Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Mégane oficiálně: Nižší, širší a rovnou jako GT

Po úniku fotografií přicházejí oficiální informace o novém Renaultu Mégane čtvrté generace. Vůz je širší a nižší, takže na silnici má působit jistějším a sportovnějším dojmem.
Zpět na článek
7. 9. 2015 20:39
7. 9. 2015 14:47
7. 9. 2015 15:08
7. 9. 2015 15:26
7. 9. 2015 15:37
7. 9. 2015 16:50
7. 9. 2015 20:24
7. 9. 2015 16:28
8. 9. 2015 10:48
7. 9. 2015 15:05
7. 9. 2015 16:30
7. 9. 2015 17:44
7. 9. 2015 18:19
7. 9. 2015 19:14
7. 9. 2015 15:09
7. 9. 2015 16:19
7. 9. 2015 16:44
7. 9. 2015 16:49
7. 9. 2015 16:51
7. 9. 2015 16:52
7. 9. 2015 19:45
7. 9. 2015 16:58
7. 9. 2015 17:47
7. 9. 2015 18:22
7. 9. 2015 19:36
7. 9. 2015 21:34
7. 9. 2015 21:58
7. 9. 2015 21:59
7. 9. 2015 19:09
7. 9. 2015 17:59
7. 9. 2015 18:05
7. 9. 2015 18:24
7. 9. 2015 18:46
7. 9. 2015 21:32
7. 9. 2015 22:27
7. 9. 2015 18:43
8. 9. 2015 10:33
7. 9. 2015 20:47
7. 9. 2015 20:53
7. 9. 2015 20:57
8. 9. 2015 07:06
8. 9. 2015 07:41
8. 9. 2015 07:57
8. 9. 2015 10:38
8. 9. 2015 12:59
8. 9. 2015 15:43
Avatar - 3_diamanty
7. 9. 2015 14:41
svetla vyska
som zvedavy na svetlu vysku vozu nomalnej rodinnej verzie.... nie GT.... ale snad nepojde pod 14cm....
Rozbalit vlákno
1
7. 9. 2015 20:39
Re: svetla vyska
Súčasný Mégane má svetlú výšku 12 cm, prečo by mal mať nový viac??
7. 9. 2015 14:47
Renault
Nadherny kousek od tvurce automobilu :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Katikakus
7. 9. 2015 15:08
Re: Renault
Jo, tohle se hodne povedlo. Renault ted jede - co model, to skvost. :yes:
7. 9. 2015 15:26
Re: Renault
Nádhera :yes: :yes: ,čistý design,uvnitř dokonalost,už se těším na kombi :yes:
Příští rok bude v garáži :yes:
7. 9. 2015 15:37
Re: Renault
Ta protažená zadní světla se mi sice moc nelíbí, ale jinak paráda. Opravdu velmi pěkné auto.
Avatar - Emel
7. 9. 2015 16:50
Re: Renault
Na Talismanu ta světla fungují o dost lépe... asi se víc hodí k širší siluetě.
7. 9. 2015 20:24
Re: Renault
Mě spíš vadí ty hokejky na předních světlech, zadní jsou OK ;-)
8. 9. 2015 09:08
Re: Renault
Presne. keď som niečo v tom zmysle napísal v minulej diskusii, vzbudilo to silnú nevôľu prítomných. Ešte pár dn ía kritikov bude opäť viac ako tých, čo pochvália.
7. 9. 2015 14:52
zozadu...
...nic moc. kazdopadne oba previsy su vyrazne kratsie, takze pri decentnom predlzeni razvoru mi z toho vychadza, ze sa celkova dlzka auta zmensi
Rozbalit vlákno
8
7. 9. 2015 15:09
Re: zozadu...
zadní světla ve tvaru telefonního sluchátka vypadají podobně jako u pravěkých seatů z devadesátek, tedy hnusně...

jinak mě tradičně potěšil rendlíkovský mega pohlavní orgán, aby bylo na kilometry vidět jaký "skvost" se blíží >:D >:D >:D

a ty přední světla vypadají jako rozteklý hlen, no budu se mít každopádně na cestách čemu smát

no, celkově nic zajímavého

početní fanatičtí rendlíkáři nenamáhejte se, reakce zásadně nečtu, to bych tu musel diskutovat až do rána a stejně bych tu s vámi nehnul... ale palcema dolů nepohrdnu >:D >:D >:D díky všem za ně >:D
Avatar - Dylan McKay
7. 9. 2015 15:45
Re: zozadu...
Marně přemýšlím čím chceš vlastně obohatit diskuse o autech. Nesmyslná přirovnání a smajlíci. Na 43. pokus docela tragédie.
Avatar - Ozzman
7. 9. 2015 16:28
Re: zozadu...
Přemýšlím, kolik ti tak může být.... 15? Soudě dle tvých erudovaných výroků o automobilech zde na diskuzích, což dnes není poprvé.. ;)
Avatar - rohYpnol
7. 9. 2015 22:00
Re: zozadu...
spojitost mezi logem Renaultu a pohlavnim organem muze zminit jedine rektalni organ.
7. 9. 2015 22:43
Re: zozadu...
Jooo, když chceš a nemůžeš, tak to postupně začneš vidět všude...

Ale nechme ho být, máme svobodu slova, má na to právo, ať si to užije... ;-)
8. 9. 2015 10:48
Re: zozadu...
Cimrman: "No jakmile jsem udělal třídu smíšenou - z chlapců i dívek, přestaly se tyto geometrické obrazce objevovat. A víte, co mi řekli chlapci na otázku, proč je již nekreslí? Protože zjistili, že to tak ve skutečnosti nevypadá!". ;-)
Avatar - wakantanka
7. 9. 2015 15:20
Re: zozadu...
mno pri tomto pohľade zozadu by o chcelo výfuky dva >:D
Avatar - kaa
7. 9. 2015 15:05
Co to je_
Tak tohle je ale veliký hnus.
Kdyby bylo prvního dubna, řekl bych že to je apríl.
To už raději korejce.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ozzman
7. 9. 2015 16:30
Re: Co to je_
O korejcích si se vyjadřoval stejně.... copak sedláš ty?
Avatar - pumpkin
7. 9. 2015 17:44
Re: Co to je_
Detskú autosedačku.
Avatar - grifith
7. 9. 2015 18:19
Re: Co to je_
>:D :yes: tak to nemá chybu
Avatar - Snooob
7. 9. 2015 15:09
Sympaťák
Sympaťák z kruhami pod očami. Za 2...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dylan McKay
7. 9. 2015 15:26
Tento týden je autoerotický
Dnes nový Mégane, zítra nový Prius...

Moc se těším do Frankfurtu!!! :yes:
Rozbalit vlákno
12
7. 9. 2015 15:59
Re: Tento týden je autoerotický
Nojo kua to už je zítra .... Hezký Pepek Dylane ;-)
Avatar - Dylan McKay
7. 9. 2015 16:11
Re: Tento týden je autoerotický
Jojo, už zítra! ;-)
Avatar - pumpkin
7. 9. 2015 17:47
Re: Tento týden je autoerotický
Uži si to aj za mňa. ;-) Zvažoval som, ale tento rok mi stačila Ženeva.
Avatar - 3_diamanty
7. 9. 2015 17:02
Re: Tento týden je autoerotický
;-) :yes:
7. 9. 2015 16:18
Re: Tento týden je autoerotický
Nicco 31.08. 13:44
« Re: Vzhled
"součastny vyrobce ktery děla vzhledově odpornějši auta":
1. Toyota
2. neobsazeno
3. Renault
7. 9. 2015 16:43
Re: Tento týden je autoerotický
Ale pane vždyť ti to nikdo nenutí ... klidně si kup nějaké krásné béemvé ;-)
Avatar - Dylan McKay
7. 9. 2015 16:45
Re: Tento týden je autoerotický
Nicco je další týpek k zamyšlení, jestli by o autech neměli diskutovat jen lidi s řidičákem :-)
7. 9. 2015 16:53
Re: Tento týden je autoerotický
Megan mi nema co nabidnout, v podstate zbytecne auto, pokud nejdete vylozene po cene. Ale u Priusu me to mrzi, ten bych si koupil, kvuli technice, skoda toho dizajnu.
Avatar - pumpkin
7. 9. 2015 17:49
Re: Tento týden je autoerotický
V podstate zbytočný príspevok. >:D
7. 9. 2015 16:50
Re: Tento týden je autoerotický
No fotky nového Priusu už taky prosákly a je to neuvěřitelná designová tragédie, hlavně zezadu... 8-s :no: :no: :no:
Avatar - pumpkin
7. 9. 2015 17:53
Re: Tento týden je autoerotický
V pohode, až na tie zadné svetlá. To isté sa dá povedať aj o Mirai. nebyť tých zadných ako otočených svetiel, je to krásavica.
Avatar - MGRR
7. 9. 2015 19:20
Re: Tento týden je autoerotický
Toyota P. IV, na fotce v letadle, vypadá moc dobře :-)
Avatar - moreczech
7. 9. 2015 16:09
Krásný to vůz....
jako vše od diamantu za poslední tři roky.....RENAULT toujours !!!
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Ada je zase tady
7. 9. 2015 16:47
Re: Krásný to vůz....
Odporná kreatura :no:
7. 9. 2015 16:49
Re: Krásný to vůz....
Copak, podíval jsi se do zrcadla? Nebo mluvíš o tom duchaplném obrázku ve tvém nicku? >:D >:D >:D
Avatar - Ada je zase tady
7. 9. 2015 16:56
Re: Krásný to vůz....
Na kreatury od rendlíku nikdo nemá. ;-) Jistě ani ty...
Avatar - Ozzman
7. 9. 2015 17:03
Re: Krásný to vůz....
Ádo, notak..... vždyť má ale čísla na tachometru rovně! To přeci chceš!
Avatar - 3_diamanty
7. 9. 2015 18:33
Re: Krásný to vůz....
otazne su tu stale dlouhe vlny u radia.... nekric hop kym nepreskocis ;-)
Avatar - Ozzman
7. 9. 2015 19:14
Re: Krásný to vůz....
Jo, na to sem zapoměl ... No, nezbývá než doufat.. a kdyby tu byl býval byl ještě Petrumr, tak by bylo důležité odklopit stěrač!
7. 9. 2015 21:10
Re: Krásný to vůz....
Tak na druhú stranu nemožnosť odklopiť stierače na Renaulte Kangoo pekne naštve, nechápem aký blbec to tak mohol vymyslieť. Možno mi niekto vysvetlí, prečo je to lepšie riešenie ako odklopné stierače.
Avatar - moreczech
8. 9. 2015 06:31
Re: Krásný to vůz....
Jen blbec nečte návod k obsluze a pak šíří bludy v diskuzích....
8. 9. 2015 08:46
Re: Krásný to vůz....
Vážne? Ty ten návod tak dobre poznáš? Tak ma pouč, kde o tom píšu, ako sa dajú stierače odklopiť...
7. 9. 2015 17:13
Re: Krásný to vůz....
No, možná jsem to s tou odpovědí přece jen trochu přehnal, ale jen trochu. Vlastně jsem nějakou tvojí podobnou rekaci očekával.... ;-)
Avatar - Dylan McKay
7. 9. 2015 17:07
Re: Krásný to vůz....
No jistě, Ada je zase tady! ;-)
7. 9. 2015 17:43
Re: Krásný to vůz....
Pan to vystihl... :-!
Avatar - Barry Lyndon
7. 9. 2015 16:10
nelíbí se mi vůbec
připadá mi to zoufale přeplácané a ta přední světla přímo obludná...

... další problém je rychlé stárnutí podobných kreací...
Rozbalit vlákno
9
7. 9. 2015 16:26
Re: nelíbí se mi vůbec
Francouzsky kolotoc, vsude sama cikrlatka, chromovy tunig z hypermarketu, pretazene zadni lampy jako spojene oboci, obrovske predni kudrlinky, neco jako na nove Alfe, vepredu vevodi roh nosorozce a interier je z detskeho auticka. Profil ake kupodivu celkem ok.
7. 9. 2015 16:35
Re: nelíbí se mi vůbec
To se psalo i o Cliu nebo Capturu. Odpověz si sám, jestli jejich design stárne víc než design konkurence.
Avatar - rohYpnol
7. 9. 2015 22:21
Re: nelíbí se mi vůbec
Odvekou pravdou je, ze rychle starnou vzdy hrany. A neni asi treba zminovat, ktery koncern zacal spatrovat pokrok v deaignu v pridavani hran...
7. 9. 2015 23:21
Re: nelíbí se mi vůbec
Není to spíš naopak? Pokud by rychleji stárly hrany, tak se dodnes Forďákům nestýská po Focusu I. a Renaulťákům po Meganu II., které byly ze všech modelů nejhranatější a dle většiny z nich vypadaly nejvíc nadčasově. S čím se dá jen souhlasit.

Ale je mi jasný, že sis vzpomněl jen na koncern a už jsi měl svoji odvěkou pravdu >:D
Avatar - Blue Sun
8. 9. 2015 07:42
Re: nelíbí se mi vůbec
Jsou hrany a hrany... Některé hrany jsou zastaralé už při představení (zdravím do Mladé Boleslavi), některé působí moderně i po letech (první Focus, byť dnes je jeho design už taky příšerně zastaralý a nepěkný). Mégane II byl někde mezi; hatch je dodnes krásný, sedan a kombi jsou nuda.
Avatar - Dinar
8. 9. 2015 07:39
Re: nelíbí se mi vůbec
>:D >:D "Odvěkou pravdou..." To je zas hláška, jak ta "cesta do pekel".
Avatar - Emel
8. 9. 2015 07:58
Re: nelíbí se mi vůbec
Už jsem měl rozepsanou odpověď... ale nemá to cenu, zase takový grafoman nejsem :-)
Avatar - Dinar
8. 9. 2015 10:31
Re: nelíbí se mi vůbec
K takovým pitomostem nemá smysl se vypisovat. ;-)
7. 9. 2015 16:19
Nový Megane
Mě se líbí moc! Renault se konečně designově našel a od Clia 4 nám servíruje opravdu velice zajímavé kousky :-) Jinde jsem viděl i fotky interiéru a i v něm to vypadalo více než dobře! Jestli bude mít verze RS 300 ps a 4control + si zachová podvozkové geny předchůdců a ubrání se hybridizaci... mohlo by to být další motoristické porno! Držím palce!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Anonym
7. 9. 2015 20:05
Re: Nový Megane
No k tomu RS:
"Vrcholné RS se může těšit na osmnáctistovku" - Pokial RS fakt dostane motor 1.8, tak sa naozaj na co tesit nema. Pokial z neho budu chciet dostat vacsi vykon, tak ho budu musiet viac prifiknut a to moze zas zabit skvely, takmer az atmosfericky charakter terajsieho motoru...

Nie ze by som bol z dnesnej doby, kedy motor HH temer v ziadnom pripade nemoze presiahnut objem 2.0 litrov a 4 valce, nejak extremne nadseny, ale naozaj je treba tento objem dalej zmensovat?
7. 9. 2015 21:32
Re: Nový Megane
"takmer az atmosfericky charakter terajsieho motoru" - jestli to pises o soucasnem Megane RS, tak to jsi fakt srandista...

Jsem v klidu, pokud bude mit RS 1,8 a shodi par kilo, bude to porad skvele auto.

Edit: A to jsou na trhu i HH, jejichz motor presahuje objem dvou litru o skoro 50% ;-)
7. 9. 2015 16:44
Převážně dobré.
Pokud se podíváme na poslední snímek, kde je srovnání Meganu III a IV, tak vidíme, že střední část skeletu se po vzhledové a proporční stránce změnila jen velmi málo, což ale není výtka - třeba u Golfu je tomu zrovna tak. Zadek novinky hodnotím jako jednoznačný pokrok, u přídě už si tak docela jistý nejsem - působí až příliš vysoce (a facelift "trojky" se mimořádně povedl). Co se týče kabiny, tak doufám, že dotykového displeje a el. parkovací brzdy zůstanou ušetřeny alespoň nižší výbavy. Oba tyto rádoby módní prvky totiž z praktického hlediska přináší výrazné zhoršení funkčnosti (a tedy i aktivní bezpečnosti) než tradiční řešení - mechanická P brza s poctivou pákou a ovládání kulatými ovladači a tlačítky. :-! Digitální rychloměr bych snad ještě toleroval, ale klasický ručičkový by mi vyhovoval mnohem více. Doufejme také, že prodloužený rozvor konečně přinese podstatně více místa pro kolena zadních pasažérů, protože nabídka místa pro nohy vzadu je u hatchbacku III. generace velmi slabá.... :-! Doufejme, že i IV. generace snad bude pokračovat ve chvályhodné tradici prodlouženého rozvoru u verze kombi a sedan. :-!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - moreczech
7. 9. 2015 17:28
Re: Převážně dobré.
...."a ovládání kulatými ovladači a tlačítky"....navigace, telefonu, nebo o čem píšeš ? Jestli jsi myslel topení a klimu, tak ta je narozdíl od P308 ovládána kulatými ovladači a tlačítky....
7. 9. 2015 20:20
Re: Převážně dobré.
Jo máš pravdu, Renault u nového Méganu neudělal takový lapsus jako Peugeot u nové 308, špatně jsem si pamatoval tu včerejší fotku. Takže další bod novému Méganu k dobru! :-) :yes:
Avatar - OndraGT
7. 9. 2015 16:44
IV
Vzhledove pekny...ale za sebe musim rict ze treti generace se mi libi vic. Napr u nynejsi generace se mi na GT verzi libi, ze nedava tak moc okate najevo ze je "neco vic". A taky ta moderni pristrojova deska. U budiku mam radsi analogovou klasiku. GT motor 1.6TCe? Doufam ze mi muj dvoulitr vydrzi co nejdyl.
Ale jinak jako jo... holt je to takove jak si zada doba
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Emel
7. 9. 2015 16:49
Re: IV
Zatím ukázali pouze hatchback... a ten je u současné generace zoufale fádní.

A současná generace má přece taky digi přístrojový štít, který navíc ve srovnání s tímhle vypadá zoufale nemoderně. Jen GT, RS a naopak myslím základní Generation má klasiku... ale tím Generation si nejsem jistý.
Avatar - OndraGT
7. 9. 2015 16:51
Re: IV
s tou palubkou jsem mel na mysli GT verzi... ten digital v obyc verzich je tragickej
Avatar - Ozzman
7. 9. 2015 16:52
Re: IV
Jo, Generation měl analog, nevím, jak teď, ale ještě před dvěma roky ano. GT se mi v interiéru líbí moc, na Renault opravdu velmi dobré. Uvidíme jak bude vypadat tohle. Souhlas, že v běžné verzi je hatch takový "šedý" :-)
Avatar - Blue Sun
7. 9. 2015 19:45
Re: IV
Generation už není, takže teď už jen digitál.
Avatar - twistedTSD
7. 9. 2015 16:58
Re: IV
Současný Generation už by měl mít (dle slovinského webu) digitální štít také.
Avatar - maros
7. 9. 2015 17:47
fuj
to jsem se lekl >:D
Rozbalit vlákno
8
Avatar - grifith
7. 9. 2015 18:22
Re: fuj
Copak, taky ses po Ádově vzoru kouknul do zrcadla? >:-[]
Avatar - grifith
7. 9. 2015 19:36
Re: fuj
Ono je docela možný, že tam stáli spolu.....
7. 9. 2015 21:34
Re: fuj
Ne, oni se koukali jeden na druhyho.
Avatar - speedfred
7. 9. 2015 21:58
Re: fuj
čo odpoveď , to perla >:D :yes:
Avatar - Ozzman
7. 9. 2015 19:09
Re: fuj
Neslíbils, že se nebudeš posmívat francouzům??
Avatar - pumpkin
7. 9. 2015 17:59
Spokojný
Pri prvom pohľade som bol trochu v rozpakoch, ale je to ok. van den Acker nesklamal, ale najkrajšia pre mňa ostáva druhá generácia. Ten dizajn prakticky nestarne. :yes:
Rozbalit vlákno
15
7. 9. 2015 18:05
Re: Spokojný
Souhlas. Kdyby dnes šel Mégane II HB do výroby, tak pořád působil moderněji než veškerá konkurence. To auto vůbec nestárne.
Avatar - 3_diamanty
7. 9. 2015 18:20
Re: Spokojný
su auta pre ktore je vek len cislo..... a megane III po poslednom facelifte k nim mozeme smelo zaradit.... s tym sa da len suhlasit :yes: to auto by to potiahlo este dalsie 2 roky bez problemov
7. 9. 2015 18:24
Re: Spokojný
Pumpkin psal o druhé generaci.
Avatar - 3_diamanty
7. 9. 2015 18:27
Re: Spokojný
ano ..... mne pride nesmrtelna ale prave 3 generacia .... skutocne nestarnuce auto.... aj v interieri

obavam sa trosku ze tento s tabletom a klami uz za 6 rokov nebude mat taky lesk ako sucasny megane ale mozem sa mylit... uvidime za par rokov.... mozno ho zase nejakym faceliftom zmenia na nepoznanie ;-)
Avatar - pumpkin
7. 9. 2015 18:46
Re: Spokojný
Tak facelift trojky má dva roky, to je ešte zavčasu hovoriť o nestarnúcom dizajne. Trojka ho už potrebovala ako soľ, takže z môjho pohľadu sa nedá hovoriť o nadčasovosti. Navyše bol dosť nevyvážený, vôbec sa nedotkol zadných partií, takže tam ostal nelakovaný spodok nárazníka, ktorý neladil so zvyškom auta. Optika svetiel tiež rovnaká. Nie, to radšej pôvodný Mégane, pred faceliftom.

Mne sa všeobecne moc nepáčilo posledné Quémentovo dizajnové obdobie. Bolo to obdobie, ktoré prišlo po tom, čo dal Quément zo seba všetko, jednoducho nasadil latku privysoko. Z toho obdobia bol asi najkrajší počin Laguna Coupé.
7. 9. 2015 21:16
Re: Spokojný
Laguna Coupé je auto, aké by som si rád raz kúpil na vozenie samého seba keď decká odrastú. Len či si potom nebudem musieť zaobstarať nejakého veterána. Nevieš, bude aj Talisman Coupé?
Avatar - 3_diamanty
7. 9. 2015 21:29
Re: Spokojný
ja konkretne...... neocakavam coupe verziu od talismana.... vzhladom na trend sucasnej doby by bolo asi vacsim prekvapenim keby coupe verzia talismana bola .... ako nebola....

takisto uz moc neverim ani v reinkarnaciu p406 ci P407 kupatka ..... a nie je za tym moja nevera ...... problem vidim inde ( setrenie na strane vyrobcov, snaha vyrabat len to co sa skutocne dobre predava )

ale mozno sa mylim a talisman coupe raz pride..... ;-) -- len poprosim tie kly vpredu odstranit ;-) a bude to parada
Avatar - Emel
7. 9. 2015 21:32
Re: Spokojný
Laguna Coupe se mi hodně líbí z profilu a zezadu, bohužel má to auto i předek. V minulém příspěvku jsem psal pogovi, že nízká světla a široká maska jsou osvědčeným receptem na úspěch... a ono to až na výjimky platí i obráceně, vysoká světla celkem spolehlivě zabíjejí dynamický charakter auta.
7. 9. 2015 22:28
Re: Spokojný
Popravde Laguna Coupé je tak svojbytné auto, že sa mi páči ako je, aj s tým predkom, keby ho preštylizovali, už by to nebolo ono. Predné svetlá síce majú nemalú plochu, ale je prakticky ležatá, takže si nemyslím, že dynamika až tak škodia. Napráva to megaširoká mriežka chladiča, napriek svojej veľkosti nevyzerá obludne ako napríklad na P407.
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - pumpkin
7. 9. 2015 22:27
Re: Spokojný
Neviem o tom, že by bolo nejaké coupé v pláne, keď tak, už asi ako Alpine. Ani s Méganom vo verzii coupé a cabrio sa už nepočíta. ;-\

Síce tomu rozumiem, ale práve netradičné modely dotvárali Renault. Spider, Clio V6, Avantime, kabriolety Mégane, Laguna Coupé, Kangoo BeBop, Wind... Všetko autá, ktoré tu boli vyslovene pre radosť. :-) Snáď to situácia opäť raz dovolí.
7. 9. 2015 22:30
Re: Spokojný
Sen. Majú na to takých 10-15 rokov.
Avatar - Emel
7. 9. 2015 18:43
Re: Spokojný
Jo, Megane III hatch vypadal už po uvedení poněkud unyle a mohl by v tom klidně za veselého poklesu prodejů další dva roky pokračovat, protože facelift se této nejproblematičtější části vůbec nedotkl ;-)

PS: o co hezčí je kombík...
PPS: i Megane II 5dv, o kterém psal pumpkin...
Avatar - Dinar
8. 9. 2015 10:33
Re: Spokojný
Ony ty poslední dvě generace meganů jako skvělé a designově úžasné vozy nevnímali ani jinde, např. v Británii se v roce 2001 prodalo 73000 meganů, vloni 6300, to mluví samo za sebe. ;-)
8. 9. 2015 13:14
Re: Spokojný
Ale no tak - prece dobre vis, ze to znamena jedine: Zabedneni anglani proste ten fantasticky design nepochopili.

>:D
7. 9. 2015 21:13
Re: Spokojný
Pod to sa podpíšem. Jednoznačne doteraz najkrajší Megane. :yes:
Avatar - Auto CZ
7. 9. 2015 19:24
bublina, kolotočarske auto
pri pohlade z boku mam dojem ze predok vratane prednych dveri vobec neladi s dizajnom zadnej casti >:D cele to je nejako nafuknute. Vidim tam nieco skopirovane v inerieri z golf 5... A marnu snahu urobit aspon nieco podla golfa. Tie zadne dvere zas pripominaju predposledny auris... No Zlepenec, bez chuti, bez pridanej hodnoty, ... Made in turecky indian 8-s
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Blue Sun
7. 9. 2015 19:46
Re: bublina, kolotočarske auto
A jsi si jistý, že ses díval na ty správné fotky?
Avatar - hijack
7. 9. 2015 21:37
Re: bublina, kolotočarske auto
Ach, to sme dopracovali ked vidime vo vsetkom golf. Keby si za posledne drobne nasetril na desat rocnu jazdenu A3 tiez by su ju tam videl? Trochu objektivity, nadhladu, nie ako ovca dokola to iste. Ocenit vyvoj a medzigeneracny skok ktory megane spravil. Hmoty su vyvazene presnym pomerom. Zadne blatniky vyzeraju pekne svalnato a doplnaju tak dynamicku prednu cast. Predne kly opat posuvaju pohlad dizajnu sucasnosti opat o krok dalej. Aj ked mozno proporcne neladia predsa sa posun odopriet neda. Ale tazko hovorit niekomu kto si za pat rokov pojde do bazosu po nove TDI 6. generacie. :yes:
Avatar - Auto CZ
8. 9. 2015 11:00
Re: bublina, kolotočarske auto
vývoj ide rýchlo kupredu, áno. Preto rendlík už konečne musí prísť hromadne s niečim novým, lebo zaspali v 90 rokoch. A najhoršie, že nemajú žiadnu inšpiráciu, žiaden štýl, tak len lepia a kopírujú, už sú horší ako kopírejci >:D
Avatar - rohYpnol
7. 9. 2015 19:56
Pojistka na neúspěch
Ne že by Renault předváděl nově nepovedené modely, koneckonců z dob Vel Satisu nebo Méganu II či Avantime beztak splácí dluhopisy dodnes :*)

Ale po veskrze stylovém Cliu, velmi vydařeném Capturu nebo Kadjaru jsem čekal přeci jen víc. Tím spíše, že jde o segment zásadní. Ne, jde o segment pro mainstreamového výrobce nejzásadnější. Fiat právě zde započal cestu do svého zatracení, když po celoevropsky velmi kladně přijatém Bravu/Bravě/Maree přišel s německy střiženým Stilem s italskou kvalitou...

Nový Mégane má vše co se od něj čekalo - vyvážené proporce, jasnou identitu Renaultu, klasickou karoserii HB bez sebemenšího výstřelku. Jenže to je právě ono. Nic vás na něm nepřekvapí, neohromí, neuchvátí, výrazně nezaujme. Skoro by se chtělo napsat, že tohle je Talisman ve verzi HB. Jenže zatímco ve střední třídě se střídmost cení a vlastně i nepřímo vyžaduje, HB nižší střední má mnoho prostoru pro vlastní vybudování modelové legendy.

Hlavně s ohledem na novou Astru, která chytla svěží vítr v pravý čas, tak nový Mégane zvolil stín ostatních modelů vlastní automobilky. A to je pro mě trochu škoda... Tak snad kombi.

První dojem 2-, taková horší velmi dobrá ;-)
Rozbalit vlákno
7
7. 9. 2015 20:20
Re: Pojistka na neúspěch
Taky sem tam čekal trochu Eolabu. Třeba něco jako tato malůvka.
[odkaz]
Avatar - Emel
7. 9. 2015 21:28
Re: Pojistka na neúspěch
Malůvka hezká, nízká světla a široká maska jsou celkem osvědčený recept na úspěch. Ale ono "to" tam více/méně je, jen to prostě utrpělo proporční srážku s realitou...

PS: jo, ty hokejky si mohli odpustit... ale nakonec to třeba bude ta "piha krásy" :-)
Avatar - Blue Sun
8. 9. 2015 07:47
Re: Pojistka na neúspěch
Já nevím, zrovna mně se ty hokejky líbí, je to něco jiného... takový zajímavý detailík v nudě současných diodových přídí.
7. 9. 2015 21:44
Re: Pojistka na neúspěch
Je to hezky, ale snad jeste nudnejsi, nez skutecny auto. Vypada to skoro stejne, akorat tomu chybi ta hokejka pod svetlem, takze to je ve finale jeste mensi odvaz. I kdyz me by se normalni svetla taky libily vic.
7. 9. 2015 20:24
Re: Pojistka na neúspěch
Souhlasim. Predfaceliftovy Megane III podle me dodnes patri k nejhezcim vozum ve tride. Naproti tomu tohle pozvolna vstrebavam, ale uz ted mohu rici, ze od Renaultu jsem cekal v nizsi stredni vetsi "odvaz".
Avatar - 3_diamanty
7. 9. 2015 20:42
Re: Pojistka na neúspěch
mna prekvapili tie predne aj zadne svetla doslova "prevzate" z talismana ... kalkuloval som s kde cim.... s vyzorom svetiel na styl capturu, espace ... ci povedzme kadjaru.... ale priznavam.... na talisman som akosi ani len nepomyslel....

co sa tyka vzhladu ako takeho nebol by som az tak skepticky ako rohypnol..... nema to byt funky auto a la juke ..... ma to byt rodinny hatch.... a mne pride dizajnovo zaujimavy.... a stale moc francuzsky posobiaci.... teda rozhodne viacej ako taka povedzme C4 alebo P308

vadia mi len 3 veci ( ktore ale inym vadit nemusia ) .... budiky, tablet, a tie predne kly .... keby to malo svetla skor z kadjara.... a budiky z koleosu.... hadam by som dal aj 1* ... takto je to povedzme nieco medzi 1 a 2.... ono na nejak velky odvaz sa v tejto triede dnes uz pomaly ale isto tiez moc nehra...
Avatar - rohYpnol
7. 9. 2015 22:35
Re: Pojistka na neúspěch
Megane I je dodnes pohlednym kouskem, byt prirozene velmi zestarnul. Megane II predatavuje ve variante sedan/kombi dodnes vzhledove akceptovatelny automobil, ktery je vzhledove vyvazeny do poslednoho sroubku a predstavuje mistrovske designerske dilo srovnatelne s Octavii I.
Megane III hlavne v grandtouru prineslo doslova casu nedotknutelny design, ktery pri FL dokaze drzet krok i s o generaci mladsimi konurenty.
Ale Megane IV? Vzhledove nevybrouseny model, ktery sice rozhodne nicim neurazi, ale zaroven ani nenadchne. Zkratka Renault HB v aktualnim designu Renaultu. Hezky, coz o to. Ale osobotost modelu? Podle me nikde.
Ale kombi byva u Renaultu vic nez casto vydarenejsi nez HB, takze stale je tu sance na nadprumerny vzhled. Navic oble linie obvykle nejsou zrovna dvakrat fotogenicke...
7. 9. 2015 20:14
Lampiónový sprievod pod Eiffelovkou ...
Ten Mégane má opticky akýsi preťažený dizajn. Veľké logo, lišty, linky a prelisy okolo, ... Chýba mu ľahkosť a zatiaľ akceptujem iba bočný pohľad.
Bohužiaľ sa až veľmi zamerali na súčasný trend - na svetlá. V tomto prípade je toho naozaj moc.
Dúfam, že aj ostatné dôležité komponenty a detaily dostali toľko starostlivosti, avšak pozitívnej.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ada je zase tady
7. 9. 2015 23:10
Re: Lampiónový sprievod pod Eiffelovkou ...
pouťové lucerničky... :no:
Avatar - eXp10it
7. 9. 2015 20:47
Světla
Konečně auto které dokáže svým šokujícím designem světel konkurovat stařičké Multiple [blicí smajlík]
Rozbalit vlákno
1
7. 9. 2015 20:51
Nový kráľ segmentu prichádza!!!
Proste krasavec... jediné čo by som trošku vytkol v GT verzii by mohol byť aj manual ale aspon týmy padlami to zachranili a 4 control?? fantazia!! nová dimenzia jazdnych vlastností v tejto triede!!!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - miromen
7. 9. 2015 20:57
Nic moc
Tak tohle se Renaultu opravdu nepovedlo a přitom měli z čeho vychazet (Clio).
Bočni profil ještě v pořadku ale předni a zadni čast přeplacane a hlavně to kazi tvar světel. Interier naštěsti z Clia nevychazi a je z povedenějšiho Espace ale i tak žadna slava to neni. Snad běžne verze budou v realu vice oku lahodici než to co je zde na prvnich foto vidět. Nova Astra je designem spiš evoluci podobně jak to dělaji u VW s Golfem ale rozhodně vic se mi libi než to co předvedli frantici.
Rozbalit vlákno
0
7. 9. 2015 21:36
No vida, ze to jde
Ta predni svetla jsou moc prekombinovana, ale zbytek auta se tvari hodne dobre. No se soudem je treba pockat na zive setkani. Ale zatim :yes:
Rozbalit vlákno
0
7. 9. 2015 23:23
Chces neco hnusneho? kup si renaulta.
ach jo, co to tam ma to auto zase na zadku za opicarnu? ... nevim, elegantni francouzsky design aut z konce minuleho stoleti se zmenil v takoveto prisernosti... tak to na me proste pusobi...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dylan McKay
8. 9. 2015 07:06
Prius 4
Našel jsem další fotky nové generace priusu: [odkaz]
Rozbalit vlákno
6
Avatar - 3_diamanty
8. 9. 2015 07:13
Re: Prius 4
super ;-) :yes: ... rovnako na nete mame uz par dalsich skvelych ofiko fotiek noveho sportagu ..... a cakam aj na jazdne dojmy z outlanderu po facelifte uz kazdu chvilu ... :yes: dnes to vyzera na dalsiu nadielku informacii :yes:
8. 9. 2015 07:41
Re: Prius 4
Nema to sice moc spolecneho s Meganem, ale budiz :-)

Koukam, ze displeje jsou porad uprostred - takze asi bude zase HUD (hezke).
Zadni naprava se tvari podstatne vyspeleji, nez soucasna lesenovka, takze tipuju, ze jizda bude mene prkenna a vrzava = ladeni spise do komfortu, ktery tomu autu bude sluset jiste vice.
Co se mi na prvni pohled nelibi, je znacna hmota nad zadnim kolem, byt se ji snazili rozbit tim prolisem, moc se to nepovedlo, bude to chtit vetsi kola. Ale siluetu si Prius drzi porad stejnou, je videt, ze to spise piluji, i kdyz zmen je na prvni pohled hodne. Mohli by zachovat prostornost a pridat elektricke viko kufru... A snizit otacky motoru v tahu, nebo ho lepe vyvazit a odhlucnit. Tak uvidime.

P.S. Jeje - ty uz jsi zase svihak? :-)
Avatar - Dylan McKay
8. 9. 2015 07:51
Re: Prius 4
Nový Prius, starý nick ;-)

Já vzhled Priusu neřeším. To auto se musí vnímat jako celek. Zamiloval jsem si ho.
8. 9. 2015 07:57
Re: Prius 4
Uprimne se mi ze zactku moc nelibil, ale soucasna generace je mi i docela sympaticka, na svoji obhajobu musim dodat, ze se mi libi opravdu maloktere auto (tedy jako celek).

Mimochodem - ty to asi budes vedet - ten HUD maji vsechny Priusy?
Avatar - Dylan McKay
8. 9. 2015 08:05
Re: Prius 4
Třetí generace asi jo, viděl jsem to u všech.
8. 9. 2015 10:38
Re: Prius 4
Proti gustu..., ale design natož pak jízdní projev žádného automobilového nadšence nemůže uspokojit, snad jen nějakého eko-nadšence... ;-\
Avatar - Czerwik
8. 9. 2015 12:59
heh
Sa mi páči ako vždy pri porovnávacej fotke auta s novým modelom vyzerá ten starší ako z minulého storočia... teda väčšinou >:D
Rozbalit vlákno
0
8. 9. 2015 15:43
krása
auto je nadherne vyvazene a vyzera skvele.Acker je vazne genius.A este by ma zaujimalo,co tu riesite motory,vsak ma prist 1,8Tce s 300konmi-to vam nestaci?auto bude bez pochyb na spicke v danej triede.za mna jednoznacne
:yes:
Rozbalit vlákno
0