejně je na tom třeba i Toyota...
To, že se stále propadá počet nově prodaných vozů Citroen a Peugeot je vcelku pochopitelné. Francouzská technika má v české společnosti tradičně špatnou pověst. Ale proč ještě rychleji nepadá prodej vozů s typickým znakem rendlík a spol. je opravdu záhada. Přitom obecně lidé dobře ví, že riziko nekvality a nízké životnosti se s tím vaginálním znakem na přední části vozu přímo snoubí. V čem je tedy rozdíl? Citroeny jsou přitom podobně ošklivé. Je to snad otázka ceny? Vždyť všichni ví, že kupovat levné zboží se nevyplatí! Nebo snad českého zákazníka přesvědčila vysoká kvalita práce arabských pracovníků francouzské firmy a jejich k zákazníkům vstřícná, kvalitní a levná servisní síť? 8-s
Obdivuhodné :yes:
Jen velmi málo ***ů umí tak dobře česky!! :yes:
Jen velmi málo ***ů umí tak dobře česky!! :yes:
Je to prostě tím, že asi typický český zákazník je pablb jako Ada nebo maros, jelikož tyto vozy jsou naprosto v pohodě, v Evropě se prodávají skvěle, Citroën zase začal poslední roky slušně stoupat, Peugeot je taková stálice a Renault je rok od roku lepší a jeho nový modely jsou prostě paráda. (Včera jsem jel s novým Meganem a skvělý auto)
Počkej počkej... jak novým Meganem?
Citroen v Evropě ztrácí tržní podíl konstantně od roku 2010, přičemž letošní čísla vypadají obzvlášť špatně.
Citroen v Evropě ztrácí tržní podíl konstantně od roku 2010, přičemž letošní čísla vypadají obzvlášť špatně.
Paulie88, nekterí místní diskutéri jako Ada nebo maros písí nesmyslné nenávistné príspevky zamerené proti francouzským firmám, jiní jako treba ty písí nemyslné nenávistné príspevky proti asijským firmám, mentálne jste na podobné úrovni. Fajn zes dokázal tak presne definovat do které kategorie patríte.
hlavne od noveho pulsaru som cakal ze predavat bude podstatne viac... tu vidim velke sklamanie .. v podstate je to kusovka... a pritom ide o fungel nove auto... konkurencia v tejto triede je v predaji uplne inde ... tak snad v daslej generacii to uz nissanu vyjde... lebo kto pamata na almeru tak vie..... ze nissan ma v tejto triede na ovela viac...
predavat par kusov mesacne to asi uz nebude len a len o "blbej" cene... problem asi bude niekde hlbsie...
Zachvíľu je tu nová Astra a Megane, takže rekviem pre Pulsar.
a nielen astra.... za dverami je uz aj novy megane .. do predaja ide facelift ceedu... coskoro aj facelift golfu.... obavam sa aby pulsar neskoncil v eu skor ako vobec zacal... ;-\