Proc je text o zahájení stavby spolecné továrny aliance Renault-Nissan a firmy Daimler v Mexiku která bude vyrábet prémiové vozy znacek Mercedes-Benz a Infiniti zcela nesmyslne ilustrován fotografií z továrny Renault v Maroku?
Muze to nejaký "expert" z redakce ACZ logicky vysvetlit.
Jindy chápu tvoje připomínky, ale tohle je mi fakt jedno. Stejně nejsem ze zprávy nadšený. Další kus země vezme za své a do vzduchu se dostane ještě víc sajrajtu.
To je tvoje vec. Ilustrace je soucástí clánku a pouzít nic neríkající fotografii která nijak nesouvisí s tématem v situaci kdy existují fotografie související s tématem je neprofesionalita redakce. Me to jedno není. Ostatne na tvém blogu taky pouzívás konkrétní fotografie prímo související s tématem tvých príspevku. Proc to teda delás kdyz je ti to jedno?
Jinak tvuj príspevek o setkání s Xavierem Moreirou v Lisabonu byl perfektní a o prodluzování lodí jsem toho taky moc nevedel. :yes:
A co se týce té továrny která zabírá dalsí kus zeme. Más pravdu ale melo by se proto prestat stavet?
Nejsem sice "expert", ba dokonce ani z redakce, nicméně si snad mohu dovoliti nabídnouti vysvětlení toto: na fotografii jest automobil v jisté fázi rozpracovanosti výroby, jsou tam dělníci, sumasumárum tedy montážní linka jak vyšitá. A vodkamaď že to vlastně je stejně (skoro) nikdo nepozná, tedy ona předmětná fotografie svůj účel ilustrační, zdá se, by mohla splňovati. Přeji pěkný, ničím nerušený, zbytek neděle ;-)
No to je prímo geniální resení. donPedro definuje nové zásady ilustrování textu. K textu o automobilové továrne se proste dá fotografie z jakékoliv automobilové továrny, k textu o fotbalovém zápase fotografie z jakéhokoliv fotbalového zápasu prípadne jakékoliv jiné sportovní akce (stací ze tam jsou sportovci!!!). Proc vubec delat nejaké fotografie z konkrétních míst nebo událostí. Vzdyc stací pár fotek které se narvou ke kazdému textu nezávisle na tom "vodkamaď že to vlastně je". >:D >:D >:D
Pri tak "nárocných" ctenárích není divu ze kvalita mnoha médií upadá.
Bohužel, tvůj omyl, milý příteli, nic jsem nově nevydefinoval. Snad se mohu toliko domívati žes něco vyčetl mezi řádky, avšak něco, co tam ale jaksi napsáno nebylo >:D
Bohate stací si precíst to co tam jaksi napsáno bylo. Na ilustraci clánku o stavbe nové továrny na automobily stací fotografie z jakékoliv továrny na automobily. Tobe to mozná stací. >:D >:D >:D
Samozrejme. Podle logiky nicku donPedro klidne mohi dát fotografii linky z firmy Skoda. Kritéria nicku donPedro by to splnilo: "na fotografii jest automobil v jisté fázi rozpracovanosti výroby, jsou tam dělníci, sumasumárum tedy montážní linka jak vyšitá". Akorát by v otázce "vodkamaď že to vlastně je" nekomu mohlo dojít ze to nemá nic spolecného se spoluprací aliance Renault-Nissan a Daimleru.
Jinak tam mohli dát tu fotografii na kterou dávás odkaz, mohli dát fotografie ze slavnostního zahájení výstavby, mozností je víc. Ale styl ACZ je tam proste bezmyslenkovite narvat neco co príde pod ruku.
Omluv se mi! Já jsem tě nikdy neurazil! A číst a dokonce narozdíl od jiných zdejších borců o přečteném i přemýšlet mi jde stále docela dobře... :-!
BTW: Hnissan byla docela dobrá automobilka, než ji začali okupovat ekonomisti od rendlíků. Co se týká M-B, také to byla docela dobrá automobilka, než si ekonomisti prosadili spolupráci s rendlíkovci a nové modely dali navrhovat těm zkouřeným mládencům, kteří nikdy nepochopili, co ta trojcípá hvězda reprezentovala. Totiž kvalitu a spolehlivost. :no:
zrovnava sa to.... dnes uz ma to neprekvapuje.... ci mercedes alebo ssangyong bude za 10 rokov uplne ale uplne jedno.... premia ako taka uz straca lesk a skusi opodstatnenu vynimocnost ktoru v minulosti mala.... dnes by som v strednej triede miesto Cecka radsej uz zvolil mazdu 6 alebo passat ( v minulosti scifi dnes realita ) ..... a rovnako vo vyssej strednej triede.. miesto bawa uz radsej poprosim o genesis...... tak to je .... zrovnava sa to, svet aut sa zrovnava zjednocuje... globalizuje.....