Novinky
Jedno zvednuté kolo v poměrně specifické části tratě typické pro Nurburgring (rychlá levá vracečka s více skloněným betonovým pásem v dolní části zatáčky) iniciuje napsání článek o tom, jak brutálně s rangem testovací jezdci zacházejí... ach jo 😄
Indicke investice se nebojim. Ratan Tata je obrovsky fanda do aut a kdyz si koupil Jaguar a Land Rover, udelal to prave proto aby je zachranil. Zavidim mu, kdybych ja mel ty volne penize na nakup Jaguaru, udelal bych to taky.
Samozrejme ze na tom vydela, ale ja mu to preju. A fandim mu, aby Jaguar dosatal do zisku. Jiste, ostatni podniky v Tatove porfoliu (a neni jich prave malo) mozna muzou profitovat z technologii, ale tomu tak bylo vzdycky v ramci jakychkoliv koncernu. A vzdy tomu tak bude.
Tak a te😜 Jaguar a LR byli pod jednou divizi. Ted opet patri jednomu vlastnikovi a jsou "v tom zase spolu". 4,2 V8 v soucasnem RangeRoveru je AJV8 od Jaguaru. I ta s kompresorem. Proto se ptam: Co ten Petilitr? Neni to nahodou ten novy pripravovany osmivalec o kterem se nejvic mluvi v souvislosti s Jaguarem XF, ktery snad ma nest oznaceni XFR ?
A take nas ceka nova generace XK / XKR...
Samozrejme ze na tom vydela, ale ja mu to preju. A fandim mu, aby Jaguar dosatal do zisku. Jiste, ostatni podniky v Tatove porfoliu (a neni jich prave malo) mozna muzou profitovat z technologii, ale tomu tak bylo vzdycky v ramci jakychkoliv koncernu. A vzdy tomu tak bude.
Tak a te😜 Jaguar a LR byli pod jednou divizi. Ted opet patri jednomu vlastnikovi a jsou "v tom zase spolu". 4,2 V8 v soucasnem RangeRoveru je AJV8 od Jaguaru. I ta s kompresorem. Proto se ptam: Co ten Petilitr? Neni to nahodou ten novy pripravovany osmivalec o kterem se nejvic mluvi v souvislosti s Jaguarem XF, ktery snad ma nest oznaceni XFR ?
A take nas ceka nova generace XK / XKR...
Je potreba pochopit indickou kulturu,oni chteji vyrobit za korunu a prodat za sto a pritom neinvestovat do vyvoje ale okopirovat nekoho kdo vyvojem uz prosel.
:no:
Ticha voda brehy mele..
Driv abys prodal tisic prosteradel jsi potreboval mit 20 zamestnancu, ktere je vyrobili,zaplatil jsi statu zdravotni a socialni a dane a potom jsi je prodal. Pak zacali vozit proteradla buhvi odkud, jsou mene kvalitni ale stoji polovinu takze je vsechni kupuji radsi nez tvoje, tudiz i ty je zacnes dovazet a uz nepotrebujest oneh dvecet zamestnancu ale pouze jednoho prodejce.To dava smysl,ne?Z kradkodobeho hlediska dobry obchod,z dlouhodobeho ne.Ne pro nas.
Koupit ztratovou firmu abys s ni vytahl technologie a pouzil ji k prodeji svych kramu si myslim ze je naopak docela dobra investice.
Rover moc zdravý nebyl,když nemohl sám přežít.To samé se týká Volva,Saabu,zájemci se moc nehrnou.
Kdyz prijdu o praci ja nebo ty, nebo kdokoli tady naroky a ceny vseho, tvoje naklady na zivot kdyz jsi bez prace jsou hruzne vysoke , kdezto ind se vrati zpatky na pole anebo buhvikam kde byl a bude cekat na dalsi prilezitost se dostat do tovarny a prezije bez velkych potizi..
Kam ten svet speje?