Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Honda CR-V 1.6 i-DTEC 4WD vs. Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4

Těžko hledat dvě SUV, která by se víc lišila vzhledem. Platí totéž o jejich dalších vlastnostech?
Zpět na článek
5. 9. 2015 11:05
5. 9. 2015 11:14
5. 9. 2015 12:11
5. 9. 2015 20:26
5. 9. 2015 16:27
6. 9. 2015 00:22
10. 9. 2015 19:08
5. 9. 2015 18:55
5. 9. 2015 19:27
10. 9. 2015 01:30
5. 9. 2015 20:03
5. 9. 2015 20:36
5. 9. 2015 20:44
7. 9. 2015 13:52
8. 9. 2015 09:55
5. 9. 2015 21:59
6. 9. 2015 21:32
9. 9. 2015 12:06
10. 9. 2015 01:41
10. 9. 2015 15:21
Avatar - moreczech
5. 9. 2015 10:40
z NON-CZ pohledu
je úplně jedno kolik nesmyslů napíšete...protože CZ žurnalistická žumpa může ovlivnit jen trouby mezi Aší a Hodonínem....
Rozbalit vlákno
54
5. 9. 2015 10:43
Re: z NON-CZ pohledu
O čom to pletieš? Nikto sa dotkol tvojej milovanej značky? Tak to si teda slabučká povaha, keď ťa to hneď takto položí...
Avatar - moreczech
5. 9. 2015 10:46
Re: z NON-CZ pohledu
Máš pravdu, opravuji speciálně kvůli některým jako ty z Horních Uher ! Pro trouby od Aše až po Užgorod !
5. 9. 2015 10:48
Re: z NON-CZ pohledu
Tu si niekto koleduje o BAN.
Avatar - moreczech
5. 9. 2015 10:49
Re: z NON-CZ pohledu
jaj ty si taká slabučká povaha :-) ?
5. 9. 2015 14:02
Re: z NON-CZ pohledu
Nie, len ma štvú také dementné príspevky.
Avatar - JohnST
5. 9. 2015 20:53
Re: z NON-CZ pohledu
Cocotko sa ozval, ze? :no:
5. 9. 2015 11:12
Re: z NON-CZ pohledu
Nikdy jsi tu nic smysluplnýho nenapsal, ani teď to není vyjímkou. To, že je test místy podivný je fakt (autorovo vnímání vzhledu CR-V), ale než se pustíš do kritiky, připrav si střelivo. Teď působíš jen opět jako zaslepenej a obhroublej takyfanda :-)
Avatar - moreczech
5. 9. 2015 11:25
Re: z NON-CZ pohledu
Pájo, jako zaslepený pacifista, takyfanda, byť obhroublý, nemohu napsat komentář ?
5. 9. 2015 11:56
Re: z NON-CZ pohledu
Ano, máme demokracii, takže komentář může napsat každej blbec...
Avatar - moreczech
5. 9. 2015 12:09
Re: z NON-CZ pohledu
Nebo blbej provokatér, viď :-)
5. 9. 2015 12:58
Re: z NON-CZ pohledu
Já se ale nikoho neptal ;-)
Re: z NON-CZ pohledu
Souhlas. Rada tvých príspevku to potvrzuje.
5. 9. 2015 12:18
Re: z NON-CZ pohledu
Myslím, že Provocateurův příspěvek je naprosto obecnej a přece sedne jako zadek na hrnec!
Re: z NON-CZ pohledu
V tomto prípade ano. Ale já si pamatuji na to jak me svého casu nick Provocateur primitivne urázel a rozsiroval o me lzi protoze jsem si dovolil mít jiný názor na nekteré aktivity firmy Hyundai nez on. Takze na mém tvrzení trvám.

Jinak jistý známý zmrzlinář mu tehdy v tech urázkách prizvukoval a oba se velice dobre bavili.
5. 9. 2015 13:08
Re: z NON-CZ pohledu
Jako samozvaný vynikající novinář bys měl být nestranný (za což tady mimojiné zdejší redakci tak rád kritizuješ) a ne tady především kopat za Hyundai (proto to přirovnání Vošického podržtaška) a neměl bys dávat 3 přiblblý smajlíky Holdenovi, když nazve Škodu škodivkou. Zato když někdo napíše Hnůjdaj, tak se rychle ozveš s odkazem na chabou inteligenci autora příspěvku.
Re: z NON-CZ pohledu
Jiz tvoje první slova "Jako samozvaný vynikající novinář" ukazují tvoji hloupost. Docela by me zajímalo vysvetlení toho proc jsem "samozvaný", to by bylo fakt zajímavé. Jinak tvuj styl docela odpovídá stylu Rudého Práva které lidi s jiným názorem oznacovalo slovy "ztroskotanci a samozvanci". To asi nebude náhoda.

Co se týce kvality výsledku mé práce tak tu posuzují ti kterým je urcena.

Nezávisle na zvratcích které sem píses jsem nestranný a rozhodne nekopu za Hyundai. Ten dojem muze vzniknout protoze se tady o firme Hyundai píse extrémní pocet nesmyslu. Pokud jsem mel svého casu jiný názor na promocní aktivity firm Hyundai nez ty tak to neznamená ze nejsem nestranný, kopu za Hyundai a jsem "Vošického podržtaška". S tím Vošickým to je dokonce naopak a kdybs vedel jak jsi tím prirovnáním "Vošického podržtaška" za blbce tak by ses sám divil.

Jo a kdyz nekdo píse nesmysly o továrne HMMC v Nosovicích a já je opravím tak to taky neznamená ze kopu za Hyundai a s Vošickým HMMC zu nemá vubec nic spolecného.

Jinak, pokud pouziju tvou logiku, tak jsem ve svých príspevích "kopal" i za jiné firmy/znacky, namátkou si pripomínám (v abecedním poradí) AvtoVAZ, FCA,Kia, Opel, PSA, Qoros, Renault, Skoda, Volvo, Volkswagen ale bylo jich víc. Kdo by to rekl kde ten Vošický má vsude prsty. >:D >:D >:D

No ale skoda tratit s tebou cas na rozumnou argumentaci. Ale s tím "samozvaným" novinárem bavís.
5. 9. 2015 13:48
Re: z NON-CZ pohledu
Ten samozvaný se vztahuje ke slovu vynikající a ne novinář . Kdybych si myslel, že jsi samozvaný novinář, tak bych napsal "Jako vynikající samozvaný novinář".
Za tu dobu, co jsi tady nebyl, jsem si odvykl všechno do puntíku vysvětlovat jak pro blbce. Ale začnu pro tebe speciálně psát zase vysvětlivky.

Dále je to, já o voze, ty o koze. Důvod proč jsem tě tak nazval máš výš (rozdílný pohled na komolení jmen ruzných automobilek, pozitivní pohled na stupidní reklamy Hyundaie atd.). O aktivitách Hyundaie jsme se spolu nikdy nebavili.
Re: z NON-CZ pohledu
Nejak se v tom ztrácís. Já jsem chtel abys vysvetlil slovo "samozvaný". Nikde nepísu ze se vztahuje ke slovu novinár. Takze za blbce jsi bohuzel zase ty.

Jo a vadil ti muj pozitivní pohled na reklamy Hyundaie ale "o aktivitách Hyundaie jsme se spolu nikdy nebavili". Dalsí perla. >:D >:D >:D

No a to ze kdyz nekdo má na nejakou firmu méne kritický názor nez ty tak je automaticky nazván "podržtaškou" séfa té firmy je jeste jedna perla.

Ten tvuj blábol je horsí nez obvykle.
5. 9. 2015 16:29
Re: z NON-CZ pohledu
V ničem se neztrácím, nejsem slabodochý pisálek jako ty. Na vysvětlování slov použij Google (tvůj oblíbený pracovní nástroj). O tom, že jsi sám sebou označený za "vynikajícího novináře", kterému ti zdejší nešahají ani po kotníky, nikdo vůbec nepochybuje >:D
Re: z NON-CZ pohledu
A opet urázka (slaboduchý pisálek). Coz je u nicku Provocateur samozrejmé. Je fajn jak tady prezentujes svoji ubohost. >:D

Ted dve poznámky:

1.
Co se týce tvé prihlouplé poznámky "Google (tvůj oblíbený pracovní nástroj)". Evidentne tvoje inteligence nestací na to abys pochopil ze internet je dnes základním pracovním nástrojem novináru. A pokud se novinár nezabývá jen opisováním tiskových zpráv a cizích clánku tak jako takzvaní novinári Auto.cz tak logicky pouzívá Google a jiné vyhledávace na vyhledávání informací, kontaktu atd. Vzhledem k tomu ze já pravidelne hovorím s dulezitými manazery jak osobne tak telefonicky, navstevuji výstavy, konferece a továrny, tak to tvoje okopávání pusobí dost zábavne.

2.
Vetu „Nechci se opakovat, ale vím že jako novinář vám moji redaktoři nesahají ani po kotníky.” me v mailu napsal bývalý séfredaktor ACZ Kovarík. Ja jsem to jenom ocitoval.

Jinak pro tvoji informaci: Co se týce clánku o mezinárodním automobilovém prumyslu tak místní redaktori nejsou novinári ale opisovaci tiskových zpráv a zahranicních clánku kterí nejsou schopni napsat kvalitní autorský clánek. Takze to ze tihle lidé nekomu nesahají ani po kotníky není zádný velký kompliment.
5. 9. 2015 19:17
Re: z NON-CZ pohledu
Je hezký, jak se tady urážkami a ubohostí ohání člověk, který tady sám urážel nebo osočil všechny místní redaktory.

Jinak končím naši diskuzi, která je pro ostatní zcela nezajímavá.
Re: z NON-CZ pohledu
O místních redaktorech jsem psal a písu to co si zaslouzí na základe jejich výkonu. Je hezký ze práve clovek který rozsiruje pomluvy a lzi oznacuje oprávnenou kritiku za "urážky nebo osočování". >:D >:D >:D
5. 9. 2015 19:58
Re: z NON-CZ pohledu
Jen poslední poznámka. Já taky o tobě píšu jen to, co si zasloužíš na základě tvého zdejšího výkonu (vystupování).

Zapomněl jsi dodat to nejdůležitější a to, že tu tvoji oprávněnou kritiku jsi podporoval několika nelichotivými výrazy (mírně řečeno) na adresu místních redaktorů.
Re: z NON-CZ pohledu
Nezapomnel. Vsechno co jsem napsal a písu na adresu místních redaktoru sedí. Ty podle tebe "nelichotivé výrazy" byly konkrétním ocenením jejich práce.

Jen poslední poznámka. Na rozdíl od tebe nelzu.
5. 9. 2015 16:57
Re: z NON-CZ pohledu
ahoj,
chapu spravne,ze Tvoje proklamace o tom,ze Tvych nazoru pod nickem Gilgit neni auto.cz hodno,byly pouze proklamaci a ve skutecnosti jsi opet zpet v plne parade pod jinym nickem?
5. 9. 2015 12:55
Re: z NON-CZ pohledu
A pokryteckej pisálek Gilgit alias Klatovan (pojídač psů) se ozval :-)
Re: z NON-CZ pohledu
Tak predevsím nejsem pokrytec a hlavne nejsem, na rozdíl od tebe, lhár (viz také muj príspevek z 12:23).

Jinak konzumace psího masa je stejne v porádku jako konzumace hovezího nebo veprového. Ale chápu ze jako absolutní primitiv nedokázes rozchodit ani to ze má nekdo jiný názor nez ty (nezávisle na tom jaká je skutecnost) ani to ze nekdo okusil jídlo které se nenachází v jídelnícku bezného ceskorepublikového pepíka.
5. 9. 2015 13:34
Re: z NON-CZ pohledu
Pokrytce jsi ze sebe udělal sám, když jsi dostal ban a ve své srdceryvné SZ jsi svůj návrat označil za nepravděpodobný, protože mimojiné nejsi pokrytec. Po tvém návratu s tím pokrytcem jen souhlasím :-)

Ano, párkrát tě nazvu Vošického podržtaškou a už jsem hned lhář. Proč ne, žíly mi to vůbec netrhá, zvlášť když mi to napíše nějaký zneuznaný a sprostý pisálek. Průměrně inteligentní člověk pozná, že to bylo jen přirovnání a ne označení tvého pracovního zařazení, ale to, jako idiot , nejsi schopen rozeznat.
Re: z NON-CZ pohledu
V tvých reakcích na moje príspevky se objevilo hned nekolik lzí, nejde jen o slova "Vošického podržtaška".

Dnes lzes zase. V mé SZ, která rozhodne není srdceryvná, jsem napsal tato slova: "Predevsím nejsem prodejný pokrytec a dál bych psal pravdu o práci tohoto webu, tedy bych 'urázel redaktory'". A práve proto i po mém návratu dál kritizuji práci tohoto webu tak jako predtím. Kdybych s tou kritikou prestal, tak bych byl pokrytec. Takze zase lzes.

Taky je zajímavé odkud vís ze jsem "zneuznaný pisálek".

Jinak chápu ze cloveku který opakovane lze oznacení za lháre zíly netrhá. To je logické.
5. 9. 2015 13:54
Re: z NON-CZ pohledu
To je možný, určitě to byly "strašné lži" na úrovni Vošického podržtašky a nejednou jsi mi vyhrožoval (i v SZ) právními důsledky. Bohužel, obsílku jsem dosud žádnou nedosal, takže s těmi lži to asi tak hrozný nebylo >:D
Re: z NON-CZ pohledu
Takze lhár který nedostane obsílku není lhár? Dalsí perla nicku Provocateur.

Tu dnesní lez jsem konkrétne popsal.

Jinak pokud je nekdo v diskusi o firme Hyundai opakovane oznacen "Vošického podržtaškou" tak to samozrejme není oznacení pracovního zarazení. Ten kdo to píse tím ríká ze jeho oponent je v nejakém vztahu s firmou Hyundai a v diskusi neprezentuje svuj názor ale názor firmy Hyundai. A to je pomluva a lez. Ale to, jako idiot , nejsi schopen rozeznat.
5. 9. 2015 16:40
Re: z NON-CZ pohledu
To jsem přece nikde nepsal. Jen jsem napsal, že to nic hroznýho nebylo. Ale ty jsi takovej malej ratlík, kterej štěká (vyhrožuje), ale nekouše (na nic se nevzmůže), co? >:D

Aby byl někdo něčí podržtaškou, tak v žádném vztahu vůči němu nebo konkrétní firmě být nemusí, ale to bys jako podržtaška měl vědět ;-)

A zkus už jednou vymyslet něco svýho a ne jen tupě papouškovat. Vím, je to těžký, ale za pokus to stojí a třeba se v životě posuneš dál :-)
Re: z NON-CZ pohledu
Ale vzmuze, jenom nemá na takové nesmysly ani cas ani chut. Ale jednou mozná zmením názor.

Jinak obvyklé urázky pomlouvace a lháre s nickem Provocateur.

Tvrzení ze něčí podržtaška "v žádném vztahu vůči němu nebo konkrétní firmě být nemusí" není presné. Tento výraz se vetsinou pouzívá tak ze "něčí podržtaška" v urcitém vztahu, i kdyz treba ne zamestnaneckém, s tou osobou je. Ostatní kazdý trochu normání clovek chápe cos tím chtel naznacit i bez tvého okecávání.

Jinak je docela legracní kdyz me pomlouvac a lhár píse neco o tom jak se mám posouvat dál v zivote. >:D >:D >:D
5. 9. 2015 19:12
Re: z NON-CZ pohledu
Takže to byl jen takovej zbytečnej štěkot. Doufám ale, že ten názor změníš, byla by totiž pro mě čest poznat takovou renomovanou osobu, která hovoří s duležitými manažery, navštěvuje výstavy, konferece a továrny >:D

Podržtaška se tak chová, aby se v prvé řadě do určitého vztahu nebo pozice dostal (v první fázi teda v žádném vztahu nebo pozici není) a pak teprve, aby tuto pozici nebo vztah udržel.

Byl jsem asi moc velkej optimista, v tvém případě je jakýkoliv posun zcela nemožný :-)
Re: z NON-CZ pohledu
Kazdý normální novinár který se zabývá mezinárodním automobilovým prumyslem hovoří s duležitými manažery, navštěvuje výstavy, konference a továrny. Neplatí to ovsem pro opisovace z ACZ, protoze to normální novinári nejsou.

Jinak v mém prípade je posun doporucovaný pomlouvacem a lhárem skutecne nemozný.
Avatar - rokyta.p
6. 9. 2015 00:15
Re: z NON-CZ pohledu
Booože booože 8-s zdejší neúspěšný novinář a mediální propagátor pleček z Nošovic výše předvádí hezkou diskuzi, jen co je pravda ;-\ Zase flame přes x obrazovek. Honda nebo kosočtverec na kapotě jako téma opět nic. Jsem sám kdo se domnívá, že to má být server o autech a ne o flame nějakého slabšího jedince?
Re: z NON-CZ pohledu
A jeste jeden lhár. >:D >:D >:D rokyto.p, vzpomínás si na tvé prasácké vulgární príspevky nebo ti je mám pripomenout?

Jinak na flame musí být nejméne dva, to by mohlo dojít i tobe, ty slabsí jedince. >:D >:D >:D >:D
Avatar - rokyta.p
6. 9. 2015 22:27
Re: z NON-CZ pohledu
jsem rád, že máš všecky mé příspěvky za x let pečlivě uloženy a roztříděny :yes:
Re: z NON-CZ pohledu
Vsechny ne, za to mi takový primitiv jako ty nestojí. Ale tech nekolik nejprimitivnejsích a nejprasáctejsích ano a je mozné ze je jeste nejakým vhodným zpusobem pouziju.
5. 9. 2015 12:08
Re: z NON-CZ pohledu
Co bereš jako nesmysly v testu a proč?
5. 9. 2015 12:09
Re: z NON-CZ pohledu
No pochopitelně výsledek. Tady není o čem. ;-)
5. 9. 2015 12:17
Re: z NON-CZ pohledu
Pak to chápu ;-)
6. 9. 2015 08:58
Re: z NON-CZ pohledu
Je to test SM. Jakákoliv debata proto nemá smysl. Zadání znělo jasně. Odstřelit dvě auta naráz v jednom testu. A to se docela povedlo.
5. 9. 2015 11:52
Re: z NON-CZ pohledu
No tak Renault prohrál. Co to tak vzít trochu s nadhledem? ;-)
Avatar - miromen
5. 9. 2015 11:59
Re: z NON-CZ pohledu
Renault auta dělana na efekt. Děkujeme za Vaši přizeň :yes:
5. 9. 2015 12:09
Re: z NON-CZ pohledu
To jste brali na brífinku? ;-) Nebo tím oslňuješ návštěvníky šourůmu sám?
Re: z NON-CZ pohledu
V prípade miromena to mohli brát budto na briefingu nebo v rámci terapie.
Avatar - miromen
5. 9. 2015 12:14
Re: z NON-CZ pohledu
Tim uvadim věci na pravou miru pro mistniho zaslepeneho osadnika. :-)
Avatar - moreczech
5. 9. 2015 12:10
Re: z NON-CZ pohledu
to je rovněž kvalitní názor, nevypovídajíce však nic o Renaultu, ale o autorovi :-)
5. 9. 2015 10:41
SUV je len móda
Do terénu sa len máloktorý tento voz pozrie, veľkú svetlú výšku majú niektoré už iba na pohľad - lakované plechy začínajú vysoko,spodok auta už tak vysoko nad asfaltom nie je. Potešilo ma, že si konečne niekto všimol zlého výhľadu spoza volantu SUV dopredu cez rozmernú kapotu. Nájdu sa aj výnimky, ale v Renaulte Kadjar ma pri statickej prehliadke tiež tento fakt zarazil. Čelné sklo je nízke, predná kapota výrazná a vysoká, čumák sa ťahá hore. Pocit na spôsob Tatry 148 - v osobnom aute podľa mňa absolútne neprijateľné. Aj na ostatných miestach je z tohto auta výhľad ako z tanku. Vysoký stredový tunel, vysoká nakladacia hrana v kufri, sklápateľné len operadlá...čo je vlastne na tom aute lepšie ako na Koleose? Koleos mal trošku nezvyklý vonkajší vzhľad, ale z užívateľského pohľadu to bolo oveľa prívetivejšie, praktickejšie a použiteľnejšie auto ako tento podivný výtvor hlúpej automobilovej módy.
Rozbalit vlákno
14
5. 9. 2015 11:31
Re: SUV je len móda
No člověče, a to si představ, že když srovnám výhled u Kadjara, a pak z Range Rovera, je ten Kadjar zlatej. >:D A nevšiml jsem si, že by se u RR někdo na tímto pozastavil.

Souhlasím, že statickej výhled ze stojícího SUV není silnou stránkou SUV, ale pokud budu spravedlivej, například ve městech je naopak vyšší posaz velkým plusem, protože je kolikrát vidět o hodně dál, než z nízkého osobáku. Jak přes auta před sebou, tak i do vedlejších ulic přes zaparkované osobáky.

A pokud lidi budou tato SUV kupovat, pak výrobci nebudou tohle řešit. Dnes výhled vzad řeší couvací kamera, a výhled vpřed je tragickej i u osobáků, např (pro mne) i z Octave II, po fl., která má neskutečně masivní A sloupky, a když se k nim přidalo i obrovské zpětné venkovní zrcátko, byla to bída. Kolikrát jsem při odbočení vlevo málem přehlídl chodce...
5. 9. 2015 14:12
Re: SUV je len móda
Môže byť, ja som si porovnal Kadjar a Koleos a ten rozdiel je priepastný, z môjho pohľadu v neprospech Kadjaru. Ak toto má byť typ auta, po ktorom masy idú, niekde bude chyba. Neobviňujem výrobcu - produkuje to, čo predá.
Neporovnávam MPV s klasikou - ak sme teda pri tom vyššom posede a vraj lepšom výhľade (vzhľadom na stále menšiu plochu okien je ten lepší výhľad stále častejšie dosť diskutabilný). Ak pominieme určité "neveľké" terénne schopnosti, to isté plus niečo navrch ponúkajú MPV, ktoré sú z akéhosi ťažko pochopiteľného dôvodu skôr na ústupe. Problém možno je, že nás zaujíma pozlátko, nie realita. Príkladom je častý falošný pocit bezpečia, ktorý vodiči SUV pociťujú, hoci s bezpečnosťou sú na tom MPV rovnako, alebo aj lepšie.
Pre mňa je Kadjar sklamaním a krokom späť - žiaľ, v záujme prosperity značky to asi inak nejde. Renaulty mám rád, ale nebudem slepo chváliť všetko len preto, že je to Renault,
Avatar - Emel
5. 9. 2015 21:04
Re: SUV je len móda
Čtu to už podruhé, ale pořád mi to nějak nedocvaklo - jako že MPV mají nějaké terénní schopnosti? To myslíš vážně? Velké těžké MPV je v terénu mnohem slabší než běžný hatch...

Kadjar není "opravdové" SUV, je to crossover, převlečený Qashqai. SUV je kompromisem mezi offroadem a kompaktem, cross je kompromis z kompromisu... ale není na tom nic negativního, odpovídá to většinovému použití toho auta.
6. 9. 2015 00:29
Re: SUV je len móda
Prosím odložiť klapky a možno čítať trochu pozornejšie - "Ak pominieme určité "neveľké" terénne schopnosti..." - čiže terénne schopnosti SUV neberiem v úvahu, pretože ich drvivá väčšina majiteľov týchto áut vôbec nevyužíva, jazdia len po asfaltkách a navyše mnohé takzvané SUV (resp. crossovery, čo na prvý pohľad ani nespoznáš) majú len predný náhon.
Za druhé - čo máš s veľkým ťažkým MPV? MPV máš k dispozíciii približne v rovnakých veľkostných kategóriách ako SUV - C3 Picasso je ťažké MPV? Alebo Scenic Ti príde väčší a ťažší ako Kadjar?
SUV zväčša už len vyzerá podobne ako offroad, ale inak od neho až tak veľa nepobral. A vzhľadom na mizivé využitie jeho terénnych vlastností v praxi (prečo asi sú v ponuke verzie iba s predným náhonom) je ich obľuba nelogická - na cestách voči MPV ani kompaktom neponúkajú prakticky žiadnu pridanú hodnotu, práve naopak, MPV ponúkajú viac - vysoký posed, lepší výhľad, väčší priestor, väčšiu variabilitu, často nižšiu spotrebu. SUV sú proste iba v móde, logika tam nie je. Česť výnimkám, čo skutočne potrebujú auto na jazdu aj mimo spevnené povrchy.
Už je to jasnejšie? ;-)
6. 9. 2015 08:53
Re: SUV je len móda
A jak se dle tebe pozná SUV od crossoveru?
Avatar - Emel
6. 9. 2015 13:37
Re: SUV je len móda
Těžko. Jak jsem psal, je crossover kompromis z kompromisu (v dobrém), takže to jsou opravdu drobné nuance. Navíc SUV se taky posouvají směrem k silničnímu využití, od tradičních SUV typu RR nebo Cherokee k autům do města.

Tím rozdílem je asi světlá výška. Qashqai se obvykle ozančuje jako crossover a CR-V jako SUV - zřejmě z historických důvodů, i když má Honda světlou výšku o 35mm menší...

Je to asi jen terminologická diskuse... osobně bych kategorii crossover neřešil a asi říkal všemu SUV.
6. 9. 2015 14:17
Re: SUV je len móda
Já se v tom taky nevyznám, proto se ptám. Světlá výška mě taky napadla. Jenže dva crossovery od Renaultu (Captur a Kadjar) mají 200 mm, což je víc než většina SUV. Možná to bude tím, že u crossoveru budou i verze bez 4x4.
6. 9. 2015 18:16
Re: SUV je len móda
hm.. neviem prečo si myslíš, že MPV sú bezpečnejšie ako SUV ? ja by som skôr povedal, že naopak nie ? hlavne keď sa to SUV zrazí s nejakou dodávkou alebo nebodaj kamionom.. myslím, že máš vacsiu sancu v tom SUV..
6. 9. 2015 19:04
Re: SUV je len móda
A prečo si myslíš Ty, že v SUV máš práve pri takej zrážke väčšiu šancu?
6. 9. 2015 20:18
Re: SUV je len móda
príde mi to že vo vacsine SUV sa sedí vyšie ako v MPV, MPV maju akurát vacsie okna.. a lepší výhlad.. možno vacsí kufor, určite lepšiu variabilitu.. ale v SUV ťa chráni to že sedíš vyššie , taktiež sú ťažšie.. ked sa lahke mpv zrazí s ťažkou dodávkou alebo niečim vacsim, tak to nebude rovnaký suboj..to mas ako ked sa nová fabia (5 hviezd) zrazí s novým superbom (tiež 5 hviezd) čo myslíš kto bude mať navrch ?
toto si skus prečítať.. [odkaz]
a teraz otázka ktore MPV je podla teba bezpečnejšie ako SUV ?
Avatar - _Karel_
6. 9. 2015 20:33
Re: SUV je len móda
Namátkou :Renault Espace, Ford S-max/Galaxy, VW Sharan- nevidím důvod pro horší výsledky než u běžných SUV.
6. 9. 2015 20:44
Re: SUV je len móda
no dobre ale bavme sa v kategorii do 20 000 e cca 500 000 korun ceských :-)
napr qashqai vs golf sportsvan vitara vs c3 picasso .. a pod..

jediné z tých ktoré si napísal by som sa nebál v espace a to je skoro ako SUV ...
Avatar - _Karel_
6. 9. 2015 20:50
Re: SUV je len móda
Ani mezi těmi co navrhuješ bych neviděl žádné zásadní rozdíly, ale třeba se pletu.
6. 9. 2015 21:07
Re: SUV je len móda
Nepletieš sa, v tej výške posedu nie sú zásadné rozdiely, vyšší posed ani nejak nemá ako pomôcť... SUV môže mať výhodu vyššej hmotnosti len voči ľahším autám. Voči väčším alebo pevnej prekážke je to naopak, väčšia hmotnosť znamená väčšiu kinetickú energiu a väčšiu silu nárazu. Pritom pevnostne na tom SUV nie sú voči iným autám lepšie o nič.
Veľké a ťažké autá majú výhodu voči ľahším, voči stromov, stĺpom, plotom a stenám môžu dopadnúť pri rovnakom náraze podstatne horšie ako menšie a ľahšie autá.
5. 9. 2015 11:05
na sněhu
Hondu jsem potkal v zimě jak se bezmocně trápila s rozjezdem na sněhu do kopce. Že má mizerně fungující pohon 4x4 jsem věděl už dřív, ale nečekal bych že podobně špatné je to i s motorem.
Takže když se k nefunkčnímu pohonu přidá i nulový zátah motoru nad volnoběhem, musí to původně štastného majitele v obtížnějších podmínkách nutně zahnat do stavu hluboké deprese
Rozbalit vlákno
12
Avatar - moreczech
5. 9. 2015 11:11
Re: na sněhu
Při porovnávání konkurentů a při různých typech tratí je CR-V autem, které do terénu nemůže, na polňačce nestíhá a na dálnici trumfne snad jen Duster svým nekomfortním projevem pro posádku...
5. 9. 2015 11:14
Re: na sněhu
Píšeš nesmysl, CR-V jsem zkoušel a celkově se jedná o příjemný, povedený auto. Kadjar mě čeká a přestože dodnes nenabízí specifikaci AT/AWD dostane šanci.
Avatar - moreczech
5. 9. 2015 11:26
Re: na sněhu
Nic smysluplného jsi nenapsal ani ty, ostatně jako vždy. Jen urážíš jako neznalý taky-diskutér....
5. 9. 2015 12:11
Re: na sněhu
Chápu, že nejsi schopen rozeznat smysluplné od opaku, nepřekvapuje mě to. Co je na CR-V nekomfortního? Podvozek? Hluk? Ani jedno totiž v rámci třídy není absolutně pravda..
Avatar - moreczech
5. 9. 2015 12:21
Re: na sněhu
Podvozek i hluk jsi trefil a jestli si myslíš, že to není pravda, tak jsi jel jen v CR-V....
5. 9. 2015 20:26
Re: na sněhu
Je mi líto, ale tyto dvě věci (podvozek i hluk) by si CR-V uměla obstát nejen v porovnání s konkurencí, ale i třeba s prémiovým GLK (220CDI)
Avatar - _Karel_
5. 9. 2015 16:27
Re: na sněhu
A co když to nebyla čtyřkolka?
5. 9. 2015 19:19
Re: na sněhu
čtyřkolka to byla, hrabala i zadkem ale nerozjela se
Avatar - Aoyagi
6. 9. 2015 00:22
Re: na sněhu
No, a nebo prostě měl špatné pneumatiky.
6. 9. 2015 07:50
Re: na sněhu
Sice to bylo v oblasti s povinnou zimní výbavou ale samozřejmě mohl mít špatné pneu. Kombinace mizerný motor, mizerný pohon a navíc špatné gumy pak musí být opravdu na mašli...
7. 9. 2015 09:43
Re: na sněhu
A nebola nejaká chyba medzi pedálmi a volantom?
10. 9. 2015 19:08
Re: na sněhu
Když jsem se tam rozjel bez nejmenších problémů i já tak už to snad ani horší být nemohlo
5. 9. 2015 11:08
Zrovnávačka o ničom
Pretože sú tieto dve autá tak odlišné, nájde sa len minimum ľudí, ktorí by sa medzi nimi rozhodovali.
Rozbalit vlákno
13
5. 9. 2015 11:20
Re: Zrovnávačka o ničom
To je pravda! Zcela jistě budou řešit CR-V a F488 nebo Kadjar s Range Roverem.

Trošku zapojit to co máš v hlavě? :-)
5. 9. 2015 11:42
Re: Zrovnávačka o ničom
A predsa sa našiel ;-)
5. 9. 2015 12:02
Re: Zrovnávačka o ničom
Tak schválně, bude někdo uvažovat nad auty, která se liší o 12 cm délkou, 8 výškou a dalších 12 šířkou ? Která mají rozdílný výkon o 22 kw ? A která se díky tomu cenově pohybují ve srovnatelné verzi o 150 tisíc jinde ?
Kadjar s Range Roverem by šlo alespoň pojmout jako srandu - viz TG RR vs. Yeti ... :yes:
5. 9. 2015 12:16
Re: Zrovnávačka o ničom
Kupoval jsi někdy nový auto? Podívej se na pravítko co je 12cm! Auto ti musí hlavně sednout a ne žbleptat o pár centimetrech, ceny se dají porovnat dle rozsahu výbavy. Vem si lepší verzi Bose a můžeš se rozhodovat, zda-li chceš větší výbavu a horší motor nebo naopak u CR-V...
5. 9. 2015 14:11
Re: Zrovnávačka o ničom
Přesně, každá ženská potvrdí, že 12 cm není nějak zásadně mnoho.
5. 9. 2015 14:18
Re: Zrovnávačka o ničom
Nekupoval, teprve plánuji. A cena je bohužel hlavní limit, takže si myslím, že 150 tisíc je velký rozdíl. Psal jsem "ve srovnatelné verzi" podle světa motorů, fakt nebudu procházet ceníky, ono taky každý chce něco trochu jiného. Když si to přečteš, tak zjistíš že těch 12 cm udělalo docela dost, ono taky Kadjar je kompaktní kombík řízlý SUV, zatím CR-V spíše MPV řízlé SUV...
5. 9. 2015 20:27
Re: Zrovnávačka o ničom
Nečti a projeď. Srovnej si co chceš od auta a zjistíš, že tahle teorie neplatí. Jedná se o přímé konkurenty.
Avatar - Ada je zase tady
5. 9. 2015 21:52
Re: Zrovnávačka o ničom
Jak přímí konkurenti to jsou se ukáže po prvních 200 tis km... :-!
5. 9. 2015 19:25
Re: Zrovnávačka o ničom
A proč by jako ne? Znám člověka, který vybíral mezi Sorentem a Mercedesem ML. Já když kupoval auto, tak jsem měl ve výběru auta tolik rozdílných koncepcí, že z toho by žádný srovnávací test nešel udělat (např. hybrid nižší střední vs dvoulitr ve střední)
6. 9. 2015 13:48
Re: Zrovnávačka o ničom
Už jsem tedy vybíral mezi auty s mnohem většími rozdíly. Auta, hlavně ta praktická, jsou o kompromisech. Mají různé silné a slabé stránky. A člověk má kolikrát protichůdné požadavky. Rozdíl praxe výběru vozu od testu v periodiku je, že máš konkrétní nároky, požadavky, priority. Takže můžeš klidně srovnávat velmi rozdílná auta. V obecné rovině testů se tohle dělá hůř, protože musí uspokojit širší publikum.
Avatar - Emel
6. 9. 2015 13:50
Re: Zrovnávačka o ničom
Přesně... máš nějaké základní požadavky... a pak, pokud máš velkorysejší budget, můžeš si připlatit pár koní nebo litrů nebo výbavy nebo třeba komfortu.
Avatar - Dinar
7. 9. 2015 10:10
Re: Zrovnávačka o ničom
Nejbližší soupeř golfu, astra, je delší o 16 cm, širší o 4cm, fakt si těžko představit jak si mezi těmito auty může někdo vybírat?
5. 9. 2015 13:30
Re: Zrovnávačka o ničom
Reálně patřím mezi tvé minimum lidí kteří obě auta zahrnula do svého výběru..
5. 9. 2015 15:11
Renault není pro Hondu konkurent!
To snad ne, srovnavat Hondu s Renaultem? CRV je jedno z nejlepších SUV. Doporučuji svezení, teprve pak budete vědět kdo dela poradne auta. Renault to rozhodne není.
Rozbalit vlákno
3
5. 9. 2015 16:10
Re: Renault není pro Hondu konkurent!
Když doporučuješ svezení, můžeš napsat, kdy naposled a jakým Renaultem jsi jel? Děkuju. Já měl možnost teď vyzkoušet Kadjara i Espace. A můžu napsat, že ta auta se nemají za co stydět. Materiálově, motorově, ani designově.
Avatar - Ada je zase tady
5. 9. 2015 21:48
Re: Renault není pro Hondu konkurent!
Přesně tak! :yes:
5. 9. 2015 21:55
Re: Renault není pro Hondu konkurent!
Vzdyt je to Nissan Kaskaj, tak co.
Avatar - sexfive
5. 9. 2015 18:55
Keď uź
Prećo sa tito dvaja neotestuju s Mazdou CX-5 ?? Ja myslim že sa to priam pýta ako konkurencia. To by som bol zvedavy, čo by jej proti tymto dvom..vytkli. Podvozok, riadenie, komfort,zábavnosť,motory,veľkosť? Ani jeden sa na ňu nechytá,preto ich nikdy nekonfrontuju.
Rozbalit vlákno
2
5. 9. 2015 19:27
Re: Keď uź
CX-5 má jeden jediný problém a tím je (reálná) cena. Zatímco M6 je dle mého za výbornou cenu, M3 je vysoko, ale obhajitelná, cena CX-5 je dle mého za hranou. Úlet, který to auto svými nespornými kvalitami neobhájí, zejména při srovnáni s Kaškajem.
Avatar - Jaros71
10. 9. 2015 01:30
Re: Keď uź
CX5 je větší než Kaškaj...k tomu přiřad' novou CX3.. ;-)
CX5 MÁ NEJEN PĚKNÝ DESIGN ALE I SKVĚLÉ MOTORY SKYACTIVE , VÝTEČNÝ PODVOZEK A SVĚTLOU VÝŠKU 20CM...TAKÉ SLUŠNÝ ZAVAZADELNÍK.
Je to opravdu SUV , které projede i terénem..snad jen SUBARU Forester je na tom lépe z konkurence , co se týče teréních schopností.
Avatar - 3_diamanty
5. 9. 2015 19:22
za mna jednoznacne kadjar
svetla vyska 200mm je vazne moc slusna ........ pochvala :yes:

naopak CRV na mna posobi skor ako bezny kombik a na SUV ma skutocne uz malu svetlu vysku.... toto auto uz hadam tazko nazvat aj SUVeckom .... aj bezna zvysena C5 s hydro pruzenim bude v terene lepsia ako tato honda....

kadjar :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jaros71
10. 9. 2015 01:32
Re: za mna jednoznacne kadjar
Já souhlasím s Topperem.. :yes:
Toto CR-V je spíš zvýšený kombík či MPV s designem crossoveru.
SUV musí projet terén..to HONDA už neumí.
Avatar - Kolouš
5. 9. 2015 20:03
gilgite
Ty veleslavny novinari, co zna kliky od vsech kancelari prezidentu vsech automobilek, co kdybys jednou konecne dal link na sve vlastni clanky a rozhovory s vyse zminenymi? Prozatim tady jen vsechny presvedcujes o svych stycich (bez dvojsmyslu) a pak uz jen urazis...
Rozbalit vlákno
14
Re: gilgite
Styl tvého príspevku je takový ze v podstate nemá smysl odpovídat. Ale jen pro informaci: Reaguji na pomluvy a lzi nicku Provocateur. Nemám duvod nikoho na ACZ presvedcovat o tom co delám. Nic me to totiz nedá. Ale dovolím si reagovat na lzi i kdyz ty to oznacujes jako urázení...
Avatar - Kolouš
5. 9. 2015 20:36
Re: gilgite
Chapu, prace pro Parlamentni listy, web aeronet a Halo noviny, resp. jejich rubriku "auto/moto" neni nic cim se muze soudny clovek pochlubit >:D
Re: gilgite
Kolousi, primitivita a prihlouplost tvých príspevku velice baví. Je kouzelné pozorovat jak se vy (Kolous, Provocateur, rokyta.p, Ada, maros a pár podobných expertu) vzdycky dokázete krásne odkopat.

Pro tvoji infomaci: Parlamentní listy a Halo noviny nectu a web aeronet jsem do dnesního dne ani neznal. Ale vzhledem na tento tebou évidetne oblíbený mix médií (hlavne to druhé a tretí médium) uz trochu líp chápu tvé myslenkové pochody. >:D >:D >:D

Jinak v souvislosti s hloupostí a zákerností príspevku nicku Kolous gratuluji firme Daimler AG.
Avatar - Ji/Ri
5. 9. 2015 20:44
Re: gilgite
Hele, padni komu padni. Návrat Gil-IPA je ok. K mnohému má co říct, k čemu nemá, tam se nevyjádří... zejména to je formulka, které bysme se mnohdy měli řídit. Zklidnění prospělo všem, netřeba této osobní eskalace. Diskuze začaly být opět, v rámci možností tohoto webu, na nejvyšší úrovni. Je dobře, že tu jsou oči, které umí vidět to, co my ne a redakce dostane po čuni za svá extempore a že jich je. Osobně příchod IPA vítám. Zpočátku to bylo dost strohé, takové rozkoukávání, ale dneska jsem se i pobavil.
Gilgite vítej ;-)
6. 9. 2015 19:09
Re: gilgite
Kde vidíš tú vyššiu úroveň? Ja vidím opäť hádky, a osobné invektívy, kde je Gilgit alias IPA opäť účastníkom. Dialógy Provocateur a Kolouš vs. IPA nie sú zrovna z tých k téme. Zakrátko bude všetko v starých koľajach, už teraz sa to podobá. Žiaľ.
Re: gilgite
Ale nepovídej.

Stací se podívat na diskuse pod posledními 2 clánky o vozech znacky Lada,

Celkový pocet príspevku nicku Somewhere: 10 (deset)
Z toho pocet príspevku "k téme": 0 (nula)

>:D >:D >:D
6. 9. 2015 21:13
Re: gilgite
Trafená hus zagágala? >:D Najlepšia obrasna je útok. Kde som to len počul?
Re: gilgite
Nikdo "nezagágal". Jenom jsem ti pripomnel tvoje príspevky které nebyly "zrovna z tých k téme" a tudíz to ze jsi plácal. Kde ty neco "počúvaš" nebo "nepočúvaš" mám na háku.
7. 9. 2015 09:47
Re: gilgite
Proste ako vždy. Len ja, potom zase ja, potom dlho dlho nič, a až potom možno niekto ďalší, ale ten ma beztak nezaujíma.... :-!
Re: gilgite
Uz jsem ti to napsal jednou ale zrejme jsi to nepochopil. Takze to zopakuji: Me zajímají názory lidí kterí písí zajímavé príspevky, lidí od kterých se muzu neco dozvedet. Plácalové jako ty me nezajímají.
7. 9. 2015 11:22
Re: gilgite
Zajisté, a vy jste bůh, pane kaprál...
Re: gilgite
Nikoliv, jenom me nezájímá tvoje plácání. Mozná to jednou pochopís.
Avatar - Karen_
7. 9. 2015 13:52
Re: gilgite
Gilgite, takové nepřesné informace a hádky, co se s tebou děje? Tahkhle si pověst nenapravíš.
Avatar - Ji/Ri
8. 9. 2015 09:55
Re: gilgite
Chlapi, díky, ted se tu směju >:D >:D >:D :yes:
5. 9. 2015 21:59
Posledni fotka
Kdyz jsem toto videl poprve tak jesm neveril vlastnim ocim:
[odkaz]

SUV je jako normalni hatchback, jenom se zdvyhnou prahy, aby to vypadalo, ze auto ma vyssi svetlou vysku, ale pritom se sedacky namontuji 10cm po urovni prahu, takze svetla vyska je jako v tom hatchbacku 8-s
Rozbalit vlákno
5
Avatar - wikinko
5. 9. 2015 23:00
Re: Posledni fotka
Kde na tej fotke vidis sedacky??? Pil si?
Avatar - Aoyagi
6. 9. 2015 00:24
Re: Posledni fotka
"SUV je jako normalni hatchback"

To si pletete pojem SUV a crossover (což tyhle pekáče jsou).
6. 9. 2015 17:18
Re: Posledni fotka
CR-V bylo, alespoň kdysi, vážně míněné SUV, kam se snaží dostat to současné, to by mě celkem zajímalo...
Avatar - Jaros71
10. 9. 2015 01:33
Re: Posledni fotka
Taky už se jich prodává mnohem méně než dřív , kdy to bylo skutečně SUV!
Avatar - TeeJay
10. 9. 2015 17:04
Re: Posledni fotka
Tak určitěěěěě >:D >:D >:D [odkaz] >:-[]
Avatar - MichalSVK
6. 9. 2015 18:43
Nový Megane
[odkaz]
Rozbalit vlákno
19
6. 9. 2015 19:13
Re: Rozpačitý golfoid
No, ehm....ako by som to povedal. Prvý dojem? Rozpačitý a trochu prečačkaný golfoid. Interiér uvidíme aký bude naživo, ale mám pocit, že to ide od deviatich k piatim. Snáď nebude realita až taká krutá...
Avatar - MichalSVK
6. 9. 2015 19:38
Re: Rozpačitý golfoid
Z boku v tom vidím trochu A-classe ale podľa mňa náznak po Golfe našťastie, nulový...
Vzadu vidieť vplyv Clia a Talismanu a to je len dobre. Interiér bez prekvapenia. Pre mňa po Mazde 3 najkrajší neprémiový kompakt.
6. 9. 2015 21:20
Re: Rozpačitý golfoid
Golf má veľmi jednoduchý, priamočiary dizajn, podobne jednoduchý je aj Renault na fotkách, ako starší a mladší brat. Nič zaujímavé, vyjmúc pár kozmetických fičúriek. Predná maska s úzkou "gambou" pod znakom Renaultu na mňa pôsobí dosť nesympaticky, rovnako aj "fajfky" pod prednými svetlometmi akoby tam nepatrili a šprtli ich tam len na poslednú chvíľu. Zadné svetlá sú dosť prerastené, prídu mi proste priveľké, resp. priširoké, nehodí sa to tam. Tmavý čierny interiér s technokratickým výzorom sa dá akceptovať, ale po mäkkých a prívetivých líniách súčasného modelu ničím nepoteší. Uvidíme naživo, ale podľa týchto obrázkov mi nový Megane dizajnovo proste nesedí. Vec názoru.
Avatar - Emel
6. 9. 2015 21:27
Re: Rozpačitý golfoid
Jak vidím podobnost mezi Talismanem a Passatem, tak mezi Golfem a Meganem nic takového nepozoruju... Megane se svým vyšším stoupajícím pontonem, primárně kulatými tvary a výrazným prolisem mi připomíná ze všeho nejvíc... Clio. V předozadních detailech pak Talisman.

Beru že tohle je verze GT, ale jednoduchost designu tu tedy rozhodně nepozoruju.
Avatar - aproximus
6. 9. 2015 21:37
Re: Rozpačitý golfoid
podobnost mezi talismanem a passatem? to už je pomalu na "vočaře" :-O
Avatar - pumpkin
6. 9. 2015 21:52
Re: Rozpačitý golfoid
Však? Pritom sa na fórach takí jedinci často objavujú...
Avatar - simon_sez
7. 9. 2015 11:14
Re: Rozpačitý golfoid
asi to bude spiknutie, ked x ludi nezavisle od seba vidia podobnost medzi Passatom a Talismanom 8-s
Avatar - miromen
7. 9. 2015 20:59
Re: Rozpačitý golfoid
Tak si tam skoč protože evidentně nevidiš nebo ti v tom brani něco jineho. :-!
Avatar - aproximus
7. 9. 2015 21:11
Re: Rozpačitý golfoid
tak např? trošku to specifikuj tu tvoji podobnost.
Avatar - Emel
9. 9. 2015 09:09
Re: Rozpačitý golfoid
[odkaz]
7. 9. 2015 09:55
Re: Rozpačitý golfoid
Nepochopili sme sa. Nejde ani tak o tvarovú podobnosť, skôr o napodobovanie filozofie. Proste model s jednoduchým nekontroverzným dizajnom, aby sa zapáčil čo najviac ľuďom. So základným tvarom to možno trošku prehnali, opačne na mňa pôsobia predné a zadné svetlá, ktoré akoby boli z iného auta, tie zadné z nejakého väčšieho. Na fotkách to na mňa celé pôsobi nejak disharmonicky, proste mi to nesedí. Som zvedavý, aké to bude naživo.
Interiér akoby ani nerobili Francúzi, tmavý a tvarovo chladný, zďaleka nepôsobí tak prívetivo ako u súčasného modelu.
Ale zámer im zrejme vyjde, ako vidno, nový Megane sa bude zrejme páčiť viac ako ten doterajší. Holt asi nepatrím medzi túto väčšinu.
Avatar - _Karel_
6. 9. 2015 21:30
Re: Rozpačitý golfoid
Mě se líbí, jediný problém mám s dotykáčem, ale to je individuální, a asi to v době smartfounů není chyba auta. Jinak velice pěkné, po minulé (pro mě ničím nezajímavé) generaci vidím štiku. :-) :yes:
Avatar - Emel
6. 9. 2015 21:38
Re: Rozpačitý golfoid
No to je dost smůla, protože zrovna ten dotykáč je dominanta celého interiéru ;-) . Ono je to celé hodně podobné Talismanu, jen tam není ten ovladač na multimedia a pár detailů je jinak.

Přístrojový štít ve mě nadšení taky nevzbuzuje, zřejmě je uprostřed nějaká variace na Virtual cockpit, ale já za sebe jsem téhle módě taky na chuť nepřišel. Pro současné zobrazení analogového rychloměru a otáčkoměru to asi nebude to pravé ořechové.

Sedačky, volant, dekory - tohle vypadá dobře. Navíc při mé oblibě modré barvy... :-)
Avatar - _Karel_
6. 9. 2015 21:48
Re: Rozpačitý golfoid
Můj problém s dotykáčem vůbec není v rovině designu, ale ovládání. V tomhle jsem konzerva. Samotný design středového panelu se mi líbí moc.
Budíky (velký otáčkoměr, digi rychloměr) je jako v Mazdě 3, tam bych ale dal taky přednost klasice.Pokud je to ale verze GT, má to logiku takhle.
Avatar - MichalSVK
6. 9. 2015 21:54
Re: Rozpačitý golfoid
Presne tak vec názoru. Mne práve na Golfe chýbajú práve tie ,,kozmetické fičury´´ ktoré by ma niečim zaujali. Možno to vyznie ako že sa mi páčia prvoplánové ozdoby ale ja práve v Megane vidím tú harmonickú kombináciu tvarov a zaujímavosti. Interiér predošlého Megane poznám veľmi dobre. Kvalitou je na tom dobre ale chýba mi v ňom práve tá vyššia stavba palubovky, s ktorou prichádza nový. S dotykovkou problém nemám. Predok by si teda zaslúžil menšie svetlá to je pravda a preto ho radím až za Mazdu. Nový prvok denného svietenia je zaujímavým spestrením, je to niečo čo tu ešte nebolo a myslím, že to sedí k prednej maske. Zato zadok sa mi bezvýhradne páči svojou svalnatosťou pochádzajúcou z Clia a tie svetlá sa mi páčili už na Talismane, to je snáď najkrajší prvok na aute. Avšak problém by som pravdepodobne mal s výberom motorov. O Euro 6 diesle už záujem nemám a takisto ani o dieselové chovanie turbobenzínov.

Edit: presne táto fotka vystihuje môj pohľad:
[odkaz]
čistota línií u oboch ale u megana vidím emócie
7. 9. 2015 12:07
Re: Rozpačitý golfoid
Z môjho pohľadu emócií je zvonka minimum, a aj tie mi pripadajú nejak nefrancúzske... V interiéri emócie absentujú úplne, kokpit nabral nepekný technokratický štýl.
Avatar - pumpkin
6. 9. 2015 21:50
Re: Rozpačitý golfoid
Tu na fóre sa objavili aj fotky klasickej verzie, za mňa asi krajšia ako GT.
Inak GT-čko vyzerá, že bude mať 4control.

[odkaz]
Avatar - MichalSVK
6. 9. 2015 22:02
Re: Rozpačitý golfoid
Áno teraz je to ono, už predné svetlá nepôsobia tak mohutne a dorovnávajú ich bočné nasávacie otvory. teraz to sedí. Páči sa mi. :yes:
Avatar - pumpkin
6. 9. 2015 22:33
Re: Rozpačitý golfoid
Hej, dobré to bude. :-) :yes:

[odkaz]
Avatar - aproximus
6. 9. 2015 21:32
automat
nechápu co vede marketéry k tomu, nabízet konkrétně tyto suv ve fullfeatured bez kloudného automatu. geglání šaltpákou u rodinného suv za bezmála 3/4 mega je na ostudu.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Individualita
7. 9. 2015 15:09
Re: automat
Jsem rád, že to taky někdo chápe :yes:
Avatar - TeeJay
9. 9. 2015 12:06
Kecy
Já bych to shrnul jedním slovem, tím výše uvedeným. Je pravda, že Kaďar je opravdu šunka, která nedokázala využít potenciálu QQ, příliv invektiv na adresu CR-V je ovšem zarážející. Tedy zarážející není, u pana Freie je to směrem ke značce běžný standard, zarážející je nekompatibilita zjištěného s realitou, vlastně lze nesouhlasit naprosto se vším s výjimkou komplikovaného ovládání infotainmentu a překvapivě mdlé reakce biturba v nízkých otáčkách. Na auto, které je aktuálně nejlepším kompletem v kompaktních SUV, dost nestandardní úhel pohledu. Zajímalo by mě hodnocení něčeho opravdu (minimálně) průměrného. :-O
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Jaros71
10. 9. 2015 01:41
Re: Kecy
OMYL... >:-[]

HONDA už SUV nevyrábí...toto je stěží CROSSOVER..nemá světlou výšku , a proti starému CR-V ani vzadu dělená sedadla na 3 kusy.. 8-s
Výtečný motor 2.2 nahradili motůrkem 1.6...děsivé..a smutné.
Bohužel i některé ostatní značky jdou podobnou cestou.. :no:

Proto bych vyzdvihnul jako použitelné ledary SKUTEČNÉ SUV : SUBARU FORESTER a MAZDU CX5.
Přídám i nový Nissan X-Trail...prostě auta se světlou výškou 20cm !
To jsou SUV.
Avatar - TeeJay
10. 9. 2015 15:21
Re: Kecy
V čem se mýlím?

SUV je zkratkou pro Sport Utility Vehicle, což definuje automobilovou kategorii s určitými rysy. Crossover je blízký derivát SUV, přizpůsobený potřebám současné většiny zájemců o SUV.

Označení crossover se sice používá zejména pro předokolky se vzhledem SUV a zvýšenou světlostí, ale v principu je crossover, už z logiky označení klidně i něco takového: [odkaz] .
12. 9. 2015 17:26
porovnání cen a výbav
Za prvé se Honda v Eleganci s 1,6 D prodává okolo 665000,-
Za druhé s Nissanem to porovnáváte se nejnižší výbavou vision
S Renaultem nevím nezajímalo mě to,ale Honda má v Eleganci takovou výbavu,kde Renault na to může úplně zapomenout.
Zase nějk kulháte.....
Rozbalit vlákno
0