Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel Astra Sports Tourer: Nové kombi uveze až 1.630 litrů

Praktičtější varianta nové Astry přijíždí s prostornějším interiérem a lehčí karoserií. Na trhu se objeví s lehkým zpožděním po hatchbacku.
Zpět na článek
10. 9. 2015 09:28
10. 9. 2015 09:35
10. 9. 2015 09:38
10. 9. 2015 09:40
10. 9. 2015 09:53
10. 9. 2015 10:01
10. 9. 2015 10:06
10. 9. 2015 10:08
10. 9. 2015 10:12
10. 9. 2015 10:14
10. 9. 2015 12:09
10. 9. 2015 10:31
10. 9. 2015 10:50
10. 9. 2015 11:08
10. 9. 2015 11:12
10. 9. 2015 12:10
10. 9. 2015 12:29
10. 9. 2015 12:54
10. 9. 2015 10:02
10. 9. 2015 14:30
10. 9. 2015 09:33
10. 9. 2015 11:20
10. 9. 2015 13:20
10. 9. 2015 14:51
10. 9. 2015 15:02
10. 9. 2015 15:13
11. 9. 2015 07:18
11. 9. 2015 07:27
11. 9. 2015 08:52
11. 9. 2015 09:00
11. 9. 2015 09:59
11. 9. 2015 07:45
11. 9. 2015 08:05
11. 9. 2015 08:08
11. 9. 2015 08:36
11. 9. 2015 08:46
11. 9. 2015 09:27
Avatar - Hittman
10. 9. 2015 09:28
Dvoulitr
v naftě nebude? Hmm, to bude mít těžké, stejně jako Talisman s 1,6 DCI (skončí zřejmně s prodeji o málo vyšší než Optima s 1,7 CRDI..)
Rozbalit vlákno
19
Avatar - Emel
10. 9. 2015 09:35
Re: Dvoulitr
Jenže tohle je kompakt...
10. 9. 2015 09:40
Re: Dvoulitr
No že je to o třídu menší auto, tady se absence 2litru pochopit ještě docela dá.
Avatar - Emel
10. 9. 2015 09:53
Re: Dvoulitr
Ve střední třídě je standardem dvoulitrová nafta. V kompaktu je standardem 1,2-1,5 turbobenzín. Proto pro auto střední třídy znamená absence naftového dvoulitru (pořád ještě) zásadní problém a pro kompakt ne.

Já vím že dole píšu o fušování Astry do střední třídy... no, tak to jí holt bez dvoulitru půjde o něco hůř (než třeba Octavii, která je s 2.0TDI oblíbeným služebákem). Ale na jejím písečku to tolik neva.
Avatar - Ozzman
10. 9. 2015 10:01
Re: Dvoulitr
A opravdu se ten dvoulitr do Astry nevrátí? Končit na 100kw... to je trochu málo.
Avatar - Emel
10. 9. 2015 10:06
Re: Dvoulitr
Uvidíme. Konkurence (Ford, VW) začíná bouchat naftové WarmKombi, třeba půjde i Opel touto cestou.
Avatar - Ozzman
10. 9. 2015 10:08
Re: Dvoulitr
Stávající Astra má 121Kw naftu, což s přimhouřením oka můžeme srovnat s těmi warmkombi, i když tam to bude i o nalazení celého vozu. Prodávali to také ve verzi GTC. Bohužel s Oply moc zkušeností nemám, tak neutuším :-)
Avatar - Emel
10. 9. 2015 10:12
Re: Dvoulitr
Nebyl bych překvapený, kdyby pro běžné verze byla jen 1.6CDTI 100kW a pak 2.0CDTI okolo 130-150kW pro GTC. Obecně, Opel půjde po krku Golfu a tak bych se divil, kdyby na tuhle kategorii rezignoval.
Avatar - Ozzman
10. 9. 2015 10:14
Re: Dvoulitr
A GTC se liší i více, než jen opticky? No, ten motor je jak v té "ostřejší" verzi, tak i v normální, nechme se překvapit.
Avatar - Hittman
10. 9. 2015 12:09
Re: Dvoulitr
Neměla i biturbo 143 kW?
Avatar - Dinar
10. 9. 2015 10:31
Re: Dvoulitr
No, kompakt, kombík o délce 4,7 metru mi moc jako kombík odvozený z kompaktu nepřijde, to jsou už rozměry střední třídy. Ale ať astru v kombíku zařadíme kamkoliv, podstatné je, že takhle velké auto už něco váží a ty přefouknuté dýzlové 1,6 nebo 1,7 v reálu na výkonově stejné dvoulitry hrubě nestačí, hůř jedou, víc žerou. ;-)
Avatar - Emel
10. 9. 2015 10:50
Re: Dvoulitr
To beru... ale je to spíš o poslání auta, kompaktní kombík jakožto primárně rodinná záležitost a manažerský sedan určený k brázdění dálnic. Kdybych kupoval auto, šel bych se projet tou benzínovou 1.6.
10. 9. 2015 11:08
Re: Dvoulitr
Dinar, jel jsi s tím 1.6. CDTI 100 kW vůbec? Asi ne. Podle mne usuzuješ z 1.6 TDI 77/81kW od VW group. Toto je zcela jiná káva co se týká zátahu, tendence ke chcípání při rozjezdu.... Doporučuji se s tím projet i v současné verzi. Já byl mile překvapen až nadšen z celého auta.

Mimochodem 2.0 CDTI určitě nebude v současné verzi, neboť plní jen EURO5. Co se stane v příštím roce v nové astře asi všichni věštíme.
Avatar - Ozzman
10. 9. 2015 11:12
Re: Dvoulitr
Neříkej, že 2.0CDTI nepřepracují pro EURO 6, vždyť tento motor zcela jistě potřebují do Insignie.
Avatar - Hittman
10. 9. 2015 12:10
Re: Dvoulitr
Nové 2,0 CDTI v insignii si myslím už jede na EU6
10. 9. 2015 12:29
Re: Dvoulitr
Ano, jak píšu dole v příspěvku, nové motory pro Zafiru a Insignii 2.0CDTi plní Euro 6 pomocí vstřikování močoviny do výfukového potrubí. Když nevím nepíšu blbosti, pro ty nahoře.
Avatar - Dinar
10. 9. 2015 12:54
Re: Dvoulitr
S 1,6 tdi jsem nikdy nejel, ale nechápu, co ten má s tématem společného, je to motor s výkonem kolem 80kW, jeho verze 100 nebo více kW snad neexistuje. Mluvím o přefouklých 1,6 a 1,7 dýzl motorech s papírovým výkonem 100 kW + , které na tom papíru mají konkurovat dvoulitrům s obvyklým výkonem kolem 110 kW jenže v reálu je nestíhají a ještě u toho víc žerou.
Avatar - fOE
10. 9. 2015 10:02
Re: Dvoulitr
Docela bych se divl kdyby tomu tak zustalo. Minula astra mela dokonce bitdi a zde koncit jen na 1.6L? Myslim ze 2L prijdou pozdeji.
10. 9. 2015 14:30
Re: Dvoulitr
Viac ako absencia dvojlitru mi vadi chybajuca moderna automaticka prevodovka alebo dvojspojka o ktorej rozpravaju uz roky.
10. 9. 2015 09:33
flexfix
v novej astre asi nie je flexfix?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Emel
10. 9. 2015 09:35
Kompaktní? kombík!
První dojem? Další kombík, který na první pohled může lézt do zelí autům střední třídy. Kdo potřebuje pro rodinu Insignii, když dostane veškerý prostor i techniku i výbavu v Astře, důstojně zabalenou (zdravíme Toyotu) - tedy za předpokladu, že nějaké silnější motory ještě přijdou...

Na brázdění Autobahnů v OPC s 4x4 asi jo, ale tohle je další hřebíček do rakve mainstreamové střední třídy. Bravo Opel >:-[]
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Ozzman
10. 9. 2015 09:44
Re: Kompaktní? kombík!
No, ještě bych dodal, kdo potřebuje Insignii, když je uvnitř stejně velká, jako Astra >:D >:D
Avatar - Emel
10. 9. 2015 10:03
Re: Kompaktní? kombík!
Aby bylo srovnání férové, je potřeba počkat na novou generaci Insignie. Talisman i Superb byli pro mě příjemné překvapení, oba dokázali udělat slušný krok do předu a zase těm kompaktům kousek odskočit...
Avatar - Ozzman
10. 9. 2015 10:06
Re: Kompaktní? kombík!
No, hlavně, jak zvládne Insignie ten volný prostor obestavit :-) Superb jistě z nedostatku místa nepodezdřívá nikdo, Talisman... uvidíme, Laguny nebyly největší :-)
Avatar - Emel
10. 9. 2015 10:09
Re: Kompaktní? kombík!
Talisman je od pohledu větší auto než Laguna III. Ten krok dopředu je ale spíš v tom jak to auto působí... Octavia má uvnitř tolik místa, že to bude drtivé většině více než stačit.
Avatar - Ozzman
10. 9. 2015 10:13
Re: Kompaktní? kombík!
Ano, souhlas, já ale narážel původně hlavně na tu stísněnost Insignie a malý rozdíl oproti Astře. Ano, Octavie plně dotačuje... ale troufnu si tvrdit, že je uvnitř větší, než ta Insignine, nebo alespoň působí vzdušněji.
Avatar - qwerty99
10. 9. 2015 13:12
Re: Kompaktní? kombík!
ja toto fakt nechapu, proc vsichni trvaji na malem prostoru v insignii, mel jsme vectru C v kombi, pravda ze ta mela vic mista v zadu na seckach, ale ani v insignii se necejtim nejak stisnen a to mam 197cm pravda panoramatickou strechu bych mit nemohl, mlatil bych se o no do hlavy ale to ve vsech autech.

interier insignie me prijemne obklopuje nikde nic netlaci nezavazi narosdil treba od predchoziho superbu nebo mondea.

fakt to nechapu.

qwerty
Avatar - Ozzman
10. 9. 2015 13:30
Re: Kompaktní? kombík!
Mam 188cm a v Insignii jsem si přišel nejvíce stísněný. Neříkám, že jsem se nevešel, ale jak píšeš, tak tě interiér uplně obklopí, což mi nepřišlo nejpříjemější. Oproti třeba tomu Mondeu, Passatu, ale i MA6, nebo Superbu (II. v III. sem ještě nebyl), je to znatelně stísněnější. Vectru si pamatuji, ta byla lepší ;)
Avatar - qwerty99
10. 9. 2015 13:43
Re: Kompaktní? kombík!
Vectra byla mastodont, mela proti sedanu o 17cm prodlouzenej rozvor a v kufru o delce 216cm se dalo krasne spat. :-)

me to prave pripada prijemnesi je tam tak nejak utulno , vectra byla pravej opak vse strohe hranate,

Ale co mi treba v insi chybi jsou bezaretacni packy blinkru a svetel, coz bylo ve vektre bozi. ale prej vetsina zakazniku si na to stezovala.

zase prime srovnani povozeni vectry a insi to je uplne jinde pritom mam podobnou vybavu a podobnej motor. , obe jsou velka nedotaciva auta takze serpentyny nemusej. zase na delsi cesty super. S insi me na lepsich silnicich pripada, ze letim cm nad zemi pri rezimu tour.

qwerty
Avatar - Emel
10. 9. 2015 15:14
Re: Kompaktní? kombík!
Co jsou ty bezaretační páčky? Jako že když dáš páčku blinkru dolů a nedržíš ji tam, tak se ti sama hned vrátí do nulové polohy i bez otočení volantem? No to bych si asi taky stěžoval...

Světla nevím, na světla už se u moderních aut moc nesahá... maximálně tak ještě přepínání dálkových, ale tam mi vyhovují oba systémy co znám (přepínač on/off stejným pohybem a nebo přesunutí páčky většinou dopředu do pozice pro dálkové).
10. 9. 2015 15:24
Re: Kompaktní? kombík!
Bezaretační páčky jsou naprosto ok, ťukne se do blinkru zabliká 3x dá se dolů zapne se blikač, páčka se sama vrátí do výchozí polochy, až po natočení volantu zpět do přímého směru blikač se vypne. Pokud ho chtěl někdo vypnout dřív stačilo do páčky tuknout na druhou stranu. V prstech byl cítit odpor mikrospínače, tedy tomu kdo není tele a má nějaký cit, se nemohlo stát, že by přepnul blinkry na druhou stranu.

Do Insignie člověk doslova zapadne a buď mu to vadí nebo si zamiluje ten pocit. Já potřím do druhém skupiny, nemám rád pocit, jak když sedím někde za/nad palubkou a řídím.
Avatar - _Karel_
10. 9. 2015 21:19
Re: Kompaktní? kombík!
Když jsme u toho Talismanu- před chvílí jsem slyšel zástupce automobilky mluvit o něm jako o "vyšší střední" :-O
Avatar - Emel
11. 9. 2015 08:54
Re: Kompaktní? kombík!
Ale jo, on Peugeot mluvil o 508 podobně (tam to mělo být něco mezi, spojení 607 a 407) a na českých stránkách to tak má (308 střední, 508 vyšší střední).

[odkaz]
10. 9. 2015 09:39
Chromový vocas...
...přes déčkový sloupek, naprosto zbytečná kašpařina. Jinak povedený kombík :yes:
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Emel
10. 9. 2015 10:17
Re: Chromový vocas...
Tak je to takový ten luxus ve stylu DS... ale není to zase tak zlý :-)
Avatar - Barrichello
10. 9. 2015 10:51
Re: Chromový vocas...
Jistě - hlavně na auta nedávat žádný chrom. Nová moda. Hlavně co nejvíc hnusnýho plastu v barvě a u totál lowendu nelakovaný černýho.

Doporčuji nalistovat katalogy z let 1960-1980.

A podívat se na chrom >:D >:D
Avatar - Emel
10. 9. 2015 10:58
Re: Chromový vocas...
Pro každého něco...
[odkaz]
[odkaz]
(a pro mě něco mezi)
Avatar - Barrichello
10. 9. 2015 11:09
Re: Chromový vocas...
ta lišta na citroenu nad světly je hnus, jinak nemam sebemenší namítku co se týče chromu.Na spodku mi to vůbec neva.

Je zajímavý, že na takovém Bentley nikomu chrom nevadí.
Ale běda jak je to na autě střední a vyšší střední, že >:D
To musí vypadat hlavně sportovně a mít to tvrdej podvozek, že je to 1,5-2 tunová mrcha se zdechlou naftou a tutíž je to zdechlá lemra, už nikomu nevadí >:D

Hlavně že to vypadá jako závodák.

Připomíná mit to posmívané ameriky typu Mustang 4,0 V6 a 210 Hp nebo Camaro 2,8 V6. to taky vypadalo a nejelo to >:D
Avatar - Emel
10. 9. 2015 11:16
Re: Chromový vocas...
Asi jsi myslel Rolls, protože Bentley obvykle chromu moc nemá.

Hele, každému dle jeho gusta. Mně osobně se líbí v omezené míře a třeba plně chromované masky u Passatu jsou na mě už moc, stejně tak u nedávno prezentovaných fotek Megana IV beru nechromovanou masku GT jako mnohem povedenější.
Avatar - Barrichello
10. 9. 2015 12:17
Re: Chromový vocas...
A co Mulsane? Nic?

Grille, mřížka pod nárzaníkem, chrom sloupky dveří, lišty, kliky, výdechy.....

[odkaz]

Mulasanne super vid.
Když mam to samý na Cadilacu, je to určitě špatně, že jo. Nevkus.

Protože to může mít jen Bentley. Nebo se pletu?
Avatar - Emel
10. 9. 2015 13:33
Re: Chromový vocas...
Sakra, ty máš zase své dny :-) ? Vůbec nechápu proč mi argumentuješ Mulsannem, který se mi nelíbí (s chromem či bez něj, bez něj je lepší - [odkaz] ).

Pokud ze mě ale chceš za každou cenu vyrazit nějaký obecný výrok, se kterým by ses pak mohl porvat, tak ti udělám radost - ano, mohutné chromové masky jsou na RR ok a na VW by působily nepatřičně. Obecně myslím, že se dá chromem víc zkazit než získat.
Avatar - Barrichello
10. 9. 2015 13:46
Re: Chromový vocas...
vidíš, mě by se Mulsanne líbilo, nemít ta hrozná přední světla. Až na ten předek jinak super. vč. chromu.

Já jen myslím že jste tomu odvykli nebo že preferujete prostě sportovní vzhled.

Ale k velké luxusnější limuzíně nebo většímu autu vyšší střední chrom patří. To su dálniční expresy a polykači kilometrů, ne káry na řezání okresek. Mělo by to mít odkaz na minulost, být hrdý následník tradic, elgantní a vznešený.

Takže ano - na Fabii a Impreze WRC bude chrom trapný a kýč,
na takovém Jaguaru XF či MB E by naopak být měl.
A to už vůbec nemluvím o XJ, S-klasse a spol.
Avatar - Emel
10. 9. 2015 13:57
Re: Chromový vocas...
No právě, ta světla, ještě k tomu tak daleko od obrysu karoserie... asi taky odkaz na historii, ale nic pro mě.

Ano, odvykli jsme... jinými slovy, chrom je z módy, dnešní vkus je už někde jinde - ano, u sportovnějšího vzhledu. I pro limuzíny. Pompézní okázalost se moc nenosí (ani v módě).

Pro mě spojení dálniční expres = chrom žádnou vnitřní logiku nemá. V minulosti tu byly časy s chromem i časy bez chromu, je to prostě módní záležitost. Takový Renault Talisman může klidně navazovat třeba na R25 / Safrane, kde toho chromu taky moc nebylo.

A vůbec, bavme se konkrétně, o Astře. Její "odkaz na minulost" bude asi sahat někam k Opelu Kadett nebo k první Astře... a to jsou lidová auta (bez chromu ;-) ).
Avatar - Barrichello
10. 9. 2015 16:15
Re: Chromový vocas...
Tak Astra je jasná, tam nikdo nechce chrom jako na Mulsanne.

To byla jen taková odbočka od tématu o chromu všeobecně.
Avatar - Ozzman
10. 9. 2015 11:40
Re: Chromový vocas...
Mne se třeba líbí chrom kolem oken, alespoň nějaké linky, nemusí to být přehnané (třeba na mém Mondeo MK IV před fl to byla jen spodní linka a po faceliftu a na novém modelu jsou orámována celá okna, což mi přijde hezčí), stejně tak i na Passatech. Oktávka se tak nějak bez toho obejde, třeba to RSo co dával Emel, tam mi to ani nechybí. Pak to taky může být přehnané viz to DSo. Všeho moc škodí, ale obecně jsem pro zachování nějakých lišt v únosné míře. Na masce je to zase jak kde. Něco je hezké, něco méně.
Avatar - Emel
10. 9. 2015 13:50
Re: Chromový vocas...
U Octavie Combi máš celkem dost volnosti. Ližiny můžou být černé matné, černé lakované nebo chromované. Rámeček kolem oken černý nebo chromovaný. Zrcátka v barvě auta nebo černé lesklé. Rámeček přední masky černý nebo chromový.

Dost záleží na barvě auta... s černou i bílou bych šel do celočerného provedení, se zelenou asi taky, ale třeba u té modré se mi celočerná maska úplně nelíbí.
10. 9. 2015 12:10
Re: Chromový vocas...
Dej si studenou sprchu bariku, nikde nepíšu, že na autech nemá být žádný chrom. Jinak vůbec nejsem překvapen, že nepochopíš ani text sestávající z celého jednoho řádku.
Avatar - Barrichello
10. 9. 2015 12:20
Re: Chromový vocas...
Je otázka jestli ti vadí ta lišta "vocas" nebo to, že je to chromované.

Pokud vocas jako lišta, beru.

Pokud to že je v chromu, neberu

>:D
10. 9. 2015 12:35
Re: Chromový vocas...
Byl jsem v tom, že jsem to napsal dostatečně jasně :-) vadí mi ten vocas přes d-sloupek, lišta mohla být ukončena před ním. A orámovat chromem mohli kluci opelští klidně i spodní část prosklené plochy. Chrom jako takový mi tedy nevadí, vadí mi, když je ho moc, nebo když je tam, kde být nemá, v tomto případě d-sloupek.
Avatar - Barrichello
10. 9. 2015 12:45
Re: Chromový vocas...
Fajn, v tom případě s tebou souhlasím, ta lišta jako vocas opravdu moc elegantní není. V tom nejsme ve sporu :yes:
10. 9. 2015 12:55
Re: Chromový vocas...
Dobře, jsem rád, že se nemusíme hádat :-)
Avatar - Barrichello
10. 9. 2015 13:39
Re: Chromový vocas...
:yes: :yes:
10. 9. 2015 09:49
Nový vs starý kombík
Kombík moc nevyšiel, to terajší model je krajší :-!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Emel
10. 9. 2015 09:55
Re: Nový vs starý kombík
Líbí se mi zadní světla a decentní přiostření hran, má to šmrnc dle aktuální módy. Zadní sloupek s tou chromovou vlnkou není úplně dle mého gusta, ale zase to působí luxusně...
10. 9. 2015 10:16
Re: Nový vs starý kombík
Pôsobí tak barokovo, len neviem, či je práve taký štýl pre dnešok to pravé. Ale ide o detail, keby zásadne prekážal, nebude taký problém zmeniť ho.
10. 9. 2015 10:42
Re: Nový vs starý kombík
by som aj súhlasil, ale ten rozpor medzi líniou okna a strechy je jemne povedané neharmonický (tá nekonečná snaha pôsobiť dynamicky aspoň líniou okien, pričom strecha je na krabicu, nikdy nevypáli dobre).
Avatar - Barrichello
10. 9. 2015 09:53
Povedený kombík
po designové stránce velmi pohledné auto. Doufám že Opel už ted půjde jenom nahoru.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jaros71
10. 9. 2015 23:39
Re: Povedený kombík
Tak mě se to vůbec nelíbí , hlavně ten těžký zadek , s chromem..divné!
Obě předešlé generace v kombi vypadaly lépe..

Raději měli představit větší SUV novou Antaru , ve stylu Mokky..to by mohla být prodejní pecka.
Avatar - KANKUNEN
10. 9. 2015 10:38
Tak to srovnáme
Vypadá to líp než Golf, Seat, Octávka, focus i 308 (design v tomto případě není subjektivní) :-) . V technice problém není, snad jen vrcholné motory zatím chybí.
Tento kombík až napadá střední třídu. Kdoví jak by i 40 obstála.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Jaros71
10. 9. 2015 23:40
Re: Tak to srovnáme
i40 je šrot.. 8-s
Ale OPEL to dle mého názoru s designem kombíku přepísknul..je podobně divný jako kosmická žehlička od Hondy..tedy nový Civic Tourer. :no:
11. 9. 2015 08:20
Re: Tak to srovnáme
"i40 je šrot.. " :-! A co dnes pri soucasne vyrobni filosofii neni? Odpovim si sam - vsechno je schrott. :-!
10. 9. 2015 10:50
Dělená zadní opěradla
Z fotek zavazadlového prostoru vidím sedadla dělená 40:60 a nikoli 40:20:40. Předpokládám, že je to buď za příplatek a nebo je informace chybná.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jaros71
10. 9. 2015 23:41
Re: Dělená zadní opěradla
Což by byla zásadní chyba..jedině , že by dali tunel na lyže jako u VW?
Avatar - Barry Lyndon
10. 9. 2015 11:19
tak to se fakt nepovedlo
říkal jsem si, že alespoň ve variantě kombi nebude ten příšerný C sloupek hatchbacku, ale oni to u kombi dokázali udělat ještě strašidelnější. Ta příšerná chromová linka - co to jako má být? Jo už vím - podobná hrůza je na Opelu Adam. Astra ale přece není (na rozdíl od Adama) auto pro čerstvé maturantky a důchodkyně...

... jak v koncernu VW, tak u Mazdy mohou být v klidu. Focus hrůza, Astra hrůza...

(mimochodem já netrvám na tom, aby bylo moje auto krásné, ale musí vypadat alespoň přijatelně a toto už je za hranou. Jak jsem se na tuto Astru těšil, tak o to větší je to zklamání) :-!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Well-being
10. 9. 2015 12:12
Re: tak to se fakt nepovedlo
Tak tak, nevypadá to jako auto, ale kočár vypravený do Vídně ... ;-)
Avatar - Barry Lyndon
10. 9. 2015 12:15
Re: tak to se fakt nepovedlo
přesně, líp bych to neřekl. A navíc to podle mě neladí s tím pěkným "čumákem". A ani pěkná zadní světla hatchbacku se už u kombi ani náznakem neopakují...
Avatar - Jaros71
10. 9. 2015 23:43
Re: tak to se fakt nepovedlo
Jo pánové souhlas , normálně jsem se při pohledu na nový kombík Astry vyděsil.. 8-s
Velká škoda...ten zadek je příšerný.
10. 9. 2015 11:20
2.0CDTi
Součastná Astra měla i biturbo 2.0 cdti s 195HP.

Pochybuju, že u nastupující Káčkové generace nedají i 2.0.

Součastná 1.6cdti s 100kW jede velmi slušně od 2000ot./min. Klient si velmi pochvaloval i 1.6cdti ve velké těžké Zafiře. Prý čekal lenocha jako má 1.6TDI v Golfu, ale na to kolik váží Zafira,tak 1.6cdti jede velmi slušně a za málo.

Nové 1.6 a 2.0 mají AdBlue splňují E6.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - qwerty99
10. 9. 2015 13:20
Re: 2.0CDTi
Verim tomu, ze bude 1.6 biturbo dizl, kterej se montuje uz ted do vivar a myslim snad i do zafiry.
A ze prijdou i nove 2.0 CDTI s euro 6 do astry. A nejpozdeji s prichodem beckove insignie prijde i 2.0 BiTurbo nafta s euro 6.

qwerty
10. 9. 2015 14:51
Re: 2.0CDTi
Biturbo ve Vivaru je pro prázdné auto dostatečná motorizace, s plně obsazeným 8-místný má už docela problémy a trápí se, velká škoda absence 2.0.

DO zafiry nevím, že by dávaly 1.6 BBiTurbo, veškeré biturba co mi prošly pod rukama byly A20DTR a upříměn jejich chování mě zklamalo, nejpřijemnější je pro mě 2.0 CDTi 125kW B20DTH, motory po faceliftu s přechodem na E6.
Avatar - qwerty99
10. 9. 2015 15:02
Re: 2.0CDTi
Ja si s tou zafirou nejsem jistej, ale nevidim duvod proc by ho tam nemohli davat.

a co vim tak dvoulitrove biturbo je totalni tragedie s automatem, to hydro neni pripravene na ten kroutak v nizkejch otackach, taky jsem o nem uvazoval do insi ale protoze jseme chtel automat bylo mi biturbo vymluveno.

qwerty
10. 9. 2015 15:13
Re: 2.0CDTi
Myslím, že zatím není 1.6 Biturbo (16DTT) zástavbově přizpůsobený do Zafiry.

Automat u A20DTH a B20DTH je obstojný, chová se jako většina hyder s velmi dobrou reakci na změnu převodových stupňů v manuálním režimu. S kombinací biturbo + automat jsem ještě neměl tu čest, ale co je tragédie tak A20NHT s automatem. Turbo potřebuje trošku času na vyvinutí potřebného tlaku, tak člověk stiskne pedál blíž k podlaze, během toho automat podřadí a se škubnutím vyletí celá Insignie vpřed zhruba v 4tis. otáčkách.

A20NHT - benzínový 2.0 s 250 koňmi
10. 9. 2015 13:00
Kombíkové zklamání
Zatímco nová Astra hatchback mě nadchla, od ní ovozený kombík je pro mě velké zklamání. Ta záď s tím zmenšeným a divně zešikmeným oknem vypadá zoufale, a ten zalomený kus chromu to doráží... Bohužel. :-(
P.S. Nesnáším, když se kombík "stydí" za to, že má delší zadek a různě to "maskuje" podivně zkráceným třetím bočním oknem, směrem nahoru se rozšiřujícím D-sloupkem, extrémně vypouklým oknem pátých dveří a podobnými příšernostmi. Sakra jednou je to kombík s pořádným kufrem a na tom přece není nic špatného, ne? Stačí se podívat na kombíky Škodovky nebo Seatu, jak může být tento druh karoserie funkční, a přesto velice vzhledově atraktivní!
Rozbalit vlákno
2
10. 9. 2015 23:16
Re: Kombíkové zklamání
Ještě jste novou Astru kombík neviděl naživo, ale už soudíte že je zoufalá. Naživo může působit o mnoho lépe.
Avatar - Jaros71
10. 9. 2015 23:44
Re: Kombíkové zklamání
Nebo hůře? Což už snad nejde... :-!
Avatar - Barry Lyndon
10. 9. 2015 13:15
když se tak dívám na kreace některých (no možná, že dnes už
:-) :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Jaros71
10. 9. 2015 23:45
Re: když se tak dívám na kreace některých (no možná, že dnes
Částečně ano..ale i KIA , byt je většinou pěkná má svoje mouchy..např. malinká zadní okna .. ;-)
11. 9. 2015 11:59
Re: když se tak dívám na kreace některých (no možná, že dnes
Něco tak ošklivého jako pan Kabaň opravdu jen tak někdo nenamaluje, takže z této generace Škodovek si nic nekoupím, bohužel. Ač se snažím, opravdu se mi ty hranatosti nelíbí.
11. 9. 2015 07:18
Ústup
Astra J byla v kombíku jedním z vůbec nejpohlednějších vozů svý kategorie (bráno i mezi segmenty), u nový generace to minimálně z prezentovaných fotek tvrdit nemůžu. Nejvíc mi falíruje silná hmota střechy s podivným zakončením.
V třídním boji pak u mě vizuálně zaostává za Kiou, Škodou, Fordem a řadím ji na úroveň přehranatělýho Golfu a snad lehce nad autobusovou P308SW.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
11. 9. 2015 07:27
Re: Ústup
ta chromovana linka dava autu smrnc.. pozdava sa mi to..... cele je to take elegantne lahke .. akoby taky lahky automobilovy kubizmus v zadnej bocnej casti ... je to aspon za mna vizualne sviezejsie auto ako ten uz skor evolucne ponaty hatch ..........a v takej cervenej farbe krasne vynikne ta chromovana linka .... skoda tych striebornych farieb u kazdeho auta ktore dnes vyrobca prezentuje .... stracaju sa v tejto farbe totiz krivky aj chrom..... ono v cervenej bude tato astra k nakusnutiu ( skoda len tych rozmerov ) :yes:
Avatar - Emel
11. 9. 2015 08:52
Re: Ústup
Hezký žebříček :yes: . Někde nahoře bych měl i Leona... jak se mi moc nelíbí Cupra ST, tak normální kombík je fajn.

Tu Astru bych tak zle neviděl, světla jsou fajn a střecha s odkazem na Adam je taková svá, nemůžu říct že by mi to vyloženě vadilo. Předchozí byl takový cvalík, na větších kolech proč ne.
Avatar - 3_diamanty
11. 9. 2015 09:00
Re: Ústup
vyzera fajn..... ako insignia kombik by to bola pecka :yes: astra kombi ale mohla byt kusocek mensia... co uz... ;-\
Avatar - Emel
11. 9. 2015 09:59
Re: Ústup
Rozdíl oproti minulé generaci je snad +4mm a -200kg...
Avatar - 3_diamanty
11. 9. 2015 07:45
rozmery
neviem ci si niekto vsimol dlzku noveho kombika od astry.... trosku sa sam seba pytam ci nebude astra uz trosku pozierat insigniu ..... pripadne... mozno aj ine auta strednej triedy!!!... ano pisem spravne.. strednej triedy.... uprimne... 4,7 metra na dlzku je na astru viac nez hodne... tu som cakal skutocne ze astra uberie aspon 5cm a bude kompaktnejsia... lebo toto uz ozaj rozmerovo prekracuje nizsiu strednu triedu ( leon kombi aj civic kombi su kratsie o 17,7cm a i30 kombi az o 21,7cm ) ... pride mi ze astra si so svojim kombikom spravila vlastnu rozmerovu triedu... kde bude ona samozrejme vitazom a bez konkurencie ....

alfa romeo 166 - je od tohto kombika astry dlhsia len o 18mm!!! .... a to je pritom auto vyssej strednej triedy ( dve triedy vyssie ) .... skutocne ... tie rozmery si mohla astra lepsie ustrazit.... zacina to byt uz moc velke az neprirodzene v tejto triede kompaktov natiahnute .... ;-\ pritom hatch som chvalil za skratenie dlzky .. ach jaj... no co narobime ... kombik sa mi paci viac ako hatch ... ale rozmerovo uz je moc natiahnuty a prerasta triedu.... zacina to byt uz neprirodzene.... a ani kompaktne uz moc neposobi... napriek tomu ze je pekny a elegantny.... k comu taka obrovska dlzka? ma to byt kombik nizsej strednej triedy a nie konkurent insignie ...
Rozbalit vlákno
5
11. 9. 2015 08:05
Re: rozmery
AR166 je 15 let starej kousek, tu bych nezmiňoval. Astra byla dlouhá už v minulý generaci...
Avatar - 3_diamanty
11. 9. 2015 08:08
Re: rozmery
je mozne ze coskoro bude musiet prist corsa combi... kedze opel uz na nejake tie kompaktne kombiky zda sa uplne rezignoval .. astra combi sa uz moze smelo porovnavat vlastne so strednou triedou ( vzhladom na jej rozmery taky leon alebo ceed uz prestavaju byt hlavni superi ).... a podla mna porazi aj starsie vectry o triedu vyssie.... hlavne z pohladu zakaznika - majitela nejakej staruckej astry kombi v realnom svete to uz moze byt neprijemne ked chce nejaky novy kompaktny kombik od opla a ono zrazu sa uz pod 4,7m nedostane.... a ponuknu mu uz takuto jachtu .... ;-\ akoby to astra uz trosku rozmerovo prepiskla.. ano uz stara astra kombi bola prerastena.. a prave preto som cakal zmensenie po vzore hatchu .. ten sa uz zmensil a chvalil som to.... ale kombik nie, ten sa dokonca zase natahuje neviem az kam .... lenze podla mna po 5m dlhej "kompaktnej" astre kombi asi uz nikto netuzi ... rovnako povedzme aj take 4m dlhe miniauto uz by nebolo moc vtipne ....
11. 9. 2015 08:36
Re: rozmery
Lidi nekupují jen podle délky, ale hlavně podle finančních možností. Takže Astra bude stále volbou vedle Ceedu i Golfu.
Avatar - 3_diamanty
11. 9. 2015 08:46
Re: rozmery
napriek tomu je dost takych a vidis to urcite aj sam,.. ktori presli zo starej laguny kombika na megane kombi alebo z vectry kombi na astru kombi..... a zrejme v ich pripade to nebolo o nedostatku financii... ale preto ze dnes uz megane kombik aj astra kombi su tak velke ako v minulosti o triedu vacsie kombiky od tychto znaciek..... a bezny clovek zbezne nepotrebuje uz 5m kombiky takze sa riadi aj rozmermi ver mi ....lenze co majitel starej astry ktory chce zhruba 4,5 metrove kombi aby sa mu voslo do jeho sidliskovej 30-40 rocnej garaze .... a corsa... ta uz bohuzial kombik nema..... tak pojde ku konkurencii
11. 9. 2015 09:27
Re: rozmery
Chceš mi říct, že když si jde někdo koupit auto za 750k, tak nakonec odjede s o čtvrt míče levnějším? Takhle to přece nefunguje...
Ono těch sídliskových garážníků nebude tolik, aby převážili hlavní kritérium...to finanční.