Novinky
zlysoused
5
Protože velká část lidí už ani značku Lancia nezná a ti co ji ještě znají, si na ni při výběru vůbec nevzpomenou. Přitom je Y povedené městské auto a není ani nijak moc drahá.
Přejít do diskuze
Nevím, kde je chyba. Proč se takové šikovné auto u nás tolik neprodává? Facelift vypadá pěkně, jenom se mi zdá, že poněkud obrousil hrany unikátnosti. Jsem zvědavý na vnitřek.
Tak se Italům konečně po dlouhé době podařil facelift, který auta skutečně prospívá! 😄 :yes: :yes: :yes: Ta původní maska Ypsilonce šíleně škodila, protože jí opticky ještě zužovala a zvyšovala. Teď by ještě měli dát na Alfu MiTo a Giulietu nízká a široká světla a efekt by byl velmi podobný!
P.S. Tradice Ypsilonek sahá až do roku 1985, kdy se toto auto objevilo ještě s označením Y10 (alternativně i pod značkou Autobianchi).
P.S. Tradice Ypsilonek sahá až do roku 1985, kdy se toto auto objevilo ještě s označením Y10 (alternativně i pod značkou Autobianchi).
Excelentní, už jen pár desítek let vývoje a mohou začít konkurovat Číňanům. Jo, italský design stále neřekl poslední slovo! >😁
Hmm, to je fakt... ale náš trh je germanofilní = stejně se nikdy prodávat nebude. A pro Lancii naštěstí není důležitý.
😉
😉
kdes na tom byl?
Pokud vím, tak Ypsilonka zůstane sice v nabídce jediná... ale o ukončení její výroby se neuvažuje.
Sdílí tolik techniky s Fiatem, že už to nehraje roli... a je to člen skupiny, která se prodává skutečně dobře!
To jest 500 + Panda + Ypsilon.
Pokud vím, tak Ypsilonka zůstane sice v nabídce jediná... ale o ukončení její výroby se neuvažuje.
Sdílí tolik techniky s Fiatem, že už to nehraje roli... a je to člen skupiny, která se prodává skutečně dobře!
To jest 500 + Panda + Ypsilon.
Nízký počet prodejců/servisů. Nízké povědomí potenciálních zákazníků (zákaznic) o značce. Nízká aktivita a ochota Fiatu tuhle značku dál podporovat.
Nedaří se mi najít konfigurátor (ještě nedávno tam byl), ale nejlevnější skladovka 1.2 8v s manuální klimou za 300 tisíc po slevě. Tím holt v Česku neohromí a hra na image jim mimo Itálii taky nevyšla. Jinak ale souhlasím, že Ypsilonka vypadá velmi sympaticky.
Voyager už se pro Evropu dávno nevyrábí , doprodávaj se skadovky a Ypsilon má taky časem skončit a Lancia má být jen značka pro Itálii, jestli jí nezruší vůbec.
To jo, v tom souhlas... obecně je osud Lancie jako značky smutnej - a nepovedenej.
To, s čím jsem polemizoval je cena dnešní Ypsilonky. Odhlédnuto od toho, že je posledním mohykánem.
Když bude udělaná tak, aby stála 180 tisíc, tak se nebude prodávat už vůbec... proč, když malých levných aut je dost z Koree a spol.
To, s čím jsem polemizoval je cena dnešní Ypsilonky. Odhlédnuto od toho, že je posledním mohykánem.
Když bude udělaná tak, aby stála 180 tisíc, tak se nebude prodávat už vůbec... proč, když malých levných aut je dost z Koree a spol.
Upřímně, Lancia se prodávala ještě v době Kappy (mě se líbila i 2G Delty) - jezdilo jich celkem dost a pak to uměřelo... škoda té historie
Jinak se prodávat ani nebude, letos na ČR trhu 8, slovy "osm" aut = dealerské předváděčky, které stejně půjdou do prodeje za daleko nižší ceny. Fiat tuto značku v podstatě pohřbil ;-\
No, přesně toho se bojím... trochu mě vyděsila ta poznámka o U-conectu... to asi nepůjde dát na ten kousek před spolujezdce... takže asi zruší ty budíky uprostřed - a tím se vzdají další části jedinečnosti.
A unikátně dobrého výhledu z auta...
😒
Opravuji - tak asi nevzdají😒br /> Gli interni rimangono in pieno stile Lancia Ypsilon, caratterizzati quindi dal quadro strumenti collocato centralmente sul cruscotto e la novitŕ di questo modello 2016
😁
A to je dobře...
A unikátně dobrého výhledu z auta...
😒
Opravuji - tak asi nevzdají😒br /> Gli interni rimangono in pieno stile Lancia Ypsilon, caratterizzati quindi dal quadro strumenti collocato centralmente sul cruscotto e la novitŕ di questo modello 2016
😁
A to je dobře...
Proč?
Je to kvalitní, dobře vybavené, slušně jezdící auto s nadprůměrnou spolehlivostí a podprůměrnými náklady na provoz.
Proč by měla být tak levná?
Je to kvalitní, dobře vybavené, slušně jezdící auto s nadprůměrnou spolehlivostí a podprůměrnými náklady na provoz.
Proč by měla být tak levná?
Proč?
Buďme rádi, že existuje i hezké malé auto... aut velikosti Delty je na trhu dost.
Buďme rádi, že existuje i hezké malé auto... aut velikosti Delty je na trhu dost.
viz ma recenze na moje.auto.cz, zatim spokojenost (15000km), zakladni benzinak moc netahne, ale da se s nim slusne jet i na dalnici. Co jsem pochopil, tak az skonci tahle verze Ypsilonky, znacka Lancia zanikne 😒
Já teda nevím, ale co jsem tak četl, tak se počítá s tím, že současná Ypsilon dojede a nová už nebude. Tzn. ano, koukáme na poslední počin kdysi slavné značky, pokud se nestane zázrak.
To je otázka. Všude se píše, že Fiat počítá v případě Lancie už jen s Y, ale není z toho jasné zda jen dojede stávající generaci, nebo bude nějaká nová.
Nestane se tento facelift náhodou zároveň posledním významnějším počinem Lancie vůbec, nebo se počítá i s nástupcem Ypsilonky? A co bude třeba s Voyagerem?
No tak Deltu přestali vyrábět loni a pokud by měla i další vypadat takhle, tak to fakt ať to radši zabalej ;-\