Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Range Rover 2009 na Nürburgringu

Na této sérii špionážních fotografií je vlastně nejzajímavější to, jak s luxusním vozem testovací jezdci po slavném německém okruhu jezdí...
Zpět na článek
27. 12. 2008 13:58
4. 1. 2009 22:36
neregistrovaný "razzorr23"
27. 12. 2008 11:19
investor z idie
Ja se obavam ze si tady zcela neuvedomujeme riziko ktere k nam doleha z indie, ve skutecnoti slovo investor je spoluzak z prvniho stupne ktery se snazi opisovat od nekoho z druheho stupne a potom odevzdat test a sklizet obdiv jak se neuveritelne rychle vypracoval.
Je potreba pochopit indickou kulturu,oni chteji vyrobit za korunu a prodat za sto a pritom neinvestovat do vyvoje ale okopirovat nekoho kdo vyvojem uz prosel.
:no:
Ticha voda brehy mele..
Rozbalit vlákno
7
27. 12. 2008 12:15
Re: investor z idie
Ukaž mi někoho kdo nechce vyrobit za korunu a za sto prodat.Na ty investice si zřejmě museli vydělat,nebo si ty peníze jen tisknou?Byl jiný zájemce o Rover,který je schopný investovat?Všichni se určitě perou,aby koupily krachující ztrátové firmy. :-!
27. 12. 2008 12:20
Re: investor z idie
Mas pravdu ze kazdy chce vyrobit za korunu a za sto prodat, riziko je ze oni to jsou schopni delat na ukor bezpecnosti,kvality a vseho. Indove jsou kopirkari a ne vyrobci. Penize netisknou ale zeme jako indie jsou duvodem krize-ne vlastni vinou, muze za to nase hloupost ze nebezpecnost cele situace jsme si neuvedomili drive, jelikoz vsechna vyroba se presunula z evropy tam a lide ted kvuli tomu nemaji praci a prichazeji o domy, ziji v anglii takze myslim ze vim o cem mluvim,protoze jsem tehle globalni financni krizi trosku blize nez ty a me v tomhle neni rozhodne co zavidet.
Driv abys prodal tisic prosteradel jsi potreboval mit 20 zamestnancu, ktere je vyrobili,zaplatil jsi statu zdravotni a socialni a dane a potom jsi je prodal. Pak zacali vozit proteradla buhvi odkud, jsou mene kvalitni ale stoji polovinu takze je vsechni kupuji radsi nez tvoje, tudiz i ty je zacnes dovazet a uz nepotrebujest oneh dvecet zamestnancu ale pouze jednoho prodejce.To dava smysl,ne?Z kradkodobeho hlediska dobry obchod,z dlouhodobeho ne.Ne pro nas.
Koupit ztratovou firmu abys s ni vytahl technologie a pouzil ji k prodeji svych kramu si myslim ze je naopak docela dobra investice.
27. 12. 2008 12:45
Re: investor z idie
Indové,ani Číňané nejsou důvodem krize,a většina výroby se tam musela přestěhovat právě kvůli tomu,aby byl v Anglii,USA a dalších vyspělejších zemích vyšší životní úroveň.Desetiletí na tom vydělávali.V méně rozvinutých zemích méně náročné technologie,více rozvinuté země modernější technologie,jenže oni ti barbaři jednou prohlédnou a snaží se být také vyspělejší.Historie se neustále opakuje.I my se snažíme technologicky a životní úrovní dohnat západní země a nemáme na to snad nárok?Máme,jen nám chybí ty finance.Proč nám chybí?Pořád tečou ven,my nemáme moc českého kapitálu.
Rover moc zdravý nebyl,když nemohl sám přežít.To samé se týká Volva,Saabu,zájemci se moc nehrnou.
27. 12. 2008 13:09
Re: investor z idie
Nechtel jsem to napsat ze oni jsou duvodem krize, anebo jsou ale to jen do te miry do ktere jim pomohly zapadni zeme. Riziko z indie ja pocituji celkove a to nejenom ohledne Roveru, ktery jak jsi podotkl moc zdravy nebyl. Uvedomujeme si ze oni maji veskerou technoligii ze zapadu,jaderne zbrane a schopne inzenyry takze se pripravuji na to byt svetovou velmoci, jelikoz amerika jako velmoc se zacina rozkladat zevnitr a indu je miliarda.
Kdyz prijdu o praci ja nebo ty, nebo kdokoli tady naroky a ceny vseho, tvoje naklady na zivot kdyz jsi bez prace jsou hruzne vysoke , kdezto ind se vrati zpatky na pole anebo buhvikam kde byl a bude cekat na dalsi prilezitost se dostat do tovarny a prezije bez velkych potizi..
Kam ten svet speje?
27. 12. 2008 13:39
Re: investor z idie
já osobně nakupuji jen zboží made in eu.
27. 12. 2008 20:58
Re: investor z idie
To bych chtěl vidět ten tvuj PC
27. 12. 2008 15:56
Re: investor z idie
jasne, hlavne ze mas nekoho na koho muzes svalit vinu za celou krizi >:D a kdys se ti nelibi ze nekdo vozi levnejsi prosteradla zvenku, tak holt musis zacit delat neco jineho :-! sak kvalitu si muzes overit u aut treba na crashtestech nebo v salonu vlastnim ozkousenim ;-) proste si asi holt priste nekoupis noveho Range, ale treba nove auto od jine znacky o ktere budes presvedcen z nato nesahnul zadnej Ind ;-)
27. 12. 2008 13:58
mein gott
Jedno zvednuté kolo v poměrně specifické části tratě typické pro Nurburgring (rychlá levá vracečka s více skloněným betonovým pásem v dolní části zatáčky) iniciuje napsání článek o tom, jak brutálně s rangem testovací jezdci zacházejí... ach jo :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "razzorr23"
4. 1. 2009 22:36
Indie a motor 5,0
Indicke investice se nebojim. Ratan Tata je obrovsky fanda do aut a kdyz si koupil Jaguar a Land Rover, udelal to prave proto aby je zachranil. Zavidim mu, kdybych ja mel ty volne penize na nakup Jaguaru, udelal bych to taky.
Samozrejme ze na tom vydela, ale ja mu to preju. A fandim mu, aby Jaguar dosatal do zisku. Jiste, ostatni podniky v Tatove porfoliu (a neni jich prave malo) mozna muzou profitovat z technologii, ale tomu tak bylo vzdycky v ramci jakychkoliv koncernu. A vzdy tomu tak bude.

Tak a ted: Jaguar a LR byli pod jednou divizi. Ted opet patri jednomu vlastnikovi a jsou "v tom zase spolu". 4,2 V8 v soucasnem RangeRoveru je AJV8 od Jaguaru. I ta s kompresorem. Proto se ptam: Co ten Petilitr? Neni to nahodou ten novy pripravovany osmivalec o kterem se nejvic mluvi v souvislosti s Jaguarem XF, ktery snad ma nest oznaceni XFR ?
A take nas ceka nova generace XK / XKR...
Rozbalit vlákno
0