Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

objem
| 7. 9. 2015 12:08
...ale nově mají třílitrový objem, nikoli 3,6, případně 3,8 l... (991 carrera 3.4, carrera S 3.8 )
Avatar - Dylan McKay
Docela revoluce nejen s motory
| 7. 9. 2015 12:17
Ty žebra na zádi jsou nezvyk, trochu jako maska oktávky. Ale Porsche vždycky ví co dělá.
Avatar - 3_diamanty
Docela revoluce nejen s motory
| 7. 9. 2015 12:24
napriklad aj tie spodne horizontalne svetla v narazniku vpredu .... boli kedysi pekne velke vyrazne .. a carrere davali akysi smrnc a svojsku tvar......... dnes su to uz len take "carky" ktore si clovek na prvy pohlad ani nevsimne ... skoda ;-\ ... stare carrery mali vacsie caro aj ked boli pomalsie ako tie dnesne .. ktore su sice super rychle mega tuti ale nechytia aspon mna uz tak za srdce... ako tie predosle
Docela revoluce nejen s motory
| 7. 9. 2015 12:27
No, to je pěkný humus. Vypadá to hodně lacině a vůbec mi to tam nepasuje.
Docela revoluce nejen s motory
| 7. 9. 2015 14:53
Humus je silne slovo, škarede auta neexistuju existuju iba fajnovy ludia :-!
Docela revoluce nejen s motory
| 7. 9. 2015 18:45
To auto je krásné, ale ten detail vypadá jak mřížka na radiátor. Jak pěst na oko. Navíc, ty žebra byly po celá desetiletí shora dolů, ne zleva doprava...
Avatar - iudex
Docela revoluce nejen s motory
| 7. 9. 2015 12:31
Vyzerá to trochu retro, čo by v princípe s ohľadom na základný desaťročia zachovávaný dizajn nemalo vadiť, ale k tým moderným zadným svetlám to neladí a celkovo to trochu (dosť) ruší.
Docela revoluce nejen s motory
| 7. 9. 2015 14:03
Porsche vi temer vzdy co dela, ale tady seklo vedle. To je vylozene nepovedene (a to to popisuju nejdiplomaticteji co umim, napadaj me jina slova >:D ). 8-s :no:
Zamáčknout slzu a jede se dál...
| 7. 9. 2015 12:18
Tak jako tak, pořád je to jedno z nejlepších aut, které si obyčejný smrtelník (ne)může koupit.
Avatar - CHerokee
Zamáčknout slzu a jede se dál...
| 7. 9. 2015 20:44
To jo, ale prakticky za nic ztratilo zbytečně část svého charakteru
Avatar - iudex
Žiadny problém
| 7. 9. 2015 12:27
Tak ako je downsizing strašiakom, tu nevidím najmenší problém. Počet valcov zostal, zmenšenie objemu je relatívne malé (4 deci v základe je zanedbateľné), 7500 otáčok je sollídna hodnota i pre atmosféru, nieto pre turbo. Tu sa s downsizingom teda Porsche vyporiadalo výborne, dokonca myslím, že ak by bol na výber pôvodný motor 3,4 B6 257 kW, väčšina by uprednostnila tento nový 3,0 B6 turbo 272 kW.
S Caymanom to vyzerá byť horšie, ten sa štvorvalcom nevyhne. Za 911 ale :yes:
Avatar - Dinar
Žiadny problém
| 7. 9. 2015 12:44
309 kW z třílitru už nezvládne úplně nízkotlaké turbo, jsem zvědav, jak se vypořádali s odezvou plynu, s turboefektem, přece jen 911 není nějaký konfekční sedan. ;-)
Avatar - iudex
Žiadny problém
| 7. 9. 2015 12:57
309 kW z troch litrov, to je 103 kW na liter, čo je presne toľko, koľko má trebárs Leon Cupra (206 kW) a to nie je najsilnejší turbo dvojliter. A základná 911 má "len" 91 kW/l, teda menej, než nejaký Focus ST. Nemám preto pochybnosti, že by to u Porsche nedokázali naladiť lepšie, než v Seate či Forde.
Btw. aktuálne sa mi javí základná 911 ako lepšia kúpa ako S: rovnaký motor, len menej fúknutý a možno i o chlp prívetivejší, ako S. A naopak pre tých, ktorým bude málo, turbo otvára veľké možnosti ladenia (na rozdiel od vysokootáčkových atmosfér predchodcu).
Avatar - Dinar
Žiadny problém
| 7. 9. 2015 13:24
Právě, těch 103kw je už dost a nikdo z jmenovaných tohle nezvládl bez turboefektu a opožděné reakce na plyn. Jenže u cupry za pár korun (ve srovnání s 911) to lze pominout, u legendy sportovních vozů, už by to byl problém. Jsem zvědav. ;-)

A souhlas, verze S už teď není zdaleka tak lákavá, jako když znamenala více výkonu z většího motoru.
Žiadny problém
| 7. 9. 2015 13:40
Podepisuju se pod to co napsal dole Dinar. Pokud neco s 103kw/litr bez turboefektu znas nahod to, me nic nenapada, a pokud nic take neni tak plati ze neco clovek odpusti cupre, coz je koupe petiletky valcujici pomerem cena/vykon temer vse a neco jineho clovek odpusti porsche v cene 6x takove. Aby to nedopadlo jako BMW M3, mozna jeden z nejlepsi foukanych R6, ale jednoduse po predeslych atmosferach tam nejaky turbolag zrejme bude a tak se jen kritizuje. Byt s nejmensim lagem neznamena byt bez lagu, takze s potleskem bych rozhodne pockal. ;-)
Avatar - iudex
Žiadny problém
| 7. 9. 2015 13:53
Ja myslím, že sa dá odpichnúť od toho, ako je naladená aktuálna preplňovaná 911ka, t.j. 911 turbo. Tá má podobný litrový výkon (100 kW/l), resp. v modeli S ešte vyšší (108 kW/l). Nie je myslím prílišným optimizmom čakať, že nová generácia turbomotorov, na ktorú sa sústreďuje pozornosť (a s nižším litrovým výkonom) bude ešte o niečo vyladenejšia. Každopádne uvidíme, ešte netlieskam.
Avatar - Dinar
Žiadny problém
| 7. 9. 2015 14:21
Nejel jsem akt. generací turba, ale u 997 turbo ve srovnání s 991 S byl rozdíl v reakcích na plyn znatelný, stejně jako turboefekt u turba. A to nevím jaká je GTS nebo GT3, ty musí být nutně ještě lepší. ;-)
Žiadny problém
| 7. 9. 2015 21:59
Jenže Turbo má velmi drahá turbodmychadla s variabilní geometrií (právě kvůli odezvě). A pořád to není ono. Turbo je skvělé na přeskakování aut, ale zvukově ani ovladatelností akcelerátorem na tom není tak dobře. Není to takový divočák jako stará Turba, ale není to ani Carrera (o GT3 nemluvě) - což vede k tomu, že Porsche u Turba tak trochu tápe. Pokud chceš jen Turbo pro chudší, prosím, ale to Carrera nebyla.

Ani nevíš, jak si přeji, abych se mýlil. V přeplňované éře 911 tak nakonec nejlepší můžou být budoucí hybridy těžící z 918.
Žiadny problém
| 7. 9. 2015 14:32
Třeba proti té Cupře zde vidím několik rozdílů. Ta má Pmax. už ve 5.600 ot., u Porsche to bude až někde okolo 6.500 ot. Porsche dostane 2 turba (předpokládám malé a velké), takže náběh bude rychlejší a průběh vyrovnanější. A navíc, parametry Porsche, resp. max. točivý moment, svědčí o velmi "mírném" přeplňování, než v případě dvoulitru a výkon bude i zde honěn stále ještě hodně přes otáčky.

Když si vezmu, že běžné jedno "spotřební" turbo dá 500Nm z dvoulitru, tak dvě turba u třílitru při 450/500 Nm budou někde úplně jinde.
Žiadny problém
| 7. 9. 2015 14:54
Varime z vody, tem stastnejsim z nas ukaze az praxe. Moc tomu ale neverim, turba od porsche muzou byt nejlepsi na svete, ale dohonit nejlepsi atmosfery? To se jeste nepovedlo nikomu.

A jedna technicka. Velice bych se divil kdyby byl setup jedno mensi a jedno vetsi turbo. Spis budou turba dve, stejne velka, kazde obhospodarujici sve 3 valce a po vzoru Turba (nebo dieslu) s variabilnima lopatkama.
Avatar - Dinar
Žiadny problém
| 7. 9. 2015 15:02
Přesně tak jsem to myslel výše, nepochybuju o maximální péči porsche při ladění nových motorů, jenže nebudou se srovnávat s turby jiných značek, ale se svými, se stejnou péčí a léty zkušeností vymazlenými, atmosférami.
Žiadny problém
| 7. 9. 2015 18:46
nezbývá než čekat na elektrický turbokompresor...
Avatar - AUDIRS6
Žiadny problém
| 7. 9. 2015 19:03
elektricky kompresor !
kedy vas to tu uz konecne naucim ? 8-s
Žiadny problém
| 7. 9. 2015 23:43
Ghibli SQ4
Žiadny problém
| 7. 9. 2015 21:53
A tobě snad ten motor v Cupře přijde nějak zvlášť dobrý? Na rychlou verzi obyčejného auta za 700 tisíc ano, na sportovní auto za 4 miliony už těžko.

To snadné ladění je možná fajn u obyčejnějšího auta, ale sportovní auta není tak snadné posunout, pokud nesáhneš na hardware.

Limitem pro očekávání je Turbo; nedělám si iluze, že to bude lepší.
Avatar - 3_diamanty
Žiadny problém
| 7. 9. 2015 12:46
kedysi 3,6 litra teraz 3 ..... a v dalsej generacii to mozno bude len nejakych 2,5 .... ten objem u carrery ide pekne z kopca za poslednych 15 rokov.... obavam sa ze v dalsej generacii sa ani carrera tym 4 valcom uz neubrani
Avatar - Dinar
Žiadny problém
| 7. 9. 2015 12:53
Objem se v posledních patnácti letech naopak zvyšoval, ze 3,4 na 3,6 (mluvím o základní carreře)
Žiadny problém
| 7. 9. 2015 12:56
F1 a Rallye motory vystačí s objemem 1,6...
Žiadny problém
| 8. 9. 2015 16:00
A životnost pár tisíc km :-(
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Žiadny problém
| 7. 9. 2015 18:53
iudex - už jsi s ním jel a už jsi slyšel "turbo zvuk", když píšeš žádný problém? ;-) Co vím od známého, který objednával GT4, tak prodejce zrovna nejásal :-( Nneí lepší psát komentář, až mám nějakou zkušenost?
Žiadny problém
| 7. 9. 2015 21:44
Hlavní potenciální problémy jsou však v odezvě a zvuku. Když chci jen víc výkonu, stačí koupit dražší 911. Carrery (/ S/ GST) nebyly jen levnější, slabší 911, měly specifický charakter.
Avatar - Stejsn
Pořád parádní auto
| 7. 9. 2015 14:46
s parádním motorem. Kdysi, když se řeklo že má auto (benzínový) turbomotor, koukali jsme na něj jak na modlu (Uno Turbo, R5 a R11 Turbo, Delta Turbo a tak dále). Dneska když člověk o autě slyší, že má turbo, tak hned zpozorní a začne nad ním div ne ohrnovat nos, protože ho ihned napadne že je to zase nějaký downsizovaný turbomixer. 911 taková není. Zaplaťpámbu. Aspoň zatím.
Avatar - CHerokee
Pořád parádní auto
| 7. 9. 2015 20:47
Tak jako tak ale prakticky za nic ztratilo zbytečně část svého charakteru.
Pořád parádní auto
| 7. 9. 2015 22:10
911 Turbo však již v nabídce je a to dlouhou dobu. Měl jsi na výběr. Já tedy nejásám.
Avatar - Magister
Pořád parádní auto
| 8. 9. 2015 07:23
¨Tak tak, nikdy není dobře, když se zužuje možnost výběru. ;-\

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku