Škoda v modelovém žebříčku i většině jednotlivých segmentů stále dominuje. Volkswagen si udržuje stabilní formu, vzmáhá se Hyundai a do Top 10 modelů pronikl Ford.
Také se můžeme zeptat, které současné auto nižší střední třídy má rozchod kol 146 cm, nebo ve kterém autě při ovládání řadící páky pošťuchuji spolujezdce ... ;-)
Čo je na tom zvláštne? Divíš sa, akoby bola Škoda jediná automobilka, ktorá má dva modely v jednej triede. Odstup medzi nimi je však citeľný, a to ako veľkostne (Rapid spodný okraj, Octa horný), tak i kvalitatívne (Rapid je lowcost, Octa naopak), technikou, motormi, výbavou atď. Stále však ide o nižšiu strednú triedu z hľadiska väčšiny určujúcich parametrov.
Nechapu cesky Fiat s Pandou. Proda jich mene nez petistovek. Bud uz opravdu nemuze jit s cenou dolu, a nebo se ve skutecnosti zivi prodejem testovin. Ovsem i struktura vybav je podivna, radio je tusim ve verzich 300k+, priplatek za Twin Air je jak za jeste jedno auto. Muze mi to nejako insider nebo fanousek Fiatu vysvetlit? Vzdyt to auto neni spatne, oproti Citigo ma ridic podstatne lepsi vyhled a to je ve meste psychologicky velke plus.
No já jsem zakoupil novou 500L zkoušel jsem i Merivu a zas nechápu jak se ji může prodat tolik. ta 500l mě ve všech parametrech přesvědčila a i manželka byla nadšená. Pandu taky nechápu jezdil jsem v city Go i v nové Pandě panda 4vál1,2 jezdí výborně měl jsem ten motor v Puntu nenáročný tichý bezporuchový na rozdíl od bratrovi 1,2htp ve fábii. Možná pro tu cenu jelikož se blíží puntu a to jsme jinde.
No já jsem zakoupil novou 500L zkoušel jsem i Merivu a zas nechápu jak se ji může prodat tolik. ta 500l mě ve všech parametrech přesvědčila a i manželka byla nadšená. Pandu taky nechápu jezdil jsem v city Go i v nové Pandě panda 4vál1,2 jezdí výborně měl jsem ten motor v Puntu nenáročný tichý bezporuchový na rozdíl od bratrovi 1,2htp ve fábii. Možná pro tu cenu jelikož se blíží puntu a to jsme jinde.
V loni si pamatuji, jak tu Ford schytával kritiku, že se neprodává a je moc americký pro nás, že ho smetou korejci a ejhle až na i30, kterou teď vyprodávají, hlavně na začátku roku když byly ještě skladovky před facelitu. Nastoupila omlazená modelová řada a už se vrací. Kde jsou ti prognostici teď? :-)
Súhlas. Ukazuje sa, že Ford boduje nielen celosvetovo, ale nakoniec aj v našich končinách. V EU je Fiesta dlhodobým lídrom, Focus je druhý, Mondeo tretie.
Focus totiž má celkem solidní cenovou politiku. Do pul milionů ho seženeš ve velmi slusne výbavě a i motorizací v kombi. Což se bohužel o Oktavce da říct jen málokdy dle nabídky a proto ti méně majetnejsi často po nějakém skladovém fokusu sáhnou. Mondeo je taky za zajímavý peniz i když co sem tak koukal tak superb má taky silnou zbraň v podobe atraktivní ceny:)
Po facelifte je Focus opäť v hre a kým predface verzia bola vizuálne sporná, aktuálna je v niektorých konfiguráciách i pomerne atraktívna. Taký kombík v Brisbane brown vyzerá výborne, k tomu 1,5EB, ideálne rodinné auto.
No, těch pofaceliftovaných fokusu v titaniu vídám čím dál více, dokonce i jako fleetové auta. Mondea se také objevují už celkem běžně, bude z čeho vybírat, až budu pokukovat po nástupci MK IV >:D
No tak co vím tak prodeje zvednul Focus cca o 10%, v Evropě.Golfů se prodá jednou tolik, třeba...nemyslím že je to nějaký úder.Jen se pomalu sune nahoru, ale žádnej prodejní hit to není, jen slušné auto.
Český trh ve dvou třetinách roku 2015: Nejprodávanější model
Tak teda rapid mne moc dobre neprekvapil, mam ho v praci a vrzou plasty a celkove se mi zda to auto odflakle, to jsem si ho chtel koupit az bude v bazaru za prijatelnou cenu, rozhodl jsem se ze si pockam na octavii, jelikoz na nove auto jednak nemam a za druhe si myslim ze se nove nevyplati s tim jak to pada na hodnote... lepsi tocit auta zajete z bazaru, tam mi to vyhovuje.